Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ФУТБОЛ
Игрок сборной Украины по футболу получил тяжелейшую травму
Fraza.ua
21.01.10
Во время состоявшегося в среду, 20 января, контрольного матча между московским «Динамо» и днепропетровским «Днепром» (1:1), который проходил в турецком Белеке, где обе команды проводят межсезонные сборы, тяжелую травму получил полузащитник украинской команды Руслан Ротань.
В одном из эпизодов «динамовец» Ропотан боролся за мяч с Ротанем, и падение последнего на газон обернулось тяжелейшей травмой — руку вывернуло наизнанку, тут же началось кровотечение. Зрелище не для слабонервных... Пока врачи оказывали помощь футболисту, рядом происходила разборка — капитан днепрян Андрей Русол требовал применить строгое наказание к «динамовцу». Однако судья не посчитал, что Ропотан повинен в травме, пишет Dynamo.kiev.ua.
Прямо со стадиона Ротань немедленно был доставлен в госпиталь города Белек на автомашине скорой помощи. Предварительный диагноз — перелом локтевого сустава, разрыв локтевой подкожной сумки.
+++
Идея Суркиса прижилась. Хорошо, что не в Украине
Obkom.net.ua
21.01.10
Не один Луческу румын.
Футбольная ассоциация Молдовы назначила новым тренером национальной команды румынского специалиста Гаврила Балинта, который в среду заключил личный контракт на два года, сообщает Football.UA.
Напомним, что после пролета мимо ЧМ-2010 сборной Украины, руководимой протеже «братства Суркисов» Михайличенко, вопрос о замене этого «коуча» на что-то более приличное взвился ребром.
Главный Суркис (глава Федерации ФУ) не смог ничего лучше отмочить, как предложить занять этот пост Мирче Луческу, румынскому тренеру донецкого «Шахтера» − главного соперника киевского «Динамо» (руководимого Суркисом-младшим) в борьбе за призовые.
Но Луческу, поддержанный президентом «Шахтера» Ринатом Ахметовым, на такую «замануху» не поддался.
Напомним, что с декабря сборная Украины наслаждается отсутствием главного тренера.
+++
Ігор Гамула: «Багато що буде по-новому!
Ростислав Буняк
Zakarpattja.uz.ua
21.01.10
На початку минулого тижня, точніше у вівторок, до табору ужгородського «Закарпаття» приєднався головний тренер колективу Ігор Гамула. Не дивуйтесь тому, що коуч пропустив чотири дні зборів своєї команди: Ігор Васильович щойно завершив черговий етап навчання на тренерську ліцензію «pro». Саме про ази науки, зокрема стажування у «Рубіні» Курбана Бердиєва і «Локомотиві» Юрія Сьоміна, а також про підготовку до сезону «Закарпаття» розмовлятимемо далі.
«ПРОВОДИВ ПАРАЛЕЛІ МІЖ ЗБОРАМИ «РУБІНА» І «ЗАКАРПАТТЯ»
Ігоре Васильовичу, старт тренувальних зборів колектив провів без вас…
— Моя відсутність була вимушеною: хочу отримати тренерську ліцензію категорії «pro», і саме теперішньої зимової паузи довелося вкотре продовжувати навчання. Ще 15 грудня, майже відразу після завершення виступів команди у 2009 році, приїхав у Москву, де упродовж кількох днів проходили теоретичні заняття. А вже 9 січня поїхав у Туреччину на стажування у футбольних клубах російської прем’єр-ліги — чемпіона «Рубіна» з Казані та московського «Локомотива», які там перебували на зборах.
Певно, у читачів виникне логічне запитання — чому ліцензію найвищої категорії Ігор Гамула здобуває не в Україні, а сусідній Росії?
— Вважаю, що навчання тренерській майстерності у наших сусідів на щабель якісніше, ніж удома: кількістю українці вже перенаситили свій футбольний ринок фахівцями з ліцензією «pro», однак це не означає, що стан справ у футболі, зокрема підготовці команд, суттєво пішов вперед.
