Футбольная жизнь в зеркале СМИ
В Харькове хотят создать ДЮСШ «Металлист»
Glavnoe.kharkov.ua
27.01.09
В Харьковской области планируется создать коммунальное учреждение «Комплексная детско-юношеская спортивная школа «Металлист». Эту идею поддержали на сегодняшнем заседании депутаты постоянной комиссии областного совета по вопросам молодежной политики, физической культуры, спорта и туризма.
ДЮСШ «Металлист» возникнет в результате реорганизации Коммунального предприятия «Областной спортивный комплекс «Металлист» и выведения школы из его структуры в самостоятельное учреждение.
Комиссия также рассмотрела проект решения о внесении изменений в Целевую программу подготовки и проведения в Харьковской области матчей финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу. Изменения связаны с необходимостью приведения в соответствие данной программы с мероприятиями по подготовке к Евро-2012, которые утверждены Харьковским городским советом.
+++
В Одессе потратят полтора миллиона гривен для определения границ парков и скверов
Reporter.com.ua
27.01.09
Одесский городской совет предусмотрел в текущем году выделение 1 млн 634 тыс. грн из бюджета города для определения границ парков и скверов.
Об этом «Репортеру» сообщил главный специалист управления экологической безопасности Одесского городского совета Сергей Маркевич.
По его словам, в рамках программы развития, сбережения и обновления зеленых насаждений уже была проведена инвентаризация всех парков и скверов города, а данные средства выделены на землеотводов зеленых зон.
«Теперь можно утверждать, что все деревья и кусты в Одессе посчитаны. Осталось дело за документальным оформлением − нанесением парков и скверов на карты и схемы и проведением землеустроительных работ», − заявил Сергей Маркевич.
Он отметил, что определение границ зеленых зон на карте города, а затем утверждение их на сессии горсовета «навсегда снимет споры по поводу использования территорий парков и скверов не по назначению».
По мнению специалиста, случай со строительством заправки в Херсонском сквере стал возможным именно из-за того, что не было законодательно определено, является ли эта территория сквером и какова ее площадь и соответственно границы.
Сергей Маркевич добавил, что подобные проблемы могут возникнуть и в парке Шевченко в случае реализации проектов, связанных с подготовкой к Евро-2012.
«Зеленые зоны города предназначены для отдыха и развлечений, а значит, возводить объекты там можно только целевого назначения», − заявил главный специалист управления экобезопасности.
Он также отметил, что в качестве примера можно привести развлекательный комплекс, который строится в парке Горького: владельцы и строители комплекса провели встречи с местными жителями, объяснили свои планы и получили полную поддержку одесситов.
+++
У Луцьку успішно виконується програма “Дороги”, що є складовою підвищення туристичної привабливості міста напередодні Євро-2012
Зіновій Жижара
Укрінформ
27.01.09
Довгострокова програма “Дороги” розроблена і успішно виконується в Луцьку. Саме вона є однією з складових підвищення туристичної привабливості міста узагалі і особливо напередодні Євро-2012. Про це Луцький міський голова Богдан Шиба заявив на прес-конференції, що сьогодні відбулася в міській раді, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
Протягом менш як двох останніх років видатки з міського бюджету на ремонт міських доріг зросли усемеро. Лише торік було проведено реконструкцію 17 вулиць, а на 41-й зроблено поточний ремонт на загальну суму понад 23 мільйони гривень. Міська влада вперше відмовилася від фінансування так званого ямкового ремонту, а взяла напрям на суцільне асфальтування за європейськими технологіями. Це гарантує високу якість і довговічність дорожнього полотна.
Другою складовою частиною підвищення туристичного іміджу міста, за словами Богдана Шиби, є ремонт і будівництво нових готелів, кількість яких, а головне − їх сервіс, не відповідає сучасним потребам. Уже нинішнього року як мінімум два такі готелі буде реконструйовано. А третім напрямом роботи є створення в місті сучасної інфраструктури туристичних послуг. Її центром має стати старе місто, що входить до історико-культурного заповідника. Древній замок Любарта вже нині приваблює туристів з усього світу.
