Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет - нейтральные оценки
Інформаційний супровід підготовки до «Євро-2012» пропонують організувати за радянськими зразками
Telekritika.ua
29.08.08
Інформаційний центр із висвітлення підготовки до «Євро-2012» має стати органом, що вироблятиме державну інформаційну політику в питаннях підготовки до Чемпіонату Європи, і, за потреби, відбиватиме «інформаційні атаки» на Україну. Так вважають учасники круглого столу «Євро-2012: інформаційне забезпечення», який відбувся 29 серпня в інформагентстві «Укрінформ» за участі президентів НТКУ та НРКУ Василя Ілащука і Віктора Набруска, представників уряду, національного агентства з підготовки до Чемпіонату Європи з футболу та Федерації футболу України.
Нагадаємо, що раніше уряд ухвалив постанову, згідно з якою на базі державного інформаційного агентства «Укрінформ» створюється єдиний інформаційний центр, що має висвітлювати підготовку України до «Євро-2012». Робота центру повинна розпочатися 31 серпня.
Голова «Укрінформу» Віктор Чамара заявив, що головними завданнями агентства у цьому зв’язку він вважає переконання європейських партнерів України у здатності нашої держави провести континентальну футбольну першість, інформування суспільства про хід підготовки до «Євро-2012», та популяризація футболу як масового виду спорту.
«Треба зайнятися державною пропагандою і відкинути сором’язливість щодо питань свободи слова. Звісно, не треба втручатися у роботу незалежних медіа, але центр має продукувати власні інтерпретації подій, пов’язаних із Євро-2012», - зазначив керівник інформаційного управління Федерації футболу Сергій Васильєв. На його думку, новий орган повинен стати аналогом радянського ІТАР-ТАРС, «без посилання на який будь-яка інформація не вважалася достовірною».
Голова Національної радіокомпанії України Віктор Натруско також наголосив, що інформаційна складова у цьому питанні не менш важлива, ніж будівництво доріг та аеропортів.
Водночас заступник міністра у справах сім’ї, молоді та спорту Ростислав Карандєєв висловив побоювання, що, оскільки регіональні відділення центру доручили формувати обласним державним адміністраціям, це може суттєво загальмувати його роботу.
Чиновник зауважив, що потрібна інформація навряд чи вчасно готуватиметься на місцях та запропонував організувати між відповідними службами «соціалістичне змагання», а також запустити на українському телебаченні аналог «Прожектора перестройки», у якому висвітлювати хід підготовчих робіт.
+++
К концу августа в Украине создадут информцентр Евро-2012
Интерфакс-Украина
29.08.08
Единый официальный национальный информационный центр Евро-2012 будет создан до 31 августа, сообщил в пятницу директор государственного информационного агентства "Укринформ" Виктор Чамара.
По его словам, информцентр будет создан на базе "Укринформа".
На круглом столе в пятницу в Киеве представители всеукраинских СМИ и организаций, занимающихся подготовкой к чемпионату Европы по футболу в 2012 году, пришли к выводу, что первоначальным заданием этого центра должна стать разработка комплексной стратегии направленной на государственную пропаганду Евро-2012.
Среди основных заданий информцентра - не только распространение информации о процессе подготовке к Евро-2012 среди украинцев и международного сообщества, но и обеспечение спортивной пропаганды чемпионата.
Представитель Федерации футбола Украины Сергей Васильев выразил мнение, что в данной ситуации государству не стоит стесняться своих информационных интересов, так как Евро-2012 не только спортивный, но и общенациональный гуманитарный проект, требующий хорошо продуманной государственной пропаганды.
"Если мы самостоятельно не выстроим ряд собственных интересов в информационной среде и не обеспечим их безопасность, то мы рискуем еще глубже увязнуть в дискредитирующих международный имидж нашей страны информационных войнах", - уверен С.Васильев.
По словам представителя Национального агентства по подготовке к Евро-2012 Игоря Довбаня, на вестник Евро-2012, который выходит с самого начала основания агентства, подписаны более 1,5 тыс. украинских и зарубежных СМИ, и в ближайшее время выходит уже 16-ый выпуск.
