Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет - нейтральные оценки

Телемарафон «За здорову націю!»  

Pressing.net.ua

08.04.08

У суботу, 5 квітня, президент ФФУ Григорій Суркіс взяв участь у 31-годинному телевізійному марафоні «За здорову націю» на каналі Київської державної телерадіокомпанії. У цікавій та змістовній розмові з ведучим Валентином Щербачовим та телеглядачами порушувалися численні актуальні питання, зокрема −  підготовка країни до Євро-2012…

Валентин Щербачьов: «Наш марафон продовжується і в нашій студії той, хто в принципі приніс прекрасну ідею, яка б об’єднала нашу націю, і не було б ніяких політичних ігор. Григорій Михайлович Суркіс президент Федерації футболу України. Сьогодні футбольний тур, тому Григорій Михайлович у нас після футболу. Григорій Михайлович, чи не опускаються руки? Ось нещодавно телефонували глядачі: « Ну, що ж робиться, що ж по Євро −  2012 стільки няньок з’явилося і охочих до цієї ідеї підійти? Ну, начебто відбудеться все ж таки?»

Григорій Суркіс: «Ну, я думаю навіть що потрібно не питати мене збудеться чи не збудеться, безумовно збудеться, тому що взагалі неможливо, щоб ми зараз яким-небудь чином виказували невпевненість. Я переконаний в тому, що сьогодні перебуваючи на вашій передачі, де ви кажете, що здорова нація −  це наше майбутнє, наші дітлахи, ми дорослі повинні розуміти це. Для них ми мабуть і працюємо. Для дітей, для онуків, для того, щоб кращою зробити нашу країну, щоб ми були здатні виконати всі ті гарантії, які надали УЕФА. А УЕФА, безумовно, зробить все для того, щоб ніяким чином не ставити під сумнів проведення чемпіонату Європи саме в нашій країні разом з Польщею».

Валентин Щербачьов: «Отже це дійсно для майбутнього нації у нас тут відомий економіст Володимир Лановий казав, що треба відділяти все ж таки цей елітарний проект, а ми почали з ним сперечатися, що все ж таки проект, як ви кажете, для майбутнього, нашої нації, геть для всіх. Теза елітарності вона якось не проходить в цьому?»

Григорій Суркіс: «Я взагалі вважаю, що недоречно наголошувати на тому елітарний він чи не елітарний. Потрібно казати взагалі. Не лід, сьогодні називати елітарним проект, якій є третьою по значимості спортивною подією в світі, давати їй окрему якусь назву. Фінал Чемпіонату Європи −  це дуже потужний захід, це на сьогоднішній день можливість побудувати фактично нову країну, побудувати нову інфраструктуру, модернізувати інфраструктуру існуючу. І коли ми кажемо що для когось, для еліти, хто повинен зробити все належне для того, щоб здійснився цей проект, для тих людей хто обирає владу, а влада повинна як еліта зробити кроки для того, щоб здійснити і виконати всі ті гарантії, які надали можливість саме нам виграти другий етап тендеру за право проведення Євро −  2012».

Валентин Щербачьов: «Наскільки легше чи складніше вам стало після того, як ви пішли з Верховної Ради і залишили політику і зайнялись улюбленою роботою?»

Григорій Суркіс: «Знаєте я не хочу зараз давати якісь характеристики позитивні чи негативні політикам, тому що я зараз аполітична людина і це спрощує для мене спілкування з різними політичними силами. Я вважаю, що сьогодні, між іншим, недоречно казати про моє ставлення до політики, тому що я зробив свій вибір, це мій вибір. Вибір улюбленої справи, коли людина може використати свої знання та досвід, який був у мене, коли я був членом парламенту, для того, щоб зрозуміти, що іноді певні амбіції, в тому числі політичні, надають можливості та спроможності рухатися потужно для того, щоб подолати кризисні явища, які були в минулому, є на сьогоднішній день, і будуть в майбутньому.

Я просто вважаю, що на сьогоднішній день, якщо ми кажемо про проекти Євро −  2012, то повинні бути ми всі чи то дурнями, чи людьми без всякої освіченості і розуміння того, що цей проект може нам надати, надати не нам, дорослим же людям, а надати в рамках майбутнього, нашім дітлахам, нашім онукам. Я вважаю, що на сьогоднішній день всі ми амбітні. Кожен на своїй посаді, кожна людина хоче в рамках свого честолюбства чогось досягти, але, коли мене питають: « А ви альтруїст чи не альтруїст в тому чи іншому проекті, в тому числі і Євро −  2012?» Я кажу: « Безумовно я не альтруїст». Всі розуміють альтруїзм тільки в одному сенсі чи дається додатковий матеріальний достаток чи ні.

Скажу відверто, для мене це на сьогоднішній день проект в рамках з точки зору фінансової, спроможності щось добути мабуть в мінус, а з точки зору досягти певних своїх амбіцій, того що саме я прогнозую, що якщо влада разом з Федерацією футболу, разом з суспільством, з кожним громадянином буде спроможна виконати ці гарантії і саме в 2012 році провести цей проект, то ми всі розумні. А в тому числі для мене буде найголовніше те, що я, наголосивши на тому, що моя країна спроможна здійснити, і має назву честолюбство і амбіції. Так, я амбіційна людина, я взагалі ставлю мабуть високу планку для себе, для своїх досягнень, для того, щоб іноді шукати вихід: як цей бар’єр черговий подолати. Коли я три роки намагався отримати право для нашої країни проводити саме з Польщею цей турнір, то я навіть собі не уявляв, що те що було важким на етапі тендеру першого і другого, то це було взагалі як насіння лускати.

Сьогодні, я так розумію, хоча це мабуть нерівнозначне порівняння, але сьогодні, коли ми бачимо, що певні люди не розуміють цього заходу, кажуть, що це елітарний проект, я не можу з цим погодитися, з шановним Володимиром Лановим. І ще раз кажу, що нам не потрібно сьогодні поділяти суспільство в цьому проекті на еліту і на всіх інших. Ми повинні сьогодні розуміти, що кожна людина, кожний громадянин може знайти собі місце під сонцем, додаткові робочі місця. Потужно працює індустрія, люди можуть заснувати свій малий чи середній бізнес.

Валентин Щербачьов: «А в нашій студії поруч зі мною та Григорієм Михайловичем ще один гість −  В’ячеслав Гамов голова спорт комітету та науки і освіти України. Григорій Михайлович, про дітей ми багато говоримо. Ви по хорошому завинили Федерацію футболу в тому, що УЕФА надало нам статус п’ятизіркової асоціації у розвитку дитячого футболу. Дійсно ми бачимо, що і міністерствам і школам це реальна допомога особливо в тому, що ми називаємо фізичним гартом в наші ряди».

Григорій Суркіс: «Знаєте, ніхто не вірив в 2001 році, коли Суркіс наголосив на тому в присутності Президента ФІФА Й.Блаттера, що ми спроможні здійснити певний прорив і в школі ввести третій добровільний урок футболу. Це дійсно тоді було фантастикою, але ми це зробили, ми з міністром тодішнім освіти та науки паном Василем Кремнем в присутності Президента ФІФА підписали договір про співробітництво. Ми можемо сьогодні рапортувати і казати, що наші дітлахи, завдяки цьому заходу відлучені від вулиці, від тих пороків які є в цивілізації: наркоманія, дитяча проституція, алкоголізм і багато чого іншого, що може тягнути дитину на вулицю замість того ж, щоб певною мірою захопитися футболом, мати в своїх руках, будемо казати, найбільш мирну зброю −  це футбольний м’яч.

Тобто наголошуючи тоді на цьому, ми розуміли з чим зіткнемося: в школі нема м’яча, нема вчителя, який розуміється на певних стандартах, як сьогодні він повинен поводитися на цьому заході. Ми зробили потужні кроки: за 4 роки надали школам 1 мільйон футбольних м’ячів за рахунок Федерації футболу, побудували тільки в 2004 році 400 багатофункціональних міні-стадіонів, видали 7 міліонним тиражем шкільний зошит окремо для кожного класу. Ви пам’ятаєте як ми всі сприймали при радянській владі комплекс ГТО? В якомусь сенсі, саме в цьому зошиті зосереджений комплекс, який давав людині, дитині сприймати певні традиції, але в даному сенсі через футбол. Ми випустили диски, зробили курси перепідготовки вчителів, між іншим більше ніж в 20 000 шкіл працювало 32 тисячі вчителів, на сьогоднішній день 26 тисяч отримали свідоцтво про те, що вони можуть свідомо робити цю працю».

