Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ЕВРО-2012
Поступ України у підготовці Євро-2012 засвідчує, що розподіл міст між країнами має бути симетричним − міністр спорту та туризму РП Адам Герш
Юрій Банахевич
Укріфнформ
02.12.09
Звіти експертів УЄФА про значний поступ українських міст у підготовці до Євро-2012, представлені під час засідання Наглядового комітету УЄФА 23 листопада у швейцарському Ньйоні, переконують у тому, що розподіл міст між країнами має бути симетричним. Про це власному кореспондентові УКРІНФОРМу напередодні візиту до Києва повідомив відповідальний за підготовку Польщі до турніру міністр спорту та туризму (MSiT) Адам Герш.
«Ми прагнемо спільного успіху Польщі та України в організації Євро-2012, щоб цей турнір став не лише найбільшим, а й найкращим в історії його проведення», − заявив польський урядовець.
А.Герш зазначив, що у Ньйоні українська сторона представила дуже ефективні рішення, які зняли певні інфраструктурні проблеми й наблизили міста до проведення в них чемпіонату. «У Львові проблему з готельною базою вирішено таким чином, що УЄФА схвально сприйняла готелі в Трускавці, тобто у Львові не потрібно їх додатково будувати», − навів приклад керівник MSiT. На його переконання, «такого типу рішення дозволяють оптимістично дивитися в майбутнє».
Коментуючи неофіційну інформацію про згоду УЄФА на підтвердження всіх чотирьох міст як учасників футбольного єврофоруму, яка з'явилася в українському медіа-просторі, А.Герш сказав, що у Ньйоні попросили не коментувати будь-яку інформацію з цього приводу. Однак він додав, що, за його враженнями, «хороші звіти про підготовку українських міст свідчать про те, що позитивне рішення є дуже вірогідним».
Відповідаючи на запитання, чи можливий план «В» у розподілі міст-організаторів чемпіонату, польський міністр наголосив, що вірить у формат 4:4. Однак, у разі, якби УЄФА мало інше бачення ситуації, польські міста Краків та Хожув уже не братимуться до уваги експертами УЄФА як потенційні господарі турніру, зазначив урядовець. На його думку, в цьому випадку УЄФА розглядатиме можливість проведення більшої кількості матчів у вже вибраних містах.
+++
На сьогодні немає сумнівів, що фінал Євро-2012 відбудеться в Києві − Адам Герш
Юрій Банахевич
Укрінформ
02.12.09
УЄФА обрало столицю України як місто, де має відбутися фінал Євро-2012, й на сьогодні ніщо не вказує на те, що це рішення може змінитися. Таку думку висловив в інтерв'ю власному кореспондентові УКРІНФОРМу відповідальний за підготовку Польщі до турніру міністр спорту та туризму (MSiT) Адам Герш.
«Київ не зміг би провести фінал чемпіонату лише у разі, якби не збудував стадіон. Однак цей варіант я вважаю маловірогідним», − наголосив польський урядовець.
Оцінюючи шанси українських міст стати офіційними господарями майбутнього футбольного єврофоруму, він зазначив, що УЄФА у травні в Бухаресті назвав Київ стовідсотковим учасником чемпіонату. Шанси решти українських міст А.Герш назвав «дуже високими».
+++
Співпраця Україна-Польща в рамках Євро-2012 посилиться з початком організаційної фази підготовки − Адам Герш
Юрій Банахевич
Укрінформ
02.12.09
Реалізація інфраструктурної фази підготовки України і Польщі до Євро-2012 не потребувала дуже тісної співпраці між сторонами, однак початок організаційного етапу проекту передбачає активне співробітництво Києва і Варшави. Про це заявив у інтерв'ю власному кореспондентові УКРІНФОРМу напередодні візиту до Києва відповідальний за підготовку Польщі до турніру міністр спорту та туризму (MSiT) Адам Герш.
