Спонсорство у спорті. Як залучити партнерів?

Криза помітно відбилася на спортивній індустрії. Окрім припинення практично всіх змагань, багато компаній значно скоротили свою спонсорську активність.

Чи стане складніше залучати партнерів у нових реаліях? Для чого брендам сьогодні вкладати гроші у спорт? У рамках освітньої платформи PM Education на ці та багато інших питань відповість віце-президент MediaCom Майкл Шер.

28 квітня за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club (початок — о 19.30). Гостем клубу стане один із найкращих спортивних маркетологів Європи, віце-президент напрямку Sports and Entertainment міжнародного агентства MediaCom Майкл Шер.

«Торгова марка Parimatch продовжує підтримувати український спорт. Окрім прямої підтримки в ситуації, що склалася, нам важливо допомогти місцевим клубам, лігам і федераціям ставати більш привабливими з комерційної точки зору. Від цього виграють як партнери, так і вболівальники по всій країні», — зазначив представник ТМ Parimatch Вадим Місюра.

До приходу в Mediacom Майкл Шер керував комерційною діяльністю футбольного клубу Rangers FC, а ще раніше відповідав за спонсорство та партнерство найбільшого футбольного бізнесфоруму Soccerex. Він має ступінь MBA в області футбольної індустрії й є викладачем Академії футбольного бізнесу (FBA).

Майкл Шер консультував і співпрацював із багатьма всесвітньо відомими брендами, спортивними командами, медіаорганізаціями та видатними спортсменами на таких великих спортивних заходах, як чемпіонати світу та Європи з футболу та Олімпійські ігри. До списку його клієнтів входять міжнародні компанії American Airlines, Shell, Allianz, Indeed, Sony, Toyota, Coca-Cola, P & G, VW, Subway тощо. Також Майкл співпрацює із зірками світового футболу, включаючи Пеле.

Для того, щоб отримати посилання на безкоштовну трансляцію конференції, необхідно пройти реєстрацію.

НОВИНИ ПО ТЕМІ
Підписатися на новини