Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет
ФУТБОЛ
Відкритий лист клубів ПЛ до Г.Суркіса
Fpl.ua
10.07.09
Президенту Федерації футболу України
Суркісу Г.М.
Шановний Григорію Михайловичу!
Інформуємо, що від Учасників ПЛ
− «Ворскли» (Полтава),
− «Закарпаття» (Ужгород),
− «Зорі» (Луганськ),
− «Іллічівця» (Маріуполь),
− «Карпат» (Львів),
− «Металурга» (Донецьк),
− «Металурга» (Запоріжжя),
− «Оболоні» (Київ),
− «Чорноморця» (Одеса)
− «Шахтаря» (Донецьк)
нами були отримані звернення наступного змісту на Вашу адресу:
«Ми висловлюємо своє глибоке занепокоєння ситуацією, що склалася навколо звернення ФК «Дніпро» до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом, спрямованим на ліквідацію Об’єднання професіональних футбольних клубів України «Прем’єр-ліга».
Вважаємо, що винесене цим судом рішення про визнання недійсним запису про державну реєстрацію ОПФКУ «Прем’єр-ліга», припинення Прем’єр-ліги як юридичної особи та її наступну ліквідацію ставить під питання саме існування елітного дивізіону професіонального футболу як такого.
Дії цього клубу з триваючою мовчазною згодою ФФУ зводять нанівець зусилля інших Учасників ПЛ, спрямовані на розвиток та розбудову професіонального футболу, та завдають непоправної шкоди іміджу України в очах міжнародної футбольної спільноти.
Своїм зверненням до суду загальної юрисдикції у порушення всіх існуючих норм, положень та вимог ФІФА, УЄФА, ФФУ та ПЛ ФК «Дніпро» створив занадто небезпечний прецедент, наслідки якого можуть бути абсолютно непередбачуваними.
Ми чекаємо від ФФУ термінової, максимально жорсткої та однозначної реакції на дії ФК «Дніпро». В іншому разі позицію ФФУ ми будемо розцінювати як політику подвійних стандартів в українському футболі та залишаємо за собою право звернутися за допомогою безпосередньо до ФІФА та УЄФА».
Ми цілком підтримуємо це звернення та вимоги, викладені у ньому.
З повагою, Президент В.Б.Данілов
+++
«Металлист» получил от ФФУ диплом с ошибкой
Most-kharkov.info
10.07.09
Диплом о завоевании «Металлистом» бронзовых наград в Чемпионате Украины по футболу был напечатан с ошибкой.
Как передает корреспондент ИА «МОСТ-Харьков», чиновники Федерации футбола ошиблись в написании слова «Харків», написав «Харьків».
Текст диплома:
«Федерація футболу України
Прем’єр-ліга
Команду ФК «Металіст» Харьків
Бронзового призера чемпіонату України з футболу серед команд професійних клубів сезону 2008/2009 років.
Президент Федерації футболу України Суркіс Г.М.»
Сегодня вице-президент Федерации футбола Украины Сергей Стороженко и президент областной ФФУ Владимир Бабаев вручили игрокам «Металлиста» бронзовые награды Чемпионата 2008/2009 гг.
Фоторепортаж с церемонии награждения ФК «Металлист» можно посмотреть здесь.
+++
ЕВРО-2012
Одесситы потребовали отставки Григория Суркиса с поста Главы ФФУ
Od-news.com
10.07.09
Активисты общественной организации «Свободная Одесса» провели 10 июля пикет у здания Дома футбола в Киеве. Сегодня тут проходило заседание исполкома Федерации футбола Украины.
Активисты общественной организации «Свободная Одесса» провели 10 июля пикет у здания Дома футбола в Киеве. Сегодня тут проходило заседание исполкома Федерации футбола Украины.
Участники пикета потребовали немедленной отставки Г.Суркиса с поста Главы Федерации. Его назвали главным виновником исключение Одессы и Днепропетровска из числа городов претендентов на приём матчей Чемпионата ЕВРО 2012.
