Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ЕВРО-2012

 

Кабмін звільнив чергового клерка Васюника, що сидів на Євро-2012

Proua.com

15.03.10

Кабінет Міністрів звільнив Іллю Шевляка з посади заступника міністра Кабміну-директора координаційного бюро з питань підготовки до проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Про це йде мова у розпорядженні Кабміну № 416 від 12 березня.

Таким чином уряд прийняв відставку Шевляка.

Нагадаємо, Шевляк був призначений на цю посаду в листопаді 2008 року.

Бюро було апаратом віце-прем’єра Івана Васюника, що організовував підготовку України до Євро-2012.

+++

Ілля Шевляк: «Сподіваюся, що нова команда розвине наш успіх»

Ukrinform.ua

15.03.10

Ілля Шевляк подав у відставку з посади заступника Міністру Кабінету Міністрів України − директора Координаційного бюро з питань Євро-2012. Причиною такого рішення він назвав зміну урядової команди.

«Це нормальна європейська практика, коли разом із зміною влади нова команда має отримати всі можливості реалізувати свої політичні зобов’язання. Зміна керівництва підготовкою до Євро-2012, напевно, також привнесе нові підходи та принципи управління проектом. Я йду із відчуттям гордості за гідний внесок в цю унікальну для українського суспільства справу: за рік діяльності Бюро нам, спільними зусиллями з приймаючими містами, вдалося вивести «проект Євро» з кризи і гарантувати участь 4-х міст в організації турніру, а також − проведення фіналу в Києві. Я сподіваюсь, що нова команда розвине цей успіх і проведе турнір на високому рівні, адже Євро-2012 − це надзвичайно важливий проект для іміджу та перспектив України», − зазначив Ілля Шевляк.

+++

До 1 травня будуть відремонтовані всі дороги державного значення − керівник Укравтодору

Тетяна Ярмощук

Radiosvoboda.org

15.03.10

Київ − Україна відстає від графіку виконання дорожніх робіт у рамках підготовки до Євро-2012 року. Минулого року було виконано 70% від запланованого. Але цього року темпи мають бути прискорені. Про це в інтерв’ю Радіо Свобода заявив керівник «Укравтодору» Вадим Гуржос.

− Скільки кілометрів доріг уже прокладено у рамках підготовки до Євро-2012?

− Ми виділяємо кілька основних напрямків. У першу чергу, це будівництво та реконструкція. А далі ідуть капітальні та поточні ремонти. Основне завдання підготовки доріг до Євро-2012 − це приведення існуючої мережі автомобільних доріг до європейських вимог.

− То що ж уже зроблено?

− Ми не планували будувати нові автобани. Та, власне, УЄФА цього і не вимагала. Що зроблено? Ну, у 2009 році ми витратили 4 мільярди гривень, з яких 2,5 мільярди з державного бюджету, і 1,5 мільярди коштів міжнародних фінансових організацій, таких, як ЄБРР, Європейського інвестиційного банку, Світового банку. Таким чином минулого року ми зуміли ввести в експлуатацію 238 кілометрів, і відкрити рух на 201 кілометрі доріг, які задіяні у підготовці до Євро-2012.

− А скільки це у відсотковому співвідношенні?

− Це 70% від тих планів, які були розроблені на 2009 рік.

− Тобто, Україна не вкладається у графік?

− Я скажу так, що автомобільні дороги не будуть причиною якихось затримок у підготовці до Євро-2012. На 2010 рік у нас дуже амбіційні плани. Ми плануємо ввести в експлуатацію більше, ніж 400 тисяч кілометрів. Тобто, все ми встигнемо, і все буде надолужено.

− Як кажуть водії, асфальт зникає разом зі снігом. А цього року зима в Україні була дуже суворою. І от скажімо, кілька тижнів тому, у час коли сніг розтанув, я їхала житомирською трасою, і можу сказати, що дорога була жахливою. І, очевидно, що це спостерігається і на інших дорогах. Чи маєте ви якийсь план ремонту доріг нинішньою весною?

