Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ФУТБОЛ

 

 

Дикань успешно прооперирован

News.sport-express.ru

11.04.12

Вратарь «Спартака» Андрей Дикань, получивший серьезную черепно-мозговую травму в матче 37-го тура премьер-лиги с «Зенитом» (1:2), был успешно прооперирован в клинике челюстно-лицевой хирургии в Карлсруэ. Если не будет осложнений, футболист будет выписан в понедельник, после чего ему предстоит реабилитация в Москве, которая, ориентировочно, продлится семь недель.

«Дикань. Многочасовая операция прошла успешно. Ее проводили в клинике челюстно-лицевой хирургии немецкого города Карлсруэ. С правой стороны орбитальная кость скреплена титановой пластиной. Пластина останется там на постоянной основе. Наложены специальные соединительные шины. Пока можно получать только жидкую пищу. После общего наркоза, Андрей спит. Если не будет осложнений, то возможно выпишут в понедельник. Далее реабилитация в Москве − ориентировочно, семь недель», − написал руководитель официального фан-клуба «Спартака» Олег Семенов в своем твиттере.

+++

Официально. Кержакова не сочли виновным в травме Диканя

Dynamo.kiev.ua

11.04.12

В среду состоялось очередное заседание контрольно-дисциплинарного комитета РФС. По его итогам было принято решение не наказывать нападающего «Зенита» Александра Кержакова, который в игровом столкновении нанес травму вратарю московского «Спартака» Андрею Диканю.

− По динамике движения и развитию эпизода не было возможности избежать столкновения, − прокомментировал решение глава КДК РФС Владимир Катков. − Также было учтено поведение игрока. Вина Кержакова в этом эпизоде не установлена.

+++

Предмачевое совещание позади

Metallurg.donetsk.ua

11.04.12

Сегодня утром в пресс-центре стадиона «Заря» состоялось предматчевое совещание представителей донецкого «Металлурга», луганской «Зари», судейской бригады во главе с Константином Трухановым, а также сотрудников правоохранительных органов, МЧС и медицинской службы.

По словам делегата ФФУ Сергея Шебека все службы стадиона готовы к предстоящему матчу. Интерес к кубковому поединку, со стороны зрителей, большой. Арбитр предстоящего матча принял игровую форму команд. Дончане выйдут на поле стадиона «Авангард» в белой форме, а хозяева в черно-белой. Также рефери напомнил тренерам команд, что в случае ничьи в основное время, будут назначено дополнительное время − 2 тайма по 15 минут. Если же и по истечении дополнительного времени будет ничейный счет, тогда будет назначена серия одиннадцатиметровых ударов.

Правопорядок на прилегающей к стадиону территории будут обеспечивать 350 сотрудников правоохранительных органов, а в чаше стадиона за порядком будут следить 220 стюардов.

С утра в Луганске хорошая весенняя погода − солнечно и 12 градусов тепла.

+++
ЕВРО-2012

Євро-2012: національна ідея чи національна екзекуція?

Борис Бахтєєв

Telekritika.ua

11.04.12

Владна пропаганда дедалі сильніше змушує сприймати майбутнє Євро-2012 як непосильний тягар, тяжкий обов’язок, моральні дивіденди з якого збиратиме вона сама й лише вона сама. Перестаралася влада...

Україна не має національної ідеї. Українці не знають, куди їм іти й чого прагнути. Такі твердження стали вже загальним місцем публіцистичних виступів і навіть політологічних досліджень. Можна, звісно, сперечатися, чи потрібна якась аж така національна ідея, чи існує вона у європейських країнах, до товариства яких ми нібито прагнемо. Але йдеться про інше.

Ми й не помітили, що насправді національна ідея в нас уже є. От уже щонайменше два роки. Від самого моменту зміни в країні найвищої влади. Та ще й яка ідея − всім ідеям ідея! У публічних виступах, у численних синхронах у випусках новин представники влади чітко й наполегливо втовкмачують: наша національна ідея (надідея, суперідея) − це Євро-2012.

