Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ФУТБОЛ
Мирча Луческу верен себе
Dynamomania.com
23.11.09
Мирча Луческу в присущем ему стиле оценил матч с «Динамо» в интервью румынской «Evenimentul Zilei»
EVZ: Улеглось ли ваше огорчение после поражения в Киеве?
Мирча Луческу: Оно не проходит так легко. Нас выбил из колеи 18-дневный перерыв в чемпионате, многие наши игроки играли в национальных сборных. Поэтому они вышли на матч в более расслабленном состоянии, кроме того, получил травму наш центральный защитник Кучер, и вместо него играл Ищенко. Он играл нервно, сделал грубейшие ошибки, когда нам забивали первые два гола. У «Динамо» не было ни одного момента... Такое бывает, после хорошего периода резкий спад. Я расстроен, потому что мы не заслуживали такого проигрыша.
Что вы сказали футболистам после игры?
Я устроил им выговор после матча, прежде всего за неиспользованные возможности. В первом тайме киевлян не было видно. Мы полностью доминировали на поле, но пропускали голы в результате детских ошибок.
Вы заявили, что не удовлетворены защитой. Как вы оцените игру Развана Раца?
Рац мог бы помешать, когда нам забивали первый гол, но в целом он сыграл нормально. Я не могу обвинять всю команду в этом поражении.
«Динамо» оторвалось на семь очков.
Наша команда провела 13 игр за короткий период, из них девять на выезде. Украинская федерация составила невероятное расписание, что тут еще сказать... Я похвалил судейство, на мой взгляд, оно было честным. Впервые за долгое время я столкнулся с нормальным судейством, и таким оно должно быть в каждом матче.
+++
Слово за експертною комісією ФФУ
Zakarpattja.uz.ua
23.10.09
Сьогодні вранці керівництво ФК «Закарпаття» направило офіційний лист в Експертну комісію Федерації футболу України. На розгляд винесено епізод на 90+2 хвилині матчу «Таврія» — «Закарпаття» з призначенням одинадцятиметрового головним суддею зустрічі Олегом Зубарєвим. Оскільки це рішення безсумнівно помилкове ужгородський ФК очікує адекватного рішення відповідного органу ФФУ.
+++
Донець: «Я не антигерой!»
Zakarpattja.uz.ua
23.10.09
Ще б пак, примхлива доля футболістів! Ще якихось дві хвилини тому ти святкуєш взяття воріт опонента, а вже за кілька миттєвостей потому знаходишся в епіцентрі фатального для твоєї команди епізоду. Наразі мова про захисника ужгородського «Закарпаття» Андрія ДОНЦЯ. Саме він, на думку рефері Олега Зубарєва, порушував правила на 92 хвилині матчу «Таврія» — «Закарпаття». Цікавості не було меж дізнатися із перших уст, а чи й справді була гра поза правилами?
— Та що ти — не торкався я Фещука! Той артист з власної ініціативи впав мов підкошений на газон. А рефері, схоже, того лиш було й треба, аби призначити одинадцятиметровий. Тим, хто не вірить моїм словам раджу уважно подивитися повтор тієї ситуації — відео не дасть збрехати.
— Які почуття переповнювали після закінчення зустрічі?
— Складно було зібрати до купи всі думки у голові. Постійно прокручував той епізод з призначенням пенальті. І я не антигерой зустрічі, бо діяв у межах дозволеного. Інша справа, що свій погляд на це мала «нейтральна» особа на полі.
ДОНЕЦЬ: «Я НЕ АНТИГЕРОЙ!»
Однак на цьому своєрідне допитливе розслідування ми не закінчили. То що ж коїлося у штрафному майданчику закарпатців ми розпитали і у Вадима БОЛОГАНА. Оборонцю ужгородського ФК як нікому іншому було видно той злощасний епізод.
— Знаходився у десятьох метрах від Андрія Донця, тому добре бачив наступне — окрім, власне, симуляції Фещуком той устиг ще й трішки підіграти собі рукою. А свисток арбітра просто шокував наш колектив.
— Що найперше вплинуло на підсумковий результат?
