Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ЕВРО-2012
Іван Васюник: Жодного плану «Б» ні в УЄФА, ні в України щодо заміни будь-якого з чотирьох міст − Києва, Донецька, Харкова і Львова − немає
Kmu.gov.ua
18.02.10
Жодного плану «Б» ні в УЄФА, ні в України щодо заміни будь-якого з чотирьох міст − немає. Так прокоментував Віце-прем’єр-міністр України Іван Васюник запитання журналістів щодо можливості заміни Львова Одесою у зв’язку з Указом Президента «Про деякі заходи щодо сталого розвитку міста Одеси та Одеської області».
«Головна позиція Президента України, думаю, незважаючи на те, що конкуренцію виграли 4 міста, у двох інших, які не витримали цієї конкуренції, держава повинна виконати ті зобов’язання, які брала на себе у частині підготовки чи співфінансування об’єктів. Роботи треба продовжити і завершити, щоб об’єкти не були законсервовані», − сказав Іван Васюник.
«Я ще раз хочу наголосити, жодного плану «Б» ні в УЄФА, ні в України щодо заміни будь-якого з чотирьох міст − Києва, Донецька, Харкова і Львова − немає», − підсумував Віце-прем’єр.
+++
Іван Васюник: Будівельні роботи на НСК «Олімпійський» ведуться у три зміни 24 годин на добу
Kmu.gov.ua
18.02.10
У четвер, 18 лютого 2010 року Віце-прем’єр-міністр України Іван Васюник провів чергове засідання Міжвідомчої робочої групи з питань реконструкції НСК «Олімпійський».
У засіданні взяли участь Міністр України у справах сім’ї, молоді і спорту Юрій Павленко, заступник Міністра України у справах сім’ї, молоді і спорту Сергій Драч, генеральний директор ДП НСК «Олімпійський» Олександр Білокур, головний інженер АТ ХК «Київміськбуд» Олександр Галицький, директор з експлуатації НСК «Олімпійський» Олександр Борисов, заступник директора МОК «Євро-2012» Іван Федоренко, представники КРУ, МВС та СБУ.
Після засідання члени Міжвідомчої робочої групи з питань реконструкції НСК «Олімпійський» оглянули будівництво головної спортивної арени.
Щодо ситуації на НСК «Олімпійський» , Віце-прем’єр-міністр Іван Васюник запевнив журналістів, що будівельні роботи на стадіоні ведуться у постійному режимі впродовж 24 годин на добу. За словами урядового куратора ЄВРО-2012, на об’єкті працюють у три зміни близько 1400 осіб, а в найближчі декілька тижнів чисельність робітників на цьому об’єкті буде збільшено приблизно до 1800 осіб.
Віце-прем’єр зауважив, що це не враховуючи робітників, а також інших працівників, які задіяні по всій Україні до підготовки НСК «Олімпійський». Зокрема, над проектом підготовки навісу над НСК «Олімпійський» працює Дніпропетровський завод у повному складі − а це 1500 осіб − також по 24 години на добу. До виконання замовлень на навіс залучено 33 українських підрядники, а також 6 зарубіжних організацій.
«Зараз головне, що відбувається на об’єкті, підготовка до початку монтажу ключового елемента НСК «Олімпійський» − навісу. Це основна конструкція стадіону. Цей навіс дуже складний, по суті унікальний конструктивний елемент. До цього часу в Україні таких робіт не велося. За попередні місяці була сформована професійна команда з проектувальників, будівельників, консультантів, із залученням спеціалістів і консультантів інститутів Академії наук України. Ця команда на цей час гарантує якісне і вчасне проведення цих робіт», − сказав І.Васюник.
За словами урядовця, наступним ключовим етапом підготовки НСК є початок монтажу першої колони. Принагідно Віце-прем’єр запросив журналістів від імені керівництва будівництва 9 березня на 2 годину дня на процес монтування першої колони.
«Процес монтажу колон стане безперервним. Щодня по одній колоні. Технологія, яка зараз випрацювана, і на заводі «Майстер-профі», і генпідрядником «Київміськбудом» дозволить надолужити невелике відставання по графіку», − сказав І.Васюник.
