Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

ЕВРО-2012

 

 

УЄФА визначило підготовку України до Євро-2012 червоним кольором − газета «Polska»

Champion.com.ua

19.06.09

Газета «Polska» оприлюднила інфомрмацію про те, що рапорти УЄФА свідчать про існування ймовірності того, що в Польщі та України можуть відібрати Євро-2012 − через відсутність прогресу в роботі з підготовки до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу.

Газета «Polska» пише, що здобула останній рапорт УЄФА, де при оцінюванні прогресу в підготовці Польщі та України до Євро-2012 застосовано систему кольорів. Білий колір означає, що інвестиція майже готова, зелений − робота йде за планом, а червоний − це колір попередження.

І саме такі «червоні картки» одержали Варшава й Хожув, де підготовча робота − надто повільна. У Польщі найкраща ситуація стосовно підготовки до «Євро-2012» в Кракові

Газета «Polska» стверджує, що в Україні більші проблеми, ніж у Польщі: у рапорті УЄФА аж густо від червоного кольору, бо Україна має проблеми з готелями, дорогами та побудовою стадіонів. Отож УЄФА не виключає, що частину заходів Євро-2012, можливо, перенесуть з України в Польщу.

+++

 

Голова Мінтрансу запевняє, що постійно вимагав від уряду фінансування на підготовку галузі до Євро-2012

Tsn.ua

20.06.09

Міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський звинуватив прем'єр-міністра Юлію Тимошенко в тому, що вона блокує виділення коштів на проведення Євро-2012 в Україні.

Про це він заявив в ефірі «Свободи на Інтері» 19 червня.

За його словами, він чи на кожному засіданні уряду ставив питання про виділення коштів на підготовку транспортної інфраструктури до Євро-2012, «можливо іноді не в зовсім коректній формі», але до цього його змушували обставини − ігнорування вимог Мінтрансзв'язку.

Вінський висловив припущення, що Тимошенко могла навмисно це робити, щоб потім звинуватити його в тому, що «не проводяться роботи до Євро».

Крім того міністр заявив, що прем'єр ініціювала скандал з його відставкою, щоб «відвести погляди» людей від невдачі зі створення широкої коаліції.

За його словами, знайти іншу резонансну тему їй порадили політтехнологи. Таким чином, вважає Вінський, глава уряду вбила «двох зайців» − адже він ще й представляє частину незгодних з політикою Тимошенко депутатів.

Нагадаємо, 15 червня Юлія Тимошенко звинуватила Вінського в корупції. Вона повідомила, що не виключає притягнення його до відповідальності за спроби використати кошти державного підприємства «Укрпошта» не за цільовим призначенням.

17 червня Вінський подав у відставку з посади міністра транспорту та зв’язку. Причина такого кроку, за його словами − серйозні розбіжності з Тимошенко «щодо політичних, кадрових, економічних питань, а також етики стосунків між членами Кабінету міністрів».

+++

Посол Польши: политический кризис в Украине не влияет на ее подготовку к ЧЕ-2012

Ukranews.com

22.06.09

Посол Польши в Украине Яцек Ключковский считает, что политический кризис в Украине не влияет на ход ее подготовки к проведению чемпионата Европы по футболу в 2012 году.

Об этом он сказал Українським Новинам.

По его мнению, государственные структуры, перед которыми стоят связанные с подготовкой к Евро-2012 задачи, работают эффективно.

Вместе с тем он считает, что если бы у правительства была большая поддержка в Верховной Раде, легче бы было вносить касающиеся подготовки к чемпионату изменения в законодательство.

«Но все-таки относительно вопросов, касающихся непосредственно чемпионата Европы, в парламенте существует полное согласие всех политических структур. То есть, с моей точки зрения, политический кризис отделен от подготовительного процесса», − сказал Ключковский.

Также посол добавил, что проведенные в ноябре 2008 года ликвидация Национального агентства и создание Координационного бюро по подготовке к проведению чемпионата Европы является лишь простым усовершенствованием ответственных за это структур.

Как сообщало агентство, в феврале Генеральный секретарь Союза европейских футбольных ассоциаций (УЕФА) Дэвид Тэйлор отмечал отсутствие влияния экономического кризиса на подготовку Украины к ЧЕ-2012 по футболу.

+++

Європейський інвестиційний банк може виділити Україні ще 300 млн євро на проекти Євро-2012

  

Олег Олійник

Укрінформ

19.06.09

Європейський інвестиційний банк може до кінця вересня-жовтня прийняти рішення щодо виділення Україні додатково 300 млн євро на проекти Євро-2012. Про це повідомив віце-прем'єр-міністр Іван Васюник на брифінгу у Кабінеті Міністрів.

 

І.Васюник зазначив, що ці кошти передбачаються для кредитування під державні гарантії проектів у  чотирьох містах України, що претендують на проведення матчів європейського футбольного чемпіонату. «Мова йде, попередньо, про будівництво терміналів у Львові і Донецьку, ремонт комунальних доріг, а також закупівлю рухомого складу міського транспорту», − зазначив віце-прем'єр-міністр.

  

Він також повідомив, що наступного місяця завершиться тендерна процедура у Світовому банку щодо виділення 400 млн дол. на реконструкцію автодороги Київ-Харків з тим, щоб розпочати роботи ще цього будівельного сезону.

  

Крім цього, за словами І.Васюника, ведуться інтенсивні переговори з Національним банком України про відкриття окремих програм рефінансування через державні і недержавні банки будівництва готелів і доріг.

  

В умовах обмеження приватних інвестиційних ресурсів, Уряд ухвалює оперативні рішення, щоб забезпечити стабільне і повне фінансування об'єктів Євро-2012, наголосив віце-прем'єр-міністр України. 

+++

У Мілані презентовано польський проект, пов'язаний з Євро-2012

  

Ірина Кащей

Укрінформ

20.06.09

Туристична галузь Польщі не підвладна кризі − такою була головна думка презентації під назвою «Польща. Твоя наступна мета», яка пройшла у Мілані. Організатором заходу виступило видання «Дорогами Східної Європи», повідомляє власний кореспондент УКРІНФОРМу.

  

«Сьогодні варто інвестувати у Польщу, і Польща шукає італійських інвесторів», − зазначив перший секретар відділу торгівлі та інвестицій Посольства РП у Римі Пьотр Козловські. Він повідомив, що Італія є третім за обсягами польським торговим партнером, товарообіг між двома країнами сягає 16 млрд євро.

  

Крім того, наголосив він, великі перспективи для туристичної галузі відкриваються у зв'язку з проведенням фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 р. у Польщі та Україні. «Наступний чемпіонат з футболу, який є третьою за значущістю спортивною подією у світі, є для нас викликом,  − наголосила Агнешка Антоневська, представниця комітету, який координує підготовку до Євро-2012. − Грошей не бракує, у тому числі завдяки фондам ЄС, але ми шукаємо підприємницькі ноу-хау, щоб реалізувати проекти та надати послуги, пов'язані з проведенням чемпіонату».

+++

Будівництво донецького аеропорту розпочнеться у вересні

  

Олена Васіна

Укрінформ

20.06.09

Роботи з будівництва і реконструкції терміналу КП «Міжнародний аеропорт «Донецьк» розпочнуться у вересні. Про це на зустрічі з послами країн Євросоюзу сказав Донецький міський голова Олександр Лук’янченко, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.

 

За словами мера, будівництво злітно-посадочної смуги аеропорту «Донецьк» буде закінчено в першому півріччі 2010 року. Розроблено три варіанти реконструкції аеровокзалу. Один з них передбачає капітально-відновний ремонт і реконструкцію існуючого терміналу, прибудову до нього міжнародного терміналу пропускною спроможністю 1200 пасажирів на годину. Згідно з другим варіантом, пропонується провести капремонт існуючого аеровокзалу і встановити на час проведення Євро-2012 два тимчасові термінали. І третій варіант − купівля проекту аеропорту міста Загреб, який не був реалізований. Остаточне рішення відносно реконструкції аеровокзалу буде прийнято в серпні, а у вересні розпочнуться будівельні роботи.

  

Сьогодні в аеропорту Донецька тривають роботи з будівництва злітно-посадочної смуги. ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком» цього року має перенести газопровід високого тиску, який утрудняє будівництво; також заплановано будівництво аварійно-рятувальної станції, паливосховища та інших об'єктів. «Будівництво злітно-посадочної смуги й аеродромного комплексу фінансує держава. Щодо аеровокзального комплексу, то обласна рада виділила на його реконструкцію 100 мільйонів гривень, далі − двері для інвесторів відкриті», − зазначив Олександр Лук’янченко.

