Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ЕВРО-2012
Bild: Угорщина − новий кандидат на заміщення України
2012ua.net
20.08.09
За недостовірною інформацію, що надійшла до рук журналістів німецького видання «Більд», у разі організаційних невдач України у підготовці до Євро-2012 чемпіонат пройде у Польщі та... Угорщині. Про це начебто твердять деякі члени Німецького футбольного Союзу (DFB), пише Przegląd Sportowy.
Як зазначає журналіста «Більда» Беріса Боссманна, один з членів правління правління DFB повідомив, що УЄФА наразі розглядає кандидатуру Угорщини як заміну Україні. Нібито угорці активно реконструюють стадіону та розширюють інфраструктуру, враховуючи те, що вони отримають роль співорганізатора Євро.
Водночас Боссманн відзначає, що розігрувати турнір в країнах, що не є сусідами, є поганою думкою і важкою до реалізації. Виходячи с цього, автор твердить, що шанси Німеччини на заміщення України є чималими.
У DFB «Більд» повідомили, що Німеччина хоче чогось більшого ніж матчі в Ляйпцигу та Берліні. Вже говорят про Дрезден та одне з західних міст. «Але наразі всі, принаймні офіційно, є уболівальником Україні», − заключив журналіст.
Нагадаємо, що Угорщина разом із Хорватією подавали в УЄФА заявку на проведення Євро-2012, проте партнери не набрали жодного голосу членів Виконкому УЄФА.
+++
УЄФА підтвердили якість готелів на Львівщині
City-adm.lviv.ua
20.08.09
В ході візиту до Києва директора турніру Євро-2012 від УЄФА Мартіна Каллена, а також експертів УЄФА, було обговорено підготовку українських міст в частині виконання вимог УЄФА щодо розміщення.
Протягом останнього місяця експерти УЄФА інкогніто здійснювали перевірку тих готелів, які вже підписали угоду із компанією TUI travel. Вони оцінювали якість надання послуг, інфраструктури готелю, відстані від готелю до стадіону та інших об'єктів ЄВРО 2012, доступність для громадського транспорту та можливість паркування.
Згідно останнього звіту УЄФА, Львів знову опинився на лідируючих позиціях. Так при вимозі 2600 номерів, готелі Львівщини запропонували для підписання угоди з УЄФА 3000 номерів. Водночас, в процесі огляду цих готелів компанія TUI відібрала лише 1931 номер, або 74%. У інших українських міст, які готуються до ЄВРО 2012, цей показник суттєво менший. Здебільшого експерти УЄФА висловили претензії до готелів із невеликих міст Львівської області, і тільки до одного готелю із обласного центру.
«Решта 26% номерів − це готелі що реконструюються. Експерти станом на сьогодні просто не могли їх оцінити за встановленим переліком європейських стандартів. Після реконструкції, маючи вищу категорійність та забезпечуючи відповідний рівень послуг, вони неодмінно будуть враховані УЄФА», − розповів начальник управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури департаменту «ЄВРО 2012» Львівської міської ради Олег Вілюра.
«Ми маємо значний запас готельних номерів, адже поки що взагалі не розглядалося підписання угод із готелями, які будуються. Таких готелів на Львівщині більше трьох десятків. Тобто УЄФА наразі не підписує з цими готелями угоди, але повернеться до цього після завершення реконструкції чи будівництва готелю», − продовжив він.
+++
Нельотна ситуція: будувати термінал львівського аеропорту нікому?
Наталка Чурілова
Novynar.com.ua
17.08.09
Нельотна ситуція: будувати термінал львівського аеропорту нікому?
Жодної заявки не надійшло на конкурс із будівництва нового терміналу для прийому гостей на чемпіонат Європи з футболу 2012 року. Сам конкурс був запланований на 9 вересня. Заявки від інвесторів приймалися до 12 серпня. Міністерство транспорту прийшло до тями на наступний день після закінчення терміну подачі заявок − вирішило дати новому терміналу у Львові ще один шанс. Прийом документів на конкурс продовжать ще на два тижні.
Ситуація більш, ніж дивна: чому ніхто не зголосився, адже переможцеві конкурсу обіцяли „золоті гори”. Фірма, яка збудує за власний кошт термінал на тисячу осіб, отримає в управління на (!) 49 років увесь (!) майновий комплекс Міжнародного аеропорту «Львів». Проектний прибуток буде поділено у співвідношенні двадцять відсотків − державі, усе решта − інвесторові. З такими умовами проект видається золотою жилою. І раптом Міністерство транспорту рапортує, що ніхто не зголосився.
