Футбольная жизнь в зеркале СМИ
Интернет
ЕВРО-2012
Розрекламована Садовим «АренаКом» навіть не є юридичною особою
Zik.com.ua
13.11.09
13 листопада 2009 р. Відеоміст між Києвом та Львовом на тему: «Готовність Львова до Євро-2012 напередодні прийняття кінцевих рішень УЕФА щодо організації футбольного турніру в Україні». лег Засадний, директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради
Компанія «АренаКом» не є юридичною особою, не зареєстрована як така у Республіці Німеччина, та не має відповідної правоздатності та дієздатності як юридична особа. Цю інформацію сьогодні ЗІКу підтвердив директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.
У розпорядженні ЗІКу є копія Акту, складеного 24 жовтня цього року, у якому директор Львівського комунального підприємства «Дирекція з будівництва стадіону у Львові» Сулима В. В., заступник директора Львівського комунального підприємства «Дирекція з будівництва стадіону у Львові» Черкас Р. Є., директор по капітальному будівництву ТЗОВ Проектно-будівельне підприємство «Азовінтекс» Карасик О. Я., начальник юридичного відділу ТЗОВ ПБП «Азовінтекс» Курібло В. А., за участю пана Томаса Шпека склали акт про те, що компанія «АренаКом» не є юридичною особою, не зареєстрована як така у Республіці Німеччина, та не має відповідної правоздатності та дієздатності як юридична особа.
Під цим актом стоять підписи усіх, крім Томаса Шпека.
Олег Засадний у коментарі ЗІКу сьогодні, 13 листопада, підтвердив, що ця інформація справді є правдивою, але сказав, що через це немає жодних проблем. За його словами, це тільки різниця у законодавстві України та Німеччини.
Засадний каже, що Томас Шпек є зареєстрований як юридична особа, а компанія «АренаКом» є його приватною компанією, яка зареєстрована на його особисту адресу. Але по своїх зобов’язаннях він відповідає власним майном.
В Україні ж, каже Засадний, немає відповідного аналогу у законодавстві: Є ПП і є ТЗОВ, яке відповідає статутним фондом, натомість у Німеччині Томас Шпек відповідає по зобов’язаннях усім своїм приватним майном.
«Уся різниця у законодавстві, але із цим немає жодної проблеми», − сказав Засадний.
+++
Повноцінне будівництво стадіону у Львові має відновитися до кінця 2009 року
Михайло Мельник
Укрінформ
13.11.09
Жодних робіт з будівництва стадіону у Львові, що збирається прийняти футбольні матчі чемпіонату Європи 2012 року, не презупинено, але вони ведуться уповільниними темпапи. На повну силу зведення новобудови розпочнеться лише після того, як буде отримано, заключення експертів консалтингової компанії «Арена.Ком» щодо підготовлених робочих креслень. Про це під час сьогоднішнього відеомосту між Києвом та Львовом в інформцентрі «Україна-2012» сказав директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.
«Роботи не зупинено, нині на будівельному майданчику перебуває близько 50 чоловік, які працюють над зведенням фундаменту західної трибуни. Тут розташуються приміщення, що будуть надані командам, і там змін великих не має. По всіх інших роботах ми чекаємо визначення експертизи, аби до кінця року відновити повноцінне будівництво», − зазначив він.
Олег Засадний повідомив, що заборгованості по будівництву стадіону не має. Вся передбачена сума, а це близько 80 мільйонів гривень виплачена. Крім того, додатково ще було виділено близько 10 мільйонів гривень на закупівлю будматеріалів. «Держава надала нам співфінансування, кошти ми отримали і готові працювати», − додав він.
+++
Львівські правоохоронці готуються до Євро-2012
Укрінформ
13.11.09
Львівські правоохоронці послідовно виконують заходи цільової програми Міністерства внутрішніх справ України, пов'язані із безпекою проведення футбольного чемпіонату Європи-2012.
Під час сьогоднішнього відеомосту між Києвом та Львовом в інформцентрі «Україна-2012» УКРІНФОРМу заступник начальника Головного управління МВС у Львівській області з питань підготовки до Євро-2012 генерал-лейтенант міліції Василь Рябошапко повідомив, що на Львівщині вже працює постійна робоча група, до складу якої входять відповідальні працівники низки служб, зокрема Інтерполу, підрозділу громадської безпеки.
За його словами, пріоритетними завданнями управління, яке він очолює, є створення належних умов безпеки на стадіоні, організація служби дорожнього руху, забезпечення громадського порядку у фан-зонах.
«Ми вже маємо базу даних про футбольних хуліганів. Обмінюємося досвідом із поліцейськими з країн-сусідів. Європейський досвід для нас є дуже важливим. Львівські правоохоронці побували у кількох державах. Ми провели корисні зустрічі з поліцейськими з Бельгії, які спільно зі своїим голландськими колегами працювали на Євро-2000», − розповів Василя Рябошапко.
Він також поінформував, що вже розпочалася предметна підготовка особового складу міліції до Євро-2012. Зокрема, передбачається навчання правоохоронців іноземним мовам. В цьому їм має допомогти спеціально розроблений до чемпіонату українсько-польсько-англійський посібник.
+++
Будівництво Львівського стадіону припиненно до грудня: німці продовжують аналізувати робочі креслення
Galinfo.com.ua
13.11.09
До кінця листопада компанія «Arena. соm» має зробити висновки щодо відповідності робочих креслень проекту нового стадіону. Після цього всі проектні роботи будуть здійснювати фахівці компанії. До нового року роботи на стадіоні повинні відновитися у повному обсязі. Про це сьогодні, 12 листопада, під час телемосту з підготовки Львова до «Євро-2012» заявив директор департаменту з «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.
За його словами, нині на стадіоні працюють 50 осіб, які виконують роботи на західній трибуні. Боргів за виконані роботи перед генпідрядником «Азовінтексом» Львівська міська рада немає. Освоєно 80 млн грн, з них 10 млн грн − аванс.
Додамо, раніше повідомлялось, що робочі креслення Львівського стадіону мали повернути до 20 листопада.
