Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

ЕВРО-2012

 

 

Керівники митних служб України і Польщі обговорили питання співпраці в рамках підготовки до Євро-2012

УНІАН

13.05.09

Голова Державної митної служби України Анатолій МАКАРЕНКО та Генеральний директор Митної служби Республіки Польща Яцек КАПІЦА 12 травня в пункті пропуску через україно-польський кордон „Ягодин” (Волинська область) провели робочу зустріч щодо актуальних питань співпраці двох відомств у рамках підготовки до Євро-2012. В переддень зустрічі експерти з митної справи обох країн мали спільну нараду в польському Дорохуську, − інформує прес-служба Ягодинської митниці.

Як зазначено у повідомленні, Я.КАПІЦА зазначив, що Україна, як і Польща − потужні транзитні держави, тому варто в перспективі створити систему обміну інформацією про товари і транспортні засоби, які перетинають кордон, організувати спільний контроль, проводити подальшу розбудову прикордонної інфраструктури та будівництво нових автопереходів. Саме нові пункти пропуску, на думку польської сторони, і зможуть остаточно вирішити проблему черг автотранспорту, які періодично утворюються на під’їзних шляхах.

Також, головні митники обох країн окреслили кожен свою точку зору на шляхи вирішення проблеми контрабанди цигарок в Європу. Польська сторона внесла пропозицію повторно реалізувати спільний проект „Вимір часу, необхідний для перетину українсько-польського державного кордону”, адже попередні дослідження виявились неактуальними через форс-мажорні обставини, спричинені чергами вантажівок з обох боків кордону та проведенням будівельних робіт на українському боці.

Переговори обох сторін А.МАКАРЕНКО назвав результативними. Він зазначив: „Сьогодні між Україною та Польщею є виключно спільний кордон і спільна відповідальність за якість його перетину. Обидві країни мають також і спільну мету − чемпіонат з футболу Євро-2012 − повинні об’єднати зусилля в боротьбі з прикордонною злочинністю, контрабандою, чергами автотранспорту, забезпечити громадянам високий рівень митного сервісу. Адже робота сучасних митників повинна бути непомітною для людей, не нав’язливою, проте ефективною”.

+++

У світлі рішення УЄФА уряд України вивів будівництво євроколії зі Львова до Польщі в пріоритетні проекти

  

Ігор Бачун

Укрінформ

13.05.09

 Для львів'ян доленосне рішення виконавчого комітету УЄФА співпало з іншим не менш визначальним повідомленням. Проект будівництва вузької колії від кордону з Польщею до Львова підтримав Кабінет Міністрів України. Відповідне доручення Прем'єр-міністра Юлії Тимошенко щодо його обгрунтування надійшло галузевим міністерствам і керівництву області.

 

Як прокоментував УКРІНФОРМу це повідомлення начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій міськради Сергій Кіраль, тепер можна не сумніватися, що євроколію, яка забезпечть швидкісне сполучення з польськими містами, в тому числі й з тими, які теж прийматимуть чемпіонат Європи з футболу в 2012 році, буде включено до переліку пріоритетних проектів на рівні держави.

Пропозиція передбачає будівництво вузької залізниці європейського стандарту  1435 мм завширшки і загальною довжиною близько 85 кілометрів. Його вартість становить понад 500 мільйонів євро. Рішення УЄФА дозволить отримати доступ не лише до вітчизняних ресурсів, але й до тих, що виділяються в рамках стратегії партнерства і добросусідства Європейської Комісії та України. Однак необхідно розробити кошторисну документацію та провести техніко-економічне обгрунтування. І допоможе цьому саме урядове доручення.

Євроколія − один з компонентів програми підготовки до Євро-2012, яка нині реалізується повним ходом. У Львові вирішено всі проблемні моменти щодо будівництва стадіону − воно йде за графіком. Зараз завершено встановлення фундаменту для північної трибуни, на 80 відсотків його залито для східної і розпочато на південній стороні. Погоджено також проекти щодо розбудови ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» і продовження та розширення злітно-посадкової смуги, розвитку міського комунального транспорту, мережі доріг і готельної інфраструктури.

+++

Як триває підготовка до Євро-2012 у Варшаві, Гданську, Познані та Вроцлаві?

  

Юрій Банахевич

Укрінформ

13.05.09

Трапилося так, як передбачали більшість українських та польських експертів − Євро-2012 прийматимуть чотири польські та чотири українські міста. З польської сторони право приймати у себе матчі фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року вибороли Варшава, Гданськ, Познань та Вроцлав.