«Если до оглашения списка городов претендентов Суркис высказывал полное удовлетворение ходом подготовки в украинских городах, то после оглашения списка тот же самый Суркис переложил всю ответственность на плечи местных властей. Так как же за столь короткое время произошло такое, что Харьков будучи откровенным аутсайдером по подготовке к приёму матчей ЕВРО 2012, в один миг превратился в лидера?
Такая противоречивая позиция Суркиса свидетельствует лишь об одном. − президент ФФУ заангажирован и выражает сугубо личное мнение», говорится в обращении общественной организации «Свободная Одесса», которое передали в Федерацию футбола Украины.
Активисты организации заявили, что многотысячная армия футбольных болельщиков Одессы и Украины, многих стран Европы с горьким недоумением восприняли решение УЕФА об исключении Одессы из списка городов, официально принимающих ЕВРО 2012. «Как это ни прискорбно, но главные решения о футболе принимаются за кулисами и очень непрозрачно». Они потребовали немедленной отставки Григория Суркиса с поста главы Федерации футбола Украины, расследования коррупционных действий чиновников ФФУ.
В ходе пикета одесситы дружно скандировали: «Суркиса долой», «Долой коррупционеров из Федерации футбола».
Киевлянам раздавали газеты «Свободная Одесса».
Жители столицы поддерживали пикетчиков. «Лишить Одессу ЕВРО 2012. А кто же тогда имеет это право? Тут наверняка не обошлось без коррупции. Пусть Одесса борется. Наверняка Европа и УЕФА вас услышат», − высказала недоумение одна из киевлянок.
Глава организации «Свободная Одесса» Марк Соколов сообщил, что активисты организации продолжат свои акции и в будущем. «Мы сделаем всё возможное для того, чтобы решение об исключении Одессы из числа городов принимающих матчи ЕВРО было пересмотрено, а Суркис получил достойное наказание».
Сам Суркис к пикетчикам не вышел, а вот охрана здания Дома футбола реагировала на молодых активистов очень нервно. Их хватали за руки и пытались оттеснить подальше от административного здания.
+++
Для Євро-2012 бракує щебеню
Андреас Шнаудер, Der Standard (Австрія)
Inozmi.glavred.info
10.07.09
На кону − великі гроші! Хоча поки невідомо, чи відбудеться Євро-2012 в Україні, на підготовку до Чемпіонату держава виділяє чималі кошти. А от приватні інвестори не поспішають брати участь у зведенні об‘єктів інфраструктури. Ризикнув повернутися з новим проектом в Україну австрієць Алєксандр Макулан − він планує звести неподалік столичного аеропорту готелі та офісні центри на 500 мільйонів євро, − пише Андреас Шнаудер в австрійській Der Standard.
Чемпіонат Європи в Україні під загрозою через недостатній прогрес у будівництві стадіонів та інфраструктури. І все ж Алєксандр Макулан працює над проектом Airport-City вартістю 500 мільйонів євро.
Жовту картку за підготовку до Чемпіонату Європи з футболу − 2012 Україна вже отримала. Президент УЄФА Мішель Платіні пригрозив минулого тижня, що крім Польщі м’яча ганятимуть у Берліні та в Лейпцигу. «Ми щораз більше натикаємося на стіну», − описав французький екс-футболіст стан підготовки в Україні.
Основна проблема навіть не в тому, що так повільно волочиться будівництво стадіонів; гірше з інфраструктурою. Готелі, дороги, залізничні сполучення − усе в дефіциті. І політичні сварки навколо фінансування події теж роблять свій вклад у зволікання. Через призначені на січень 2010 року президентські вибори, читаємо в аналізі берлінського Фонду науки та політики, є небезпека, що футбол «стане жертвою політичних зіткнень». Уже на будівництві стадіону в Києві виникли кричущі проблеми: спочатку було укладено договір з однією тайванською компанією, а потім його розірвали. Представників координаційного бюро Євро-2012 постійно звинувачують у корупції. Керівник відповідального за зведення транспортної інфраструктури «Укравтодору», Петро Кравчук, був звільнений в листопаді у зв’язку з систематичними порушеннями в розміщенні замовлень, а потім призначений заступником міністра транспорту.