— Прикро констатувати, проте на початку зустрічі ми допустили дві помилки, які коштували нам пропущених голів. Однак таки зуміли перелаштуватися і переграти «Таврію» у другому таймі. Все нанівець списав один неправильний свисток рефері. Узагалі суддівство, безперечно, заслуговує особливої уваги. На жаль…
— Зрозуміло, що далі відступати нікуди. Чи потрібне особливе налаштування на два наступні домашні матчі проти «Кривбаса» та «Іллічівця»?
— Що ти, нічого іншого окрім перемог і не думаємо. Плюс граємо вдома за підтримки рідної публіки. Тож, як кажуть, або пан, або пропав.
+++
«СТАВИТИ НА НАС ХРЕСТ — ЗАРАНО!» — Ігор ГАМУЛА про нинішню турнірну ситуацію.
Zakarpattja.uz.ua
23.10.09
Не склалося з результатом у «Закарпаття» в матчі проти «Таврії». Злощасний пенальті залишив команду без очок, додавши переживань головному тренеру Ігорю ГАМУЛІ. Тому, відверто кажучи, не очікував побачити особливого пожвавлення у колективі. Однак сьогоднішній збір на базі у Сторожниці підтвердив слова коуча — його підопічні ніколи не опустять голову, боротимемось до останнього подиху. Та й, власне, Ігор Васильович перебував у доброму гуморі.
— Чудово розумію усю складність теперішньої ситуації. Проте ми не ті люди, яких зламають невдачі. Знаю, що багато хто поставив хрест на нас. Звісно, вилітати комусь потрібно. Та усім нашим недоброзичливцям відповім — не дамося! Ні суддям, які вкотре гальмують мою команду, ні функціонерам.
— А як щодо бойового духу у колективі?
— У мене всі хлопці з характером. І кожен футболіст віддає собі звіт у важливості наступних двох домашніх матчів з «Кривбасом» та «Іллічівцем». Виходитимемо на поле тільки за трьома очками.
+++
ЄВРО-2012
СМИ: УЕФА ждет от Украины прогресса в подготовке к Евро-2012
Podrobnosti.ua
23.10.09
По результатам сегодняшнего заседания наблюдательного совета УЕФА в Ньоне (Швейцария) украинская делегация нацелена на дальнейший прогресс в работе по проведению финала Чемпионата Европы по футболу в Украине в 2012 году.
«Настроение нашей делегации после заседания наблюдательного совета УЕФА в Ньоне рабочее и позволяющее надеяться на дальнейший прогресс», − сообщил агентству «Интерфакс-Украина» информированный источник в понедельник.
Собеседник агентства отметил, что «особо плохих новостей не было, чтобы «посыпать голову пеплом», но и поводов для фанфар также нет».
«Нам дали понять, что мы продолжаем активно работать», − добавил он.
Как сообщалось, в понедельник на заседании наблюдательного совета с отчетами о подготовке Украины к проведению Евро-2012 выступили вице-премьер-министр Украины Иван Васюник и президент Федерации футбола Украины Григорий Суркис.
+++
Ефремов: Нам сегодня главное − не потерять нашу инфраструктуру
Lugansk.proua.com
23.10.09
Сегодня на медиа-конференции народный депутат от Партии регионов, руководитель Луганской облорганизации Партии регионов Александр Ефремов рассказал, что нужно Луганщине для подготовки к Евро 2012.
«Когда в праздничные дни, или в выходные дни, или в футбольные дни наши автобусы десятками из Луганской области едут в город Донецк, у меня, как у руководителя, который все-таки много лет руководил Луганской областью, где-то щемит сердце…Почему у нас нет такого стадиона, почему у нас в городе Луганске нет культурно-спортивного комплекса…Наверное, мы не смогли организоваться и решить все вопросы так, как они решены в Донецке», − отметил Александр Ефремов.
По его словам, сегодня Донетчина борется за то, чтобы аэропорт Донецка был хабовым.
«Есть перспектива развития любого региона. Донецкая область сегодня борется за то, чтобы аэропорт в городе Донецке был хабовым аэропортом. …Это аэропорт перевалочный, который для региона своего он является основным, куда прилетают все люди, куда прилетают все туристы, и потом уже с этого аэропорта они разъезжаются по тому региону, в который прилетают», − подчеркнул депутат.