+++
В.Ющенко выделил 4 приоритета социально-экономического развития страны на 2009 г., - А.Шлапак
Rbc.ua
29.08.08
ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА
Президент Украины Виктор Ющенко выделил 4 приоритета социально-экономического развития страны на 2009 г. Об этом заявил сегодня на брифинге первый заместитель главы Секретариата президента Александр Шлапак, передает корреспондент РБК-Украина. По его словам, первый аспект касается политики безопасности государства. "Речь идет, в первую очередь, о закупке новых видов вооружений. Подготовлена серьезная государственная программа. Она потребует около 5 млрд грн, которые нужны именно на эту цель - не в целом на оборону, а только на закупку новых видов вооружений", - сказал он.
Второй приоритет, который определил Президент, - это подготовка к Евро-2012. По словам А.Шлапака, государственная программа по подготовке к Евро-2012 на 2009 г. потребует финансирования в размере 5,6 млрд грн. "Все эти средства должны быть выделенные копейка к копейке. Должны быть профинансированы дороги, порты, все, что зафиксировано в государственной программе", - сказал он.(…)
+++
У продажі з'явилися квитки на матч збірних України та Польщі
Prosport.lviv.ua
29.08.08
Сьогодні у продаж поступили квитки на стартовий матч відбору до чемпіонату світу 2010 року між національними збірними України та Польщі. Квитки продаються у касах львівського стадіону "Україна".
Аби побувати на футбольному матчі між збірними, доведеться викласти щонайменше від 50 до 200 гривень. Збільшити мінімальну ціну квитка на 10 гривень вирішив ексклюзивний партнер Федерації футболу України Ukraine Football International.
Попри те, голова Федерації футболу Львівщини Ярослав Грисьо наголошує, що довкола майбутньої гри вже панує ажіотаж. Лише за півтора дні вдалося реалізувати приблизно дві тисячі квитків. Тому він переконаний, що на поєдинок Україна − Білорусь таки вдасться заповнити стадіон. До того ж, його другий сектор передбачено для федерації футболу Білорусі. Також, на думку пана Грися, основний наплив людей на матч буде вже в останні дні перед протистоянням, адже більшість повернеться з відпусток.
Нагадаємо, нетрадиційно високою була вартість квитків і на товариський матч між збірними України й Польщі, який відбувся 20 серпня на стадіоні “Україна”. Тоді мінімальна ціна перепустки на гру становила 40 гривень отож трибуни спортивної арени не вдалося цілком заповнити.
+++
МВС України активно готується до охорони громадського порядку та безпеки громадян під час Євро -2012
Mvs.gov.ua
29.08.08
У зв'язку з обранням України та Польщі країнами, в яких проходитиме фінальна частина чемпіонату Європи з футболу 2012 року, МВС уживаються організаційні та практичні заходи з метою належної підготовки органів внутрішніх справ до забезпечення громадського порядку та безпеки громадян під час його проведення. Зокрема, утворено відділ з питань ЄВРО-2012, працівники якого безпосередньо відповідають за напрямок діяльності міліції з підготовки до проведення чемпіонату. До функціональних обов'язків заступника Міністра внутрішніх справ - начальника міліції громадської безпеки внесені завдання з організації заходів з підготовки та проведення в Україні ЄВРО-2012.
У діяльності цього напрямку Міністерство керується відповідними указами Президента України, рішеннями Уряду держави, Координаційної ради та Організаційного комітету з питань забезпечення безпеки під час підготовки та проведення в Україні ЄВРО-2012, ураховуючи при цьому власний досвід і досвід зарубіжних країн та вимоги УЄФА.
На сьогодні в Міністерстві внутрішніх справ розроблено та подано до Кабінету Міністрів України на затвердження проект постанови Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 р. №2025 і від 29 червня 2004 р. №823". Цим документом чітко визначено обов'язки та повноваження організаторів, власників (орендарів) стадіонів, органів місцевої влади, органів внутрішніх справ, інших зацікавлених сторін, а також порядок їх взаємодії.
Фахівцями Міністерства розроблено проект Закону України „Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення громадського порядку під час спортивних заходів", який подано на розгляд Верховної Ради України. Зазначеним законопроектом КУпАП доповнюється ст. 1733 „Порушення громадського порядку під час спортивних заходів" та посилюється відповідальність − за наявності двох правопорушень третє буде розглядатися судом і прийматиметься рішення щодо заборони відвідання правопорушником офіційних матчів протягом наступних 3 років.