Й справді, йдеться про великі гроші: у списку будівництва 500 об’єктів, серед них 6 стадіонів, 16 аеропортів, 18 автомагістралей, 289 готелів, 64 гостели − загалом кошторис становить 16 мільярдів євро. Ідея, що дві третини суми, як за початковим планом, мають надати приватні інвестори, на очах перетворюється на ілюзію. Так само ілюзорно й те, що виручить держава; її саму врятувала від краху тільки міжнародна допомога. Видатки держави на підготовку тепер оцінюються у 11,84 мільярда євро − їх зменшено на чверть. Хоча залишається під питанням, звідки мають надійти гроші.
Небагато зиску
Австрійські будівельні фірми навряд чи можуть розраховувати на великий зиск − перевагу надають українським компаніям. Зальцбурзька Alpine хоч і здобула право будувати стадіон у Львові (Лембергу), але розпрощалася з ним, почувши нові вимоги. Кращі справи у компанії Skidata, що постачає в Донецьк та Харків системи для входу на стадіони.
Звісно, за ту катастрофу, що насувається, відповідальність покладають і на УЄФА. Як розповідає австрійський торговий аташе в Україні Ґреґор Постль, УЄФА відкинув кандидатуру Дніпропетровська, хоча там є новий стадіон. Одеса могла б компенсувати брак готельних місць номерами в кораблях-готелях на Чорному морі, проте їй так само не дали шансу. Постль усе ще сподівається на те, що в Україні відбудеться «полегшена версія» Чемпіонату.
Незважаючи на футбольні, політичні та економічні протистояння, Алєксандр Макулан намагається повернутися в Київ в якості будівельного магната. Спільно з «щебеневою імперією» Asamer з Верхньої Австрії та іншими, не зазначеними «міжнародними інвесторами» він планує звести під столицею Airport-City. Обсяг інвестицій − 500 мільйонів євро. Складові − п’ятизірковий готель на 231 номер, чотиризірковий на 260 номерів, два офісні центри площею 145 тисяч квадратних метрів. Проте попереду в Макулана ще не скінчена боротьба: відомства зволікають із наданням дозволів.
Оригiнал матерiалу:
http://derstandard.at/fs/1246541834890/Ukraine-Schottermangel-bei…
+++
ЄВРО 2012 може стати імпульсом для змін
Polskieradio.pl
10.07.2009
“Przegląd Sportowy” публікує сьогодні фейлетон «Слов‘янська пропозиція», − це своєрідний роздум про підготовку до ЄВРО 2012. Автор Даріуш Тузімек зокрема пише:
«Вже кілька років я придивляюся як Україна намагається впоратися з трансформацією ладу. Здоровий принцип «я плачу, тож і вимагаю», який є фундаментом капіталізму, тут все ще не діє. У головах все ще сидить те, що ми знаємо з часів комуни: кожний службовець, пані з віконечка чи обслуговуючий персонал мають владу над клієнтом. Зміни в головах проходять найповільніше. Діє принцип: рятуйся сам, бо держава до нічого. Не варто чекати на її поліпшення, бо за нашого життя цього не станеться. Слова «якось дамо собі раду» робить фурор, як в часи ПНР.
Три роки до ЄВРО 2012 − це ніби багато. Але, коли я дивлюся як мало зроблено протягом останніх шести, − оптимізм зникає. Криза лякає скрізь, але в Україні, − сильніше. Політики так зайняті боротьбою за перевагу, що часу на те, аби бути державними мужами, вже не вистачає. А такий вибрик, як скасування футбольної ліги − як би це не виглядало комічно, − поглиблює почуття хаосу.
На жаль, усі ці загрози ще нічого у порівнянні з людською ментальністю, по якій видно наслідки багатолітньої роботи совєцьких інженерів душ.
Щоб змінити гомо совєтікус, потрібний новий імпульс, друга, суспільна «Помаранчева революція».
Як це не парадаксально, але саме ЄВРО 2012 може стати для України таким імпульсом. Тільки що 2012 рік може бути лише відправною точкою, а не кінцем дороги. Спокуса відібрати Україні чемпіонат Європи з футболу на Заході все більша.
