Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ЕВРО-2012
Тимошенко обіцяє дати гроші на львівські дороги та аеропорт
Zaxid.net
28.04.09
Голова Львівської обласної ради Мирослав Сеник, голова Львівської ОДА Микола Кміть, мер Львова Андрій Садовий під час зустрічі з прем’єр-міністром України Юлією Тимошенко 27 квітня доповіли главі Кабміну щодо ситуації із підготовкою Львівщини до Євро-2012. Про це у коментарі журналістам 28 квітня повідомив голова ЛОР Мирослав Сеник.
«Ми хотіли донести цю інформацію безпосередньо до прем’єр-міністра, оскільки через апарат КМУ процедура набагато триваліша, а ми хотіли, щоб глава уряду була у курсі ситуації до свого візиту на Львівщину, який має відбутися 14 травня», − зазначив Мирослав Сеник. Він також повідомив, що під час зустрічі було обговорено питання фінансування робіт із реконструкції злітно-посадкової смуги ДП «Міжнародний аеропорт Львів», дорожнього та водного господарств області у межах підготовки до Євро-2012.
«Після цієї зустрічі ми маємо надію, що фінансування цих об’єктів здійснюватиметься без будь-яких затримок, що дуже важливо для дотримання графіків виконання робіт»,− розповів голова ЛОР.
+++
Гостиницы индустриальных Днепродзержинска и Кривого Рога тоже готовятся к Евро-2012
Budmanews.com
28.04.09
В Днепропетровске и Днепропетровской области 27 собственников отелей подписали договор с агентством УЕФА по размещению «TUI Travel Plc» на отельное обслуживание в рамках проведения Чемпионата Европы по футболу 2012 года. Об этом сообщили в управлении по вопросам подготовки у ЧЕ-2012 Днепропетровской облгосадминистрации.
Договор подписан с собственниками 21 отеля Днепропетровска и 6 отелей, расположенных в области (Новомосковском районе, Днепродзержинске и Кривом Роге). При этом не совсем понятно, кто поедет из гостей Евро-2012 в индустриальные и загазованные и не имеющие больших достопримечательностей Днепродзержинск и Кривой Рог.
При этом половина отелей, с которыми на сегодня подписаны договора, не входили изначально в программу подготовки Днепропетровска и области к Евро 2012. Коррективы внес кризис — часть собственников, которые изначально заявляли о строительстве отелей к Евро 2012, были вынуждены заморозить свои проекты. Их заменили компании, которые уже имеют необходимый отельный фонд или готовы гарантировать его создание к моменту проведения чемпионата.
На сегодня по информации управления по вопросам подготовки у ЧЕ-2012 Днепропетровской облгосадминистрации в Днепропетровске уже введены в эксплуатацию девять пяти− и четырехзвездочных отелей, а также три трехзвездочных отеля, которые готовы разместить представителей УЕФА, футбольные команды и болельщиков. Только 8 из отелей, подписавших договора с «TUI Travel Plc», являются новостройками, большинству предстоит реконструкция.
+++
Готель «Дніпро» знову серед лідерів
Oblrada.ck.ua
28.04.09
За результатами роботи у 2008 році обласне комунальне підприємство «Готельний комплекс «Дніпро» м. Черкаси (директор − В.П. Жаботинський) посіло почесне призове третє місце у своїй категорії серед чотиризіркових готелів, що брали участь у щорічному конкурсі на краще готельне підприємство України та підготовку до Євро-2012, який проводять Державна служба туризму та курортів Міністерства культури і туризму України, ЦК профспілки працівників галузі та Асоціація готельних об'єднань і готелів міст України.
Минулого року в готельному комплексі «Дніпро» було істотно поліпшено матеріально-технічну базу, здійснено значний обсяг реставраційних та ремонтних робіт, встановлено сучасне обладнання. Директор готельного комплексу В. П. Жаботинський приділяє велику увагу вирішенню соціальних питань колективу, підвищенню рівня кваліфікації працівників, створенню оптимальних умов їх роботи. Щорічно поліпшуючи результати господарчої діяльності, «Дніпро» підтверджує звання одного із кращих готелів України протягом останніх десяти років. Завдяки високому професіоналізму і творчому підходу до своєї роботи колектив у непростих економічних умовах сьогодення знаходить шляхи і засоби для постійного підвищення якості послуг та підтримання їх на європейському рівні, що є зразком для інших готельних господарств України.
