Футбольная жизнь в зеркале СМИ
Интернет
ЕВРО-2012
Віце-прем'єр І.Васюник прогнозує, що у найближчий тиждень будуть дані остаточні відповіді щодо джерел повного фінансування об'єктів Євро-2012
Kmu.gov.ua
24.06.09
Віце-прем‘єр-міністр України Іван Васюник прогнозує, що в найближчий тиждень будуть дані остаточні відповіді щодо джерел повного фінансування об‘єктів Євро-2012. Про це він повідомив журналістам після закінчення засідання Кабінету Міністрів України.
Віце-прем‘єр нагадав, що про проблеми з фінансуванням підготовки інфраструктури до Турніру він доповідав і Президенту України, і Прем‘єр-міністру на засіданні Уряду.
У зв‘язку з цим на початку тижня відбулися робоча зустріч Глави держави і Прем‘єра. Також у Президента пройшла робоча нарада з Головою Національного банку та керівництвом Міністерства фінансів України.
„З точки зору виконання своїх зобов‘язань перед УЄФА з підготовки до Чемпіонату 2012 року є тільки одна критична обставина − це вчасне і повне фінансування... На моє переконання, на моє розуміння, в найближчий тиждень мають бути дані остаточні відповіді щодо джерел повного фінансування об‘єктів Євро-2012. Я ще раз хочу наголосити, у нас немає більше часу, ніж тиждень для того, щоб повноцінно профінансувати всі інфраструктурні об‘єкти”, − наголосив Іван Васюник.
+++
Уряд має забезпечити у 2009 році фінансування з Держбюджету двох базових програм із підготовки України до ЄВРО-2012
President.gov.ua
25.06.09
Кабінет міністрів України відповідно до своєї компетенції має забезпечити у 2009 році організацію фінансування з Держбюджету двох базових програм, які стосуються підготовки України до проведення ЄВРО-2012. Йдеться про кошти, передбачені у Держбюджеті на будівництво доріг та побудову спортивної інфраструктури. На цьому наголосив Президент України Віктор Ющенко сьогодні у Харкові в інтерв'ю журналістам.
Глава держави нагадав, що на будівництво доріг у бюджеті на 2009 передбачено 2,5 млрд. гривень, натомість освоєно лише 35 млн. грн. «Такий підхід є серйозною загрозою входження України у графік дорожнього будівництва», − наголосив В.Ющенко.
Президент повідомив, що фінансування з центрального бюджету програм ЄВРО-2012 було одним із головних питань на його зустрічі із Прем'єр-міністром Ю.Тимошенко, що відбулася днями. «Загальна картина є досить складною і напруженою. Це тривожить», − сказав Президент.
Водночас, констатував В.Ющенко, на сьогодні в Україні, на жаль, немає чіткого графіку виконання бюджетного фінансування будівництва доріг у рамках підготовки до чемпіонату. Президент відзначив, в тому числі це є і проблемою Харківщини, де йдеться про дорогу Київ-Харків. Він наголосив на тому, що проблема будівництва напряму пов'язана з нашою готовністю приймати ЄВРО-2012. Адже, як нагадав Президент, передбачалося, що завдяки дорогам буде забезпечено мережу доступу вболівальників та гостей чемпіонату до готелів, розміщених на інших територіях (поза межами міст). «Це серйозна проблема, і сьогодні уряд на своєму засіданні повинен був ще раз підійти до даного рішення», − сказав В.Ющенко.
Говорячи про невирішене питання фінансування з Держбюджету спортивної інфраструктури, Президент нагадав, що на це в бюджеті передбачено 4,5 млрд. гривень. Лише для добудови спорткомплексу «Металіст « на Харківщині з бюджету має бути виділено 250 млн. гривень.