Можна зробити турнір у Німеччині чи в будь-якій іншій країні Старої Європи, де невидима рука ринку зробить так, що все буде з шиком і своєчасно. Але, що це означало б для України ? Це так якби у голодного забрати їжу, а потім позбавити його навіть обіцяного вудилища».
Це був фрагмент статті з газети “Przegląd Sportowy”.
***
Проте не обійшлося також без газети “Fakt”, яка час від часу публікує дописи під гаслом «Більше ЄВРО 2012 у нас ? Проблеми України,− це шанс для Кракова і Хожува»:
«Україна має чергові проблеми з підготовкою до ЄВРО 2012. Проблеми неабиякі, адже український уряд зменшив дотації на інвестиції, пов‘язані з турніром на майже чотири мільярди євро. Це означає, що знову відроджується надія Кракова і Хожува на організацію матчів у своїх об‘єктах.
Адже, коли виявиться, що з українського боку буде готовий лише Київ, то УЄФА може бути змушена звернутися до чергових польських міст».
Газета “Fakt” стверджує, що Польща на ЄВРО 2012 призначає 18 млрд. євро, Україна − 11,84 мільярдів євро.
+++
Незрячим болельщикам будут доступнее матчи Евро-2012
Komitet12.org.ua
10.07.09
Южная Корея хочет инвестировать в польские объекты к ЧЕ-12
Южная Корея хочет сотрудничать с Польшей в сфере расширения инфраструктуры − автодорог и железнодорожных путей, стадионов и аэропортов к Евро-2012. «Корея − это мироровой лидер в сфере строительства. Более 250 корейских строительных фирм работает в 90 странах по всему миру. Я хотел бы, чтобы корейские строительные и информатические фирмы могли принять участие в создании инфраструктуры в Польше» − сказал во время польско-корейского Экономического форума в Варшаве президент Южной Кореи Ли Миунг Бак.
Корейский президент оценил Польшу, как страну «в финансовом отношении очень стабильную среди 27 государств Европейского Союза». Он также добавил, что Корею оценивают как страну, выходящую быстрее других из мирового финансового кризиса. «Я надеюсь, что обе наши страны будут пионерами по выходу из мирового финансового кризиса» − заметил президент.
Ли Миунг Бак в рамках своего официального визита в Польшу встретился также с президентом Лехом Качыньским и премьером Дональдом Туском.
В аэропорту Лодзи появится новый терминал
Новый терминал, обслуживающий миллион пассажиров в год, паралельный путь наземного передвижения самолетов, дополнительные светообозначения на взлетной полосе − будут созданы в аэропорту города Лодзь. Об этом сообщает газета „Dziennik Łódzki». Эти инфраструктурные инвестиции являются самыми важными для аэропорта Лодзи, если город хочет конкурировать с Вроцлавом, Краковом или Познанем. В городском бюджете нет необходимых для этого средств, поэтому аэропорт выпустит облигации. Если же аэропорт будет иметь финансовые проблемы, то часть облигаций выкупит город. Таким образом, уже в следующем году пассажиров будут обслуживать в новом терминале аэропорта Лодзи.
Конкурс на генподрядчика инвестиции будет объявлен в ближайшее время, потому что начало работ запланировано на осень. Терминал − это условие, которое поставила УЕФА, определяя лодзкий аэропорт как запасной для Варшавы и Познаня на время проведения футбольного чемпионата Европы в 2012 году.
Комиссия Сейма посетила объекты Евро-2012 в Гданьске
Строительную плащадку стадиона к Евро-2012 в Гданьске и гостиницу Двор Оливский, расположенную в Труймейском парке-заповеднике, имеющую шанс стать местом расположения команд-участников ЧЕ-12, посетили члены Комиссии Сейма по вопросам подготовки UEFA EURO 2012.
Члены Комиссии в прошлые среду и четверг ознакамливались с прогрессом в подготовке к футбольному турниру в регионе Поморье. В итоге делегация пришла к выводу, что в сравнении с прошлым годом, в Гданьске очевидны следы прогресса. Руководитель Комиссии Анджей Бернат признал, что после прошлогоднего визита царил некий скептицизм.