Аби мені отримати відповідний диплом доведеться посилено займатися аж півтора роки. Останній етап проходитиме у травні 2010-го, а вже у листопаді вручатимуть диплом.
Якою інформацією ви збагатилися на стажуванні у провідних колективах Росії?
— Я давно не відвідував великі клуби прем’єр-ліги: востаннє мій зв’язок з північним сусідом прослідковується ще 2003 року, коли працював у новоросійському «Чорноморці», далі тренував у Латвії, зараз, ось, приїхав на Закарпаття і вже тепер, відверто, здивувався побаченому — російський футбол пішов далеко вперед не тільки зважаючи на результати команд у єврокубках, а й організаційному плані. А це, повір, дуже важливий аргумент.
Що насамперед радили вам визнані футбольні авторитети наставник «Рубіна» Курбан Бердиєв і коуч «Локомотива» Юрій Сьомін?
— Обидвоє — мої давні друзі, тож обділений увагою не був: дискутували чимало. Так, колектив Курбана Бердиєва вийшов на сорокаденний цикл підготовки до сезону (уже 16 лютого «Рубін» гратиме матч Ліги Європи), а це ідентично нашій ситуації. Паралелі, безперечно, проводив, і підмітив багато нюансів. Та не тільки розмовами із Сьоміним і Бердиєвим було насичене стажування: цікаві погляди довелось почути від наукових груп «Локомотива» і «Рубіна», їхніх фахівців із фізичної підготовки.
Чи доцільно порівнювати «Закарпаття» із, скажімо, «Рубіном»?
— Та ні, як сказали б боксери — ми у різних вагових категоріях. Казанці — це клуб, який цілком стоїть на рейках європейського підходу стосовно організації. У них, приміром, на пересічному тренуванні за 21 футболістом наглядають 15 фахівців! Серед них побачите і тренерів, і лікарів, і співробітників наукової групи, які детально аналізують кожний порух гравця. І тепер я справді зрозумів як їм минулої осені вдалося на виїзді перемогти «Барселону», а на завершення групового етапу Ліги чемпіонів удома зіграти унічию із славетними каталонцями: феноменальний прорахунок різноманітних ситуацій! І цьому заслуга не лише головного тренера, а більше дюжини інших фахівців
Ігоре Васильовичу, чи правильно вас порозумів — після вояжу у Туреччину наставника ужгородців чекатимемо покращення гри закарпатського колективу?
— Якби усе залежало лиш від моїх знань, то, звісно, так. Та зміни будуть. Найперше у спортивному житті футболістів — багато що буде по-новому під час тренувального процесу. Детальніше? Скажу лиш, що акцентуватимемо увагу на технічному і тактичному виконанні поставлено завдання.
«У ХВОСТІ ПЛЕНТАТИСЬ НІКОМУ НЕ ДО ВПОДОБИ»
Вівторок виявився для вас першим робочим днем на посаді головного тренера у 2010 році. Який настрій панує у команді?
— Насправді настрій створюю я — перше ж тренування, за яким спостерігав, пройшло на відмінно. Усі налаштовані на серйозну роботу. Встиг і попередити хлопців: ніхто не збирається знижувати вимоги. Приємно, що мене зрозуміли усі.
Які пріоритети виділяєте під час тренувальних зборів?
— Для мене найголовнішим завданням є оптимальна підготовка колективу до першого матчу року із донецьким «Металургом».
А часу, що залишився до 27 лютого — дати проведення першої зустрічі 2010 року — вистачить?
— Я вважаю, що приблизно сорокаденний термін на підготовку, за яким ми нині живемо — суто європейський підхід. Пам’ятаю, раніше навіть три місяці готувалися. А користі? Футболісти по двічі набирали форму і стільки ж її втрачали.
В Ужгороді найперше працюватимемо над фізичною підготовкою, у Туреччині на нас чекатиме 4 спаринги (із хорватським «Вартексом», російськими «Томью» і «Сатурном» та азербайджанським «Нефтчі». — Авт.), в Угорщині попрацюємо над суто ігровими компонентами — розіграшами стандартів, переходів від оборони в атаку тощо.