Загалом, відзначив В. Ющенко, йдеться про проблему у фінансуванні у розмірі 7,5 млрд. гривень. «Я глибоко переконаний: уряд повинен ближчим часом через зміни до бюджету оптимізувати і знайти ті джерела, які можуть бути реальними наповнювачами», − сказав Президент.
В іншому випадку, Президент не виключив, що зазначені кошти можуть бути віднесені до категорії дефіциту національного бюджету.
Говорячи про Харків, В.Ющенко відзначив, що загалом задоволений процесом підготовки міста до ЄВРО-2012. «Ми маємо у Харкові унікальну команду, яка забезпечує на найвищому пооб'єктному рівні виконання всіх робіт із підготовки», − зауважив Президент.
За словами В.Ющенка, наразі у Харкова, окрім питання дорожнього будівництва, залишається ще одна проблема, вирішення якої знаходиться в компетенції уряду. Йдеться про будівництво злітно-посадкової смуги нового Харківського аеропорту.
«У цілому Харків − це місто, яке найбільше сьогодні відповідає графіку робіт, передбачених на другий квартал і загалом на 2009 рік», − сказав Президент. Він висловив вдячність з цього приводу владі міста та області, представникам бізнесу, залученим до підготовки Харкова до ЄВРО-2012.
+++
Ющенко позитивно оцінив досягнення Харкова в підготовці до Євро-2012
УНІАН
24.06.09
Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав сьогодні під час поїздки до Харкова, де побував на двох ключових об'єктах програми підготовки міста до Євро-2012: на стадіоні «Металіст» і в Міжнародному аеропорту «Харків».
Відповідаючи на запитання журналістів, глава держави охарактеризував Харків як місто, яке найбільше сьогодні відповідає графіку робіт, передбачених на другий квартал і в цілому на 2009 рік. В.ЮЩЕНКО зазначив, що ні по жодному з об'єктів Харківського регіону, включених у Держпрограму підготовки до Євро-2012, немає ніяких претензій до динаміки виконання робіт. Це, на думку Президента України, стосується і спортивної інфраструктури (реконструкції спорткомплексу «Металіст», котра ведеться генеральним інвестором з випередженням графіка), і туристичної, де вже сформовані договірні зобов'язання з відповідним вимогам УЄФА пулом готелів.
У той же час В.ЮЩЕНКО назвав проблемними два питання, що знаходяться в сфері виняткової компетенції уряду: реконструкцію злітно-посадочної смуги Міжнародного аеропорту «Харків» і дорожнього будівництва (включаючи реконструкцію магістралі «Київ-Харків»). На думку глави держави, місія уряду в 2009 році полягає в тому, щоб забезпечити ці два напрямки джерелами фінансування в необхідному обсязі і забезпечити їх своєчасне надходження на об'єкти відповідно до затвердженого графіка.
Крім того, Президент України підкреслив, що виділення передбачених Державною програмою підготовки до Євро-2012 бюджетних асигнувань на завершення реконструкції ОСК «Металіст» (206,6 млн. грн.), є безумовним зобов'язанням держави, питання швидкого виконання якого він планує завтра поставити перед урядом.
Також В.ЮЩЕНКО назвав рису, котра відрізняє Харків від інших міст-претендентів на право провести матчі Євро-2012, − унікальну команду, яка забезпечує виключно високий рівень організації підготовчих робіт. Глава держави висловив особливу подяку керівникам місцевих органів влади і генеральному інвестору і рекомендував іншим містам активно використовувати досвід Харкова.
Під час поїздки Президента супроводжували мер Харкова Михайло ДОБКІН, губернатор Харківської області Арсен АВАКОВ, генеральний інвестор підготовки Харкова до Євро-2012 Олександр ЯРОСЛАВСЬКИЙ та інші представники політичної та ділової еліти регіону.
+++
Результати конкурсу з реконструкції аеропорту Одеси можуть бути анулювані − Гурвіц
УНІАН
24.06.09
Міська влада може анулювати результати конкурсу з визначення компанії-інвестора реконструкції міжнародного аеропорту «Одеса».
Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні повідомив у розмові з журналістами мер Одеси Едуард ГУРВІЦ, відзначивши, що «договір з фірмою «Гепард плюс», яка визнана переможцем міжнародного конкурсу, досі не підписаний».
При цьому, додав Е.ГУРВІЦ, «керівництво міста пішло назустріч інвесторові, погодившись на поетапне інвестування реконструкції об'єктів аеропорту. Замість запланованих 250 млн. дол. компанія повинна була внести на першому етапі 100 млн. дол. Але поки що не одержано гарантій навіть на цю суму».
Якщо найближчим часом гарантії не будуть одержані, наголосив мер Одеси, «результати конкурсу будуть анулювані, і ми проводитимемо реконструкцію з іншим інвестором, який зможе виконувати домовленості».
Реконструкція аеропорту робиться на перспективу, «незалежно від планів, пов'язаних з прийомом учасників Чемпіонату з футболу Євро-2012», − підсумував Е.ГУРВИЦ.
+++
Місто стурбоване підготовкою до Євро 2012
City.kharkov.ua
24.06.09
З метою створення належних умов для підготовки і проведення матчів фінального турніру чемпіонату Європи 2012 року з футболу в місті Харкові, виконання Державної цільової програми підготовки і проведення матчів фінального турніру чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 року №107 депутати міськради схвалили текст звернення Харківської міської ради щодо рішення питань, пов'язаних з реалізацією Державної цільової програми підготовки і проведення матчів фінального турніру чемпіонату Європи 2012 року з футболу до: Президента України Ющенка В.А.; Голови Верховної Ради України Литвина В.М.; Прем'єр-міністра України Тимошенко Ю.В.
+++
«Укрзализныця» до 2012 г. планирует соединить Киев, Харьков, Донецк и Львов ускоренными поездами, − М.Костюк
Rbc.ua
24.06.09
«Укрзализныця» до 2012 г. планирует соединить Киев, Харьков, Донецк и Львов ускоренными дневными поездами. Об этом на пресс-конференции заявил генеральный директор «Укрзализныци» Михаил Костюк, передает корреспондент РБК-Украина.
По его словам, между городами, где будет проводиться Евро-2012, будут курсировать поезда со скоростью 160 км/ч.
Он также добавил, что в этой схеме будет задействован Днепропетровск, поскольку он находится на пути соединения городов − участников Евро-2012.
Также М.Костюк добавил, что для обеспечения ускоренного движения между этими городами необходимо, чтобы по колеям, предназначенным для пассажирских поездов, не курсировали грузовые. Уже сегодня началась работа по разграничению колей для грузового и пассажирского сообщения.
+++
Близнюк: Якщо чекати, поки мине криза, ЄВРО-2012 пройде в іншій країні
Dw-world.de
24.06.09
Голова Донецької обласної ради Анатолій Близнюк про підготовку області до ЄВРО-2012.
Deutsche Welle: Пане Близнюк, Донеччина відчуває проблеми з фінансуванням проектів до ЄВРО-2012?
Анатолій Близнюк: Ухвалені парламентом зміни до бюджетного кодексу передбачають замість 696 бюджетів, які до цього моменту формував Кабмін (держава), з 2010 року формування ним понад 12 тисяч бюджетів. Кожній сільській, селищній раді, тобто базовому рівню, буде визначено бюджет з Києва. Тому жодної копійки на підготовку до Євро-2012 держава у бюджеті Донецької області не передбачала. Говорити про те, скільки, як і куди виділяється − це говорити ні про що. Я же стверджую − залишилось 4 міста, які прийматимуть Євро-2012. В цьому році у нас є ще півроку. Держава має стабілізаційний фонд, у тому числі 4 мільярди на підготовку до Євро. Віддайте, не запитуючи, рішенням Верховної Ради, чи на соціально-економічний розвиток областей, де розташовані міста, що прийматимуть чемпіонат, або безпосередньо у ці міста по мільярду гривень. Контролюйте будь-якими доступними засобами. І − працюйте. Так само має бути виділено в бюджеті 2010 року кожному місту по мільярду, і в 2011 по мільярду. 4 міста по 3 мільярди − це 12 мільярдів. Ось сума, в яку обійдеться Євро-2012 бюджету України.
