Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ФУТБОЛ
Трансферні чутки: Павлюченко у Києві, Фламіні у «Барселоні», Гоміс і Ремі для Венгера, могутній Халк для Моуріньо, Відіч у «Мілані», Фред у «Локо», Бабель у «Арсеналі», Трапатоні обирає між збірною Росії та України та інші
Sportanalytic.com
27.01.10
ДЖОВАННІ ТРАПАТТОНІ, тренер збірної Ірландії, може очолити національну команду Росії у разі відставки Гуса Хіддінка, вважає Sports.ru. Маститий італієць, який відкинув нещодавно пропозиції «Ювентуса» і Турецької федерації футболу, заробляє зараз 1,2 мільйона євро на рік, тоді як нове керівництво РФС готове запропонувати 3 мільйони. До контакту з російського боку Трапаттоні, якому в березні виповниться 71 рік, віднісся з великим інтересом. Іншою збірною зацікавленою у Трапатоні є Україна. Григорій Суркіс, голова ФФУ затягує із визначенням нового наставника збірної України саме через важкі переговори із італійцем, який повинен приїхати до України та ознайомитися із пропозицією. ФФУ готове запропоноувати «Трапу» 4 млн євро зарплати в рік.
ХАЛК, нападник «Порту», став новою трансферною метою міланського «Інтера». Зважаючи на те, що на Дієго Міліто націлився сам «Манчестер Юнайтед» придбання молодого бразильця, який вже був заграний за свою збірну і має шанс поїхати у ПАР є дуже вигідною інвестицією.
ЮВЕНТУС, чекає на відставку Рафаеля Бенітеса із «Ліверпуля». Іспанським тренером у «старій синьорі» почали цікавитися після рішення звільнити теперішнього наставника «Юве» Чіро Ферарри, який не зміг показати результат у команді. Також у пошуках хорошого форварда у Турині звернули увагу на нападника «Баварії» Маріо Гомеса. Трансфер оцінюють у 40 млн євро.
«АРСЕНАЛ» шукає центрального форварда. «Новим Адебайором» Арсен Венгер бачить нападника «Ліона» Гоміса та нападника «Ніцци» Лоїка Ремі. Трансфер кожного із них оцінюється в 25 млн євро.
ОЛЕКСАНДР ГЛЄБ, атакуючий півзахисник «Штутгарта», права на якого належать «Барселоні», до закриття трансферного вікна може повернутися до каталонського клубу, вважає El Mundo Deportivo. Керівництво швабів всупереч думку нового тренера команди Крістіана Гросса має намір достроково розірвати договір оренди 28-річного футболіста збірної Білорусі.
«МАНЧЕСТЕР СІТІ» підтвердив інтерес до нападника «Ліверпуля» Фернандо Торреса. За інформацією The People, за 25-річного гравця збірної Іспанії «городяни» по закінченні сезону готові запропонувати 150 мільйонів фунтів, а самому Торресу − щотижневу платню в 200 000.
На РАЯНА БАБЕЛЯ націлився лондонський «Арсенал». «Мерсисайдці» планують виручити від продажу голландця 11 мільйонів фунтів, тоді як «каноніри» хочуть збити ціну, включивши в угоду іспанця Меріда.
«ЗЕНІТ» і «Челсі» остаточно відмовилися від ідеї придбання нападаючого «Ювентуса» Вінченцо Яквінти, стверджує Bobsoccer.ru. Травма італійця, через яку його не видно зараз у складі «Старої сеньйори», набагато серйозніше, ніж її намагаються представити в самому «Юве». Яквінта ризикує перенести серйозну операцію на коліні, яка може поставити хрест не тільки на його мріях зіграти на ЧС-2010, але і на всій подальшій кар'єрі, адже в листопаді футболісту виповниться 31 рік.