  

З усіх шести польських міст-кандидатів (до цього переліку входили також два резервні міста Краків та Хожув) найспокійніше почувалася столиця Польщі, оскільки Варшава (разом з Києвом) автоматично потрапляла до переліку міст, які прийматимуть єврофорум. Решта ж п'ять польських міст перебували у непевності, з нетерпінням очікуючи сьогоднішнє рішення УЄФА. Після остаточного вибору варто нагадати, як триває підготовка польських міст до чемпіонату.

  

У Варшаві активно реалізовуються усі проекти до чемпіонату. У місті в квітні обрано генпідрядника, а у травні розпочався другий етап робіт з будівництва 55-тисячної головної арени країни − Національного стадіону. У польській столиці триває модернізація трамвайних шляхів, завершено будівництво першої лінії метро. У столичному аеропорту “Окенце” ведуться роботи, які мають покращити якість обслуговування пасажирів. Варшава не матиме також проблем з розташуванням туристів: у місті велика кількість готелів різного класу. Слабкими сторонами Варшави на сьогодні вважаються старі й необладнані залізничні вокзали, а також під'їзні автомобільні шляхи до столиці країни.

  

У Гданську завершується перший етап будівництва стадіону і кілька днів тому підписано угоду з німецько-австрійсько-польським консорціумом щодо подальшого спорудження стадіону. Арену, яка вміщуватиме 44 тис. глядачів, планують здати в експлуатацію до кінця 2010 року. Згідно з планами, місто до Євро-2012 збудує кілька готелів найвищого гатунку. Недоліками міста вважається транспортне сполучення − на вузьких дорогах виникають численні затори.

  

У Вроцлаві найбільшими перевагами вважають близькість до кордону з Німеччиною, що повинно заохотити іноземних туристів. Місто нещодавно успішно провело тендер щодо реалізації другого етапу зі спорудження нового стадіону на 42 тис. місць, будівництво має завершитися до травня 2011 року. Вроцлав також збудує новий термінал в аеропорту та планує реалізувати проект швидкісного трамваю. Слабким місцем Вроцлава вважаться готельна база: у місті нині не вистачає не лише п'ятизіркових готелів, але й спальних місць з нижчим рівнем комфорту.

  

Познань, на відміну від решти трьох міст, які потрапили до основного списку УЄФА, вже має готовий стадіон. Планами модернізації передбачається збудувати лише покрівлю над ним, що розраховують реалізувати до середини 2010 року. Після реконструкції спортивна арена вміщуватиме 46 тис. глядачів. У місті на сьогодні не вистачає належної кількості п'ятизіркових готелів. Значної модернізації потребує також і аеропорт. Відповідно до затверджених планів, в аеропорту міста збудують нову злітну смугу і термінал.

  

Краків та Хожув остаточно відкинуті УЄФА як кандидати на проведення Євро-2012. Однак, як заявив кілька днів тому міністр спорту та туризму Польщі Мірослав Джевецький, міста, які не потраплять до списку УЄФА, продовжуватимуть реалізовувати інвестиції, започатковані у ході підготовки до чемпіонату.

  

Мірослав Джевецький позитивно оцінив сьогоднішнє рішення УЄФА у Бухаресті. “Радію, що три нові стадіони (у Варшаві, Гданську та Вроцлаві − УКРІНФОРМ) братимуть участь в Євро-2012”, − сказав він.

  

“Я сприйняв рішення з розумінням. Воно не було простим, оскільки усі шість польських міст були добре підготовлені. Переможцями, однак, визнано тих, які вже мали угоди з УЄФА”, − заявив після прес-конференції УЄФА президент польської федерації футболу (PZPN) Гжегож Лято. Він висловив жаль, що у список не потрапили Краків та “колиска польського футболу” − Хожув.  “Рішення є остаточним”, − додав керівник PZPN.

  

У свою чергу, опозиційна партія “Право та Справедливість” (PiS) назвала рішення виконкому УЄФА поразкою діючого уряду. На думку колишнього міністра спорту та туризму РП Ельжбети Якубяк, уряд не зробив нічого, щоб виконати свою обіцянку і домогтися, аби організаторами турніру стали шість польських міст. “Це погано організований проект з боку Ради Міністрів. Ми мали бути лояльні до українців і вибороти проведення чемпіонату у шести польських та шести українських містах”, − заявила вона.