− Яка ситуація з реконструкцією аеропорту?
До 31 липня 2009 року обласна рада, як власник, має надати гарантії УЄФА про варіант готовності донецького аеропорту до прийому 23 тисяч, а якщо з урахуванням українських команд, 31 тисячі уболівальників впродовж 10 годин. Такі гарантії з боку облради ми забезпечимо. Але ми переробили злітно-посадкову смугу державі, кращу смугу в Європі. Її треба закінчити, потрібні платформи для стоянок літаків, потрібна вежа управління польотами − це все державне завдання. І якщо держава цих питань не вирішить, то не будуть забезпечені гарантії, що ми отримаємо Євро-чемпіонат. І це може статися тільки з вини уряду, на мою думку. Але якщо ми побудуємо це все, то разом з державою маємо розглянути питання і ухвалити рішення про будівництво нового аеровокзального комплексу. Проект у нас є, пройшов експертизу, його потрібно доопрацювати і починати реалізовувати. Якщо держава дійсно хоче провести Євро-2012.
− Як відомо, у Донецька чи не найбільші проблеми з готелями.
Сьогодні держава, розуміючи необхідність цього, не створює умов для інвесторів, які могли б, тим паче в умовах кризи, витрачати гроші. Сьогодні ніхто не витрачає грошей − криза! Усі очікують. Тому, або держава буде чекати, поки минеться криза, тоді Євро-2012 пройде в іншій країні, а не в Україні. Або необхідно ввести в дію закон про вільні економічні зони, території пріоритетного розвитку, який практично заблокований, і дати преференції інвесторам, щоб вони у нас будували готельні комплекси. На сьогодні ми розглядаємо з УЄФА питання зниження зірковості з 5-ти до 4-х, використання наявного готельного фонду Донецька, Маріуполя, Дніпропетровська. Але для цього потрібно побудувати дороги. Думаю, ми зможемо забезпечити гарантії прийому уболівальників.
+++
Готельна інфраструктура на Рівненщині не відповідає вимогам УЕФА до «Євро-2012»
Zik.com.ua
25.06.09
Стан готельної інфраструктури області у зв’язку з підготовкою до Євро-2012 проаналізували вчора, 24 червня, у Рівному на спільній нараді спеціалістів державного підприємства «Рівнестандартметрологія» і управління культури та туризму Рівненської ОДА. Про це повідомив власкор ЗІКу.
Як зазначалося на нараді, Рівненщина буде транзитною областю у проведенні футбольного чемпіонату. Щороку територію області перетинають 500-600 тисяч туристів. Під час проведення чемпіонату ця цифра може зрости в десятки разів. Прийняти їх, відповідно до європейських вимог, зможуть лише кілька готелів − один у Рівному, по одному в Кузнецовську та Сарнах.
За інформацією заступника начальника головного управління культури та туризму Рівненської ОДА Ярослави Гаврилової, щоб прийняти туристів на час чемпіонату, відповідно до вимог УЕФА, в області має бути 11 тисяч готельних номерів. На даний час є тільки 1,6 тисячі.
+++
Объявлен конкурс на модернизацию аэропорта «Львов»
Ugmk.info
25.06.09
1 июля будет объявлен конкурс на строительство нового международного терминала аэропорта «Львов». Победитель будет назван в начале августа.