+++
Євро-2012: Львів планує здати стадіон у вересні 2011 року
Zaxid.net
13.11.09
«Попередні графіки, узгоджені з УЄФА, передбачали, що ми завершимо стадіон до Євро-2012 у Львові у липні 2011 року. Однак є затримки, тому зараз говоримо про вересень 2011 року», − заявив сьогодні, 13 листопада, під час відеомосту з Києвом на тему «Готовність Львова до Євро-2012 напередодні прийняття кінцевих рішень УЕФА щодо організації футбольного турніру в Україні» директор департаменту Євро-2012 Львівської міської ради Олег Засадний.
Відповідні зміни, зазначив Олег Засадний, ще треба внести до графіку будівельних робіт.
Він поінформував, що зараз на стадіон освоєно 80 млн грн державних коштів. Також є 10 млн грн авансу на замовлення матеріалів та сировини. «Ми отримали ще 50 млн грн з держбюджету і готові з ними працювати», − зазначив О.Засадний.
Він наголосив, що наразі не можна судити за кількістю використаних коштів про об’єми зроблених робіт на будмайданчику стадіону: «Основні роботи − підготовчі та земельні. Тут дуже важливе питання сезонності. Натомість основні кошти буде витрачено на комп’ютерне забезпечення, системи доступу тощо. Ці роботи натомість виконуються набагато швидше за земляні та будівельні», − наголосив Олег Засадний.
О.Засадний зазначив, що поки компанія «Арена.Ком» виконує експертизу проекту стадіону, виконуватиметься лише частина робіт. «На майданчику працює близько 50 осіб, які ведуть роботи у межах західної трибуни стадіону», − уточнив він.
Разом з тим, Засадний не виключає, що вимоги УЄФА щодо проведення футбольних змагань такого масштабу можуть змінитися після Чемпіонату світу з футболу 2010 року.
Олег Засадний додав, що новий стадіон зможе на 40-50% збільшити кількість футбольних глядачів − проти тої, що є зараз.
«Футбольні клуби Львова відтак зацікавлені інвестувати у стадіон. Вони заявляють про готовність, однак чекають на остаточне рішення виконкому УЄФА щодо приймаючих міст у грудні», − зазначив О.Засадний.
Нагадаємо, президент УЄФА Мішель Платіні візьме участь у роботі виконкому 10-13 грудня, який прийме рішення про формат чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
Як зазначалося раніше, повна вартість будівництва стадіону до Євро-2012 у Львові з усією зовнішньою інфраструктурою, благоустроєм, комунікаціями становить 85 млн євро.
+++
Євро-2012: Україна і Польща сформують «чорні списки» агресивних фанів
Zaxid.net
13.11.09
На базі центрального апарату Міністерства внутрішніх справ України розпочато формування інформаційної бази даних для правоохоронців до Євро-2012.
«Вона міститиме інформацію не лише з України, але й від європейських міст», − повідомив сьогодні, 13 листопада, під час відеомоста з київськими ЗМІ. «Готовність Львова до Євро-2012 напередодні прийняття кінцевих рішень УЕФА щодо організації футбольного турніру в Україні» заступник начальника ГУ МВС України у Львівській області з питань підготовки до Євро-2012, генерал-лейтенант міліції Василь Рябошапка.
В першу чергу, каже правоохоронець, МВС України під час створення цієї бази співпрацюватиме з Польщею.
«Крім того, продаж квитків через Інтернет допоможе нам визначити, хто приїде на Чемпіонат», − зауважив Василь Рябошапка.
Загалом, поінформував Василь Рябошапка, Міністерством внутрішніх справ розроблено цільову програму із забезпечення громадського правопорядку під час проведення в Україні Євро-2012. Правоохоронці працюють над такими напрямками, як порядок на стадіоні, безпека на дорогах та робота у фанзонах.
«Ми вже апробували наші напрацювання під час матчу «Україна-Англія». Крім того, створено спеціальну робочу групу, яка включає представників підрозділів карного розшуку, підрозділів боротьби з нелегальною міграцією та обігом наркотиків для роботи у цих напрямках. Налагоджено контакти з СБУ, митниками та прикордонниками. Тобто, почалась підготовка особового складу міліції для роботи у святково-екстремальних умовах», − сказав В.Рябошапка.
Також він зазначив, що у межах підготовки до Євро-2012 випущено розмовник для правоохоронців англійською та польською мовами.
Нагадаємо, з 2007 року у Львівському державному університеті внутрішніх справ працівники правоохоронних органів вивчають англійську мову до Євро-2012.
+++
У мерії вірять, що ФК «Карпати» і «Львів» співфінансуватимуть будівництво євростадіону
Portal.lviv.ua
13.11.09
Директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний сподівається, що керівництво львівських футбольних клубів «Карпати» та «Львів» також доєднаються до фінансування будівництва євростадіону. Про це він повідомив сьогодні під час телемосту на тему «Готовність Львова до Євро-2012 напередодні прийняття остаточних рішень УЄФА щодо організації футбольного турніру в Україні».
«Ми маємо інвестиційну угоду з львівськими клубами, але всі чекають на 10 грудня. ФК «Карпати» та «Львів» говорять, що готові інвестувати, але потрібно дочекатися рішення УЄФА», − зазначив О.Засадний.
За словами чиновника, наразі ж будівництво євростадіону у Львові залишається соціальним проектом, який співфінасують місто та держава.
О.Засадний також запевнив, що на сьогоднішній день немає жодних боргів перед генпідрядником за виконані будівельні роботи. «80 мільйонів гривень з бюджету міста проплачено, а також 10 мільйонів авансу на закупівлю матеріалів, а також 50 мільйонів отримали з держбюджету і готові за ці гроші працювати», − зазначив він.
О.Засадний додав, що будівництво стадіону буде завершено у вересні 2011 р.
Нагадаємо, остаточне рішення, які саме українські міста, окрім Києва, прийматимуть Євро-2012, УЄФА має винести 10-11 грудня. Останнє в цьому році засідання Виконавчого комітету УЄФА розпочнеться на Мадейрі в четвер, 10 грудня і продовжиться 11 грудня.