  

Не приховує свого розчарування і мер Кракова Яцек Майхровський. Згідно з його інформацією, в останньому звіті УЄФА його місто виглядало найкраще серед польських кандидатів у підготовці до ЧЄ-2012. “Я сердитий на УЄФА. Спочатку приїжджають, оцінюють, говорять, що не уявляють чемпіонату без Кракова, а потім його відкидають”, − наголосив чиновник. Він зазначив, що хотів би знати причину такого рішення. Водночас Я.Майхровський запевнив, що модернізація краківського стадіону завершиться згідно з графіком − у червні 2010 року.

+++

У Польщі очікують на приїзд до 400 тисяч уболівальників на матчі Євро-2012

УНІАН

13.05.09

У Польщі на матчі чемпіонату Європи з футболу в 2012 році можуть приїхати від 50 до 400 тисяч уболівальників. Як пише Dziennik, таку думку висловив директор Інституту туристики Криштоф ЛОПАЧІНСЬКИЙ.

«У дуже оптимістичному сценарії вважаємо, що (на Євро 2012) буде близько 400 тисяч людей. Найправдоподібніше − 50 тисяч», − сказав він.

К.ЛОПАЧІНСЬКИЙ відзначив, що кількість людей буде залежати від того, хто пройде до фінальних матчів, зауваживши, що у випадку перемоги німецьких та голландських команд вболівальників може бути більше.

Експерт висловив думку, що до Польщі з туристичною метою в тому ж році приїде близько 20 млн. туристів.

Він зауважив, що проведення масових спортивних заходів може привести навіть до зменшення кількості звичайних туристів.

«Аналізуючи попередні чемпіонати чи олімпіади можна спостерігати навіть зменшення кількості туристів», − сказав він, додавши, що до Греції під час олімпіади приїхало навіть на 20% менше туристів.

За його словами, туристи відмовляються від поїздок під час масових спортивних дійств, бо бояться занадто великого скупчення людей та підвищення цін.

Водночас, на думку експерта, Польщі такий сценарій не загрожує, оскільки вона не є такою «туристичною меккою», як Греція чи Іспанія.

«Для нас організація Євро − безкоштовна промоція та в результаті − більше зацікавлення нашою країною», − сказав К.ЛОПАЧІНСЬКИЙ.

Як повідомляв УНІАН, УЄФА сьогодні оголосило про затвердження 4 польських міст та Києва як організаторів чемпіонату Європи з футболу в 2012 році, який спільно організовують Польща з Україною.

Українські Донецьк, Харків та Львів повинні виправити зауваження УЄФА щодо підготовки до проведення матчів і мають шанс бути затвердженими як міста-організатори чемпіонату 30 листопада цього року.

У Польщі матчі Євро-2012 пройдуть у Варшаві, Познані, Вроцлаві та Гданьську.

Довідка УНІАН. За даними консалтингової компанії PMR, загальна вартість проектів, пов’язаних з підготовкою Польщі до Євро-2012, становить майже 30 млрд. доларів, що практично удвічі більше, ніж в Україні.

+++

Інвестор Тимошенко отримала важливий сигнал, − Садовий

Galinfo.com.ua

13.05.09

Після сьогоднішнього, 13 травня, рішення УЄФА, відповідно до якого Львів прийматиме «Євро-2012», я очікую притоку інвестицій у місто. Це пов’язано не тільки з чемпіонатом з футболу − головне, що інвестори у вигляді рішення УЄФА тепер отримали важливий сигнал. Про це сьогодні, 13 травня, під час брифінгу заявив міський голова Львова Андрій Садовий.

За його словами, сьогодні ж Кабмін України на своєму засіданні буде розглядати питання про виділення коштів на водопостачання у Львові, це дає підстави сподіватися, що, можливо, держава активніше фінансуватиме підготовку Львова до «Євро-2012». Як зазначив міський голова, візит Прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко має відбутися в наприкінці травня.

Також Андрій Садовий висловив своє незадоволення зверненням Львівської обласної ради до своїх колег з Львівської міської ради про проведення виборів до районних рад Львова. На думку міського голови, це рішення має антиукраїнський характер та ініційовано антиукраїнськими силами.

Довідка.

Як відомо, сьогодні, 13 травня, виконком УЄФА прийняв рішення про проведення «Євро2012» у 8 польських та українських містах, в тому числі й у Львові.

+++
ЕВРО-2009

 

 

К Евро-2009 подготовили 250 волонтеров

Sovet.donbass.com

13.05.09

На рабочем совещании по подготовке к Евро-2009, которое прошло в Донецком областном совете 13 мая, обсудили вопрос подготовки волонтеров, которые будут задействованы в проведении финальной части юношеского чемпионата Евро-2009.