Вагомим досягненням готельного комплексу «Дніпро» стала також перемога у Всеукраїнському державно-статистичному рейтингу «Діяльність готелів» за підсумками роботи у 2008 році. Аналіз проводився за такими критеріями як обсяг реалізованої продукції, чистий прибуток, рентабельність, коефіцієнт платоспроможності. Як переможцю рейтингу, готельному комплексу «Дніпро» присвоєно почесне звання «Лідер економіки України», він також нагороджений офіційним Дипломом у номінації «Надійний і стабільний партнер».
+++
А.Лукьянченко требует от «Укрзализныци» отремонтировать Донецкий ж-д вокзал
Tbu.com.ua
28.04.09
Донецкий железнодорожный вокзал морально устарел. Об этом сообщил донецкий городской голова Александр Лукьянченко.
«На протяжении последних 30 лет Донецкий ж-д вокзал не претерпевал никаких изменений. Иногда, раз в 10 лет красили. Все остальные работы − не проводились. Поэтому мы поставили вопрос перед «Укрзализныцей» и внесли этот пункт в госпрограмму, подготовку этого объекта, к Евро-2012. Разработан проект, который должен быть реализован собственником − «Урзализныцей», − заявил мэр Донецка.
+++
АМКУ завел дело на Винского
4post.com.ua
28.04.09
Антимонопольный комитет Украины возбудил дело против Министерства транспорта и связи за бездействие относительно нарушений на рынке реализации авиатоплива в аэропорту «Борисполь».
Об этом сегодня сообщил после заседания исполняющий обязанности главы комитета Александр Мельниченко.
По его словам, министерство должно предпринять ряд мер для наведения порядка в аэропорту «Борисполь». «Я считаю, что это стратегический государственный объект, который должен быть защищен государством. Таким образом, чтобы цены на авиабилеты не только снизились для нас, но и чтобы было обеспечено дальнейшее развитие аэропорта», − отметил он.
По мнению главы АМК, услуги в аэропорту должны быть доведены до европейского уровня ввиду того, что аэропорт является главными воздушными воротами Украины и в связи со скорым принятием Чемпионата по футболу Евро-2012, сообщает УНИАН.
+++
Держмитслужба: зустріти Євро-2012 на зразковому рівні
Володимир Кулеба
Ukrinform.ua
28.04.09
Державна митна служба активно включилася в роботу по підготовці та проведенню Євро-2012 в Україні. Зокрема, до відкриття престижного змагання на митному кордоні буде збудовано та реконструйовано 29 пунктів пропуску. Про це повідомили начальник департаменту ресурсного забезпечення, капітального будівництва та експлуатації митної інфраструктури Державної митної служби Лілія Воскресенська та заступник начальника цього департаменту Ольга Особа на прес-конференції, організованій Інформаційним центром «2012-Україна», що відбулася в Укрінформі 28 квітня. Вів конференцію керівник Інформаційного центру «Україна − 2012» Олександр Гливинський.
Л. Воскресенська повідомила журналістів про низку організаційних заходів, здійснених у Держмитслужбі з метою забезпечення якісної і повної підготовки до проведення в Україні цієї унікальної події. Зокрема, визначено заступника голови служби, котрий персонально відповідає за підготовку до ЄВРО-2012, створено робочу групу на рівні директорів департаментів для детального опрацювання питань із планування завдань та заходів підготовки митної системи та інфраструктури до Чемпіонату Європи. У зв`язку зі значним обсягом роботи керівництвом Держмитслужби прийнято рішення і створено в департаменті ресурсного забезпечення, капітального будівництва та експлуатації об`єктів митної інфраструктури службу стратегічного планування розвитку митної інфраструктури у складі провідних відділів, котрі забезпечують підготовку до ЄВРО-2012.