Валентин Щербачьов: «Я в Вінниці бачив як жінка вчитель фізкультури прекрасно вела урок футболу».

Григорій Суркіс: «Все це стало, будемо казати так, фундаментальною основою для того, щоб в цьому році отримати 5 зірок про які ви наголошуєте. Ми стали однією з 7 країн в Європі, які отримують 5 зірок. А це найвищий показник. Зараз вводиться ще 6 і 7 зірок, і ми будемо змагатися, щоб отримати таке право. Це масові змагання: «шкіряний м’яч» ми працюємо в цьому напрямку разом з президентом аматорської асоціації. Ми тільки в минулому році провели змагання, де брали участь більше ніж 650 тисяч юнаків і дівчат. Ми заснували змагання з «Колосом».

Це змагання на призи Федерації футболу і «Колосу» дарує дітям радість. Це стосується сільської дітвори. Тільки в минулому році взяли участь 400 000 дітлахів. Скажіть будь ласка, все це могло не викликати у УЕФА поваги до тих кроків, які ми здійснюємо? Більш того в УЄФА і ФІФА, те що я зараз коротко інформую суспільство, наших телеглядачів, має вже назву: «Українське диво». Але я повинен наголосити, якщо б не було тісної співпраці саме з міністерством Освіти і науки, досягти цього було б важко. Змінювались міністри, але ця програма працювала і кожний рік ми намагаємось все більше і більше дітлахів втягнути до змагань, які на мій погляд, допомагають бути небайдужими і взагалі до спорту, так і до футболу як чинника, який є в світі під номером 1 в спорті.

І взагалі, через такий спосіб життя дарувати нашим дітлахам бадьорість та емоції. Якщо ми візьмемо статистику минулого року, то тільки 9 відсотків наших юнаків, які отримують можливість піти в армію, здорові. Це, скажіть, нормальне суспільство? Нормальне сьогоднішнє життя, щоб ми наголошували на тому, що всі інші 90 з лишком відсотків це люди, які вже в 17-18 років мають певні проблеми з станом здоров’я, це ненормально? Тому я розцінюю марафон, в якому я сьогодні беру участь, як дійсно ваш вклад як людини та талановитого журналіста, який на сьогоднішній день спроможній організувати це протягом 36 годин і залучити певних людей для того, щоб вони усвідомили, що взагалі найбільш цінне в суспільстві −  це діти. Тому що вони саме і є складовою нашого майбутнього життя.

Валентин Щербачьов: «Ось скажіть, коли започаткували урок футболу, то я дійсно не то, щоб не вірив, но сумнівався…»

В’ячеслав Гамов: «Чесно кажучи, у мене сумніви були. Тут безперечно були сумніви виходячи з як побудови професійного футболу так і відношення до дитячого та юнацького футболу взагалі».

Валентин Щербачьов: «Вам Григорій Михайлович дуже заздрять в інших федераціях. Кажуть: «Ну шо Федерація футболу −  це життя?» Можливо приходять ділитися досвідом з інших чи ні? Тому що з боку заздрять, а так, щоб побудувати аналогічно роботу?»

Григорій Суркіс: «Ви знаєте взагалі що таке заздрість? Знаєте, на мій погляд, на сьогоднішній день я наприклад заздрю французам, тому що вони стали і чемпіонами світу, і чемпіонами Європи, заздрю італійцям, тому що вони в професійному футболі обіграли в чвертьфіналі нашу збірну та стали чемпіонами світу в 2006 році. Але це заздрість не від безнадії, ця заздрість ґрунтується на нормальній площині, здорових амбіціях людини. Тому що без амбіцій і честолюбства, як я сказав, нічого неможливо досягти, взагалі, щоб ми закладали підґрунтя майбутнім поколінням, щоб Україна була на першому місті в чемпіонаті Європи чи світу. Бажано, щоб у 2012 році Україна разом з Польщею розіграли фінальний матч і, щоб Україна перемогла. І щоб на «Олімпійському» нашому красені стадіоні ми досягли чогось більшого.

Якщо казати про обмін досвідом, досвід −  це знання, досвід −  це бажання , досвід, якщо поєднується разом з знанням і професійністю, фаховими якостями, а при цьому людина хоче, будемо так казати, слугувати не сама собі і власним амбіціям, а закладати основи, для того, щоб кожна людина свідомо чи підсвідомо, могла побачити результат співпраці Федерації футболу з міністерством освіти і науки, результат співпраці Федерації футболу з міністерством спорту. Я можу сказати вам, що в результаті 2004 року, коли ми продемонстрували, що ми за власний рахунок побудували 400 міні −  стадіонів, де можна займатися між іншим і футболом, і гандболом, і баскетболом, і тенісом тощо.

Можна сьогодні годинам про це розповідати. Я член парламенту разом з своєю фракцією наполягав, коли Юлія Володимирівна вперше йшла у Прем’єр −  міністри, що дайте можливість, щоб в бюджеті було закладено вже в 2005 році державне фінансування таких майданчиків. Ви знаєте було виділено 20 мільйонів гривень і було побудовано на той час додатково ще 200 майданчиків і 2006, 2007 рік і в 2008 в бюджеті закладались ці кошти і ми по свій країні сьогодні будемо казати так ми зробили певний мультиплікатор, ми зробили державу нашим союзником. Скажіть будь ласка що це заздрість, свідомі інші федерації приклад для того, адже ніхто не забороняє федерації баскетболу чи гандболу та іншим шукати спонсорів. Ну я розумію, що в кожній федерації не може бути свого Суркіса».

Дзвінок глядача: «Питання до Григорій Михайлович я стосовно Одеси: наскільки правдива інформація, яка проходить, що Одеса набагато попереду Львова, але ж Одеса вважається резервним містом. На вашу думку не може бути такого, що за 2012 рік Одеса замість Львова буде приймати матчі, чи все ж таки хоча б один матч проведете в Одесі?»

Григорій Суркіс: «Це питання дуже слушне, але на нього дуже важко відповісти. Я можу сказати відверто те, що жодне місто не готове на 100 відсотків і навіть на 35 чи 25 для того, щоб прийняти цей потужний захід, якщо порівнювати готовність Львова чи Одеси, то на папері все гарно і водному і іншому місті, якщо казати про те, що Львів може віддати пальму першості Одесі чи Харкову, то я би про це сьогодні не говорив, тому що власно кажучи, не мені це вирішувати. Експерти УЕФА будуть підводити підсумки стосовно того наскільки інфраструктура як в Одесі, так і в інших містах, в тому числі і в Львові відповідає вимогам, тим гарантіям, які ми надали.

Якщо казати відверто, чому Одеса резервне, а Львів основне місто, то, по-перше, ми повинні повернутися в історію: ми саме у Львові підписали з Польщею перший протокол про можливу співпрацю щодо здобуття права приймати цю першість, тому я вважаю, що Львов є нашими певними воротами, в рамках зони, яка дає нам можливість відкрити ворота і потрапити саме в місто, де проводяться матчі. Вважаю, що Одеса може претендувати, також як і Харків, буду це відстоювати, я як член виконкому УЕФА буду намагатися, щоб саме 6 міст і в Польщі і в Україні були включені в програму Євро −  2012 , але для цього потрібно, щоб батьки цих міст разом з елітою, разом з громадою попрацювали для досягнення цієї мети.

Дзвінок глядача: «Скажите пожалуйста у нас на весь Деснянский район есть только один стадион пригодный для занятий футболом. Занимается там футболом порядка ста детей, которые вышли на чемпионат Украины 95, 93 года, и на днях КГГА одписала приказ о продаже нашого стадиона для постройки торгово-развлекательного комплекса. Так тогда о какой нации здоровой мы можем говорить, если эти дети пойдут гулять по улицам?»

Валентин Щербачьов: «Це на совісті КМДА, але Григорій Михайлович, що Ви скажете?»

Григорій Суркіс: «Ви знаєте зараз якраз ми вийшли на позачергові вибори мера і київської Ради. Я можу дати пораду, щоб мешканці Деснянського району написали листа, в тому числі і в Федерацію. Я зроблю разом з своїм колегою керівником футбольної асоціації все належне для того, щоб цей стадіон зберіг свою спроможність, щоб дітлахи мали можливість там грати, а не будувались розважальні центри. Я думаю, якщо галас піднімати в рамках цієї теми, а не просто вмикнути телевізор, побачили передачу, сказати і забути. Давайте бити спалах, а ми підтримуємо це».