На виконання Закону України „Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні" та згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 року № 107 „Про затвердження Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу" Міністерством затверджено Галузеву цільову програму підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, яку узгоджено з Міністерством економіки, Національним агентством з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та Федерацією футболу. У всіх ГУМВС, УМВС також розроблено свої програми з підготовки до ЄВРО-2012, положення яких подано до обласних державних адміністрацій для включення до регіональних програм.
У приймаючих містах організовано проведення семінарів-нарад з питань забезпечення громадського порядку під час футбольних матчів, запобігання негативним проявам та координації роботи спортивних організацій з правоохоронними органами. У вказаних заходах беруть участь представники ГУМВС, УМВС, МНС, СБУ, Федерації футболу України та їх регіональних підрозділів, фахівці служб безпеки футбольних клубів, працівники медичних служб та ін.
Відповідно до протокольного рішення Координаційної ради та розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2008 року № 292-р МВС особливу увагу приділяє розробленню проекту Концепції забезпечення безпеки та правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
У проекті Концепції основний акцент зроблено на визначення функціональних обов'язків усіх учасників процесу підготовки та проведення ЄВРО-2012 (у тому числі державних і недержавних установ та організацій) та забезпечення чіткої взаємодії у сфері охорони громадського порядку і громадської безпеки. Приділено увагу і підготовці та навчанню персоналу недержавних охоронних структур, осіб, які безпосередньо будуть працювати з уболівальниками і гостями чемпіонату, а також формам співпраці з польською стороною у сфері безпеки.
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 1 липня 2008 року № 33543/0/1-08, у рамках засідання українсько-польського Комітету з питань підготовки та проведення ЄВРО-2012, яке відбулося 14.07.2008 під час робочого візиту Прем'єр-міністра України Тимошенко Ю.В. до Республіки Польща, з польською стороною проведено консультації з питань узгодження основних положень української та польської концепцій забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення ЄВРО-2012. У процесі обговорення зауважень до змісту та положень української Концепції з боку Міністерства внутрішніх справ і Адміністрації Республіки Польща не надходило.
До змісту положень Концепції та щодо механізмів її реалізації не було висловлено зауважень і з боку експертів УЄФА на чолі з керівником підрозділу з питань безпеки та стадіонів Марком Тіммером, офіційна зустріч з якими відбулася у МВС 5 травня 2008 року.
28 липня 2008 року розроблений проект Концепції разом з проектом розпорядження Кабінету Міністрів України про її схвалення направлено на погодження Кабінету Міністрів України.
У зв'язку з приведенням організації забезпечення безпеки під час футбольних матчів у відповідність до європейських стандартів виникає нагальна потреба в запровадженні в Україні інституту стюардів. Зазначені особи працюватимуть безпосередньо на стадіонах, а також забезпечуватимуть охорону порядку на прилеглих до них територіях. До обов'язків стюардів належатиме проведення особистого огляду вболівальників та їх речей, обмеження руху відвідувачів заходу та автотранспорту тощо.
Міністерством попередньо визначено необхідну кількість стюардів, яка для міста Києва (лише на стадіоні) повинна становити не менше 800 осіб (запланована місткість реконструйованого НСК „Олімпійський" - близько 77 тис. місць), для Дніпропетровська (стадіон „Металург" - 50 тис. місць) - 500 стюардів, Донецька (стадіон „Шахтар" - 50 тис. місць) - 500 стюардів, Львова (запланована місткість нового стадіону ЗО тис. місць) - 300, Харкова (стадіон „Металіст" - 40 тис. місць) - 400, Одеси (стадіон „Чорноморець" - 50 тис. місць) - 500 стюардів.
Свої пропозиції щодо необхідності розроблення на законодавчому рівні нормативного акта з цього питання Міністерством надіслано на адресу Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу для опрацювання та внесення Кабінету Міністрів України відповідних пропозицій.
Крім цього, Міністерством у рамках підготовки до ЄВРО-2012 уживаються заходи, спрямовані на вдосконалення чинного законодавства, яким регулюються суспільні відносини у сфері безпеки дорожнього руху.
З цією метою розроблено проект Концепції Державної цільової програми підвищення безпеки дорожнього руху в Україні на 2008-2012 роки, який узгоджено з усіма зацікавленими центральними органами виконавчої влади та отримано юридичний висновок Міністерства юстиції України. На сьогодні зазначений проект Концепції знаходиться на затвердженні в Кабінеті Міністрів України.