+++

Будівництво стадіону до Євро-2012 у Гданську може затриматись через виявлений могильник

  

Юрій Банахевич

Укрінформ

20.06.09

Будівництво стадіону до Євро-2012 у Гданську під загрозою затримки через зволікання з ліквідацією виявленого у березні цього року на місці спорудження спортивної арени могильника тварин. Як відзначає “Річ Посполита”, підготовка майданчика під будівництво мала завершитися 15 червня, однак на сьогодні ще не розпочались роботи по усуненню небезпечних для здоров’я людей відходів, передає власний кореспондент УКРІНФОРМу.

  

“Річ Посполита” інформує, що зараз могильник лише присипаний землею, однак має бути усунутий повністю, оскільки перебуває на місці будівництва майбутніх трибун стадіону. Видання зазначає, що його ліквідацію з будмайданчика в Польщі можуть забезпечити лише дві фірми, однак жодну з них поки-що не запросили це зробити. Часопис оцінив роботу з утилізації могильника в приблизно 10 млн злотих (більше 3 млн доларів США).

  

Заступник голови BIEG 2012 (спілка, яка займається підготовкою міста до ЧЄ-2012 − УКРІНФОРМ) Адам Калата звинуватив у затримці з виконанням земельних робіт обраного підрядника. “BIEG 2012 дав доручення виконавцю ліквідувати могильник, однак цього не було зроблено. У зв’язку з цим ми розпочали процедуру заміни виконавця відповідно до Закону про держзамовлення”,− пояснив ситуацію А.Калата.

  

Речник мера Гданська Антоні Павляк з цього приводу повідомив газеті, що муніципалітет міста не боїться затримок з виконанням робіт і цілком довіряє спілці BIEG 2012.

+++

Польша начинает подготовку промо-акций к Евро-2012

Unian.net

21.06.09

Польша начинает подготовку промо-акций к чемпионату Европы по футболу в 2012 году, который совместно организует с Украиной.

Как сообщили УНИАН в компании PL2012, на днях в Варшаве состоялась специальная конференция, на которой представители Швейцарии, занимавшиеся организацией Евро-2008, делились своим опытом с польскими организаторами.

В конференции, которую организовал PL2012 вместе с посольством Швейцарии в Польше, среди других экспертов, приняли участие директор маркетинга Евро-2008 Йорг КРЕБС, директор правительственной Presence Switzerland Йоханес МАТЯССИ и руководитель подготовки Цюриха к чемпионату Даниель РУПФ, польский министр спорта Мирослав ДЖЕВЕЦКИЙ и директор компании PL.2012 Марчин ХЕРРА.

М.ДЖЕВЕЦКИЙ отметил, что Польша имеет возможность получить очень хороший опыт, напомнив, что швейцарско-австрийское Евро-2008 было признано лучшим за последние несколько лет.

Польские представители отметили, что до недавнего времени концентрировались на реализации инфраструктурных проектов, необходимых для проведения чемпионата, среди которых строительство стадионов, дорог, реконструкция аэропортов и обеспечение мест в гостиницах.

М.ХЕРРА отметил, что задача, которая стоит перед организаторами, не только удачно провести сам чемпионат, но и умело презентовать Польшу.

Международные эксперты, в том числе представители УЕФА, отметили, что обычно активная фаза промо-акций чемпионата начинается за год до его проведения, но в городах организаторах эта фаза должна начаться за 2 года до начала матчей.

«Это не польское, украинское или европейское мероприятие. Это мировое событие», − процитировала PL.2012 одного из экспертов, который выступал на конференции.

«Создание имиджа страны − это не только внешние промо-акции, но национальная кампания, целью которой является подготовка населения к приему гостей, обучение волонтеров, создание информационных пунктов для болельщиков и туристов, подготовка изданий, пособий, которые должны облегчить гостям пребывания в стране, а также понять его культуру и туристические интересные вещи», − отметил Й.КРЕБС.

Справка УНИАН. Украина и Польша выиграли право организации Евро-2012 в апреле 2007 года.

Матчи, согласно плану, должны состояться в четырех украинских и четырех польских городах.

+++

Прийшов перший транш «Укрексімбанку» в 50 млн грн за облігації для стадіону до «Євро-2012» у Львові. Ще 50 млн будуть 22 червня

Zik.com.ua

20.06.09

«У п’ятницю, 19 червня, прийшов перший транш «Укрексімбанку» в 50 млн грн за облігації внутрішньої місцевої позики міста Львова для побудови стадіону до «Євро-2012». Ще 50 млн грн будуть в понеділок, отож запланований червневий транш буде погашено. А загалом «Укрексімбанк» здійснить у 2009 році викуп облігацій на суму 300 млн грн трьома траншами», − про це заявив сьогодні, 20 червня, власкорові ЗІКу керівник головного управління архітектури, просторового трозвитку та містобудування Львівської ОДА, кандидат економічних наук Степан Лукашик.

На запитання власкора ЗІКу, яке майно у Львові закладено під заставу під ці облігації,  Степан Лукашик відповів, що «застави немає, будуть лише процентні ставки».

З його слів, «фінансування зведення стадіону у місті Львові до «Євро-2012» передбачається здійснювати коштом, які залучені від продажу облігацій внутрішньої місцевої позики міста Львова серії С (Ухвала Львівської міської ради від 19.03. 2009 р. «Про здійснення запозичень до міського бюджету м. Львова у 2009 році»). Розмір запозичення − 300 млн грн. Номінальна вартість однієї облігації − 10 тис. грн. Розмір відсоткового доходу − 20% річних. Періодичність виплати один раз на квартал. Період запозичень − 5 років».

«Ще 30 квітня 2009 року Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку прийняла рішення про реєстрацію випуску та Проспекту емісії облігацій внутрішньої місцевої позики м. Львова на 2009 р. А 15 травня Проспект емісії облігацій опублікований в бюлетені «Цінні папери України».

29.05. 2009 р. розпочато продаж облігацій. «Укрексімбанк» здійснить у 2009 році викуп облігацій на суму 300 млн грн трьома траншами, у тому числі 100 млн грн − у червні», − пояснив Степан Лукашик.

Довідка ЗІКу.

Генеральний підрядник нового стадіону у Львові на 30 тис. глядачів, який зведуть до «Євро-2012», − ТзОВ «Проектно-будівельне підприємство «Азовінтекс» (місто Маріуполь).

Замовник − Львівська міська рада. Вартість будівництва − 695 млн грн.

Проект будівництва стадіону розроблено конструкторським бюро Альберта Віммера згідно вимог УЄФА (стадія «Проект»).

«Робочі креслення» розробляє інституту «Гіпромез» (місто Маріуполь).

Степан Лукашик каже, що завершено розробку котловану та спорудження фундаменту східної, північної та південної частини стадіону. Розпочато встановлення колон під трибуни. Виконано робіт на загальну суму 30 млн грн. Оплачено − 7,5 млн грн. Борг за виконані роботи − 22,5 млн грн.

+++

До «Євро-2012» у Львівській області кожен прикордонний район матиме власний пункт медицини катастроф − за 700 тис. євро

Zik.com.ua

21.06.09

Згідно Державної програми з підготовки до «Євро-2012» буде відкрито пункти медицини катастроф у кожному прикордонному районі Львівської області. Для цього на кожен такий пункт виділено 700 тис. євро. Про це повідомив сьогодні, 21 червня, власкор ЗІКу з посиланням на головного лікаря Яворівської районної центральної лікарні, депутата Яворівської районної ради Теодора Короля.

З його слів, днями в Новояворівську районну лікарню для обслуговування пункту медицини катастроф має прийти новий, обладнаний за найновішими європейськими зразками, реанімобіль.

Теодор Король каже, що незабаром у Новояворівську пункт медицини катастроф перетне новосільну стрічку. Його обслуговуватиме бригада швидкої допомоги, до складу якої ввійдуть по 5 лікарів, фельдшерів, водіїв, диспетчерів. Цей підрозділ укомплектують за євростандартами для надання екстреної медичної допомоги, зокрема, потерпілим під час ДТП.

+++

Реконструкція стадіону Львівського університету фізичної культури під тренувальний центр до «Євро-2012» обійдеться у 79,5 млн грн

Zik.com.ua

21.06.09

Оновленою Державною програмою підготовки до «Євро-2012» передбачено реконструкцію стадіону комплексно-спортивної бази Львівського державного університету фізичної культури. Розробник проекту цього тренувального центру команд-учасниць чемпіонату Європи з футболу − ТзОВ «Арка-Моріс», яке одночасно є генеральним підрядником з будівництва. Про це повідомив сьогодні, 20 червня, власкорові ЗІКу керівник головного управління архітектури, просторового розвитку та містобудування Львівської ОДА, кандидат економічних наук Степан Лукашик.

З його слів, уже завершено земельні роботи та демонтаж трибун: робіт проведено на 2 млн грн ще торік. Завершено експертизу «Робочого проекту», одержано дозвіл «Держархбудконтролю».

Степан Лукашик наголосив, що  уже в червні цього року відкрите фінансування на 2009 рік (на рахунок казначейства надійшло 2 млн грн).