В’ячеслав Гамов: «Я хотів би подякувати Григорію Михайловичу і міністерству освіти, за те що ви дали не тільки дітям, а ви дали отім 26 тисячам вчителів надію себе зреалізувати мало того той огляд конкурсу, який ми підводимо, фінал інформаційні уроки, це є реалізація творчості вчителя і це велика заслуга Федерації футболу разом з нами, що ми цей проект змогли довести до логічного завершення, вибудувана чітка зрозуміла всім структура, яка дає відповідні результати».

Григорій Суркіс: «Тобто я хочу наголосити на тому, що ви казали про заздрість сьогодні повинні не заздрість існувати, а приклад. Будь ласка беріть баскетбольні і волейбольні м’ячі президенти двох федерацій чи інші люди, здійснюйте певні програми і відкривайте урок з баскетболу чи волейболу, але ми повинні сказати, що для цього треба надати і інвентар, який є футбольним м’ячем і сіткою і волейбольною і баскетбольною тощо , то спільна праця с міністерством спорту нам, Федерації футболу, надає можливість, , залучивши всі ресурси, інструменти здійснити цю програму, тобто ми можемо сьогодні мати велике бажання, але без підтримки держави з точки зору того, що вона підтримує Федерацію футболу відчиняє двері і каже приходьте до школи залучайте дітлахів і давайте зробимо якийсь потужний захід, це ж приклад не для того, щоб його обожнювати, а просто підтримувати.

Дзвінок глядача: «Мой вопрос касается судейства в чемпионате Украины».

Григорій Суркіс: «Вы знаете я могу дать рекомендации, я хоть и президент Федерации футбола, но я такой же болельщик как и все остальные, когда я наблюдаю за матчами. У нас в судействе разбираются все лучше самих судей, но я призываю с одной стороны судей быть авторитетными фигурами на футбольном поле, чтобы они могли: не допускать агрессии, а если они распускают игроков на футбольном поле, то эта агрессия моментально переносится на трибуны, тогда возникают беспорядки на стадионах. Собственно говоря, мы никакой новости в этом не открываем это не только на наших стадионах происходит, просто напросто в цивилизованном европейском сообществе судейская ошибка воспринимается как человеческая ошибка, у нас же обязательно предвзятость, необъективность, непрофессионализм.

Хотя, если говорить объективно, то я бы призвал, собственно сами некоторые президенты клубов признаются, что они иногда предлагают судьям, будем говорить прямо соблазны. Так вот надо не предлагать соблазны судьям, чтобы судьи в рамках методических указаний ФИФА и УЕФА судили объективно, профессионально и никоим образом не создавали бы у зрителей как у экранов так и на стадионах иллюзий, что это похоже на спектакль. Спектакль −  это в театре. Спектаклем можно назвать и футбольный матч, только в том случае, если опять-таки не корректирует игру футбольный арбитр или тот, кто манипулирует свистком и желтыми или красными карточками за ареной, то есть если мы приучимся к тому, что существует честь, совесть, нравственность, этика, мораль, то в рамках всех этих понятий достигнем того, чтобы у нас не было язв в том числе и в футболе, но язвы у нас к сожалению есть не только в  футболе, но и в политике, и в других сегментах.

Дзвінок глядача: «Добрый вечер, хотелось бы задать вопрос Григорию Михайловичу. Я тренер по женскому футболу. Что вы можете сказать о перспективах развития женского футбола в нашей стране, особенно в  Киеве и тем более, что последняя киевская команда, которая 5 лет прикладывала усилия, чтобы она жила благополучно умирает в том плане, что люди уезжают в Россию».

Григорій Суркіс: «Я вам могу сказать только, что Федерация футбола делает все возможное для того, чтобы и женский футбол, как сегмент футбола в целом, был перспективен в своем развитии. В частности Федерация футбола содержит национальную команду, которая принимает постоянно участие в отборочных играх чемпионата мира и Европы. Федерация футбола культивирует сегодня возможности и девичьей команды выступать сегодня настолько убедительно, что сегодня она возглавляет нашу отборочную группу.

Женский футбол является одним из факторов и соответственно стимулов всех национальных ассоциаций, где в том числе мы стимулируемся УЕФА и ФИФА делать все возможное для того, чтобы девочки и женщины могли наслаждаться этой великой без сомнения игрой. Чуть ранее мы говорили о 5-ти звездах, который получила Федерация футбола как стандарт качества УЕФА, в этом стандарте качества заложена одна из звезд, которая как раз и соотносится прямо пропорционально к тому насколько культивируется и поддерживается национальной ассоциацией развитие массового и девичьего футбола. Мы в полной мере удовлетворяем требования УЕФА и четвертая звезда как раз и была нам присуждена благодаря нашей постоянной работе и организации этой работы на Украине».

+++

В правительстве −  чехарда, но Ехануров работает над выполнением указа Президента относительно передачи «Львовского аэропорта» −  городу

Zik.com.ua

08.04.08

Министр обороны Украины Юрий Ехануров четко работает на выполнение указа Президента о передаче Львовского аэропорта в коммунальную собственность общины города. Об этом 7 апреля во время брифинга во Львове сообщил городской председатель Львова Андрей Садовый.

По словам Андрея Садового, когда произойдет окончательная передача «Львовского аэропорта» в собственность города, все зависит от правительства, которое на этот указ Президента должно выдать свое распоряжение. «Такое распоряжение на сегодня еще не выдано, хотя уже было несколько проектов. То есть происходит такая себе чехарда. Но министр обороны −  это человек, который четко выполняет команды Верховного Главнокомандующего Виктора Ющенко», −  сказал Садовый.

Городской председатель Львова опроверг информацию о том, что военный аэропорт в Луцке рассматривают как вариант для приема участников и гостей «Евро-2012». «Есть города, которые принимают «Евро-2012» и у них есть аэропорты. Но, учитывая то, что ожидается намного больше гостей во время чемпионата, то это даст возможность активизировать работу на других аэропортах −  в Тернополе, Луцке, Ивано-Франковске. Это нормальная плановая работа, которую нужно обязательно делать. Ведь мы должны принять всех желающих. Просто когда за один день прилетает большое количество самолетов, то физически очень сложно всех принять. Поэтому рассматриваются все запасные варианты. А Львов находится в более выгодном плане, поскольку здесь есть гражданский аэродром», −  сказал он.

Справка ЗИК.

Кабинет Министров Украины принял программу, согласно которой аэропорты должны остаться в государственной собственности.

+++

Донецк с Киевом не могут поделить деньги

Ura.dn.ua

08.04.08

Донецкий городской голова Александр Лукьянченко считает абсурдом заявление генерального директора Национального агентства по вопросам подготовки к Евро-2012 Евгения Червоненко о том, что в Украине до 2012 года, можно подготовить к проведению чемпионата Европы по футболу два аэропорта: «Борисполь» и «Львов», находящиеся в госсобственности. Как передает корреспондент «УРА-Информ.Донбасс», об этом он сообщил сегодня, 8 апреля, в ходе пресс-конференции.

По его словам, проект реконструкции аэропорта «Донецк» уже согласован, прошел экспертизу и в государственном бюджете заложено 771 млн. грн. на реконструкцию его взлетно-посадочной полосы. «А если говорить, что денег хватит только на Львов и Киев…То сегодня ни во Львове, ни в Киеве нет утвержденной проектно-сметной документации на реконструкцию аэропортов. Кроме того, не решены земельные вопросы и имущественная принадлежность этих аэропортов», - пояснил Лукьянченко.

+++

В Днепропетровске открылся офис ЕБРР

Delfi.ua

08.04.08

ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА

В Днепропетровске открылся региональный офис Европейского банка реконструкции и развития (ЕБРР). Это второе (после Киева) представительство ЕБРР в Украине. Оно будет обслуживать пять областей - Днепропетровскую, Харьковскую, Донецкую, Луганскую и Запорожскую.

Цель нового представительства - увеличить объем проектного финансирования, а также обеспечить более эффективный мониторинг проектов, которые реализуются в восточных и южных регионах Украины.(…)

(…)В частности, в Днепропетровской области, по словам заместителя председателя облгосадминистрации Виктора Сергеева, участия ЕБРР, в первую очередь, ожидают в решении задач, связанных с подготовкой к предстоящему Чемпионату Европы по футболу. Это дорожное строительство, на которое банк шести областям, которые будут принимать Евро-2012, уже выделил 7 млрд. евро, завершение сооружения метро в Днепропетровске (только на современное оборудование нужно до $100 млн.), а также строительство аэропорта и гостиниц. (...)