На право приймати матчі фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року претендують чотири українських міста: Київ, Донецьк, Львів і Харків. На даний момент остаточно затвердженим є лише Київ.
+++
Засадний каже, що Львів випереджає графік УЄФА по підготовці до будівництва терміналу
Zik.com.ua
13.11.09
Із інвестором будівництва терміналу ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» зараз тривають перемовини щодо підписання інвестиційної угоди. Про це сьогодні, 13 листопада, під час відеомоста Києва та Львова щодо готовності прийому міста до «Євро-2012» повідомив директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.
З його слів, аеропорт є найважливішим об’єктом Львова для «Євро-2012» і для розвитку міста у майбутньому. Він повідомив, що підписання таких угод із інвестором є дуже складним процесом, оскільки йдеться про концесійну угоду. «Концесійні угоди є складні. Мало досвіду у їх підписанні», − сказав Засадний.
Засадний повідомив, що у інвестиційній угоді передбачається віддача аеропорту «Львів» у концесію на 30 років. Основна умова, яка ставиться перед інвестором − він повинен сплачуватися відрахування до державного бюджету України і аеропорт повинен працювати.
Засадний також повідомив, що є ще два об’єкти додатково − це реконструкція діючого терміналу і побудова тимчасово терміналу на час «Євро-2012». «Думаю ці два пункти також будуть включені у співпрацю із інвестором», − сказав Засадний.
Водночас він запевнив, що інвестор готовий до роботи на нашому ринку, про що свідчить те, що вніс заставу для участі у конкурсі. «Залучити інвестора на 100 мільйонів євро, − непросто», − каже він.
Що стосується робіт у аеропорті «Львів» станом на сьогодні, то Засадний заявив, що завдяки державі проводиться фінансування будівництва злітно-посадкової смуги.
«У аеропорті йде реконструкція перонів, також проводяться земельні роботи щодо підготовки до будівництва терміналу. Ми є попереду графіку у підготовці до будівництва терміналу», − сказав Засадний. Адже, з його слів, роботи із підготовкою до будівництва терміналу мали початися у 2010 році, проте завдяки сприянню Кабміну вони розпочалися уже цього року.
+++
Садовий просить Тимошенко кошти на розширення кільцевої дороги навколо Львова
Zik.com.ua
13.11.09
Проект будівництва стадіону до «Євро-2012» у Львові проходить експертизу німецькою компанією, адже це було вимогою УЄФА. Що стосується будівництва львівського стадіону, то зрозуміло, що станом на сьогодні в Європі немає жодного стадіону, який би міг приймати «Євро-2012» зараз, адже вимоги постійно змінюються. Про це сьогодні під час відеомоста між Києвом та Львовом про «Євро-2012» повідомив директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний, відповідаючи на запитання журналістів про хід робіт на львівському стадіоні.
З його слів, всі робочі креслення стадіону зараз передані у компанію «АренаКом» «Вони обіцяли до кінця листопада нам передати свої висновки», − сказав Засадний, додавши, що надалі усі креслення будуть розроблятися цією компанією, адже вона має досвід у таких спорудах.
Що стосується розвитку навколишніх територій стадіону до «Євро-2012», то Олег Засадний повідомив, що місто Львів розвивається по дорогах, так само, як колись міста розвивалися по ріках. З його слів, південна сторона Львова, де йде кордон на Словаччину та Угорщину розвивається найшвидше.
Тому у Львівській раді уже складено плани забудови території навколо стадіону. «Там будуть побудовані і житлові масиви, і офіси. Планується також перенести туди адміністративні будинки Львівської міської ради, щоб зробити центр міста тільки історичним, для туристів», − сказав Засадний.
З його слів, Львів зараз також має правильне планування реконструкції основних магістралей та ремонту доріг міста. «Транспортна стратегія розвитку Львова дала нам можливість мати цифрову схему руху у Львові. Тепер ми бачимо, як зміна якості доріг при ремонті тої чи іншої магістралі вплине на завантаженість вулиць. Зараз у Львові йде реконструкція ключових магістралей і ми тепер знаємо, як правильно побудувати рух у місті, в тому числі і для туристів», − сказав Засадний.
Також Олег Засадний повідомив, що кільцева дорога навколо Львова буде розширюватися.
«Кільцева дорога перебуває на балансі «Укравтодору». Ми звернулися у Міністерство транспорту та Міністерство економіки, щоб добудувати північну частину кільцевої дороги. Це дасть можливість звільнити вже вулиці міста від транзитного транспорту», − каже Засадний.
З його слів, розширення потребує і південна та західна частини кільцевої дороги. «Дві смуги руху, які є, вже сьогодні добре не виконують свого призначення. Розширення кільцевої дороги − це ініціатива місцевої влади, із якою ми звернулися до уряду. Далі − все залежить від його рішення», − сказав Засадний.
+++
Засадний каже, що будівельники на стадіоні до «Євро-2012» так глибоко заховалися, що їх навіть відеокамера не бере
Zik.com.ua
13.11.09
Львів не має боргів за будівництво у місті стадіону до «Євро-2012», а будівництво стадіону у Львові не зупинялося. Про це сьогодні, 13 листопада, під час відеомоста із Києвом щодо підготовки Львова до «Євро-2012» повідомив директор департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олег Засадний.
«Жодних боргів по стадіону немає. Станом на сьогоднішній день освоєно і проплачено 80 мільйонів гривень. З них 10 мільйонів авансом на закупівлю матеріалів», − сказав Засадний.
Він повідомив, що Львів отримав із держбюджету на будівництво стадіону у Львові 50 мільйонів гривень.
«На будівництві злітно-посадкової смуги у аеропорті «Львів» також немає боргів. Там генеральним підрядником є «Азовнітекс», а його підрядною організацією є «Альтіс-холдинг». Наскільки я знаю, перед ним боргів теж немає», − сказав Засадний.
Водночас, за словами Засадного, на стадіоні станом на сьогоднішній день проводяться «проектні роботи, яких не видно через екран, але ці роботи є найважливішими для міста».