А в держпрограмі з підготовки до «Євро-2012» передбачене фінансування у 20 млн грн, у тому числі в цьому році має надійти 8 млн грн.

«Вартість робіт згідно з «Робочим планом» реконструкції стадіону комплексно-спортивної бази Львівського державного університету фізичної культури під тренувальний центр для команд-учасниць «Євро-2012» − 79,5 млн грн. До Міністерства сім’ї, молоді спорту та Мінекономіки  Львівська ОДА скерувала пропозиції внесення відповідних змін до Програми з підготовки до «Євро-2012» і три варіанти титулу будови з розбивкою фінансування по роках», − повідомив Степан Лукашик.

На запитання власкора ЗІКу, чи можливий зрив графіку реалізації генерального плану з реконструкції стадіону комплексно-спорртивної бази Львівського ДУФК, − головний архітектор Львівської області відповів, що «наразі графік генплану з інфраструктури виконується, але його порушення можливе за умови невчасного чи недостатнього фінансування».

+++

До «Євро-2012» на реконструкцію стадіону «Сокіл» у Львові передбачено 35 млн грн, − Степан Лукашик

Zik.com.ua

21.06.09

Згідно з оновленою Державної програми з підготовки до «Євро-2012», серед тренувальних центрів для команд-учасниць Чемпіонату Європи з футболу в місті Львові буде й стадіон «Сокіл» − інвестор ТзОВ «ФК «Львів». Про це повідомив сьогодні, 21 червня, власкор ЗІК уз посиланням на керівника головного управління архітектури, містобудування та просторового розвитку Львівської ОДА, кандидата економічних наук Степана Лукашика.

З його слів, у Держпрограмі з підготовки до «Євро-2012» передбачено фінансування реконструкції стадіону «Сокіл» у Львові у розмірі 35 млн грн, у тому числі 20 млн грн має надійти вже у 2009 році.

Степан Лукашик каже, що укладено договір оренди, яким надано стадіон «Сокіл» в оренду футбольному клубу «Львів» терміном на 10 років. Розроблено ескізний проект будівництва тренувальної бази. Львівська міська рада передала приміщення, укладено договір оренди. Згідно з планами президента ФК «Львів» Ю. Кіндзерського, клуб планує проводити весняну частину чемпіонату у 2010 році вже на реконструйованому стадіоні.

+++

До «Євро-2012» у Львові СК «Сокіл-регбі» створить тренувальний центр, якщо Київ дасть 17,5 млн грн

Zik.com.ua

22.06.09

Нині проблемним питанням, яке вимагає негайного вирішення, є недостатність фінансування реконструкції у Львові під тренувальний центр «Євро-2012» стадіону Юність». Хоча в Держпрограмі з підготовки Чемпіонату Європи з футболу 2012 року передбачено для цього 17,5 млн грн, у тому числі 7 млн грн − на 2009 рік. Про це повідомив сьогодні, 22 червня, власкор ЗІКу з посиланням на керівника головного управління архітектури, містобудування та просторового розвитку Львівської ОДА, кандидата економічних наук Степана Лукашика.

З його слів, інвестор реконструкції стадіону «Юність» − спортивний клуб «Сокіл-регбі». Розроблений проект (стадія ІІ) реконструкції існуючого стадіону передано на експертизу.

«Графік генерального плану з інфраструктури не виконується. Відставання − 7 місяців. Проблемне питання − недостатнє фінансування», − зазначив головний архітектор Львівської області С. Лукашик.

+++

Іван Васюник обговорив з делегацією ділових кіл КНР можливість залучення кредитних ресурсів на об'єкти ЄВРО-2012

      

Kmu.gov.ua

19.06.09

Віце-прем’єр-міністр України Іван Васюник провів зустріч із делегацією ділових кіл Китайської Народної Республіки щодо залучення кредитних ресурсів на підготовку об’єктів Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Українська сторона зробила презентацію таких об’єктів і висловила свою зацікавленість у залученні фінансових ресурсів китайського бізнесу під державні гарантії .

За словами Віце-прем’єра, сторони домовилися, що впродовж наступних днів роботи делегації будуть проведені детальні переговори між представниками китайських корпорацій та державними українськими структурами, такими, як «Укравтодор», «Укрзалізниця», «Укрдержавіація», Міністерство культури та туризму. По завершенні цього візиту сторони затвердять план подальшої співпраці.

«Ідеальними обставинами є підписання в найближчий час рамкового документа між Україною та КНР, де був би визначений перелік проектів, а також масштаб кредитних ресурсів, які могла би отримати Україна на реалізацію цих проектів», − наголосив Іван Васюник.

«Йдеться про готовність української сторони ще у 2009 році сприйняти кредитних ресурсів для реалізації тільки проектів будівництва доріг під ЄВРО-2012 на суму від 500 млн. доларів до мільярда доларів. Загальний пакет, який ми можемо представити і представили китайській стороні, складає декілька мільярдів доларів. Я ще раз хочу повторити, що механізми, масштаби співпраці будуть обговорюватися вже на формальній частині після завершення візиту на урядовому рівні», − уточнив Віце-прем’єр.

Зі свого боку, голова делегації КНР, Віце-президент Китайської міжнародної асоціації підрядників пан Чі Чанхай підтвердив зацікавленість китайських структур у підготовці об’єктів футбольного турніру 2012 року.

Як повідомив журналістам голова китайської делегації, сьогодні було досягнуто двох надзвичайно успішних результатів. Перше: обидві сторони вважають, що така співпраця є важливою та необхідною. Друге: обидві сторони в принциповому плані домовилися, яким чином вони можуть подолати незручності, які, можливо, були б на шляху їхньої співпраці.

«Наша Асоціація і корпорації, які брали участь у перемовинах, дуже зацікавлені в інвестуванні у різні інфраструктурні об’єкти − побудові доріг, побудові енергетичних об’єктів, створенні транспортної мережі і розширення її, побудові різних нафтогазових комплексів, тобто це дуже широке коло питань. Але це мають бути капітальні інфраструктурні об’єкти”, − підкреслив пан Чі Чанхай.

Делегація ділових кіл Китайської Народної Республіки працюватиме в Україні до 24 червня. Віце-прем’єр очікує, що в найближчі декілька місяців українська сторона зможе повідомити про домовленості з китайською стороною, які конкретні проекти можуть реалізовуватися за рахунок кредитних ресурсів КНР.

+++

Сами не в силах

Ua-news.biz

22.06.09

Заместитель Министра по делам семьи, молодежи и спорта Ростислав Карандеев в интервью Би-би-си рассказал о привлечении китайских инвестиций в постройку объектов Евро-2012.

«Мы на сегодня имеем ряд проблем, связанных как с опытом украинских компаний в строительстве сложных инфраструктурных сооружений, так и проблем, связанных с наличием соответствующих ресурсов в Украине. И, конечно, привлечение опытных компаний, в том числе китайских, имеющих определенные преимущества по сравнению с европейскими (хотя бы в цене), является определенным выходом из ситуации по многим объектам, в первую очередь по объектам крупной транспортной инфраструктуры», − отметил чиновник. «Сегодня в условиях кризиса нелегко найти необходимый ресурс в бюджете, и привлечение дополнительных средств является не просто возможным, а и очень желательным. Под свои собственные компании китайские финансовые учреждения или правительство скорее дадут соответствующие финансовые ресурсы», − добавил он.

Напомним, ранее Вице-премьер-министр Украины Иван Васюник провел встречу с делегацией деловых кругов Китайской Народной Республики относительно привлечения кредитных ресурсов на подготовку объектов Чемпионата Европы по футболу 2012 года. По его словам, стороны договорились, что в течение следующих дней работы делегации будут проведены подробные переговоры между представителями китайских корпораций и государственными украинскими структурами − такими, как «Укравтодор», «Укрзалізниця», «Укргосавиация», Министерство культуры и туризма. По завершении этого визита стороны утвердят план дальнейшего сотрудничества.

+++

Аэропорт «Ривне» нужно сделать резервным для Евро-2012

Trans-port.com.ua

22.06.09

Ривненский облсовет обратился в КМУ и Минтранссвязи с предложением включить МА «Ривне» в перечень резервных аэропортов для обслуживания мероприятий Евро-2012. Как сообщил председатель Постоянной комиссии облсовета по вопросам бюджета О. Фома, соответствующее решение было утверждено депутатами облсовета.

Справка. МА «Ривне», который в настоящее время находится в областной коммунальной собственности, был выставлен на продажу с аукциона, однако чешская фирма, которая была признана единственным покупателем, впоследствии отказалась приобрести имущество аэропорта за 72,5 млн грн. Поэтому местная власть планирует провести повторный аукцион по его продаже. В настоящее время переговоры ведутся, в частности, с представителями немецких фирм.