+++

Інспектори УЄФА висловили зауваження щодо рівня підготовки транспортної інфраструктури Польщі до проведення Євро-2012 - газета “Річ Посполита”

  

Укрінформ

08.04.08

Інспектори УЄФА, які нещодавно провели контрольну перевірку підготовки Польщі до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012, висловили зауваження до рівня готовності, зокрема, автобусних та залізничних вокзалів країни. Як повідомила газета «Річ Посполита», більшість нарікань стосувалася стану чистоти приміщень вокзалів, вагонів поїздів, а також автобусів, передає УКРІНФОРМ.

За інформацією видання, незадовільними визнано порядок та рівень чистоти на понад 50-ти залізничних об'єктах країни зі 160 перевірених. Крім того, подібну оцінку отримали щонайменше 10 автобусних станцій (зі 60-ти інспектованих). Комісія УЄФА перевірила також понад 1 тис. вагонів поїздів та заявила про серйозні претензії до їх утримання. Зауваження було висловлено й до якості питної води в польському транспорті.

Коментуючи ситуацію, яка склалася у сфері пасажирських перевезень РП, прес-секретар «Польських залізничних комунікацій» Міхал Вжосек наголосив, що недоліки відзначені європейськими функціонерами виявлені, в основному, на старих та малолюдних вокзалах. За його словами, з 80-ти найбільших об'єктів транспортної інфраструктури 45 потребують ремонту. «З них 15 вже відремонтовано, а ще 30 будуть приведені до відповідного рівня до 2012 року», - заявив він.

Серйозні застереження європейських інспекторів у Польщі викликав також рівень готовності ресторанів, розташованих у приміщеннях вокзалів країни. Зі 750-ти перевірених закладів такого типу, зауваження щодо функціонування та порядку були висловлені до 150 з них. Найбільше претензій, за інформацією газети, стосувалося чистоти приміщень, а також порушення технологій зберігання продукції.

+++

«Євро-2012 ми нікому не віддамо»

Portal.lviv.ua

08.04.08

ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА

Про результати дворічної роботи Львівської міськради −  розмова з Василем Трачем, головою фракції «Наша Україна» в ЛМР.

(…) - А чи справді конструктивною є співпраця між депутатами та виконавчими органами щодо підготовки до Євро-2012, тому що часто лунають заяви депутатів про те, що інформаційна співпраця між виконавчими органами міської ради та депутатським корпусом є дуже поганою. Чи це так?

- Звинувачення депутатів у непрозорості виконавчих органів влади справді є.

Ми вперше у Львові маємо такий масштабний проект, уперше Львів буде показаний як європейське місто і у 2012 році про нього буде знати багато людей. Звичайно, у всіх нас є бажання добре виконати роботу із підготовки міста до Євро-2012. Але в цьому контексті в нас є декілька проблем, які потрібно вирішити −  будівництво стадіону, розбудова інфраструктури для прийняття Євро-2012, насамперед будівництво готелів, медичне обслуговування, будівництво доріг, забезпечення безпеки для проведення чемпіонату. Але найперше −  будівництво стадіону.

Однак проведення конкурсу із визначення забудовника та інвестора з будівництва стадіону затягували. До цього процесу можна було запросити якусь консалтингову фірму, яка б допомогла розробити інвестиційний проект. Тому що невідомо, чому інвестору запропонували саме 25 гектарів землі, а не 30 чи 45 га? Тому що якщо цих 25 гектарів землі продати, то отриманих грошей не вистачить для того, щоб побудувати стадіон.

Чому так запропонували −  невідомо? Тобто ті кроки, які виконавчі органи міської влади провели щодо підготовки до Євро-2012, ми вважаємо напівкроками. Тому в нас були значні претензії до них. Адже конкурс швидко організували, а його можна було провести більш потужно. Тому сьогодні ми говоримо, що ситуація із будівництвом стадіону є незрозумілою, тому що ми хотіли чітко знати, хто буде інвестором і хто буде забудовником стадіону.

А сьогодні ми бачимо, що є переможець конкурсу з будівництва стадіону, який тільки тепер починає шукати інвестора. Я боюся, що мине якийсь час і нам виставлять умови, що для того, аби стадіон збудували, треба ще надати це і дати це… Але якщо би грамотно провели попередній конкурс, то проблем у майбутньому не виникало б. Тому претензії ради полягають насамперед у тому, що конкурс був слабо підготований.

Крім цього, нині багато розмов про те, що Харків хоче приймати Євро-2012, Одеса хоче приймати Євро-2012, є бажання в цих міст вкрасти у нас Євро. Я можу сказати, що цього ми не допустимо, ми справимося із завданням підготовки до Євро-2012.

Якщо виникне ситуація, що в нас будуть проблеми з інвестором, який не зможе на тих умовах, які ми поставили, профінансувати будівництво стадіону, то ми це будемо робити власними силами і, я думаю, зможемо вчасно збудувати стадіон. Можливо, від цього ми тільки трохи втратимо в часі. Тому я відразу кажу, що ми Євро-2012 нікому не віддамо.(…)

+++

Лишь 5,6% львовян считают, что подготовка к «Евро-2012» во Львове ведется должным образом, - «Социоинформ»

Ugmk.info

08.04.08

      

Лишь 10% предпринимателей и 5,6% жителей Львова считают, что подготовка города к проведению матчей чемпионата по футболу «Евро-2012» ведется должным образом. 44% предпринимателей и 32,5% жителей убеждены, что подготовка к «Евро-2012» во Львове не ведется вообще. Таковы данные соцопроса «Мнение жителей и предпринимателей Львова относительно ситуации в городе», который проводил «Социоинформ» в марте-апреле 2008 года. Об этом сообщил сегодня, 8 апреля, во время пресс-конференции во Львове директор центра «Социоинформ» Алексей Антипович.

Что касается личной выгоды от проведения «Евро-2012», то обычные жители Львова оценивают ее негативно. Однако 41% предпринимателей убеждены, что проведение чемпионата для них является личной выгодой. Вместе с тем, 41,5% львовян считают, что существует реальная возможность того, что у Львова заберут «Евро-2012». Также есть 16% предпринимателей, которые считают, что никакой опасности не существует.

Политолог Игорь Танчин убежден, что с появлением «Евро-2012» у львовской власти появились реальные проблемы.

«Стали очевидны те параметры, которых нужно достичь. В соответствии с ними мы сможем оценить работу наших исполнительных служб. Если когда-то некоторые показатели они могли откорректировать, как было нужно, то сейчас все очевидно: ремонт дорог, развитие инфраструктуры, строительство стадиона», -  отметил И.Танчин.

+++

В.Кличко считает, что существует угроза срыва проведения Евро-2012 в Украине

Rbc.ua

08.04.08

Лидер блока своего имени Виталий Кличко считает, что существует угроза срыва проведения Чемпионата Европы по футболу Евро-2012 в Украине. Об этом он заявил сегодня журналистам. «Мы находимся на границе, потому что если будет затягивание, а мы уже имеем желтую карточку, то этим воспользуются те страны, которые тоже хотят провести у себя Евро-2012. А таких стран большое количество», - отметил В.Кличко.

+++

Добкин не любит футбол? Да просто Кернес в него играть не умеет!

Андрей Бродский

Dozor.in.ua

08.04.08

Так представляется, судя по тому, что представители харьковских городских властей саботируют проведение чемпионата Европы по футболу −  Евро 2012. Далеко ходить не надо: дороги в городе напоминают фронтовые переезды, на одном-единственном стадионе (и то забытом нашими городскими властями) уже второй раз не удается высадить газон; а гостиницы превратились в притоны харьковских чиновников.

Чемпионат Европы по футболу Евро 2012 −  долгожданное событие для Украины и Польши. Но если наш западный сосед уже доказал всей Европе свою цивилизованность, Украине придется над этим еще поработать. Право на организацию Евро 2012 −  это уникальная возможность показать европейцам наше стремление и умение достичь западных стандартов. Учитывая то, что на футбольное зрелище приедут наблюдать не только обычные граждане европейских стран, но и представители СМИ и всевозможных общественных организаций, высокий уровень приема европейских гостей −  серьезный шаг на пути в Европу. 

