У Будинку футболу відбувся конгрес «Спортивний маркетинг 2.0»

15 квітня, у Будинку футболу відбувся конгрес «Спортивний маркетинг 2.0», присвячений цифровому маркетингу та комунікаціям у галузі спорту. Він зібрав представників спортивних клубів, команд та організацій, а також брендів і компаній, зацікавлених у спорті.


Протягом заходу були розглянуті важливі питання для розвитку сучасного спорту і футболу, зокрема, такі як, стратегії цифрових комунікацій для спортивних брендів клубів, управління громадами фанатів, промо-проекти у сфері спортивного маркетингу, а також спонсорство спортивних заходів.


Своїм досвідом та цікавими ідеями у вищевказаних напрямках розвитку спортивного маркетингу також поділились представник федерального ділового журналу «Спорт Бізнес Консалтинг» (Росія) Даніла Єпішин та радник міністра молоді та спорту  Максим Карпій.


Наприкінці конгресу відбулось Talk Show із відомими зірками вітчизняного спорту, такими як Ганна Безсонова (художня гімнастика) та Інесса Кравець (легка атлетика).


Нагадаємо, що відкривав конгрес «Спортивний маркетинг 2.0» президент Федерації футболу України Анатолій Коньков.

Підписатися на новини