Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ЕВРО-2012
Турчинов пропонує НБУ надати уряду інформацію про свої доходи та видатки
УНІАН
29.10.09
Перший віце-прем’єр-міністр України Олександр ТУРЧИНОВ пропонує Національному банку України надати уряду інформацію про свої доходи та видатки.
Таку пропозицію О.ТУРЧИНОВ висловив в ефірі 5 каналу, коментуючи відмову Нацбанку профінансувати заходи з підготовки до проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
“В законі про бюджет передбачено, що всі перевищення доходів Національного банку над видатками повинні бути перераховані до бюджет. Уряд ніколи не піде на те, щоб перераховувати до бюджету неіснуючі доходи. Це нами категорично не сприймається”, − сказав О.ТУРЧИНОВ.
Перший віце-прем’єр вважає, що Нацбанк повинен надати Кабінету міністрів повну інформацію про наявність доходів.
“Коли ми бачимо, що вони собі виплачують зарплати по 200 тисяч гривень щомісяця, то, безумовно, що доходи будуть значно менші, ніж вони очікувалися в поточному році”, − додав він.
“Коли нам нададуть офіційну інформацію щодо видатків і доходів Національного банку, тоді можна буде говорити про різницю, яка не повинна кимсь привласнюватися, а повинна працювати на бюджет, і в даному випадку, як написано в законі, за ці кошти мають бути профінансовані об’єкти Євро-2012”, − підкреслив О.ТУРЧИНОВ.
Як повідомляв УНІАН, 21 серпня Верховна Рада України подолала вето Президента України на закон “Про внесення змін до закону «Про Державний бюджет України на 2009 рік» і деякі інші закони України”.
Законом встановлюється, що Національний банк України в 2009 році вносить до Держбюджету перевищення кошторисних доходів над своїми кошторисними витратами в поточному році на загальну суму не менше 9,8 млрд. грн.
Вказані надходження пропонується направити на забезпечення належного виконання заходів щодо підготовки і проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
4 вересня Президент повернув до парламенту зі своїми пропозиціями закон «Про внесення змін до закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» і деякі інші закони України».
6 жовтня Верховна Рада прийняла постанову, першим пунктом якої Президенту запропоновано забезпечити виконання конституційної процедури набуття чинності закону «Про внесення змін до Закону «Про Держбюджет України на 2009 рік» і деякі інші закони України», невідкладно обнародувавши текст вказаного документа за підписом глави держави.
12 жовтня В.ЮЩЕНКО заявив, що не підпише закон про внесення змін до держбюджету на 2009 рік і запропонував парламенту, відповідно до Конституції, повторно розглянути закон разом з поданими ним пропозиціями.
15 жовтня газета «Голос України» опублікувала закон «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» і деякі інші закони України» за підписом голови ВР Володимира ЛИТВИНА, і таким чином закон набув чинності.
Учора, 28 жовтня, Національний банк України (НБУ) проінформував Кабінет міністрів України про неможливість виділення 9,8 млрд. грн. для підготовки Євро-2012, за рахунок перевищення доходів над витратами НБУ.
+++
«Полтава» вже два роки не може збудувати базу
Євген Панін
Turnir.com.ua
29.10.09
ФК «Полтава» другий рік не може розпочати будівництво власної бази. Причина − тимчасова заборона уряду виділяти землю в лісі з її перепрофілюванням. Між тим, ця база уже внесена до цільової програми підготовки до Євро-2012.
Ще два роки тому керівники ФК «Полтава» зайнялися будівництвом бази для своєї команди. Її планували звести у Терешках під Полтавою на площі 2,7 гектара у сосновому бору. Розробили проект, підготували всі креслення. «Але, − говорить депутат міськради Михайло Юхименко, один із опікунів «Полтави», − дозволу на будівництво поки що не дали».
За його словами, причина полягає в тому, що потрібно внести зміни до розпорядження Кабміну, яким уряд заборонив виділяти лісові ділянки зі зміною їх профілю. Постанова № 610-р від 10 квітня 2008 року мала на меті запобігти зловживанням у цій сфері − а стала причиною того, що один із лідерів другої ліги досі не має власної бази.
За словами президента «Полтави» Леоніда Соболєва, на базі планують зробити два поля − штучне і натуральне стандартних розмірів, поставити трибуни на півтори тисячі місць, збудувати житлові і побутові приміщення, обладнати тренажерний зал, забезпечити решту інфраструктури. Загалом орієнтовна вартість цієї бази − 70 мільйонів гривень, компенсація за ліс становитиме 400 тисяч гривень, проект землеустрою коштує 200 тисяч гривень. Усі ці гроші президент ФК «Полтава» вже готовий вкладати.