Послухати наших державних керівників, то майбутній футбольний чемпіонат є найголовнішою й найважливішою темою, порівняно з якою все решта − так, буденні дрібнички. Аж до того, що в лютневому інтерв'ю Савіку Шустеру, Андрію Куликову та Євгенію Кисельову президент Віктор Янукович сам собі поставив запитання про Євро-2012 і сам же на нього розлого відповів. Трьом китам, на яких стоїть українське політичне телебачення :), просто на очах глядачів мало стати соромно − мов школярам, що не вивчили уроку.

Славетне капеересівське минуле наших державних керівників дається взнаки й у навколофутбольній пропаганді. Тут вам і надмета, що вимагає відданості й навіть жертовності: мовляв, затягнімо паски, не нарікаймо на життєві негаразди, бо маємо перед собою велике надзавдання. Тут вам і обіцянки справжнього земного раю по досягненні цієї мети: мовляв, витрати різко скоротяться, у бюджеті миттєво з'явиться сила-силенна коштів − отоді й заживемо. Та ще й усе збудоване до чемпіонату залишиться для нас із вами, покращуватиме наше життя як не «вже сьогодні», то вже точно від завтрашнього ранку. Якщо у пропагандистських викладках замість «Євро-2012» підставити «комунізм», ніхто нічого й не помітить.

Футбольний чемпіонат, щоправда, має одну принципову відмінність від комунізму. Комунізм можна було будувати скільки завгодно й повсякчас знаходити об'єктивні причини, чому його досі не збудовано. Футбольний чемпіонат, хочеш − не хочеш, доведеться провести у визначені УЄФА терміни. Що буде потім? Той самий запланований на 2012 рік кінець світу, про який із задоволенням сповіщають численні жовті ЗМІ? «Здорова» авантюрність владної пропаганди, вміння влади грати ва-банк змушують українців поки що не ламати голови над цим питанням.

Дедалі частіше представники найвищої влади, зокрема й Віктор Янукович, у своїх публічних виступах називають просто фантастичні цифри протяжності збудованих автошляхів. От тільки дивина: досі не доводилося бачити (може, проґавив?) жодного репортажу про урочисте відкриття жодної конкретної «автотраси століття». І це при тому, що навіть реконструйовану трамвайну лінію в Києві відкривав особисто Микола Азаров, і про це повідомляли майже всі загальноукраїнські ЗМІ. При тому, що влада наша взагалі дуже полюбляє перерізати стрічки й перетворювати введення в експлуатацію кожного найдрібнішого об'єкту на загальнонаціональне тріумф-шоу. При тому, що придбання десяти південнокорейських потягів було у ЗМІ однією з топ-тем ледь не цілий тиждень. А тут − суцільна тиша й незрозуміла сором'язливість.

Так, триває ремонтування (чи хай навіть реконструкція) автотраси Київ − Житомир − Львів − Чоп. Але ж реконструкція − то далеко не те саме, що нове будівництво! А може, в Україні нарешті з'явилися автошляхи й залізниці, що дозволяли б мандрувати зі Львова в Донецьк, оминаючи й без того перевантажений Київ? І не виписуючи зигзаги ледь не в пів-України, як нинішній поїзд Львів − Маріуполь? Але ні: формулювання, яке лунає, змушує повірити, що переможні реляції влади відповідають реальним фактам.

До речі, про потяги. У Південній Кореї − європейська залізнична колія 1435 мм завширшки. В Україні − нова російська залізнична колія 1520 мм завширшки; швидкісні лінії мають колію 1522 мм; деякі малодіяльні лінії досі мають стару російську колію (яка була до тотальної реконструкції 1970-х − 1980-х років) 1524 мм. Як поведуться на українських залізницях південнокорейські лайнери, чий дизайн початково не було розраховано на ширшу колію? У старих трамваях із Лейпцига й Дрездена, що їх придбав Дніпропетровськ, довелося вживати заходів, щоби ширше розташовані колеса не чіплялися за деталі кузова. Зовсім дріб'язкових заходів, але ж і трамваї − то не швидкісні поїзди! Так, стандартні вагони радянського взірця працюють на Сахаліні на вузькій капській колії 1067 мм − але, знову ж, аж ніяк не у швидкісному режимі й аж ніяк не без випробувань! То чи не дивина: про навчання машиністів на тренажерах випуски новин повідомляли ретельно й детально, а от про випробування самих поїздів на ширшій колії − ні, жодним словом?

