Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ЕВРО-2012

 

Фельдман: Подготовку Харькова к Евро-2012 тормозят депутаты-регионалы и Ющенко

Podrobnosti.ua

27.11.09

Народный депутат, уполномоченный депутатского объединения «За Харьковщину!» Александр Фельдман опровергает заявление мэра Харькова Михаила Добкина о том что «правительство прекратило финансирование Евро-2012 в Харькове».

По словам Александра Фельдмана, проблемы действительно есть, но они не являются критическими и не касаются исключительно Евро-2012 и Харькова. Их создает не Правительство, а во-первых, Секретариат президента Украины, который блокирует расходование прибыли Национального банка на нужды развития экономики и инфраструктуры, а во-вторых, депутаты от оппозиции, которые отказываются от конструктивного рассмотрения Бюджета-2010 и вопросов связанных с внесением изменений в Бюджет-2009, утвреждает Федьдман.

«Вокруг Евро-2012 идет много спекуляций, считает Фельдман. Когда мэры городов и спортивные чиновники встречаются с представителями УЕФА и рапортуют о собственных заслугах − говорится о том, что финансирование идет высокими тепами и что именно эти чиновники опережают всех остальных в выполнении всех планов. Когда же дело касается чисто политических заявлений, то говорится что все плохо и денег вообще никто не дает. Если бы все так плохо было в Харькове, то на 5 декабря не было бы намечено открытие стадиона «Металлист», − заключил Фельдман.

Как сообщалось, сегодня мэр Харькова Михаил Добкин заявил, что Кабинет министров Украины прекратил финансирование объектов Евро-2012. Средства города и инвестора уже полностью исчерпались.

+++

Ивано-Франковский облсовет принял решение передать имущественный комплекс аэропорта в концессию.

Rbc.ua

27.11.09

Ивано-Франковский областной совет решил передать целостный имущественный комплекс областного коммунального предприятия «Международный аэропорт Ивано-Франковск» в концессию. Решение об этом приняла 34-я сессия Ивано-Франковского облсовета сегодня для обеспечения своевременной подготовки аэропорта к Евро-2012, привлечения инвестиционных средств и учитывая ходатайство ОАО «Нефтехимик Прикарпатья», передает корреспондент РБК-Украина. Согласно решению, депутаты включили целостный имущественный комплекс аэропорта в перечень объектов собственности территориальных общин сел, поселков и городов области, которые могут быть предоставлены в концессию, а также поручили Ивано-Франковской облгосадминистрации подготовить и провести концессионный конкурс. После определения победителя конкурса облгосадминистрация должна подать на утверждение сессии облсовета проект решения о предоставлении в концессию целостного имущественного комплекса «Международный аэропорт Ивано-Франковск».

Напомним, с января 2005 г. целостный имущественный комплекс «Международный аэропорт Ивано-Франковск» арендует ОАО «Нефтехимик Прикарпатья».

+++

Китайці готові побудувати залізничну лінію від Києва до аеропорту «Бориспіль»

Ольга Танасійчук

Укрінформ

27.11.09

Рамкову угоду про організацію залізничного пасажирського сполучення між містом Київ і аеропортом «Бориспіль» підписали на цьому тижні у Пекіні керівники Китайської національної корпорації машинобудівної індустрії і корпоративних підрядів і держпідприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Сума інвестиції − $1 млрд., які надасть Китайський банк розвитку, повідомляє пекінський кореспондент УКРІНФОРМу.

У разі реалізації проекту це стане найбільшим вкладенням в економіку України китайською стороною.

Генеральний директор Китайської національної корпорації машинобудівної індустрії корпоративних підрядів Сунь Бай висловив надію на те, що цей проект надасть позитивний вплив не тільки на роботу міжнародного аеропорту «Бориспіль», а й на розвиток економіки України загалом. Основи для оптимізму дає, за словами Сунь Бая, те, що це співробітництво знаходить підтримку як на рівні українського уряду, так і парламенту.

Генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» Борис Шахсуваров вважає пропозицію китайської сторони дуже цікавою. «Сума запропонованого кредиту − $1 млрд. − досить велика, і потрібні вагомі обгрунтування для її отримання», − сказав він у бесіді з кореспондентом УКРІНФОРМу. Залучення грошей на спорудження такого важливого інфраструктурного проекту допоможе вивести головний аеропорт країни на європейський рівень, відзначив Борис Шахсуваров. За його словами, торік «Бориспіль» пропустив 6,7 млн. пасажирів, у цьому році на фоні кризи відзначається деяке зниження показника, однак найближчим часом ситуація, згідно з прогнозами, зміниться.

У цей час між головними повітряними воротами країни і столицею існує лише автомобільне сполучення, що не відповідає європейським стандартам. До того ж здача в експлуатацію нового терміналу D дозволить збільшити пропускну спроможність аеропорту до 15 млн. пасажирів на рік, що зажадає розширення можливостей доставки пасажирів до аеропорту і назад у місто. Спорудження залізничної лінії між столичним аеропортом і містом якраз і стане виходом з ситуації.