Ігоре Васильовичу, певно, про конкретні прізвища потенційних поповнювачів говорити ще зарано. Та стосовно позиційного укріплення, привідкрийте завісу, яка ж ланка потребує найбільшої уваги?
— Не відкрию Америки, що будь-яких тренер завжди прагнутиме підсилити свою команду. Я також не виняток: хочу покращити гру колективу. Нашим головним завданням, однозначно, є збереження кістяка команди. Бо дуже важко щопівроку будувати нове поєднання гравців на полі. Хоча й без втрат у нас не обійшлося — залишив Ужгород півзахисник Павло Ксьонз, не побачите Ігоря Шопіна, на початку тижня наміри залишити команду озвучив напівоборонець Іван Козоріз, не приїде форвард Ігор Тимченко.
Зізнаюся, з усіх вже озвучених втрат найбільше шкодував за останнім…
— Погоджуся. До нас цей форвард приїхав у не найкращих кондиціях, що пов’язано з нещодавно перенесеною травмою. У таборі «Закарпаття» відновився, наприкінці сезону радував результативністю, а далі подався у полтавську «Ворсклу». Зрозуміти хлопця можна, в принципі як і Ксьонза, — нікому не хочеться плентатися у хвості. Інша справа, чому ж ніхто з них не згадує, що турнірний результат це і, свого роду, дзеркало роботи футболістів.
Аби втримати кадровий дисбаланс, активно підшуковуємо нові кандидатури для підсилення. Практично наш — Мірко Райчевіч з одеського «Чорноморця». Вбачаю у цьому півзахиснику потенційного лідера на полі. Наразі на оглядинах і литовець і серби і бразилець. Хто ж, врешті, гратиме за «Закарпаття» уболівальники дізнаються згодом.
Чого очікує Ігор Гамула від нового 2010 року?
— Усі мої цьогорічні плани пов’язані найперше з футболом. Хочу залишитися з командою в українській прем’єр-лізі.
Наскільки складним вам видається це завдання?
— На зимових канікулах багато часу провів над аналізом виступів своєї команди у першій частині чемпіонату. Як мінімум п’ять очок ми не дорахувалися. Із ними ми почувалися б значно комфортніше. Погодишся, чи не так? Тепер буде дуже складно, проте хлопчиками для биття ми точно не станемо: зі свого боку зроблю все, аби кожного матчу команда виходила на поле як востаннє в житті, і віддавати залікові бали нікому не збираємось…
Що ж, вдачі вам, Ігоре Васильовичу!
+++
ЕВРО-2012
У Києві побудують чотири нові пожежні депо
Tsn.ua
21.01.10
Кияни на громадських слуханнях, що були організовані столичним Головним управлінням МНС України, погодили будівництво 6 нових пожежних депо в столиці.
Як повідомляє офіційний інтернет-портал Пожежно-рятувальної служби в Києві, зокрема, мешканці столиці підтримали ініціативу рятувальників побудувати пожежні депо у чотирьох районах Києва: Святошинському − на вул. Олевській, Солом’янському − на вул. Радченка, Дарницькому − на вул. Соломії Крушельницької та Оболонському − на вул. Юрія Кондратюка.
Виступаючи перед киянам, начальник сектору підготовки до Євро 2012 ГУ МНС України в м. Києві Віталій Карасовський поінформував, що згідно з розрахунками «Київпроекту» та вимог будівельних норм і правил, соціально-гарантований рівень захисту від пожеж повинен забезпечуватись 55 пожежними депо, зараз по місту їх лише 22.
В ситуації, що склалася, час прибуття столичних рятувальників до місця виклику може перевищуватись в 2-3 рази замість нормативних 6 хвилин. Тому в рамках Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу та відповідної галузевої програми щодо підготовки підрозділів МНС для проведення чемпіонату, на Головне управління МНС України в м. Києві покладається завдання будівництва до 2012 року 5 пожежних депо в столиці.