Згаданий міський транспорт − окрема сага. 2010 року високі урядовці урочисто пообіцяли: всі міста − господарі чемпіонату отримають по 400 автобусів і по 300 тролейбусів! Ні, по 500 і 400! Надалі цифри змінювалися, мов на біржі в ніч фінансового краху. Змінювалися й фірми, які мали постачати все це багатство: називали то ЛАЗ, то «Богдан», то знову ЛАЗ. Підкреслювали єдине: автобуси й тролейбуси будуть вітчизняними − хай, мовляв, європейці побачать українську модерну техніку!

І от настав 2012 рік. Про автобуси взагалі вже ніхто не згадує. В Харкові, Донецьку та Львові комунальних автобусів не було як два роки тому, так і в січні 2012 року − самі лише африканські матати (даруйте, маршрутки); у Києві комунальні автобуси міг помітити лише дуже терплячий і спостережливий турист. Станом на січень Донецьк отримав близько 80 тролейбусів «ЛАЗ», Харків − близько 60, Київ − 0, Львів − 0. Натомість такі тролейбуси з'явилися в Севастополі, який ніби ж футбольного чемпіонату не проводитиме.

Але й урядовці, й Олександр Попов і надалі бадьоро запевняли: міський транспорт буде оновлено, оновлено, оновлено! Від початку року Київ став-таки отримувати тролейбуси «Богдан» (на щастя, фірма якраз завершила виготовлення величезних партій для Сімферополя, Алушти, Ялти й Полтави, тож могла почати виконувати авральне замовлення Києва) − на сьогодні аж цілих 30. Почала столиця отримувати й автобуси − білоруські «МАЗи». «Вітчизняні», як і було обіцяно.

А тим часом у столиці почали масово списувати старі автобуси й тролейбуси. Що й наводить на думку: головною метою є не запровадження нормальних транспортних перевезень, а звичайнісінька показуха. Хай у Києві залишаться два автобуси й три тролейбуси на ціле місто − аби були новенькими й красиво виглядали. Останнє речення − не таке вже й перебільшення. «Богдан» почав виготовляти тролейбуси нещодавно; наскільки вони надійні, як довго зможуть працювати − того наразі ніхто не знає.

Як почуватимуться в них пасажири, ті самі гості чемпіонату − того теж ніхто не знає. А традиція розвинених країн є такою: конвеєрного виробництва автобусів, тролейбусів і трамваїв не існує. Яке комплектування замовить місто − таке завод і виготовить. Українські заводи дотримуються цієї європейської традиції. Дотримуються вони й іншої: всі модерні європейські автобуси й тролейбуси оснащено кондиціонерами. Олександр Омельченко, а згодом Леонід Черновецький, замовляючи свого часу для столиці автобуси й тролейбуси «ЛАЗ», вирішили зекономити й замовили їх без кондиціонерів. Тож улітку їздити в цих модерних європейських автобусах і тролейбусах можна хіба що за вироком суду. Як то воно буде в нових «Богданах»? Показова, до речі, трансформація «європейськості», її адаптація «для українських умов», чи не правда?

До того ж, усі міста − господарі чемпіонату отримали нові тролейбуси хто в кредит, хто у лізинг.

Міський транспорт − то лише один приклад. Але чи не так само відбувається в усьому: у ЗМІ лунають і лунають звістки про епохальні плани й прожекти, згодом тональність стає стриманішою, аж поки тема зовсім не сходить нанівець? Влада попросила власників готелів знизити ціни − інакше гостям чемпіонату буде вигідніше прилітати на матчі й одразу ж відлітати назад, аніж жити в Україні. «От як вона, влада, про все дбає!» − рознеслося по ЗМІ. Еге ж, власники готелів тут само візьмуть під козирок і послухаються. Влада пообіцяла навчити міліціонерів англійської мови. Треба очікувати, вони стануть розмовляти англійською краще, ніж українською та російською, якими до пуття так і не оволоділи. Ото хто б їх іще правил поведінки навчив? А хто б навчив тіток-продавчинь не закривати магазини ледь не за півгодини до офіційного часу закриття й не виштовхувати силою покупців, що затрималися? А хто б, а хто б?