Польський урядовець нагадав, що спільна діяльність обох сторін відбувається в рамках міжурядової українсько-польської угоди щодо організації Євро-2012. На підставі цього документа створено спільний організаційний комітет, на чолі якого стоять прем'єр-міністри обох країн Юлія Тимошенко та Дональд Туск, а також створено відповідні робочі групи. «Думаю, що сьогодні вони інтенсифікуватимуть співпрацю в організаційних сферах», − зазначив А.Герш.
Порівнюючи підготовку України та Польщі, А.Герш висловив думку, що Україна має перевагу в спортивній інфраструктурі. «З погляду готовності стадіонів Україна виглядає краще, ніж Польща. Ви вже маєте два стадіони, а в нас поки що немає жодного»,− заявив міністр.
+++
Кабмин Украины привлек более 700 млн грн за счет выпуска целевых облигаций по финансированию Евро-2012, − И.Уманский
Rbc.ua
02.12.09
Кабмин Украины привлек более 700 млн грн за счет выпуска целевых облигаций по финансированию футбольного Чемпионата Европы 2012 г. Об этом РБК-Украина сообщил и.о. министра финансов Украины Игорь Уманский. «Из них около 80% освоено», − сказал он.
По словам министра, эти деньги пошли на реконструкцию аэропортов, НСК «Олимпийский» в Киеве и стадиона «Металист» в Харькове.
+++
В случае, если в Донецке не будет Евро-2012, городская инфраструктура не досчитается многих объектов, − Лукьянченко
Ura.dn.ua
02.12.09
В случае, если Донецк потеряет право на проведение Евро-2012, развитие инфраструктуры не будет профинансировано в том объеме, на который рассчитывал город. Как передает корреспондент «УРА-Информ.Донбасс», об этом сегодня, 2 декабря, сообщил мэр Донецка Александр Лукьянченко.
«В городской инфраструктуре многое не будет сделано. То, что мы могли сделать до 2012 года, эти мероприятия растянутся еще на энное количество лет. Инфраструктура жизнеобеспечения многое потеряет, поэтому многое не будет сделано», − подчеркнул градоначальник.
При этом он заверил, что если Евро в Донецке не будет, то часть объектов все же будет достроена. «Я думаю, что взлетно-посадочная полоса будет достроена в любом случае. Те гостиницы, которые мы начали строить, они также будут достроены. «Донбасс Арена» и спортивные базы, которые есть, они останутся и останутся на очень продолжительный период лучшими спортивными базами в Европе», − выразил уверенность Александр Лукьянченко.
+++
Стадіони Євро-2012 в Україні та Польщі будуються однаковими темпами, − мер Львова
Zaxid.net
02.12.09
До Євро-2012 усі стадіони в Україні та Польщі будуються приблизно однаковими темпами.
Про це сьогодні, 2 грудня, повідомив піл час прес-конференції міський голова Львова Андрій Садовий і запевнив: «Ми перебуваємо у графіку».
Зі слів мера, у Львові третій день працює розширена група фахівців-проектантів під керівництвом Томаса Шпека над стадіоном до Євро-2012, а також закінчується аудит проекту стадіону.
«Все, що збудовано на будівельному майданчику − відповідає заданим вимогам. На 98% збудовано фундамент та посадкові місця, почалось встановлення ригелів на посадкових місцях першого рівня… Щодо стадіону в Донецьку, від появи ідеї до її втілення в життя минуло 10 років. Така ж ситуація в Дніпропетровську. Ми завдяки УЄФА та постійним консультаціям усі терміни стиснули», − наголосив Андрій Садовий.
Андрій Садовий також наголосив: «Треба все робити добре і якісно. Треба все робити інтелігентно, бо потім буде дорого переробляти».
Нагадаємо, 1 грудня під час візиту до Львова прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко заявила, що «комісія УЄФА в Україні не повірила своїм очам».
+++
Питання закриття Львівського аеропорту наразі не вирішено
Zaxid.net
02.12.09
ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» на час реконструкції злітно-посадкової смуги можуть і не закривати. Голова Львівської ОДА Микола Кміть зазначив, що це питання зараз вирішується.
