Резонанс

На матче Украина-Греция будет полупустой стадион. Потому что ставят цены «от балды», − гендиректор ФК «Шахтер»

Ura.dn.ua

11.11.09

Среди владельцев клубных абонементов ФК «Шахтер» только каждый четвертый воспользовался предоставленной клубом возможностью приобрести билеты на матч сборных Украины и Греции с 50%-ной скидкой. Как передает корреспондент «УРА-Информ.Донбасс», об этом сегодня, 11 ноября, в ходе заседания оргкомитета матча заявил генеральный директор «Шахтера» Сергей Палкин.

По его словам, из 19 тысяч владельцев абонементов билеты на матч сборных купили только 4800 человек. «Это показатель того, как люди реагируют на эти цены. Люди не пришли и не забрали свои билеты. Это говорит о том, сколько людей будет на стадионе. Сегодня открылась свободная продажа − два человека возле касс. У нас на матч с «Оболонью» ходит по 45 тысяч болельщиков, а на сборную придет тысяч тридцать. Это будет позор на всю страну. И ведь во всем обвинят Донецк, вот увидите. Начнут говорить, что в Донецке не болеют сборную», − отметил Палкин.

«Мы с УФИ («Украина футбол интернешнл», коммерческий партнер Федерации футбола Украины − ред.) уже работали, в рамках финала Кубка Украины. У них всегда так: ставят цены «от балды», а потом − полупустой стадион», − добавил гендиректор  ФК  «Шахтер».

В свою очередь, генеральный директор «Донбасс Арены» Александр Атаманенко в комментарии нашему изданию подчеркнул, что высокая стоимость билетов никак не связана с арендной платой за предоставление стадиона для игр национальной сборной. «Мы предоставляем стадион в аренду бесплатно, но взамен за это получаем права на реализацию определенных продуктов арены. Мы получаем права только на реализацию корпоративных лож. Такая статья затрат, как «аренда», для УФИ отсутствует, поэтому нельзя говорить, что из-за высокой стоимости стадиона стоимость билетов высока», − отметил Атаманенко.

Первый вице-президент Федерации футбола Украины Александр Бандурко комментировать ситуацию отказался. «Я не готов сегодня комментировать детали ценообразования», − сказал он.

+++

Эпидемия гриппа в Украине не повлияет на подготовку и проведение Евро-2012 − замминистра Кабмина

Interfax.com.ua

11.11.09

Эпидемия гриппа в Украине не повлияет на подготовку и проведение чемпионата по футболу Евро-2012.

Такое мнение высказал заместитель министра Кабинета министров Украины, директор координационного бюро по вопросам подготовки и проведения финальной части Чемпионата Европы по футболу Евро-2012 Илья Шевляк в среду в интервью журналистам в Киеве.

«Я убежден, что эта эпидемия на проведение чемпионата не повлияет, и подтверждение этому − последние визиты (представителей УЕФА в Украину − ИФ), которые прошли в пик эпидемии», − сказал он.

При этом И.Шевляк добавил: «Я думаю, что это только подтвердит способность Украины выполнять свои обязательства и оперативно реагировать на те вопросы, которые возникают».

+++

Львівські аеропорт та стадіон − серед проблемних об'єктів Євро-2012

Galinfo.com.ua

11.11.09

Львівські аеропорт та стадіон − серед проблемних об'єктів Євро-2012. Про це заявив сьогодні, 11 листопада, у Києві під час круглого столу «Імідж України в контексті Євро-2012» директор Координаційного бюро з питань підготовки до Євро-2012 Ілля Шевляк. Повідомило радіо Ера.

При цьому І Шевляк зазначив, що інфраструктура до Євро готова на 80%.

Додамо, що захід організовано Інформаційним центром «Україна-2012».

+++

Євро-2012 є унікальним шансом для України змінити на краще свій імідж у світі − М. Лубківський

  

Яна Лемешенко

Укрінформ

11.11.09

Євро-2012 − це унікальний шанс для України змінити свій імідж у світі на краще. Таку думку висловив сьогодні в УКРІНФОРМі на засіданні круглого столу на тему: «Імідж України в контексті Євро 2012» директор турніру Євро-2012 в Україні та керівник Місцевого організаційного комітету Маркіян Лубківський.