«Мы очень приятно удивлены тем, что мы увидели − масштабами работ, которые уже выполнены, особенно тех, которые являются самыми трудными и мало видимыми. Оказалось, что фирмы победившие на конкурсе, сделали огромный прыжок. Теперь уже видно, что этот стадион скорей всего появится в запланированные сроки» − поделился Анджей Бернат. Он также подчеркнул, что план предусматривает создание стадиона в довольно краткий как для такого типа объектов срок. Вместе с этим делегация отметила, что в вопросе подготовки центров размещения участников есть еще много работы.
Места для незрячих на стадионах к Евро-2012
Специальные места, оборудованные наушниками для незрячих и их опекунов, будут созданы на всех стадионах, возводимых к Евро-2012 в Польше. «Такие места имеются на стадионах в Манчестере и Лондоне, были они и во время Евро-2008 в Австрии и Швейцарии. Но у нас мест для незрячих будет в два раза больше» − сказала Катажина Меллер, пресс-секретарь компании PL.2012, которая отвечает за подготовку футбольного турнира.
«Абсолютной новинкой является то, что незрячие не будут сидеть в отдельных секторах, а среди полноценных болельщиков. Мы не хотим, чтобы они чувствовали себя как-либо отделенными, оттолкнутыми в темный угол» − подчеркнула Меллер.
В данный момент в Польше незрячим на стадионы дорога практически закрыта. Нет смысла − если он и так ничего не увидит. «Самое главное − это быть частью болельщиков, чувствовать атмосферу, − замечает незрячий Марчин Качоровский, который когдато был массажистом команды в Лодзи, а сейчас остается ее верным фаном, − когда я был в медицинской группе команды, мне о событиях на поле рассказывал начальник команды или второй массажист. А часто я сам ориентировался, что происходит на стадионе − по свисткам судьи, крикам футболистов или по реакции болельщиков. А сейчас я беру на матчи радио и одним ухом слушаю, что там говорят, а другим − что происходит на стадионе».
На стадионах Вааршавы, Гданьска, Познаня и Вроцлава, на которых будет 50 мест для незрячих и столько же для их опекунов, радио уже не пригодится. Там они получат комплекты с наушниками, через которые будет вестись трансляция матча специально для них. «Эта трансляция будет более описательной, чем в радио − рассказывыает Томаш Стжиминьский из фонда Аудиодескрипция, который и сам является незрячим болельщиком, − Комментатор будет рассказывать, как одеты футболисты, что именно они делают в данный момент, где находится мяч. Так, чтобы незрячий мог вообразить себе, как протекает игра».
Катажина Меллер заверила, что разочарований не будет. Подготовку комментаторов, согласно европейским стандартам, оплатит вероятнее всего УЕФА.
Бюро по делам Eвро-2012 в Гданьске ищет волонтеров на турнир «Европоколение»
Турнир «Европоколение» состоится в Гданьске 6-12 августа этого года. В турнире примут участие команды из 12 городов-участников Евро-2012, а также из резервных городов − шесть польских и шесть украинских. «Турнир будет хорошим поводом для пропаганды здорового образа жизни и спорта среди молодежи из Польши и Украины» − говорит Михал Брандт, пресс-секретарь проекта Евро-2012 в Гданьске.
Бюро по делам Евро-2012 ищет около 60 волонтеров, которые будут задействованы в подготовке торжеств открытия и закрытия мероприятия, будут опекать группы и поруководят офисом турнира. Больше информации можно получить на сайте www.euro.gdansk.pl/europokolenie.
Турнир «Европоколение» проводится с 2005 года в разных городах.
Дни открытых дверей на стадионе в Познани
В рамках Дней открытых дверей можно будет пройтись по трибуне № 4 и посмотреть, как проходят работы на городском стадионе в Познани. Компания EURO Poznań 2012, начиная с 13 июля, в каждый понедельник в 10.00 будет проводить экскурсии на наблюдательном пункте на трибуне стадиона № 4. Гостей будут сопровождать инспекторы компании, которые ответят на вопросы о ходе работ и о запланированном проекте функционирования стадиона.
