Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ЕВРО-2012

 

 

Спрощено митне оформлення товарів, що ввозяться до Євро-2012 та інших товарів у режимі тимчасового ввезення

      

Kmu.gov.ua

06.04.11

Спрощено митне оформлення товарів, що ввозяться до Євро-2012 та інших товарів у режимі тимчасового ввезення. Відповідну постанову «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань тимчасового ввезення» Уряд прийняв 30 березня.

Внесення змін дозволить:

− здійснювати митне оформлення міжнародних поштових та експрес відправлень, консолідованих вантажів, виставкових товарів, що ввозяться з використанням книжок (карнетів) А.Т.А., не тільки митними органами у пунктах пропуску через державний кордон України, але й у внутрішніх митницях. Це в свою чергу спростить здійснення митних процедур при митному оформленні зазначених товарів;

− оптимізувати порядок прийняття рішення про допуск деяких товарів до переміщення у режимі тимчасового ввезення (вивезення) та розширити перелік товарів, щодо яких такий порядок застосовується. Так до такого переліку внесено контейнери, піддони та упаковка. Допущення таких товарів у режим тимчасового ввезення не потребуватиме попереднього розгляду та рішення митного органу;

− реалізувати положення Закону України 19.04.2007 № 962-V «Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні» (у редакції Закону України від 29.06.2010 № 2372-VI) митне оформлення предметів, призначених для здійснення заходів із підготовки та проведення чемпіонату Євро-2012, які переміщуються УЄФА, особами, призначеними УЄФА, учасниками чемпіонату через митний кордон України здійснюються митним органом за місцем проведення зазначених заходів або митним органом у пункті пропуску через митний кордон України за місцем ввезення таких предметів. Також, при ввезені таких товарів на митну територію України в режимі тимчасового ввезення, попереднього рішення митного органу не потребується.

Постановою вносяться зміни до наступних нормативних актів:

− Порядку визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 584;

− Порядку і умов здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон у міжнародних поштових відправленнях та Порядку і умов здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон у міжнародних експрес-відправленнях, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 р. № 1948;

− Порядку прийняття рішення про допущення товарів до переміщення через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення (вивезення), затвердженого  постановою  Кабінету  Міністрів  України від 12 грудня 2002 р. № 1855 «Про допущення товарів до переміщення через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення (вивезення)».

+++

Янукович уволил заместителя председателя Нацагентства по Евро-2012

Golosua.com

06.04.11

Президент Украины Виктор Янукович уволил заместителя председателя Национального агентства по вопросам подготовки и проведения в Украине финальной части чемпионата Европы 2012 года.

Текст соответствующего указа размещен на официальном сайте главы государства.

«Уволить Шубина Николая Леонидовича с должности заместителя председателя Национального агентства по вопросам подготовки и проведения в Украине финальной части чемпионата Европы 2012 года по футболу − начальника управления бюджетных программ и финансового обеспечения в соответствии с пунктом 1 части первой статьи 40 Кодекса законов о труде Украины», − говорится в указе.

+++

Журналістам покажуть всі єврооб’єкти

Ukraine2012.gov.ua

07.04.11

Починаючи з 8 червня цього року, за рік до відкриття ЧЄ-2012, Національне агентство з підготовки до Євро-2012 (Укрєвроінфрапроект) розпочинає щомісячні прес-авіатури для всіх акредитованих журналістів. Про це повідомив на прес-конференції в Києві Віце-прем’єр-міністр − Міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

«Прошу усіх бажаючих журналістів акредитуватись в Нацагентстві. Думаю, ми побуваємо не тільки на стадіонах і аеропортах, а й в кафе, ресторанах, готелях, зонах гостинності. Завдяки вашій праці кожен українець дізнається, на скільки ми готові до Євро», − зауважив Віце-прем’єр.

+++

1900 стюардів для Києва та Львова

Ukraine2012.gov.ua

07.04.11

Держава має підготувати 1900 стюардів для роботи на львівському стадіоні та НСК «Олімпійський» під час Євро-2012. З них близько 1200 стюардів потребує київська арена та 700 − львівський стадіон. Про це Інформаційному центру «Україна-2012» повідомили в Нацагентстві з підготовки України до Євро (Укрєвроінфрапроект).