«ЛОКОМОТИВ» націлився на оціненого в 7,5 мільйонів євро форварда «Флуміненсе» Фреда, який минулого тижня відкинув пропозицію «Зеніту». За даними Life Sports, щоб умовити 26-річного бразильця переїхати в Росію, на батьківщину Пеле відправився другий тренер залізничників Борис Ігнатьєв. «Юрій Сьомін хотів бачити Фреда ще в київському» Динамо», − розповів Sports.ru один із знайомих рульового червоно-зелених. − Коли бразилець йшов з «Ліона», з ним велися переговори, але тоді він був твердо має намір відпочити від Європи і трохи пограти на батьківщині «. Тепер на першому місці в пріоритетах Фреда саме «Локо», хоча інтерес до нього також виявляють «Спартак» і ряд іспанських та французьких клубів, але грандів серед них немає.
«МАНЧЕСТЕР СІТІ» має намір поповнитися відразу двома футболістами «Реала». За відомостями Tuttomercatoweb.com, «городяни» не проти отримати не тільки опорника Фернандо Гаго, але і лівого латераля «галактікос» Ройстона Дренте.
«СПАРТАК» не проти придбати нападаючого «Рейнджерс» Кріса Бойда, на якого також претендують «Зеніт» і «Рубін». За інформацією Life Sports, червоно-білі готові платити 26-річному гравцеві збірної Шотландії, який із 19 голами очолює список снайперів національного чемпіонату, 150 000 євро на місяць, тоді як в Глазго він отримує лише 70 000. Термін контракту Бойда закінчується цього літа, а укладати нову угоду футболіст не поспішає.
«МАНЧЕСТЕР ЮНАЙТЕД» вступив у суперечку за центрального захисника «Ювентуса» Джорджо Кьєлліні, на якого має претензії і «Манчестер Сіті», пише Daily Mail. За 25-річного гравця збірної Італії «червоні дияволи» після закінчення сезону готові викласти 25 мільйонів фунтів, розглядаючи його як потенційної заміни Неманья Відічу, який може опинитися в «Реалі».
«ДИНАМО КИЇВ» націлилося на нападника збірної Росії та «Тоттенхема» Романа Павлюченко. Валерій Газаєв зацікавлений у підписанні страйкера у свою команду і добре знайомий із потенціалом Романа, який проявив себе у Кубку Англії на вихідних. Вартість Павлюченко оцінюється у 10 млн євро.
«ЗЕНІТ» веде переговори з «Блекберном» про придбання опорного півзахисника Вінченцо Грелли, стверджує 4-4-2.com. Контракт 30-річного гравця збірної Австралії з англійським клубом завершується в 2012 році, а його послуги оцінюються в 5 мільйонів євро.
«ДИНАМО» із Москви збирається перехопити у «Рубіна» оціненого в 3 мільйони євро нападаючого «Зеніта» Фатіха Текке. Відповідні переговори, за даними порталу Чемпионат.ру, вже почалися. Нагадаємо, 32-річний турок може стати вільним агентом вже 30 червня, а повернення до «Трабзонспор» зірвалося через те, що його колишній клуб зміг запропонувати лише 2 мільйони.
«БЕНФІКА» збирається перехопити у «Сантоса» атакуючого хавбека «Манчестер Сіті» Робіньо, повідомляє A Bola. Не виключений варіант обміну опального бразильця на трансферну мету «городян» − аргентинського вінгера «орлів» Анхеля Ді Марію. За версією ж The Times, дозволивши Робіньо тимчасово повернутися в «Сантос», «городяни» розраховують отримати натомість право першочергової купівлі талановитого 17-річного нападаючого бразильського клубу Неймара, якого тримає на прикметі і «МЮ».
«БАРСЕЛОНА» включилася в боротьбу за центрального півзахисника «Мілана» Матьє Фламіні, на якого претендує і «Манчестер Сіті». Незважаючи на те, що «россо-нері» вже відмовили англійському клубу, переїзд 25-річного футболіста збірної Франції на «Камп Ноу», на думку Sportevai.it, цілком імовірний, тому що віце-президента «Мілана» Адріано Галліані і боса синьо-гранатових Жоана Лапорта пов'язують добрі стосунки, а в складі «россо-нері» виходить Фламіні на поле головним чином лише на заміну.
РАФІНЬЯ, захисник «Шальке 04», визначився із клубом в який він хоче перейти. Ним стане іспанський «Атлетіко» із Мадрида. Перехід може відбутися вже на цьому тижні або після чемпіонату світу у ПАР.
