Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

 

ЕВРО-2012

 

 

Кабмин выделит свыше 3 млрд. грн. на подготовку к Евро-2012 в 2010 г.

 

Ugmk.info

26.04.10

 

В 2010 г. общее финансирование Национального агентства по вопросам подготовки и проведения в Украине Евро-2012 составит 3,15 млрд. грн. Такие данные содержатся в проекте бюджета на 2010 г., размещенном на веб-портале Верховной Рады Украины.

 

В частности, на оргобеспечение подготовки к Евро-2012 планируется направить 6,244 млн. грн., на строительство, реконструкцию, капремонт автодорог (междугороднее сообщение) общего пользования, задействованных к Евро-2012, − 3,143 млрд. грн.

 

В госбюджете-2009 такая статья расходов отсутствовала.

 

+++

 

Будівельники львівського євростадіону поскаржились міністру Яцубі, що досі не мають креслень і відстають від графіка

 

Zik.com.ua

26.04.10

 

Міністр регіонального розвитку та будівництва Володимира Яцуба, перебуваючи з робочим візитом у Львові, ознайомився з ходом робіт на майданчику з будівництва стадіону до «Євро-2012». Про це сьогодні, 26 квітня, повідомив кореспондент ЗІКу.

 

Директор будівництва від компанії «Альтком» Василь Огороднік доповідаючи міністру зазначив, що досі не надійшли креслення на будівництво стадіону до «Євро-2012» і не подолано відставання від графіка на три місяці.

 

За словами Огородніка, «Арена.Ком» − це була бутафорія і криша». «Замість того, щоб займатися будівництвом я два тижні вибиваю креслення», − зазначив він і додав, що людей на будівництві є більше, ніж достатньо. Але зараз будується тільки східна частина стадіону, на яку є креслення.

 

Василь Огороднік звернувся до міністра Володимира Яцуби з проханням обговорити цю проблему, а також питання щодо зарплат робітникам, тому що «буде катастрофа». Зараз на стадіоні працює 180 людей і отримують вони до 2 тис. грн. Яцуба погодився зустрітися з ним, щоб потім прийняти відповідні рішення.

 

Виконувач обов’язки директора Львівського комунального підприємства «Дирекція з будівництва стадіону у місті Львові» Роман Черкас своєю чергою повідомив: «Креслення зараз виправляються, але це дуже довгий процес. Ми зараз ще ніяк не можемо заключити нормальний договір з «Арена.Ком», який би дозволяв контролювати цей процес».

 

+++

 

Міністр Яцуба пообіцяв підвищити зарплати робітникам, якщо підготовка Львівського аеропорту ввійде у графік

 

Zik.com.ua

26.04.10

 

Міністр регіонального розвитку та будівництва Володимира Яцуба спільно з головою Львівської ОДА Василем Горбалем оглянув хід робіт на злітно-посадковій смузі Львівського аеропорту, яку реконструюють до «Євро-2012». Про це повідомив кореспондент ЗІКу.

 

Начальник будівельного управління №8 дорожнього будівництва «Альтком» Олександр Шилюк доповів міністру, що зараз на злітно-посадковій смузі Львівського аеропорту працює 80 людей: це робітники не тільки зі Львова, а й з інших міст. Їх заробітна плата − до 2,5 тис. грн.

 

Володимир Яцуба пообіцяв, що коли роботи з реконструкції аеропорту ввійдуть у графік, тоді буде розглянуто питання про збільшення заробітної плати.

 

«Як увійдете в графік, наступного дня я підпишу документи щодо заробітної плати, які дадуть вам право розглянути диференційовано заробітну плату тих, хто тут працює», − заявив міністр.

 

Він зазначив, що 25 приїде перевірити, чи роботи на злітно-посадковій смузі Львівського аеропорту ввійшли у графік.

 

+++

 

Завершено будівництво основного проїзду злітно-посадочної смуги Донецького аеропорту

  

Олена Васіна

Укрінформ

26.04.10

 

Завершено будівництво основного проїзду злітно-посадочної смуги Донецького аеропорту. Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМУ, про це розповів начальник СУ-6 ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком» Роман Півторак.

  

«Смугу завершено, залишилося лише узбіччя і східний торець. На сьогодні ведеться стабілізація грунту і завершуються види бетонних робіт, які залишилися зі злітно-посадочної смуги, робиться колектор і прикормочні зливові моноблоки, вмонтовуються огородження», − сказав Роман Півторак.

  

За його словами, нині на будмайданчику працює близько 130 одиниць техніки і 170 осіб. Будівельники готуються укладати 5,5-7 тис. кубічних метрів бетону за добу. «Роботи ведуться цілодобово, що дасть змогу надолужити існуюче відставання від графіка, яке утворилося через затримки фінансування», − відзначив начальник СУ-6 ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком».

  

Всього на будівництві злітно-посадочної смуги комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Донецьк» укладено 300 тисяч кубометрів бетону. Лабораторія підприємства і незалежна лабораторія замовника постійно контролюють якість нової злітно-посадочної смуги. «Відповідно до висновку експертів, об'єкт відповідає всім необхідним вимогам», − додав Р. Півторак.

  

«Досвід, отриманий у співпраці з фахівцями компанії «F.KIRCHHOFF», дуже нам допоміг, проте сьогодні «Альтком» веде будівництво злітно-посадочної смуги у Донецьку самостійно. Напрацьовані у ході будівництва цього об'єкту знання і навики унікальні для України і дадуть змогу успішно реалізувати проекти не лише у нашій країні, але і за її межами», − відзначив директор ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком» Ігор Карнаков.

