Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ЕВРО-2012

 

 

«Регіонали» розподілили ключові посади в новому уряді

Pravda.com.ua

11.03.10

Першим віце-прем’єром у новому уряді стане «регіонал» Андрій Клюєв.

Про це повідомило «Українській правді» джерело в парламенті.

За словами співрозмовника, на посаду віце-прем’єра з гуманітарних питань пропонують Володимира Семиноженка, віце-прем’єра з Євро-2012 − Бориса Колеснікова, віце-прем’єра з питань регіональної політики − Віктора Тихонова.

Віце-прем’єром щодо силових питань може стати Володимир Сівкович, віце-прем’єром з питань АПК − Віктор Слаута.

Міністерства, за словами джерела, очолять: Мінпромполітики − Василь Гуреєв, МНС − Нестор Шуфрич, міністерство регіонального розвитку − Володимир Яцуба, Мінпаливенерго − Юрій Бойко, Мінфін − Федір Ярошенко, Мінекономіки − Василь Цушко, МВС − Анатолій Могильов. 

Крім того, Мінтранс може очолили Єфименко, Міносвіти − Дмитро Табачник, а міністром юстиції, за даними джерел, планують призначити Олександра Лавріновича. 

+++

В уряді радять не ламати систему підготовки до Євро-2012

Pravda.com.ua

10.03.10

Новому складу Кабміну не варто кардинально змінювати систему підготовки країни до Євро-2012.

Про це заявив виконуючий повноваження віце-прем'єра Іван Васюник у середу під час «дня відкритих дверей» на НСК «Олімпійський».

«Повинна бути вся система реалізації і управління цього проекту збережена та удосконалена», − сказав він.

Васюник зазначив, що структура управління проектами «пройшла тест на ефективність» і схвалена УЄФА.

За його словами, успіх подальшої підготовки залежатиме від стабільності фінансування і збереження принципу спадковості влади.

Крім того, в.о. віце-прем'єра заявив, що готельна інфраструктура України буде своєчасно підготовлена до Євро-2012.

«Ситуація із забезпеченням готелями вийшла з критичної зони», − сказав Васюник.

За його словами, Київ, Харків, Донецьк і Львів вже розробили і представили плани розвитку готельного господарства, необхідні для успішної підготовки до Євро-2012.

+++

І.Васюник: Реконструкція НСК «Олімпійський» профінансована на 1 млрд грн

Rbc.ua

10.03.10

Сьогодні реконструкція НСК «Олімпійський» профінансована на суму трохи більше 1 млрд грн. Про це заявив сьогодні на Дні відкритих дверей на НСК «Олімпійський» в.о. віце-прем'єр-міністра Іван Васюник, передає кореспондент РБК-Україна.

 І.Васюник відзначив, що зараз є невеликі затримки з фінансуванням проектних робіт німецької компанії GMP. «На сьогоднішньому засіданні уряду з цього приводу дані відповідні доручення Мінфіну і Держказначейству. Найближчим часом можна чекати наступної порції фінансування НСК «Олімпійський» і Львівського стадіону в сумі, відповідно, 100 і 50 млн грн», − підкреслив І.Васюник.

 Що стосується готельної інфраструктури, І.Васюник заявив, що це питання вийшло із зони ризику. «Це стало можливим за рахунок того, що всі чотири приймаючі Євро-2012 українські міста представили плани і хід їх реалізації, підтверджуючі здатність своєчасно підготувати весь готельний комплекс», − сказав І.Васюник.

 До останнього часу «найкритичнішими пунктами» підготовки до Євро-2012 залишалися − Львівський стадіон і будівництво терміналу Донецького аеропорту, заявив в.о. віце-прем'єр-міністра. За його словами затверджений місяць тому графік щодо виходу з кризової ситуації на Львівському стадіоні зараз виконується день за днем.  «Сьогодні можна говорити, що ми вийшли з критичного стану», − підкреслив І.Васюник.

 Відзначимо, 5 березня ц.р. уряд виділив додатково 100 млн грн на реконструкцію НСК «Олімпійський». Всього на реконструкцію НСК «Олімпійський» в 2010 р. із стабфонду виділено 350 млн грн.

 Нагадаємо, в січні ц.р. міністр у справах сім'ї, молоді і спорту Юрій Павленко заявив, що за умови належного фінансування будівництво НСК «Олімпійський» буде завершене до кінця 2010 р. Він відзначив, що протягом 2009 р. виконаний комплекс важливих робіт по реконструкції НСК «Олімпійський». Зокрема, повністю побудований нижній ярус трибун, укріплений і відновлений верхній ярус, завершене перекладання інженерних мереж. У 2010 р. продовжаться початі роботи по споруді підпірних стін, каркаса естакади і об'їзної дороги, роботи по споруді VIP-зони і зони уболівальників, а також монтаж основної частини несучих конструкцій крівлі.