З метою здійснення контролю за станом утримання автомобільних доріг у рамках підготовки до проведення в Україні ЄВРО-2012 працівниками ДАІ з 1 до З0 квітня цього року проведено їх комісійний огляд, під час якого виявлено значні порушення в організації роботи у цьому напрямку. З урахуванням виявлених недоліків до Міністерства транспорту та зв'язку України направлено інформацію щодо вжиття заходів, спрямованих на неухильне дотримання підрозділами Державної служби автомобільних доріг (Укравтодор) вимог Законів України „Про дорожній рух", „Про автомобільні дороги", інших нормативно-правових актів стосовно забезпечення безпеки дорожнього руху.
Для розроблення спільних дій у співпраці з Республікою Польща 22 січня 2008 року між Міністерством внутрішніх справ та Міністерством внутрішніх справ і Адміністрації Республіки Польща було підписано Декларацію про співпрацю у справах безпеки фінального турніру Чемпіонату Європи з футболу UEFA EURO 2012, у якій визначено основні засади співпраці з польською стороною та передбачено створення Комітету з питань безпеки у складі представників міністерств внутрішніх справ обох країн, UEFA , Федерації футболу України та Польської футбольної асоціації.
З членами цього Комітету з польської сторони Міністерством проведено 9 квітня цього року в м. Києві першу зустріч, під час якої досягнуто принципових домовленостей щодо скоординованого порядку спільних дій у правоохоронній сфері.
Питання забезпечення громадського порядку під час футбольних матчів та покращання взаємодії органів внутрішніх справ з підрозділами Федерації футболу України і футбольними клубами у світлі підготовки до проведення ЄВРО-2012 було також предметом розгляду колегії МВС, яка відбулася 18.04.2008 у м. Донецьку.
Деякі із запланованих для здійснення під час ЄВРО-2012 заходів уже було апробовано в м. Донецьку під час міжнародного турніру з футболу ім. Баннікова, у результаті органами внутрішніх справ не було допущено жодного порушення громадського порядку.
З метою забезпечення готовності органів внутрішніх справ до ліквідації можливих надзвичайних ситуацій під час проведення футбольних матчів Міністерством відповідно до розробленого графіка розпочато проведення комплексу тактико-спеціальних навчань особового складу. У подальшому такі навчання щокварталу будуть проводитися в усіх містах, де проходитимуть матчі ЄВРО-2012.
+++
Будівництво стадіону до Євро-2012: пелена таємничості не розвіюється
Portal.lviv.ua
29.08.08
Писати про будівництво нового стадіону до Євро-2012 у Львові вже стало ледь не ознакою поганого тону. По-перше, тему вже заїздили, як стару кобилу, а по-друге, будь-які критичні зауваження відповідальні чиновники сприймають як вияв непатріотизму, мовляв, граємо на руку конкурентам у такий складний час.
Проте не писати також не можна, адже тема є суспільно важлива і є лакмусовим папірцем з одного боку на профпридатність для влади різного рівня, а з іншого - на зрілість громади. Тим паче треба писати, коли проводяться відкриті дискусії за участю людей, що представляють різні точки зору з цього приводу.
Чергова така дискусія пройшла у редакції «Високого Замку» за участі представників виконавчих органів міської ради з одного боку та депутатів міської ради − з іншого. Правда, були ще запрошені потенційні інвестори − представники львівських футбольних клубів, однак вони з різних причин не змогли взяти учать у дискусії.
Варто сказати про головне на початку − цілісна картина того, що відбувається довкола будівництва стадіону внаслідок майже тригодинної розмови виразнішою не стала, а якраз навпаки, хоча деякі моменти зробилися зрозумілішими.
Тому доводиться оперувати тезами, чи то пак «пазлами», з яких читач спробує скласти собі загальну картину.
Чиновники міської ради твердять, що місто поки що нічого не втратило ні в часі, ні в грошах, бо все відбувається згідно з графіками УЄФА. А крім того, є проект стадіону і дозвіл на будівництво.
Проте немає інвестора, бо як виявилося в процесі, анонсований інвестор «Альпіне» виявив, що 25 га землі під стадіон і об’єкти розважально-торговельного характеру явно замало. Відтак австрійці перекваліфікувалися в генпідрядники і при цьому торгуються з містом за ще один шмат землі в доброму місці чи якесь майно. І у разі позитивного вирішення цих «торгів», можливо, стануть інвестувати в будівництво.