В апреле 2009 г. с ривненским аэропортом знакомилась спецкомиссия в составе экспертов ЕС, специалистов авиаотрасли и представителей Минтранссвязи, которая предварительно включила ривненский аэродром в резерв. Однако в последний момент решение было принято в пользу Луцкого военного аэродрома. Против этого решения выступили не только ривненские чиновники, но и представители некоторых политических сил области, мотивируя свое требование тем, что аэропорт в Луцке еще нужно построить, потратив на это достаточно большие госсредства, а ривненский аэропорт нуждается лишь в незначительной реконструкции.

+++

Готельєри Львова до ЄВРО 2012 готові

Юлія Самаєва

Ukrinform.ua

19.06.09

Серед українських міст, що прийматимуть ЄВРО 2012, Львів перебуває в авангарді підготовки готельної інфраструктури. На сьогодні львівськими готелями підписано 46 угод з TUI Travel PLC − агентством із питань розміщення «УЄФА. Євро 2012». За цими контрактами зобов‘язані забезпечити 792 п’ятизіркових номери (за потреби 1020), 1835 − чотиризіркових (за потреби 1315), 649 − тризіркових (за потреби 210). Про підготовку львівських готелів Інформаційному центру “Україна − 2012” розповіли радник міського голови Львова з питань готельного господарства Іван Лунь та головний спеціаліст із питань закладів розміщення відділу ЄВРО 2012 Львівської ОДА Олександр Кревський.

− Як буде подолано дефіцит п’ятизіркових номерів у Львові?

І. Лунь: Cподіваємося,  у Львові й Трускавці буде відкрито ще три-чотири п’ятизіркові готелі, на які ми, дійсно, розраховуємо. Ці готелі не віртуальні, а вже погоджені. Наприклад, у Трускавці є п’ятизіркова «Вілла Христина» та чотиризірковий «Каштан». При цьому «Вілла Христина» вже працює. «Каштан» іще будують, але там уже є чотири поверхи, і будівництво не зупиняється. Також у Трускавці почав працювати новий п’ятизірковий готель «Шале Грааль». Крім того, у Львові зараз зводять два п’ятизіркові готелі відповідно на 50 та 90 номерів. Власне кажучи, готелі є, і їх достатньо. І угод із TUI вони не підписали лише тому, що нам елементарно забракло часу. У нас були дуже стислі терміни на підготовку договорів. Тому під час підписання угод ми концентрувалися на вже існуючих і переважно працюючих готелях.

− Наявні угоди підписано лише зі львівськими готелями?

І. Лунь: Ні. Ми орієнтувалися лише на наявні готелі, побоюючись підписання угод у випадках, коли поки що є лише ділянки під будівництво. Навіть якщо забудовник вже має проект готелю, ми не можемо бути впевнені у тому, що він його побудує. І нам це невигідно. Тому ми поїхали до міст-супутників − Трускавця, Луцька та Івано-Франківська. З 46 підписаних угод, лише кілька − це незакінчені об’єкти, але вони збудовані вже на 80-90% і точно будуть завершені.

− Чи виникали труднощі в роботі з TUI Travel PLC?

І. Лунь: Звісно, як і в будь-якій роботі, були певні недоліки. По-перше, вони дуже пізно надіслали нам проект угоди, і це поставило нас у рамки надто стислих термінів. Оскільки цю угоду мали опрацювати менеджери готелів, порадитися з юристами, обміркувати аспекти, це забрало певний час. По-друге, нам дуже важко було обговорювати юридичні аспекти угоди, оскільки «TUI Travel», як правило, була представлена не юристами, а менеджерами. Відповідно, якщо готель мав певні юридичні поправки до угоди, це часто уповільнювало процес підписання, а деколи й унеможливлювало його. По-третє, з боку TUI фактично відсутній контроль підписаних угод. На сьогодні, з усіх готелів, з якими вже підписано угоди, представники TUI бачили приблизно 10%. Ми розуміємо, що у них так само стислі терміни та більший обсяг робіт, проте зараз, контролююча функція фактично покладена на нас.

 − Які саме гарантії надають готелі? Чи підписано вже ці документи?

О. Кревський: Усі гарантії вже існують і вони передані УЄФА, профільному Міністерству культури і туризму та Кабінету міністрів. Зокрема, це − меморандум, який Львів підписував із готелями, у ньому зазначено чіткі графіки і реконструкції, й будівництва. Львівська область підписувала інвестиційну угоду з готелями, також із зазначенням графіків роботи. Крім цього, щодо кожного готелю, який прийматиме гостей ЄВРО, до УЄФА були передані відповідні проекти, у яких, знову ж таки, чітко визначено терміни будівництва реконструкції, введення в експлуатацію тощо. Цю роботу ми почали ще у березні 2008 року і впродовж усього часу ми постійно оновлюємо звітну документацію. Відповідно, якщо аналізувати роботу за цими графіками, то у переважній більшості вони виконуються як у Львові, так і в області.

− Чи отримають готелі, які прийматимуть гостей ЄВРО 2012, пільги від місцевої влади?

І. Лунь: Тут ситуації в місті й області різні. У Львові пільги вже визначені. Готелі, що вже в процесі будівництва, можуть не платити пайову участь − відрахування на інженерні мережі тощо. Якщо готель орендує землю, то орендна плата для готелю скасовується. Якщо готель − у комунальній власності, то скасовується плата за оренду комунального майна.

О. Кревський: У Львівській області це питання буде вирішене найближчим часом. 23 червня на сесію Обласної ради винесено питання надання пільг готелям та погашення ціноутворення. Детальніший перелік пільг зараз у роботі.

У Львівській області це питання буде вирішене найближчим часом. 23 червня на сесію Обласної ради винесено питання надання пільг готелям та погашення ціноутворення. Детальніший перелік пільг зараз у роботі.

У ході зустрічі ми відвідали два львівські готелі − «Дністер» та «Леополіс», котрі вже підписали угоди з TUI Travel PLC. Чотиризірковий «Дністер» було збудовано ще 1983 року, однак 1999-го його було відремонтовано. До ЄВРО 2012 пранується провести ще один ремонт, під час якого у готелі обладнають басейн та тренажерний зал. 150 номерів готелю обслуговує 190 співробітників, котрі спілкуються англійською, польською та іспанською мовами. Готель «Дністер» входить до мережі «Прем’єр-Готелі», найвідомішим готелем якої є київський «Прем’єр-Палас».

П’ятизірковий «Леополіс» − новий львівський готель. Він почав працювати у 2007 році, проте частина готелю ще в процесі будівництва. По завершенню будівництва у 2010 році до наявних 43 номерів готелю буде додано ще 30, обладнають конференц-зал, іще один ресторан, спортивний комплекс та спа-центр. Персонал готелю спілкується англійською, німецькою та польською мовами. Проект готелю розроблено відомою естонською дизайнеркою Кюлі Салюм. Директор готелю − відомий німецький готельєр Удо Хайне.

+++

Львів вимагає чіткої позиції Мінтрансу

Анфіса Мотора, Юлія Самаєва

Ukrinform.ua

22.06.09

Наріжним каменем у підготовці Львова до ЄВРО 2012 стала реконструкція місцевого аеропорту. Загострює проблему той факт, що Міністрерство транспорту вже двічі відкладало оголошення конкурсу на генпідрядника будівництва терміналу. Про те, чи існує насправді конфлакт між львівською владою та Міністерством транспорту, та загалом про стан підготовки Львова до прийняття чемпіонату Інформаційному центру «Україна − 2012» розповів міський голова Андрій Садовий.

−   Останнім часом у пресі з’явились обурені заяви місцевої влади до Міністерства транспорту. Скажіть, то хто ж,  на Вашу думку,  несе відповідальність за затримки у реконструкції Львівського аеропорту?

−   Насправді, з Міністерством як таким проблем немає. Просто це − дуже складний процес:  і реконструкція злітно-посадкової смуги, і будівництво нового терміналу, і саме управління процесом. На сьогодні  в Україні дуже мало фахівців, котрі вміють організовувати такі проекти. І Міністерство транспорту повинно чітко визначити одну особу − на рівні заступника міністра, котра має приїхати до Львова і бути тут щодня, з ранку до вечора. Потреба у цьому обумовлена тим, що є багато питань, які вимагають як погодження, так і нагального вирішення.

Зараз у стадії підготовки  документи до оголошення офіційного тендеру на термінал, проект якого вже закінчила голландська компанія “Тебодін-Україна”. Роботи з реконструкції та подовження злітно-посадкової смуги вже ведуться. Але всі ці процеси мають бути згуртовані навколо однієї людини з Міністерства транспорту, яка б постійно перебувала у Львові.

−   Чи впливає на ситуацію скандальне звільнення директора Львівського аеропорту?

−   Я думаю, що впливає, і суттєво. Очевидно, якщо керівник адекватний, то й робота адекватна, якщо існують проблеми з керівником − це автоматично позначається на роботі. Це знову ж таки компетенція Міністерства транспорту. Тому, я ще раз наголошую: у Львові має бути людина в ранзі заступника Міністра, яка буде тут доти, доки всі питання не буде знято.