 Станом на кінець 2009 р. в ході реконструкції НСК «Олімпійський» виконано близько 40% від загального об'єму будівельно-монтажних робіт. Кошторис проекту реконструкції НСК «Олімпійський» складає 2 млрд 114 млн грн.

 Як повідомлялось, виконавчий комітет УЄФА 11 грудня 2009 р. затвердив остаточний список приймаючих міст фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 р. З української сторони Євро-2012 приймуть Київ, Донецьк, Львів і Харків. Фінальний матч чемпіонату відбудеться в українській столиці, на НСК «Олімпійський».

+++

Завершення встановлення 80 колон навісу над трибунами НСК «Олімпійський» планується до 9 липня ц.р.

Rbc.ua

10.03.10

Завершення встановлення 80 колон навісу над трибунами НСК «Олімпійський» планується до 9 липня ц.р. Про це заявив сьогодні під час Дня відкритих дверей на НСК «Олімпійський» в.о віце-прем'єр-міністра Іван Васюник, передає кореспондент РБК-Україна. Присутній на заході міністр у справах сім'ї, молоді і спорту Юрій Павленко зазначив, що подібні роботи з монтажу колон виконуються в Україні вперше.

«З метою забезпечення відповідності колон стандартам якості 7 березня у Дніпропетровську було виконано 1 тестове складання 6 колон. Приємно відзначити, що за підсумками контрольних замірів німецькі спеціалісти підтвердили правильність виготовлення та складання металоконструкцій», − зазначив Ю.Павленко.

Він також додав, що зараз відбувається монтаж першої колони, а завершальною фазою буде встановлення завтра першої колони у південній частині стадіону.

+++

Юрій Павленко: «В 2010 році буде виконано найскладніший етап реконструкції НСК «Олімпійський» − влаштування навісу над трибунами»

Kmu.gov.ua

10.03.10

У 2010 році буде виконано найскладніший етап реконструкції НСК «Олімпійський» − влаштування навісу над трибунами. На цьому наголосив Міністр України у справах сім'ї, молоді та спорту Юрій Павленко 10 березня 2010 року під час проведення традиційного Дня відкритих дверей на НСК «Олімпійський.

Міністр підкреслив, що 9 березня на НСК «Олімпійський» розпочався монтаж  першої колони навісу над трибунами НСК «Олімпійський». «Як і було заплановано раніше,  на НСК «Олімпійський» розпочато складний безперервний процес монтажу першої колони навісу, який триватиме 34 години поспіль. Українські будівельники здатні виконувати найскладніші завдання. Своєю ефективною та якісною роботою вони змогли переконати в цьому експертів УЄФА, які пересвідчились, що Україна здатна збудувати національний стадіон класу «Еліт» із залученням національних будівельних компаній та використанням українських будівельних матеріалів», − зазначив Юрій Павленко.

За словами Міністра, з метою забезпечення відповідності колон стандартам якості 7 березня на заводі у Дніпропетровську було виконано перше тестове складання шести колон. За підсумками контрольних замірів німецькі спеціалісти компаній підтвердили правильність виготовлення та складання металоконструкцій.

8 березня, після доставки колон на стадіон її елементи  були розігріті до температури понад 200 С, після чого розпочався процес зварювання, що триватиме протягом 10 годин. Завершальною фазою монтажних робіт стане встановлення колони у південній частині стадіону. Складний монтаж колон виконується за допомогою надгабаритного крану Demag 2800/1 (600 т), який оснащено підвісним суперліфтом, що дозволяє в 1,5 рази скоротити розрахунковий час складання металоконструкцій та виконати роботи вчасно та якісно.

Керівник проекту реконструкції НСК «Олімпійський» Сергій Драч підкреслив, що оренда кранів у бельгійської компанії «Саренс» є економічно вигідною для нашої країни. Він дозволяє не тільки зекономити час монтажу металоконструкцій, а й якісно виконати роботи. Компанія «Саренс», яка володіє більше ніж 2000 кранів у всьому світі, була обрана в результаті міжнародного тендеру, проведеного компанією «Майстер-Профі Україна».

