Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ФУТБОЛ
Представники еліти складають зброю
Ffu.org.ua
23.09.10
Одразу два представники елітного дивізіону чемпіонату України не змогли здолати своїх нижчих за класом опонентів у 1/16 фіналу Датагруп-Кубку України з футболу. Донецький «Металург» у серії пенальті поступився лідеру першої ліги − ПФК «Олександрії», а київська «Оболонь» програла ФК «Полтаві», яка представляє другу лігу. На цій стадії поза бортом розіграшу залишився і чинний переможець турніру «Таврія», яку зупинив дніпропетровський «Дніпро».
У одній з центральних дуелей раунду 1/16 «Дніпро» на власному полі приймав чинного володаря національного кубка сімферопольську «Таврію». Ця гра стала першою для дніпропетровців після відставки головного тренера команди Володимира Безсонова, на звітний поєдинок колектив виводив Вадим Тищенко. Та й над наставником гостей Сергієм Пучковим, котрий свого часу захищав кольори «Дніпра», останнім часом також нависла загроза звільнення, й результат чергового матчу лише згустив хмари над головою тренера.
На 25-й хвилині лік голам господарів відкрив Євген Селезньов. За вісім хвилин перевагу дніпропетровців подвоїв Володимир Гоменюк, а одразу після перерви забив Сергій Кравченко. Ближче до кінця зустрічі форвард гостей Лакі Ідахор скоротив відставання, реалізувавши пенальті, проте останнє слово було за Олександром Гладким, який і встановив остаточний рахунок у матчі − 4:1 на користь «Дніпра».
Донецький «Металург» несподівано поступився лідеру першої ліги − ПФК «Олександрія». Основний та додатковий час команди закінчили нульовою нічиєю, а післяматчеві пенальті успішніше пробили олександрійці − 5:3. Ще одним кривдником представника Прем'єр-ліги став учасник першості другої ліги ФК «Полтава», який вдома мінімально переграв київську «Оболонь» − 2:1. Господарі відзначилися першими завдяки голу Костянтина Марченка на початку другого тайму. Інтригу поєдинку за вісім хвилин до завершення основного часу повернув Іван Котенко, проте вже на четвертій хвилині додаткового часу все вирішив пенальті у бік воріт киян, який реалізував Вадим Харченко.
У інших дуелях київське «Динамо» та полтавська «Ворскла» не без труднощів переграли представників першої ліги − відповідно «Кримтеплицю» та «Чорноморець». Наставник столичного гранда Валерій Газзаєв виставив на гру проти кримчан резервний склад, за що ледь не поплатився. Лише гол Аїли Юссуфа на третій компенсованій хвилині врятував киян від неприємностей − 1:0. В Одесі футболісти «Ворскли» лише у другому таймі оговталися від голу, пропущеного на початку зустрічі від Діденка. На 73-й хвилині Роман Безус вирівняв рахунок на табло, а вольову перемогу підопічним Миколи Павлова в додатковий час приніс гравець молодіжної збірної України Володимир Чеснаков.
Найбільш впевнено пройшли стадію 1/16 фіналу учасники єврокубків − «Шахтар» та «Карпати». Та якщо підопічні Олега Кононова забили п'ять голів без відповіді середняку другої ліги − клубу «Гірник-спорт», то донеччани не мали жодних проблем із представником еліти «Кривбасом», шість разів розписавшись у воротах команди Юрія Максимова і залишивши свої на замку. А ось іще один колектив, який представляє Україну на європейській арені − «Металіст», першим відзначившись у грі проти столичного «Арсеналу», в результаті поступився − 1:2.
У решті матчів «Зоря» мінімально переграла аутсайдера першої ліги «Прикарпаття» − 1:0. З аналогічним рахунком завершилися поєдинки між запорізьким «Металургом» та «Іллічівцем» та представниками другої ліги − «Кременем» і свердловським «Шахтарем». Єдиний гол вирішив і долю дуелі «Єдності» з другої ліги та клубу «Нафтовик-Укрнафта», який виступає у першій. У цій грі перемогу святкували охтирці.
ПФК «Севастополь» не мав проблем із «Титаном» з Армянська, який посідає сьому сходинку в першій лізі (3:0). Днем раніше відбувся найрезультативніший поєдинок 1/16 фіналу, в якому було забито дев'ять голів. Єдиний на цій стадії представник аматорського футболу − клуб «Карпати» з Яремче − на власному полі після першої половини гри вигравав у представника Прем'єр-ліги луцької «Волині» з рахунком 3:0. Проте після перерви підопічні Віталія Кварцяного спромоглися відзначитися у воротах суперника п'ять разів. Суперник наприкінці лише скоротив відставання − 4:5.
+++
ЕВРО-2012
«Евро-2012» финансируется по завышенным расценкам − Семерак
Vvnews.info
23.09.10
«Евро-2012» финансируется по завышенным расценкам − СемеракТо, что Украина успевает подготовиться к проведению финальной части чемпионата Европы по футболу, является заслугой не только нынешней власти.