«Це повинні бути впевнені в собі особи, які вміють впливати на інших людей, заспокоювати, вести перемовини й врегульовувати будь-які ситуації. Стюардами можуть стати як чоловіки, так і жінки у віці від 22 до 50 років», − розповів перший заступник Голови Нацагентства Євро-2012 Олександр Бірсан.

Як зазначив високопосадовець, основне завдання стюарда − врегулювання будь-яких натяків на зіткнення і попередження ситуацій, які можуть привести до масових безладів, мирним шляхом.

В процесі відбору стюардів,будуть враховуватися не лише вік кандидатів, але й життєвий досвід, відповідні особисті якості, освіта, знання іноземних мов, спортивні досягнення і т.д.

Що стосується інших стадіонів − харківського «Металіста» та донецької «Донбас Арени», то ці об’єкти самостійно продовжать підготовку стюардів для Євро-2012.

+++

Євро стимулює ВВП Польщі

Ukraine2012.gov.ua

07.04.11

Внутрішній валовий продукт (ВВП) Польщі зросте на 2 відсотки в найближчі двадцять років, прогнозує Міністр спорту і туризму Польщі Адам Герш. «ВВП країни в наступні 20 років зросте на 2 відсотки − приблизно 10 мільярдів доларів». На цьому наголосив Міністр у своєму звіті Сейму. А от щодо темпів будівництва автомагістралей урядовець висловився менш оптимістично, припустивши, що до старту чемпіонату країна не встигне звести всі раніше заплановані автошляхи.

«Втім, головний транспортний хребет, що з’єднує західну Польщу, північний Гданськ та столицю Варшаву буде готовий до початку Євро», − запевнив Адам Герш. На думку Міністра, завдяки Євро-2012 Польща випереджає загальний графік будівництва транспортних мереж приблизно на три роки.

++++

На варшавському стадіоні встановлюють сидіння

Ukraine2012.gov.ua

07.04.11

На будівництві Національного стадіону у Варшаві розпочався монтаж індивідуальних глядацьких сидінь. Як повідомляє польський центр спорту, кількість місць на арені, що прийме матч-відкриття чемпіонату Європи з футболу 2012 року, збільшили на 3000. Тож тепер остаточна місткість варшавського євростадіону становить 58 145 глядачів.

Чаша Національного стадіону складається з двох ярусів − нижнього, що розрахована на 24 тисячі вболівальників, та верхнього ярусу на 33 тисячі осіб. До кінця червня на трибунах арени буде встановлено 48 456 пластикових сидінь, 3980 стільців, які можна демонтувати в разі потреби, 4713 VIP-крісел та 996 Super VIP-крісел.

Сріблясті та червоні крісла будуть розташовані у відповідності до дизайнерських рішень.

+++

До «Євро-2012» на кордоні Львівщини не буде жодного нового пункту пропуску

Lviv.expres.ua

06.04.11

Як повідомив у коментарі lviv.expres.ua Петро Шпитак, начальник Служби автомобільних доріг у Львівській області, цього року не передбачене фінансування на будівництво під'їзних доріг до майбутніх пунктів пропуску «Грушів -− Будомєж» та «Угринів -− Долгобичув».

Нагадаємо, що самі пункти пропуску споруджує Польща. А Україна мала всього лиш збудувати під'їзні дороги. Однак якщо Польща передбачила відкриття обох пунктів пропуску до 2012 року, то Україна -− до 2013 року. «На цей рік нам не виділено фінансування на будівництво цих доріг», -− зауважує пан Шпитак.

«Маємо нескоординованість роботи з польського та українського боку, -− пояснює Лев Захарчишин, начальник управління міжнародної співпраці Львівської облдержадміністрації. -− Але під час візиту Президента Януковича до Варшави, він мав розмову з цього приводу із польською владою й доручив розібратися у цьому питанні».

Однак, на думку пана Захарчишина, Львівщині вистачить для пропуску гостей, які приїдуть на «Євро-2012» і тих чотирьох пунктів, які діють сьогодні.

