Технологічний двигун українського футболу

Черговий візит на головну арену країни національної збірної України, яка вже традиційно перед матчами відбору ЧС-2018 провела на НСК «Олімпійський» відкрите тренування для вболівальників, ознаменувався ще однією непересічною подією. У когорті брендів, які підтримують український футбол, поповнення: 8 листопада в офіційно було покладено початок співпраці української збірної із мобільним оператором lifecell у статусі технологічного партнера «синьо-жовтих».

«Це початок співпраці з одним із найсильніших мобільних операторів України», - позначив точку відліку довгострокового співробітництва із компанією lifecell віце-президент Федерації футболу України Олег Шкреба.

За словами генерального секретаря ФФУ Юрія Запісоцького, Федерація разом із новим партнером планує реалізацію низки проектів: «Мова йде про підтримку національної команди. Також спонсорські кошти будуть спрямовані на реалізацію фундаментальних проектів Федерації – продовження будівництва заводу із виробництва штучних полів та зведення інфраструктурних проектів по всій Україні».

«Україна має велику футбольну історію та чимало легендарних постатей – Блохін, Лобановський, Шевченко… Впевнений, разом із ФФУ ми зробимо чимало визначних кроків в українському футболі. Минулого року в Україні вже стартувала технологія 3G. У подальшому ми будемо робити все найкраще разом із українською командою», - зазначив генеральний директор нового технологічного партнера збірної України Бурак Ерсой. На знак початку співпраці спікери заходу підписали відповідний договір та скріпили його рукостисканнями.

Підписатися на новини