Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ФУТБОЛ
Маркевич претендує на місце Михайличенко
Юлия Зарицкая
Utro.ua
20.11.09
Після провальної поразки від греків збірна України може розпрощатися з головним тренером Олексієм Міхайліченко. Про це вже щосили ведуться бесіди в спортивних кругах, а не для друку» експерти визнають, що єдино правильним ходом для нього було б самостійне піти.
Коментуючи ж те, що відбувається, сам головний тренер заявив, що якщо йому запропонують залишитися на цій посаді, то він продовжить працювати. Цікаво, як в даній ситуації поступить ФФУ. Чи дасть другий шанс нинішньому наставникові або все-таки запросить нового фахівця.
На даний момент складно сказати, хто зможе замінити Олексія Міхайліченко на посту наставника збірної. На слуху у багатьох прізвища Олега Блохина, Валерія Газзаєва, Мирона Маркевіча, Мірчи Лучеську, В'ячеслава Грізного і навіть Гуса Хиддінга. Багато з них багато чого добилися зі своїми командами.
Правда в кожній з цих кандидатур є дуже багато «але». Одних можуть просто не відпустити гендиректора клубів, інші нам просто не по кишені, треті ні за що не погодяться поєднувати клубне тренерство з роботою в збірній...
Заслужений тренер України Анатолій Заяєв звернувся до президента Федерації футболу України Григорію Суркісу відправити у відставку з посади головного тренера збірної України Олексія Міхайліченко, і призначити на його місце Олега Блохина. «Я озвучу свою позицію: збірною України потрібні зміни на самому верху − на тренерському містку. Я не хочу у всьому винити виключно Олексія Міхайліченко, проте я не побачив з його боку нічого такого, за рахунок чого ми могли б вийти на чемпіонат світу, хоча обігравати Грецію наша команда була просто зобов'язана. Збірною України потрібний Олег Блохин. І я звертаюся особисто до президента ФФУ Григорія Суркіса з проханням подумати над його поверненням в національну команду країни. У нього є авторитет, він по-хорошому злий, ще сповна молодий і він зголоднів по перемогах. Саме Олег Блохін повинен готувати футболістів до домашнього Євро-2012».
Експерти ж признаються, що об'єктивно шанси Олексія Михайловича залишитися на своєму посту дуже невеликі. Це може статися лише в тому випадку, якщо гідної заміни йому так і не знайдуть.
У неофіційних бесідах з представниками української футбольної еліти, «Вістям в Україні» удалося взнати, що одним з найбільш вірогідних кандидатів може бути нинішній головний тренер ФК «Металіст» Мирон Маркевіч. Цей наставник зумів згуртувати харківську команду, прищепити їм дух переможця. Саме завдяки Маркевічу вже три роки підряд «Металіст», що раніше ніколи не відрізнявся стабільністю, стримується на третьому місці в чемпіонаті України. З тим, що саме цей тренер здатний змусити нашу збірну заграти в повну силу, погоджуються і українські уболівальники. Проте по цілому ряду обставин говорити про якісь конкретні тренерські рокіровки доки рано.
А тим часом, на сайті Онлайні Петиції почався збір підписів за звільнення зі своєї посади президента Федерації футболу України Григорія Суркіса і головного тренера національної збірної України Олексія Міхайліченко.
«Ми, вболівальники Національної збірної України по футболу, після ганебної поразки збірною України збірної Греції 0:1, і жахливої гри яку продемонструвала наша збірна вимагаємо негайної відставки Голови ФФУ Г. Суркіса і тренера Національної збірної А. Михайличенко.
«Не випробовуйте далі наше терпіння», − говориться в петиції. На даний момент під петицією підписалися більше 7200 чоловік.