+++

У столиці з'явиться новий парк

Glavred.info

07.04.11

В Киеве возле НСК «Олимпийский» появится новый парк. Для создания зеленой зоны планируют высадить около 6 тысяч деревьев и кустов.

Об этом в интервью «Радио Киев» рассказал Владимир Генинсон, эксплуатационный директор «Олимпийского».

«Мы пытаемся сделать так, чтобы НСК «Олимпийский» стал не только любимым местом всех фанов, но так же чтобы это место посещал любой житель Украины, города Киева. Мы пытаемся сделать это место зеленым. Озеленение должно составлять 6 тысяч зеленых насаждений, на данный момент высажено 155 деревьев и 200 кустов. И это будет именно парк со стороны Черепановой горы. Матери с детьми смогут прийти, гулять здесь, так как это будет очень зеленое место», − отметил Генинсон.

Напомним, ранее сообщалось, что в течение весеннего двухмесячника по благоустройству в Киеве запланировано посадить более 13 тыс. деревьев и 25 тыс. кустов.

+++

Евро-2012: немцы сорвали «блицкриг» Кабмина?

Василий Салатов

Ugmk.info

07.04.11

После нескольких месяцев молчания со стороны НСК «Олимпийский» и Нацагентства по вопросам Евро-2012 выяснилось, что в задержке строительства главного стадиона страны виноваты немецкие подрядчики. Как оказалось, они научились отмалчиваться у украинских коллег, а сами тем временем все никак не могли довезти нужные комплектующие для вантовой системы. Правда, в правительстве так и не объяснили, о ком именно идет речь − о немецких проектировщиках, разработчиках мембранного покрытия или вообще о британцах, ответственных за поставку тросов.

Стадионы готовы 50/50

Самым показательным примером того, где слово украинских организаторов Евро-2012 расходится с делом, является главная арена чемпионата НСК «Олимпийский». С одной стороны, за прошедший год (с момента прихода к власти нового правительства) на стадионе удалось установить все 80 опорных колонн, провести ряд внутренних отделочных работ и (по состоянию на сегодня) почти завершить подъем и закрепление вантовой системы накрытия. С другой, все эти работы выполняются с завидным отставанием от графиков. И чтобы кое-как укладываться в сроки, строители нашли отличный выход − переносить их, указывая новые. Таким образом, раза с 4-5-го в графики они действительно укладываются.

Так случилось и с многострадальной вантовой системой, которую обещали установить еще в декабре 2010 г., но приступили к подъему лишь в средине марта 2011 г. Причем в течение всей зимы причины задержки на НСК не объясняли, лишь обещая начать подъем «скоро» или «через две недели». Затем подрядчики признались, что необходимые в работе гидродомкраты просто нельзя использовать при среднесуточной температуре ниже -15°С. А когда на улице потеплело, но подъем так и не начался, во всем оказались виноваты немецкие подрядчики. Как необднократно объяснял вице-премьер Борис Колесников, они никак не могли поставить необходимые комплектующие, причем отмалчивались о проблемах, «научившись у наших».

Примечательно, что название этой компании не озвучивается, но, как известно, среди немецких фирм, причастных к НСК, числятся генпроектировщик реконструкции GMP (кстати, построившая подобный стадион в Берлине), разработчик проекта навеса SBP и Hayteks, поставляющая мембранное покрытие. По данным НСК, поставкой тросов, канатов и соединений для вантовой системы занимается британская компания Bridon International.

Сегодня вантовую систему все же подняли до необходимого уровня и ведут закрепительные работы, которые завершатся в средине апреля. После этого сразу обещают начать монтаж мембранного покрытия, но пока не уточняется, когда он закончится. Итог − отставание работ по кровле на два месяца, о чем откровенно признают в правительстве.

Не может руководство страны и генподрядчики реконструкции определиться и со сроками открытия стадиона − еще недавно это планировалось сделать в конце июня, затем к 24 августа, потом − осенью, причем в качестве более точно даты фигурируют и сентябрь, и октябрь. При состоянии готовности объекта в 77% (такие цифры приводятся официально, несмотря на незавершенные вантовую систему и облицовочные работы, полное отсутствие мембранного покрытия, зоны гостеприимства, газона, частично − трибун, неустановленные кресла и инжиниринговую систему, в т.ч. мониторы) можно лишь пожелать подрядчикам уложиться до декабря, чтобы успеть провести на арене два обещанные УЕФА матча.