+++
Сборная Украины по футболу заняла 55 место по посещаемости
Ura.dn.ua
27.01.10
В рейтинге посещаемости национальных сборных мира по футболу Украина заняла 55 место.
В отборе на Чемпионат мира 2010 года на матчи отечественной сборной посетили 25 тысяч 252 зрителей.
В свою очередь, самой посещаемой сборной стала команда Мексики, на матчи которой пришли более 80 тысяч зрителей.
+++
ЕВРО-2012
Голова Донецької облради назвав основні етапи підготовки до Євро-2012 у 2010 році
Олена Васіна
Укрінформ
26.01.10
Голова Донецької обласної ради Анатолій Близнюк назвав основні етапи підготовки до Чемпіонату Європи з футболу 2012, заплановані на 2010 рік. Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМУ, про це він сказав у ході засідання організаційного комітету з підготовки та проведення фінальної частини Євро-2012 в Донецькій області.
За його словами, на 2010 рік визначено три ключових моменти підготовки − реконструкція КП «Міжнародний аеропорт «Донецьк», розташування гостей чемпіонату та система наземного транспорту.
«Відповідно до угоди з містом, яке приймає, у разі невиконання гарантій та термінів підготовки інфраструктури, УЄФА залишає за собою право у будь-який момент позбавити Донецьк статусу міста, що приймає», − нагадав Анатолій Близнюк.
Щодо розташування гостей чемпіонату, голова облради акцентував увагу на необхідності моніторингу виконання інвестиційних зобов'язань компаній, що будують готелі. «Офіційне агентство УЄФА з розташування підписало з нашими інвесторами і врахувало під гарантії 2044 номери категорії 3, 4, 5 зірок у об'єктах, що будуються або реконструюються. У разі невиконання термінів будівництва або реконструкції, ці договори будуть розірвані, і тоді наша цифра з розташування, якої ми ледве досягли торік, − 3791 номер категорії 3, 4, 5 зірок, знову буде під сумнівом», − відзначив голова облради.
«Організаційні завдання ми поки не виносимо як основні», − уточнив він.
«За проектом розвитку аеропорту критичними точками для нас будуть: лютий − має бути затверджено скоригований титул на будівництво злітно-посадочної смуги, мають надійти кошти на аванс та передоплату. Це так звані точки неповернення − не вирішуючи ці проблеми, ми практично знаходимося на лезі ножа. Квітень: на новій злітно-посадочній смузі має розпочатися монтаж світло-сигнального устаткування та демонтаж обладнання старої злітно-посадочної смуги. Травень: коли ми зрозуміємо, чи вкладаємося у графік будівництва нового терміналу донецького аеропорту, чи вимоги УЄФА доведеться забезпечувати за рахунок реконструкції старого та облаштування тимчасових терміналів. У травні також необхідно розпочати будівельні роботи на аеродромно-диспетчерській вежі. У жовтні має відбутися переведення польотів на нову злітно-посадочну смугу, інакше ми паралізуємо роботу аеропорту».
А. Близнюк також назвав критичні точки в опитуванні розташування гостей турніру. За його словами, у березні має розпочатися будівництво п'ятизіркового готелю «Флорія» і буде затверджено проект реконструкції готелю «Україна» з доведенням до рівня 4-х зірок. Квітень-травень: випуск каталога УЄФА з інформацією про базові табори та трансфертні готелі, тренувальні стадіони. У грудні має завершитися будівництво 4-х готелів у Донецьку.
Щодо наземного транспорту, то основним об'єктом є реконструкція залізничного вокзалу Донецька, завершив А. Близнюк.
Довідка: проект будівництва Донецького аеропорту було презентовано 21 вересня. На реконструкцію аеропорту міста Донецьк виділено 1 млрд 300 млн грн. Передбачено дві черги будівництва з перспективою розвитку об'єкту. Генеральним підрядником стала фінансово-промислова група «Альтком», фахівці якої сьогодні ведуть будівництво злітно-посадочної смуги в донецькому аеропорту.