Віце-прем’єр зазначив, що для монтажу 60-тонних колон був завезений спеціальний 600 тонний кран.
Відповідаючи на запитання, щодо фінансових витрат, І.Васюник нагадав, що Урядом сформована спеціальна контрольна комісія на чолі із заступником КРУ, яка у постійному режимі аналізує всі фінансові витрати на проект.
+++
Іван Васюник: На сьогодні нагальним є забезпечення фінансування пріоритетних об'єктів Євро-2012
Kmu.gov.ua
18.02.10
Вчора Уряд, за пропозицією Віце-прем’єр-міністра України Івана Васюника, дав протокольне доручення забезпечити у найближчий тиждень достатнє фінансування пріоритетних об’єктів Євро-2012. Про це повідомив журналістам Віце-прем’єр-міністр України Іван Васюник під час підходу до преси на НСК «Олімпійський».
«Сьогодні нагальним є забезпечення фінансування пріоритетних об’єктів Євро-2012. Крім НСК «Олімпійський», також ідеться про будівництво аеропортів у Донецьку, Харкові та Львові та фінансування завершення робіт на Харківському стадіоні», − сказав Іван Васюник.
Урядовий куратор Євро-2012 нагадав, що йдеться про виконання у повному обсязі постанови КМУ, яка була прийнята у січні щодо повного фінансування у січні-березні місяці ключових об’єктів Євро-2012.
Зокрема, це 90 мільйонів гривень потреби будівництва Донецького аеропорту, 250 млн. гривень − потреби на будівництво НСК «Олімпійський», 44 млн. − на дофінансування будівництва аеропорту «Бориспіль», 36 млн. гривень − на стадіон «Металіст» у Харкові, 21 мільйон гривень − на львівський аеропорт.
Також Віце-прем’єр повідомив, що будівництво НСК «Олімпійський» в цьому році вже профінансовано на 150 мільйонів гривень. За планом, до кінця лютого потреби НСК «Олімпійський» на перших три місяці цього року будуть закриті.
«Відповідно до прийнятих Урядом рішень на цей час НСК «Олімпійський» фінансується вчасно, пропорційно і відповідно до потреби. На січень−березень місяць за замовленням НСК має профінансуватися 250 мільйонів гривень», − підсумував Іван Васюник.
+++
Одесские чиновники объяснили, зачем Ющенко поручил продолжать готовить город к Евро-2012
Елена Соломина
Nr2.ru
18.02.10
− В Одессе необходимо строить гостиницы, независимо от того, будет город принимать Евро-2012 или нет, считает начальник муниципального департамента туризма Виктор Аксанюк. Об этом он заявил в телефонном интервью «Новому Региону».
«Сегодня в Одессе всего 94 гостиничных комплексов и апартаментов. Это очень мало для такого города. Согласно плану, утвержденному ранее, в городе ежегодно должны строиться не менее 12 гостиниц, и то, что Одесса не будет принимать Евро-2012, никак на этот план не влияет», − сказал чиновник.
По словам Виктора Аксанюка, увеличение количества гостиничных мест в Одессе даст возможность урегулировать спрос на них и сделать цены более приемлемыми.
«Сегодня в Одессе 6800 гостиничных мест. Это очень мало для миллионного города. К примеру, в Турции в 30-тысячном курортном городке таких мест 28 тысяч. Поэтому Одессе надо строить еще очень долго и много», − сказал чиновник.
Кроме того, во время Евро-2012 в Одессе ожидается поток туристов, которых тоже потребуется размещать в гостиницах.
«О том, сколько именно к нам приедет туристов, я прогнозировать не могу, поскольку ситуации бывают разные. К примеру, мы помним, ситуацию, когда эпидемия гриппа сорвала Львову поток туристов на Рождественские праздники, поэтому прогнозировать 2012 год я не берусь, но туристы обязательно будут», − сказал Аксанюк.