 Евро 2012  −  это прекрасная возможность для привлечения инвестиций в Харьков. Если создать благоприятные условия для проведения чемпионата, многие европейские бизнесмены согласились бы принять участие в экономическом  развитии Харькова и области. Однако действия наших городских властей отпугивают цивилизованных европейцев. То беззаконие и постоянное противостояние в политическом Харькове, которое устроили Добкин с Кернесом, лишает харьковчан уникальной возможности повысить не только свой уровень жизни и уровень социальных стандартов, но и в целом стабилизировать экономическую ситуацию в стране.

 Долго шли споры о том, какие города Украины будут участвовать в этом футбольном событии континентального масштаба. Первоначально говорили о Киеве, Донецке и Львове. Харьков и Одесса −  были отнесены в группу резервных городов. Так или иначе, готовиться придется всем «миллионникам», да же если у нас не будут проводиться футбольные матчи. Может быть, европейцы захотят посмотреть памятные и исторические места Харьковщины. Тем более, есть на что смотреть.

Какое удивление будет в глазах наших гостей, когда они окажутся в грязном городе, с жалким подобием дорог и отсутствием чего-либо культурного в плане развлекательной инфраструктуры. После этого доказывать европейской публике, что мы готовы сесть с ним за один стол переговоров и начать обсуждение вопрос о евроинтеграции, будет абсолютно безнадёжным делом.

 Однако вместо того чтобы заниматься хозяйственными вопросами и создавать благоприятные условия в инвестиционном климате региона, харьковские городские власти устраивают политические акции и провоцируют скандалы.

 Куда более приятно для них перекрывать центральные улицы в городе и устраивать принудительные марши протеста учителей и студентов против НАТО. Это при том, что большая часть присутствующих на этих шествиях протеста даже не знают, как расшифровывается эта аббревиатура. А если заменить ее словосочетанием «Североатлантический договор», желающих подписать его в этой толпе будет - хоть отбавляй.

 Что же на самом деле сделали наши городские власти, чтобы организовать теплый и радушный прием европейской братии? Первым делом Добкин с Кернесом продали Харьковский аэропорт, под благовидным предлогом его реконструкции для приема гостей к 2012 году. Однако до сих пор каких-либо ремонтных работ на аэропорте не проводится, а планы реконструкции не оглашаются.

 Главная проблема на букву Д, то есть дороги, нашими городскими властями решается замыливанием глаз. Капитальный ямочный ремонт «по-капитальному» вредит автомобилям харьковчан. Всего лишь за один день, с утра до вечера, городские ремонтники успевают изменить до неузнаваемости некогда ровные проспекты и улицы. Сначала выкапывают ямы, а потом забывают о них на неделю-другую.

 Не возможно даже представить, как привыкший к спокойной и размеренной езде по правилам европеец будет передвигаться по нашему асфальтированному бездорожью или выслушивать «эпитеты» таксистов в адрес городских властей.

 Все это на самом деле только цветочки; когда речь заходит о политических выпадах харьковских регионалов, напрочь пропадает желание радоваться футбольным успехам любимых команд. Если председатель областного совета обвиняет первого заместителя председателя Федерации  Футбола Украины в политических репрессиях, то о каких обвинениях будет идти речь в самый разгар футбольного шоу? И понравятся ли нашим гостям партийные принудиловки в стиле добкинских акций протеста?! Безусловно, нет.

Даже если харьковчане уважат чью-то нелюбовь к футболу и европейским стандартам, терпеть пренебрежение к своим правам и свободам они не будут ни при каких условиях.

+++

14 апреля Харьков откроется как туристическая зона

Regionstime.info

08.04.08

Об этом на пресс-конференции сообщили заместители директора Департамента международного сотрудничества Владимир Кудрявый и Алексей Поникаровский. В мероприятии примут участие 11 городов-партнеров Харькова из 10 стран мира: Белгород (Россия), Брно (Чехия), Варна (Болгария), Даугавпилс (Латвия), Каунас (Литва), Кутаиси (Грузия), Нюрнберг(Германия), Познань (Польша), Ришон-Ле-Цион (Израиль), Санкт-Петербург (Россия), Тяньцзинь (Китай). По словам соорганизатора выставки, директора компании « Х-Експо» Ольги Евдокимовой, Харьков будет представлен здесь не как промышленный центр, а как город прекрасной природы и музеев, привлекательный для туристов.

Выставка запланирована на 14-16 апреля и пройдет в харьковском центре «Радмир-Експохолл». Как отметил Алексей Поникаровский, сегодня в Харькове существуют около 300 туристических фирм, 40 согласились братья участие в подготовке данного мероприятия.

Оценивая «Харьков туристический» сегодня, участники пресс-конференции сообщили, что в городе существует приблизительно 40 туристических маршрутов, большинство из которых - «в законсервированном состоянии», поскольку утрачен системный подход к развитию этого дела. Вместе с тем, на протяжении последнего года Первую столицу посетили около 80 тыс. человек.

Освещая тему создания условий для потенциальных туристов, Алексей Поникаровский проинформировал журналистов о том, что в Харькове насчитывается 26 отелей, из них 4-четырехзвездочных, 7-трехзвездочных, другие - или 2-звездные, или вообще не имеют статуса. Отелей высокого уровня в Харькове нет совсем, и здесь, учитывая перспективы проведения матчей ЧЕ-2012, есть над чем работать.

+++

Великобританія готова підтримати гуманітарні проекти на Львівщині

Zaxid.net

08.04.08

7 квітня у Львівській ОДА відбулася зустріч першого заступника голови облдержадміністрації Валерія П’ятака та заступника голови ОДА Тараса Батенка із головою департаменту Міністерства закордонних справ Великої Британії Девідом Бендором. Тарас Батенко ознайомив Девіда Бендора із напрямками розвитку туристичної галузі та потенціалом регіону, окремо зупинившись на замках Львівщини. У свою чергу, директор департаменту Міністерства закордонних справ Великої Британії висловив готовність надати підтримку гуманітарних проектів, які може запропонувати львівська влада, - повідомили ZAXID.NET в прес-службі Львівської ОДА.(…)

Під час зустрічі сторони обговорили соціально-політичну ситуацію в Україні та Львівській області та детальніше зупинились на підготовці до 2012 року, коли відбуватиметься фінальна частина Чемпіонату Європи з футболу в Україні та Польщі, а також пройдуть літні Олімпійські Ігри у столиці Великої Британії, Лондоні.

Сторони також обговорили питання туристичної привабливості Львівської області.

+++

Галузева цільова програма підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу Міністерства транспорту та зв'язку      

      

Mintrans.gov.ua      

07.04.08     

Мета програми

Мета цієї Програми полягає у забезпеченні підготовки транспортно-дорожнього комплексу та галузі зв’язку до проведення чемпіонату Європи 2012 року з футболу, задоволенні потреб пасажирів у безпечному та якісному перевезенні на рівні міжнародних стандартів, поліпшенні транспортно-експлуатаційного стану існуючих автомобільних доріг державного значення, забезпечення покращання транспортного обслуговування метрополітенами  у містах проведення ігор, наданні в повному обсязі інформаційно-телекомунікаційних послуг.

Шляхи виконання завдань

Підготовку транспортно-дорожнього комплексу та галузі зв’язку до проведення чемпіонату Європи 2012 року з футболу, згідно з вимогами УЄФА передбачається здійснити шляхом:

реконструкції аеродромів за рахунок Державного бюджету;

будівництва та реконструкції аеровокзалів за рахунок коштів інвесторів;

впровадження на залізницях України швидкісного руху пасажирських поїздів за рахунок власних коштів підприємств;

капітального ремонту та реконструкції автомобільних доріг за рахунок кредитних коштів.

Прогнозні обсяги і джерела фінансування завдань і заходів Програми наведені у паспорті (додаток 1).