Питання про те, хто визначав таку площу землі, і хто має відповісти за цей провал у політиці міської влади, риторично зависає у повітрі. Критик дій керівництва містом, депутат ЛМР Володимир Гірняк каже, що за такі помилки міський голова у порядному європейському місті мав би подати у відставку.
Понад те, ще й генпідрядника немає, бо відповідну угоду сторони досі не підписали, пропри те, що за обіцянками різних чиновників, цей документ мав би вже бути підписаний як не минулого, то позаминулого тижня.
В.Гірняк каже, що проекту угоди комісія, яка мала б його затвердити, не може отримати майже місяць, хоча обіцяли, як завжди, наступного дня. А без візи комісії, угоду не можуть підписати. Чому і хто затягує цей процес, попри те, що всі мали б бути зацікавлені у якнайшвидшому підписанні документу і початку реальних робіт − також невідомо. Хоча цілком не виключено, що зацікавлені сторони просто чекають кінця вересня, коли УЄФА нарешті вирішить, чи буде Євро-2012 в Україні, чи ні.
Водночас депутат Гірняк каже, що утворена депутатами контрольна комісія не покладаючи рук працює над тим, щоб таки знайти інвестора, бо до австрійців є маса запитань. Він вважає, що оптимальним варіантом буде, коли місто складе список привабливих активів і виставить їх як пропозицію для можливого інвестора. Той, хто в очах міста запропонує найкращі умови, і стане інвестором. І саме ця особа чи юридична структура буде контролювати австрійців.
При цьому всі учасники дискусії згідні з тим, що найгірший варіант − фінансувати будівництво стадіону за міські кошти, чи брати їх у кредит. Адже за ці гроші можна вирішити багато проблем міста. Крім того, постає питання, що робити зі стадіоном після Євро-2012, адже він вимагає масу коштів на утримання і дуже сумнівно, що місто зможе перетворити його на прибутковий об’єкт.
Всі також згідні, що найкраще було б, будувати за кошт державного бюджету, але, як виявилося, столичні чиновники не надто схильні до того, аби аж так ділитися грішми з регіонами. І тому таку пропозицію вже відкинули.
Відтак напрошується висновок − як би справи не пішли, Львів щось таки втратить, хоча і дещо набуде. Питання в тому, чи є хоча б дуже приблизний підрахунок того, що ми набуваємо і втрачаємо внаслідок усіх цих процесів.
Міські чиновники кажуть, що навіть якщо доведеться будувати стадіон за свої гроші, то 700-800 млн. грн. видатків не можна порівняти з тим, що прийде у вигляді інвестицій до міста. Лише державні вливання та кошти на будівництво і ремонт доріг дадуть понад 7 млрд. грн. інвестицій, кажуть вони. І це не враховуючи розкрутки Львова як туристичного центру та приходу західних бізнесменів.
Але скептики запевняють − місту важко буде знайти такі гроші у своїх засіках, а боргів Львів і так має майже на 400 млн. грн., тому умови для кредитування не будуть добрими, а відтак віддавати доведеться значно більше.
коментують
Зеновій Сірик, депутат міської ради Львова: «Міська влада Львова проваландала півтора роки підготовки до Євро»
«Найбільша біда сьогоднішньої влади Львова полягає в тому, що вона розуміла, що вже на старті підготовки до Євро є аутсайдерами, вони проваландали цих півтора роки чи скільки вже там є і загнали нас у ще більші ризики.
Бо до того, як нас включили в перелік приймаючих міст, ризик був лише за одним критерієм − тому що ми Львів, а зараз цих критеріїв - шість. І стадіон не є найголовнішим.
Свого часу у нас був інвестор − компанія «Хохтіф». Але комусь не сподобалося, що прийдуть люди, побудують стадіон за власні кошти, а потім передадуть місту за гривню.
Так, міській владі у такому варіанті відводилася лише одна функція − прийти на урочистості відкриття, перерізати стрічку і подякувати за подарунок нашому місту. Хтось каже, що це нереально. Але це абсолютно реально. Чому такий інвестор захоче нести такі величезні втрати? З однієї простої причини − бо він захоче у місті Львові розвиватися. І так само заробляти кошти цивілізовано, вкладаючи кошти в проекти у теплоенергетиці, транспорті та інших сферах.