«Остаточну відповідь можуть дати виключно фахівці», − заявив 2 грудня в коментарі ZAXID.NET голова Львівської ОДА Микола Кміть.
«Питання реконструкції злітно-посадкової смуги потрібно вирішувати, бо її стан такий, що за рік вона буде просто непридатна для використання», − запевнив Микола Кміть.
Він також зазначив, що не володіє інформацією про те, що авіакомпанії «Австрійські авіалінії» та «Люфтганза» у разі закриття аеропорту припинять роботу на ринку авіапослуг Львівщини.
+++
У столиці України проходить нарада з питань безпеки під час футбольного Євро-2012
Укрінформ
02.12.09
Під головуванням директора департаменту УЄФА зі стадіонів та безпеки Марка Тіммера та за участю керівника директора турніру Євро-2012 від УЄФА Мартіна Каллена у Києві розпочалася нарада з питань забезпечення громадського порядку та заходів безпеки під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
Як повідомили УКРІНФОРМу у прес-службі МОК «Євро-2012 Україна», участь у нараді беруть представники урядів України та Польщі, правоохоронних органів обох країн, українського та польського місцевих організаційних комітетів тощо. Експертам УЄФА буде презентований проект Інтегрованої концепції забезпечення безпеки й правопорядку під час Євро-2012, яку розробляють організатори чемпіонату з боку України та Польщі.
Звертаючись до учасників зустрічі, директор турніру в Україні Маркіян Лубківський наголосив, що сьогодні формується нова філософія відносин між уболівальниками і правоохоронними органами, що грунтуватиметься на взаємоповазі, допомозі і підтримці. Ця філософія, за його словами, має перерости у докорінно нову систему взаємовідносин між усіма учасниками великих спортивних заходів, що є основною ідеєю концепції.
Маркіян Лубківський подякував експертам УЄФА за допомогу у запровадженні нововведень у сфері безпеки та правопорядку, передусім на стадіонах. Він висловив переконання, що ці нововведення знайдуть своє застосування не лише під час Євро-2012, а й після його завершення, ставши невід’ємною складовою організації та проведення в Україні значних спортивних подій.
+++
УЄФА отримає окрему дорожню смугу до Євро-2012
Ukrinform.ua
02.12.09
Під час Чемпіонату Європи 2012 року з футболу весь транспорт під егідою УЄФА отримає право їздити дорогами Києва на особливих умовах. Для автотранспорту Європейського футбольного союзу буде виділено окрему смугу − про це повідомив кореспонденту Інформаційного центру «Україна-2012» керівник Управління координації роботи з УЄФА, міжнародного співробітництва та інформаційного забезпечення Арсен Попель.
Привілеї проїзду відокремленою смугою на столичних дорогах отримають не тільки представники «родини» УЄФА (чиновники Союзу, команди-учасники, віп-гості, суддівський корпус тощо), а й організовані групи вболівальників. Відповідну дорожню розмітку нанесуть за маршрутами, передбаченими планом мобільності.
Крім того, під час Євро-2012 можна буде швидше рухатися міжміськими автошляхами, аби скоротити витрати часу на переїзд з одного приймаючого міста до іншого − цьому значно сприятиме якість оновленої дорожньої інфраструктури України. «Якщо зараз із Києва до Львова можна доїхати за 6,5 годин, то після реконструкції автошляху, який сполучає ці міста, цей час ми зможемо скоротити до 6-5,5 години», − розповів заступник директора Коорбюро з підготовки та проведення Євро-2012, пан Попель.
+++
Безпеку експлуатації розбудованого до «Євро-2012» аеропорту «Львів» може гарантувати тільки Господь Бог, − Лукашик
Zik.com.ua
02.12.09
Безпеку експлуатації розбудованого до «Євро» аеропорту «Львів» може гарантувати тільки Господь Бог. Про це сьогодні, 2 грудня, на сесії Львівської облради сказав начальник головного управління містобудування, архітектури та просторового розвитку Львівської ОДА Степан Лукашик, інформуючи про стан підготовки Львівщини до «Євро-2012».