Об этом в интервью Би-Би-Си сказал министр оппозиционного правительства по вопросам молодежи, спорта, туризма и «Евро-2012», член фракции «БЮТ-Батьківщина» Остап Семерак.
«Это не только заслуга нынешней власти. Это процесс, который идет с 2006-го года», − отметил он.
Вместе с тем Остап Семерак отметил, что оппозицию беспокоит непрозрачность финансирования подготовки к чемпионату.
Он отметил, что все закупки товаров, услуг и работ к «Евро-2012» власти проводят без тендеров, всю подготовку оплачивает государственный счет, при этом − по завышенным расценкам.
«Нынешняя власть совершенно не привлекает инвестиционных средств на эти объекты, и эти средства из Государственного бюджета, которые они тратят, идут по страшным завышением цифр», − подчеркнул оппозиционный министр.
+++
Польша не успевает модернизировать железные дороги к Евро-2012
Trans-port.com.ua
23.09.10
Оператор польских железных дорог PKP PLK реализует к Евро-2012 только три проекта по обновлению железнодорожного полотна − по строительству веток к аэропортам. Модернизацию колеи на украинском направлении к началу чемпионата завершить не удастся, заявил глава PKP PLK Збигнев Шафрански. «Когда составлялся план модернизации, мы слегка переоценили свои возможности»,− пояснил он изданию Business New Europe.
Например, во Вроцлаве возникла серьезная проблема со строительством городской железнодорожной дороги, которая к началу Евро-2012 должна соединить местный аэропорт с центром города. Об этом после заседания городского организационного комитета по подготовке к турниру заявил воевода Нижнесилежского воеводства Рафал Юрковлянец.
Он сообщил, что после детального изучения ситуации организационный комитет пришел к выводу о некомпетентности исполнителя, который должен реализовать эту инвестицию. Р.Юрковлянец подчеркнул, что сначала государственное предприятие «Польские железные дороги» (PKP PLK) заявляло о стоимости этого отрезка пути в 60-70 млн злотых (20-23 млн долларов США). «Впоследствии выяснилось, что инвестиция будет стоить 140 млн злотых (46 млн долларов США) и на нее у PKP PLK нет средств», − отметил воевода. В то же время он прибавил, что вместе с маршалком воеводства они нашли возможность софинансирования инвестиции в размере даже до 110 млн злотых (36 млн долларов США).
По мнению Р.Юрковлянца, PKP PLK все же должен был бы сделать свой вклад в реализацию проекта: выкупить под него землю и внести собственную долю средств.
При этом представление на софинансирование инвестиции Польская железная дорога должна сделать до 30 сентября. В противном случае европейские средства на ее реализацию нельзя будет использовать.
Среди других проблемных сторон подготовки во Вроцлаве к Евро-2012 Р.Юрковлянец назвал строительство в городе гостиницы «Хилтон», где также существуют проблемы с финансированием, а также одной из улиц, ведущей к аэропорту, из-за технических проблем ремонта старого моста.
+++
НСК «Олімпійський» в позі лотоса
Леся Соловчук
Ukraine2012.gov.ua
23.09.10
На будмайданчику НСК «Олімпійський» завершився один з найскладніших етапів підготовки даху стадіону − виготовлення і монтаж колон для підтримки покриття. Для компанії «Майстер Профі Україна», відповідальної за встановлення даху, це випробування було не з легких. Адже рівень надточності в роботах, визначений проектантом, німецькою компанією ГМП в межах 1-10 мм на 1 км, властива радше ракетобудуванню, аніж будівництву цивільних об’єктів.
Як зазначив в коментарі Інформаційному центру «Україна-2012» один з керівників «Майстер Профі Україна» Дмитро Мішалов, компанія отримала унікальний досвід виробництва і монтажу гігантських колон.
«Ми працюємо з унікальними конструкціями, перші в Україні готуємо монтаж таких колон. Унікальними є і вантажопідйомні механізми, і міжнародна команда, яка реалізує проект, коли на одному майданчику, окрім українців, працюють турки, бельгійці, німці, англійці, росіяни», − підкреслив він. Мішалов додав, що компанія не підвела − витримала і точність і якість згідно вимог УЄФА, незважаючи на значну температурну амплітуду в 72 градуси протягом останнього року, від мінус 30 на початку року і до плюс 42 градусів спеки влітку.
Фахівець підкреслив, що для виготовлення колон для підтримки даху НСК «Олімпійський» Україна пішла на виробництво спеціальної надміцної сталі, товщина пластин 110 мм, яку проварювали на іноземних станках. «Загалом колони ми робили всією Україною − допомагали десятки підприємств, іноземні компанії консультували», − зізнався Мішалов.
Наступний етап − монтаж вантової системи та мембрани − «Майстер Профі Україна» оцінює як не менш складний, не менш відповідальний, ніж попередній, «колонний». «Неможливо визначити, який етап складніший, так само як важко сказати, хто сильніший − кит чи слон? Цей проект тримає в напрузі від початку до кінця. Від установки закладних, де потрібно витримати мікронні точності, до натяжки і установки парасольок, мембрани − це «very complicated», як кажуть наші іноземні партнери», − наголосив представник «Майстер Профі».