+++
События Майдана остановили толчок украинской государственности на несколько лет − М.Погребинский
Imk.com.ua
20.11.09
События Майдана нельзя оценивать в оптимистическом ключе, фактически Майдан довел страну до состояния «фейлор стейт» (провальное государство). Об этом, как передает корреспондент ИМК, сказал сегодня на пресс-конференции директор Киевского центра политических исследований и конфликтологии Михаил Погребинский.
По его словам, события Майдана остановили толчок украинской государственности на несколько лет, и «Украина бы не потеряла так много, если бы не Майдан».
«Футбольный проигрыш − это также результат Майдана», − добавил М.Погребинский.
Он также отметил, что в поражении нашей сборной видит результат систематического подхода в назначении несоответствующих руководителей, «который ввели помаранчевые».
+++
ЕВРО-2012
Кабмін схвалив Концепцію забезпечення функціонування транспорту і управління дорожнім рухом під час Євро-2012
УНІАН
20.11.09
Кабінет міністрів України схвалив розроблену Міністерством транспорту і зв'язку Концепцію забезпечення функціонування транспорту і управління дорожнім рухом під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Як повідомили УНІАН у прес-службі міністерства, відповідне рішення ухвалене на засіданні уряду 19 листопада 2009 року.
За словами першого заступника міністра транспорту і зв'язку України Василя ШЕВЧЕНКА, реалізація цієї концепції дозволить забезпечити повне і якісне транспортне обслуговування, координацію всіх видів транспорту і управління дорожнім рухом під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Йдеться про належну роботу транспорту загального користування на шляхах міжнародного і міжміського сполучення, в межах і навколо міст, в яких проходитимуть матчі чемпіонату, і за основними маршрутами сполучення зі стадіонами, зокрема, від місця проживання гостей чемпіонату до стадіонів і у зворотному напрямі.
Крім того, в концепції прописані напрями розвитку автодоріг, залізниць між приймаючими містами і в міжнародному сполученні, вдосконалення роботи аеропортів, а також розвиток міського громадського транспорту.
Для загальної координації роботи всіх видів транспорту при Кабінеті Міністрів України із залученням зацікавлених центральних і місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування буде створено центральний диспетчерський центр. Він здійснюватиме управління передислокацією рухомого складу, допоміжного устаткування між приймаючими містами, а також виконувати функції централізованого управління транспортом і дорожнім рухом.
При цьому в кожному приймаючому місті на базі диспетчерських пунктів підприємств міського громадського транспорту буде створено координаційні центри з управління громадським транспортом і дорожнім рухом. Вони опікуватимуться питаннями взаємодії транспорту загального користування і міського громадського транспорту, управління чартерними автобусами-шатлами, раціонального використання рухомого складу тощо.
До складу координаційних центрів міст увійдуть представники центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування і підприємств, відповідальних за взаємодію між підприємствами транспортно-дорожнього комплексу, житлово-комунальних служб, служб забезпечення безпеки тощо.
Фінансове забезпечення реалізації концепції здійснюватиметься за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, а також інших джерел.
+++
Украинские дороги не «дотягивают» до уровня европейских
Ubr.ua
20.11.09
Украинские дороги к ЕВРО-2012 будут подготовлены вовремя. Сейчас практически завершено строительство основных автомагистралей через Копти-Глухов-Бачевск, — это Московское направление, и дороги Киев — Ковель — Ягодин, — с выходом на Польшу.
Чтобы отечественные пути развивались и отвечали всем требованиям ЕС, правительство, по подсчетам экспертов, ежегодно должно выделять свыше 35 миллиардов гривен. Нынешний план Кабмина — около 14.
В государственной компании «Укравтодор», говорят, что ожидают приблизительно 5-8 миллиардов. Этих средств хватит только на ремонт автострад.
Комментирует Федор Гончаренко, директор капитального строительства и инвестиционной политики компании «УКРАВТОДОР»: «Этих денег хватает только на такие, самые необходимые работы, для того, чтобы предупредить вообще разрушение автомобильных дорог. А для того, чтобы интенсивно развиваться — это очень мало»
+++