Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

ФУТБОЛ

 

 

Ми проти безглуздих заборон!

Gokarpaty.org

24.09.09

Керівництву ФК «Карпати»

Федерації Футболу України

ОПФКУ «Прем'єр-Ліга»

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ

З офіційного сайту «Прем’єр-Ліги» ми дізналися про те, що на засіданні Дисциплінарного комітету ПЛ, яке відбулося 02.09.09р. ФК «Карпати» (Львів) було попереджено «за невідповідність Положенню про атестацію футбольних клубів України та Регламенту УЕФА з інфраструктури стадіонів сектору № 16 стадіону «Україна» м. Львів, у якому під час матчів 2-го, 4-го та 6-го турів Епіцентр Чемпіонату України перебували вболівальники команди. Також клубу заборонили використовувати сектор № 16 стадіону «Україна» для розміщення вболівальників під час матчів Епіцентр Чемпіонату України до моменту його приведення у відповідність до цих вимог.

  

Тобто, таким рішенням, ФК «Карпати» зобов’язали  повернути на 16 сектор стадіону «Україна» індивідуальні сидіння.

  

Ми, активні вболівальники − фани ФК «Карпати», наголошуємо на своїй  категоричній незгоді із таким рішенням Дисциплінарного комітету ПЛ щодо заборони використання сектору № 16 стадіону «Україна».

  

Саме  у відповідь на наші численні звертання  керівництво клубу прийняло рішення про демонтаж пластикових крісел на 16-му секторі стадіону «Україна», що є фан-сектором активних вболівальників ФК «Карпати», і де ми підтримуємо нашу команду на домашніх матчах.

  

Наші  прохання демонтувати крісла в секторі  аргументувались наступним:

  

1. Активні вболівальники ФК «Карпати»  протягом більш як 20 років вболівають  стоячи (так прийнято вболівати  у всьому світі).

   

2. Вболівати стоячи зручніше та, головне, безпечніше у секторі, де немає крісел зі спинками, за які можна перечепитись та впасти. За час, коли крісла у 16 секторі були демонтовані, не було жодних випадків, пов’язаних із травмами вболівальників, що перебувають у цьому секторі.

    

3. Відсутність пластикових крісел позитивно відбилась на профілактиці порушень під час матчів, що пов’язані із руйнуванням та киданням таких крісел.

  

На  жаль, крісла із сидіннями легко  ламаються та руйнуються під час  активного вболівання (а інакше ми вболівати не вміємо).

  

4. Завдяки цьому також значно зменшилась напруга у відносинах між фанами та керівництвом ФК «Карпати» і міліцією, оскільки раніше постійно виникали проблеми, пов’язані із регулярним руйнуванням крісел у 16 секторі та відповідними штрафами, які накладались на клуб.

  

За  нашою інформацією, в країнах  Європи, зокрема у Німеччині, футбольним клубам дозволено демонтувати індивідуальні сидіння на фан-секторах для проведення внутрішніх матчів, з гарантією їх монтажу на міжнародні матчі.

  

Отже, враховуючі вищенаведені аргументи, вважаємо неприпустимим такий однобокий підхід до вирішення цієї проблеми.

  

Ми, фани ФК «Карпати», вимагаємо врахувати інтереси активних вболівальників, для яких, зокрема, і існує футбол та функціонують такі організації як ФФУ та «Прем’єр-Ліга» і розглянути можливість проведення матчів на стадіонах із стоячими місцями на фан-секторах.

  

Впевнені, що у цьому нас підтримують  всі футбольні фани України.

   

Об’єднаймося  заради футболу!

Сергій Мальков,

Георгій Лущенко,

Михайло Корній,

Анна Кандиба,

Роман Шимечко,

Сергій Сенчишин....

(усього − 762 підписи)

+++
ЕВРО-2012

 

Підготовка аеропортів − під наглядом УЄФА

Ffu.org.ua

24.09.09

У рамках моніторингу УЄФА процесу підготовки України до Євро-2012 відбувся візит експерта Європейського футбольного союзу з аеропортів Пітера Хемпсона до приймаючих міст − Києва та Донецька.

Під час інспекції фахівець УЄФА ознайомився з проектом нового терміналу донецького аеропорту, ходом підготовки інфраструктури Міжнародного аеропорту «Бориспіль», відвідав тимчасовий термінал, який використовується під час обслуговування хасидських паломників. Окрім того, Пітер Хемпсон провів робочі зустрічі з питань залучення та експлуатації тимчасових терміналів як засобу підвищення пропускної спроможності аеропортів.

+++

 

Львівські будівельники шкодують, що мають такого мера, як Садовий, бо стадіон «Євро-2012» віддав чужинцям

Zik.com.ua

23.09.09

Представники будівельних фірм Львівщини висловлюють занепокоєння ситуацією, яка склалася навколо будівництва об’єктів для проведення чемпіонатів «Євро-2012» у Львові. Питання про це постало на останній сесії Львівської обласної ради, після звіту голови ОДА про підготовку області до чемпіонату «Євро-2012».