  

Окрім того, він додав, що повністю роботи з будівництва злітно-посадочної смуги і рульових доріжок і оснащення її світлосигнальним обладнанням мають бути завершені у жовтні поточного року. Далі на нову злітно-посадочну смугу чекає тривалий період випробувань, сертифікації і прийняття в експлуатацію для того, щоб уже у квітні-травні 2011 року тут приземлилися перші літаки.

 

+++

 

Більше 90 відсотків поляків вважають, що Євро-2012 допоможе розбудові країни

 

Ukraine2012.gov.ua

26.04.10

 

Підготовка до Євро-2012 обійдеться Польщі в 70 мільярдів злотих (близько 210 мільярдів гривень). З  них 20 мільярдів злотих (близько 60 мільярдів  гривень) доведеться інвестувати Варшаві. Про такі витрати Польщі та її столиці на єврочемпіонат свідчать дані компанії PL.2012 − повідомляє видання «Wirtualna Polska».

 

Хоча прогнозовані витрати Варшави не є економними, кожен третій поляк вважає, що столиці не вистачить запланованих грошей. Про це говорять результати соціологічного дослідження, проведеного компанією Pentagon Research. За опитуванням цієї компанії, польські мешканці − безперечні оптимісти щодо питання Євро-2012: 91,6% респондентів вважають, що чемпіонат дасть можливість розвинути країну.

 

Цікаво, що місто, в якому відкриватимуть Чемпіонат Європи, Варшава,  витратить на Євро-2012 майже в два рази більше грошей, ніж у Лондон на підготовку до Олімпіади-2012. Щоправда, англійцям не потрібно так багато вкладати в інфраструктуру, яку вони мають і підтримують у гарному стані впродовж багатьох років.

 

+++

 

Генсекретар Міжнародного союзу електрозв’язку окреслив пріоритети України до Євро-2012

 

Ukraine2012.gov.ua

26.04.10

 

Генеральний секретар Міжнародного союзу електрозв`язку (МСЕ) Хамадун Туре вважає, що питання підвищення кібербезпеки, проведення реформ у сфері політики, створення сприятливого інвестиційного клімату у сфері  інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)  та перехід від аналогового мовлення до цифрового є надзвичайно важливими в контексті підготовки України до Євро-2012. Про це пан Туре сказав під час зустрічі з начальником Управління міжнародних зв`язків і європейської інтеграції Державної адміністрації Мінтрансзв`язку України Оксаною Крекотою. Розмова між посадовцями відбулася в рамках засідання Ради Міжнародного союзу електрозв`язку, яка нещодавно завершилася в Женеві.

 

Окрім цього, сторони обговорили питання участі України у діяльності МСЕ як держави, що входить в Раду цієї організації. Як відзначив Постійний представник України при Відділенні ООН Микола Маймескул, незважаючи на світову фінансову кризу, Україна представила Національний стенд під час Форуму-виставки МСЕ Телеком 2009, що свідчить про намір нашої держави займати гідне місце у світовому телекомунікаційному просторі та на світовій арені в цілому.

 

+++

 

Бельгия хочет помочь Украине подготовить и провести Евро-2012

 

Ura.dn.ua

26.04.10

 

Бельгийские коммерческие структуры готовы помочь Украине в подготовке к Евро-2012. Как передает корреспондент «УРА-Информ.Донбасс» об этом сегодня, 26 апреля, заявил Чрезвычайный и Полномочный посол Бельгии в Украине Марк Винк во время своего визита в Донецк.

 

По его словам, особое внимание бизнесмены Бельгии уделяют развитию партнерских отношений с Донецким регионом.

 

«Для нашей внешней торговли Донбасс, Донецкий регион, является приоритетным регионом. Не только из-за будущего этого региона, динамики развития, но и из-за крепких исторических связей, которые у нас сложились с Донбассом», − подчеркнул посол.

 

Он напомнил, что в прошлом веке Бельгия была самым крупным инвестором в Донецком регионе.

 

Говоря о цели своей поездки в столицу Донбасса, Марк Винк отметил, что он здесь присутствует для того, чтобы помочь бельгийскому бизнесу накануне Евро-2012 наладить взаимовыгодные отношения с донецкими коммерческими предприятиями.

 

«Я здесь присутствую для того, чтобы организовать работу бизнеса в Донецком регионе, помочь организовать на высоком уровне предстоящий чемпионат Европы 2012 года. Хотелось бы так организовать работу с местным бизнесом, чтобы привлечь внимание всех компаний к событию, которое произойдет в ноябре в Киеве, и на котором будет присутствовать Его Величество принц Филипп. Это будет форум, организованный бельгийской стороной, для того, чтобы привлечь партнеров из разных регионов Украины − Донецка, Харькова, Львова и Киева с целью лучшей организации Евро-2012», − подчеркнул посол.

 

По информации представителей Бельгии, их компании имеют огромный опыт в организации крупных спортивных форумов. К примеру, 15 бельгийских фирм принимали участие в подготовке Чемпионата мира в ЮАР, который пройдет летом 2010 года.

 

Кроме этого, бельгийцы участвовали в строительстве «Донбасс Арены», сейчас они в числе компаний-строителей донецкого аэропорта. Посол Бельгии выразил надежду, что сотрудничество расширится, и их компании будут принимать участие в подготовке к Евро-2012 и других объектов.

 

По данным Марка Винка, 70% экспорта Бельгии в Украину приходится на машиностроительное и электронное оборудование, химическую продукцию и транспорт.

 

«Это те направления, которых мы собираемся придерживаться и в дальнейшем. Но мы также можем помочь и в развитии сельского хозяйства, а также эффективности использования электроэнергии», − резюмировал посол.

Підписатися на новини