  

За його словами, сьогодні ми стикаємося з багатьма проблемами з точку зору негативного сприйняття нашої держави за кордоном,а цей проект дає нам шанс по-новому себе презентувати у світі. Євро − це третя найпотужніша за значенням спортивна подія у світі після Олімпійських ігор та Чемпіонату світу з футболу. Це величезна глядацька аудиторія, «яка спостерігатиме за тим, що таке Україна, як виглядають міста які приймають турнір», зазначив М. Лубківський. І саме тому це унікальний шанс для міст презентувати себе в найкращому світлі.

  

Євро-2012 − це також потужний геополітичний проект, реалізувавши який, Україна самоствердиться у світі: покаже себе як країна, яка здатна вирішувати серйозні завдання. «Сьогодні ми декларуємо свою інтеграцію в європейський простір. І нам випадає шанс через Євро -2012  продемонструвати, як ми можемо справлятися з такими невеликими завданнями порівняно із серйозними завданнями на шляху вступу до ЄС», − сказав директор турніру Євро-2012 в Україні.

 

М. Лубківський вважає важливим і аспект співпраці з Польщею. «Це також шанс показати, що ми не на словах, а на ділі вміємо підтримувати один одного незважаючи на те, що наші відносини з поляками були складними. Що ми можемо знаходити шляхи порозуміння як європейські держави».

  

Ще один важливий аспект Євро −  розвиток туристичного потенціалу України. За статистикою УЄФА, якщо турнір буде проведено на найвищому рівні, то 70-80 відсотків гостей, які побували в Україні, знову повернуться в нашу державу. «Тобто, є многоликість цього проекту. Тому Україна повинна докласти всіх зусиль, щоб його реалізувати. Це дасть змогу нам претендувати на місце у Європі», − підсумував Маркіян Лубківський

+++

Поширенню адекватної інформації про підготовку до Євро-2012 в Україні сприятимуть прес-тури для закордонних ЗМІ −  Ілля Шевляк

    

Яна Лемешенко

Укрінформ

11.11.09

Уряд надає великого значення проведенню Євро-2012. «Кошти, які передбачені в державному бюджеті говорять по те, що особлива увага приділяється цьому питанню», сказав сьогодні в УКРІНФОРМі на засіданні круглого столу на тему: «Імідж України в контексті Євро 2012» директор Координаційного бюро з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Євро-2012 Ілля Шевляк.

  

За його словами, мова йде про майже  90 млн. гривень, які передбачені в бюджеті на вироблення відповідних роликів, трансляцію цих роликів і поширення позитивного іміджу України за кордоном.

  

Ілля Шевляк підкреслив, що саме створення позитивного іміджу і поширення адекватної інформації «стали причиною нашої ініціативи проведення відповідних прес-турів для ЗМІ інших країн». Він повідомив, що вже було проведено два прес-тура, завдяки яким представники ЗМІ безпосередньо змогли ознайомитися з процесом підготовки. «Адже підготовка інфраструктури − це так само імідж України», додав він.

  

Директор Координаційного бюро нагадав про проведення в цьому році юнацького чемпіонату Європи з футболу. У цьому контексті він зауважив, що  завдяки зусиллям місцевої влади − це був один з найкращих турнірів проведених саме в Україні. «Були навіть встановлені певні рекорди по відвідуваності стадіонів під час цього чемпіонату».

  

Імідж − це можливість залучення відповідних інвестицій, кредитних коштів, розвиток туристичного бізнесу, відкриття нових можливостей. Це також  можливість  наближення до європейської спільноти. «Цей чемпіонат дозволить відкрити нашу країну як розвинуту, європейську державу», підкреслив Ілля Шевляк.

+++

«Хочемо змінити свій імідж − потрібно змінитися самим»

Сергій Ющишин

Ukrinform.ua

11.11.09

Україна дбає про свій імідж, зокрема про популяризацію своїх міст до Євро-2012. Близько 90 мільйонів гривень передбачено в бюджеті України на промоцію України в світі. Ці гроші підуть на вироблення рекламних роликів, «месседжів» та поширення цього промо-продукту в усьому світі. Про це сьогодні під час круглого столу «Імідж України в контексті Євро-2012», організованого Інформаційним центром «Україна-2012», сказав директор Координаційного бюро з питань підготовки до Євро-2012 Ілля Шевляк.