Що ближчим стає Євро-2012, то яскравіше вимальовується загальна картина: епохальні плани й прожекти мають для владних пропагандистів самостійну цінність. А результат − якось та вийде.

Отак відбувається скрізь: якісь уривки інформації, якась суміш переможних реляцій із маніловськими прожектами (і це за два місяці до початку чемпіонату!), а системне знання ситуації з того ніяк не хоче вибудовуватися. Ніби ж від інформації про підготовку до футбольного чемпіонату нема вже куди подітися, а доконаних фактів у тій інформації − майже ніяких. Принаймні, на запитання: «То якою мірою Україна на сьогодні готова до проведення Євро-2012?» більшість українців зможуть відповісти, покладаючись лише на власні враження й спостереження.

Стає зрозумілим і ще одне: у випусках теленовин ставити під сумнів оті неймовірні плани та прожекти не заведено. Представники влади відрапортували про грандіозні плани − випуски новин усе це озвучили − аудиторія має радіти й пишатися за державу. Такою нехитрою є встановлена владою пропагандистська механіка. Пишання мильними бульками, рапортування про нескінченні наміри − от якою є її сутність. Як казали за радянських часів: «Де є вдосталь ковбаси та масла? − У програмі «Время»«. Отак і тепер: «Де масово будують готелі, залізниці й автошляхи? Де можна побачити цілковито оновлену, модернізовану, привітну й комфортну країну? − У випусках теленовин».

За задумом, проведення футбольного чемпіонату в Україні та Польщі мало стати − даруйте за радянсько-пафосний стиль − святом братерства, святом єднання двох країн і двох народів. Але влада розпорядилася ним інакше: вона почала використовувати майбутній чемпіонат як пропагандистський засіб для змалювання своїх звитяжних звершень − навіть задовго до того, як ці звершення стали доконаним фактом. Місця для Польщі в цій пропаганді не знайшлося. Точніше, про Польщу згадують лише за тих дуже нечастих ситуацій, коли це стає вигідно. Як-от у питанні переходу на літній час. Якщо послухати випуски теленовин, а тим паче промови держмужів, складається стійке враження: майбутній чемпіонат проводитиме Україна й лише вона. А Польща? А до чого тут узагалі Польща?

Понад тридцять років тому таким чином − для суто внутрішньої пропаганди − радянська влада використала проведення в СРСР Олімпійських ігор. Радянські ЗМІ тоді рясніли від репортажів про захват гостей Олімпіади: мовляв, як усе було чудово; ми уявляли, що вулицями Москви ходять ведмеді в лаптях, а виявилося, що тут такі самі люди, як і ми! Одне слово, яка-не-яка цивілізація.

Отак буде й тут. Можна буде досхочу наставляти на гостей чемпіонату телекамери й тероризувати їх натренованими до автоматизму запитаннями: «Ну, то як вам Україна? Правда ж, чудова?» Або ж: «Які ваші незабутні враження від Києва (Харкова, Донецька, Львова)?» І, звісно ж, коронне й фірмове: «Ну, то як вам наші дівчата, які роздягаються?» Гості, звісно ж, із останніх сил вичавлюватимуть із себе щось більш-менш схоже на компліменти − нечемно ж ображати господарів! Якщо їм, тим гостям, зовсім уже не допече чудова українська дійсність. Ці вимучені компліменти можна буде використовувати як незаперечний доказ того, що Україна (а отже, її влада) провела Євро-2012 не просто успішно, а хоч куди плюнь, успішно.

 Щоправда, нині ситуація є цілком відмінною від тієї, 1980 року. У своїх пропагандистських стараннях українська влада, здається, запропагувала сама себе. Вона й сама забула, що хазяйкою чемпіонату буде ще й Польща. І гості Євро-2012 порівнюватимуть враження від України не зі своїми стереотипами про неї ж, Україну, а з цілком реальними враженнями від цілком реальної Польщі. І дуже боюся, що враження ці будуть не на користь України. Так, поляки не бавляться в суперпроекти на кшталт понад кілометрової пішохідної естакади від зупинки електричок до стадіону, яку хотіли були (невідомо навіщо) збудувати в Києві. Вони братимуть комфортом, привітністю й функціональністю.