+++
У Донецьку до приїзду Мішеля Платіні вирішили спекти коровай
Сергій Абуков
Укрінформ
26.01.10
Перший офіційний візит до Донецька президента УЄФА Мішеля Платіні 4-5 лютого має пройти на високому рівні. Про це сказав сьогодні голова облдержадміністрації Володимир Логвиненко під час обговорення програми прийому делегації УЄФА з інспекції ходу підготовки міста до Євро-2012, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
Як зазначив доповідач з організації прийому делегації, начальник ГУ економіки Донецької міської ради Сергій Нікітенко, візит розписано буквально по хвилинах, підготовлено навіть альтернативні варіанти зустрічі та прийому високих гостей. Його програму погоджено зі стороною, що прибуває.
Після обговорення пропозицій Володимир Логвиненко зазначив, що найправильніше зустріти президента УЄФА прямо біля трапа літака з традиційним українським короваєм. Щодо програми перебування, то головним об'єктом відвідин першого дня стане стадіон «Донбас Арена», де Платіні та членам делегації буде організовано півгодинну екскурсію. Після цього, у «Платиновій залі» стадіону міський голова Олександр Лук`янченко розповість про місто. Потім відбудеться прес-конференція Платіні. «На прес-конференцію заплановано всього десять хвилин, але ми вважаємо, що цього мало і пропонуватимемо збільшити її до 30 хвилин», − сказав Сергій Нікітенко. Увечері того ж дня мер дасть вечерю від свого імені.
5 лютого Мішель Платіні ознайомиться з ходом будівництва нового аеровокзального комплексу, а потім вилетить до Харкова.
+++
Донецьк презентує у Варшаві своє місто і дуже смачні... голубці
Микола Столяров
Укрінформ
26.01.10
Сьогодні в Донецьку обговорили стратегію підготовки до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу, разом із цілим рядом найважливіших проблем, пов'язаних із будівництвом, фінансуванням, реалізацією інвестиційних проектів, на нараді доповіли про підготовку міста, що приймає ЄВРО-2012, до майбутнього жеребкування відбіркового циклу чемпіонату, що відбудеться на початку лютого у Варшаві.
За словами начальника головного економічного управління Донецької міської ради Сергія Нікітенка, 4-5 лютого у Варшаві збереться весь спортивний світ Європи − представники УЄФА, посланці понад п'ятдесяти футбольних асоціацій, делегації міст, що приймають Чемпіонат. Усього понад 600 гостей, а також 250 журналістів. Візьме участь у цьому спортивному форумі-жеребкуванні також делегація шахтарського Донецька в кількості п'яти осіб. На спеціальному майданчику вона проведе презентацію свого міста, символом якого стане стилізоване зображення Донбас-Паласу. Присутнім делегація покаже фільми і слайди про Донецьк, вручить сувеніри, а для урочистого обіду УЄФА вибрано голубці, які заздалегідь скуштували та затвердили.
+++
Евро-2012: Донецк просит еще денег
Игорь Коротецкий
Wek.com.ua
27.01.10
Подготовка Донецка к Евро-2012 потребует увеличения общей суммы расходов до 15,6 миллиардов гривен, сообщил сегодня заместитель начальника ГУ экономики ОГА Александр Свинаренко в ходе заседания по подготовке и проведению финальной части Евро-2012 в Донецкой области.
По его словам, это связано и с тем, что недофинансирования в 2008-2009 годах составило более 815 миллионов гривен. Также, по его словам, программа подготовки требует включения таких объектов как реконструкцию ряда спортивных объектов, закупка пассажирского транспорта, ремонт и строительство дорог.
− Источниками финансирования являются местные и государственный бюджеты, а также инвесторы, − отметил он.
По его мнению, необходимо произвести перераспределение источников средств от местных бюджетов в госбюджет. При этом он не смог ответить, сколько средств из этой суммы пойдет непосредственно на областной центр.
+++
В Донецке будет создана зона гостеприимства для болельщиков Евро-2012
Ostro.org
27.01.10
Об этом вчера в ходе заседания оргкомитета по подготовке и проведению Чемпионата Европы по футболу 2012 года рассказал первый заместитель Донецкого городского головы Николай Волков.
«Согласно требованиям УЕФА определена зона гостеприимства общей площадью 16 тысяч квадратных метров, которая прилегает непосредственно к стадиону «Донбасс Арена», − сказал он.
Н. Волков уточнил, что на данной территории находится монумент «Твоим освободителям, Донбасс».