Бо Євро-2012 для Львова це не футбол. Матчі пройдуть, емоції вщухнуть і все закінчиться. Євро для Львова зводиться до того, що з цією подією до Львова прийде західний інвестор, який запроваджуватиме європейські правила ведення бізнесу, про які ми так багато говоримо.
І основна провина існуючої влади полягає в тому, що вона вигнала вже існуючих інвесторів − «Хохтіф», і не допустила інвесторів бажаючих, які також хотіли це робити. Чому? Я можу лише процитувати людину, яка набагато більше від мене знає про це: «Занадто багато людей хочуть ловити рибу в мутній воді». Це сказав Президент України Віктор Ющенко».
Остап Процик, начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР: «Ми бачимо, що на цих умовах «Альпіне» фінансувати будівництво стадіону не буде»
«Ми прийняли рішення розбити співпрацю з потенційними інвесторами на різні складові, оскільки під час розгляду пропозицій побачили, що є зміна у ставленні учасників конкурсу взагалі до інвестиційної привабливості даного проекту.
Тому ми були поставлені перед дилемою − або все скасовувати й починати спочатку. А це означало би кілька місяців на оголошення тендеру, після цього − розробка проектних робіт. І це при тому, що УЄФА вже були заявлені певні контрольні часові точки реалізації проекту й вони за цим дуже слідкували.
Тоді було розбити вирішення цього питання на дві складові. Перше - розпочати проектування стадіону й паралельно розглядати варіант підписання інвестиційної угоди з «Альпіне», на що компанія попросила кілька місяців.
Як наслідок − на липень місяць у нас є вже проект стадіону, який пройшов усі інстанції, експертизу.
Так, інвестиційна складова змінилася й ми бачимо, що на цих умовах «Альпіне» фінансувати будівництво стадіону не буде, як і будь-який інший потенційний інвестор, і пропозицію треба розширювати. Відтак, місто нічого не втратило.»
Володимир Гірняк, депутат ЛМР: «Ми маємо знайти приватного інвестора, який проконтролює «Альпіне»
«Не було довкола Євро ніякої політики. Нам у грудні минулого року сказали, що все нормально й питання вирішене. Є 25 га землі й місто більше ні за що не відповідає, приходить інвестор, потужна австрійська фірма і місто ні за що не відповідає. Так було сказано.
Так, деякі депутати і громадські організації ще тоді поставили ці запевнення під сумнів. А зараз ми поставлені в такі умови, що або маємо давати на цей проект значно більше землі, або будувати стадіон за кошти бюджету.
Крім того, давайте подивимося правді у вічі. Ось офіційні цифри − від продажу землі мало надійти цього року 107 млн на цей час, а надійшло 18 млн. І як ми знайдемо щонайменше 750 млн гривень за три роки, щоби збудувати стадіон за власні кошти. Та не знайдемо, бо неефективно управляємо своїм майном і ресурсами.
Щодо можливої позики, то місто зараз має майже 400 млн гривень боргів та зобов’язань і отримати кредит на сотні мільйонів гривень можна під доволі складні умови, не кажучи вже про те, що це додаткові борги, які треба чимось буде віддавати.
Саме тому в нас, у робочій групі, з’явилася ідея залучити ефективного інвестора, який проконтролює ту ж саму «Альпіне». Це має бути приватний інвестор, який проконтролює діяльність «Альпіне», бо в нас до цієї компанії дуже багато питань, зокрема, як це так вийшло, що компанія брала участь в інвестиційному конкурсі, а зараз буде просто будувати стадіон».
+++
Реконструкція міжнародного аеропорту "Харків" до Євро-2012 повністю забезпечена інвестиційними ресурсами
Володимир Фоменко
Укрінформ
29.08.08
ТОВ "Нью Системс АМ", яке входить до групи "DCH", розпочало реконструкцію міжнародного аеропорту "Харків" до Євро - 2012. Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу з посиланням на Володимира Васильченка, директора ТОВ "Нью Системс АМ", реконструкція повністю забезпечена необхідними інвестиційними ресурсами.
Виконком Харківської міськради 5 березня 2008 року затвердив рішення про передачу цілісного майнового комплексу КП "Міжнародний аеропорт "Харків" у довгострокову оренду (на 49 років) інвестору ТОВ "Нью Системс АМ". Відповідно до договору орендна плата становить більш ніж 1,8 млн грн. за рік. Інвестор має намір вкласти в реконструкцію аеропорту 118,9 млн дол.