Коснулся Ефремов и Луганского аэропорта.
«Так вот нам сегодня самое главное не потерять нашу инфраструктуру. И в плане этой инфраструктуры у нас должна быть окружная дорога, у нас должна быть хорошая автобановская дорога, которая связывает нас с Донецком, и дальше с Харьковом, и дальше с городом Киевом. А в другую сторону она должна связывать нас с Ростовом, с Воронежской областью…Чтобы перемещение как можно меньше занимало времени.. У нас необходимо аэропорт приводить в порядок, нам также необходимо делать взлетно-посадочные полосы, стояночные полосы. Само здание аэропорта, оно сегодня приведено более или менее в порядок, его необходимо лишь дорабатывать. Для того, чтобы мы также могли принимать потоки и туристов, и потоки людей, которые бы могли здесь пересаживаться на другие рейсы и отсюда свободно улетать», − рассказал Александр Ефремов.
Он также добавил, что участвовал в решении этого вопроса.
«Эти вопросы, хотя бы вот эти первоначальные вопросы мы попытались договориться, и я в том числе принимал в этом активное участие, когда мы принимали законопроект по проведению Евро 2012 в Украине. Там было заложено финансирование на окружную дорогу, финансирование на окончание строительства аэропорта и финансирование на ряд объектов», − заявил политик.
По его словам, Президент наложил вето на данный законопроект, а «Тимошенко не торопится это вето преодолевать».
+++
До Євро-2012 варшавський аеропорт з'єднають залізницею з центром міста
2012ua.net
23.10.09
У Варшаві до проведення матчів чемпіонату Європи з футболу у 2012 році планують з'єднати аеропорт з центром міста залізницею.
За даними компанії PL.2012, контракт на спорудження дороги за майже 100 млн.євро підписала Державна залізнична компанія PKP з консорціумом фірм на чолі з Bilfinger Berger Polska.
1,5 км залізниці планується побудувати в 2011 році. Завдяки цьому, Варшава стане другим містом в Польщі після Кракова, де є безпосереднє залізничне сполучення аеропорту з центром міста.
Залізничне сполучення дасть можливість туристам швидше добиратися з летовища до центру, оскільки нерідко шлях по автомобільній дорозі, який займає в середньому півгодини, через затори затягується до 1,5 годин.
+++
Відновити усі роботи на львівському стадіоні до Євро-2012 планують у грудні
Obk.lviv.ua
24.10.09
Мер Львова Андрій Садовий ще не отримав письмового звіту про роботу над проектною документацією від німецької компанії-консультанта «Арена.Ком», яку восени цього року було долучено до будівництва львівської євроарени. Про це мер Львова повідомив у коментарі «Об’єктивно».
Він зауважив, що очікувати результатів роботи «Арени.Ком» можна орієнтовно у перших числах грудня. «На початок грудня вже буде більш-менш зрозуміла ситуація», − сказав він.
Він також зазначив, що роботи призупинені не на усьому майданчику будівництва стадіону. «На певній частині і далі ведуться роботи. Призупинено те, що стосується будівництва вище 10 метрів, адже зараз повністю вся документація аналізується німецькою компанією «Арена.Ком», робота розпочалася досить активно», − сказав Садовий.
Отож, з його слів, роботи на львівському стадіоні до Євро-2012 вдасться повністю відновити не раніше грудня цього року. Тим часом він запевнив, що жодних порушень кінцевих термінів, які погоджені з УЄФА, не буде. «Є планова системна робота, яка відбувається під чітким наглядом УЄФА, які системно усе це моніторять», − каже мер Львова.
+++
На будівництві стадіону у Вроцлаві розпочали роботи на ділянці майбутнього футбольного поля
2012ua.net
23.10.09
Незважаючи на те, що до укладки трав'яного газону ще далеко, на будівництві стадіону у Вроцлаві вже розпочалися перші підготовчі роботи на ділянці майбутнього футбольного поля. Також продовжується зведення колон арени.