«Ми спеціально не пришвидшуємо робіт на будівельному майданчику до отримання результатів експертизи проектів будівництва стадіону. Сьогодні на стадіоні працює 50 чоловік, які працюють на фундаментах західної трибуни. Це там, де приміщення надаватимуться футбольним командам, 15 тисяч квадратних метрів. Роботи на стадіоні не зупинені», − сказав Засадний.
+++
На час реконструкції аеропорту «Львів» рейси буде перенесено до Івано-Франківська
Zaxid.net
13.11.09
«Якщо у 2010 році на 4 місяці аеропорт «Львів» буде закрито на реконструкцію, рейси прийматиме аеропорт Івано-Франківська», − повідомив сьогодні, 13 листопада, під час відеомосту з Києвом на тему «Готовність Львова до Євро-2012 напередодні прийняття кінцевих рішень УЕФА щодо організації футбольного турніру в Україні» директор департаменту Євро-2012 Львівської міської ради Олег Засадний.
Зі слів Олега Засадного, наразі міжнародні експерти, які вивчають проект реконструкції аеропорту «Львів», ще не надали висновків, чи потрібно буде закривати аеропорт на час проведення робіт.
«Очікуємо на такі висновки в кінці листопада-на початку грудня. У разі закриття, найбільше підходить для прийому наших літаків аеропорт в Івано-Франківську − він ліцензований. Аеропорт в Луцьку ще має пройти ліцензування, адже раніше використовувався здебільшого військовими», − зазначив Засадний.
Разом з тим, він додав, що аеропорт у Жешуві (Польща) розглядається як партнерський, до того ж, він може приймати трансконтинентальні рейси.
Як зазначав раніше директор ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Олександр Загрева, закриття аеропорту «Львів» для проведення необхідних будівельних та ремонтних робіт для підготовки до Євро-2012 відбудеться 1 квітня 2010 року.
+++
Для реконструкції аеропорту у Львові планують залучити кошти американського банку «Ексімбанк»
Укрінфом
13.11.09
«Для реконструкції аеропорту у місті Львів, яке претендує прийняти футбольні матчі чемпіонату Європи 2012 року, ми плануємо залучити кошти американського банку «Ексімбанк»«, − сказав під час сьогоднішнього відеомосту між Києвом та Львовом в інформцентрі «Україна-2012» депутат Львівської міської ради Петро Адамик.
Натомість головними інвесторами з будівництва аеропорту є група трьох американських компаній. Одна з них IMTC-MEI LLC виграла тендер на будівництво терміналу міжнародного аеропорту «Львів», зазначив він.
За словами директора департаменту «Євро-2012» Львівської міської ради Олега Засадного, нині у міжнародному аеропорту «Львів» «на ділянці подовження злітно-посадкової смуги здійснюють вирізання грунту до «нульової відмітки». Водночас, будується новий термінал. У нинішньому році аеропорту перераховано кошти державного бюджету в обсязі 51,001 млн грн, з яких освоєно 44,501 млн грн.
Не менш важливе у підготовці Львова до Євро-2012 є будівництво доріг, і місто має чітку схему, аби вони з'явилися вчасно. Найкраще у цьому напрямку Львів рухається в облаштуванні доріг, що з'єднують Україну зі Словаччиною і Угорщиною.
Загалом на сьогоднішній день у ході підготовки України до Євро-2012 профінансовано «дорожніх» робіт на суму 1030,374 млн грн, із них за кошти державного бюджету − 480,448 млн грн.
+++
МНС закликає Київраду поспішити з земельними ділянками для нових пожежних депо
Mns.gov.ua
13.11.09
МНС закликає Київську міську раду прискорити виділення земельних ділянок для будівництва пожежних депо в рамках підготовки до проведення Чемпіонату Європи 2012 року з футболу. Про це сказав на брифінгу заступник Міністра МНС Валерій Третьяков. «У нас немає проблем у плані будівництва депо на Столичному шосе, там роботи ведуться. Але те, що відноситься до Святошинського району, там, де був задіяний Лісовий масив, по Дарницькому, Деснянському і Солом’янському районах, на сьогоднішній день у нас немає рішення стосовно землевідведення», − зазначив В.Третьяков. За його словами, до ЧЄ-2012 із футболу МНС планує побудувати 3 пожежних депо в Харкові, 1 − у Львові і 5 − у Києві.
+++
Аваков: Харьков − абсолютный фаворит по подготовке к ЕВРО-2012
Glavnoe.ua
13.11.09
5 декабря пройдет торжественное открытие стадиона «Металлист». По мнению харьковского губернатора Арсена Авакова, это должно стать дополнительным стимулом для комиссии УЕФА, которая 10 декабря на заседании вынесет окончательный вердикт.
«По крайней мере, Харьков сделал все для того, чтобы ЕВРО состоялось, мы − молодцы. Когда я говорю «мы», я не себя имею в виду. Я имею в виду всех, кто принимал в этом участие», − сказал губернатор.
По информации пресс-службы ХОГА, на сегодняшний день уже решены практически все проблемы: стадион готов, добавляются и реконструируются гостиницы, комфортабельные студенческие общежития, полным ходом идет реконструкция аэропорта.
«Я думаю, что к нам замечаний не будет, и те оценки, которые нам давали официальные и неофициальные эксперты УЕФА во главе с господином Тэйлором, для Харькова они абсолютно комплиментарны. Харьков абсолютный фаворит и город номер один по подготовке к ЕВРО» − уверен Аваков.
+++
Региональные печатные СМИ
ФУТБОЛ
Больше всего болельщиков живет в Донбассе
Жизнь (Донецкая область)
13.11.09
После победы над сборной Англии и двух разгромов Андорры украинская сборная по футболу сохраняет все шансы на поездку на ЧМ-2010 в ЮАР. Для этого ей предстоит пройти сборную Греции, сыграв стыковые матчи 14 и 18 ноября. Но, несмотря на это, у украинцев, как ни странно, не наблюдается роста интереса к футболу. Так кто же он − современный отечественный болельщик?
Кто мало учился − футбол не любит?
Согласно результатам опроса, проведенного социологической группой «Рейтинг», 65,5% украинцев не считают себя футбольными болельщиками. 18,2% − болеют, но не особо активно, 9,7% − пристально следят за успехами и неудачами украинских клубов. И только 4,9% соотечественников являются фанатами футбола. Несмотря на такие показатели, футбол все же объединяет украинцев.