Дмитро Мішалов розповів, що завдяки складній вантово-мембранній конструкції дах стадіону витримуватиме навантаження в понад 30 тонн на 80 шарнірах і самоврівноважуватиме себе за принципом квітки лотос.
«Якщо на дах впаде сніг, через навантаження він буде нахилятися вперед, в бік арени, коли сніг розтане − буде розкриватися як лотос. Звісно, через масштаби конструкції, закриття і розкриття «квітки» звичайна людина не побачить. Проектант навісу компанія ГМП прийняла таке складне рішення, зважаючи на суворі і сніжні зими в Україні − з тим, щоб зменшити кліматичний вплив на стійкість навісу. Тому згідно проекту жодна колона не стоїть сама по собі і не працює автономно. Усі частинки, включаючи колони, з’єднані кільцями і тросами, працюватимуть як єдиний механізм», − розповів Мішалов. Фахівець підкреслив, що НСК для України як космічний об’єкт − надвисокі точності для гігантської конструкції.
«Дуже просто зробити лінійку довжиною 30 см. Важко зробити металеву конструкцію довжиною 300 м − бо вона деформується під дією сонця чи холоду. На НСК тисячі таких частин, які впливатиме температура, опади. Тому 80 колон, кожна вагою 60 тонн стоятимуть на жорстко, а будуть рухатись залежно від погоди. Складність роботи якраз і полягає в тому, що проект має бути виконаний досконало, адже конструкція гігантських розмірів, вагою 10 тис тонн, буде рухомою, і врівноважуватиме себе на кабельних тросах». Водночас за словами фахівця, система дуже надійна, і як будь-які вантові мости, проектувалась з чотирикратним запасом міцності.
Робота з вантовою системою буде розділена на два етапи. Спочатку троси товщиною в 115 мм розкладуть по периметру стадіону. Далі їх необхідно буде натягнути з тим, щоб стабілізувати колони в жорстку єдину конструкцію. Після монтажу вантової системи, який заплановано завершити 1 січня 2011 року, НСК «Україна-2012» повністю набуде свого проектного вигляду.
+++
Стартувала реконструкція старого терміналу МА «Харків»
Ukraine2012.gov.ua
23.09.10
У Міжнародному аеропорту «Харків» розпочались роботи з реконструкції старого терміналу, побудованого в 60-х роках, який є пам’яткою архітектури.
Станом на сьогодні вже встановлені будівельні риштування, підвозиться будівельна техніка, повідомляє прес-служба DCH.
Після реконструкції пропускна спроможність старого терміналу збільшиться з 100 до 250 осіб на годину. Під час проведення Євро-2012 це будівля планується використовувати разом з новим терміналом. Колір споруди стане святковішим − не сірим, яким звикли його бачити харків’яни, а білим.
Як зазначив інвестор реконструкції Олександр Ярославський, будівля буде реконструйована в стилі сталінських часів. В оновленій версії приміщення буде розділене на дві частини: в одній − зона для VIP-пасажирів, а в другій відновлять ресторан, який працював з дня відкриття старої будівлі аеропорту.
В аеропорту також розпочалися роботи зі спорудження аеросалону − будівельники розбирають старі споруди на місці майбутнього будмайданчику. Термінал спочатку планувався як тимчасовий, проте згодом вирішили, що він працюватиме в постійному режимі. «Це буде швидше постійний аеросалон. Під час Євро-2012 для забезпечення великого потоку вболівальників він буде тимчасово використовуватися як пасажирський термінал. Та після турніру будівлю буде повноцінно задіяно за іншим функціональним призначенням. Щодо зовнішнього вигляду, «тимчасовий» термінал буде стилістично повторювати новий термінал, відкритий 28 серпня цього року. Загалом вийде дуже цікавий комплекс − старий термінал між двома новими суперсучасними об'єктами», − сказав Олександр Ярославський.
+++
Київські рятувальники почали вивчати англійську до Євро-2012
Ukraine2012.gov.ua
23.09.10
На Київщині стартував пілотний мовний проект, за яким рятувальники МНС поглиблено вивчатимуть англійську мову − повідомляє Центр пропаганди ГУМНС у Київській області.
До участі в проекті залучені групи з рядового і начальницького складу, які будуть задіяні в роботах під час Євро-2012. Навчання проходитиме три рази на тиждень упродовж трьох місяців на базі Київського національного лінгвістичного університету.
Співробітники Головного Київського облуправління вже відпрацювали перше заняття, на якому знайомилися з азами англійської мови. Після проходження курсів уся група складатиме іспити в Міністерстві освіти та науки, після чого отримає сертифікати, що засвідчать рівень знання англійської кожного рятівника.
Зазначимо, що курси з вивчення англійської мови рядовим та начальницьким складом МНС були організовані за дорученням Віце-прем'єр-міністра України Бориса Колеснікова, який дав завдання забезпечити навчання іноземним мовам працівників державних органів, котрі будуть залучені до роботи на Євро-2012.