 

«Євро-2012 − це не виключно футбольний проект, це скоріше геополітичний проект, який допоможе нашій країні показати себе по-новому», − зазначив директор Місцевого організаційного комітету Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський. Він додав, що УЄФА, давши Україні шанс провести Чемпіонат Європи з футболу 2012 року, допомагає нам розбудувати свою інфраструктуру, підняти економіку, відкрити Україну всьому світу.  «Таким чином Союз європейських футбольних асоціацій виконує функцію Європейського союзу, роблячи за ЄС те, що ця організація має зробити для нашої держави, після того як Україна здобуде членство в цій асоціації», − додав пан Лубківський.

Натомість, щоби презентувати себе з найкращого боку, для цього потрібно вирішити ряд внутрішніх проблем − вважає директор агентства «Bohush Communications» Денис Богуш. Як свідчать результати презентованого ним дослідження, наразі про Україну в світі знають лише в зв’язку з чорнобильською катастрофою, постійними політичними кризами та нестабільністю. Вирішити цю проблему запропонував Маркіян Лубківський: «Думка про Україну будується в середині країни. Якщо ми хочемо змінити свій імідж − потрібно змінитися самим».

«Перш за все потрібно розробити і впроваджувати цільові програми популяризації та рекламування нашої країни до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Ті інформаційні продукти, які будуть створюватися державою й іншими організаціями, обов’язково повинні пройти громадську експертизу на об’єктивність і позитивне сприйняття», − наголосила креативний директор агентства «PR Service» Олена Дерев’янко. Вона додала, що важливим для формування позитивного іміджу України до Євро-2012 має бути насамперед воля, а також велике бажання працювати. Це, на думку пані Дерев’янко, поки що найкраще вдається поєднувати команді підготовки Харкова до Євро-2012.

«Попри те, що в Україні є в п’ять разів більше, що показати Європі, аніж в наприклад в  Угорщині, на жаль, ми цього не використовуємо», − сказав Посол з особливих доручень Міністерства закордонних справ України Юрій Мушка. Він зазначив, що Міністерство, яке він представляє, робить усе можливе для створення позитивного іміджу України. Так, за словами Юрія Мушки, МЗС примушує українських високопосадовців побільше згадувати про Євро-2012 за кордоном та в Україні. «Це дасть можливість ще більше зацікавити інвесторів та залучити їхній капітал в об’єкти Євро-2012», − пояснив пан Мушка. На його думку, одним із способів популяризації України до Євро-2012 і покращення іміджу країни в світі є залучення до цієї справи відомих українців − спортсменів, артистів. Юрій Мушка переконаний, що якщо б Андрій Шевченко, або Віталій Кличко під час зустрічей із журналістами постійно надавали нову інформацію про Україну та Євро-2012 в нашій державі, можна отримати хороший результат.

+++

В Кабмине подумывают сократить студентам учебный год для заселения общаг футбольными фанами

Obkom.net.ua

11.11.09

Кабинет Министров изучает возможность сокращения 2011/2012 учебного года для обеспечения размещения болельщиков в общежитиях городов, принимающих чемпионат Европы по футболу в 2012 году.

Об этом журналистам сообщил директор координационного бюро по вопросам подготовки и проведению в Украине ЧЕ-2012 по футболу Илья Шевляк.

«Такая ситуация изучается, и у нас программой предусмотрена подготовка общежитий, и эти общежития не исключается, что будут использоваться для размещения болельщиков... Ожидается, что будет изменен учебный календарь в 2012 году», − сказал он.

Шевляк отметил, что средства из государственного бюджета на реконструкцию этих общежитий выделяются.

Комментируя последние визиты экспертов УЕФА в Украину, он отметил, что на сегодняшний день все гарантии перед УЕФА исполнены своевременно.

«Эти материалы предоставлены, сейчас рассматриваются экспертами УЕФА. Выводы делать еще преждевременно, решение будет принято 11 декабря в Португалии», − отметил Шевляк.

Сам он искренне верит в то, что УЕФА подтвердит 4 украинских города, которые будут принимать ЧЕ-2012 по футболу.

+++

Україна стане привабливою для гостей Євро-2012 і своїми пам'ятками

  

Олег Олійник

Укрінформ

11.11.09

Україна як унікальний комплекс історичних, природних і культурних пам'яток має стати привабливим об'єктом для гостей Євро-2012. На цьому наголосив перший заступник міністра культури і туризму Владислав Корнієнко на «круглому столі» «Імідж України в контексті Євро-2012» в агентстві УКРІНФОРМ.