Наибольшее число болельщиков живет в Донбассе, центре страны и западных ее областях. Восточный и южный регионы меньше интересуются самым популярным в Украине видом спорта. Причем в городах болельщиков больше (35%), чем в селах (27%). И, что особенно интересно, подавляющее большинство болельщиков имеют высшее образование, а равнодушные к футболу − начальное, среднее или окончили ПТУ.
Практически аналогичная зависимость наблюдается и относительно материального положения украинцев: среди респондентов с более высоким достатком больше футбольных болельщиков, чем среди бедных.
Ругают, критикуют, но любят
Несмотря на ничью со сборной Беларуси, после которой наших футболистов как только ни называли, футбольные болельщики все равно игру сборной Украины оценили в целом положительно (64%) и работу ее главного тренера Алексея Михайличенко (59%) в 2009 году. Это при том, что данный вопрос был задан респондентам до так порадовавшего нас матча Украина-Англия 10 октября, завершившегося победой нашей сборной.
Болельщики уверены, что сборную должен тренировать только украинский тренер. В крайнем случае (так считают 12-15%), можно пригласить наставника из Европы. Положительно (82%) опрошенные высказались за возвращение Андрея Шевченко в ряды сине-белых. Однако этому событию не очень-то обрадовались лишь в Донбассе. Только 46% местных болельщиков заявили, что относятся к данному факту положительно, в то время как 12,7% − негативно. В других областях Украины эта цифра не поднималась выше 5%.
Без вербы и калины... есть Украина, а без «Шахтера» − нет
Следует заметить, что болельщики из Донбасса значительно больше верят в успехи своей команды − «Шахтера», чем в успехи украинского футбола в целом. Этому есть объяснение: «Шахтер» досрочно вышел в плей-офф Лиги Европы, в то время как киевское «Динамо», проиграв «Интеру» в Лиге чемпионов, скатилось на последнее место в своей группе.
Поэтому и не удивляют результаты другого опроса, проведенного Институтом социальной и политической психологии Академии педагогических наук Украины. Как сказал его директор Николай Слюсаревский, один из вопросов исследования звучал так: что именно для вас является символом Украины. На выбор предлагались 24 варианта ответа. Оказалось, что украинцы считают государственными символами страны государственную символику − флаг, герб, гимн (46%), затем − национальную одежду, рушник и... футбольную команду «Шахтер», за которую проголосовали 13,4% опрошенных. Это оказалось на 7,4% больше (6 млн. украинцев) по сравнению с результатами предыдущего исследования.
Примечательно, что среди персоналий, которых респонденты могут считать символами Украины, первое место занял Тарас Шевченко − 49,6%, далее идут Леся Украинка − 33,6%, Богдан Хмельницкий − 30,5%, Ярослав Мудрый − 27,1%, Владимир Великий − 24,7%, а также Виталий и Владимир Кличко − 21,2%.
+++
Каждый хочет в Африку
Жизнь (Донецкая область)
13.11.09
Завтра состоится игра сборной Греции против сборной Украины. Каждая из команд нацелена только на победу, ведь все мечтают получить путевку на чемпионат мира, который пройдет в следующем году в ЮАР.
Практически каждый футболист комментирует предстоящую игру обеих сборных одинаково: «Противник сильный, но мы его сможем обойти». И все же наверняка каждый из игроков испытывает волнение перед столь ответственным матчем. В таких встречах рисковать нужно, но с умом. Ведь право на ошибку есть не у каждого. Девять игроков сборной Украины, вызванных Алексеем Михайличенко на матчи плэй-офф ЧМ-2010 с Грецией, уже имеют в пассиве предупреждения. Андрей Пятов, Александр Кучер, Василий Кобин, Евгений Хачериди, Тарас Михалик, Руслан Ротань, Андрей Шевченко, Артем Милевский и Евгений Селезнев в случае получения предупреждения в первом матче в Афинах пропустят ответный поединок в Донецке. У греков семеро футболистов находятся на карточках. Это трое защитников − Пацацоглу, Торосидис и Спиропулос, хавбеки Кацуранис, Циолис и Пляцикас и форвард Харистеас.
Главный тренер национальной сборной Алексей Михайличенко внешне остается спокойным. С радостью рассказывал о ходе подготовки вплоть до отправления в Грецию.
− Хорошо, что у нас достаточно времени для полноценной подготовки. Не сомневаюсь, что ребята отдадут все свои силы, чтобы пробиться в финальную часть ЧМ-2010. Андрей Воронин выразил желание остаться в расположении «Ливерпуля» и сосредоточиться на том, чтобы забронировать себе место в основном составе. Мы пошли игроку навстречу, ведь в сборной Воронин на данный момент также не попадает в состав. За Игорем Худобяком мы следили еще с тех пор, когда он играл в «Карпатах» вместе с Василием Кобиным. Выйдет ли он в основном составе? Об этом мы узнаем немного позже. Он заслужил своей игрой вызов в сборную. Он очень техничный и талантливый футболист, и отличный парень, − говорит Михайличенко. − Как мы будем строить игру в Греции? Будем стараться забить как минимум один гол и желательно не пропустить на выезде, чтобы облегчить себе задачу перед ответным поединком. У нас много футболистов на карточках, поэтому нам надо быть осторожными. В любом случае, в Афинах мы будем играть на победу. Наш штаб не делит игры на выездные и домашние. Греция − очень сильная команда, которая доказала это, добыв путевку в плей-офф.
Тренер даже мысли не допускает о возможности проигрыша. Он предполагает, что результаты могут быть разными, но все они должны быть в нашу пользу. А вот финский астролог Руслан Суси, специализирующийся на спортивной астрологии, не столь оптимистично видит завтрашнюю игру. По мнению специалиста, матч Греция-Украина может преподнести сюрпризы.