Зокрема, низка депутатів облради поцікавилася, чому державна влада і влада міста жодним чином не сприяє залученню місцевих будівельних компаній до процесу будівництва стадіону «Євро-2012». І в той час, коли більшість будівельних фірм Львова і області опинилися на грані виживання і ледь животіють, жодного замовлення на виконання підрядних і субпідрядних робіт по стадіону і інших об’єктів «Євро-2012» до них не надійшло. При цьому найвищі чиновники держави регулярно констатують відставання у будівництві стадіону та інших об’єктів. Запитання про це на сесії облради підняв депутат Богдан Кук, а відповідний запит з цього питання підготував депутат Володимир Креховецький.

«Зараз час переходити від політичних декларацій не тільки до фінансування будівництва об’єктів «Євро-2012», але й виконувати раніше дані обіцянки про залучення до цього процесу інших будівельних компаній й фірм, − каже Богдан Кук. − Якщо ми сьогодні чуємо про те, що до нас навіть планують завозити заводи з виробництва бетонної суміші, то для мене постає питання: а що у нас немає таких заводів? Думаю, що ми цілком можемо дійти до абсурду, що ще й повеземо зі сходу України пісок і щебінь».

Тим часом депутат констатує, що від такої ситуації страждають львів’яни, які працюють у будівельній галузі. «Тому що всі будівельні компанії, які працюють в будівельній галузі у Львові, закриті або збанкротували, − каже Кук. − І була одна надія на «Євро-2012», яке будується на нашій території. Але жодна з львівських компаній туди не залучається. Тим часом кошти міського бюджету взяті містом у кредит, кошти субвенцій державного бюджету на будівництво першочергових об’єктів «Євро-2012» використовують «зрозумілими» фірмами зі сходу України, а зі сторони мера міста і зі сторони представників держадміністрації жодного лобіювання місцевих будівельників не відчувається. Мені такий підхід дивний».

До обговорення питання вже долучилися керівники львівських підприємств та місцеві депутати. «Разом ми піднімемо на поверхню цю тему і ці негативні наслідки, до яких принесло у будівельну галузь фінансування «Євро-2012», − констатує депутат. − Ми хочемо залучити наші будівельні компанії і будемо вимагати від міського голови Львова, щоби бюджет міста, так званий «бюджет родини» використовувався для своєї «родини», а не фінансував інші компанії. Бо виходить так, що наша країна сьогодні переживає кризу, а ми фінансуємо тих, хто завдяки нашим коштам не відчуває цієї кризи. Ситуація абсурдна, і я вважаю, що люди, які керують містом безвідповідально ставляться до будівельної галузі. А вона є пріоритетною у будь-якій державі, бо сьогодні будь-який будівельник може реально забезпечити ще інших 4-5 галузей».

+++

 

Україна разом з Канадою запустять супутник до Євро-2012

Ukrinform.ua

24.09.09

Канадські фахівці допомагатимуть українцям під час запуску супутнику зв’язку «Січ», який транслюватиме Чемпіонат Європи з футболу 2012 року. Про це стало відомо під час зустрічі Міністра економіки України Богдана Данилишина з Міністром міжнародної торгівлі Канади Стоквелом Деєм.

«Україна радо вітатиме участь канадських компаній як у підготовці до Євро-2012, так і в інших проектах, які здійснюються в Україні. Супутник зв’язку «Січ», який планується запустити спільно з Канадою, стане основним засобом для висвітлення чемпіонату. Така співпраця є гарним прикладом для інших канадських інвесторів», − наголосив Богдан Данилишин.

Зокрема, в ході зустрічі обидві сторони погодились, що саме Євро-2012 є найпотужнішим та найпривабливішим проектом для поглиблення інвестиційного співробітництва двох країн. «Ми підтримуватимемо всі ініціативи задля розвитку взаємовигідних відносин між Україною та Канадою»,  − підкреслив Богдан Данилишин.

+++

Волинська облрада визначила інвестиційні умови реконструкції луцького аеропорту

Ukrinform.ua

24.09.09

Волинська обласна рада визначила умови для потенційних інвесторів луцького аеропорту, який стане допоміжним летовищем на час Євро-2012.

Так, на плечі нового власника контрольного пакету акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство» (50%+1 акція) ляжуть борги попередніх років. Інвестор також буде зобов’язаний повернути 280 тисяч гривень обласній раді, яка раніше виділяла цю суму на поповнення статутного фонду підприємства.

Окрім того, протягом півтора року від моменту придбання акцій аеропорту, інвестор має вкласти у розбудову об’єкту, а також у будівництво його пасажирського терміналу не менше 10 мільйонів гривень.

Підписатися на новини