Для справки:

На базе Донецкого государственного университета экономики и торговли им. М. И. Туган-Барановского было проведено анкетирование, в результате которого выявлено более 300 человек, желающих участвовать в волонтерской работе. Из них было отобрано 250 волонтеров. Все они − студенты ВУЗов Донецкой области. Занятия для волонтеров проходят ежедневно с 11 апреля по 24 мая.

В Донецке будет размещено 27 специальных информационных центров, в Мариуполе − 22. Они будут расположены в аэропортах, на автовокзалах, железнодорожных вокзалах, в местах скопления людей, в районах пересечения транспортных магистралей и стадионов, где будут проводиться матчи, в холлах гостиниц. Штаб будет находиться в управлении по делам семьи и молодежи Донецкой облгосадминистрации и в городском управлении по делам семьи и молодежи Мариуполя.

+++

Cовещание по подготовке Евро 2009

Sovet.donbass.com

13.05.09

Сегодня под председательством главы Донецкого областного совета Анатолия Близнюка прошло очередное рабочее совещание по вопросам подготовки и проведения юношеского чемпионата по футболу Евро 2009 года.

В работе приняли участие заместители руководителей области, начальники управлений и отделов облгосадминистрации, задействованных в подготовке.

Рассматривая вопрос о транспортном обеспечении юношеского чемпионата, председатель Донецкого облсовета А.М. Близнюк отметил, что «для нас принципиально, чтобы была четко отработанная схема передвижения гостей чемпионата, вплоть до того, что каждый автобус или другое транспортное средство должно иметь четко определенное место от стоянки аэропорта, ж/д или автовокзала до гостиницы, где будут размещены участники».

Кроме того, Анатолий Близнюк указал на необходимость выработать общие опознавательные символы для такси, которые были бы узнаваемы для иностранных гостей.

Участники рабочей группы рассмотрели актуальнейшие вопросы подготовки к футбольному чемпионату среди юношей до 19 лет:

•  Транспортного обеспечения

•  Подготовка волонтеров

Для справки:

Транспортное обеспечение Евро 2009

По опыту проведения подобных мероприятий в других странах предполагается, что авиатранспортом к нам прибудут 60 % или 3 тысячи участников, железнодорожным транспортом прибывают порядка 30% (1,5 тысячи человек) и автомобильным транспортом 10 тысяч человек.

•  Основная нагрузка ложится на Донецкий аэропорт. Но, учитывая, что в день проведения чемпионата ожидается прибытие 1,8 тысяч человек при пропускной способности аэропорта 12 тысяч человек в сутки проблем с пропуском пребывающих не будет.

•  Что касается железнодорожного транспорта, то Донецк может обеспечить прием 15 тысяч, Мариуполь 10 тысяч, Ясиноватая 15 пассажиров в сутки. По данному направлению проблем с приемом гостей чемпионата быть не может.

•  Задействованы автовокзалы «Путиловский», «Южный», с которых осуществляется регулярное транспортное сообщения с городами Российской Федерации − Москвой, Ростовом-на-Дону и др., а также с областными центрами Украины.

Транспортное обслуживание команд

Команды будут проходит пограничный и таможенный контроль через VIP -зал аэропорта с местом посадки в автобусы на территории аэропорта. Предполагается разместить на стоянке аэропорта 5 больших автобусов, 5 автобусов для перевозки инвентаря, микроавтобусов для арбитров и 16 легковых автомобилей на тот случай, если команды прилетят одновременно.

Подобраны перевозчики, транспорт которых отвечает стандартам УЕФА, − Укрбус, предприятия горэлектротранс, ЧП «Зори», Ассоциация автоперевозчиков.

Движение команд в автотранспорте будет сопровождаться работниками госавтоинспекции, проработаны схемы размещения транспорта в принимающих гостиницах.

Передвижение команд из Донецка в Мариуполь будет осуществляться по автодороге Славянск − Донецк-Мариуполь, протяженность трассы 120 км, время движения 1 час 30 минут.

Аэропорт Мариуполя готов к принятию рейсов, пропускная его способность составляет 7,2 тысяч пассажиров в сутки.

Информационное обслуживание болельщиков будет осуществляться пиктограммами и указателями, указатели, соответствующие европейским стандартам на украинском и английском языках, будут смонтированы до 1 июня.

В аэропортах, на авто и железнодорожных вокзалах будут размещены расписания движения автобусов, поездов и самолетов на украинском и английском языках.

Підписатися на новини