Минулого тижня рушили роботи, які мають на меті зміцнити ґрунт під майбутнє футбольне поле. Робочі завозять на будмайданчик землю, яку потім розрівнюють. Аби витримати вагу футболістів товщина ґрунту має досягти 80 см. У деяких місцях ґрунт має бути особливо міцними, аби витримати вагу будівельних кранів, які почнуть встановлювати тут наступного року, аби будівельники могли звести конструкцію даху арени, а також − у майбутньому − проведення на стадіоні масових заходів, як то концерти зірок естради.
Також успішно тривають роботи з будівництва підземних паркінгів арени та еспланади, що вестиме до стадіону. Тут вже встановлені більше ста несучих колон.
+++
Відбувся тендер з будівництва нового терміналу у гданському аеропорту
2012ua.net
24.10.09
153 млн злотих запропонувала за будівництво нового терміналу у аеропорті Ребехово консорціум Budimex-Dromex і гданської фірми Doraco. Це найнижча пропозиція серед 14-ті запропонованих у тендері.
Найдорожча серед запропонованих, виявилась пропозиція консорціуму Mostostal Warszawa i Accioa Infraestructuras, і склала 250 млн. злотих.
Польсько-німецька фірма JSK Architekci виконала роботи з проекту терміналу. Аеропортом вже зарезервовано 190 млн злотих коштів на будівництво.
Будівельні роботи повинні розпочатися навесні і триватимуть 24 місяця. Термінал повинен прийняти перших пасажирів, якраз напередодні проведення Євро-2012.
Гданськ є одним з приймаючих міст чемпіонату Європи з футболу у 2012-му році, який відбудеться в Україні та Польщі. Аеропорт імені Леха Валенси у Ребехово є основним приймаючим летовищем у Гданську
+++
Безпечні стадіони до ЄВРО готуємо разом
Дмитро Єрошенко
Ukrinform.ua
23.11.09
Головне завдання поліції будь-якої країни під час проведення масових розважальних та спортивних заходів − це безпека глядачів і учасників. От і українські правоохоронці повинні зустріти ЄВРО-2012 на високому рівні. Днями делегація донецьких міліціонерів на чолі з першим заступником начальника обласного ГУМВС полковником міліції Валентином Парсенюком з робочим візитом відвідала Польщу. Правоохоронці обговорили форми й методи роботи із уболівальниками, ділилися досвідом організації охорони громадського порядку під час футбольних матчів й масових заходів.
Поліція і «приватники» поділили повноваження
У Польщі, як і в багатьох європейських країнах, під час матчу поліція не має права перебувати на стадіоні, розташовуючись поза ним. За порядком усередині стежить приватна охоронна фірма. Але, незважаючи на це, поліція зобов'язана й може забезпечити порядок під час масових заходів. Робота поліцейських починається задовго до матчу. Спеціальна група аналізує календар змагань і шукає потенційні загрози. Наприклад, коли зустрічаються дві команди, уболівальники яких перебувають у конфронтації, існує ймовірність виникнення конфлікту не тільки на стадіоні, а й за його межами. Як до, так і після матчу.
Поліцейські оглядають спортивні об'єкти на предмет безпеки, надають висновки, пов'язані з організацією масових заходів, зустрічаються з організаторами, обмінюючись інформацією на тему потенційних загроз.
Особлива увага − Центру управління безпекою, оснащення якого повинне дозволяти проводити повний моніторинг стадіону. Стосовно ж громадського порядку, то на стадіоні його підтримує добре екіпірована охорона, але без зброї. Спецгрупа поліції у повній «бойовій викладці» й із машиною-водометом чатують неподалік. Тобто, існує чіткий поділ повноважень між «приватниками» і поліцією.
Цікаво, що організатори можуть не прислухатися до порад поліції, взявши на себе повну відповідальність, провівши захід навіть якщо стадіон не відповідатиме всім нормам безпеки.
Безпека починається зі спостереження за групами вболівальників
Польські стражі порядку контролюють обстановку до, під час і після матчу. Все починається зі спостереження за групами вболівальників, аналізу маршрутів їхнього руху, фіксації поведінки, обробки отриманих даних і вже згаданого вище прогнозування конфліктів. Коли, наприклад, у місто прибувають уболівальники з інших міст й їхній шлях пролягає крізь густонаселені квартали, то поліція, аби уникнути зіткнень між фанами, зустрічає приїжджих ще на залізничній станції, проводжаючи до самого стадіону.