Завдання і заходи

Перелік основних завдань і заходів з виконання Програми наведені у додатку 2.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:

підвищити провізні спроможності залізниць щодо перевезень пасажирів та рівня комфорту на рівні європейських стандартів;

скоротити витрати часу до 3-5 годин на поїздки залізничним транспортом;

підвищити рівень безпеки перевезень пасажирів залізничним транспортом, забезпечивши його на 2 - 3 порядки вище за показники автомобільного транспорту;

скоротити негативний вплив на екологію завдяки меншим витратам умовного палива швидкісним залізничним рухомим складом в розрахунку на 1 пасажиро-кілометр у 8 разів у порівнянні з автомобільним та у 10 разів у порівнянні з авіаційним. При цьому рівень шуму при швидкості 200 км/год на 5-10 децибел нижчий ніж на автомобільному транспорті;

реконструювати штучні злітно-посадкові смуги з встановленням ближніх та дальніх привідних радіостанцій з маркерними радіомаяками з двох напрямків посадки, радіомаячних систем інструментального заходу на посадку з двох напрямків посадки, метеорологічного обладнання, системи раннього виявлення ожеледі, системи моніторингу авіаційних шумів та емісій в районі аеропорту та радіолокатора наземного руху;

забезпечити розвиток регіонів, у яких розташовані аеропорти та міжнародного туризму в Україні;

забезпечити оновлення рухомого складу, що працює на маршрутах загального користування та підняття його рівня до показників Європейських країн;

побудувати новий метрополітен в місті Донецьку, ввести до 45 км нових ліній метрополітенів (у двоколійному вимірі) та понад 30 нових станцій;

збільшити пропускну спроможність метрополітенів в Україні до 1,1-1,2 млрд. пасажирів на рік;

підвищити якість надання широкого спектру інформаційно-телекомунікаційними послуг населенню в усіх приймаючих містах та прилеглих до них територіях (Інтернет-послуги фіксовані та Wi-Fi, міський, міжміський і міжнародний зв’язок, канали електрозв’язку тощо).

Обсяги та джерела фінансування

Обсяги фінансування заходів розраховано на підставі:

1. Будівництво, реконструкція, ремонт міжнародних аеропортів «Бориспіль», «Київ», «Одеса», «Львів», «Донецьк», «Харків», «Дніпропетровськ» приймаючих міст та резервних - передпроектних розрахунків вартості робіт, які необхідно виконати в зазначених аеропортах, здійснених Українським державним проектно-технологічним науково-дослідним інститутом цивільної авіації «Украеропроект» згідно з рекомендаціями, викладеними в Довідковому Керівництві ІАТА з розвитку аеропортів, та затверджених заступником Міністра транспорту та зв’язку України −  головою Державіаадміністрації.

2. Будівництво, реконструкція, ремонт залізниць у напрямку до Польщі, Росії та Білорусі, міст, в яких відбуватимуться матчі чемпіонату, Автономної Республіки Крим:

- впровадження на окремих напрямках залізниць України швидкісного руху пасажирських поїздів - Концепції Державної цільової програми впровадження на залізницях швидкісного руху пасажирських поїздів на  2005-2015 роки, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.12.2004 № 979-р;

- закупівля швидкісних поїздів з примусовим нахилом кузова - Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу України на 2006 −  2010 роки, затвердженої наказом Мінтрансзв'язку від 05.06.2006 № 535;

- будівництво технічної станції, реконструкція депо - Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу України на 2006 −  2010 роки затверджена наказом Мінтрансзв'язку від 05.06.2006 № 535;

- реконструкція вагонної дільниці ВЧД-1 Київ-пас. з винесенням ремонтної бази - Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу України на 2006 −  2010 роки затверджена наказом Мінтрансзв'язку від 05.06.2006 № 535;

- комплексна модернізація залізничного напрямку Полтава −  Бурти −  Користівка для перенаправлення руху вантажних поїздів з напрямків руху «футбольних» пасажирських поїздів - наказу Укрзалізниці від 08.11.2008 № 525-Ц «Про затвердження та введення в дію Програми електрифікації залізниць України на 2008 −  2020 роки»;

- будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві - розпорядження КМУ від 26.09.2007 №798-р Про затвердження проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (з підходами) в м. Києві на залізничній дільниці Київ-Московський −  Дарниця;

- будівництво приміського залізничного вокзалу ст. Львів - передпроектних розрахунків Львівської залізниці;

- будівництво приміського залізничного вокзалу ст. Дніпропетровськ −  ТЕР розроблених ПВІ «Дніпрозалізничпроект»;

- будівництво нового приміського пасажирського вокзалу та реконструкція існуючого вокзалу ст. Донецьк - ТЕР розроблених ПВІ «Дніпродіпротранс»;

- завершення будівництва залізничного вокзалу Дарниця −  розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 №758-р «Про ТЕО проекту будівництва пасажирського вокзального комплексу на ст. Дарниця в м. Києві»;

- ремонт вокзальних комплексів в межах Київського залізничного вузла −  попередніх розрахунків Південно-Західної залізниці;

- реконструкція пункту відстою туристичних поїздів на ст. Київ-Дніпровський −  розрахунків галузевих служб Південно-Західної залізниці;

- організація цільових курсів з вивчення, в рамках професійного спрямування, іноземних мов поїзними бригадами провідників, черговим персоналом вокзалів −  попередніх розрахунків Головного пасажирського управління Укрзалізниці;

- підготовка та видання словників - розмовників із спілкування поїзних бригад провідників та чергового персоналу вокзалів з пасажирами-іноземцями, виготовлення інформаційної продукції −  попередніх розрахунків Головного пасажирського управління Укрзалізниці;

- розробка і забезпечення обслуговуючого персоналу вокзалів та поїзних бригад провідників форменим одягом - попередніх розрахунків Головного пасажирського управління Укрзалізниці;

- впровадження системи бронювання та продажу залізничних квитків через мережу INTERNET - попередніх розрахунки головних управлінь Укрзалізниці.

3. Будівництво, реконструкція, ремонт за європейськими стандартами автомобільних доріг загального користування в напрямку Польщі, міст, в яких відбуватимуться матчі Чемпіонату, Автономної Республіки Крим, а також доріг за спеціальними туристичними маршрутами:

- автомобільна дорога М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на Гомель) −  попередніх експертних розрахунків (прогнозна вартість капітального ремонту дорожнього покриття та поновлення технічних засобів організації дорожнього руху на ділянці Київ −  межа Чернігівської області становить 63,65 млн.грн. (1,5 млн.грн. * 42,4 км). Прогнозна вартість капітального ремонту дорожнього покриття та поновлення технічних засобів організації дорожнього руху на ділянці межа області - КПП «Нові Яриловичі» становить 187,15 млн.грн (1,32 млн.грн. * 116,8 км + 0,71 млн.грн. * 46,4 км));

- автомобільна дорога М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ (на Брянськ) −  попередніх експертних розрахунків (для завершення ремонту згідно з проектно-кошторисною документацією необхідно 240 млн.грн., у т.ч. по Чернігівській області 20 млн.грн., по Сумській області 220 млн.грн.);

- автомобільна дорога М-03 Київ-Харків-Довжанський (на Ростов-на-Дону) −  попередніх експертних розрахунків (вартість капітального ремонту автомобільної дороги на ділянці Бориспіль −  межа Полтавської області, у відповідності до проектної документації, становить 1256,00 млн.грн. (14,44 млн.грн * 87 км). Вартість капітального ремонту автомобільної дороги на ділянці межа Київської області −  Лубни, у відповідності до проектної документації, становить 279,00 млн.грн. (9,00 млн.грн. * 31 км). Фінансування капітального ремонту автомобільної дороги на ділянках Бориспіль −  межа Полтавської області і межа Київської області −  Лубни буде здійснюватись за кредитні кошти Світового банку. Прогнозна вартість реконструкції автомобільної дороги на обході м. Лубни становить 200,00 млн.грн. (20,00 млн.грн. * 10 км));

- автомобільних доріг М-04 Знам’янка-Дніпропетровськ-Луганськ-Ізварине (на Волгоград), М-05 Київ-Одеса, М-06 Київ-Чоп (через Львів, Мукачеве, Ужгород, на Будапешт), М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін), М-08 Обхід м. Ужгород-КПП «Ужгород», М-09 Львів-Рава Руська (на Люблін), М-10 Львів-Краковець (на Краків), М-11 Львів-Шегині, М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на Таганрог) на ділянці Одеса-Миколаїв, М-16 Одеса-Кучурган, М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта. Обхід м. Новомосковськ, М-20 Харків-Щербаківка (на Бєлгород), Під’їзд до аеропорту «Дніпропетровськ», Н-11 Дніпропетровськ-Миколаїв (через Кривий Ріг), Н-22 Устилуг (на Люблін)-Луцьк-Рівне, Р-51 Харків-Красноград-Перещепине (на Новомосковськ), Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Р-54 Мукачеве-Берегове-контрольно-пропускний пункт «Лужанка» - предпроектних експертних розрахунків ДП „УКРДІПРОДОР”;

- автомобільна дорога Львів-Краковець - попередніх експертних розрахунків (вартість будівництва автомобільної дороги Львів-Краковець визначена концесійним договором і становить 2950 млн.грн., у т.ч. кошти державного бюджету −  654 млн.грн.);

- велика кільцева автомобільна дорога м. Києва - попередніх експертних розрахунків (передбачається на умовах концесії. Вартість будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги м. Києва визначена за об’єктами-аналогами.