  

За словами В. Корнієнка, цей ресурс має бути якнайповніше використаний під час підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року для покращання іміджу України у світі.

  

Перший заступник міністра зазначив, що з цією метою уже розроблено майже 100 спеціалізованих туристичних маршрутів, які будуть презентовані на міжнародному рівні, підготовлено програму виставкових заходів та прес-турів за участю закордонних учасників. 

 

Водночас він повідомив, що цього року з запланованих на відповідні потреби 8,8 млн гривень наразі отримано лише 2,5 млн. «Наступного року на це заплановано 11,8 млн гривень. Сподіваюся, що всі наші амбітні плани у підготовці до Євро-2012 будуть реалізовані», − сказав В. Корнієнко.

  

У свою чергу голова Державної служби туризму і курортів Анатолій Пахля звернув увагу на те, що Україна досі не відкрила жодного туристичного представництва за кордоном. «Водночас Польща має 14 таких представництв, − сказав він. − Ця країна готова піти нам назустріч і надати всю інфраструктуру таких турпредставництв нашим працівникам, аби ми фінансували тільки їхню зарплату». 

+++

Из бюджета Украины планируется выделить 1 млн грн для создания каталогов-путеводителей для городов, принимающих Евро-2012.

Tribuna.com.ua

11.11.09

Из госбюджета Украины планируется выделить 1 млн грн для создания каталогов-путеводителей для каждого города, принимающего Евро-2012. Об этом сегодня сообщил во время проведения круглого стола, посвященного подготовке Украины к Евро-2012, первый заместитель  министра культуры и туризма Владислав Корниенко, передает корреспондент РБК-Украина. По его словам, эта работа находится уже в стадии завершения. «Каждый город, в котором пройдет Евро-2012, получит 50 тыс. каталогов-путеводителей, они будут бесплатно переданы в специально созданные к Евро-2012 туристические информационные центры. Сами информцентры будут созданы к концу 2011 г. Он также сообщил, что к Евро-2012 будет подготовлено более 100 специальных маршрутов и мест культурного времяпрепровождения.

+++

На программу развития туристической инфраструктуры к Евро-2012 планируется привлечь около 3 млрд грн.

Tribuna.com.ua

11.11.09

На программу развития придорожной и туристической инфраструктуры к Евро-2012 планируется привлечь около 3 млрд грн. Об этом сегодня сообщил во время проведения круглого стола, посвященного подготовке Украины к Евро-2012, первый заместитель  министра культуры и туризма Владислав Корниенко, передает корреспондент РБК-Украина. По его словам, сейчас программа развития придорожной и туристической инфраструктуры находится в стадии согласования. «Для реализации этой программы мы рассчитываем привлечь около 3 млрд грн, это будут средства как госбюджета, так и частных инвесторов», − сказал он.

+++

70-80% туристів захочуть відвідати Україну ще раз у разі успішного проведення ЄВРО-2012 − М.Лубківський

Анна Артемова

Imk.com.ua

11.11.09

Як свідчить статистика УЄФА, у випадку якщо Чемпіонат Європи 2012 р. буде проведений на найвищому рівні і будуть задоволені насамперед туристи, то 70-80 відсотків гостей, які побували в Україні, захочуть відвідати нашу країну ще раз. Про це ІМК повідомив директор турніру ЄВРО-2012 в Україні і керівник місцевого організаційного комітету Маркіян Лубківський.

«Тому тільки від наших зусиль і від організації проведення чемпіонату багато в чому залежить, яким буде місце України у світі», − додав він.

За словами М.Лубківського, УЄФА також зацікавлена в тому, щоб стадіони були заповнені на 100%. А для цього потрібно цих глядачів десь розмістити.

«Для цього ми з представниками УЄФА подивилися всі кемпінги, санаторії, готелі і бази, де можна розмістити вболівальників. Тобто УЄФА цікавить не тільки цільова група, в яку входять спонсори і команди. Їх цікавить вся потенційна аудиторія», − додав експерт.

Також він відзначив, що УЄФА зацікавлена в тому, щоб Україна використовувала за призначенням всі інфраструктурні об'єкти, зокрема аеропорти і стадіони, після проведення чемпіонату.