+++
Польський Жешув не завадить Луцьку приймати міжнародні авіарейси як на «Євро-2012», так і після нього
Pravda.lutsk.ua
10.07.09
Рішення по залученню потуг аеропорту Жешува, що у Республіці Польща, як резервного для Львова, аж ніяк не вплине на загрозу позбавлення статусу Луцького аеропорту на базі військового аеродрому у якості того ж резервного під час проведення «Євро-2012», а тим паче на його подальшу розбудову − про це у коментарі інтернет-виданню «Волинська правда» повідомив заступник голови Волинської облдержадміністрації Василь Байцим.
Василь Байцим зазначив, що згідно європейських вимог, аеропорт повинен забезпечувати прийом 1900 пасажирів на годину, включаючи той фактор, що на кожного відвідувача аеропорту має припадати мінімум 34 квадратні метри площі аеровокзалу. Однак, за неуточненою інформацією, згідно проектних задумів Львівський аеропорт, у 2012-ому році зможе приймати 1000 пасажирів на годину, що є великим показником для вітчизняних об’єктів такого класу. Тому, за словами Василя Байцима, навіть при факторі резервних спроможностей Луцька та Івано-Франківська «приймати по 300 та 400 пасажирів щогодини», Львів не зможе забезпечити міжнародні вимоги, тому логічним є звернення до польської сторони. «До того ж, з огляду на безпеку перевезень, львів’янам доцільніше сподіватися на вітчизняних партнерів, адже йде мова про забезпечення зі сторони західноукраїнських міст Львову упевненості в участі на «Євро 2012»… Бо якщо тимчасового терміналу не буде, то у Львова шанси стають набагато меншими витримати вимогу у 1900 пасажирів», − пояснив службовець.
Тим більше, за словами пана Байцима, волинська влада робить ставку на розбудову вантажо-пасажирського аеропорту міжнародного класу за Луцьком. «Ми розуміємо, що пройде «Євро-2012», і інфраструктуру аеропорту треба буде ефективно використовувати. А з огляду на те, що Волинь лежить на перетині найкоротших шляхів із Заходу на Схід, із Півночі на Південь як повітряних, так і наземних (а Україна вже має спільний повітряний простір з європейським союзом), ми робимо ставку на вантажну складову міжнародного авіаційного центру, а також на ефективне використання тої смуги військового аеродрому, яка вже існує, і яку не треба будувати. Потрібно лише пристосувати аеродром доріжками, для того, щоб злітна смуга приймали не десять літаків типу Boeing, а до прикладу 15», − зауважив пан Байцим та додав, що у задумах влади − облаштувати логістичний центр поряд з аеропортом.
Щодо попередніх зустрічей голови Волинської облдержадміністрації Миколи Романюка з командувачем Повітряними силами ВС України для обговорення аспектів створення на базі Луцького військового аеродрому сучасного вантажно-пасажирського аеропорту, то як стало відомо, йшла мова про спорудження тимчасового терміналу з легких конструкцій на землях аеродрому, як запасного варіанту до «Євро-2012» на випадок, якщо не буде готова інфраструктура на 20 гектарах землі для розбудови вантажно-цивільного аеропорту.
До речі, як стало відомо, що на сьогоднішній день є вітчизняний інвестор, який готовий облаштувати тимчасовий термінал, для того, щоб Луцьк вже з наступного року розпочав прийом літаків на період реконструкції Львівського аеропорту, яка розпочнеться з наступного року. За словами пана Байцима, Кабмін передбачив 107 мільйонів гривень на реконструкцію Львівського аеропорту, більше 5 мільйонів − на викуп земельних ділянок і більше 2,5 мільйонів на розробку проектно-кошторисної документації.
Як відомо, Луцький аеропорт включений до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу у 2012 році як резервний для аеропорту «Львів», відповідно до спільного наказу Міністерства оборони України і Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації військовий аеродром «Луцьк» визначений, як аеродром спільного використання військовою та цивільною авіацією.
Експлуатантом аеродрому буде ВАТ «Луцьке авіапідприємство» після підписання наказу про спільне базування та укладання договору про спільну експлуатацію військового аеродрому «Луцьк» між військовою частиною А-3186 та ВАТ «Луцьке авіапідприємство» при їх спільному базуванні.