−   На якому етапі нині будівництво та ремонт транспортної інфраструктури міста?

−   Як ви знаєте, у Львові є 1 200 доріг, і власне, до 2012 року ми всі дороги плануємо реконструювати. Торік  було реконструйовано 306 доріг. Цього року на реконструкцію доріг у міському бюджеті передбачено понад 800 млн. гривень. Власне, тут ідеться й про дві великі магістралі, будівництво яких нами заплановане і зараз вони перебувають  на стадії проектування. Одна з них проходитиме від аеропорту до вулиці Кульпарківської. Інша − від вулиці Стрийської, повз стадіон, до Сихівського масиву.

−   Як буде втілено у Львові так званий «план мобільності»?

−   На основі рекомендацій УЄФА до транспортної частини міста, яку вже частково розробила німецька компанія РTVAG-VCDB, Львів підготував основу плану мобільності. Він, насамперед, передбачає забезпечення якісного транспортного сполучення між основними об’єктами ЄВРО 2012 у Львові. Зокрема, це стадіон, аеропорт, резервні аеропорти, залізничний вокзал, автобусні вокзали, центральна частина міста, фан-зони та буферні зони, сполучені з центром.

Також план мобільності стосується Трускавця та Моршина, тому що частину гостей ми будемо розміщувати в наших містах-супутниках. Сьогодні ми працюємо над удосконаленням цього плану з урахуванням низки спрогнозованих факторів. Є різні сценарії: екстремальний, середній, помірний. Ми всі сценарії враховуємо − гадаю, тут у нас питань не буде.

−   Як проходять роботи зі спорудження львіського стадіону?

−   Зараз уже виконано 5/6 фундаментних робіт на стадіоні. На завершальній стадії −  роботи на Західній трибуні. Вже встанювлюють колони та посадкові ряди на північній та південній сторонах стадіону. До кінця серпня ці роботи буде завершено. Крім того, сьогодні ми отримали 50 млн. гривень від викупу наших муніципальних облігацій, наступного тижня маємо отримати ще 50 млн. А це означає, що гроші є і фінансування триває. Відповідно, складений нами графік має бути повністю реалізований до грудня 2010 року.

−   Оскільки стадіон розташовано на околиці міста, яким чином буде забезпечено прибуття уболівальників до спортивної арени?

−   У цьому ми, певно, унікальні, оскільки у Львові від центру міста до стадіону їхати 15 хвилин. Також, якщо ми збудуємо всі заплановані дороги, то від аеропорту до стадіону можна буде дістатися за ті ж 15 − 20 хвилин. Ці відстані насправді значно ближчі за відстані в інших приймаючих містах.

Крім того, те, що ми будуємо стадіон на новій території, дуже вигідне для УЄФА. У такому разі одразу знімається питання безпеки, паркування тощо. Новий стадіон не розташовано на околиці, оскільки після ЄВРО 2012 ми хочемо перенести туди й адміністративний центр − міську раду, обласну раду. Також там будуватимуть виставковий комплекс, торговельні комплекси тощо.

−   То чи встигає Львів виконати умови УЄФА у терміни, визначені у листі Мішеля Платіні?

−   Так, Львів буде готовий. Я впевнений у цьому, тому що у нас є чітке бачення стосовно кожного напрямку, окресленого УЄФА. Єдине питання, яке на сьогодні викликає у мене багато зауважень, це питання аеропорту. Він повністю перебуває у державній власності. І тут треба всіляко посприяти, щоб Міністерство транспорту змогло виконати ті зобов’язання, які на себе взяло.

+++            

 

Зупинитися та озирнутися… (або вся правда про проект «Народна команда ФК «Карпати»).

 

Tribunanaroda.info

22.06.09

 

В.Енбаев В’ячеслав Єнбаєв, автор, співавтор багатьох десятків законів України, директор Агенції економічного лобіювання «Дроно», експерт з економічних питань газети «Суботня Пошта», керівник Аналітичного центру при ТзОВ «КПФ «ФК «Карпати»«.

 

Я хочу викласти свою точку зору щодо проекту «Народна команда ФК «Карпати».

 

На жаль, складається враження, що у більшості представників політичної та ділової еліти Львівщини, не кажучи вже про звичайних уболівальників та населення, складається не дуже вірна думка, а здебільшого викривлена, про економічну, а відповідно і політичну складову проекту.

 

Насправді проект «Народна команда ФК «Карпати» може та повинен стати найпотужнішим стимулюючим важелем економічного розвитку Львова та області, в цілому Західної України.

 

Поклавши руку на серце, важко назвати інший політичний або економічний проект який міг би об’єднати мільйони людей в часи розчарувань та зневірення, гарантував би в умовах фінансової кризи створення, а не закриття робочих місць, забезпечив би стабільність та фінансову впевненість всім учасникам.

 

В принципі, такі проекти у світі  − не новина. Це найбільш успішний − народна команда ФК «Барселона», є досвід і у Норвегії…

 

В нас він ще більш відкритий, а відповідно зобов’язаний бути успішним. Але, чому цей проект досі є незрозумілим для громади? Давайте розберемося…

 

У Львові є поки що «твердий середнячок» української футбольної  прем’єр−ліги − ТзОВ «Клуб професійного футболу» ФК «Карпати». Наймолодша команда по віку гравців, тому найбільш перспективна. Її єдиний власник, людина, що відбулась та є успішною.

 

На передодні чемпіонату Європи − 2012, Україна живе футболом. Багато робиться для успішного проведення його і у Львові. Багато, але, не все. Все більше людей переконані, що влада яку вони обрали, не в стані вирішити їх проблеми. Та інформація, котру озвучили 19 червня в ефірі програми «Свобода на Інтері», не тільки вражає, а примушує діяти нас всіх, бо ситуація є ганебною для країни.

 

Є люди, котрі тільки говорять, є, котрі − просто роблять…

 

І, коли зустрівся з паном  П. Димінським весною, і він розгорнув своє бачення різних проблем, то я був просто приємно та щиро здивований його стратегічною пропозицією до влади: як у період важкої кризи, на прикладі інвестиційно-патріотичного проекту «Народна команда ФК «Карпати», вирішити проблеми, що наболіли, не тільки міста та області, але й у перспективі всього регіону Західної України. Більш того, забезпечити надійним джерелом фінансування. І це не була просто гра. Це впевненість абсолютно впевненого в собі чоловіка. Ми говорили 3 години тет − а − тет. І 3 роки його не чують. Я почув. Зрозумів, потрібно приймати відповідальне рішення вже зараз. Негайно…Але, є і помилка у меседжі: це пропозиція повинна бути скерована у першу чергу нам, львів’янам. Ми самі розберемося із владою…Давайте, Львівщина, розберемося. Я буду звертатися до документу, інтерв’ю П. Димінського від 23.11. 2006 року.

 

Цитую П. П. Димінского: Усе дуже просто. Якщо ми говоримо про команду чи клуб, який став би прапором Західної України, то один інвестор не може створити таку команду. Потрібна власність, завдяки якій можна було б розробити інфраструктуру клубу. Створення ВАТ “Карпати” є народно-патріотичним проектом, який дасть змогу займатися футболом не одній тисячі дітей із Західної України. Якщо це може зробити сама влада, то “Карпати” не потрібні.

 

Якщо не може, то вона повинна запросити інвестора, і в цьому немає нічого образливого. Якщо влада самотужки може привести до ладу спортивні майданчики − будь ласка. Після розвалу Радянського Союзу ніхто не інвестував коштів у спортивні майданчики, вони заросли бур’яном, занепадають. Буквально минулого тижня Верховна Рада затвердила в першому читанні Закон “Про розвиток спорту в Україні”, де наголошено, що треба або шукати інвесторів, або шукати в бюджеті кошти, щоб відновити спортивну культуру в Україні. ФК “Карпати” сьогодні вклав у розвиток львівського футболу понад 50 мільйонів доларів. І я не приховую цього. Якщо ж шукати інвестора, то треба обов’язково зберігати цільове призначення цих ділянок. Щоб не вийшло так, що завтра спортмайданчики перетворяться на чиїсь ділянки з котеджами.