«Работы по реконструкции монумента и благоустройству прилегающей к нему территории начаты в 2009 году. Выполнено работ более чем на 10 миллионов гривен. Ориентировочная стоимость всех работ составляет 75 миллионов гривен. В настоящий момент дорабатывается проект озеленения аллеи Славы с учетом размещения зоны гостеприимства, проводится корректировка проекта комплексного благоустройства, с учетом размещения музыкального парка», − отметил Волков.
По его словам, все работы по данному проекту должны быть завершены 3 мая 2010 года.
+++
У 2009 році залізниці України інвестували у підготовку до Євро-2012 більше 2,5 млрд. грн.
Mintrans.gov.ua
26.01.10
Триває підготовка залізничного транспорту до проведення в Україні Євро-2012. Виконання Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу по залізничному транспорту у 2009 році склало 2513,31 млн. грн.
Робота з підготовки залізничної інфраструктури здійснюється з багатьох напрямків.
Впровадження на залізницях України швидкісного руху пасажирських поїздів. На напрямках впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів Київ−Полтава−Красноград−Лозова−Донецьк та Київ−Жмеринка−Львів було модернізовано майже 130 км колії. Різними видами ремонту оздоровлено майже 390 км колії. Також проведений ремонт 79 комплектів стрілочних переводів та 148 комплектів замінено новими. Капітально відремонтовано 15 переїздів.
На дільниці Київ-Гребінка виконувалися роботи з реконструкції та модернізації пристроїв енергетики. Також проводилася модернізація контактної мережі та системи телеуправління на дільниці Красне-Львів.
Комплексна модернізація ділянки залізничного напрямку Полтава − Бурти − Користівка для розвантаження ділянок на залізничних напрямках, якими рухатимуться пасажирські поїзди. На дільниці електрифікації Полтава-Південна − Мала Перещепинська, розгорнутою довжиною 50,9 км, у 2009 році проводилися роботи з будівництва контактної мережі. Крім того, велися будівельно-монтажні роботи з електрифікації парків ст. Кременчук.
Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві. У 2009 році майже закінчено будівництво залізничної складової мосту через р. Дніпро, залізничних естакад правобережного та лівобережного підходів, залізничного підходу на дільниці від ст. Дарниця до лівобережної естакади та однієї колії від ст. Київ-Московський до залізничної естакади правобережного підходу. Вся залізнична дільниця, від ст. Київ-Московський до ст. Дарниця електрифікована.
На будівництві автодорожньої складової на 95% виконано монтаж металоконструкцій прогонових споруд мосту через р. Дніпро, виконано монтаж верхової частини прогонових споруд естакад правобережного і лівобережного підходів, виконується монтаж прогонових споруд на низовій частині естакад.
Реконструкція існуючого вокзалу станції Донецьк. 31 серпня 2009 року під час засідання Конкурсної комісії з вибору інвестора, визначили переможця конкурсу, яким стали дочірнє підприємство «Св‑Дім» та ТОВ «Стройіммосистем». Наприкінці 2009 року була укладена інвестиційна угода щодо реконструкції існуючого вокзалу станції Донецьк між Мінтрансзв’язку, дочірнім підприємством «Св‑Дім» ТОВ «Стройіммосистем» та Донецькою залізницею.
Завершення будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця. У 2009 році велися роботи з будівництва берегової пасажирської платформи далекого сполучення вздовж основного вокзалу та 2-х пасажирських платформ приміського сполучення ст. Дарниця.
Ремонт вокзальних комплексів та модернізація залізничної колії Київського залізничного вузла. У 2009 році виконаний капітальний ремонт зупиночної платформи Городня та платформи ст. Петрівка.
2 вересня 2009 року Південно-Західна залізниця спільно з КМДА відкрила у столиці рух міської електрички між двома станціями − Троєщина та Київ-Петрівка. Південно-Західною залізницею модернізовано залізничні колії та збудовано нові платформи, здійснено реконструкцію трьох електропоїздів за зразком метрополітену, два з яких забезпечують рух на цій ділянці вранці з 6:00 до 9:00 та ввечері з 17:00 до 20:00. За один рейс електричка перевозить понад тисячу пасажирів.