Неоднозначно складывается ситуация и на Львовском стадионе. С одной стороны, за год его готовность выросла с 15% до 55%. С другой, оставшиеся 45% (включая работу с металлоконструкциями, монтаж кресел, установку инженерного оборудования, обустройство паркинга и укладку газона) должны будут успеть завершить до конца текущего года − именно такие сроки озвучивались ранее. Впрочем, сейчас о дате ввода в эксплуатацию Львовского стадиона помалкивают, так что и тут задержки наверняка не миновать.

Аэропорты в городах

Если среди стадионов хотя бы два уже полностью готовы, то с аэропортами все хуже − работы по реконструкции и строительству ведутся во всех четырех принимающих городах. Например, в МА «Борисполь» осенью 2010 г. был введен в эксплуатацию новый терминал F, но его перрон еще будет расширяться (сейчас готов на 81%). Кроме того, ведется реконструкция действующего терминала B (готовность 78%, завершится в мае 2011 г.) и строительство нового, самого крупного терминала D (готовность 40%, завершится в конце ноября 2011 г.). Всего аэропорт сможет пропускать 4150 пассажиров в час пик. Но вот новую взлетно-посадочную полосу начнут строить лишь после завершения ЧЕ − в августе-сентябре 2012 г.

Пассажирский терминал МА «Львов» на сегодня готов на 40%, он сможет пропускать 1900 человек в час и, по плану, должен быть введен в эксплуатацию в конце 2011 г. Кроме того, по заявлениям правительства, не позже 15 декабря аэропорт получит новую ВПП длиной 3,5 км, которая сможет принимать все виды современных авиалайнеров. Правда, по состоянию на текущий момент ее готовность составляет лишь 22%.

Донецкий аэропорт сегодня строит новый терминал с пропускной способностью 2500 человек в час (готов на 35% и завершает строительство ВПП в 4 тыс. км (готовность − 75%). Их обещают сдать в эксплуатацию в сентябре и декабре 2011 г. соответственно. Хуже обстоят дела с аэродромом и местом для стоянки самолетов − они готовы лишь на 5%, но завершить работы по ним планируется в IV кв. 2011 г.

Ускорились темпы реконструкции МА «Харьков» − в сентябре 2010 г. там был открыт новый терминал, а в конце 2011 г. должна быть завершена реконструкция старого. Правда, в общей сложности они смогут принимать лишь 1550 пассажиров в час. Неутешительной пока выглядит и ситуация с реконструкцией аэродрома и ВПП, которые готовы лишь на 39% и которые тоже обещаны к сдаче до конца текущего года.

+++

ФУТБОЛ

 

Украинский футбольный клуб оштрафован

Migsport.com

06.04.11

Дисциплинарный комитет УЕФА оштрафовал украинский футбольный клуб «Карпаты» (Львов) за расистскую выходку его болельщиков. Сумма штрафа составила 25 тысяч евро.

В матче Лиги Европы, проходившем во Львове 26 августа прошлого года, в котором «Карпаты» встречались с «Галатасараем», болельщики украинской команды вывесили баннер с надписью на турецком языке: «Турецкие свиньи, убирайтесь вон из Европы».

Согласно данным, предоставленным инициативной группой «Футбол против предрассудков», это не первая расистская выходка фанатов львовского клуба. Болельщики «Карпат» часто приносят на стадион баннеры с изображением кельтского креста, считающегося официальным символом неонацистов, портреты Муссолини и т д. Отмечается, что подобные баннеры нередко вывешивают также фанаты других украинских клубов.

В последнее время в УЕФА всерьез занялись проблемой расизма. О необходимости бороться с этим явлением неоднократно заявляли функционеры Европейской федерации футбола, в том числе ее президент Мишель Платини.

Аналитики группы «Футбол против предрассудков» отмечают, что руководство Украинской премьер-лиги и Федерации футбола в целом не принимают необходимых мер против проявлений расизма на стадионах. Это может серьезно повредить имиджу страны, готовящейся принять чемпионат Европы в 2012 году.

Підписатися на новини