Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ЕВРО-2012

 

 

Вартість стадіону до Євро-2012 у Львові може зрости − Садовий

Obk.lviv.ua

29.09.09

Вартість євростадіону у Львові може зрости у кінцевому результаті. Про це повідомив сьогодні під час прес-конференції міський голова Львова Андрій Садовий.

Можливе зростання вартості євроарени мер прокоментував так: «Якщо говорити про ті роботи, які роблять з українських матеріалів − бетонні та земельні роботи, то я не думаю, що там може бути якась зміна. Там залишається ціна у гривнях. Коли ми дійдемо до закупівлі обладнання, яке виготовляється за кордоном, то, напевне, думаю, там буде певне корегування. Яке воно буде − поки що не відомо…».

Садовий також додав, що хоче збудувати стадіон максимально по оптимальній ціні. А щодо фінансового забезпечення, то Садовий вважає, що проблем не мало б виникнути. «Сьогодні ми маємо достатньо якісну ситуацію, коли держава виступила співвласником львівського стадіону. І фактично сьогодні 50% бюджету стадіону готова покривати держава. Я думаю, можна буде і більше у держави попросити, плюс, є львівські футбольні клуби. Я думаю, вони також долучаться», − розповів він.

А от щодо власної позиції, то міський голова наголосив, що завдання поставив перед собою − витратити якомога менше з міської казни.

Окрім того, міський голова Львова наголосив, що на сьогодні експерти УЄФА мають зауваження до робочих креслень, за якими будується стадіон до «Євро-2012» у Львові. «Вони повинні відповідати 1:1 до стадії проект, який  затверджений компанією «Альпіна» і усі зауваження скеровані генпідряднику, − каже мер. − Я постійно ставлю вимоги до «Азовінтекс» стосовно термінів, якості. І мені пропозиції УЄФА є дуже цінними. Усі зауваги УЄФА зразу скеровуються у компанію «Азовінтекс» і вона знає проблеми, які повинна вирішувати. Буде погано працювати, будуть інші робити».

+++

Головний залізничний вокзал Львова не реставруватимуть до Євро-2012

Galinfo.com.ua

29.09.09

До нового року у Львові появиться ілюстрована книга проектів реконструкції залізничного вокзалу та привокзальної території міста. Про це, сьогодні, 29 вересня повідомив головний архітектор міста Юрій Криворучко.

За словами головного архітектора, в книжці будуть зібрані спільні проектні роботи студентів Віденського технічного університету інституту містобудування, ландшафтної архітектури та проектування та Інституту архітектури НУ «Львівська політехніка».

Юрій Криворучко наголосив, що реконструювати вокзал і привокзальну площу дуже складно і дорого. Роботи будуть тривати близько 20 років, на них потрібно витратити більше мільярда гривень. Незмінною залишиться лише будівля головного вокзалу, яка є пам’яткою архітектури. А проектування всієї території потрібно добре обдумати, щоб не зробити містобудівних помилок.

До Євро-2012  на  головному залізничному вокзалі багато не встигнуть зробити, бо, за словами Юрія Криворучка, порівняно з аеропортом, вокзал потребує більшого обсягу робіт.

Він каже, що сьогодні важливо зробити під’їзд до вокзалу, щоб розв’язати транспортну проблему.

+++

Влада Києва іде на поступки заради фіналу Євро-2012

Юлія Самаєва, Анфіса Мотора

Ukrinform.ua

29.09.09

«Київ робить усе для того, аби вибороти право на проведення Фіналу у столиці України», − наголосив перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко на початку зустрічі з іноземними журналістами, що беруть участь в прес-турі, організованим Інформаційним центром «Україна-2012».

За його словами, готовність Києва не викликає жодних сумнівів. Ще у своєму травневому листі Мішель Платіні підтвердив, що Києв − це єдине місто України, яке вже зараз беззаперечно претендує на проведення чверть− і півфінальних матчів Євро-2012. А от за право прийняти фінальний матч і влаштувати церемонію закриття турніру українській столиці потрібно поборотися. УЄФА надало перелік своїх вимог, за умови втілення яких, Виконком винесе позитивне рішення 10 грудня цього року. Відповідно до зауважень європейських футбольних функціонерів, кияни намагаються втілити всі місцеві проекти до Євро-2012 якісно та в дуже стислі строки.