Водночас, для оперативного отримання необхідної інформації та постійного діалогу між цією службою та митницями у кожному митному органі, спеціалізованій митній установі та організації визначено відповідальних осіб на рівні заступника керівника для підготовки до ЄВРО 2012.
Таким чином, наголосила Л.Воскресенська, всього у Держмитслужбі залучено 166 осіб, які безпосередньо відповідають за підготовку до Чемпіонату та наділені повноваженнями залучати фахівців митних органів за напрямами питань, що постають перед Держмитслужбою в процесі підготовки до Євро-2012.
Основними завданнями та заходами в митній галузі в частині підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Євро-2012 є розбудова кордону (будівництво та реконструкція пунктів пропуску); спрощення процедур митного контролю; визначення митних пільг для створення сприятливого інвестиційного клімату;
захист прав інтелектуальної власності УЄФА. Велика увага надається також активній співпраці з Координаційним бюро з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи, Федерацією футболу України, міністерствами, відомствами, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо синхронізації дій у підготовці до Євро-2012. Як свідчать перші практичні кроки, багато корисного вдалося почерпнути, активно контактуючи з митними органами країн-сусідів та країн, що мають досвід проведення чемпіонатів такого рівня. Зокрема, йдеться про участь у заходах з безпеки та правопорядку на кордоні, інших заходів.
Начальник департаменту ресурсного забезпечення, капітального будівництва та експлуатації митної інфраструктури Державної митної служби повідомила журналістів, що ще минулого року було затверджено галузеву програму, яка увійшла до Державної цільової програми пiдготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Галузевою програмою передбачено освоєння 464,25 млн. грн., джерелом фінансування є Державний бюджет України.
Зокрема заплановано будівництво та реконструкцію 29 пунктів пропуску, зокрема: на кордоні з Республікою Польща− 11 («Адамчуки», «Боберка», «Мшанець», «Белз», «Лубня», «Устилуг», «Ягодин», «Смільниця», «Краківець», «Рава-Руська», «Шегині»).
На кордоні з Республікою Молдова − 2 пункти («Кельменці», «Ямпіль»).На кордоні з Угорською Республікою − 3 («Лужанка», «Вилок», «Чоп (Тиса)»). На кордоні з Румунією − 4 («Дякове», «Порубне», «Дзвінкове», «Косино»).На кордоні з Словацькою Республікою − 2 («Ужгород» та «Малий Березний»). На кордоні з Російською Федерацією − 4 («Гоптівка», «Бачівськ», «Просяне», «Довжанський»). На кордоні з Білорусією − 3 («Нові Яриловичі», «Виступовичі», «Дольськ»).
Л. Воскресенська повідомила, що нині вже завершено будівництво пункту пропуску для міжнародного автомобільного сполучення „Велика Писарівка” Сумської митниці. Ведеться також будівництво пунктів пропуску „Бачівськ” Глухівської митниці, „Просяне” Старобільської митниці (кордон з Російською Федерацією). На сьогодні будівельна готовність цих об`єктів перевищує 80 відсотків.
Удосконалюється інфраструктура пункту пропуску „Порубне” Чернівецької обласної митниці (кордон з Румунією), пропуску „Шегині” (будівельна готовність 43 відсотка) Львівської митниці, що діють на кордоні з Республікою Польща, „Ягодин” Ягодинської митниці (будівельна готовність 45 відсотків).
Удосконалюється інфраструктура пунктів пропуску „Краківець” Львівської митниці (будівельна готовність 54 відсотки) − кордон із Республікою Польща; „Нові Яриловичі” Чернігівської митниці (будівельна готовність 20 відсотків) − кордон із Республікою Білорусь.
Керівник Департаменту ресурсного забезпечення, капітального будівництва та експлуатації об'єктів митної інфраструктури Державної митної служби України Лілія Воскресенська та заступник начальника цього департаменту Ольга Особа докладно зупинилися на роботі по спрощенню процедур митного контролю. Як свідчить досвід роботи митних органів, ефективною виявилася розроблена Держмитслужбою України спільно з Держприкордонслужбою технологія прикордонного та митного контролю у пунктах пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення.