− Ми зараз проводимо підготовчу роботу, щоб ліквідувати всі сезонні руйнування. Сьогодні такі сезонні руйнування є не тільки в Україні, а і у таких країнах, як Німеччина. Ці проблеми пов’язані із складними природними умовами, і з, так званим, «переходом через нуль». Ми нарахували, що у період з 15 грудня по 1 березня «перехід через нуль» був 26 разів. Тобто, 26 разів замерзало і відмерзало. Це основний фактор руйнування автомобільних доріг взимку. Крім того, інтенсивність руху і навантаження. Ну, і не потрібно забувати, що українські дороги будувалися 40-50 років тому за зовсім іншими вимогами.

− А це буде виключно ямковий ремонт чи щось серйозніше?

− Зараз ми ведемо розмови про ліквідацію ямковості. Щоб ліквідувати ямковість на державних і місцевих дорогах потрібно витратити близько мільярда. До 1 травня ми плануємо зробити це на державних дорогах, а до 1 червня на місцевих.

Але щодо тієї дороги Київ − Житомир. Дійсно, там ситуація дуже складна, Там є велика кількість сезонних руйнувань та деформацій. Ця дорога зараз розглядається. Ми ініціювали новий проект перед ЄБРР і Європейським інвестиційним банком. 114 кілометрів від Києва до Житомира… Ми ведемо розмови, щоб отримати фінансування під капітальний ремонт цієї дороги, і таким чином повністю закрити дорогу від Києва до Житомира, до Львова і до Чопа. Зараз роботи ведуться від Житомира до кордону з Рівненською областю. Цьогоріч там планується виконати робіт приблизно на 3,5 мільярди. Це капітальний ремонт і реконструкція. Тобто, ми отримуємо нову дорогу.

+++

Харьковские медики говорят, что без реконструкции приемного отделения «неотложки» Евро-2012 Харькову «не светит»

Kharkiv.proua.com

15.03.10

Руководство Харьковской городской клинической больницы скорой и неотложной помощи им. проф. Мещанинова заявило о необходимости срочной реконструкции приемного отделения. В противном случае, по мнению врачей, Евро-2012 Харькову «не светит». Об этом сообщил главный врач «неотложки» Богдан Федак, передает корреспондент Харьков.proUA.com.

По его словам, в украинских больницах нет ни одного приемного отделения, которое бы соответствовало европейским стандартам.

«С таким приемным отделением нам не позволят и близко подойти к ЕВРО-2012. У нас уже готовы необходимые документы для реконструкции, и мы ждем только одобрения городской власти» − сказал Федак.

По его данным, на реконструкцию приемного отделения больницы скорой и неотложной помощи необходимо от 5 до 7 млн. грн.

«Это тогда будет полностью приемно-диагностическое отделение, которое возьмет в себя сразу реанимацию. Будет двухпотоковость − в этом корпусе и для заразных больных − в соседнем. Без этого Евро-2012 нам не утвердит проект» − сказал Федак.

+++
ФУТБОЛ

 

 

ПРЕМ’ЄР-ЛІГА закликає до боротьби за чистоту футболу

Fpl.ua

15.03.10

Дирекція ПРЕМ’ЄР-ЛІГИ стурбована тим, що останнім часом з боку футболістів і з боку тренерів команд почастішали випадки нецензурних висловів під час та після закінчення матчів.

Вказуємо на неприпустимість подібних випадків і вважаємо їх такими, що наносять збитків репутації всього українського футболу. Цього не можна допускати, оскільки футболісти та тренери команд, враховуючи їхній вплив на суспільство, своєю поведінкою повинні бути прикладом для молодого покоління футболістів і вболівальників, а також відчувати соціальну відповідальність перед ними.

У зв’язку з цим наполегливо просимо керівників клубів Прем’єр-ліги провести роз’яснювальну роботу зі своїми співробітниками щодо недопущення повторення подібних порушень у майбутньому.

У свою чергу, Прем’єр-ліга буде ретельно відслідковувати кожний подібний випадок та застосовувати жорсткі дисциплінарні та фінансові санкції до винних осіб.

Давайте разом боротися за чистоту футболу!

+++

Семь вопросов президенту Ворсклы

Евгений Брыж

Football.ua

15.03.10

Старт сезона для полтавской Ворсклы выдался богатым на околоигровые сюрпризы, в основном − негативного содержания.