 

Львівська газета, Четвер, 23 листопада, 2006 року, № 44 (44)

 

Не готовий сказати, чому влада не розуміє масштабності проекту

 

Як економіст, що має досвід також законотворчої діяльності, мені очевидно − такий шанс не можна згаяти. Це буде злочин перед людьми зараз та нашими нащадками у майбутньому. Адже ситуація стала за цей час ще гіршою…

 

Знову цитата: Коли Димінського запросила Влада, в особі Михайла Васильовича Гладія, ФК “Карпати” пропорційно належав міській, обласній радам і Львівській залізниці. Коли я прийшов, клуб отримав у оренду весь комплекс стадіону “Україна” на 49 років. Там, де зараз чаша стадіону, був базар. Коли Львівська залізниця не змогла більше фінансувати футбольний клуб, запросили Димінського. Хтось вважає ФК іграшкою. Я ж вважаю, що це великий інвестиційний проект − створення інфраструктури, нових робочих місць, надходження податків, виховання молоді, яку ми замість вулиці залучаємо до гри у футбол. Тодішній голова міста пан Куйбіда «віддавав» у статутний фонд стадіони “Україна” та “Юність”, готелі “Львів” і “Незалежність”. Облрада віддавала спортивну базу в Янові та СК “Спартак”. І, коли я прийняв клуб на таких умовах, почали вкладати інвестиції, розбудовувати футбольну базу. В цей час на посаду голови міста прийшов пан Буняк. Він сказав: усе, що ви там підписували, недійсне. І залишився Димінський зі всіма боргами, які він покрив. Якби нині ми активно взялися за створення ВАТ, то було б створено щонайменше десять тисяч робочих місць. А коли побудуємо футбольну академію, то в нас навчитиметься не 500, а 5000 дітей. Коли в бюджет надходитиме не три мільйони гривень, а 8-12 мільйонів, то гарантом того, що ці гроші підуть на розвиток інфраструктури, повинна бути влада. Влада має внести до СФ спортивні майданчики, де зараз росте бур’ян. Нам наразі не потрібні готелі, дайте нам натомість земельні ділянки, на яких колись були майданчики, і ми готові вкласти кошти, платити людям гідну зарплату, бо впевнений, що “Карпати” повернуть гроші та принесуть дивіденди всім акціонерам, які будуть учасниками ВАТ.

 

Львівська газета, Четвер, 23 листопада, 2006 року, № 44 (44)

 

Не готовий сказати, чому влада не розуміє масштабності проекту

 

Давайте зупинимось та озирнемося…

 

Багато за останні роки західні інвестори зробили для українців? Багато, але тільки те, що було потрібно їм. Капітал має тенденцію перетинати кордони, але тільки в гонитві за прямою наживою. Так створений світ. У найближчі роки і цього не буде.

 

Розглянемо ситуацію далі. Чи багато зробила влада у умовах хронічного безгрошив’я? Все що могла?

 

Бюджет любого міста, села, області в основному формується за рахунок доходів працюючого населення (15% від зарплати). Але, тільки Київ-столиця України, залишає собі всі ці гроші згідно законодавству. Інші в залежності від підпорядкування  − від 25% до 75%. Інші кошти надходять з Держбюджету, по хитрих та незрозумілих для непосвячених, схемах. Що робити, коли грошей не вистачає: продавати  комунальне майно та землю. І «проїдати» усім разом. В нас є міста де і продавати то вже нічого − не залишилося нічого у громади... 

 

Можна взяти кредити, випустити муніципальні акції − але ж ці гроші треба буде повертати. А як повертати? Коли підприємства зупиняють, а людей викидають на вулицю? Ось це замкнене коло, гонитву за примарою і може розірвати проект «Народна команда ФК «Карпати».

 

Зміст його такий. Інвестором повинен стати сам народ. Але, як заставити повірити, особливо галичанина, який якось зміг (або до сих пір не зміг) забрати свої гроші у раптом  «луснувших» банків, інвестувати в самого себе? І, щоб він ще й заробив на свої гроші, котрі «розклав» по банках, але, вже скляних…

 

Тепер. Є капиталіст, давайте називати речі своїми іменами. Є розчароване у всьому населення: роботи немає та й не очікується, а на західному кордоні практично навіть гірше за Сталіна − така собі візова «залізна завіса». Є і влада, яка розідрана політичними чварами. Без грошей. На межі дефолту. Та море проблем.

 

Але, є в нас футбольна команда, яка також мріє грати у європейських кубках та привезти ці  Кубки до Львова. Для цього також потрібно вкласти гроші. Дуже великі гроші.

 

А скринька відчиняється дуже просто. Ми, народ, уповноважуємо свою обласну та міську владу відповідними рішеннями сесій депутатів: виділити об’єкти та земельні ділянки, провести оцінку по ринковим цінам та внести їх до проекту «Народна команда ФК «Карпати». Підкреслюю, це принципово важливо для розуміння: не продати, не «проїсти», а внести як долю, як наш загальний громадський актив. Це перше. Для цього потрібно просто затвердити на сесіях  міської та обласної Рад нашими депутатами відповідні положення Меморандуму про наміри та спільні дії щодо створення господарюючого суб’єкта «Народна команда «ФК «Карпати»«, підписаного у м. Львові 19 березня 2009р. між ТзОВ «КПФ «Карпати», Львівською міською радою та Львівською обласною радою.

 

23 червня 2009 року Львівська обласна рада на сесії повинна першою вже розглянути це питання.

 

Оцінку об’єктів міста, області та активів ТзОВ «КПФ «Карпати», мають провести кваліфіковані незалежні оцінювачі з наданням повної інформації у засобах масової інформації. Це величезна праця та відповідальність перед громадою, вони повинні розуміти цю відповідальність!

 

Далі, вже створюється господарюючий суб’єкт «Народна команда «ФК «Карпати»: чи для початку ТзоВ, чи акціонерне товариство − це питання для фахівців. Доля учасників встановлюється автоматично, виходячи із оцінки внеску.

 

Поки що громада нічого не втратила? Так, ні. Але, й не заробила…Як заробити?

  

Цитую П. Димінського: Вважаю, щоб потрібен баланс. Поділімо порівну по 25% між обласною та міською радами, вболівальниками та теперішнім власником ФК “Карпати”. Якщо хочемо поставити перед собою серйозні завдання, то статутний фонд має становити щонайменше 40 млн. гривень. Три сторони внесуть майно, а вболівальники повинні викупити свою частку за номінальною ціною. Гарантую, що ціна акцій наступного дня зросте утричі. І це вже право акціонера − продати чи тримати їх. А акціонери нехай вирішують, хто очолюватиме ВАТ, яка спостережна рада, яким має бути стратегічний курс клубу. Тільки-но ВАТ буде створено, місія Димінського на цьому завершиться. Я керую тільки тому, що вклав гроші. Завтра, коли кожен знатиме, що це його власність, ставлення до “Карпат” зміниться. Якщо побачу, що ВАТ розвивається не так, як хочу, то зможу продати свої акції, як і будь-який акціонер. Але те, що ці акції ніколи не вартуватимуть менше, готовий гарантувати.

 

Львівська газета, Четвер, 23 листопада, 2006 року, № 44 (44)

 

Не готовий сказати, чому влада не розуміє масштабності проекту

 

І ось тут, головне. На цей величезний статутний капітал випускаються акції, котрі купляє кожен із бажаючих по номіналу…Навіть за кордоном. Це буде складати 25% плюс одна акція. Блокуючий пакет. Це буде доля галичан? Ні, не тільки, бо громада області та міста вже має частку своїх громад майном та земельними ділянками від імені відповідних Рад! Таким чином, вся ця величезна структура, буде мати повний контроль за господарсько − фінансовою діяльністю  господарюючого суб’єкта «Народна команда «ФК «Карпати» із боку…громади, влади (яка буде змінюватися нами) та всіх уповноважених органів. Це не фінансова піраміда. Все це спирається на реальні гроші та власність громади.

 

Це ще не все. Наприклад, я, рядовий львів’янин, купую на 100 гривень або баксів − акції. Акції мають або зрости у ціні, або впасти. Це ринок.

 

І тут мене «вбила», як економіста, кінцева теза пана Дімінського: він гарантує своїм вже особистим капіталом кожному акціонеру, що у випадку падіння ціни на акції, він особисто купить акції в будь − якого акціонера за номінальною вартістю в будь − який час. Більш того, ця гарантія буде прописана у майбутній внутрішній Конституції «Народної команди «ФК «Карпати». А це, вже − ФАНТАСТИКА! Тобто, головний стратегічний ідеолог проекту, аж ні при яких обставинах не допустить дефолту майбутнього фінансово − економічного Західно-українського «монстру»! Це вам не наші українські малопотужні банки. Але, для чого йому це? Від повної безконтрольності до повного контролю! Я задав декілька питань…

 

Знову цитую: Питання правильне, проте його я можу поставити і вам, коли станемо акціонерами. Ми зустрінемося, і ви запитаєте про ефективність менеджменту, а я  переадресую це питання вам. Нумо працювати разом. Тоді досягнемо успіху. Безумовно, в мене є певні напрацювання. Якщо вони не підійдуть, то акціонери можуть відхилити їх і запропонувати інші. Звісно, що менеджмент має бути професійним. Основу вже закладено − “Карпати” пройшли оновлення, курс обрано і для менеджменту нині сприятливі умови. Адже тепер багато розуму не потрібно − необхідно розбудовувати ту структуру, яка є. Можна запросити до Львова менеджерів, які консультували б. Своїх працівників можемо скерувати в найкращі клуби світу для навчання. Підтримую дружні стосунки з керівництвом “Барселони”, “Реалу”, “Мілана” тощо.