+++
Стороженко рассказал, чем будут удивлять Платини в Харькове
Most-kharkov.info
10.07.09
Во время визита в Харьков президенту УЕФА Мишелю Платини собираются показать стадион, гостиницы и достопримечательности.
Об этом в интервью ИА «МОСТ-Харьков» рассказал первый вице-президент ФФУ Сергей Стороженко.
«Будем показывать стадион, будем показывать благоустройство окружающей территории − это все зоны эвакуации, это все зоны, которые должны соответствовать регламенту УЕФА с точки зрения безопасности и комфорта болельщиков. Будем показывать реконструированные дороги в городе и области. Будем показывать достопримечательности города и области, если у него хватит времени», − сказал Стороженко.
Он добавил, что в конечном итоге программа визита будет состоять из объектов, которые «выберет сам Платини».
+++
Мінтрансзв’язку інформує про стан підготовки до фінальної частини чемпіонату з футболу Євро − 2012 року
Mintrans.gov.ua
10.07.09
Впровадження на залізницях України швидкісного руху пасажирських поїздів
На таких напрямках, як Київ − Лозова − Донецьк, Красноград − Дніпропетровськ − Львів виконувались такі роботи:
Київ − Львів (дільниця Київ − Жмеринка) освоєно коштів на суму 43,99 млн. грн., з низ: по господарству колії − 39,5 млн. грн., по господарству сигналізації та зв’язку − 0,62 млн. грн., по господарству електропостачання − 0,87 млн. грн., по господарству будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд − 3,0 млн. грн.;
Київ − Львів ( дільниця Жмеринка − Львів) освоєно коштів на суму 87,96 млн. грн., з них: по господарству колії − 76,6 млн. грн., по господарству електропостачання − 10,26 млн. грн., по господарству будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд − 1,1 млн. грн.;
Київ − Полтава освоєно коштів на суму 11,42 млн. грн., з них: по господарству колії − 10,1 млн. грн., по господарству сигналізації та зв’язку − 0,85 млн. грн., по господарству електропостачання − 0,85 млн. грн., по господарству будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд − 0,3 млн. грн.;
Полтава − Красноград освоєно коштів на суму 33,37 млн. грн., з них: по господарству колії − 33,37 млн. грн.;
Красноград − Лозова освоєно по господарству колії − 1,0 млн. грн., з них: по господарству колії − 0,93 млн. грн., по господарству будівельно монтажних робіт і цивільних споруд − 0,07 млн. грн.;
Лозова − Донецьк коштів на суму 92,1 млн. грн., з них: по господарству колії − 91,1 млн. грн., по господарству сигналізації та зв’язку − 0,58 млн. грн., по господарству будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд − 0,4 млн. грн.;
Красноград − Дніпропетровськ освоєно коштів на суму 4,17 млн. грн. з них: по господарству колії − 3,6 млн. грн., по господарству будівельно монтажних робіт і цивільних споруд − 0,57 млн. грн.;
Всього з початку року на зазначених напрямках виконані ремонтно-колійні роботи на загальну суму 255,2 млн. грн.; роботи з реконструкції та модернізації пристроїв енергетики виконані роботи на суму 11,3 млн. грн.; ремонтні роботи по господарству сигналізації та зв’язку на суму 2,05 млн. грн. і будівельно-монтажні роботи на суму 5,44 млн. грн.
Крім того, виконані ремонтно-колійні роботи на напрямках відведення вантажного руху від пасажирського на суму 200,7 млн. грн.
Всього по заходу виконання складає 474,69 млн. грн.
Комплексна модернізація ділянки залізничного напрямку Полтава − Бурти − Користівка для розвантаження ділянок залізничних напрямів, якими рухатимуться пасажирські поїзди з уболівальниками на Євро-2012
На ділянці електрифікації Полтава-Південна − мала Перещепинська протяжність 50,9 км введуться роботи з будівництва контактної мережі (встановлюються опори контактної мережі, анкери, відтяжки, жорсткі поперечки, консолі, траверси перехідних опор, кронштейни, оголовки). Розкатано 20,9 км несучого тросу.