Football.ua акцентирует на них внимание в виде вопросов к самому главному руководителю полтавского клуба − президенту Олегу Бабаеву.

1. Почему поле в Полтаве находится в ужасающем состоянии?

Игра с запорожским Металлургом показала, что газон на полтавском стадионе мало чем отличается от бескрайних нив Полтавщины, находящихся ныне под паром. Почему так случилось − ответа нет. Тем более, есть примеры, когда при аналогичных погодных условиях в других городах поля находятся в гораздо лучшем состоянии, чем в Полтаве. Несмотря на самоотверженную работу коммунальных служб клуба и стадиона по очистке снега, получилось неважно. Сейчас, кстати, в Полтаве опять идет снег.

2. Почему не весь стадион подготовили к старту сезона?

Аналогичные вопросы возникают и по полтавскому стадиону. Центральные сектора и проходы расчистили − вопросов нет. Но когда возникла ситуация, потребовавшая вывода запорожских фанатов через другой выход, то оказалось, что к нему не прикасалась лопата и метла, похоже, еще с начала зимы. Желающие могут найти в интернете видео героического спуска запорожцев по ледовой лестнице полтавского стадиона. Как это соотносится с безопасностью зрителей?

3. Почему клуб никак не договорится с фанатами?

Что может быть опасного в барабане? Служба безопасности Ворсклы, по словам полтавских фанатов, видит в этом музыкальном инструменте потенциальную угрозу проведению матчей. Иначе зачем запрещать его проносить? А вот пиротехникой на полтавском стадионе уже никого не удивишь. И на матче с запорожским Металлургом какой-то фаер фанаты все же зажгли. Напомним, что Ворсклу неоднократно штрафовали за использование болельщиками пиротехники на трибунах. Впору ставить вопрос о непрофессионализме службы безопасности клуба?

4. Почему дубль играл в Харькове?

Предыдущий номинально домашний матч молодежь полтавского клуба провела в соседнем Харькове − на поле детской академии Металлиста. Оказалось, в Полтаве нет ни одного поля, готового к проведению матчей зимой! В соседнем Харькове оно оказалось, хотя погода там была такой же. В Полтаве за последнее время не построили ни одного нового поля, не говоря уже о том, что нет здесь ни одного искусственного газона. Играть просто негде, как и тренироваться, что и подтвердил Павлов на послематчевой пресс-конференции в Киеве.

5. Почему не было представления новичков?

Удивительно, но в Полтаве, вероятно, забыли о том, что футболисты играют для зрителей. Журналистам и болельщикам новичков Онику и Тимченко не представили, хотя с завидной регулярностью делали это раньше. Павлов на одной из пресс-конференций отметил, что Оника пребывал в сборной Молдавии − мол, времени не было. Но от окончания последних сборов и до старта сезона прошла неделя, а от первой выездной игры до первой домашней − еще неделя. Можно было изыскать часок.

6. Почему не отметили юбилей клуба?

На эмблеме Ворсклы гордо выписана дата основания профессионального клуба − 1955 год. Нетрудно подсчитать, что в этом году Ворскле исполнилось 55 лет. Кроме турнира фанатов и небольшого напоминания на официальном сайте в Полтаве по этому поводу ничего не организовывали. Речь идет не о торжествах − но хотя бы ветеранов поздравить можно было?

7. Почему нет клубного магазина и журнала?

В свое время обе идеи уже поднимали. В городе есть предприниматели, готовые заниматься клубным магазином − нет пока на это воли руководителей. Также де-юре с незапамятных времен существует зарегистрированный клубный журнал. Правда, не вышел он ни разу − ни к победе в Кубке, ни к 100-летию футбола, ни к юбилею Ворсклы, ни к старту сезона.

Кстати, в последний раз Олег Бабаев встречался с журналистами еще в ноябре прошлого года. Тогда про плохое не говорили − Павлов подписал новый контракт и к нему было приковано основное внимание. Но опытный и прозорливый тренер примерно в то время говорил: «Результаты Ворсклы намного опередили ее инфраструктуру». Но кто бы мог подумать, что настолько?!

Підписатися на новини