 

Львівська газета, Четвер, 23 листопада, 2006 року, № 44 (44)

 

Не готовий сказати, чому влада не розуміє масштабності проекту

 

Кожна людина має своє життя, є древо або піраміда всіх бажань людини на цьому світі. І якщо хтось рахує, що це, з огляду на сьогодення − це тільки влада та гроші, помиляється…Все ж таки людина смертна, створіння Боже. І, головне, залишитися в історії свого міста, селища, в пам’яті доброю справою для нащадків. І, я розумію Петра Петровича, що він дійсно мріє, аби Кубок Чемпіонів назавжди прописався у Львові. Це його амбітність. Це його мета у 55 років. Я двома руками за такий проект, насправді історичний.

 

Продовжую. Таким чином, цей вже об’єднаний величезний капітал, освоює об’єкти та земельні ділянки на благо громади та їх дітей, створює сотні тисяч робочих місць! І, головне, перший продаж вже навіть 5000 акцій (це ринкова аксіома) піднімає їх вартість мінімум у 2 рази! Тут з’являються такі перспективи…Маємо важливіше: не бути голодними, тому будемо здоровими…Та дійсно незалежними!

 

Виникає питання: чому так багато противників цього проекту з боку чиновників? Які тут мають бути чиновницькі амбіції, коли мова йде про майбутнє громади? Не розуміють? Адже, мер, голова облради та всі депутати − наші обранці на дуже короткий термін, у цьому випадку зроблять для своїх громад величезну корисну справу, зберігаючи майно, а не розтринькуючи його для наших нащадків? Не залазять до кишені галичан? Тут не має кредитів, облігацій − все прозоро. З такими можливостями за рахунок не бюджету, а «Народної команди «ФК «Карпати» можна буде вирішувати будь − які проблеми громади області та міста у майбутньому, адже, повторно підкреслюю, буде повний контроль за господарсько − фінансовою діяльністю  господарюючого суб’єкта «Народна команда «ФК «Карпати» із боку…громади та всіх уповноважених органів. Ось це і є громадське суспільство, яке «дякуючи» крові, революцій та соціальних потрясінь ХХ століття побудовано на Заході.

 

Один знайомий депутат облради мені сказав, Меморандум -затвердимо, об’єктів − не дамо! Чому? Це ж не твоє? Адже для громади, є проста, зрозуміла мета…Тоді я запитав: ти маєш бажання собі забрати?

 

Знову цитата: Хто нині власник усього майна в Україні? Народ. Нині 100% “Карпат” належать одній особі, ті ж майданчики належать громаді міста чи області. Відтак я запрошую до створення ВАТ не владу, а її представників, тих, кому народ делегував свої права на певний період. Знаю, що ця власність належить людям. Я хочу поділитися з людьми своїми ста відсотками власності. Щоб люди були певні, що не створюю “МММ”, говорю: якщо ви купите акцію, а наступного дня захочете її продати, то я заплачу за неї вдвічі більше. Тому що всі спортивні споруди є ліквідними, але неприбутковими. Коли заінвестують кошти і буде все зроблено, вони стануть не просто ліквідними, а й прибутковими. Сьогодні земля, на якій розташовані майданчики, нічого не вартує − якщо її використати за цільовим призначенням. Якщо разом із громадою доведемо до пуття ці майданчики, на них займатимуться діти. Відтак ми зможемо брати серйозну участь у трансферній політиці й не купуватимемо “ширвжиток” із Заходу, а продаватимемо наших футболістів за великі кошти, як це практикують у цивілізованих країнах. Англія вже пройшла цей шлях. Раніше англійці купували гравців за кордоном, нині найдорожчі гравці − англійці, які коштують уп’ятеро більше за того ж Роналдіньо. Вони створили умови. А клуби, які нас обігрують в одні ворота, як, наприклад, “Ліон”... Що ви чули про “Ліон” раніше, п’ять років тому? А зараз у “Ліона” одна з найкращих шкіл у світі, він продає футболістів. Свого часу цей клуб продав Зідана, але в них ростуть нові гравці. Я не альтруїст, який постійно даватиме гроші. Не важливо, скільки їх у мене, адже маю родину. Сам я  не створю суперклуб, а просто футбол мене не цікавить. У нас є унікальна нагода, тому що є віддані вболівальники. Ви подивіться “дербі” в Києві чи Донецьку, де на трибунах сидить духовий оркестр. У Димінського ця ідея не так просто народилася. Ми йдемо шляхом “Барселони”, яка колись була такою ж, як нині “Карпати”. Але в “Барселони” є віддані вболівальники, вона має сто тисяч простих акціонерів і має інвесторів, має мільярди доходів. Цим клубом пишається вся Каталонія. І на своїх майках вони рекламують UNICEF, Світову організацію захисту дітей, а не невідомого виробника, ще й доплачують цій організації щорічно шість мільйонів євро. А всі прибутки клуб далі скеровує на розвиток інфраструктури. Той масштаб, на якому зупинилися “Карпати”, недостатній, адже я людина масштабна.

 

Львівська газета, Четвер, 23 листопада, 2006 року, № 44 (44)

 

Не готовий сказати, чому влада не розуміє масштабності проекту

 

Але, це ж правильно. Хто з галичан викине гроші на вітер? А на такий проект? Віддасть…Бо, розумний…

 

Практично всі міські та обласні депутати − бізнесмени, хто з них не розуміє, як фахівець, користі проекту для громади? Розуміють, бо болить за Галичину? Адже, влада − це можливість працювати для народу, ні?

 

Вже всередині травня утворено Дорадчу Раду при ТзОВ «КПФ» Карпати» для реалізації Меморандуму про наміри та спільні дії щодо створення господарюючого суб’єкта «Народна команда «ФК «Карпати»«, підписаного у м. Львові 19 березня 2009р. між ТзОВ «КПФ «Карпати», Львівською міською радою та Львівською обласною радою. Запрошуються всі учасники: влада, громадські організації, ЗМІ, бізнесмени та політики, вболівальники тощо. Все чесно та відкрито. Кожен четвер на Львівському ТБ в 21.00 можна прийти та висказати своє бачення проекту. Кажіть, говорить, пишіть!

 

Зупинимося та озирнемося…Позаду прірва, попереду майбутне…Але, ж наше спільне…

 

И остання цитата і позиція: Думаю, якби не я запропонував проект ВАТ, а хтось інший, влада по-іншому ставилася б до нього. Знаю, що є місто в Західній Україні, де такий проект починають реалізовувати. Не хотів би, щоб у майбутньому ми говорили про те, що з якихось причин не вдалося реалізувати задум створення ВАТ “Карпати”. Повторюю, це не Димінського проект, і немає значення, хто буде інвестором. Потрібно зробити так, щоб “Карпати” залишилися у Львові. “Карпати” не належать Димінському, Садовому чи Олійнику. Вони належать усьому Західному регіону України. Повірте, з того часу, коли я говорив, що футбольний клуб для мене є дорогою іграшкою, багато чого змінилося. Тепер це вже моя гордість. Адже львів’яни нещодавно продемонстрували солідарність зі мною, і за це я дуже вдячний їм.

 

Львівська газета, Четвер, 23 листопада, 2006 року, № 44 (44)

 

Не готовий сказати, чому влада не розуміє масштабності проекту

 

Я також розмовляв з багатьма своїми учнями по Львівському інституту менеджменту. Багато із них це − бізнесмени, політики…Коли я їх питав чи знають вони, що це за проект: «Народна команда «ФК «Карпати» − вони відповідали однозначно: олігарх має бажання загарбати власність міста та області. Коли я накреслив схему проекту, КОЖЕН!!! запитав, та він (Димінський) один ризикує, коли та де купувати такі акції? Я вже беру! Адже він (Димінський) нікому не дозволить красти свої ж гроші…

 

Проект Статуту «Народна команда «ФК «Карпати» вже переданий уповноваженим особам ЛОДА, ЛМР та ЛОР…Слово за депутатами.

 

Галичани, чи все ж таки зробимо так, як запропонував Президент України та вже підтримала мерія: «фінансування зведення стадіону у місті Львові до «Євро-2012» передбачається здійснювати коштом, які залучені від продажу облігацій внутрішньої місцевої позики міста Львова серії С (Ухвала Львівської міської ради від 19.03. 2009 р. «Про здійснення запозичень до міського бюджету м. Львова у 2009 році»). Розмір запозичення − 300 млн грн. Номінальна вартість однієї облігації − 10 тис. грн. Розмір відсоткового доходу − 20% річних. Періодичність виплати один раз на квартал. Період запозичень − 5 років».

 

Такі відсотки, навіть бандити не збирають…Все, Львів −  банкрут? Тікаємо до Канади?

 

Я теж куплю акції. Але, тільки «Народної команди «ФК «Карпати»!!!

 

А Ви?