Як повідомив в інтерв'ю кореспонденту УКРІНФОРМу власник групи "DCH" Олександр Ярославський, для компанії не має принципового значення те, хто зараз є власником всього майнового комплексу аеропорту і, зокрема, злітно-посадочної смуги - держава чи комунальна громада міста Харкова. Головне - привести аеропорт у відповідність до вимог оргкомітету Євро-2012.
Інспектори УЄФА, які відвідали об'єкт 19 серпня, заявили, що "Харків - в групі лідерів серед міст за якістю і динамікою підготовки аеропорту до Євро-2012".
Сьогодні інвестор звернувся до міськради з проханням дозволити знести п'ять будинків, які заважають розвитку реконструкції. ТОВ "Нью Системс АМ" готове профінансувати знесення будівель і провести виплату до бюджету міста компенсації. Питання виноситься на сесію міської ради.
Фахівцями групи "DCH" за участі авторитетних зарубіжних консалтингових компаній розроблена і вже частково втілена в життя програма реконструкції і будівництва відповідних об'єктів спортивної, туристичної, транспортної і соціально-культурної інфраструктури міста. До часу проведення Євро-2012 Харків отримає:
- оновлений стадіон "Металіст" (домашню арену футбольного клубу "Металіст", що належить DCH), який відповідає всім вимогам УЄФА
- дитячо-юнацьку футбольну академію для виховання нових поколінь висококласних футболістів
- сучасну спортивну базу для прийому учасників чемпіонату і уболівальників
- новий аеропорт європейського рівня
- інфраструктуру для розміщення гостей міста та організації їх дозвілля - багатофункціональний торговельно-розважальний і офісний центр "Металіст-Сіті" площею 160 044 кв. метрів.
Загальна сума інвестицій на реалізацію проектів DCH з підготовки Харкова до Євро-2012 перевищуватиме $600 млн.
+++
Висвітлення у ЗМІ підготовки до "Євро-2012" має стати однією з тем, що будуть порушені на обласній спартакіаді журналістів, що розпочинається завтра на Волині
Зіновій Жижара
Укрінформ
29.08.08
Обласна спартакіада журналістів розпочинається завтра на Волині. Протягом двох днів майстри пера і мікрофона змагатимуться у таких видах, як міні-футбол, пляжний волейбол, шахи, шашки, настільний теніс, гирьовий спорт, спортивна риболовля, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
Місцем проведення спартакіади стане спортивно-туристичний оздоровчий комплекс "Оберіг", який розташований на березі мальовничого озера Ухо, що в Ковельському районі. Тут є всі умови не лише для проведення спортивних змагань, але й відпочинку, проведення ділових зустрічей і прес-конференцій. Зокрема, планується, що одним з таких заходів буде і теоретична розминка - обговорення висвітлення у ЗМІ тем підготовки до чемпіонату Європи з футболу "Євро-2012". Завершиться спартакіада нагородженням переможців і частуванням традиційною рибною юшкою біля вечірнього багаття.
Цьогорічна журналістська спартакіада уже вчетверте проводиться на Волині. Її організаторами стали провідні спортивні організації області, центр "Здоров'я для всіх" та обласна організація національної Спілка журналістів України.
+++
Обращение футбольного клуба "Кривбасс" о безусловной поддержке всеми субъектами отечественного футбола Кодекса этики и Кодекса честной игры ФИФА
Fckrivbass.dp.ua
29.08.08
В 2008 году ведущие клубы страны образовали Объединение профессиональных футбольных клубов Украины «Премьер-лига» чтобы начать движение вперед в деле всеобщего развития клубного футбола. Футбольная общественность жила надеждой, клубы − ожиданием перемен, собственники клубов вкладывали свои средства с перспективой получения продукта, конкурентноспособного в Старом Свете. На деле же пока дело с мертвой точки так и не сдвинулось. А воз, как говорится в той басне, и ныне там.
В последнее время все острее становится вопрос взаимоотношений представителей судейского корпуса и клубов. Мы понимаем, что по мановению волшебной палочки в один раз не изменится в лучшую сторону ни качество судейства, ни качество игры футболистов. Всему нужно время. Играть и судить в Украине умеют, чему доказательство выход в групповой турнир Лиги Чемпионов двух представителей от нашей страны, наличие добротной категории футбольных судей, имеющих статус судей ФИФА.
