Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет


ФУТБОЛ


УПЛ поки не збирається оскаржувати рішення про свою ліквідацію

Champion.com.ua

07.07.09

Керівництво української Прем`єр-ліги буде чекати офіційного листа з адміністративного окружного суду Києва, що прийняв рішення про незаконність роботи УПЛ за позовом «Дніпра».

Про це «Чемпіон» повідомили у прес-службі УПЛ.

Як зазначили в коментарі прес-служби, УПЛ продовжує наполягати на тому, що даний позов «Дніпра» мав розглядатися виключно в спортивних інстанціях, а не в громадських судах.

+++

Стеценко: Наш клуб задоволений рішенням суду

Глеб Ваколюк

Turnir.com.ua

07.07.09

Генеральний директор «Дніпра» Андрій Стеценко задоволений рішенням окружного суду Києва про ліквідацію об’єднання футбольних клубів під назвою Прем’єр ліга. Про це Андрій Вікторович розповів turnir.com.ua.

«Звісно, «Дніпро» задоволений рішенням окружного арбітражного суду, − каже генеральний директор «Дніпра». − Що буде далі, я не готовий розказати. Це питання потрібно переадресувати вищим нашим чинам. В принципі, футбольні змагання в Україні організовуються Федерацією футболу України. Можливо від цього варто відштовхуватися».

+++
ЕВРО-2012

«Стахановский вагонзавод» хочет заняться стадионами к Евро− 2012 и реконструкцией «Борисполя»

Ostro.org

07.07.09

«Стахановский вагоностроительный завод» («СВЗ»), производящий в том числе сварные металлоконструкции, хочет принять участие в строительстве стадионов к Евро-2012 и реконструкции аэропорта «Борисполь». Об этом заявил предправления ОАО «СВЗ» Виталий Касинов.

По его словам, два года назад было принято решение о реконструкции предприятия, возврату к производству сварных металлоконструкций и увеличению выпуска грузовых вагонов. В начале прошлого года завершена работа по созданию проекта реконструкции предприятия, он был согласован со всеми инстанциями. Планировалось, что сумма инвестиций составит 250 миллионов гривен, что позволило бы практически удвоить производительность. Но уже в октябре рынок обрушился, и основные надежды предприятие теперь возлагает на кредитные средства.

«Нельзя сказать, что реконструкция остановлена, она продолжается, но очень и очень медленными темпами, потому что работу, которую начали, бросить нельзя − заключены договора, оплачена работа подрядчиков, поставщиков», − сказал В. Касинов.

«Рынок вагоностроения переживает большие трудности. Основными нашими заказчиками были Россия, Казахстан, страны Балтии, Беларусь, но мы пытались выйти на рынки Европы, но там проблемы те же − если в прошлом году был дефицит вагонов, то теперь объемы перевозок сократились в 5-10 раз и вагоны простаивают», − посетовал руководитель предприятия.

В 2007-80 завод вышел на выпуск более 5,5 тыс. вагонов, введены мощности для производства полувагонов, эксклюзивные формы для производства вагонов для транспортировки радиоактивного топлива для украинских АЭС.

«В прошлом году для Полтавского горнообогатительного комбината мы изготовили уникальные вагоноопрокидывательные конструкции весом более 700 тонн, и нашу работу стоительно-монтажная организация оценила высоко. Мы пытаемся поучаствовать в строительстве стадионов к Евро-2012, жилья в Киеве по новым технологиям, пытаемся зайти на реконструкцию аэропорта «Борисполь», эта ниша новая для нас, и есть определенные сложности», − отметил В. Касинов.

+++

На Закарпатті розробляють туристичну програму для інвалідів до Євро-2012     

Invak.info

07.07.09

В рамках підготовки України до Євро 2012, на Закарпатті, кафедра туризму УжНУ розробляє інструкції та рекомендації для працівників індустрії туризму, що стосуються питань якості надання послуг для цільових груп туристів. Окремим пунктом стоїть питання підготовки, підвищення кваліфікації фахівців для роботи з неповносправними.

За словами завідувача кафедри туризму УжНУ Федора Шандора, сьогодні триває процес узагальнення та адаптації інформації посібника «Активний відпочинок та туризм для неповносправних» для навчального процесу в Ужгородському національному університеті. Ми ставимо за мету навчити студентів, майбутніх працівників індустрії туризму мислити всебічно, з метою задоволення, врахування вимог та потреб різнобічних клієнтів, в тому числі потреби неповносправних.

Туристичний інформаційний центр Закарпаття та кафедра туризму сформували загальну базу з 700 об’єктів сфери туризму на території області, і мусимо відзначити, що інтереси соціально незахищених груп враховані мінімально. Саме тому, в УжНУ з нового навчального року буде запроваджено курс «Активний відпочинок та туризм для неповносправних», і протягом року, розроблятимуться рекомендації щодо покращення інфраструктури закарпатських готелів, ресторанів, системи інформування та маркування.

Окремо будуть розроблені рекомендації, та проведені інформаційні семінари для екскурсоводів, гідів екскурсоводів, адміністраторів готелів, офіціантів ресторанів та музейних працівників.

+++

Євро-2012 спричинить додаткові проблеми у волинському Ягодині

Zaxid.net

07.07.09

Міжнародні пункти пропуску, розташовані на Волині, потребують реконструкції. Це констатували 6 липня начальник штабу Луцького прикордонного загону Володимир Богуш та заступник начальника Ягодинської митниці Євген Король під час засідання у Луцьку робочої комісії з питань транскордонного співробітництва і охорони навколишнього природного середовища парламентської Асамблеї України і Республіки Польща, − повідомляють «Волинські новини».

В.Богуш розповів, що фактично через міжнародний пункт пропуску «Ягодин» щодоби проходить набагато більше громадян та транспортних засобів, ніж це запроектовано. Начальник штабу Луцького прикордонного загону оприлюднив статистику кількості людей та транспорту, які перетнули кордон у Ягодині за перше півріччя 2009-го. Прогнозовано, що під час «Євро-2012» навантаження на цей автоперехід зросте на 35-40%.

Однією з причин виникнення черг на українсько-польському кордоні Володимир Богуш вважає те, що жителі прикордонних територій постійно «курсують» між двома країнами. За словами прикордонника, серед такої категорії населення 70% становлять поляки, а 30% − українці. Щодо черг вантажного автотранспорту, то цьому сприяє незавершена реконструкція другої черги пункту пропуску «Ягодин».

Євген Король зазначив, що слід реконструювати автопереходи «Ягодин» та «Устилуг», а також спростити процедуру митного контролю.

+++

Підписатися на новини