«На данный момент претендентов на строительство очень много, но нет ни одного реального. Предпочтение будет отдано тем компаниям, которые смогут привлечь в аэропорт международные компании, такие как Air France и Lufthansa», — говорит начальник главного управления градостроения, архитектуры и пространственного развития Львовской облгосадминистрации Степан Лукашик.
На строительство нового терминала необходимо 1,2 миллиарда гривен и 2 года. Сроки проведения тендера постоянно срывались, что ставило под угрозу вопрос принятия Львовом матчей чемпионата Евро-2012. Главная проблема заключается в том, что львовский аэропорт находится в государственной, а не в коммунальной собственности.
Ожидается, что точные условия тендера будут озвучены сегодня во время визита во Львов премьер-министра Юлии Тимошенко.
+++
НСК «Олімпійський» відповідатиме стандартам «Еліт»
Ukrinform.ua
24.06.09
Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту, яке визначено головним замовником робіт на НСК «Олімпійському», провело робочу нараду з метою коригування проекту стадіону. Головна арена країни має повністю відповідати вимогам УЄФА щодо спортивних споруд класу «Еліт» і отримати міжнародний сертифікат.
Головними дійовими особами засідання були міжнародні експерти, котрі прибули до Києва для здійснення консультативного супроводу проекту. Ці фахівці спеціалізуються на питаннях оптимізації: визначають як виконати проект найбільш ефективно та вкластися в бюджетні рамки. Зокрема, вивчають питання на предмет того, які саме зарубіжні компанії та фірми можуть втілити складові проекту за помірну ціну. Насамперед, це ті ділянки роботи, на яких українські компанії не мають досвіду чи відповідних міжнародних сертифікатів.
Окрім представників Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту в нараді також узяли участь фахівці з Міністерства будівництва та регіонального розвитку, Федерації футболу України, генерального проектанта − німецької компанії GMP.
Нагадаємо, що проект, будівельний титул і бюджет НСК «Олімпійський» 22 червня було затверджено рішенням Уряду України. Одначе право на проведення фіналу Євро-2012 може підтвердити лише УЄФА. Запорукою проведення вирішального матчу саме в столиці України стане отримання київським стадіоном міжнародного сертифікату арени класу «Еліт».
+++
Донецька область у поточному році отримала фінансування тільки на одну дорогу до Євро-2012
Олена Васіна
Укрінформ
25.06.09
У програмі підготовки Донецької області до Євро-2012 закладено три дороги державного значення: Об'їзна, Ясинуватська розв'язка, дорога від кордону Дніпропетровської області до Донецька (Знам’янка-Луганськ-Ізварине). Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу, з них фінансування обіцяне тільки на один проект − об'їзну дорогу навколо Донецька.
− З фінансами дуже складно, − говорить заступник голови Донецької облдержадміністрації Юрій Хіврич. − Стабілізаційний фонд сьогодні практично не фінансується. На сьогодні на будівництво доріг отримано всього 11 мільйонів, а за планом необхідно 186 мільйонів (як раніше повідомляв УКРІНФОРМ, у 2009 році на реконструкцію і будівництво нових доріг, в тому числі і на об'єкти, внесені в програму підготовки до Євро-2012, області необхідно близько 600 мільйонів гривень). Також немає коштів на капітальний ремонт, тільки на поточний. Усього на підготовку доріг області до Євро-2012 необхідно близько 3 мільярдів. Наймасштабніший об'єкт − дорога Знам’янка-Луганськ-Ізварине, вартістю майже 2 мільярда і довжиною 86 кілометрів. На сьогодні готові 3,7 кілометра цього автошляху і на 12 кілометрах проведено підготовчі роботи. Ми планували у поточному році здати цю ділянку траси. Генпідрядника було визначено в ході тендера. Ним стала компанія «Альктом» − це могутня організація, яка працює швидко, а головне, − техніка у них сучасна і працюють вони добре, якісно, зазначив Ю. Хіврич.