Безусловно поддерживая нормы «Fair play», хочется призвать абсолютно все стороны футбольного действа, всех субъектов отечественного футбола соответствовать принципам Кодекса этики и Кодекса честной игры, не делая уклонов в стороны защиты интересов клубов или представителей футбольной Фемиды.
С удивлением в номере газеты «Команда» от 29 августа читаем о том, что, оказывается, футбольный клуб «Кривбасс» (в числе других клубов), наиболее часто позволяет себе оскорбительные выпады в адрес судейского корпуса. Какие основания служат доказательствами подобных суждений? Эмоциональные высказывания тренерского тандема в адрес арбитража матча 4-го тура «ЭпиЦентр Чемпионата Украины по футболу» «Черноморец» - «Кривбасс», на чем акцентировал в своей речи вице-президент ФФУ А.И. Бандурко? Один эпизод разве уже повод говорить о рецидиве? Возможно автор статьи не совсем точно передал смысл слов Александра Ивановича, когда тот говорил не о рецидиве высказываний, а о «громкости» таких слов?
Слов нет, когда эмоции бьют через край, трудно контролировать куртуазность выражений. Об этом же в своем интервью газете «Спорт-Экспресс в Украине» от 15 августа говорит и главный тренер «Кривбасса» Олег Таран. Не хочется вновь упоминать о двойных стандартах, но аналогии с этим не избежать. Это верно, слова, сказанные в адрес арбитра матча С.Даньковского, были недопустимыми, за что футбольный клуб «Кривбасс» приносит киевскому рефери свои официальные извинения. Абсолютно верно, что таким вещам не должно быть места в нашем футболе. Но очень трудно оставаться спокойным, когда твоей команде приходится на футбольном поле сражаться не только с соперником, но и со спорными, а иногда и предвзятыми решениями судей.
Тот же поединок с одесской командой, из-за которой футбольный клуб «Кривбасс» и занесли в список частых нарушителей футбольной этики. В установленные действующим Регламентом сроки криворожским футбольным клубом в адрес Экспертной комиссии ФФУ была направлена апелляция на определение правомерности некоторых решений арбитра. Криворожский клуб в этом случае был вынужден «прыгать через голову», потому как в Премьер-лиге такой комиссии (Комиссия по арбитражу согласно п. 29 Регламента) не создано. То есть проводящая организация, коей является Премьер-лига, никакими факторами не может повлиять на некачественный арбитраж. И лишь 22 августа обращение «Кривбасса» было рассмотрено, где решения арбитра матча «Черноморец» - «Кривбасс» по четырем из шести представленных эпизодов было признано ошибочным (в их числе ненаказание игрока «Черноморца» за удар локтем в первом тайме, неназначение пенальти в ворота «Черноморца» при счете 0:0, неверное определение места штрафного удара, после которого одесская команда открыла счет, ненаказание игрока одесской команды в эпизоде грубого нарушения им Правил Игры, что могло бы вылиться во вторую желтую карточку этого игрока). Так имел ли право наставник криворожской команды высказывать свои претензии по поводу арбитража матча?
И уместно, наверное, уже обратить внимание не только на поведение футболистов, тренеров и представителей клубов. Из года в год в Украине повторяется ситуация, когда, по мнению тренеров, их команды теряют очки на футбольном поле не в борьбе с соперником. Ведь, посмотрите − только в этом сезоне о некачественном арбитраже (и даже о влиянии его на исход матчей) говорили уважаемые в футбольных кругах люди и хорошие специалисты: Н.Павлов, М.Фоменко, О.Таран, А.Чанцев…
Так может быть это и есть ситуация, в которой «дыма без огня не бывает». И если существует в Регламенте пункт, по которому тренер, игрок или представитель клуба может нести наказание за резкое недовольство качеством арбитража, то много ли можно насчитать представителей футбольной Фемиды, которые отстранены от практики судейства за подобные «проколы».
Хочется повториться − футбольный клуб «Кривбасс» всемерно поддерживает все принципы Кодекса этики и Кодекса честной игры. Но хочется, чтобы такой же позиции придерживались ВСЕ субъекты отечественного футбола.