Як стало відомо Новинареві, причина банальна − інвестори не встигли подати заявки. Заступник голови Львівської обласної адміністрації Степан Лукашик киває на те, що у фірм було обмаль часу для оформлення усіх документів. «Дуже мало часу дали: тиждень − це суперкосмічна швидкість. За такий короткий термін нереально було подати весь пакет документів, в тому числі банківські гарантії. Всі компанії звернулись і попросили продовжити терміни. Посилаючись на те, що в такий короткий час ніхто не проводить в Європі конкурси. Я не знаю − це або було бажання незмірне Мінтрансзв’язку (не проводити конкурс −авт.) або відсутність досвіду».
Подання заявок на конкурс Мінтранс переносить уже вчетверте. Попри те, що екс-міністр транспорту ще у травні пророкував, що є 38 компаній, які бажають взяти участь у конкурсі.
Ці фірми згодні заплатити 1,1 мільйон гривень внеску лише за участь в конкурсі. Кожна з них готова була вкласти 1,200 мільярд гривень і за два роки збудувати новий термінал.
Зараз йдеться про чотири компанії, які подали частину документів. Серед них називають американську, французьку, австрійську і навіть чесько-китайську фірми. Є ще група компаній, серед яких Siemens, які звернулися з листами про перенесення конкурсу.
Мінтранс, знаючи про кількох бажаючих, із незрозумілих причин розповсюджує через свою прес-службу інформацію про відсутність заявок. Львівська влада схильна бачити у цьому навмисний „підвох” з боку теперішнього керівництва Мінтрансу і, зрештою, уряду, а також незмінного уже протягом тридцяти років керівника аеропорту.
Свого часу навіть УЄФА показало червону картку директорові Міжнародного аеропорту «Львів» Олександру Загреві за низький рівень менеджменту. За часів міністра транспорту Йосипа Вінського директора Львівського аеропорту зі скандалом звільняли. Однак уже не на посаді він і далі керував.
В результаті довгих «поневірянь» Олександр Загрева таки залишався біля штурвалу аеропорту. Портфель йому несподівано повернула прем’єр-міністр Юлія Тимошенко. Політики, в тому числі і народний депутат від Львівщини Тарас Стецьків, схильні пов’язувати таке щасливе повернення із дружньою натурою Загреви.
«Звільнений керівник скористався близькими стосунками (в тому числі і бізнесовими) з колишнім керівником Західної регіональної митниці часів Кучми, а сьогодні − заступником голови Держмитслужби України Тарасом Козаком − людиною дуже близькою до Віктора Медведчука. Цей ланцюжок очевидно вивів на прем’єр-міністра, а звідти пролунав телефонний дзвінок міністру транспорту з вимогою негайно припинити будь-які дії по представленню нового керівника Львівського аеропорту», − каже Стецьків.
Усі звинувачення з боку колишнього очільника транспортного відомства у своїй недостатній компетенції та низькому рівні безпеки аеропорту Олександр Загрева списує на те, що Мінтранс хотів поставити на його місце своїх людей. Таким чином управляти державними грошима, що надходять на реконструкцію смуги та старого приміщення аеровокзалу.
Сам Загрева вважає себе найкращим Цербером бюджетних чемоданів. А от будівництво терміналу, за логікою речей, не на руку саме теперішньому керівникові аеропорту. Адже інвестор керуватиме не лише своїм новим терміналом, а всім майном повітряного вокзалу.
А відтак старий директор опиниться в прямому сенсі «у прольоті». Зараз саме з його легкої руки визначають час вильоту-прильоту чартерів. Обслуговуванням літаків в аеропорту займається також певні люди. Одним словом, уся стара схема може розсипатись, як пісок. Існувати старий порядок може лише за умови, що термінал будуватимуть коштом держави через ДП Міжнародний аеропорт «Львів».
Тим часом перша негласна перевірка аеропорту, відзначеного червоним маркером (що говорить про критичну ситуацію) УЄФА, має відбутися уже 30 серпня. І будь-які заяви в пресі фундатори Єврочемпіонату ретельно відслідковують. Поки що графіків та планів по розбудові терміналу не порушено, але від шуму навколо аеропорту осад залишається.
+++
Власти Львова: Реконструкция львовского аэропорта − государственный проект
Uasport.net
20.08.09
Начальник управления информационной политики и международных отношений Львовского горсовета рассказал о ситуации с реконструкцией львовского аэропорта.
Чиновник прокомментировал заявления по поводу опасности реконструкции и расширения взлетно-посадочной полосы государственного предприятия Международный аэропорт Львов.
«Это откровенно политическое заявление, которое не имеет ничего общего ни с процессом реконструкции, ни с беспокойством о проведении Евро-2012, или заботой о жителях. Я не буду оценивать качество технических аргументов, указанных в заявлении, но когда непрофессионалы запугивают техногенными последствиями, это всегда вызывает подозрение и обеспокоенность.