Освоєння коштів складає 5,9 млн. грн.
По електрифікації парків ст. Кременчук ( парку прийому і відправки Череднички, сортувальному та передгурочному парками) ведуться будівельно-монтажні роботи. Освоєння коштів склало 17,3 млн. грн.
По парку прийому ті відправки Череднички станом на 01.06.2009 подана напруга в контактну мережу. 02.06.2009 відбулась комісія по введенню парка в експлуатацію та розпочато відправку вантажних поїздів на Одеську залізницю.
Всього по господарству електропостачання освоєння котів складає 23,2 млн. грн.
З початку поточного року на даному напрямку виконані колійно-ремонтні робіт на загальну суму 43,8 млн. грн. по господарству сигналізації та зв’язку виконано робіт на загальну суму 0,75 млн. грн. та 0,04 млн. грн. по господарству будівельно монтажних робіт і цивільних споруд.
Всього по заходу виконання складає 67,79 млн. грн.
Реконструкція вагонного депо ст. Київ-Пасажирський з винесенням ремонтної бази
У 2009 році введено в експлуатацію дрібноструменний та фарбувально-сушильний комплекси, виконано нульовий цикл на будівництві цеху підготовки вагонів. Освоєно коштів на суму 27,74 млн. грн.
По колійному розвитку виконано робіт на суму 0,56 млн. грн., у т.ч. капітальний ремонт колії − 0,8 км на суму 0,36 млн. грн., заміна стрілочних переводів старопридатними на з.б. брусах − 4 компл. На суму 0,2 млн. грн.
Всього по заходу с початку року виконано робіт на суму 28,3 млн. грн.
Ремонт вокзальних комплексів у межах Київського залізничного вузла
За звітний період виконаний капітальний ремонт зупиночної платформи Городня та платформи ст.. Петрівка, а також виконуються коліє ремонтні роботи. Всього по заходу виконання складає 14,3 млн. грн.
Реконструкція депо
− переобладнання вагономийного комплексу вагонної дільниці ст. Київ-Пасажирський − 36,4 млн. грн.;
− реконструкція вагономийного комплексу оборотного депо електропоїздів РПЧ-8 − 26,7 млн. грн.;
− реконструкція котельні РПЧ-8 − 0,16 млн. грн.;
− капітальний ремонт адміністративного комплексу ПТО ст.. Шепетівка й ПТО Бахмач − 0,07 млн. грн.;
− на будівництві дрібоструминної та фарбувально-сушильної камер у ВЧД-12 Каховка освоєно 1,01 млн. грн.
− реконструкція пункту екіпіровки Івано-Франківської дільниці пасажирського вагонного депо Чернівці − суму 4,6 млн. грн.
Виконано робіт на суму 68,94 млн. грн.
Будівництво залізнично-автомобільного переходу через р. Дніпро в
м. Києві
На будівництво правобережної автомобільної естакади (споруди 1П та 2П) виконано монтаж 65,42 т металоконструкцій прогонових будов;
На будівництво шляхопроводу для організації виїзду на вул.. Березняківську виконано бетонування 8 паль.
З початку року будівництво мостового переходу профінансовано на суму 293,1 млн. грн, з них 150 млн. грн. кошти державного бюджету.
Запровадження системи бронювання та продажу залізничних квитків через Інтернет:
За I квартал 2009 року освоєно коштів на суму 0,6 млн. грн. Кількість запитів до АСК ПП УЗ через мережу Інтернет у квітні та травні складає більше 20000.
З початку введення послуги резервування місць з 22.12.2008 по 07.07.2009 зарезервовано 2844 замовлень на 4720місць, викуплено в касах 2182 замовлень на 3683 місць.
З моменту впровадження послуги оформлення проїзних документів з відкладеним друком ( оплата проїзду за допомогою платіжних карток) з 30.03.2009 по 07.07.2009 оформлено та оплачено 15345 замовлення на 23212 місць.
Всього по заходах Державної цивільної програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу по залізничному транспорту, з урахуванням перевиконання 2008 року − 329, 45 млн. грн., виконання за звітний період складає 1285,1 млн. грн.
+++