Під час Дня відкритих дверей представники засобів масової інформації ознайомилися з ходом виконання будівельно-монтажних робіт на київському стадіоні. Обговорення плану виконання відбулося за участі Міністра України у  справах сім’ї, молоді та спорту Юрія Павленка, Віце-прем’єр-міністра України Івана Васюника, членів комітету Верховної Ради, представників Київської міської державної адміністрації, Федерації футболу, ГоловКРУ, АТ ХК «Київміськбуд», підрядних і проектних організацій, державних науково-дослідних установ. На захід запрошені члени Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України для перевірки дотримання законодавства України при проведенні реконструкції Національного спортивного комплексу «Олімпійський».

В межах договору генерального підряду АТ ХК «Київміськбуд» за результатами тендеру визначив виконавця будівельно-монтажних робіт конструкції навісу над трибунами − ТОВ «Завод Майстер-Профі Україна» з Дніпропетровська з ціновою пропозицією 727,2 млн.грн.  Враховуючи складність робіт, Міністерством та держпідприємством НСК «Олімпійський», яке є замовником, перед субпідрядником було поставлено низку вимог щодо дотримання всіх технічних параметрів, розроблених генеральним проектувальником з реконструкції стадіону німецькою фірмою ГМП. Серед них і вимоги до кваліфікації підрядних організацій з установки навісу, до монтажу сталевих конструкцій, до тросових конструкцій, до конструкції мембрани, а також вимоги до фасадних робіт. Міністр підкреслив, що розроблено детальний план-графік виконання робіт, все пораховано до дня і години. 

Станом на сьогодні на стадіоні продовжуються розпочаті минулого року роботи з влаштування підпірних стін, каркасу, естакади та об’їзної дороги. Завершуються роботи в «холодній зоні», розпочато монтаж 2-го поверху vip-зони.  Будівництво на стадіоні у розпалі: роботи ведуться у дві-три зміни, безперебійно, на кількох ділянках одночасно. До виконання робіт з реконструкції стадіону залучено 38 будівельних організацій, 1500 робітників, близько 400 інженерно-технічних працівників, 122 одиниці будівельної техніки. Кількість спеціалістів, будівельників та техніки постійно зростає. 

За словами Міністра Юрія Павленка, за умов збереження високих темпів будівництва та належного фінансування, НСК «Олімпійський» буде збудовано до кінця 2010-го року. «Команда, яка реалізує проект реконструкції та будівництва НСК «Олімпійський» − це генеральний проектувальник компанія ГМП (Німеччина), генеральний підрядник АТ ХК «Київміськбуд», спеціалісти Міністерства, ДП НСК «Олімпійський», міжнародні консультанти,  Федерація футболу України, Київська міська державна адміністрація − яка довела, що здатна повною мірою забезпечити необхідні технічні характеристики стадіону категорії «Еліт» та ввести його в експлуатацію у визначений термін − у червні 2011 року», − наголосив Міністр.

+++

«Укравтодор» у 2009 році виділив понад 2,5 млрд. грн. на виконання програми Євро-2012

УНІАН

10.03.10

«Укравтодор» на виконання заходів програми Євро-2012 з будівництва, реконструкції і капітального ремонту автомобільних доріг загального користування в 2009 році виділив 2,547 млрд. грн.

Про це УНІАН повідомили у прес-службі Міністерства транспорту і зв'язку України з посиланням на заступника голови «Укравтодору» Зіновія ХОЛОДНЮКА.

Згідно з повідомленням, зокрема, на виконання постанови уряду щодо будівництва і реконструкції об'їзних автомобільних доріг навколо міст, пов'язаних з підготовкою і проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, бути виділено 167,7 млн. грн.

За рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій (кредит ЄБРР) і відповідної пайової участі за рахунок державного бюджету України за другим і третім проектами «Ремонт автомобільної дороги Київ−Чоп» виконано робіт з капітального ремонту цієї автомобільної дороги в межах Львівської (другий проект), Рівненської і Житомирської областей (третій проект) на загальну суму 1 млрд. 406 млн. грн. За третім проектом капітально відремонтовано 92 км автодороги Київ−Чоп.

+++

Экспертам УЕФА Мариуполь понравился

Ura.dn.ua

10.03.10

Представители УЕФА, посетившие Мариуполь (Донецкая область), остались довольны уровнем подготовки города к приему иностранных болельщиков во время Евро-2012. В Мариуполе делегаты побывали сегодня, 10 марта.

«Мы посетили три мариупольские гостиницы − “Спартак”, “Гранд-Отель” и “Европейскую”, именно в них планируется разместить иностранных гостей на время чемпионата, а также аэропорт и ж/д вокзал. Официальные выводы будут известны только завтра, но уже сейчас можно утверждать, что представители УЕФА высоко оценили уровень наших гостиниц. Особый восторг у них вызвал мариупольский аэропорт», − отметил начальник управления культуры и туризма горсовета Константин Ткаленко, сообщает 0629.com.ua.