Будівництво двоколійного залізничного тунелю на перегоні Бескид-Скотарське на залізничному напрямку Львів-Чоп. В Укрзалізниці відбулася робоча зустріч представників ЄБРР, компанії «D2 Consalt»/Австрія, «Crown agents for oversea governments and administrations Ltd»/Великобританія, спеціалістів Укрзалізниці та Львівської залізниці щодо питань проведення другої стадії тендеру з відбору підрядника для виконання робіт з проектування та будівництва Бескидського тунелю.
Паралельно з цим проводилися підготовчі роботи з будівництва нового двоколійного залізничного тунелю на дільниці Львів-Чоп. Зокрема, на ст. Бескид закінчені роботи в будівлі, яка буде використовуватись для роботи та відпочинку консультантів та експертів з будівництва Бескидського тунелю. З метою забезпечення будівельного майданчика водою на час спорудження тунелю завершено буріння пошукової свердловини та визначено дебет води. Також вже розпочаті роботи з влаштування лінії електропередач на ст. Бескид.
Придбання пасажирського рухомого складу. У 2009 році залізницями України придбано 4 електровози: Одеською залізницею − 3 електровози змінного струму та Донецькою залізницею − 1 електровоз постійного струму.
Реконструкція вагонного депо ст. Київ-Пасажирський з перенесенням ремонтної бази. У минулому році введено в експлуатацію дрібоструменний та фарбувально-сушильний комплекси, виконано нульовий цикл на будівництві цеху підготовки вагонів. Придбано обладнання для цехів ремонтної бази. Також виконані роботи з переобладнання вагономийного комплексу вагонної дільниці ст. Київ-Пасажирський.
Реконструкція залізничних депо. Були здійснені: реконструкція вагономийного комплексу та котельні оборотного депо електропоїздів РПЧ-8; капітальний ремонт будівель, приміщень в вагонних депо Південно-Західної залізниці; реконструкція технічної станції Київ-Пасажирський.
Також побудовано дрібоструменні та фарбувально-сушильні камери в депо Каховки (Одеська залізниця) та Гребінки (Південна залізниця).
В пасажирському вагонному депо Львів проведено реконструкцію вагономийного комплексу, а в моторвагонному депо Львів побудовано вагономийний комплекс.
Створення системи бронювання та продажу залізничних квитків через Інтернет. У І кварталі 2009 року розроблено та впроваджено в експлуатацію систему бронювання та продажу залізничних квитків через мережу Інтернет, яка на даний час дає змогу пасажиру самостійно здійснювати бронювання проїзних документів з наступним викупом у касі та оформлення з повною оплатою за допомогою банківських платіжних карток (НСМЕП, VISA, MasterCard, Maestro) з наступним друком у будь-якій касі.
З початку впровадження послуги резервування місць зарезервовано 8549 замовлень на 13348 місць, викуплено в касах 6592 замовлення на 10442 місця.
З початку впровадження послуги оформлення проїзних документів з відкладеним друком (оплата проїзду за допомогою платіжних карток) оформлено та оплачено 47760 замовлень на 72618 місць.
З 21.04.2009 впроваджено нову послугу − продаж проїзних документів через мережу Укрпошти.
Ці заходи дозволять значно розширити доступ громадян до довідкової інформації щодо пасажирських перевезень, нададуть можливість у зручній формі самостійно бронювати та купувати проїзні документи.
+++
Юлия Тимошенко: Мой главный оппонент − вся тусовка вокруг Януковича, которая видит страну как кусок мяса
Сергей Лещенко
Pravda.com.ua
26.01.10
ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА
«Українська правда» домовилася з Юлією Тимошенко про цю розмову в ніч першого туру президентських виборів.(…)
(…)Згадайте, вами без тендеру були визначені компанії, яку будують стадіон «Олімпійський» у Києві або аеропорт у Львові.
− Це сталося тільки там, де, попереднім урядом були цілком і повністю завалені програми підготовки до Євро-2012. Ми рухалися в дуже стислому режимі. І коли у нас траплявся цейтнот, за поданням пана Васюника ми зробили такі рішення для НСК «Олімпійський», для львівського стадіону тощо.(…)