Більше того, за словами Володимира Несторова, ветерана полтавського футболу, на базі планують також влаштувати футбольну школу для різних вікових груп. Також ця база вже включена до переліку об’єктів, які готують до Євро-2012. Урядова цільова програма передбачає, що ця база може стати табором для котроїсь із національних збірних.
Керівники і опікуни клубу зверталися до голови облдержадміністрації і до уряду, але питання поки що зависло в повітрі. Одна з можливих причин − політична: губернатор підтримує нині діючого президента, а почесний президент клубу і мер міста водночас − член БЮТ.
Але поки що через політичні чвари і бюрократичні перепони «Полтава» живе на базі в межах міста поруч із заводом, а тренується на випадкових і непридатних для цього полях. При цьому лишаючись одним із лідерів другої ліги.
+++
Функциональная блок-пристройка к Западной трибуне харьковского стадиона «Металлист» будет приватизироваться по конкурсу − облсовет
Sq.com.ua
29.10.09
Функциональная блок-пристройка к Западной трибуне харьковского стадиона «Металлист» будет приватизироваться по конкурсу − облсовет
Депутаты Харьковского облсовета 29 октября на сессии решили, что недостроенный функциональный блок-пристройка к Западной трибуне стадиона «Металлист» будет приватизироваться по конкурсу. В проекте решения предлагалось приватизировать недострой, разрешив ООО «Металлист-Холдинг» выкупить его без конкурса. Депутаты смогли принять решение только после второго переголосования.
Как заявил начальник управления по вопросам коммунальной собственности облсовета Анатолий Полываный, в строительство нулевого цикла пристройки (были забиты сваи) из облбюджета было инвестировано 2 млн.грн. Объем инвестиций для достройки объекта составляет 38 млн.грн. Он подчеркнул, что поскольку других желающих купить объект нет, то лучше продать недострой без конкурса. «Этот объект готовится в рамках подготовки к Евро-2012. До рассмотрения Харькова в числе городов-кандидатов на проведение Евро осталось не так уж много времени, а процедура конкурса затянется почти на три месяца», − отметил А.Полываный. Объект должен соответствовать условиям, которые предъявляет к таким объектам УЕФА. Например, медиацентр стадиона должен быть в 1 тыс.кв.м, зал для пресс-конференций − не менее 300 кв.м, VIP-зона − из расчета не менее чем 2 кв.м на человека.
Справка «SQ». Общая сметная стоимость реконструкции ОСК «Металлист» по распоряжению Кабмина №934-р от 5 августа составляет 599,453 млн.грн. Согласно титулу стадиона количество мест на нем составляет 41,339 тыс., площадь футбольного поля − 7,84 тыс.кв.м, беговых дорожек − 7,337 тыс.кв.м. Группой «DCH» на реконструкцию стадиона выделено 140 млн.грн. инвестиций, госбюджетом − 246 млн.грн., областным бюджетом − 112 млн.грн., городским бюджетом − 64,9 млн.грн. Сдача стадиона в эксплуатацию намечена на декабрь 2009 г. Основной объем работ планируется завершить осенью 2009 г.
Титул пристройки к Западной трибуне был утвержден распоряжением Кабмина №354 от 2 апреля 2009 г. Строительный объем пристройки − 3 тыс. 281 кв.м, площадь застройки − 1тыс. 25 кв.м.
+++
На Харківське метро чекають зміни
Ukrinform.ua
29.10.09
Нещодавно підприємство «Харківський метрополітен» перейшло до комунальної власності. Це дозволить міській владі належним чином підготувати метро до Євро-2012, оскільки воно є однією із основних складових плану мобільності під час чемпіонату. Сьогодні постійна депутатська комісія з промисловості, економічного розвитку і власності провела виїзне засідання прямо всередині метрополітену, щоби на собі відчути потреби підземного організму.
«Об'єднавши у своїх руках і комунальне підприємство «Харківський метрополітен», ми повинні зробити транспорт міста більш ефективним і зручним», − зазначив голова комісії Євген Савін. Він повідомив, що транспортний рух міста буде впорядкований з урахуванням КП «Міськелектротранс», приватних автоперевізників і метро.
Щоби покращити умови для пасажирів «підземки» та підвищити її економічну ефективність, міська влада планує здійснити низку заходів.
Харків’яни відновлять систему автокерування поїзда, яка в 1984-1986 роках функціонувала на «Салтівській» лінії. Ця система дозволяла робити замість машиніста всі дії, крім закриття і відкриття дверей вагонів, однак на сьогодні вона застаріла. «Відновлювати її в тому ж вигляді немає сенсу, але харківські фахівці намагаються відродити її з урахуванням вимог сучасності. Це має бути щосекундна фіксація поїзда в тунелі», − повідомив головний інженер КП «Харківський метрополітен» Сергій Штанько.