«Імідж України формується усередині нашої країни. Тому Україна повинна до 2012 року вирішити такі проблеми, як спрощення процедури митного контролю, поліпшення якості доріг і стан суспільного транспорту, підвищення культури поведінки уболівальників і правоохоронних органів, і кінець кінцем − забезпечення необхідної кількості готелів і туристичних маршрутів», − підсумував М.Лубківський.

+++

Д.Богуш считает, что в подготовке к ЕВРО-2012 необходимо улучшить инвестиционный климат

Imk.com.ua

11.11.09

Украина хочет привлечь 70% средств на проведение Чемпионата ЕВРО-2012 при помощи частных инвесторов, и для этого Украина должна в первую очередь улучшить инвестиционный климат в стране. Такое мнение на пресс-конференции высказал директор агентства «Bohush-Communications» Денис Богуш, передает корреспондент ИМК.

«Инвестиционный климат Украины во многом формируют инвестиционные агентства, которые определяют рейтинг Украины и риски инвесторов. То есть, если эти агентства будут улучшать инвестиционный рейтинг Украины, он (инвестор. − ред.) придет сюда. К слову, Украина в рейтинге находится в сфере «С», то есть «А» и «B» − это позитивный рейтинг, а «С» − негативный», − подчеркнул Д.Богуш.

По его словам, инвестор, который пришел в Украину, должен быть уверен в том, что сможет вернуть свои деньги, и их никто не украдет.

+++

Аэропорты Мариуполя и Луганска не будут использовать как резервные во время проведения Евро − 2012

Novosti.dn.ua

11.11.09

Донецкая область, скорее всего, не будет использовать луганский и мариупольский аэропорты как резервные во время проведения Евро-2012.

Об этом сегодня во время телемоста Донецк-Киев по подготовке к чемпионату к Евро-2012 заявила заместитель начальника управления мониторинга реализации инвестиционных проектов и бюджетных программ Донецкого облсовета Наталья  Шинкаренко, − передает корреспондент

Донецк.proUA.com.

Наталья Шинкаренко отметила, что резервные аэропорты потребуются только в том случае, если донецкий аэровокзал не сможет обеспечить нужную пропускную способность.

«Что касается резервных аэропортов, то планируется использование аэропорта Мариуполь и аэропорта Луганск, как было уже известно. Но вспомогательные аэропорты − это тот вариант, чтобы вы понимали, который рассматривался, если аэропорт Донецка не будет иметь возможности обеспечить необходимую пропускную способность, − подчеркнула она. − Но на сегодня, учитывая комбинированный вариант, когда рассматривается новый аэровокзал, реконструкция существующего аэровокзала и временный терминал, мы имеетм возможность в 2012 году выполнить условия УЕФА по пропускной способности. Поэтому реальная ситуация, что аэропорты Мариуполя и Луганска не будут настолько загружены, как это могло бы быть».

Также Наталья Шинкаренко добавила, что в Донецке 7 ноября руководитель Координационного бюро по подготовке к Евро-2012 Илья Шевляк подтвердил, что в средствах (1,5 млрд. грн.), которые выделены Кабмином на подготовку Украины к Евро-2012, учтены средства на Донецкий аэропорт.

«Пока мы не знаем, в какой части, в какой сумме, но то, что это было авторитетно подтверждено в присутствии высоких чиновников УЕФА − это факт. И мы надеемся, что это состоится в ближайшее время», − заявила она.

+++

Суд підтвердив легітимність Прем’єр-ліги

Fpl.ua

11.11.09

Київський апеляційний адміністративний суд скасував рішення суду першої інстанції від 06.07.2009 р. щодо ліквідації Прем’єр-ліги.

Київський апеляційний адміністративний суд у повному обсязі задовольнив апеляційну скаргу Прем’єр-ліги, скасував рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 06.07.2009 р. та прийняв нове − про відмову в задоволенні позову ТОВ «Футбольний клуб «Дніпро» щодо визнання недійсним запису про проведення державної реєстрації та припинення юридичної особи ОПФКУ «Прем’єр-ліга» шляхом ліквідації.

Нагадаємо, що, не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, Прем’єр-ліга звернулась з апеляційною скаргою щодо скасування постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 06.07.2009 р. На думку апелянта, ця постанова була такою, що не відповідала ані нормам матеріального та процесуального права України, ані наявним в матеріалах справи письмовим доказам і документам.

Підписатися на новини