Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ФУТБОЛ

 

 

Гливінський може стати прес-аташе національної збірної України

Champion.com.ua

12.03.10

Телевізійний журналіст Олександр Гливінський найближчим часом може бути представлений як новий прес-аташе національної збірної України з футболу.

Про це «Чемпіон» стало відомо з власних джерел.

На цю посаду Гливінського пропонує президент ФФУ Григорій Суркіс. 

+++

Вносимо ясність у справу Заваров

Iskor.net

18.03.10

В даному судовому процесі було проведено лише одне засідання органу футбольного правосуддя − Дисциплінарного комітету Прем’єр-ліги України (ДК УПЛ), яке завершилось передачею наданих ФК «Арсенал» документів на експертизу до Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ). Підставою для цього стала наявність ознак фальсифікації документів з боку клубу, про що ми повідомляли в статті «У семи нянек дитя без глаза». На період проведення експертизи розгляд справи було призупинено.

Але, нажаль, КНДІСЕ офіційно повідомив, що не має можливості здійснити експертизу, оскільки зараз не працює необхідне обладнання і вказати конкретний терміни його ремонту також не виявляється можливим.

Враховуючи таку обставину, нами подане клопотання до ДК УПЛ щодо подальшого розгляду даної справи лише за наявними у справі документами, оскільки збільшується ризик наступної фальсифікації.

Також, на розгляд ДК УПЛ нами подана заява з вимогою зобов’язати ФК «Арсенал» спростувати інформацію, розміщену на офіційному сайті клубу в статтях від 11 лютого 2010 року: «Хочу один раз поговорить с Заваровым без коньяка» и «Нам нужен тренер с трезвым взглядом…». Ця вимога обґрунтовується тим, що клуб не зміг підтвердити достовірність публічних звинувачень О.А. Заварова, які містять в собі інформацію, що принижує честь та гідність особи тренера та членів його родини, а також зашкоджує його діловій репутації.

Ми впевнені, що всі звинувачення на адресу Олександра Анатолійовича є лише спробою керівництва клубу виправдати його незаконне звільнення перед інвесторами клубу.

Сподіваємось, що розгляд даної справи буде поновлений УПЛ на найближчому засіданні ДК, що, зазвичай, відбувається по середах.

Інші обставини даної справи висвітлені нами в статтях: «О вредных привычках Александра Заварова» та «Увольнение было беспрецедентным, так пусть и компенсация тоже будет беспрецедентной!»…

+++

«Арсенал» просить зробити експертизу «плівок Заварова»

Fcarsenal.com.ua

18.03.10

Керівництво футбольного клубу «Арсенал» (Київ) звернулося з офіційним листом до Дисциплінарного комітету Прем’єр-ліги, пропонуючи здійснити експертну оцінку аудіозапису плівки, на який містяться висловлювання колишнього тренера Олександра Заварова щодо дійсних причин його прогулів та подальшого звільнення.

Прес-служба ФК «Арсенал» нагадує, що кілька тижнів тому в мережі Інтернет з’явився аудіозапис розмови президента ФК «Арсенал» Вадима Рабіновича та колишнього головного тренера клубу Олександра Заварова. З розмови стають зрозумілими дійсні причини відсутності Олександра Заварова з власних міркувань на роботі та відмови приступити до роботи за розпорядженням керівництва.

Оскільки навколо цього запису адвокатом Олександра Заварова здійснюються інсинуації (приміром, спочатку він вимагав прослухати запис на засіданні ДК, а потім несподівано заявив у пресі про начебто його фальсифікований характер), оскільки у пресі лунають гучні заяви щодо цього запису, керівництво ФК «Арсенал» попросило Дисциплінарний комітет Прем’єр-ліги провести фоноскопію запису з метою ототожнення голосів та ознайомити з її результатами як склад Дисциплінарного комітету Прем’єр-ліги, так і футбольну громадськість.

+++

Прем’єр-ліга у телепросторі Середньої Азії

Fpl.ua

18.03.10

Прем’єр-ліга у співпраці з компанією IMG продовжує розширювати географію телевізійного охоплення матчів Епіцентр Чемпіонату України.

Наступною іноземною територією, для якої було реалізовано пакет медіа-прав 11 клубів Прем’єр-ліги, став Казахстан. Ліцензію для першого у цій країні спортивного кабельного телеканалу «KZ SPORT-1» отримала компанія «Sport Media Central Asia».

Починаючи з наступного 21-го туру поточного чемпіонату, казахські телепартнери Прем’єр-ліги обиратимуть для трансляцій 1-2 поєдинки у кожному раунді. Угоду укладено до кінця сезону 2010/2011 рр.