 

+++

 

Как послы на стадион ходили

 

Donbass-arena.com

19.06.09

 

Кто бы мог подумать, что официальные представители Франции, Венгрии и Финляндии в Украине, работающие в Киеве, в душе — заядлые болельщики «Шахтера»? Между тем это так! Достаточно было видеть счастливые лица послов, когда по окончании экскурсии по «Донбасс Арене» они примеряли презентованные им на память сувениры. Недолго думая, француз Жак Фор, венгр Андрас Баршонь и финн Кристер Маккелсон достали из пакетов клубные оранжево-черные бейсболки и шарфы, надели их и принялись фотографироваться! А в это время остальные гости спешили запечатлеть себя на фоне стадиона — на мобилки!

 

К слову, на арене послы стран-участниц ЕС оказались не случайно. С 18 по 21 июня в Донецке проходит большой слет, посвященный председательствованию Чешской Республики в ЕС в первой половине 2009 года. Естественно, пользуясь случаем, иностранные гости не преминули заглянуть на уже ставшую знаменитой «Донбасс Арену». В общей сложности, на донецкий стадион прибыли послы 14 стран и уполномоченные представители еще 5 государств. Вместе с генеральным директором ФК «Шахтер» Сергеем Палкиным и директором стадиона Александром Атаманенко гости отправились в тур по пятизвездочной арене. Впечатлились! Нафотографировали виды поля! А потом опробовали кресла… Судя по тому, как уютно и основательно некоторые послы в них устроились, сидения тут очень удобные!

 

Впрочем, еще раз прочувствовать всю комфортабельность «Донбасс Арены» иностранные гости смогут уже в августе — на открытии стадиона. Ну а пока они заботливо и трогательно развесили черно-оранжевые шарфы на креслах своего автобуса — причем так, чтоб их было отлично видно через окна. Солидно все-таки — обладатели Кубка УЕФА!

 

+++
ФУТБОЛ

 

 

Выборы в «премьерочной»: новый скандал 

Яша Томский

Sport.dozor.com.ua

20.06.09

Рекрутинговая компания «Ward Howell» не зарегистрировала двух кандидатов на должность президента Премьер-лиги.

Как и обещал Виталий Данилов, в пятницу был предоставлен список из трех кандидатов в президенты Премьер-лиги, выборы которого назначены на 1 июля. В него вошли, по данным газеты «Сегодня», действующий и.о. главы лиги Виталий Данилов, экс-владелец «Арсенала» Вадим Рабинович и бывший гендиректор «Фейеноорда» голландец Вертс.

Как уже сообщал «Дозор», накануне о намерении баллотироваться в президенты заявили босс «Львова» Юрий Киндзерский и бизнесмен Игорь Попков. Но в списке от «Ward Howell», которую клубы наняли для поиска кандидатов, их не оказалось.

«Директор Премьер-лиги Максим Бондарев сообщил мне, что мы опоздали с подачей заявлений, − рассказал корреспонденту «Дозора» Игорь Попков. − Надо было якобы за 14 дней до выборов. Выборы − 1 июля. Я зарегистрировал 16 июня, то есть за 14 дней до выборов. 1 июля будет 15 дней».

Бондарев утверждает, что документы отправил вовремя. В этой ситуации, должны быть подтверждения получения этих документов. На заявлении Попкова стоит штамп с датой и номером регистрации в УФПЛ.

«Я не нахожу этому объяснения, − недоумевает и Юрий Киндзерский. − Мы вовремя, как и было объявлено, подали все соответствующие документы в УФПЛ для того, чтобы участвовать в выборах. Каковы истинные причины отказа − остается только догадываться. Мы постараемся сделать все, чтобы отстаивать свои права. Будем бороться до конца!»

«Я думаю подавать в суд на «Ward Howell» за грубейшие нарушения правил отбора. А может и на Премьер-лигу, − сообщил Попков. − Надо разобраться, ведь со слов трудно сказать, кто из них виновен. Мне эта компания ничего не прислала и не звонила, впрочем, как и раньше».

Как утверждает Игорь Попков, 16 июля Виталий Данилов пообещал ему сделать все, чтобы он участвовал в выборах наравне со всеми и «Ward Howell» не смогла никого дискриминировать.

Справка «Дозора». Компания «Ward Howell Int.» основана в США в 1951 году. Имеет 55 отделений в 32 странах мира. Владеет сетью офисов в Москве, Санкт-Петербурге и Киеве. Управляющий компании «Ward Howell» по СНГ Антон Дирлятка − бывшый коммерческий директор ФК «Шахтер» и хороший приятель генерального директора клуба Сергея Палкина.

+++

Выборы в президенты Премьер-лиги − профанация 

Яша Томский

Sport.dozor.com.ua

20.06.09

Как уже сообщал «Спортивный Дозор», президенту ФК «Львов» Юрию Киндзерскому, наряду с Игорем Попковым, отказано в реализации его права претендовать на должность главы Премьер лиги.

Юрий Киндзерский отослал письмо с просьбой рассмотреть его кандидатуру в адрес рекрутинговой компании «Ward Howell», которая уполномочена провести отбор кандидатов на должность президента Премьер лиги и которая, как выяснилось, его не зарегистрировала. В ответ президент ФК «Львов» получил отказ.

«Дирекцией Лиги, согласно регламенту, определен срок завершения процедуры подачи заявлений − 20 июня 2009 г. К сожалению, времени, которое осталось в нашем распоряжении, недостаточно для проведения стандартных для нашей компании и одобренных Дирекцией Премьер-лиги процедур − организовать личное структурированное интервью с вами, что позволило бы в полной мере оценить ваши профессиональные навыки и компетенции, получить отклики о вашей работе и предоставить Дирекции соответствующий отчет. Искренне сожалеем об этом факте и хотим поблагодарить Вас за уделенное время и проявленное внимание. Надеемся на понимание с Вашей стороны», − отписалась «Ward Howell».

Однако, Юрий Киндзерский не понимает и понимать не хочет! Он ожидает подтверждение отказа еще и от дирекции Премьер-лиги.

«Надеюсь, мне таки позволят баллотироваться, − говорит господин Киндзерский. − Почему кандидатуры Рабиновича и Данилова не утверждала аудиторская компания? Я не знаю, очевидно, плетутся интриги. Если одним разрешено напрямую попасть на выборы, а перед другими создаются препятствия, это не правильно. Надеюсь, ситуация изменится».

Известно также, что в представленном в пятницу списке кандидатов присутствует неизвестно откуда взявшаяся фамилия кандидата из Голладнии Криса Вертса. В выборах в 2008 году он не фигурировал. Наблюдатели допускают, что его используют как технического кандидата, и возможно, он даже не предполагает, что его кандидатуру продолжают рассматривать в Украине.

Борьба за руководящее кресло Премьер-лигой ведется между двумя людьми − Рабиновичем и Даниловым. Аналитики полагают, что во многом все предрешено заранее, и перед обществом просто разыгрывается спектакль, заранее оговоренному сценарию которого могут помешать «лишние люди».

+++

Сергей Куницын: «Для нас сегодня самый важный объект − стадион «Горняк»

Sev.gov.ua

19.06.09

В пятницу, 19 июня, состоялось очередное заседание штаба по реконструкции стадиона «Горняк». Его провел председатель Севастопольской городской государственной администрации Сергей Куницын.

Он выразил сердечную благодарность всем горожанам, севастопольским предприятиям, учреждениям, принявшим участие в сборе средств на закупку покрытия для футбольного поля стадиона «Горняк». «Уже собрано почти 200 000 гривен, − заявил Сергей Куницын, − и я благодарен каждому, кто внес свой вклад в развитие севастопольского футбола».

По мнению Сергея Куницына, сегодня самый главный объект города − это стадион «Горняк»: «Сейчас все усилия сосредоточим на этой стройке. Параллельно занимаемся стадионом СКС. Возможно, собственники «Севморзавода» пойдут нам навстречу. Возможно, будем менять стадион на какой-то земельный участок. Работаем в этом направлении. Все должны понимать, что ситуация критическая. Если у нашей команды не будет стадиона, ее просто снимут с чемпионата. Ни один из наших стадионов не подходит уровню ни первой, ни второй лиги. А если у ПФК «Севастополь» будет СКС, мы сможем уже спокойно достраивать «Горняк». Пока нет финансирования − здесь работаем методом «народной стройки».

Глава города в очередной раз посетовал на позицию севастопольского депутатского корпуса: «Горсовет денег на «Горняк» выделять не хочет. Повторяется ситуация с тарифами − что бы мы не предлагали − встречаем отказ и молчание».

Сергей Куницын призвал СМИ уделить проблеме «Горняка» больше внимания. Он, в частности, сообщил, что 24 июня в эфире Севастопольской РГТРК пройдет благотворительный телемарафон «День футбола на СТВ. Евро 2012». Одна из главных задач − привлечение внимания севастопольцев к общегородской акции по сбору средств на приобретение искусственного покрытия для стадиона «Горняк».

Підписатися на новини