Київських організаторів непокоїть єдиний аспект підготовки − це розміщення родини УЄФА. Саме ця перепона може стати на заваді проведення Фіналу. Загалом столицею були заявлені 33 готелі. Спочатку вони проходили експертизу УЄФА, за підсумками якої декому пощастило укласти угоди з офіційним тур-оператором «TUI Travel PLC». До «зеленої» зони УЄФА потрапили 14 готелів. Більше ніж половина господарств, на жаль, мають проблеми з фінансуванням будівництва. Загалом з 7 300 необхідних для столиці місць вже підписано угоди на 4 793 номера. І ще 1 700 угод знаходяться на розгляді УЄФА.

Для того, аби покращити ситуацію з готельним господарством, міська влада пішла на певні поступки, зокрема був оголошений вільний продаж земель для забудови до Євро-2012. А також максимально спростили дозвільні процедури − тепер аби отримати пакет документів інвестору знадобиться лише 3 дні.

Одначе такі нововведення призвели до чисельних зловживань з боку недобросовісних забудовників. І тут у нагоді стали вимоги УЄФА. Саме їхнє дотримання не дозволило «потенційним довгобудам» отримати міські пільги.

«Крім того, готелі під реконструкцією та ті, що підвищують свій статус із тризіркових до чотирьохзіркових, на час розбудови звільняються від міських податків», − розповів Анатолій Голубченко.

За його словами, найбільшою проблемою в підготовці готельної інфраструктури досі залишається ціноутворення. Наразі столична влада розглядає можливість зниження міських податків з готелів. Це дозволить знизити собівартість номерів у готелях Києва.

Відповідаючи на питання журналістів про затори на київських дорогах, заступник мера розповів: «Це біда не лише Києва, а й усіх столиць. Вигадувати велосипед ми не будемо. Звісно, зараз відбувається реконструкція автомобільних розв’язок та будівництво нових мостів. Однак, як і в будь-якому мегаполісі, під час проведення масових заходів рух транспорту буде регулюватися за окремою схемою».

Саме для оптимізації руху Київ розробив план мобільності, який передбачає розмежування потоків уболівальників у місті. В рамках покращення автотранспортної інфраструктури міста − будівництво нових станцій метро та оновлення автомобільної бази.

Завершуючи зустріч, пан Голубченко наголосив: «Євро-2012 − це шанс, завдяки якому Україна та її міста розкриють свій туристичний потенціал. Підготовка до чемпіонату дозволяє нам вчитися у наших європейських колег, переймати їхній досвід, підвищувати нашу кваліфікацію».

Куратор Євро-2012 в столиці підкреслив, що під час проведення чемпіонату гості столиці матимуть понад 200 годин вільного часу. Саме на цей час орієнтується міська влада, столична сфера послуг і культурні об’єкти Києва та околиць. Києву є що запропонувати гостям. А поки потрібно зробити все заради Фіналу.

+++

УЄФА відкрита до співпраці з усіма приймаючими містами Євро-2012

2012ua.net

29.09.09

Сьогодні, 29 вересня, у столиці Польщі за участі представників УЄФА, Місцевого організаційного комітету «Євро-2012 Польща», приймаючих міст та спілки PL.2012 відбулась робоча зустріч з питань комерції та промоції Євро-2012, а також охорони інтелектуальної власності під час проведення турніру.

Про це 2012ua.net проінформували у спілці PL.2012.

Директор турніру Євро-2012 Мартін Каллен зазначив, що УЄФА у всіх сферах підготовки до Чемпіонату діє за єдиним правилом «Сила у єдності» («Together we are stronger»). Тому Союз в повній мірі відкритий до співпраці з усіма містами-господарями Євро та з іншими суб'єктами, що зацікавлені у проекті  UEFA EURO 2012TM.