Основною метою запровадження зазначеного нормативного акту є прискорення пропуску громадян та транспортних засобів, що їм належать, через державний кордон, спрощення процедур, що здійснюються в пунктах пропуску. Насамперед, це реалізується за рахунок запровадження так званого «зеленого коридору». Під час проведення контролю в такому «коридорі» здійснюються мінімум процедур, необхідних для проведення митного контролю. Застосування «зеленого коридору» сприяє збільшенню потоку громадян, позитивно впливає на імідж України, що особливо важливо на даному етапі підготовки держави до Євро-2012.
Під час зустрічей представників Держмитслужби України та Митної служби Республіки Польща їх учасники відзначають позитивні сторони застосування спрощення процедур та опрацьовуються питання можливості уніфікації понять «зелений коридор» з української сторони та «смуга спрощеного руху» з польської. Досягнення таких домовленостей, як відзначають фахівці, дасть змогу ефективніше використовувати існуючі інфраструктури пунктів пропуску та в подальшому прискорить процес перетину держаного кордону туристами, котрі братимуть участь у заходах у рамках чемпіонату Європи 2012.
Одне з важливих завдань, що їх покладено на Державну митну службу України, — виконання заходів щодо захисту прав інтелектуальної власності на митному кордоні, що має на меті створення сприятливих умов для діяльності легального бізнесу, запобігання обігу в державі контрафактної продукції. Як наголошувалося на прес-конференції, нині митне законодавство України приведено у відповідність до вимог міжнародної Угоди з торговельних аспектів прав інтелектуальної власності (ТРІПС), що надає можливість максимально виконувати свої функції у сфері захисту прав інтелектуальної власності УЄФА.
Керівник Департаменту ресурсного забезпечення, капітального будівництва та експлуатації об'єктів митної інфраструктури Державної митної служби України Лілія Воскресенська та заступник начальника цього департаменту Ольга Особа докладно зупинилися на митних пільгах, які застосовуються в Україні. Зокрема, такі пільги практикуються з метою створення сприятливого інвестиційного клімату при ввезенні (пересиланні) на митну територію України товарів (крім підакцизних), які не виробляються в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій. Або ж — з метою їх використання для будівництва (капітального ремонту, реконструкції, розширення) і оснащення (придбання обладнання та інвентарю) спортивних споруд, що передбачені щорічним комплексним планом заходів з підготовки та проведення чемпіонату У таких випадках ввізне мито не справляється ( згідно пункту 3 статті 5 Закону України „Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні”).
На прес-конференції наводилося немало позитивних прикладів міжнародної діяльності, співпраці з митними органами інших країн. Так, досягнуто домовленості з польськими колегами про видання українсько-польсько-англійського розмовника із використанням в них найбільш вживаних та поширених фраз, що застосовуються при спілкуванні у пунктах пропуску. Це зменшить мовний бар`єр та пришвидшить процедури митного контролю. Ці словники будуть використовуватися не лише під час проведення чемпіонату, але й у подальшій роботі митників.
Лілія Воскресенська та Ольга Особа розповіли також про підготовку в Донецьку й Маріуполі фінальної частини чемпіонату Європи 2009 року з футболу серед юнаків, що відбудеться вже в липні цього року. Як відомо, в Донецьку створено Оргкомітет з підготовки цього футбольного турніру, і Держмитслужба бере активну участь у його роботі. Так, нещодавно спільно з прикодонниками, представниками аеропорту та Федерації футболу України було відпрацьовано низку заходів для пришвидшення процедур контролю для учасників чемпіонату.
+++
ФУТБОЛ
В Днепропетровске уже стартовал Чемпионат Европы по футболу
Informator.dp.ua
28.04.09
Сегодня в городском Дворце детей и юношества (ул. Набережная Победы,5) состоялось торжественное открытие „Чемпионата Европы по футболу среди учеников общеобразовательных учебных заведений города 1999-2000 годов рождение”. Об этом сообщили в управлении образования и науки Днепропетровского городского совета.