Довідка: Фінансово-промислова група «АЛЬТКОМ» − провідна українська компанія, що виробляє весь спектр робіт: видобуток, виготовлення і переробку будівельної сировини і матеріалів, всі етапи з проектування, промислового і цивільного будівництва, а також будівництва автошляхів будь-якої категорії складності. До групи входять підприємства «Альтком-Керам», «Альтком-Нерудпром», «Альтком-Стоун», «Альтком Інвест-буд», «Альтком-Трансмеханізація» «Альтцем» і «Дорожнє будівництво Альтком».
+++
ФУТБОЛ
Ребров, ты не прав!
Дмитрий Факовский
Fraza.com.ua
24.06.09
У футбола всегда было и будет две стороны: прагматическая и эмоциональная. Поэтому возвращение Сергея Реброва из России, где он отлично поиграл за казанский «Рубин», и помог команде впервые в истории добыть чемпионский титул, нужно рассматривать именно с двух позиций.
Сразу скажу, что лично знаю этого великолепного футболиста не первый год, и всегда искренне переживал за него, независимо от команды, цвета которой он защищал. Хотя, согласитесь, мне − киевлянину − нет особых причин болеть за английский «Тоттенхэм» или турецкий «Фенербахче», скорее, даже наоборот. Но, это были как раз те случаи, когда болеешь не за клуб, а за футболиста. Я знаю, как уезжал Сергей Ребров из «Динамо» в первый раз, начиная свою так и не сложившуюся в дальнейшем европейскую карьеру, и как уходил из команды легендарный бомбардир после пришествия в Киев Юрия Семина − как ненужный, списанный, отработанный материал. К своей чести, в России украинец доказал, что еще кое-что может, и внес немалый вклад в уже упомянутый выше успех.
Начав карьеру в донецком «Шахтере», он был уникальным явлением в украинском футболе, сумев не только стать лидером «Динамо», но и покорить сердца столичных болельщиков. И это несмотря на то, что Сергей Ребров всегда был непростым человеком. Вернувшись в Украину, он в открытую говорил о группировках легионеров в команде, и даже не пытался строить из себя рубаху-парня и такого себе космополита, говоря, что в «Динамо» должны выступать украинские футболисты, а иностранцы едут сюда преимущественно для того, чтобы заработать денег, и сбежать в Европу. Наверное, это негативно сказывалось на командном духе (хотя, в те времена говорить о каком-то коллективе в столичном клубе не приходилось), но, с другой стороны − это была позиция и чистая правда, за что этого футболиста любили и продолжают любить болельщики «Динамо».
Сергей Ребров всегда был прагматиком и покидал он киевское «Динамо» не только потому, что был не нужен Юрию Семину: нет, он бы мог оставаться в команде, бороться, доказывать, как любят говорить наставники всех клубов, свои претензии на попадание в стартовый состав на тренировках, биться и терпеть. Только вот в тридцать три года, да еще и при явно прохладном отношении главного тренера, делать это было очень непросто. Плюс, был и еще один момент: «Рубин» предложил футболисту слишком выгодные финансовые условия, по сравнению с тем, что он имел в столице. К сожалению контракты игроков в Украине, в отличие от Европы, остаются темой закрытой. Так что приводить цифры и говорить об их официальности не может в нашей стране никто, кроме президентов клубов, однако у меня есть все основания заявлять, что в России Сергею Реброву заплатили в несколько раз больше, чем на родине.
То есть, футболист поступил рационально: пускай в меня бросит камень тот, кто принял бы на его месте иное решение. Чувствуя, что играть на высоком уровне ему остается пару-тройку лет, Сергей Ребров справедливо рассудил, что тут нужно отбросить любые эмоции и сантименты, и думать о семье, о доме в Англии, о подрастающем сыне, которые, если все будет хорошо, тоже вырастит знатным футболистом. Обвинять руководство киевского клуба в том, что оно так легко отпустило легенду, согласитесь, тоже смысла нет: таких денег как «Рубин» «Динамо» ему бы все равно не дало, да и держать с такой платежной ведомостью футболиста для скамейки запасных − верх идиотизма.