− События на поле могут развиваться нестандартно. Под конец игры все же у украинских болельщиков может появиться какое-то разочарование действиями своей команды. У Греции будет чуть больше везения. Вопрос о том, достаточно ли этого везения и фактора своего поля, чтобы обыграть Украину, можно оставить открытым. Конец матча, кроме того, характеризуется повышенной вероятностью травм, конфликтов или споров, − сказал Суси.
Мнение капитана сборной Греции Карагуниса заняло золотую середину между прогнозами астролога и наставника украинцев.
− Футболисты украинской сборной играют в основном в «Динамо» и «Шахтере». На неделе я посмотрел, как играл в Киеве «Интер», и могу сказать, что легкой жизни нам ждать не приходится, − поведал капитан греков Карагунис (кстати, экс-игрок «Интера»). − Шансы − 50 на 50. Если мы сильны, нам нечего бояться.
Греческая пресса также не отстает в деле прогнозов. Издание «Sentragoal» не очень радостно заглядывает в будущее: «У Рехагеля, похоже, намечаются огромные проблемы. В матче с Украиной грекам не поможет правый защитник Сейтаридис. Игрок еще того чемпионского состава-2004 получил повреждение в воскресной игре «Панатинаикоса» с «Левадиакосом». Кроме того, в сборную из-за травм не приехали хавбек-»разрушитель» Пацацоглу, сыгравший больше всех матчей (9) в отборе среди полузащитников команды, и форвард Аманатидис, которого Рехагель регулярно выпускал осенью. Вдобавок под вопросом еще выход на поле универсала Торосидиса. Не совсем здоров и Карагунис».
Но, похоже, греки боятся не только хорошей игры противников. Футболистам сделали прививки от гриппа. Но объяснили, что это не к приезду гостей из «карантинной страны», а, мол, обычная сезонная вакцинация.
+++
Премьер-лигу восстановили в правах
Жизнь (Донецкая область)
13.11.09
Киевский апелляционный административный суд упразднил решение о ликвидации украинской Премьер-лиги, подтвердив ее легитимность.
История, напомним, началась летом. Вице-президент ФФУ и владелец «Днепра» Игорь Коломойский предлагал отобрать у Премьер-лиги права на проведение чемпионата и передать их другой структуре, возможно, созданной в ФФУ.
20 июня руководство ФК «Днепр» (Днепропетровск) обратилось в Административный окружной суд Киева с иском относительно ликвидации футбольной Премьер-лиги Украины в связи с тем, что она создана в организационно-правовой форме, не предусмотренной законом.
Руководство «Днепра» также выступало против проведения жеребьевки всеукраинских соревнований по футболу среди клубов Премьер-лиги сезона 2009/2010 гг. до избрания нового президента Премьер-лиги, но жеребьевка все же состоялась. Не принимали участия в жеребьевке представители киевского «Арсенала» и криворожского «Кривбасса», которые, по неофициальной информации, также имеют отношение к И.Коломойскому.
6 июля Окружной административный суд Киева принял решение о ликвидации Премьер-лиги. Не соглашаясь с решением суда первой инстанции, Премьер-лига обратилась с апелляционной жалобой относительно отмены постановления Окружного административного суда г. Киева от 6 июля 2009 года. По мнению апеллянта, это постановление не отвечало ни нормам материального и процессуального права Украины, ни имеющимся в наличии в материалах дела письменным доказательствам и документам. Следующий раунд судебных разбирательств выиграла Премьер-лига, ее апелляция удовлетворена.
+++
Хто поїде до Південної Африки?
Валерій Валерко
Київська правда (Київська область)
13.11.09
Завтра в Афінах: Україна проти Греції в останньому раунді світового відбору
Стиковий двобій з греками − головна футбольна подія року в Україні. Суботнього вечора суперники зійдуться в Афінах, на славнозвісному Олімпійському стадіоні, що вміщує більше вісімдесяти тисяч уболівальників. А наступної середи національні команди України та Греції зіграють на новій «Донбас-Арені» в Донецьку, яку по-праву вважають однією з найкращих у світі. Переможець за сумою двох матчів увійде до гурту безпосередніх учасників мундіаля, що пройде в Південній Африканській Республіці.
Я вже розповів читачам «Київської правди» і про те, як українці змагалися з греками в недалекому минулому, і про наші виступи на стадії плей-оф, і про кадрові клопоти Олексія Михайличенка. Тож загальна картина напередодні доленосного двобою достатньо чітка, щоби принаймні спробувати передбачити можливий розвиток подій в листопадовому протистоянні гідних один одного конкурентів. Тому я й звернувся до футбольного люду Київщини із запитанням, яке хвилює всіх українських симпатиків народної гри: з яким рахунком завершаться матчі команд України та Греції в Афінах і в Донецьку? Відповіді до уваги читачів «Київської правди».
Олександр Горбик, президент ФК «Макарів»:
1:3 і 3:1. Оновлена Олексієм Михайличенком українська команда достатньо сильна в усіх лініях, аби переконливо переграти греків.
Микола Горовий, в.о. начальника Управління фізичної культури і спорту Київської обласної держадміністрації:
1:1 і 1:0. Вирішальною стане краща функціональна готовність українців.
Іван Горячий, голова Білоцерківської районної федерації футболу:
1:1 і 2:1. На «Донбас-Арені» господарі поля досі не втратили жодного очка.
Леонід Джужик, президент ФК «Хілд-Любомир» (Ставище):
1:1 і 1:1. Українці візьмуть гору в серії післяматчевих пенальті.
Валерій Душко, президент ФК «Вишневе»:
1:1 і 2:0. Наша команда сильніша, що й стане закономірним підсумком двобою.
Іван Карпина, виконавчий директор Дитячо-юнацької футбольної ліги Київської області:
1:0 і 2:0. Головний «гравець» греків − тренер Рехагель. Однак аура «Донбас-Арени» надасть нам змогу надолужити згаяне в Афінах.
Володимир Маслов, голова Комітету дитячо-юнацького футболу Київської обласної федерації футболу:
1:0 і 1:1. Збірна Греції недарма була чемпіоном Європи − вона сильніша за нашу команду.
Леонід Матушевич, голова Васильківської районної федерації футболу:
1:2 і 1:1. Ми скористаємось умінням витиснути максимум потрібного в грі на контратаках.
