Спільна ініціатива ТМ «Львівське» та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за «Лева матчу» — це допомога українцям
Національна збірна України, незважаючи ні на що, повертається на футбольне поле, щоб у поєдинках плей-офф вибороти право зіграти на чемпіонаті світу. Разом із командою повертається й номінація «Лев матчу», але відтепер і в статусі благодійного проєкту з ініціативи національного спонсора збірної ТМ «Львівське».
Відтепер під час обрання найкращого гравця в травневих матчах синьо-жовтих на сторінці https://footballua.tv/levmatchu голоси фанатів національний спонсор збірної, бренд «Львівське», конвертуватиме у фінансову підтримку України. За кожен голос «Львівське» «заплатить»1 грн., після чого Carlsberg Ukraine спільно з Carlsberg Group примножать внесок, що дорівнюватиме голосам футбольних фанів, і перерахують отриману суму на благодійні потреби.
Українська збірна зіграє серію контрольних матчів, а після — продовжить боротьбу за право виходу до фінальної частини чемпіонату світу-2022 в Катарі. Уже 11 травня синьо-жовті зустрінуться в німецькому Менхенгладбаху з місцевою «Боруссією». І сьогодні підтримка збірної надзвичайно важлива, адже вона демонструє єдність всієї країни та світу. «Львівське» як національний бренд, що завжди об’єднував українців, не може стояти осторонь.
«Лев матчу» вже став частиною футбольної історії, а відтепер кожен ваш голос — це допомога українцям. Мільйони українців — одна країна! Віримо в перемогу!
В Оноківцях, що на Закарпатті, провели «Відкриті фестивалі футболу»
Наприкінці травня Закарпатська асоціація футболу провела «Відкри...
«Відкриті фестивалі футболу» в Коростені: підтримка дітей через спорт і безпеку
4 червня на стадіоні «Спартак» у місті Коростень відбувся...
Збірна України виграла свою групу на Євро-2025 із сокки
У третьому турі групового етапу Євро-2025 із сокки, який проходить у М...
Проєкт «Відкриті фестивалі футболу» на Полтавщині
У межах проєкту Української асоціації футболу та Асоціації футболу Пол...