У розпорядженні поліції Катовіце (одне з шахтарських індустріальних міст Польщі) є пересувний штаб − автомобіль, оснащений за останнім словом техніки. Цей мікроавтобус просто «нафарширований» сучасною технікою: моніторами, радіостанціями, є принтер, сканер, факс, Інтернет, система GPS тощо. Крім цього, він оснащений власним генератором, кількома відеокамерами на даху й мікрофоном, що дозволяє «ловити» звуки на далекій відстані.
За допомогою радіозв'язку із цього авто можна підключитися до кожної з відеокамер (приміром, на стадіоні в Катовіце їх біля сотні), розташованих на спортивній споруді, вивести потрібне зображення на монітори, збільшити його. Тобто, навіть не перебуваючи усередині, поліцейські можуть спостерігати за тим, що відбувається на матчі, переглядати об’єкт з різних місць, бачити будь-якого вболівальника, фіксувати всі події на відео, відразу роздрукувати зображення хулігана. Вже на виході, маючи на руках фото, поліцейські затримують буйного фаната. Можна додати, що зібрані таким чином матеріали за необхідності є доказом у суді.
Після матчу поліцейська група супроводжує вболівальників іншої команди до станції, а аналітична група вивчає зібраний матеріал. Згодом інформація про агресивно налаштованих уболівальників заноситься до бази даних.
«Споттерс» проти хуліганів
У польській поліції існують спеціальні працівники, так звані «споттерс», які закріплені за певними футбольними клубами. Вони знають в обличчя активних фанів, знають тактику поведінки вболівальників, обмінюються інформацією з колегами в інших країнах.
До роботи під час матчів залучають поліцейських і тих воєводств, звідки приїжджають фанати. «Споттерс», як правило, прибувають разом з ними. Кожен з них знає своїх футбольних «активістів», хто і на що здатен й може вчасно запобігти безладдям. До того ж одна лише його присутність − це психологічний чинник, адже футбольні хулігани, знаючи, що їх можуть впізнати, поводитимуться законослухняно.
У Польщі фанів ділять на три категорії. Категорія А − звичайні вболівальники, які ходять на стадіон, щоб підтримати команду. Категорія В − це фани, які за певних умов, наприклад, під впливом алкоголю, можуть скоїти правопорушення. Категорія С − це фани, які завжди готові скоїти правопорушення, застосувати насильство. Метою їхнього приходу на стадіон є не стільки підтримка своєї команди, скільки провокація безладів і участь у бійках.
Чим заспокоїти бешкетника
Донецька міліцейська делегація стала свідком практичного тренування поліцейської спецгрупи локалізації масових безладів (аналог нашого «Беркута»). Кожен її боєць захищений від голови до ніг. Із засобів активної оборони, крім гумового кийка, в них є спеціальний газовий пістолет, підключений до балонів з газом, розташованих за плечима. Зі зброї − гвинтівка Моссберг, оснащена нобоями з гумовими кулями й сигнальними (звуковими) патронами. В кишенях на бронежилеті знаходяться звукові й газові гранати, боєприпаси до гвинтівки, рація. В поліцейського є протигаз, у кобурі − пістолет. У операціях беруть участь кілька мікроавтобусів для транспортування поліцейських і спецзасобів.
Дієвим засобом «утихомирення» хуліганів є водомет «Тайфун-9000» − авто, що має дві водяні пушки (на даху й попереду). Запас води − 9 тонн. У сукупності, ця техніка й добре екіпіровані, навчені поліцейські здатні дати відсіч хуліганам і припинити масові безлади якщо превентивні заходи не спрацювали.
Поїздка в Польщу українських правоохоронців виявилася плідною. Керівник донецької делегації Валентин Парсенюк подякував генералові Даріушу Белю, комендантові Воєводської комендатури поліції Катовіце за гостинність і можливість ознайомитися з польським досвідом.