За інформацією Карасовського, ГУ МНС в Києві разом з проектними організаціями вже виготовлено та погоджено проекти землевідведень земельних ділянок під майбутні пожежні депо, проведено проектно-вишукувальні роботи та виготовлено містобудівні обґрунтування розміщення депо в зазначених районах. На даний час проектно-кошторисна документація знаходиться на Держекспертизі, по закінченні якої планується розпочати будівництво пожежних депо.
+++
Підписання угоди з інвестором будівництва нового терміналу аеропорту Львів затягується
Ukrinform.ua
21.01.10
Інвестиційну угоду з американською IMTC-MEI на будівництво терміналу Львівського аеропорту підпишуть через 3 тижні. Про це повідомив начальник головного управління містобудування, архітектури та просторового розвитку Львівської облдержадміністрації Степан Лукашик під час освячення львівського аеропорту.
За його словами, раніше планувалося, що угоду підпишуть до кінця січня, проте підписання затримується. «Американці досить детально вивчають українське законодавство», − пояснив він.
Кошторис будівництва терміналу складає 921 млн. грн., повідомив Лукашик.
+++
У 2010 році «Азовінтексу» потрібно 400 млн. грн. для реконструкції злітно-посадкової смуги
Vgolos.com.ua
20.01.10
У 2010 році будуть виконані основні роботи з реконструкції злітно-посадкової смуги. Про це у коментарі Вголос повідомив директор філії «Азовінтекс» у Львові Ігор Семенов.
Він поінформував, що реконструкція смуги відбувається згідно з графіком. Роботи не ведуться лише у період релігійних свят.
«Ми приступили до виконання робіт із будівництва перону №2. Встановили три залізобетонних заводи для виготовлення сумішей. В графіку ми вказували, що будівництво аеропорту займе 2 роки, починаючи з 4 квітня. Поки, що графіки дотримуються і роботи будуть виконані в термін», − повідомив Ігор Семенов.
Він повідомив, що у 2010 році злітно-посадкова смуга буде практично повністю реконструйована.
«Фінансування ми плануємо отримати близько 400 млн. грн.. В цьому році будуть виконані основні роботи − це реконструкція злітно-посадкової смуги приблизно 80-90%», − зазначив Семенов.
Водночас представник «Азоінтексу» поінформував, що закриття аеропорту залежить від технічної документації, яку надасть замовник будівництва: або буде повна зупинка роботи летовища, або часткова. За словами Семенова, є можливість провадити реконструкцію з частковим закриттям аеропорту.
Водночас голова Львівської облради Мирослав Сеник відзначив, що поки немає прийнятого держбюджету, складно сказати скільки коштів буде виділено на реконструкцію смуги у цьому році.
«Загальний обсяг фінансування 1 млрд. грн.. Скільки буде фінансування у 2010 році сказати непросто, але компанія готова освоїти ті кошти, які будуть виділені. Якщо буде виділений 1 млрд., то цього року він буде освоєний», − повідомив Мирослав Сеник.
Також голова ЛОР додав, що з квітня має початися будівництво нового терміналу в аеропорту «Львів».
Загальний кошторис реконструкції злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Львів» складає 978,6 млн. грн. Станом на 15 січня 2010 року профінансовано 54,5 млн. грн. (2008 р. − 3,58 млн. грн., 2009 р. − 51 млн. грн.). Фінансування відбувається з державного бюджету України.
+++
Цього року на стадіоні до Євро-2012 буде дах
Vgolos.com.ua
20.01.10
На львівському стадіоні, який будується для чемпіонату Євро-2012 можуть почати монтувати дах вже цього року. Про це у коментарі Вголос повідомив директор філії «Азовінтекс» у Львові Ігор Семенов.
За його словами, незважаючи на складні погодні умови, сучасні методи будівництва дозволяють провадити будівельні роботи на стадіоні. Заплановані терміни виконання робіт не порушені.
«В цьому році ми плануємо встановити повністю залізобетонний каркас, закінчити установку сходів посадкових рядів і також по можливості змонтувати дах», − поінформував Ігор Семенов.
«Плануємо освоїти близько 300 млн. грн.», − додав він.