А чи зможе Україна запропонувати щось, окрім дзвінких рапортів урядовців, їхніх же звітів про проведену титанічну роботу та одного-двох об'єктів у стилі «побачиш − знепритомнієш»? Чи не нагадуватиме український сервіс, даруйте, золотий унітаз, який поставили посеред вітальні й так і не здогадалися під'єднати до каналізації?

Своєю пропагандою влада вкрала в українців передчуття свята. Передчуття чогось незвичного, такого, що буває раз на багато-багато років. Владна пропаганда дедалі сильніше змушує сприймати майбутнє Євро-2012 як непосильний тягар, тяжкий обов'язок, моральні дивіденди з якого збиратиме вона сама й лише вона сама. Перестаралася влада: за такого настрою її пропаганда може спрацювати з точністю до навпаки. Надто вже наочною може стати невідповідність пропагандистських зусиль результатові.

+++

На объектах Евро-2012 обнаружены нарушения

Марина Пилипенко

Vecherniy.kharkov.ua

11.04.12     

Областная прокуратура проверила законность использования государственных средств при подготовке ряда объектов чемпионата Европы по футболу. Нарушения были обнаружены в харьковском аэропорту и на проспекте Гагарина.

В рамках подготовки к Евро-2012 из госбюджета на развитие автодорожного комплекса, строительство метрополитена и аэродрома было выделено около 800 млн гривен. После проверки, которую провела Госфининспекция в харьковском аэропорту, в прокуратуру области поступили материалы о нарушениях в части объема выполненных работ на этом объекте.

− Генподрядчиком были выполнены работы по снятию грунта, которые не были учтены в проектно-сметной документации, − уточняет начальник управления правозащитной деятельности, противодействия коррупции и преступности в сфере транспорта прокуратуры Харьковской области Артем Рыжков.

Однако, по данным прокуратуры, экспертиза показала, что без снятия грунта дальнейшие работы были бы невозможны. Поэтому в проектно-сметную документацию были внесены соответствующие изменения, утвержденные  Кабмином.

Госфининспекция обнаружила нарушения и при реконструкции проспекта Гагарина. Было установлено, что на участке от ул. Аэрофлотской в сторону проспекта 50-летия СССР отсутствуют декоративные металлические элементы на троллейбусных столбах, которые значатся в акте выполненных работ. По данному факту прокуратура области возбудила уголовное дело по ч. 2 ст. 364 («злоупотребление служебным положением») и ч. 2 ст. 366 («служебный подлог») Уголовного кодекса Украины и в отношении должностных лиц Службы автомобильных дорог в Харьковской области, которые подписывали акты приема работ. По словам Артема Рыжкова, сейчас следственные действия по этому делу приостановлены, так как заказчик оспорил постановление о возбуждении уголовного дела в суде.

− Но польза от действий прокуратуры уже есть: на сегодняшний день все недостающие декоративные элементы установлены, − говорит Артем Рыжков. 

+++

Лишь 10% львовских милиционеров, которые будут работать на Евро-2012, знают

 

Ukranews.com

11.04.12

Во Львовской области 232 милиционера из 2,5 тысяч, которые будут обеспечивать правопорядок во время Евро-2012, владеют иностранным языком.

Об этом на пресс-конференции во Львове сообщил начальник ГУ МВД во Львовской области Александр Рудяк.

«232 разговаривают, некоторые знают шесть языков», − сказал он.

Рудяк добавил, если кто-то сомневается в знаниях милиционеров, он сейчас может позвать на пресс-конференцию одного из сотрудников, который сдаст журналистам экзамен на знания итальянского, немецкого, английского или еще какого-то языка.

Также он сказал, что львовская областная милиция издала специальный англо-немецкий, польско-русско-украинский разговорник к Евро-2012.

«Он немножко смешной, когда вы его увидите, вы поймете, почему я так говорю», − добавил он.

В дни матчей во Львове правопорядок во Львове будет обеспечен 2,5 тыс. милиционеров, в дни без матчей − 1,5 тыс.

Как сообщали Ukranews, в мае прошлого года вице-премьер Борис Колесников заявил, что милиция не успеет выучить иностранные языки до Евро-2012.