+++

Садовий зізнався, що у нього з «Азовінтексом» певні тертя

Zik.com.ua

29.09.09

«Грудень 2010 року, коли львівський євростадіон за планом має бути зданий в експлуатацію − це ще 1,5 року до відкриття самого «Євро-2012». Усі польські міста здають стадіони літом 2011 року, а ми взяли достатньо серйозний темп, щоб зробити це в грудні 2010 року. Але прекрасно розуміємо, що маємо певний запас часу», − так сьогодні, 29 вересня, під час прес-конференції міський голова Львова Андрій Садовий відповів на запитання щодо гарантій здачі стадіону в задекларований термін, у що не вірять експерти УЄФА.

За словами Садового, на сьогодні відставання по графіку з будівництвом стадіону десь на 2 місяці. «Це не є велике відставання. Динаміка у Львові є набагато вищою, ніж в тих польських містах, де будуються стадіони і це є дуже непросто, тому що стадіон будується раз в 50 років. І це велика кількість проблем, які виникають і виникатимуть щодня», − додав Садовий.

Садовий запевнив, що всі технічні проблеми з кресленнями, на які вказували експерти УЄФА, їм вдасться вирішити. «До Львова приїжджав виконавчий директор «Євро-2012» Україна-Польща Мартін Каллін. Після цього я був на робочій нараді під головуванням ФФУ, де був присутнім експерт з питання безпеки по стадіонах Марк Тіммер. І, спільно працюючи, виникло декілька зауважень щодо можливості коригування робочих креслень. Ми прийняли ці зауваження, бо вони дуже важливі», − розповів Садовий.

Садовий відповів, що «Альпіні» місто заплатило 36 млн грн за розробку стадії «проект стадіону». «І стадію «проект» і інтелектуальну власність було викуплено в компанії «Альпіна». Угода генпідряду підписана з компанією «Азовінтекс», яка має підрядну організація «Гіпромес», що займається розробкою робочих креслень, по яких ведеться будівництво львівського стадіону. І, власне, експерти УЄФА мають зауваження до робочих креслень. Вони повинні відповідати один до одного до проекту «Альпіни». На сьогодні переговори тривають достатньо успішно. Прийнято стратегічне рішення залучити, як лідера проектування німецьку компанію «Арена Ком», керівником якої є Томас Шпек. Він виступає консультантом міста і є лідером по розробці всіх робочих креслень. Це сприймається УЄФА», − пояснив Садовий.

Він також додав, що звісно ж є дискусії з підрядником. Та це, на думку мера Львова, нормальна світова практика. «Завжди є певні тертя. Тому, мені дуже прикро, що хтось хоче такі технічні речі використовувати проти Львова, додаючи неправдиву інформацію». Він пояснив, що з компанією генпідрядником «Азовінтекс», як і всіма будівельними організаціями, в них жорсткі стосунки, як по термінах, так і якості виконаних робіт. «Якщо ж генпідрядник погано працюватиме, − наголосив Садовий, −його замінять».

Довідка ЗІКу.

УЄФА не вірить у здачу стадіону у Львові у заплановані терміни, а це літо 2011 року, йдеться у конфіденційному звіті УЄФА щодо будівництва стадіону у Львові, після візиту комісії у вересні.

+++

Мер Львова не виключає, що проситиме ще грошей на стадіон у держави та в футбольних клубів

Zik.com.ua

29.09.09

Міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що на сьогодні задекларована вартість будівництва євро-арени у 609 млн грн залишається актуальною. Утім він не виключає, що в майбутньому доведеться ще попросити грошей. Про це він зазначив сьогодні, 29 вересня, під час прес-конференції.

«Якщо говорити про ті роботи, які виконуються з українських матеріалів, наприклад бетонні, земельні роботи, то не думаю, що буде якась зміна. Бо ціна залишається в гривні. Та, коли ми дійдемо до закупки імпортного обладнання, напевно, буде певне коригування загальної вартості стадіону. Яке воно буде, поки не відомо, тому що до цієї стадії ми ще не дійшли», − заявив Садовий.

На запитання, де ж місто візьме ці додаткові кошти, мер Львова відповів: «Ми сьогодні маємо ситуацію, коли держава виступила співвласником львівського стадіону. І фактично сьогодні 50% бюджету стадіону готова покривати держава. Я думаю, що можна буде й більше в держави попросити, плюс є футбольні львівські клуби, думаю, вони також долучаться», − сказав Андрій Садовий.

Підписатися на новини