По его словам, инспекторы УЕФА уделяли особое внимание состоянию номеров, стоянок автотранспорта у гостиниц, а также оценивали, насколько будет удобно гостям доезжать от аэропорта к гостиницам. В свою очередь, представители мариупольских отелей были ознакомлены с требованиями УЕФА.

Как рассказал Константин Ткаленко, к приему футбольных болельщиков готовятся более десяти гостиниц Мариуполя. Также планируется арендовать несколько российских теплоходов комфортностью 4-5 звезд класса «река-море», которые сейчас курсируют по Дону. При необходимости их разместят в Мариупольском порту.

+++

На львовском стадионе «нарисовалась» первая трибуна

Иван Вербицкий

Sport.glavred.info

10.03.10

Во время строительства львовского стадиона к Евро-2012 уже выполнено 18 процентов работ по возведению каркаса на сумму 90 миллионов гривен.

Наверное, самым волнующим вопросом в свете подготовки Украины к чемпионату Европы по футболу 2012 года является строительство стадиона во Львове. Ходят самые различные слухи. Дескать, львовяне срывают все сроки и к назначенному термину объект могут не сдать в эксплуатацию. Якобы в целях подстраховки уже бывший Президент страны Виктор Ющенко выдал указ о параллельном финансировании подготовки к проведению Евро-2012 города Одесса.

Впрочем, представители львовского горсовета заверили корреспондента «СПОРТглавреда», что строительство проходит согласно ранее разработанному графику и генподрядчик − мариупольская фирма «Азовинтекс» − справляется с взятыми на себя обязательствами. Это при условии, что параллельно со строительством стадиона «Азовинтекс» ведет реконструкцию львовского аэропорта. По словам мэра Львова Андрея Садового, с потеплением строители перейдут на круглосуточный режим работы. «На прошлой неделе правительство приняло два позитивных решения − выделение  50 миллионов гривен на строительство львовского стадиона и 100 миллионов гривен − на строительство аэропорта» − говорит львовский градоначальник.

Вместе с тем, представитель департамента Евро-2012 в Львовском горсовете Богдан Бачинский сообщил, что на данный момент проведено 18 процентов работ по возведению каркаса на сумму 90 миллионов гривен. Также нельзя забывать, что выполнены абсолютно все работы по строительству фундамента. На данный момент возведен каркас западной трибуны.

«Вообще, журналистам сюда стоит приезжать где-то в сентябре, − говорит Богдан Бачинский корреспонденту «СПОРТглавреда» в то время, когда мы стояли под будущей центральной − южной − трибуной. − Тогда каркас стадиона будет готов уже полностью, вы сможете лицезреть полноценную чашу». Более того, по словам Андрея Садового, бетонные работы внешней части должны быть закончены до конца 2010 года. Потом строители займутся обустройством 33-тысячной арены внутри.

Газон на стадионе будет постелен на заключительном этапе и эти работы проведет одна из голландских фирм. Беговые дорожки в проекте новой арены не предусмотрены. «Легкоатлетические соревнования у нас при желании можно проводить на стадионе «Украина», − говорит Богдан Бачинский. − Кроме того, вскоре будет реконструирован стадион «Скиф» в районе Личакова. Он станет главной базой подготовки легкоатлетической сборной к Олимпиаде в Лондоне. Потому в целях экономии времени мы решили не обустраивать легкоатлетическими дорожками новую арену, а сделать ее чисто футбольной».

К слову, к месту строительства стадиона, который находится почти за городом, на улице Стрыйской, мы добирались уже по практически реконструированной дороге. Практически, потому что до стадиона осталось проложить дополнительные два километра авто− и такой же длины трамвайных путей. На такси путь от центра города до места, где строится будущая арена, занял 15 минут.

Время пути от аэропорта займет примерно 10 минут времени. Вместе с тем, представители львовской мэрии видят большой позитив в том, что арена находится почти за городом. «Думаю, вы понимаете, как бы тяжело нам пришлось, если бы стадион находился в центре города, − говорит Богдан Бачинский. − 30 тысяч туристов одновременно − вряд ли нам удалось бы избежать столпотворений и дорожных пробок. Но при условии, что стадион находится на Стрыйской, у туристов будет достаточно пространства и они смогут спокойно выехать либо в аэропорт, либо на железнодорожный вокзал».

По словам господина Бачинского, со стадионом город будут связывать еще две совершенно новые дороги, которые будут построены без ущерба природной среде. «Рубить придется только уже давно не плодоносящие деревья появившегося в советские времена сортосада, − говорит чиновник. − Так что экологические службы претензий к нам иметь не будут».

Підписатися на новини