В открытии чемпионата приняли участие городской голова Иван Куличенко, председатель федерации футбола Днепропетровской области Андрей Павелко и футболисты ФК „Днепр”.
Чемпионат проводится в три этапа − преварительный, отборочный и финальный. В „Предварительном” этапе Чемпионата Европы примут участие 145 команд − 1500 тысяч юношей 9-10 лет. Осенью 50 лучших команд будут соревноваться в „Отборочном” туре. А „Финальный” этап проведут среди 16 команд-финалистов города.
Об этом «Информатору» сообщила пресс-служба мэра.
Цель Чемпионата − популяризация футбола среди школьников города, проведение разъяснительной работы с учениками и их родителям о важности проведения „Евро-2012” по футболу в Украине, повышения уровня общения молодежи и настройки их на честную спортивную борьбу.
+++
Стоян: в профессионализме наши судьи не уступают зарубежным коллегам
Віктор Слюсаренко
Turnir.com.ua
28.04.09
В начале апреля 55-летний юбилей отметил известный в прошлом арбитр Валерий Стоян, вошедший в историю украинского футбола как рефери, назначивший первый в высшей лиге пенальти.
Валерий Иванович, вы начинали карьеру игрока в родном городе?
После окончания ДЮСШ в 1971 году я дебютировал в местном «Коммунарце». Играл на позиции защитника, а команда тогда выступала в первенстве области и матчах команд КФК. Позже была учеба в Новочеркасском политехническом институте, честь сборной которого я защищал с 1975 по 1977 годы. Наша команда стала тогда чемпионом СССР среди вузовских команд, и мне, как и другим игрокам, было присвоено звание кандидата в мастера спорта.
Далее последовало возвращение на родину?
Да, вернувшись в Коммунарск, я сначала выступал за «Коммунарец», а позднее начал карьеру арбитра. С 1980 года судил матчи чемпионата области и коллективов физической культуры. А на следующий год стал тренером команды «Коммунарец».
Как удавалось совмещать тренерскую деятельность с судейской?
Дело в том, что тренерам аматорских команд разрешалось выступать и в качестве арбитра. Условием было лишь то, чтобы турниры не совпадали по времени. «Коммунарец» выступал преимущественно в чемпионате области, судил же я матчи КФК. Уже с 1983 года, когда меня стали привлекать к арбитражу команд второй, а годом позднее и первой лиг, я полностью сконцентрировался на судейской деятельности.
Гонорарами судей тогда, как известно, не баловали.
Во времена Союза профессии арбитра как таковой не было. Судьи работали инструкторами физкультуры, преподавателями в вузах. Да и необязательно было, чтобы основная профессия была связана со спортом. Ставка у главного судьи за проведенный матч в высшей лиге была в то время 40 рублей. Но, как говорится, имели то, что имели. Тогда ведь и тренеры, и игроки не были избалованы большими зарплатами. Игроки сборной СССР в то время за всю карьеру не заработали столько, сколько сейчас за сезон зарабатывает посредственный игрок высшей лиги.
Но соблазны все же какие-то были?
Насчет того, чтобы арбитрам предлагали деньги? Ну, я такого не слышал. Единственное, говорили, что могли пригласить судью на продовольственную или промтоварную базу (жили-то во времена всеобщего дефицита) и за счет партийных боссов побаловать таким образом. Но опять же повторюсь, слухи ходили, однако подтвердить их даже по истечении многих лет я не берусь.
Вспомним 1992 год: первый независимый чемпионат, и вы в когорте лучших судей Украины.
Действительно, начиная с первого чемпионата страны я выступал арбитром в поле, в том числе и в высшей лиге. Даже удалось войти в историю (улыбается). В матче первого тура между командами «Таврия» − «Торпедо» Запорожье я назначил первый в истории чемпионатов Украины пенальти, который оказался результативным («Таврия» в той игре выиграла со счетом 2:0).
Валерий Иванович, третий чемпионат все же для вас, наверное, более памятен?
Да, именно тогда меня включили в десятку лучших арбитров Украины.
И что же, одному из лучших судей начала 90-х нечего вспомнить из своей судейской практики?