Когда запугивают людей, преследуя лишь политические цели, − это всегда настораживает. Обвинять сегодняшнее руководство города в том, что аэропорт, построенный в 50-х годах, размещен слишком близко к центру города, − это откровенный абсурд.
Реконструкция львовского аэропорта − государственный проект. Город также неоднократно высказывал опасения по поводу реализации этого проекта, поскольку сроки слишком сжаты. Но в этом случае очевидна попытка подставить очередную подножку Львову», − подчеркнул Процик.
Отметим, что ранее представители Азовинтекса сообщили, что уже с этой недели строительство стадиона к Евро-2012 во Львове будет в три смены (в круглосуточном режиме) и предоставили участникам совещания новый график выполнения работ на стадионе.
+++
Кабинет министров хочет свою долю в «Металлисте»
Most-kharkov.info
20.08.09
После завершения реконструкции стадиона «Металлист» часть областного спорткомплекса станет государственной собственностью.
Об этом корреспонденту ИА «МОСТ-Харьков» сообщил директор Департамента по вопросам подготовки к Евро-2012 Виктор Христоев.
По его словам, после окончания реконструкции ОСК «Металлист» будет подписан договор между Харьковским областным советом, областной администрацией и Министерством по делам семьи, молодежи и спорта Украины о передаче части имущества в госсобственность.
«Проект этого договора уже готов. И в настоящее время проходит согласование в облсовете, ХОГА и Минсемьи», − уточнил Христоев.
Директор Департамента добавил, что владелец стадиона − областной совет − не против такого желания правительства. «Наша задача − скорее получить ассигнования на реконструкцию», − сказал Виктор Христоев.
Доля государства в «Металлисте» будет пропорциональна количеству денег, которые даст правительство на реконструкцию спорткомплекса.
Виктор Христоев напомнил, что, по последним данным, на подготовку к Евро-2012 в Харькове потрачено 1,36 миллиардов гривень. Из этих денег 119 миллионов гривень − средства Государственного бюджета, средства местных бюджетов 271 миллионов гривень (из них − 185 млн. дал городской бюджет), 976 миллионов на подготовку к Евро-2012 потратили инвесторы (группа DCH − 493 миллиона гривень).
+++
Міністерство сім'ї, молоді та спорту так і не визначилося, хто будуватиме купол НСК Олімпійський
Ubcua.tv
20.08.09
Хто будуватиме купол НСК Олімпійський? Міністерство сім'ї, молоді та спорту так і не визначилося з компанією, яка отримає держпідряд вартістю понад 700 мільйонів гривень. Прийняття рішення знову відтермінували. Хоча переможця тендеру мали затвердити ще вчора. Однак, через численні скарги з боку компаній, що програли конкурс, генпідрядник будівництва стадіону − компанія Київміськбуд − ще раз перевірить можливості переможця (дніпропетровської «Майстер профі») впоратися із завданням. Повторно документи на узгодження Мінсім’ї передають завтра. Нагадаємо, − Азовімпекс (компанію, що програла) пов'язують з Сергієм Тарутою, а переможця − Майстер Профі − з Дмитром Мишаловим та групою Приват.
+++
ФУТБОЛ
Андрей Павелко: «Билеты на матч с Англией будут доступными по цене»
Ирина Малоок
New-most.info
20.08.09
По словам председателя Федерации футбола Днепропетровской области Андрея Павелко, цены на билеты на матч сборных Украины и Англии, который состоится в Днепропетровске, будут доступными.
Об этом ИА «НОВЫЙ МОСТ» сообщил председатель Федерации футбола Днепропетровской области Андрей Павелко.
«На сегодняшний день билетов еще нет, но есть предварительные предположения, что билеты будут в доступных пределах. Пока я не могу назвать точную цену, этот вопрос еще обсуждается. Но я уверен, что те цифры, которые обсуждаются сейчас, приятно удивят наших болельщиков: на матч такого уровня будут доступные билеты. Думаю, что этот матч — большой подарок для днепропетровских болельщиков, уверен, что они смогут поддержать нашу сборную, чтоб наш город считался фартовым. Очень хотелось бы, чтоб в Днепропетровске сборная Украины одержала победу», − сказал Андрей Павелко.
Кроме того, сегодня, 20 августа, на исполкоме ФФДО была утверждена команда, которая будет заниматься подготовкой к матчу. По словам Андрей Павелко, сейчас в городе находится делегация сборной Англии, которая знакомится с местом проведения игры и условиями.
Как ранее сообщало ИА «НОВЫЙ МОСТ», матч между сборными Украины и Англии в рамках отборочного этапа Чемпионата мира по футболу 2010 года состоится 10 октября в Днепропетровске на стадионе «Арена Днепр».