Як наголосив Богдан Шиба, не усувається міська влада і від участі у спорудженні на базі військового летовища у Луцьку цивільного аеропорту та розбудови його інфраструктури. Звичайно, здійснення цього важливого для міста проекту прискориться за умови, що цей військовий аеродром таки справді включать до числа майбутніх додаткових аеропортів з обслуговування Євро-2012. Поки що це питання обговорюється на різних рівнях, зазначив Луцький міський голова.
+++
Сергій Чернов: «Сьогодні держава не приділяє належної уваги жодній стратегічній галузі»
Ігор Яворський
Slk.kh.ua
27.01.09
ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА
Прямий ефір голови Харківської обласної ради Сергія Чернова на обласному державному радіо, 23.01.2009 р.(…)
(…)− Відомо, що планується відмовитися від реалізації багатьох чинних на сьогодні обласних програм. З чим пов’язане це рішення, і на чому будемо економити в першу чергу?
− Обласна рада та облдержадміністрація дійшли згоди щодо скорочення кількості програм, які раніше були затверджені.
Зараз в області нараховується 116 програм, які в тому чи іншому обсязі фінансувалися з бюджету. Є думка об’єднати програми за основними напрямками. Наприклад, у галузі охорони здоров’я на сьогодні є 10 програм. Тож такий підхід дасть можливість сформувати одну комплексну програму, куди всі ці 10 програм увійдуть як підпрограми. І таким же чином ми скорочуємо інші програми.
Депутати роблять свої зауваження до проектів програм, а потім ми знайдемо механізм їх реалізації на території області.
Головне, щоб ми знайшли кошти на фінансування всіх цих програм, змогли найти шляхи наповнення доходної частини обласного бюджету.
− Скільки програм планується залишити?
− Буде розглядатися програма з охорони здоров’я, програма із соціального захисту населення, програма з гуманітарним блоком питань, програма соціально-економічного розвитку області. Безумовно, має залишитись програма підготовки до Євро−2012. Ще є програма розвитку органів місцевого самоврядування. Ми повинні дуже ретельно проаналізувати ситуацію щодо діючих державних програм, щоб чогось не втратити. Впевнений, що з цією роботою ми впораємося, будемо далі працювати за визначеними пріоритетними напрямками, контролювати виконавчу владу саме через такий механізм. (…)
+++
Ми зараз намагаємося по-новому сформувати матеріальну базу авіації, тому що не може бути авіації без аеродромів та аеропортів − Міністр транспорту та зв’язку Йосип Вінський
Mintrans.gov.ua
27.01.09
ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА
Ми зараз намагаємося по-новому сформувати матеріальну базу авіації, тому що не може бути авіації без аеродромів та аеропортів − Міністр транспорту та зв’язку Йосип Вінський
Виступаючи на засіданні колегії Мінтрансзв’язку, яка відбулася у понеділок, 26 січня, Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський доповів, що у 2008 році розпочався поетапний розвиток аеропортів. Це відбувалося з чітким дотриманням позиції, згідно з якою держава будує аеродром, а інші об’єкти аеропортової діяльності потрібно передати у приватний сектор. Міністр наголосив, що цього року реально профінансовано майже 1 млрд. грн. з державного бюджету на модернізацію українських аеропортів, практично завершено роботи на аеродромі в аеропорту «Київ» (Жуляни), на 70 % виконані роботи по аеродрому у Донецькому аеропорту та завершено проектування майже всіх ключових аеродромів, задіяних у підготовці до Євро-2012.(…)
+++
Влада і суспільство: як сприяє розвитку громадянського суспільства мінекономіки
Maidan.org.ua
27.01.09
ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА
Громадянське суспільство вивчає, як влада сприяє його розвитку. ГІМЦ «Всесвіт» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та за інформаційного сприяння «Майдану» здійснює моніторинг реалізації Концепції сприяння органами виконавчої влади розвитку громадянського суспільства та відповідного Плану заходів на 2008 рік. Сьогодні інформує Міністерство економіки, відповідаючи на відповідний запит.(…)
(…)Щодо підпункту 3.1. пункту 3 запиту.