Валерій Михальський, виконавчий директор Київської обласної федерації футболу:
1:1 і 2:0. Героєм повторного матчу в Донецьку стане Шевченко.
Валерій Поздняков, тренер ФК «Інтер» (Фурси):
1:1 і 2:1. Буде важко, однак успіх у домашньому матчі сумніву не викликає.
Дмитро Сабуров, футбольний арбітр:
2:0 і 1:0. Нинішня наша команда поступається грецькій за класом.
Олександр Тютюн, голова Київської обласної федерації футболу:
0:0 і 2:1. Стримаємо наступ греків на виїзді, вирвемо перемогу вдома.
Віктор Хлус, голова обласного штабу Клубу «Шкіряний м'яч»:
0:0 і 1:0. Для нас ця перемога важливіша.
Сергій Шкільний, голова Вишгородської районної федерації футболу:
1:1 і 3:1. Український футбол нині на піднесенні.
Володимир Шома, голова Бородянської районної федерації футболу:
1:2 і 1:0. Маємо все для того, щоб обіграти греків.
Отже, переважна більшість опитуваних вірить в щасливу зорю вітчизняного футболу. Тож хай здійсняться наші мрії!
+++
Цены на билеты на матч Украина-Греция зашкаливают
Алексей Ладка
Vp.donetsk.ua
13.11.09
Цены на матч плей-офф ЧМ-2010 Украина-Греция, который состоится в Донецке на «Донбасс-Арене» 18 ноября, стоят от 200 грн., когда самый дешевый билет на игры Лиги Европы можно купить за 30 грн.
Такие цены на игру установила компания «Украина Футбол Интернешнл» (УФИ), которая является коммерческим агентом ФФУ по продаже билетов, трансляций и т. д.
Свое решение УФИ оправдывает борьбой со спекулянтами.
«Логика нынешних цен на билеты стоимостью 200, 400 и 600 гривен формировалась УФИ, учитывая анализ реальной ситуации накануне матча Украина-Англия в Днепропетровске, − говорится в заявлении УФИ. − Тогда самые дешевые пропуски на «Днепр-Арену» стоимостью в 80 гривен у перекупщиков стоили 300 гривен, а самые дорогие номиналом в 500 гривен продавались с рук за 1500».
Кроме того, в УФИ заявляют, что организация беспокоится о поиске финансовых ресурсов для полноценного обеспечения функционирования национальных сборных, а также многочисленных проектов ФФУ по развитию массового и детско-юношеского футбола. Продажа билетов − одна из частей финансирования сборной Украины.
Однако такие цены негативно восприняли руководство Донецкого городского совета и ФК «Шахтер» (Донецк). Мэр Донецка Л. Лукьянченко обратился к президенту ФФУ Григорию Суркису с просьбой пересмотреть цены на матч.
«Ценовая политика стоимости билетов на матч несопоставима с возможностями населения города Донецка, − говорит Лукьянченко в обращении. − Фактор цены приведет тому, что значительная часть любителей футбола не сможет приобрести билеты, что повлечет за собой снижение заполняемости стадиона зрителями».
В ответ директор УФИ Олег Шкреба сказал, что в данный момент нет объективных причин для уменьшения стоимости билетов, так как через интернет уже продано 12 000 пропусков на эту игру.
Генеральный директор ФК «Шахтер» Сергей Палкин сказал: «У нас 19 тысяч абонементщиков, мы абонементщикам дали 50% скидку. При этом они выкупили 4 тысячи 800 билетов», − сказал Палкин. По его мнению, это показывает насколько трудно болельщикам приобретать билеты.
«Сегодня открылась свободная продажа в кассах, посмотрите, очередей там нет», − отметил он.
«Человеку не просто нужно купить билет, ему надо доехать, ему надо что-то купить на стадионе. В итоге вырисовывается, если этот билет за 600 гривен, то попадет уже в тысячу, а если человек едет из другого города, то это вообще безумные деньги. Так, где 40 тысяч народа, которые надут эти деньги?», − высказал свое мнение гендиректор «Шахтера».
Цены на матч Украина-Греция по секторам:
Цена: 200 грн. (38,1% − всего 19 106 билетов).
№ № секторов: 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 128, 129, 130, 131, 132,133, 134, 135, 136, 137, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 330, 331, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343.
Цена: 400 грн. (31,3% − всего 15 646 билетов).
№ № секторов: 105, 106, 117, 118, 126, 127, 138, 139, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 301, 302, 303, 304, 305, 344, 345, 346, 347, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329.
Цена: 600 грн. (18,2% − всего 9 085 билетов).
№ № секторов: 103, 104, 119, 120, 124, 125, 140, 141, 205, 206, 207, 208, 209, 217, 218, 219, 220, 221, 229, 230, 231, 232, 233, 242, 243, 244, 245, 246.
Цена: 800 грн. (4,1% − всего 2 094 билеты).
№ № секторов: 102, 121, 123, 142.
Цена: 2000 грн. (1,9% − всего 969 билетов).
№ № секторов: 101, 122.
Цена: 4500 грн. (4% − всего 2 183 билеты).
Места повышенного комфорта «Сильвер» (ресторан, сувениры, программка)
Цена: 7000 грн. (0,7% − всего 317 билетов).
Места повышенного комфорта «Голд» (ресторан, сувениры, программка)
Цена: 8000 грн. (1,2% − всего 633 билеты).
Места повышенного комфорта «Платинум» и «Диамант» (ресторан, сувениры, паркинг, программка)
Общая схема распределения билетов для реализации:
Интернет-ресурс УФИ − 14 200 билетов;
ФК «Шахтер» − 18 487 билетов;
Коллективные заявки − 11 282 билетов;
Болельщики Греции − 1565 билетов;
Места повышенного комфорта − 3133 билетов;
ФК «Шахтер» − более 800 мест в корпоративных VIP-ложах.
