«Шкіряний м’яч»: 15 років зростання

5 березня Асоціація аматорського футболу України святкує своє 15-річчя. З цієї нагоди у Будинку футболу відбулося засідання прес-клубу за участю представників засобів масової інформації, органів державної влади, клубу «Шкіряний м’яч» та ААФУ. Тема зустрічі: «Турнір «Шкіряний м'яч - Кубок Соса-Соlа»: відкриття юних футбольних талантів чи розвиток активного способу життя підростаючого покоління?»

Довкола цього непростого питання і точилася дискусія на зустрічі журналістів та фахівців, модератором якої був ведучий програми «Факти. Спорт» на телеканалі ІСТV Андрій Ковальський. Зі вступним словом перед учасникам прес-клубу виступив Андрій Біба − найкращий гравець СРСР 1966 року, президент Всеукраїнського клубу «Шкіряний м’яч». Він згадав свої перемоги у цьому турнірі та розповів, чого очікувати від наймасовішого дитячого спортивного турніру України - «Шкіряний м'яч - Кубок Соса-Соlа».

Привітав учасників заходу і перший віце-президент ААФУ Олександр Каденко, який коротко проінформував про турнір та результати минулого року, а також поділився планами організаторів на 2013 рік. «Зараз ААФУ відзначає 15-річчя своєї діяльності, і стільки ж років, незважаючи ні на які труднощі, ми займаємось організацією та проведенням «Шкіряного м'яча». Кожен наступний сезон збагачує і без того широку географію змагань, щорічно зростає кількість команд та учасників. Так, у минулому сезоні взяли участь близько 50 тисяч шкільних команд та мільйон учнів! Це кількісні показники, а про якісну сторону, силу національного турніру свідчать успіхи українських представників у міжнародних турнірах «Шкіряний м'яч» серед команд країн СНД, що відбулися у січні та у жовтні 2012 року, відповідно, у російських Санкт-Петербурзі та Сочі. У першому турнірі ЗОШ № 73 м. Львова здобула бронзу, а у другому гравці маріупольського НВК №1 вибороли перше місце».

До речі, на засіданні прес-клубу були присутні представники маріупольської команди - тренер Євген Белла та найкращий гравець турніру в Сочі Данило Ніколенко, які поділилися своїми враженнями від участі у змаганнях.

«Широке залучення підлітків і молоді до занять фізичною культурою та спортом наразі потребує постійної серйозної матеріально-фінансової підтримки та популяризації», - зазначив Віктор Павленко, заступник голови Комітету з питань фізичної культури і спорту МОН України. На його думку, аматорському спорту приділяється недостатня увага вітчизняними спортивними ЗМІ, тому він і звернувся до присутніх журналістів з проханням більше висвітлювати такі масові заходи, як «Шкіряний м'яч - Кубок Соса-Соlа».

За словами директора відділу зі зв'язків із громадськістю Компанії «Кока-Кола Україна» Олесі Жулинської, підтримка активного, здорового способу життя є одним із стратегічних напрямків діяльності компанії як соціально-відповідального бізнесу. «За три сезони, що «Кока-Кола Україна» є партнером турніру, його масовість продовжувала зростати і загалом у змаганнях взяло участь понад 2 мільйони школярів. Ми сподіваємося на успішне завершення поточного сезону «Шкіряного м'яча - Кубка Соса-Соlа», а також розраховуємо, що інтерес у школярів до наступних змагань, принаймні, не зменшиться і він стане ще більш масовим. Для цього ми готові залучити усі необхідні комунікації» - запевнила Олеся Жулинська.

Як зазначив віце-президент ААФУ Тарас Клим, такі змагання допоможуть вирішити кадрові проблеми українського футболу, забезпечити його молодими талановитими футболістами. Також він додав, що головна місія «Шкіряного м’ячу - Кубку Coca-Cola» − це утвердження здорового способу життя, а найважливішим є масовість залучення підлітків до рухової активності, що визнана Всесвітньою організацією охорони здоров'я головною передумовою здоров'я нації.

Останнім до присутніх звернувся член Комісії УЄФА з масового футболу Євген Столітенко, який від імені ФФУ та УЄФА привітав Асоціацію аматорського футболу з 15-річчям і зазначив, що турнір «Шкіряний м’яч − Кубок Соса-Соlа» є однією зі складових юнацького футболу і футбольної піраміди зокрема. Також він зазначив, що ці змагання є наймасовішими у Європі і це дає можливість казати, що футбол є соціальним явищем.

 

Підписатися на новини