adidas одягнув уболівальників у футболки збірної України

Це одна з ініціатив з популяризації фан-культури в нашій країні


На останньому матчі Національної збірної команди України з футболу adidas вручив футболки вболівальникам сектору № 103. «Шанс-сектор» -- це одна з ініціатив компанії adidas, яка має намір підвищити культуру підтримки наших футболістів. Федерація Футболу України та adidas закликають всіх уболівальників стати учасниками цієї кампанії та відвідувати матчі національної збірної України з футболу.


«Шанс-сектором» може стати будь-який сектор на стадіоні, номер якого буде визначатися заздалегідь за допомогою жеребкування. Цього разу переможець став відомий 1 червня − його назвала незалежна комісія у складі представників adidas (ДП «Адідас Україна») і його партнерів.


Дізнатися номер «Шанс-сектора» під час самого матчу можна було трьома шляхами. По-перше, номер обраного сектора з'явився на табло стадіону перед початком гри. По-друге, власників футболок привітав ведучий. І нарешті, біля входів на сектор-переможець перебували промоутери adidas, які роздавали футболки і ставили позначки на квитках.


«Європейські вболівальники висловлюють симпатії футболістам, надягаючи футболку своєї збірної на кожен матч. Це виглядає красиво і патріотично, а також викликає позитивні емоції. На жаль, у нашій країні так поводять себе під час матчів одиниці. За допомогою таких акцій як «Шанс-сектор» ми даємо зрозуміти фанатам, що футболка − це не тільки символ єднання всіх вболівальників напередодні Євро-2012, але й можливість показати гостям, що таке справжня підтримка футболістів», − зазначила керівник відділу маркетингу ДП «Адідас Україна» Віра Євдокимова.


Акція «Шанс-сектор» буде проводитися під час ключових домашніх матчів збірної України. Зустрінемося на стадіоні! Хто знає, може саме ваш сектор стане виграшним.

Підписатися на новини