Казахстан став шостим у переліку країн, телеканали яких транслюють матчі елітного українського дивізіону. Нагадаємо, що раніше Прем’єр-ліга самостійно уклала ліцензійні угоди з телекомпаніями Росії та Румунії, а після залучення до реалізації міжнародних медіа-прав компанії IMG до показу матчів також долучилися Польща, Вірменія та кувейтський телеканал «Kuwait TV3», що мовить на двадцять одну країну Північної Африки і Близького Сходу.

Таким чином, починаючи з наступного туру матчі Епіцентр Чемпіонату України транслюватимуться для аудиторії вже 26 країн світу.

+++

«Карпати» знають: Україна має таланти

Fckarpaty.lviv.ua

18.03.10

«Карпати» продовжують підписувати угоди про співпрацю з районними спортивними школами. Новим партнером клубу стала ДЮСШ міста Калуш, що на Івано-Франківщині. Директор школи Петро Олійник та генеральний директор «зелено-білих» Ігор Дедишин підписали договір про те, що найкращі вихованці калуської школи зможуть навчатися в Академії футболу ФК «Карпати».

«Це добре і для нас, і для «Карпат». Львівський клуб забезпечив нашу школу комплектами форми, костюмами, м’ячами. Ми, у свою чергу, зробимо усе, аби підготувати висококласних спортсменів» − каже Петро Олійник.

ДЮСШ міста Калуш стала першою школою-партнером «Карпат» не з Львівщини. До цього угоду із «зелено-білими» підписали ряд спортивних закладів області. Зрештою, не дивно, що саме з Калуша «Карпати» розпочали «експансію» на інші області − мер міста Ігор Насалик є палким уболівальником львівського клубу.

+++
ЕВРО-2012

Розміщення вболівальників та розширення спортивної інфраструктури − першочергові завдання Харкова у підготовці до Євро-2012

Ukrinform.ua

18.03.10

«Харків досягнув значного прогресу в підготовці до чемпіонату Європи з футболу 2012 року − відкрито оновлений стадіон «Металіст» та добре просувається будівництво нового терміналу аеропорту. Водночас Харкову слід звернути увагу на інфраструктуру розміщення та розширення спортивної інфраструктури», − наголосив сьогодні Директор турніру Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський, перебуваючи в Харкові у складі делегації, що супроводжує Віце-прем’єра Бориса Колеснікова.

Очільник МОК вкотре наголосив, що кількість п’ятизіркових готелів у місті, відповідно до вимог УЄФА, є недостатньою. Хоча невеликі готелі або проекти із розширення існуючих закладів розміщення реалізуються вчасно, а деякі навіть із випередженням строків, на жаль, будівництво великих об’єктів (на 50, 100, 250 номерів) високої категорії (4-5*) наразі зупинено через брак фінансування або неможливість вчасного отримання відповідних дозволів.

«Сьогодні потрібно вирішувати питання розміщення вболівальників, запропонувати заклади розміщення, які можуть бути залучені, надати пропозиції стосовно того, яким чином європейські фани зможуть знайти інформацію про місто та легко і в звичний для себе спосіб забронювати обране житло», − підкреслив Директор Турніру в Україні.

Окрім цього, на сьогоднішній день в Харкові дуже гостро стоїть питання тренувальних центрів. Із заявлених об’єктів лише Спортивно-тренувальний центр футбольного клубу «Металіст» відповідає вимогам УЄФА та буде включений до Каталогу базових об’єктів чемпіонату.

Критичною, на думку Маркіяна Лубківського, залишається ситуація зі стадіоном «Динамо», де протягом двох років відсутнє фінансування необхідних робіт з реконструкції, що унеможливлює використання стадіону як тренувального майданчика. На думку фахівців МОК, місту необхідно додатково залучити існуючі стадіони для використання їх під час проведення чемпіонату як трансферних тренувальних центрів для команд.

+++

Колесников рассказал, что самое главное в подготовке к Евро-2012 

Dozor.kharkov.ua

18.03.10

Приоритетными в подготовке к Евро-2012 в Харькове являются аэропорт и стадион, заявил вице-премьер Украины Б. Колесников в ходе визита в Харьков. Но со строительством одной станции метро обещал помочь.

Стадион «Металлист», благодаря местным властям, инвестору А. Ярославскому и помощи государства построен. Какие-то небольшие изменения под нормативы УЕФА будут сделаны, заявил вице-премьер во время визита.

«В Харькове ситуация получше, чем во Львове, но выбора нет: мы должны сделать так, чтобы все четыре города достойно провели Евро-2012», − отметил он.

Говоря о приоритетах работы по подготовке к Чемпионату Европы, он отметил, что «стадионы, аэропорт − это самое главное. Затем − дороги».