«Сказати, що я гарантую безпеку Львівського аеропорту, я не можу. Безпеку може гарантувати тільки Господь Бог», − сказав Лукашик, відповідаючи на запитання депутатів.
«Все, що можна було закласти, щоб не допустити форс-мажорних обставин, закладено у проектах і виконується», − запевнив він.
Лукашик повідомив, що колишній військовий аеропорт у Черлянах не реально підготувати до «Євро-2012». З його слів, на сьогодні приватні структури викупили колишню злітно-посадкову смугу аеропорту в Черлянах. Не дозволяє розбудовувати там аеропорт і рівень ґрунтових вод. «Це не реально до 2012 року повернутися до цієї теми», − сказав Лукашик про аеропорт у Черлянах.
У той час, він поінформував, що у схемі планування Львівської області передбачене будівництво аеродромного комплексу поблизу с. Цунів.
Зазначимо, раніше мешканці с. Сокільники Пустомитівського району протестували проти розбудови злітно-посадкової смуги львівського аеропорту. Санітарно-будівельні норми передбачають будівництво аеропорту не менше як на 30 км від населених пунктів.
+++
13 депутатів з Городка ініціюють спорудження до «Євро-2012» тролейбусної лінії «Львів-Городок-Шегині»
Zik.com.ua
02.12.09
Тринадцятеро депутатів Городоцької міської ради скерували звернення до Кабінету міністрів України, в якому обґрунтували необхідність спорудження тролейбусної лінії зі Львова − у місто Городок, а звідти − у прикордонні Шегині. Про це повідомив сьогодні, 2 грудня, власкорові ЗІКу депутат Городоцької міської ради, голова Регіонального фонду розвитку «Городоччина» Андрій Хома.
З його слів, з копіями цього звернення депутати ознайомили також міністра транспорту України, міністра економіки та питань європейської інтеграції України, голову Львівської обласної ради, голову ЛОДА, голів Городоцьких райради та РДА.
Андрій Хома каже, що реалізація ідеї тролейбусного сполучення між обласними та районними центрами, а також Держкордоном дозволить різко зменшити забруднення навколишнього середовища. Як мінімум удвоє знизити витрачання вуглецевих паливо-мастильних матеріалів, а відповідно − залежність від імпорту газу й нафтопродуктів. А також покращити безпеку руху та різко скоротити аварійність на дорогах. А також забезпечить стабільне завантаження машинобудівній та металургійній промисловості з виготовлення сучасних пасажирських та вантажних тролейбусів та зменшить собівартість пасажирських та вантажних перевезень тощо.
«Маємо надію, що Кабінет міністрів України, профільні міністерства, обласні, районні ради, державні адміністрації підтримають ідею міжміського тролейбусного сполучення в нашій державі, бо Україна вже більше, ніж півстоліття має досвід експлуатації найдовшої та високогірної лінії «Сімферополь-Алушта-Ялта», − наголосив Андрій Хома.
Також депутат Городоцької міської ради Андрій Хома зазначив, що у випадку розробки такої Державної програми уряд відгукнеться на пропозицію городоцьких міських депутатів, аби розпочати її реалізацію саме з будівництва тролейбусної лінії «Львів-Городок-Шегині» − з розташуванням тролейбусного парку в Городку.
«Першочерговість саме цієї тролейбусної лінії пов’язана з мінімальними витратами на проектування та будівництво траси, бо на дорогах між Львовом і Городком, а також по шляху від Львова до Шегинь немає жодного залізничного переїзду з контактною електромережею. А за умови введення її в експлуатацію до «Євро-2012», забезпечить перевезення значної частини вболівальників з-за кордону у Львів саме тролейбусами», − пояснив власкорові ЗІКу суть своєї ідеї депутат Городоцької міської ради Андрій Хома.
+++