+++
ЕВРО-2012
«ДОНБАСС АРЕНЕ» ДАЛИ НОВОЕ ОПРЕДЕЛЕНИЕ
Александр НИКИТИН
Макеевский Рабочий (Донецкая область)
13.11.09
На прошедших выходных Донецк посетили высокопоставленные лица УЕФА и представители украинского оргкомитета Евро-2012. Как сообщает официальный сайт «Донбасс Арены», состоявшийся визит − заключительный перед принятием решения комиссией УЕФА о предоставлении Донецку права на проведение матчей Евро-2012. Гости из Европы провели не только осмотр «Донбасс Арены», но и обсудили конкретные мероприятия, которые будут проводиться в Донецке, если город примет чемпионат. Ведь кроме наличия стадиона необходима соответствующая городская инфраструктура: аэропорт, общественный транспорт, отели. Подводя итоги визита, представители УЕФА отметили, что Донецк достиг большого прогресса в этих вопросах, однако требуются еще серьезные усилия по активизации работ. А вот пребывание на «Донбасс Арене» произвело на экспертов УЕФА неизгладимое впечатление. По их словам, сегодня в Европе трудно найти аналог донецкой арены. Для ее оценки даже нашли новое определение − «слишком хорошая». Напомним, что окончательное решение по городам Украины будет принято на исполкоме УЕФА 10-11 декабря.
+++
Місто з упорядкованим рухом
Марія КОТЕЦЬКА
Високий Замок (Львівська область)
13.11.09
Це питання, яке ставить собі майже кожен львів’янин принаймні двічі на день, їдучи зранку на роботу чи на навчання і повертаючись ввечері додому. Звісно, питання актуальне для більшості українських міст, але для майже мільйонного Львова, який планувався як місто з населенням близько 400 тис. осіб, ця проблема стоїть особливо гостро. І вона нікуди не зникне, не вирішиться сама собою. Навпаки, з кожним роком вона набирає обертів і стає масштабнішою. Її вирішення потребує багато часу, зусиль і, звісно ж, коштів. Можливо, саме тому десятки років посадовці оминали цю проблему, замовчували, розводили руками… І тільки зараз у мерії взялися за таку складну, але вкрай необхідну справу − розвантажити місто і навести лад на його вулицях. Транспортну стратегію для Львова розробляла компанія “DREBERIS”.
Розв’язання транспортного завдання вимагає відповідального і фахового підходу. Найперше, потрібно було знайти кошти, і, як на українські мірки, немалі. Львову це вдалося − грант у розмірі 500 тисяч євро надійшов від урядового банку Німеччини KfW. Такий собі подарунок, який не потрібно буде повертати. Здавалося б, просто фарт, проте за таким, на перший погляд, везінням стоїть колосальна робота відповідних управлінь міської ради.
Працю над стратегією довірили професіоналам − працівникам відомої німецької корпорації PTV AG − VCDB GMBH, яку у Львові представляє компанія “DREBERIS”. Комплексна робота над розробкою стратегії тривала понад 8 місяців, і, як наслідок, Львів − єдине місто в Україні, яке має сертифіковану транспортну стратегію розвитку на 20 років. Стратегія включає будівництво нових доріг, трамвайної колії до стадіону, реконструкцію магістралей, покращення якості громадського авто− та електротранспорту. До речі, будь-яке велике європейське місто має транспортну модель. І жодне рішення у сфері будівництва доріг там не приймають без її врахування. Тож тепер і у Львові при транспортному плануванні керуватимуться європейськими стандартами.
“Цей шлях успішно пройшло багато європейських міст. Якщо зараз у Львові не розпочати цю роботу, то за кілька років важко навіть уявити, що буде коїтися на наших дорогах. Єдиний вихід − це залучати європейський досвід. Ми розпочали цей шлях і готові поділитись із усіма”, − говорить міський голова Львова Андрій Садовий.
“Стратегія складається із п’яти ключових аспектів. Аспектом, що вже працює, є транспортна модель на базі програмного забезпечення VISUM. Завдяки цій моделі місто зможе прораховувати рентабельність та актуальність будівництва нових доріг. До прикладу, вже запропоновано і прораховано декілька проектів розвантаження центральної частини міста. Раніше зробити це було неможливо. Запропоновано варіанти вирішення проблеми заторів та перекриття доріг”, − говорить координатор проекту розробки стратегії у Львові, заступник генерального директора компанії “DREBERIS” Володимир Мотиль.
Першим проектом, який почали втілювати у життя, є реконструкція усієї дорожньо-транспортної інфраструктури трамвайних маршрутів №2 та №6.
За словами начальника міського управління інвестицій Сергія Кіраля, у рамках стратегії підготовлено інвестиційні паспорти для 18 об’єктів, куди можна вкладати кошти. Попередня вартість усіх 40 розроблених проектів оцінюється в 5 мільярдів гривень.
Враховує стратегія і підготовку міста до ЄВРО-2012. Німецькі фахівці разом з львівськими партнерами прорахували усі транспортні та туристичні потоки на час проведення фінальної частини чемпіонату. Хоча, враховуючи стрімке зростання кількості туристів до Львова уже зараз, вирішити проблеми з дорожньо-транспортною інфраструктурою вкрай необхідно у найстисліші терміни.
“Знаю, що міська влада робить ставку на Львів як на туристичний центр не тільки України, а й Європи. Бачу, як Львів міняється на очах − у центрі встановлюють смітники, миють тротуари, садять гарні клумби, встановлюють лавки, вуличні ліхтарі, і найприємніше − площа Ринок та прилеглі вулиці стали пішохідною зоною. Налагоджується ситуація з водою, ремонтують дороги, парки. Єдиною, як на мене, невирішеною залишається ситуація з заторами на дорогах. Погодьтесь, негоже, щоб культурна столиця України потопала у «корках». Адже, крім незручностей для львів’ян, це псує імідж Львова у очах українських та, звиклих до комфорту, закордонних туристів. У цьому напрямі, думаю, міській владі слід попрацювати”, − говорить 31-річний львів’янин Андрій.
Добре, що побажання львів’ян співпадають з реальною роботою міських посадовців. Перший і найважливіший крок у цьому напрямі зроблено. Наскільки швидко будуть реалізовані такі вартісні інфраструктурні проекти у Львові, і як скоро піде у небуття таке явище сучасності, як транспортні затори, залежить від позиції як уряду, так і депутатів міської ради.
+++