«Но я думаю, что с одной станцией метрополитена нужно, чтобы государство помогло», − сказал Б. Колесников во время осмотра строящейся станции метро «Интернациональная» («Алексеевская»).

При осмотре его сопровождали секретарь Харьковского горсовета Г. Кернес, первый вице-мэр А. Кривцов, руководитель Харьковского облсовета С. Чернов, Директор турнира «Евро-2012 Украина» Маркиян Лубкивский и другие официальные лица.

После метро вице-премьер собрался в аэропорт, чтобы ознакомиться с его реконструкцией и провести совещание с местными властями и инвесторами.

+++

Колесников дает почти 100%-ую гарантию, что в этом году Харьков получит деньги на строительство метро

Kharkiv.proua.com

18.03.10

Вице-премьер-министр Борис Колесников на 99,9% уверен, что государство выделит деньги на строительство ст. метро «Алексеевская» в Харькове в 2010 году. Об этом он сообщил во время осмотра строящейся станции метро, передает корреспондент Харьков.proUA.com.

Конкретную сумму вице-премьер не назвал. Но отметил, что Харьков не должен унижаться и выступать в роли просителя.

«Это деньги налогоплательщиков. Что значит Харьков просит деньги? Харьков что, мало сделал для Украины, чтобы просить деньги?! Я думаю, что, по крайней мере, с одной станцией метрополитена нужно, чтобы государство помогло» − отметил Колесников.

В то же время, Колесников отметил, что сейчас необходимо обратить внимание на те объекты, без которых Евро-2012 может не состояться − стадионы, аэропорты и дороги.

+++

Кабмин рассмотрит вопрос о необходимости выделения средств на реконструкцию окружной дороги Харькова, − Б.Колесников.

Rbc.ua

18.03.10

Кабинет министров на ближайшем заседании рассмотрит вопрос о необходимости выделения средств на реконструкцию окружной дороги Харькова и магистрали, ведущей к государственной границе. Об этом сегодня в Харькове заявил вице-премьер по вопросам подготовки и проведения в Украине Евро-2012 Борис Колесников, передает корреспондент РБК-Украина.

«Нужно строить новую дорогу вокруг Харькова, иначе здесь будет транспортный коллапс. Мы обсудим это на ближайшем Кабмине. И дорога до российской границы, єто лицо нашей страны − въездной пункт. Крайне необходимо положить здесь новое полотно», − сказал Б.Колесников.

Кроме того, Б.Колесников ознакомился с реконструкцией харьковского аэропорта, посетил международный пункт пропуска «Гоптовка» на украино-российской границе и побывал на строительстве новой станции метро «Алексеевская».

В планах вице-премьер-министра сегодня также провести рабочее совещание в харьковском аэропорту

+++

Харків’яни нагадають урядовцям про державне фінансування об’єктів Євро-2012

Ukrinform.ua

18.03.10

Харківська влада планує скористатися робочим візитом Бориса Колеснікова до міста та нагадати урядовцеві про недофінансування підготовки та проведення у Харкові матчів Євро-2012. На цьому сьогодні наголосив директор міського Департаменту Євро-2012 Віктор Христоєв.

За його словами, колишній Уряд не повною мірою виконав свої зобов'язання перед Харковом. Відтак утворилась заборгованість в розмірі 252 млн. гривень, які мали б піти саме на об’єкти Євро-2012. Насамперед мова йде про масштабну реконструкцію харківського аеропорт та будівництво доріг як у самому місті, так і навколо нього.

Цього року, за інформацією пана Христоєва, з урахуванням усіх програм і минулорічних боргів на підготовку до Євро-2012 Харків повинен отримати 971 млн. гривень. Тобто щомісяця місто має отримувати з державної казни 80 мільйонів. І якщо держава не відновить фінансування, то будівництво харківського аеропорту, яке, незважаючи на дефіцит фінансування, поки просувається за графіком, може дати збій.

+++

Виктор Ющенко хочет, чтобы «Художественный арсенал» стал местом проведения финальной жеребьевки Евро-2012, потому ему нужны 300 млн для эксплуатации части комплекса.

Tsn.ua

18.03.10

Екс-президент Украины Виктор Ющенко попросил у нынешнего президента 300 миллионов гривен на обустройство «Мистецького арсенала».

Об этом Ющенко сообщил 18 марта, посещая территорию музея, председателем наблюдательного совета которого он является.

При этом в беседе с журналистом Ющенко заявил, что рассматривает «Арсенал» как место проведения финальной жеребьевки Евро-2012.