Оптимізація роботи працівників метро торкнеться не тільки машиністів вагонів. Харківським метрополітенівцям доведеться підвищити свою кваліфікацію для опанування електронних систем обліку та інших технологічних новинок. Керівництво спростовує чутки про масові звільнення у зв’язку з реформами, але не відкидають той факт, що з оновленими системами управління зможуть працювати не всі.
До Євро-2012 метро Харкова розширить свій ареал − до студмістечка вже провели нову станцію метро «Олексіївська». Зараз там тривають роботи з облаштування станції, прокладання шляхів у тунелі. Разом із введенням її в експлуатацію потрібно буде придбати 2 поїзди по 5 вагонів, щоби зберегти інтервал руху поїздів метрополітену. Рухомий склад оновлювався разом із введенням кожної лінії. Останній раз це відбулося у 2004 році, коли придбали 3 поїзди по 5 вагонів. Крім того, наступного року необхідно поставити на капітальний ремонт 14 вагонів «Салтівськой» лінії.
Метрополітен Харкова, слідом за Києвом, випробує вагони ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод», які більше схожі на витвір японців, аніж на вітчизняний транспорт. «У нас із заводом підписаний договір про наміри, вони до нас звернулися з проханням допомогти у випробуванні їх продукції − рухомого складу. Ми проведемо як наземні, так і підземні випробування, − розповів головний інженер метрополітену Сергій Штанько. − Говорити про якість цих вагонів поки рано, оскільки в Україні експлуатується тільки один вагон виробництва Крюківського заводу в Київському метрополітені. Єдине, що вже точно відомо, там є складність з конструкцією дверей».
По закінченню «підземного засідання» голова комісії Євген Савін наголосив: «Тепер ми сміливо можемо сказати харків'янам − метро в такому стані, що ми можемо їздити на ньому ще дуже-дуже довго − воно безпечне. Прихід нової управлінської команди вже дає свої результати. Те, в якому стані сьогодні метро, як воно розвивається, переконливо свідчить, що воно буде ще кращим, комфортнішим і безпечнішим».
+++
До Євро-2012 Донецьк приготує два фантабори
Микола Столяров
Укрінформ
29.10.09
До початку Чемпіонату Європи з футболу на карті Донецька з'являться незвичайні символи. А означатимуть вони фантабори, які місто приготує до проведення міжнародного турніру. Про це заявлено на сьогоднішньому засіданні колегії Донецької облдержадміністрації, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
За словами заступника голови Донецької облдержадміністрації Олени Петряєвої, один із фантаборів розміститься в експоцентрі шахтарського міста. Його площа становитиме 200 тисяч квадратних метрів. Експоцентр, а розміщений він поруч із головним стадіоном Донецька «Донбас-Арена», буде оснащено всім необхідним. Другий фантабір розташують на території колишнього військового містечка площею 2,5 тисяч квадратних метрів. А ще місто й область нададуть гостям оздоровчі центри і пансіонати, санаторії та бази відпочинку.
Свої гуртожитки вболівальникам на час чемпіонату віддадуть вищі навчальні заклади мільйонного Донецька.
+++
Українська митниця стане електронною
Ukrinform.ua
30.10.09
Незабаром громадяни, які перетинають український кордон, можуть залишити позаду паперову тяганину, яка традиційно супроводжувала їх під час оформлення митної документації. Українська Держмитслужба презентувала нову багатофункціональну систему «Електронна митниця», яка передбачає безпаперовий документообіг під час перетину державного кордону. Її запровадження дозволить громадянам, а зокрема і уболівальникам Євро-2012, подавати митні декларації в електронному вигляді з дому, або з офісу, незалежно від країни відправлення.
«Електронна митниця − це завтрашній день не тільки Держмитслужби, а і взагалі зовнішньоекономічного простору. Мінімізація бюрократичних процедур, суб’єктивного фактору і, як результат, зменшення корупційних ризиків − це та основна мета, яку ми закладаємо при впровадженні електронного декларування», − розказав голова Держмитслужби Анатолій Макаренко.
Він наголосив, що українська митниця технологічно готова отримувати та опрацьовувати інформацію про товари, які переміщуватимуться через митний кордон України. Взагалі Держмитслужба тримає першість серед інших державних органів у розвитку інформаційних технологій та електронного документообігу. Справа тепер за іншими державними структурами та за суб’єктами підприємницької діяльності.
Розробка проекту «Електронна митниця» розпочалася 2005 року. За цей час було створено технологічне підґрунтя для її функціонування: удосконалені відомча електронна пошта та телекомунікаційна мережа, введені в дію відповідні сервери та розроблена комплексна система захисту інформації. Упродовж наступних років митники планують удосконалити механізм електронного декларування, інтегрувати систему до аналогічних мереж інших органів державної влади, забезпечити сумісність системи контролю за переміщенням вантажів з новою комп’ютеризованою транзитною системою ЄС.