Да, сразу и не вспомнишь. Запомнились, несомненно, матчи, проведенные в Киеве на «Олимпийском» (арбитру довелось в свое время 6 раз судить матчи киевского «Динамо» на знаменитом стадионе. − Д.Т.), и пусть зрителей на «стотысячнике» (а именно столько вмещала тогда главная арена страны) собиралось уже не столь много, как во время союзного первенства, ощущение передать довольно трудно. Арена, на которой играли команды «Динамо» 1975 и 1986 годов, десятки игроков с мировым именем. Это запоминается на всю жизнь.
И все же вы закончили карьеру арбитра раньше лимитированного возраста?
В 1999 году Анатолий Волобуев предложил мне должность начальника команды в алчевской «Стали». Судить мне оставалось немного, и, зная Анатолия Ивановича очень давно, я решил принять его предложение (именно по окончании 10 чемпионата «Сталь» впервые добилась права выступать в высшей лиге. Так что кто знает, может, приход Стояна был знаковым? − Д.Т.).
На протяжении более четырех десятилетий ваша жизнь связана с футболом. Какая роль вам наиболее близка?
Карьера игрока закончилась, арбитра тоже. В данное время я занимаю пост начальника команды ФК «Сталь», и скажу честно, чувствую себя на своем месте. Возможно, был бы моложе, попробовал себя еще и на тренерском поприще.
С кем в футбольном мире вам приятнее всего было работать?
Таких людей очень много, это и бывшие коллеги по судейскому корпусу, и соратники по алчевской «Стали». Но наиболее приятны воспоминания о совместной работе с человеком, с которым мы знакомы еще с юношеских лет, Анатолием Ивановичем Волобуевым.
Безусловно, все эти годы вы были не одиноки, поддержка близких людей, видимо, была также необходима.
Действительно, это так. Спортсменам необходима поддержка близких людей. Более 30 лет рядом со мной жена, с которой мы воспитали двух дочерей. Старшая уже 5 лет живет в Дании, замужем, всего добилась сама: получила образование, устроилась на работу. Младшая в этом году заканчивает школу.
Валерий Иванович, хотелось бы еще вернуться к судейской деятельности. Как вы, человек, имеющий огромный опыт работы арбитром, оцениваете класс нынешних судей в Украине?
Считаю, что квалификация арбитров в стране довольно высока. Возможно, авторитета им немного не хватает, а вот в профессионализме они мало в чем уступают своим зарубежным коллегам.
Почему же тогда мы не видим их в числе судей на главных футбольных турнирах, чемпионатах мира и Европы?
Считаю, прежде всего, сказываются издержки советской школы. Ведь тогда как было? Преимущественно арбитрами были бывшие футболисты. Пока закончит карьеру игрока, пока достигнет нужной квалификации, и получается, что по возрасту он уже приблизился к сорока годам. Зарубежные арбитры начинают карьеру намного раньше, и функционеры из ФИФА и УЕФА обращают внимание, прежде всего, на них. Ведь намного выгоднее и эффективнее привлекать человека для судейства на 10-15 лет, чем на 3-4 года. Сейчас ситуация в корне изменилась. Довольно много молодых арбитров как в Премьер-лиге, так и в первой лиге, и мое мнение: совсем скоро мы увидим, как наши судьи обслуживают матчи самого высокого уровня.
Кого вы могли бы выделить из отечественных арбитров?
Прежде всего, это киевские судьи Игорь Ищенко и Олег Орехов. Также нравится, как работает днепропетровец Сергей Задиран. Из молодых я бы отметил еще одного днепропетровца Владимира Головко и черкасчанина Юрия Фощия.
А что касается возраста? Сейчас обсуждается вопрос о возможном увеличении возрастного ценза.
Я только за. К примеру, в Нидерландах судьи добились отмены возрастного лимита в 48 лет. В Шотландии судят до пятидесяти. Если человек сдает тесты, чувствует в себе силы, почему ему нужно запрещать судить? Сейчас много говорят о профессионализме. Так вот, если арбитр профессионально выполняет свою работу, считаю, он может судить и по истечении сорокавосьмилетнего возраста.