Програма лояльності від УФІ

У рамках соціальної програми, спрямованої на підтримку українських уболівальників, офіційний комерційний агент Федерації футболу України компанія «Україна Футбол Інтернешнл» (УФІ) розробила спеціальну програму лояльності для вболівальників національної збірної команди України − користувачів сайту www.ufi.com.ua.
Серед дев’яти уболівальників, які (згідно статистиці сайту УФІ) відвідали найбільшу кількість матчів за участю української збірної (починаючи з матчу Україна − Італія, 29.03.2011 і закінчуючи матчем Україна − Уругвай, 02.09.2011), найближчим часом відбудеться розіграш спеціальних призів із символікою ФФУ, серед яких − офіційна футболка збірної України від компанії adidas. Призи буде доставлено переможцям.
«Розробляючи нашу стратегію, ми ставили за мету залучити якомога більше вболівальників на сайт www.ufi.com.ua, а також заохотити тих, хто активно користується мережею Інтернет, − каже генеральний директор УФІ Олег Шкреба. − Першим кроком у цій програмі було використання облич українських уболівальників у анонсуючих кампаніях до матчів національних збірних Україна − Швеція (10 серпня 2011 р.) та Україна − Уругвай (2 вересня 2011 р.). Другим етапом стала безпосередня реалізація програми лояльності. Особливо такі дії важливі напередодні фінальної частини ЄВРО-2012, щоб надихати вітчизняних прихильників футболу, демонструючи їм вдячність за щиру підтримку нашої національної збірної. Українські вболівальники найкращі. Так тримати!»