Однако сегодня я не понимаю Сергея Реброва ни при каких подходах: ни как прагматик, ни как футбольный болельщик, потому что переход легенды «Динамо» в какой-то «Арсенал» − этот нонсенс и бред… Говорить о взаимоотношениях тех, кто поддерживает великий клуб, и горстки людей, позарившихся на бесплатное пиво Вадима Рабиновича, думается, не стоит. У «Арсенала» нет, и не может быть болельщиков, потому что это − не клуб, а так − коммерческий проект с хитрыми финансовыми мотивами и абсолютно непрозрачным руководством, в котором, если разобраться, можно узреть след не только Игоря Коломойского, но и братьев Суркисов. Поэтому переход Сергея Реброва в эту, с позволения сказать, команду, которая еще непонятно где будет проводить свои домашние матчи, и является таким себе футбольным бомжом, мне непонятен и даже противен. Ибо я не верю, что «Арсенал» мог дать Сергею Реброву хоть что-то: зарплату, перспективы…
Конечно, «Арсенал» − это не московский «Спартак», и не одесский «Черноморец», поэтому Сергею Реброву не придется испытать на себе ту болельщицкую обструкцию, через которую в свое время прошел Владислав Ващук, однако…
Знаете, лучше уж было как Максим Шацких − взять, да и уехать в Казахстан, и не позориться. Тем более, думается, что финансовые условия в тех краях не хуже, чем в «Арсенале». Уходить нужно достойно, увы, жизнь вновь и вновь доказывает: понимают эту истину далеко не все.
+++
Кубок УЕФА застрахован
Shakhtar.com
24.06.09
Страховая компания «АСКА» и футбольный клуб «Шахтер» подписали соглашение о страховании Кубка УЕФА. Согласно этому документу, компенсация в случае уничтожения из-за пожара, вандализма, грабежа или механических повреждений при хранении и транспортировке серебряной чаши составит 50 тысяч евро.
Многие футболисты «Шахтера» выказали желание привезти почетный трофей к себе на родину. Еврокубок уже побывал во Львове, Хмельницком, Изяславе, Днепропетровске, Лозовой, а в ближайшее время будет представлен в Кировограде и Киеве. Естественно, демонстрация приза вызывает ажиотаж среди любителей футбола. Ведь помимо общения с футбольными кумирами болельщики получают возможность сфотографироваться на фоне Кубка. Кубок УЕФА круглосуточно находится под охраной, но все же страховка еще никому не мешала.
— Мы осознаем всю ответственность, которая теперь лежит на нас, — сказал президент страховой компании «АСКА» Александр Сосис. — Но я искренне надеюсь, что с Кубком все будет в порядке. Для нас не составит труда возместить материальные убытки. Но это не просто произведение искусства — это настоящий футбольный раритет, неотъемлемая часть спортивной истории. Что по-настоящему бесценно.
+++
ЕВРО-2009
Мариупольский стадион готов к Евро-2009
Korrespondent.net
25.06.09
Стадион Ильичевец к проведению финальной части чемпионата Европы по футболу среди юношей возрастом до 19-и лет (Евро 2009) готов.
К 3 июля будет закончен косметический ремонт в виде покраски металлоконструкций и приведения в порядок беговых дорожек.
Постоянные проверки комиссий УЕФА, области и города отмечают хорошее состояние поля и инфраструктуры стадиона.
В июле Мариуполь станет центром футбольной жизни. Параллельно с молодежным чемпионатом Европы состоятся игры регулярного чемпионата Украины.
Напомним, что в первом туре 18 июля на стадионе Ильичевец встретятся команды Ильичевец и Закарпатье, а уже 21 июля пройдет первая игра между командами Франции и Сербии.