4. Будівництво та розвиток мережі метрополітенів у м. Київ, м. Донецьк, м. Дніпропетровськ, м. Харків:

- будівництво та розвиток метрополітену в м. Києві, поліпшення транспортного обслуговування мешканців та гостей м. Києва - позитивних висновків Київдержекспертизи вiд 19.07.2005, від 13.03.2006, вiд 29.12.2006 № 4883, вiд 26.07.2007 та розпоряджень КМДА від 22.08.2002 № 1571, від 14.04.2006 № 757, вiд 21.03.2007 № 301, вiд 24.09.2007 № 1260;

- будівництво першої черги метрополітену у м. Донецьку - зведеного висновку ЦС «Укрінвестексертиза» від 26.07.1993 № 35; повторного позитивного висновку від 16.10.2007 №06-1882;

- будівництво та розвиток метрополітену у м. Дніпропетровську −  позитивного висновку ЦС «Укрінвестексертиза» від 14.12.2007 №287-2007 та виходячи із діючих цін експертним методом;

- будівництво та розвиток метрополітену у м. Харкові - позитивного висновку ЦУЕП від 12.12.1991 № 392/70/139, від 21.03.2007 № 93, наказу МШС СРСР від 25.12.1991 № Н-1972 у, ТЕО, затвердженого розпорядженням Харківської ОДА від 21.01.1994 № 43, річних планів закупівель на 2008 - 2010 роки.

+++

Украина и Саудовская Аравия создадут совместные предприятия

Pk.kiev.ua

08.04.08

ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА

Украина и Саудовская Аравия намерены активизировать экономическое сотрудничество, создав совместные предприятия и увеличив товарооборот.

Как передает корреспондент УНИАН, об этом заявили первый вице-премьер-министр Украины Александр Турчинов и министр транспорта Саудовской Аравии Джабар бин Ид Аль-Сурейсарр (Jubarah Suraysri), открывая сегодня в Эр-Рияде третье заседание Межправительственной украинско-саудовской комиссии по торгово-экономическому и научно-техническому сотрудничеству.(…)

(…)Турчинов пригласил Саудовскую Аравию инвестировать в проекты, связанные с подготовкой и организацией проведения в Украине Чемпионата Европы по футболу 2012 года.(…)

+++

Правительство Тимошенко продолжает игнорировать требования властей Донецка (Украина)

Regnum.ru

08.04.08

Несмотря на обращения представителей горсовета Донецка к правительству Тимошенко с рекомендациями по поводу уменьшения изъятий из городского бюджета (которые возросли более чем в два раза), ситуация не меняется. Об этом сегодня, 8 апреля, отвечая на вопрос корреспондента ИА REGNUM, заявил городской голова Александр Лукьянченко.

«Ничего не изменилось. Как мы говорили с вами неделю назад, от правительства нет новостей, кроме опубликованного уровня инфляции. Для того, чтобы пересмотреть вопросы изъятия из бюджета и финансирования подготовки к Евро-2012, нужны изменения в госбюджете. На повестке дня парламента этот вопрос не стоит. Пока есть только намерение им заниматься, но пока правительство ничего не передало», - заявил, в частности, Александр Лукьянченко.

+++

До Євро-2012 ми поки що не маємо нічого!

Zgroup.com.ua

08.04.08

Чому країни та міста намагаються організувати Олімпійські ігри чи першості світу та Європи у найпопулярніших видах спорту? Бо ще не трапилося, щоб організатор на цьому зазнав збитків, а прибутки виправдовують усі політичні та ділові клопоти. Є дві категорії кандидатів у господарі. Перші −  багаті країни, де вже збудовані сучасні стадіони, куди можна швидко долетіти чи доїхати експресами, а після матчу зупинитися у пристойних готелях. Друга категорія −  бідні країни чи міста, які не мають нічого, проте сподіваються, що завдяки організації великого заходу їхнє становище покращає. Польща та Україна належать до тієї другої групи. Наступного тижня мине рік, відколи виконавчий комітет УЕФА всупереч логіці, як вважає частина Західної Європи, і згідно з духом часу, як стверджують інші, доручив нам організацію Євро-2012. Може УЕФА керувалася турботою про розвиток футболу в Східній Європі, може їх переконали аргументи українського олігарха Григорія Суркіса, підтримані зв’язками Міхала Лісткевича. Як би там не було, нам дали Євро, а ми уже рік не знаємо, що з цим дарунком зробити. Поки що маємо половину стадіону (в Познані), а під три решту (у Варшаві, Вроцлаві та Ґданську) навіть ще не закладено першого каменя. Клопоти, які постали навколо передачі в експлуатацію частини аеропорту на Окенце, свідчать про бюрократизм, яким супроводжується в Польщі майже кожна інвестиція. А нещодавно досліджений санепідстанцією санітарний стан польських вокзалів і потягів просто катастрофічний. Президент УЕФА Мішель Платіні ганить нас за спізнення, проте ще жодній країні не відібрали організації Євро, хоча часто приготування тривали до останніх днів. Так було і в багатіїв −  Німеччині, Англії, Швеції, а також у скромній Португалії чотири роки тому. І в нас, мабуть, теж буде. М’яч на боці влади, це від неї залежить, чи після Євро у Польщі залишаться тільки стадіони і спортивні спогади, чи також при нагоді спортивного свята вдасться модернізувати країну. Другої такої нагоди швидко не трапиться, особливо якщо ми програємо цей матч.

Автор: Stefan Szczepłek Назва оригіналу: Euro 2012: nie mamy nic Джерело: blog.rp.pl, 07.04.2008 Переклав Андрій Павлишин

+++

Пресс-атташе «Шахтера»: «Мы пытаемся сварить клуб новой формации»

Ярослав Колгушев

Ostro.org

08.04.08

Интервью «Острова» с начальником пресс-службы ФК «Шахтер» (Донецк) Русланом Мармазовым спровоцировал очередной камень в огород клуба. Сайт «Чемпион» опубликовал материал под заголовком «Чего не увидел Луческу?», автор которого попытался указать точный адрес, по которому зарождаются беды любимой команды Рината Ахметова…

- Создается впечатление, что эта публикация −  продолжение боевых действий, которые идут вокруг «Шахтера». Вы знаете, кто выстрелил в команду на этот раз?

- Это, разумеется, псевдоним, но автора я знаю. И если он спрятался за псевдоним, значит, ему есть, что скрывать. Это киевский журналист, хотя источник его информации −  здесь, в Донецке. К счастью, такие публикации не часто появляются… Я в клубе два с половиной года, и первое время очень остро реагировал на это… Думал, господи, как же так, несправедливо, это же откровенная ложь. Сразу всплывали в памяти приемы Геббельса −  чем наглее вранье, тем быстрее в него верят. Но теперь я абсолютно успокоился, и подобное меня интересует лишь постольку, поскольку есть люди, которые в это могут поверить. Не все знают, что на самом деле происходит, и что за этим стоит. Мы сейчас находимся в ситуации некой информационной напряженности, в связи с дискуссией о качестве футбольного судейства в Украине. Я в этом процессе активно участвую, и тут появляется эта публикация…

С одной стороны, она рассказывает о соотношении «футбольных» сил в СМИ, а с другой стороны, автор отчего-то не может оставить идею каким-то образом мне насолить, или вообще создать ситуацию, чтобы я покинул клуб.

Я обратился на сайт «Чемпион». Подумалось, что раз их заинтересовала подобного рода публикация, то и комментарии одной из сторон могли бы показаться любопытными. Они в ответ предложили разместить мою статью. Однако выступать на их сайте −  дополнительные бонусы для них, и я не собираюсь делать этим людям имидж. За последние дни мне позвонили многие коллеги-журналисты, донецкие и киевские, предлагали даже письмо в мою поддержку написать. Я поблагодарил, но попросил просто не обращать внимания…

- Насколько соответствует действительности якобы намерения «Шахтера» найти «мощного и влиятельного медийника, способного за короткие сроки создать новую структуру взаимоотношений со СМИ»?