Мінекономіки систематично залучає інститути громадянського суспільства до розробки та обговорення нормативно-правових актів. Так, та офіційному веб-сайті Мінекономіки за електронною адресою http://www.me.gov.ua створена та постійно функціонує рубрика «Обговорення проектів документів», в якій розміщуються проекти нормативно-правових актів, що розробляються Мінекономіки, разом із пояснювальною запискою щодо необхідності їх прийняття, аналізом регуляторного впливу та переліком контактних телефонів й електронних адрес для надання пропозицій та зауважень до даних проблем. Надані пропозиції та зауваження аналізуються та враховуються в остаточній редакції проектів актів.
Крім вищезазначеної форми залучення громадськості до процесу розробки й обговорення нормативно-правових актів, Мінекономіки використовує й інші форми консультацій з громадськістю, зокрема, залучає спеціалізовані інститути громадянського суспільства до розробки проектів актів.
Так, проведення на належному рівні в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012 з футболу потребує вжиття ряду комплексних заходів, одним з яких є створення необхідного законодавчого поля. До розробки та обговорення нормативно-правових актів щодо підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012 з футболу була залучена Всеукраїнська громадська організація «Федерація футболу України» (ФФУ), яка є незалежною громадською організацією фізкультурно-спортивного спрямування. Відповідно до постанови КМУ від 22.02.08 №107, Мінекономіки разом з Національним агенством з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012 з футболу за участю ФФУ здійснювали погодження галузевих, регіональних та міських програм з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012. Згідно з п.8 постанови КМУ від 29.11.08 №1021, Мінекономіки разом з Міністерством у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерством юстиції, ФФУ бере участь у підготовці проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про організацію та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012 з футболу».
Іншою сферою, до законодавчого врегулювання якої залучались конкретні інститути громадянського суспільства, є державні закупівлі. Так, у ході доопрацювання та узгодження проекту Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» та Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою КМУ від 17.10.08 №921 (зі змінами) були проведені робочі зустрічі в жовтні-грудні 2008 року з міжнародними експертами проекту «Торгівля, інвестиції та сприяння підприємництву» (USIAD/TIBA) та експертами Світового банку.
Хотіли б відмітити, що під час роботи над підготовкою проектів регуляторних актів до їх обговорення залучалися відповідні громадські інституції. Так, при підготовці проекту постанови КМУ «Про внесення змін до порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно-складних побутових товарів», крім зацікавлених центральних органів виконавчої влади, суб'єктів господарювання, які працюють у сфері виробництва складної побутової техніки, було залучено Асоціацію підприємств побутової техніки і електроніки. Проект Закону України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» для опрацювання було направлено до Ради підприємців при КМУ, яка представляє інтереси широкого кола громадськості.
Також протягом 2008 року відповідно до вимог Генеральної угоди між КМУ, Всеукраїнськими об'єднаннями організацій роботодавців і підприємців та Всеукраїнськими профспілками і профоб'єднаннями на 2008-2009 роки на погодження од Федерації профспілок України, Федерації роботодавців України, Всеукраїнської асоціації роботодавців України, Спілки підприємців малих, середніх та приватизованих підприємств України та Спілки орендарів і підприємців України було направлено наступні проекти нормативно-правових актів, розробником яких є Мінекономіки:
− проект Закону України «Про Національну комісію регулювання транспорту України».
− проект постанови КМУ «Про внесення змін до постанови КМУ від 25 грудня 1996 №1548» (проектом постанови передбачено приведення [зазначеної] постанови КМУ «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» у відповідність із законодавством шляхом виключення з її назви та тексту норм щодо визначення повноважень органів місцевого самоврядування у сфері державного регулювання цін (тарифів));
− проект Указу Президента України «Про внесення зміни до статті 1 Указу Президента України від 19 травня 2008 року №451» (проектом Указу передбачено виключення із статті 1 цього Указу норми, згідно з якою Кабміну доручено прискорити розроблення за участю сторін соціального діалогу та внесення на розгляд ВРУ законопроекту щодо внесення до законодавчих актів з питань державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій в Україні змін, які передбачали б залучення уповноважених представників сторін соціального діалогу до участі у вирішенні питань щодо реалізації державної політики у сфері регулювання природних монополій). (…)