Генеральний директор української Державної інноваційної фінансово-кредитної установи (ДІФКУ) Ярослав Ісаков відзначив, що з настанням кризи доступ України до кредитних ресурсів і послуг з точки зору умов і термінів сильно ускладнився. Китайська пропозиція дуже приваблива і повністю відповідає політиці уряду з фінансування будівництва інфраструктурних об'єктів, у тому числі і в аспекті підготовки до Євро-2012. Крім того, воно вигідно відрізняється від пропозицій ряду інших країн. У бюджеті 2009 року сума, передбачена на державні гарантії, визначена в розмірі 32 млрд. грн., нагадав він кореспондентові агентства. Гендиректор ДІФКУ наголосив, що китайська сторона готова фінансувати проекти на території України тільки під державні гарантії. Водночас, за півроку, поки тривали переговори з потенційним інвестром, Києву вдалося добитися безпрецедентних поступок, зокрема, переконати китайську сторону відмовитися від передоплати, що становить 15% від вартості контракту.

Україна зацікавлена у залученні китайських фінансових коштів, відзначив у бесіді з китайськими партнерами Надзвичайний і Повноважний Посол України в КНР Юрій Костенко. Він наголосив, що документ підписаний в розвиток домовленостей, досягнутих в ході жовтневого візиту до України делегації на чолі з віце-прем'єром Держради КНР Чжан Децзяном. Саме тоді була укладена міжурядова угода про розвиток співробітництва у сфері будівельної інфраструктури.

Всі необхідні документи на будівництво будуть узгоджені вже до кінця нинішнього року, а безпосередньо будівництво почнеться до середини наступного. Українська сторона зацікавлена в довгостроковому співробітництві з китайськими партнерами, а цей проект розрахований на кілька років.

+++
ФУТБОЛ

 

 

Мнение: Час очистити футбольний акваріум

Turnir.com.ua

27.11.09

Скандальна ситуація з фінансовими зловживаннями у ПФЛ стала таким собі наслідком того всього нездорового, що постійно твориться у нашому футболі, а час від часу активізовується.

От тільки останнім часом цих «активних» періодів стало щось аж забагато. Згадайте шум довкола суддівства матчу «Дніпро» − «Динамо» і розмову Коломойського з арбітром після гри. Потім були ціни на квитки на «Донбас-Арену», потім петиція уболівальників щодо відставки Суркіса. Тепер − ситуація з Сиротою і ПФЛ. І все це впродовж якогось місяця!

Та якщо раніше помітні скандали стосувалися лише федерації і УПЛ, то тепер вони почали сходити нижче. І це, реально, лякає. Адже те, що великий футбол − це, передовсім, великі гроші і бізнес, а вже потім щось схоже на спортивні змагання, мабуть, аксіома, з якою ніхто не сперечається. Але дуже хотілося вірити, що бодай на нижчих рівнях це не так. Ситуація ж з ПФЛ цю віру вбиває.

Правду кажуть, що риба гниє з голови. Хто є головою в нашому футболі, думаю, нікому пояснювати не треба. І хочемо ми того чи ні, але ця гниль рано чи пізно таки доходить від голови до хвоста, а хвостом в нашому випадку є дитячий футбол. І, як не прикро це визнавати, але невдовзі ми можемо почути про те, що директор чи тренер якоїсь футбольної ДЮСШ за кошти, виділені на підготовку секції, або виїзду на змагання поїхав у відпустку зі свою сім'єю, чи погасив кредит на машину, чи просто пропив їх з друзями у ресторані. Зрештою, не виключаю, що такі випадки вже існують, от тільки знає про них дуже обмежене коло людей. Але шила в мішку не утаїш, рано чи пізно воно вилізе назовні. Останні події про це яскраво свідчать.

І в цій ситуації, мабуть, єдиим варіантом для оздоровлення українського футболу є те, щоб всі ці шила поскорше повилазили зі всіх мішків. Лише в такому випадку можливе «перезавантаження». І якщо це справді дасть позитивний результат, то мені, чесно кажучи, абсолютно байдуже хто вирішив ці шила повитягувати назовні і з яких мотивів. Адже, ще дітьми завдяки всім відомому мультику ми освоїли: «Якщо зірки запалюються, значить це комусь потрібно». Нічого в цьому світі не відбувається «просто так», за кожним викриттям стоять конкретні особи, конкретні більш чи менш меркантильні інтереси. Це очевидно. Але, повторюся, мені байдуже хто і що за цим стоїть, головне, щоб нам вдалося пошвидше пройти цей етап «гниття рибини», викинути її в смітник, провітрити «приміщення», де вона засмерділася і вже з новим «уловом» поводитися так, щоб його не спіткала доля попереднього.

І це стосується, як «акваріумів» ФФУ, так і УПЛ, ПФЛ, аматорських ліг, дитячо-юнацьких шкіл і секцій і так аж до дворового футболу.

Підписатися на новини