- Это все-таки больше вопрос к автору слухов (смеется). У меня такой информации нет. Пока я нужен клубу, я буду находиться здесь однозначно. В «Шахтере» работать непросто −  достаточно сложная работа, большие задачи, но мне здесь очень интересно. Тем более, что это «Шахтер». Это больше, чем просто увлечение. Это хороший кусок моей жизни, я всегда чувствовал свою причастность к «Шахтеру», и всегда буду поддерживать клуб, вне зависимости от того, где работаю.

- «Шахтер» стал инициатором широкой и неоднозначной дискуссии о качестве футбольного судейства. Какой результат от этого клуб хочет получить?

- Результаты будут впереди. Но польза уже есть. Прежде всего, мы все «неожиданно» заметили, что в судействе есть проблемы. Конечно, и до этого замечали. Но сейчас мы открыто обо всем этом говорим. Пока еще несколько нервно, но говорим. Это первый шаг к решению проблемы. Да, можно по-разному воспринимать форму, в которой о судействе высказывается главный тренер «Шахтера» Мирча Луческу. Но, во-первых, надо быть Луческу, чтобы позволить себе такие высказывания, а во-вторых, разве по содержанию Луческу не прав? Мы на верном пути, и в этой дискуссии останавливаться нельзя. Это не должно зависеть от результатов какой-либо команды. Надо расставлять точки над «і».

- Премьер-лига может изменить ситуацию?

- Возможно, она, действительно сможет снять остроту проблемы. Хотя, наверное, корни этой у нашей общей беды настолько глубоки, что понадобятся годы.

- Как может измениться специфика работы пресс-службы «Шахтера» после оформления Премьер-лиги?

- Сложно пока об этом говорить. У меня создается впечатление, что сегодня еще нет понимания, что такое Премьер-лига, как она должна выглядеть, как функционировать. Сейчас только идет процесс «кристаллизации идеи». Только после этого будут сформулированы в новой трактовке задачи клуба и, соответственно, его пресс-службы. Мы абсолютно готовы к любым вариантам. У нас приличный потенциал, я доволен коллективом, который подобрался.

- Тебя записали в «коммунисты»?

- Забавный момент из статьи на «Чемпионе»! Да, я действительно племянник одного из лидеров Компартии Украины Евгения Васильевича Мармазова. И что теперь? С дядей вижусь раз-два в год на семейных праздниках. В Компартии, как и иных партиях, никогда не состоял. Но к дяде и его убеждениям отношусь с большим уважением… Потому что он всегда был настоящим коммунистом, и не только, когда это было престижно, но и когда причастность к Компартии была не такой уж и безопасной. Автор почему-то не вспомнил, что я сын Леонида Васильевича Мармазова, Заслуженного работника физкультуры и спорта, человека, который всю свою жизнь отдал на развитие спорта в регионе. Что следует из моего родства? По блату меня, что ли, на работу взяли? Смешно это, ей Богу.

- Насколько справедливы упреки, что журнал «Шахтер» −  убыточный проект клуба?

- В свое время перестала выходить газета «Шахтер», главная причина −  такая форма работы с болельщиками выглядела анахронизмом. Решение принимал не я, но я его поддержал, потому что клуб с европейскими амбициями не может себе позволить выпускать под своей маркой продукт подобного качества. Было принято решение издавать ежемесячный журнал «Шахтер». Насчет упреков о том, какой он дорогостоящий и я на нем зарабатываю деньги, я просто хохочу. Журнал −  это то, что я делаю, потому что это необходимо клубу. Скажу больше, практически у каждого европейского клуба есть свой журнал. И что в этом плохого, я, честно говоря, не знаю. К слову, в прошлом году Ассоциация спортивных журналистов Украины признала журнал «Шахтер» лучшим спортивным журналом года в стране. Заметьте, это журнал не о спорте или даже футболе вообще, а сугубо клубный журнал. И если киевский оргкомитет такой серьезной профессиональной ассоциации признал журнал лучшим, это что-то да значит. Сейчас тираж журнала растет, мы выходим на общеукраинский рынок…

- Бывшая начальник пиар-службы «Шахтера» москвичка Наталья Константинова якобы уже пишет мемуары о своей недолгой работе в клубе. По слухам, обещает бестселлер…

- Все мы свободные люди. Кто хочет писать бестселлер, тот его пишет. Другой вопрос, кто умеет, а кто не умеет... Я склонен думать, что каждый, проработавший в клубе какое-то время, в принципе, мог бы написать интересную книгу. Здесь трудится масса неординарных людей, происходят увлекательные события. Опять-таки, вопрос в том, кто может собрать свои мысли, а кто нет. Если Константинова сумеет написать книгу, которая будет пользоваться успехом −  да ради Бога.

- Левицкого действительно «съел» Колесников?

- Кому-то, видимо, просто очень хотелось привлечь всеобщее внимание к незамысловатой, в общем-то, статье. Поэтому в публикации «Чемпиона» фигурируют фамилии Ахметова, Колесникова, Суркиса, Тимощука… Автор просто отрабатывает задачу, но получилось у него это плоховато…

Меня забавляет, что «вот был прекрасный Левицкий, но пришел ужасный Мармазов и все уничтожил». Автор публикации на «Чемпионе» −  близкий друг Левицкого. Но я к Марку Юрьевичу всегда относился с уважением и почтением - к его годам, к его опыту. Все, что он сам хотел сказать, он сказал в своей недавно изданной книге. Там хватает не бесспорных, с моей точки зрения, моментов. Но это его мнение… С постов уходили фигуры более значительные. И Левицкий не Сталин, чтобы о его уходе говорить, как о крушении надежд. Значит, клубу необходим был другой подход. Может быть, не такой классический, как у Левицкого, а более экстремальный, как у меня. У меня есть свое видение работы, и пока это дает результаты. Например, сайт «Шахтера» −  стабильно в лидерах спортивных рейтингов, несмотря на то, что ориентирован исключительно на клубные новости…

- «Шахтер» всегда ищет ведущих медийников в Москве?

- Любой ответ будет не в мою пользу. Если я скажу, что это плохо, я как бы заявляю о своей исключительности. Если я говорю, что это хорошо, возникает вопрос −  а что, здесь подобных людей вообще нет? Клуб находится в поиске. ФК «Шахтер» в современной трактовке −  молодой развивающийся организм. Поэтому подбираются всякие варианты. Приезжают люди из России, Голландии, Испании, других стран, потому что здесь большой котел, в котором мы пытаемся сварить клуб новой формации. И это, конечно, будет сделано. Что-то получается, что-то нет, кто-то приходит, кто-то уходит. Странно было бы, если бы здесь десятилетиями сидели одни и те же люди.

- «Шахтер» не планирует восстановить аккредитацию газете «Команда»?

- Не мы это затеяли. «Команда» никогда особо не скрывала свою предвзятость. Я понимаю, интересы акционеров…Причем, даже не коммерческие, а политические. Но в какой-то момент газета перешла грань здравого смысла. Можно любую критику, любую однобокую позицию воспринимать, когда она не превращается в оскорбления даже не команды или клуба, а целого региона. При этом редакция заявляет, что такова «ее позиция». Если это так, тогда не удивляйтесь, что вам не рады в Донецке. Сейчас у «Команды» мизерный тираж в Донецке. Потому что местной публике не интересно читать предвзятую информацию… Позиция газеты неправильная, и я надеюсь, что акционеры «Команды» поймут это. Поймут, что они убивают, в принципе, неплохой газетный проект…Да, «Команда» сообщает, что вот, мол, мы уже год без «Шахтера», но все равно выдаем 365 материалов в год о нем… Но вы посмотрите, в этой дискуссии о судействе, где там объективность, где непредвзятость? Там этого нет, и мне очень жаль, что одна из немногих спортивных газет Украины находится в таком состоянии. «Шахтер» на самом деле настроен открыто и конструктивно. Но хотелось бы видеть ответные шаги. Мы не нуждаемся в воспевании. Должны быть просто адекватные действия…

Что касается общих принципов, то еще раз подчеркну: клуб максимально способствует работе журналистов. Для интервью мы всегда найдем время −  и у генерального директора, и у главного тренера, и у любого футболиста, всегда создадим условия для журналистов…

+++
Підписатися на новини