«Наша цель − координировать вокруг этого проекта все усилия. Со стороны государства − это базовое опекунство, поскольку это объект государства. 2010 год мы бы хотели посвятить той части развития, которая бы ввела в эксплуатацию первую часть этого музея. Мы считаем, что в 2011 году здесь можно провести финальную жеребьевку Евро-2012 с приглашенными гостями: это приблизительно 1000-1300 человек. Поэтому тема № 1 сейчас − формирование бюджета 2010 года. По нашим расчетам, необходимо около 300 млн грн, поверьте, для такого объекта − это немыслимое дело «, − сказал Ющенко.

По его словам, он уже говорил об этом с президентом Виктором Януковичем.

«Через несколько дней собираюсь встретиться и с премьером, и с президентом − мы закрепим финансовую доктрину», − сказал Ющенко.

Напомним, Виктор Ющенко возглавил наблюдательный совет Национального культурно-художественного и музейного комплекса «Мистецький арсенал».

Указом №179/2010 от 16 февраля он создал наблюдательный совет комплекса и назначил себя его председателем.

В феврале Ющенко также присвоил культурно-художественному и музейному комплексу «Мистецький арсенал» статус национального.

+++

А. Садовий: «До 2012 року у Львові мають їздити всі великі якісні автобуси»

Андрій Москаленко

City-adm.lviv.ua

18.03.10

Львову − нові автобуси. Сьогодні міський голова Львова Андрій Садовий взяв участь у презентації 7 нових автобусів, які придбало  «Львівське автотранспортне підприємство-14630» для маршруту №24. Відтак, на цьому маршруті відтепер курсуватимуть лише нові автобуси.

«Ще три року тому ми взяли курс на оновлення громадського транспорту. В результаті такої транспортної політики з львівських вулиць зникли старі, непристосовані для перевезення людей «Мерседеси» і «Пежо», а їх місце зайняли заводські автобуси середнього класу.

Але зараз у нас друга хвиля оновлення міських автобусів. Ми маємо нові вимоги, нові критерії до щодо комфортних перевезень наших мешканців. Зокрема, автобуси мають обов’язково бути низькопідлоговими.

До Паски прийнято робити подарунки і нам сьогодні приємно, що АТП 14630 зробило для Львова такий прекрасний подарунок − 10 нових автобусів, які вже від завтрашнього дня будуть працювати на 24-му маршруті», − зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Усі автобуси низькопідлогові, що дозволяє перевозити людей з обмеженими можливостями. 5 автобусів високого класу, довжиною 10,5 м, ще 5 − середнього класу − 8,6 м.  Автобуси придбані у корпорації «Богдан». Вартість закуплених автобусів складає близько 9 млн грн.

«В кінці минулого року у Міністерстві промислової політики відбувся семінар, де ми були запрошені. На семінарі були присутні представники усіх заводів, виробники автобусів, а також перевізники міст України, де відбуватиметься ЄВРО 2012.

Нам представили широкий ряд автобусів. За ціновим та якісним факторами ми зупинилися на автобусах корпорації «Богдан». Відтак, сьогодні ми вже закупили 10 машин. Поставлено із заводу вже 7 автобусів.

Плануємо їх запустити вже від завтрашнього дня. До чемпіонату ЄВРО 2012 ми плануємо закупити 40-50 машин. Вартість автобуса великої місткості − 890 тис. грн., середньої місткості − 600 тис. грн.», − зауважив директор ВАТ «Львівське АТП-14630» Микола Петришак.

«Це є чітка кампанія міста, щоб мешканці могли їздити Львовом нормальними автобусами, це наша задача і мені приємно, що цей перевізник перший відгукнувся. Перших десять автобусів будуть окрасою 24-го маршруту. Це є наша перспектива. До 2012 року ми маємо завершити цей процес повністю. Автобуси мають бути українськими та відповідати усім вимогам», − зауважив Андрій Садовий.

Також міський голова зауважив, що під час візиту віце-прем’єр-міністра з ЄВРО 2012 було представлено потребу міста у оновленні громадського транспорту. Це 200 нових сучасних автобусів та 85 тролейбусів.

Нагадаємо, що новий високоякісний транспорт також їздить вже на комунальному пільговому маршруті №5 та №3. Зокрема, на маршруті №5 щодня їздить 2 тис. пас., 1,2 тис. з яких пільговики − їздять безкоштовно. Там курсує 7 автобусів, з яких 4 так звані «гармошки» та ще 3 12-метрові машини. Загалом у Львові − 82 міські маршрути.

Довідка

ВАТ «Львівське АТП-14630» − найбільше автотранспортне підприємство у місті. Обслуговує 16 міських, 11 приміських та 3 міжнародні маршрути. На підприємстві працює 450 працівників.

Підписатися на новини