+++

Губернатор Донетчины рассказал о необходимости разработки комплекса мер для безопасных условий проведения Евро-2012

Zadonbass.org

11.04.12

Вопросы, связанные с безопасностью гостей и участников турнира Евро-2012 стали ведущими темами для обсуждения во время расширенного заседания Регионального межведомственного координационного штаба по вопросам безопасности и правопорядка, которое состоялось под руководством председателя Донецкой облгосадминистрации Андрей Шишацкий.

Об этом сообщает пресс-служба Донецкой ОГА.

Участие в работе координационного штаба также приняли первый заместитель председателя Донецкой облгосадминистрации Сергей Дергунов, заместитель председателя − руководитель аппарата Донецкой облгосадминистрации Вадим Фомин, Донецкий городской голова Александр Лукьянченко, начальник Управления Службы Безопасности Украины в Донецкой области Александр Якименко, начальник ГУ МВД Украины в Донецкой области Виктор Дубовик, начальник ГУ МЧС Украины в Донецкой области Николай Ильченко, начальник Донецкого пограничного отряда Юрий Лысюк, прокурор Донецкой области Владимир Вышинский, а также главы горсоветов и райгосадминистраций, руководители структурных подразделений центральных органов исполнительной власти, члены Регионального межведомственного координационного штаба по вопросам безопасности и правопорядка, руководители предприятий и организаций.

Выступая перед участниками заседания в начале мероприятия, Андрей Шишацкий обратил внимание всех присутствующих на то, что вопрос безопасности участников и гостей европейского футбольного первенства является одной из основных задач как региональной власти так и правоохранительных органов и соответствующих служб. Губернатор также отметил необходимость разработки в регионе комплекса мер, который позволит создать безопасные условия для пребывания всех, кто примет участие в таком полномасштабном мероприятии, как Евро-2012. «Надеюсь, что слаженная и скоординированная работа региональной власти и правоохранительных органов станут залогом успешного и безопасного проведения турнира», − подчеркнул Андрей Шишацкий.

Глава области также отметил, что от результатов работы, связанной с обеспечением правопорядка и недопущения проявлений терроризма зависит жизнь и здоровье людей. «Об этом мы не должны забывать ни на минуту», − сказал Андрей Шишацкий.

В ходе заседания его участниками были рассмотрены вопросы антитеррористического обеспечения проведения финальной части Евро 2012 в Донецкой области.

Также во время заседания Регионального штаба были заслушаны доклады руководителей областных подразделений правоохранительных органов, МЧС и пограничной службы относительно состояния готовности к выполнению своих обязанностей во время проведения в регионе игр Евро-2012.

Как отметили участники заседания, в последнее время на уровне регионального межведомственного координационного штаба совместно с областными и городскими структурными подразделениями, а также руководителями объектов и служб безопасности объектов Евро-2012 города Донецка проведена масштабная организационная работа по подготовке к турниру.

В частности, разработаны и утверждены концепция безопасности, медицинская концепция, концепция официальной Фан-зоны, комплексная схема организации движения в 1,5 км зоне вокруг стадиона «Донбасс Арена», создано 20 оперативных штабов на официальных объектах Евро-2012 и объектах массового пребывания людей, разработаны объектные планы безопасности официальных мест турнира.

На сегодня, согласно Интегрированной национальной концепции безопасности Евро-2012, реализуется региональный план мероприятий, которым предусмотрено совместная отработка вопросов общественной безопасности во время проведения турнира на уровне командно-штабных и тактико-специальных учений и тренировок.

+++

Вартість будівництва Національного стадіону у Варшаві постійно зростає

  

Укрінформ

11.04.12

Вартість будівництва Національного стадіону у Варшаві у зв'язку з виконанням додаткових робіт постійно зростає.

  

Про це заявив речник головного виконавця робіт − компанії Hydrobudowa − Кшиштоф Вох, інформує інтернет-видання tvnwarszawa.pl.

  

«Обсяг робіт, за які сума коштів, згідно з угодою, буде визначена у найближчі дні, оцінюємо у 23 млн злотих. На (фінансове − ред.) урегулювання очікує ще робота, яку вже виконано, і яка ще ведеться», − зазначив речник компанії Hydrobudowa.