+++
У Гданську розпочинається конкурс щодо назви стадіону до Євро-2012
Юрій Банахевич
Укрінформ
24.10.090
У Гданську сьогодні розпочинається конкурс щодо продажу прав на назву стадіону, де відбуватимуться матчі Євро-2012. Як відзначає заступник голови відповідальної за будівництво стадіону спілки BIEG 2012 Адам Калата, пропозиції від зацікавлених комерційних суб'єктів прийматимуться до 9 грудня, а переможець тендеру стане відомий до 25 грудня цього року, передає власний кореспондент УКРІНФОРМу з посиланням на РАР.
«Обиратимемо найкращу пропозицію, однак ціна не буде єдиним критерієм. Спеціальна комісія слідкуватиме за тим, щоб нове ім'я арени збігалася з іміджевою політикою Гданська», − заявив А.Калата. Він додав, що в ньому не може бути смішних слів чи з негативним змістом. Крім того, вимогою організаторів є те, щоб у назві стадіону було присутнє слова «арена».
А.Калата зазначив, що участь у конкурсі може брати будь-який суб'єкт підприємницької діяльності, який має відповідний рівень прибутків. За його інформацією, це повинна бути компанія з хорошим реноме, яка позитивно сприймається пересічними громадянами і гарантуватиме своєчасну сплату коштів. Представник BIEG 2012 сказав, що угода діятиме п'ять років − до 2014 року, а визначена нею квота сплачуватиметься переможцем конкурсу певними частинами щороку.
За інформацією А.Калати, зацікавлення конкурсом є значним. «Ми здійснили ряд досліджень і з'ясували, що в тендері планують взяти участь кілька впливових компаній з цікавими пропозиціями». Він підкреслив, що переможець користуватиметься також і спеціальними привілеями, зокрема отриманням у власне розпорядження найбільшої на арені VIP-ложі на десять місць.
Кошти від цієї угоди спілка BIEG 2012 планує витратити на утримання стадіону, яке, за попередніми розрахунками, становитиме щороку близько 10-12 млн злотих (за нинішнім курсом понад 3,6 млн доларів США).
+++
Корпорація «Богдан» таки інвестуватиме у Луцький аеропорт?
Zik.com.ua
23.10.09
Аукціон з продажу контрольного пакету акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство» наразі провалився. Такий висновок можна зробити з інформації, яку розповів заступник голови Волинської обласної ради Борис Загрева, − повідомив сьогодні, 23 листопада, власкор ЗІКу.
«На превеликий жаль, не надійшло жодної пропозиції від інвесторів», − зазначив Загрева. За його словами, ще у п’ятницю відбулася нарада з цього приводу. На ній вирішено запросити корпорацію «Богдан» до участі у проекті створення Луцького аеропорту. Завтра, як розповів Борис Загрева, у Києві має відбутися зустріч представників влади області з керівництвом корпорації. На «Богдан» покладають велику надію. «Для неї (корпорації. − ЗІК) цей проект був би цікавим», − припускає заступник голови Волинської облради.
На думку Загреви, є дві основні причини зриву аукціону. Перша − це фінансова криза і, відповідно, відсутність кредитних ресурсів. Другою причиною, яка відлякує потенційних інвесторів, насамперед, закордонних, є політична нестабільність в Україні та наближення виборів.
Борис Загрева вважає, що питання створення тимчасового пасажирського терміналу Луцького аеропорту і сертифікації його злітної смуги потрібно вирішити до травня наступного року. Тобто, до закриття летовища у Львові на ремонт. Якщо до цього терміну не встигають, то Луцький аеропорт «випадає». Загрева розповів, що, можливо, з цього приводу збереться позачергова сесія Волинської обласної ради.
Якщо приватний інвестор все ж не зацікавиться проектом, то є альтернативний шлях. Заступник голови облради розповів, що можливим є фінансування створення аеропорту з державного бюджету під «Євро-2012». Свої кошти могла також вкладати область. У такому випадку можна продати територію колишнього Луцького аеропорту, що знаходиться у селі Крупа. Борис Загрева вважає за доцільне створити тимчасову дирекцію, яка би займалася організаційними питаннями підготовки летовища у Луцьку. До складу такої структури мають ввійти проектанти, будівельники, юристи тощо.