Напомним, что ранее Одесса проиграла конкурс и была исключена из списка городов, принимающих Евро-2012. Оппозиция обвинила в этом градоначальника Эдуарда Гурвица.
Тем не менее, вчера Виктор Ющенко издал указ, которым поручил профинансировать завершение строительства объектов, возводившихся в Одессе к чемпионату.
+++
Для Євро-2012 Порошенко розробив новий транспорт
Epravda.com.ua
18.02.10
Корпорація «Богдан» випустила модель 12-метрового тролейбуса, місткістю до 120 пасажирів.
Модель ще проходить випробування й обкатку, пише газета «Дело».
Експерти відзначають, що ця модель стане головним конкурентом низькопідлоговим тролейбусам Львівського автомобільного заводу.
Як пояснює директор Центру економічного та політичного аналізу Олександр Кава, перевага луцьких тролейбусів «Богдан» − у економності.
«Тролейбуси виробництва «ЛуАЗ» обладнані синхронними двигунами, що дозволяє заощаджувати до 40% електроенергії», − пояснив експерт.
Досі «Богдан» експериментував у невластивих для нашого регіону сегментах − тролейбусах довжиною 10 і 11 метрів, а також у незвичному для СНД і найпопулярнішому в Європі сегменті − 15-метрових незчленованих тролейбусів, каже Кава.
Фахівець прогнозує, що тролейбусам «Богдан» перед «лазівськими» можуть віддати перевагу багато міст України.
Як відомо, «Київпастранс» 2009 року оновив тролейбусний парк лише однією машиною. 2008 року їх було куплено 32, а 2007 року − більше ста.
Тож передбачається, що 2010 і 2011 років Києву доведеться закуповувати нову партію тролейбусів, аби забезпечити нормальну діяльність транспорту до Євро-2012.
+++
Євро-2012: на ремонт стадіону в Тернополі витратять 3,5 млн грн
Zaxid.net
19.02.10
18 лютого під керівництвом міського голови Тернополя Романа Заставного відбулась нарада за участі членів міської та обласної робочих груп з підготовки до проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу Євро-2012. Як розповів Роман Заставний, 5 лютого сесія міськради прийняла бюджет розвитку, в якому передбачено фінансування ремонтних робіт безпосередньо на тернопільському стадіоні у межах 3,5 млн грн.
Про це ZAXID.NET повідомили в прес-службі Тернопільської міської ради.
«Це у межах тих зобов’язань, які ми брали на себе перед Кабінетом Міністрів із забезпечення виконання заходів при підготовці до чемпіонату Європи з футболу, − сказав Роман Йосипович. − Крім того, міська рада виділила ще 1 мнл. грн. на реконструкцію Палацу спорту у Тернополі», − наголосив Заставний..
За словами міського голови, вже розміщено оголошення про проведення тендерів щодо реконструкції і центрального стадіону, і Палацу спорту.
Міська робоча група винесла на розгляд обласної комісії перелік об’єктів для розміщення мотелів, кемпінгів та наметових містечок, які слід погодити для формування спільної позиції щодо їх реалізації. Також було піднято питання про стан професійного футболу у нашому регіоні, зокрема, пропозиції до Програми розвитку футболу у Тернопільській області у контексті «Євро-2012».
У ході засідання вирішено звернутися до керівництва обласної державної адміністрації та обласної ради із проханням передбачити в бюджеті області на цей рік фінансування у розмірі 3,5 млн.грн. для проведення ремонтних робіт центрального стадіону, як це і передбачалося у гарантійних листах, направлених Кабінету Міністрів України, а також кошти для реконструкції Палацу спорту.
«Я думаю, що сьогодні назріла нагальна потреба зустрітись, адже нам треба чітко визначитись, чи буде у Тернополі проходити підготовчий процес щодо проведення «Євро − 2012», − зазначив міський голова. − Кожна із сторін, яка включена до робочої групи, брала на себе певні зобов’язання, які передані в Міністерство сім’ї, молоді та спорту та у Кабінет Міністрів. Відповідно, у квітні ми повинні приступити до виконання першого етапу робіт», − наголосив Заставний.