  

Вох нагадав, що вже в процесі будівництва було оголошено деякі поправки до початкового проекту будівництва об'єкту. Зокрема, йдеться про тип газону футбольного поля, який вирішено змінити для ефективнішої експлуатації арени. Крім того, обшивка стадіону у початковому вигляді повинна була освітлюватися флуоресцентними лампами, однак у процесі спорудження арени віддано перевагу енергозберігаючому діодному освітленню.

 

 За його інформацією, говорити про конкретні суми поки зарано, оскільки обсяг робіт, за які ще не проведено розрахунків, є значним. 

  

Нагадаємо: спорудження Національного стадіону спочатку оцінювалося в 1,25 млрд злотих (близько 400 млн доларів). Після зміни типу трав'яного покриття вартість об'єкту зросла на 14 млн злотих (майже 4,5 млн доларів). До кінця 2011 року вартість додаткових робіт на арені склала 105 млн злотих (понад 30 млн доларів).

  

У квітні цього року підписано додаткову угоду на виконання робіт на стадіоні на 25 млн злотих (близько 8 млн дол.) й очікується підписання ще однієї − на суму понад 20 млн злотих (понад 6 млн доларів). Загальна вартість додаткових робіт на Національному на сьогодні вже склала близько 115 млн злотих (близько 36 млн доларів).

  

На Національному стадіоні під час Євро-2012 відбудуться три матчі групової стадії турніру, один чвертьфінал та один півфінал.

+++

Застройщика стадиона в Варшаве оштрафовали на $3 млн.

News.liga.net

11.04.12

Изначально сдача в эксплуатацию «Народового» стадиона была запланирована на конец июня 2011 года, но открыли арену только в январе 2012 года

Генеральный подрядчик строительства главной польской арены на Евро-2012, Национального стадиона в Варшаве, будет вынужден уплатить штраф в размере 10 миллионов злотых ($3 млн.) за несвоевременное завершение работ и срыв некоторых общественных и спортивных мероприятий на стадионе.

Как сообщает инфоцентр Украина-2012, часть средств, в частности, пойдет в счет выполнения генподрядчиком дополнительных работ.

Изначально сдача в эксплуатацию «Народового» стадиона была запланирована на конец июня 2011 года, а впоследствии − на ноябрь. В конце концов, торжественное открытие арены состоялось 29 января 2012 года.

+++

Донецкие остановки стали английскими за 200 гривен

      

Dn.vgorode.ua

11.04.12

Сейчас в 222 троллейбусах, трамваях и коммунальных автобусах есть автоматические информаторы. Фото: Дмитрий Ягодкин

Деньги выделили из городского бюджета.

В Донецке перевод на английский и трансляция названий остановок в общественном транспорте обошлись городу в 172 гривны 80 копеек. Об этом рассказали в экономическом управлении Донецкого горсовета.

Там добавили, что сейчас в 222 троллейбусах, трамваях и коммунальных автобусах есть автоматические информаторы, которые объявляют остановки.

Как мы ранее писали, в Донецке накануне Евро-2012 остановки в общественном транспорте начали объявлять на английском языке.

− The next stop is Shevchenko boulevard, − теперь можно услышать в троллейбусе 17-го маршрута.

+++

Через месяц закончат ремонт улиц вокруг «Металлиста»

City.kharkov.ua

11.04.12

В середине мая закончат ремонтировать 11 улиц вокруг стадиона «Металлист».

Об этом сегодня, 11 апреля, в пресс-центре Харьковского городского совета сообщил директор Департамента по вопросам подготовки Евро-2012 по футболу Александр Нечипоренко.

Он отметил, что с 1-2 апреля, когда погода стала стабильно теплой, дорожники начали асфальтобетонные работы вокруг стадиона: на улицах Плехановской, Тарасовской, Державинской, Днепровской, Полевой, Кирова, Храмова, Сапельникова, Оренбургской, Лебединской.

Кроме того, на пр. Гагарина сейчас устанавливают столбы и делают ливневки, планируют класть второй слой.

«Есть проблема в финансировании. На дороги к Евро-2012 город потратил около 250 млн грн, от государства мы получили только 50 млн. Еще в прошлом году министр инфраструктуры Украины Борис Колесников обещал, что до конца декабря 2011 года мы получим средства на ремонт дорог, но до сих пор мы их не получили», − отметил Александр Нечипоренко.

Підписатися на новини