Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет

 

ЕВРО-2012

 

Польща не встигає з підготовкою до Євро-2012

2012ua.net

22.04.09

Сьогодні польські ЗМІ оприлюднили рапорт про стан підготовки до Євро-2012, розроблений під керівництвом заступника Сеймової комісії з інфраструктури Януша Пьєцхоцинського. Й він не сповнює оптимізмом.

Реакція на зміст рапорту польського видання dziennik.pl: «Мало бути гарно, а буде як завжди!». Як випливає з рапорту, то побудувати встигають лише стадіони. А що буде з готелями, дорогами, аеропортами?

Януш Пьєцхоцинський вже зараз докладає, що Польща не справилась з будівництвом доріг та залізничних сполучень.

«Уболівальники зі всієї Європи будуть годинами стояти в чергах, скаженіючи через згубну організацію Євро 2012», − реагують у Дзєнніку.

Найбільша проблема − це залізничні вокзали. Центральний Вокзал у Варшаві як і раніше лякатиме брудом і неприємними запахами. Натомість, встигають з аеропортами − радіють наші сусіди.

Вже відомо,що план з ремонту та модернізації доріг буде виконаний в межах 50-60 відсотків, інвестиції в залізничні лінії 40-50%.

Заступник Сеймової комісії відхрещується від того, що його рапорт може бути направлений проти правлячої коаліції, але визнає, що тема підготовки до Євро-2012 може стати предметом політичної гри під час майбутніх виборів до Європарламенту.

+++

 

Одеса: «Найкраще місто, затишний парк, чудовий стадіон, з трибун якого видно море...»

Володимир Кулеба

Ukrinform.ua

23.04.09

Такого розташування спортивної арени немає в жодному іншому місті не лише в Україні, а й у Європі...

Цю привабливу картину намалював в уяві журналістів в.о. президента футбольного клубу “Чорноморець” Олег Марус  під час відеомосту «Інформаційний центр «Україна-2012» (Київ) — Одеса», що проходив в Укрінформі 22 квітня. Тема розмови — «Підготовка Одеси до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року».

І одесити, і всі в Україні добре знають: для втілення мрії одного лише бажання замало, потрібна копітка, щоденна й самовіддана праця тисяч людей. Олег Марус, інші учасники відеомосту — начальник головного управління економіки Одеської ОДА Олег Муратов, заступник директора департаменту з підготовки та проведення Євро-2012 Одеської міської Ради Марат Якупов — детально розповіли про хід підготовки міста до третього за престижністю спортивного змагання в світі.

Отже, майбутній красень-стадіон «Чорноморець», котрий після завершення будівництва матиме загалом 34 тисячі 858 місць і належатиме до категорії “Еліт”, наразі являє собою великий будівельний майданчик, де працюють баштові крани. «Сьогодні тут повністю, на сто відсотків, все демонтовано, — зазначив О. Марус. —  Якщо дивитися збоку, споруда нагадує кратер де-небудь на Місяці». Він, зокрема, наголосив, що будівництво йде чітко за графіком, погодженим із УЄФА. Вдається підтримувати високі темпи робіт. Отож  в.о. президента футбольного клубу “Чорноморець” не бачить жодних загроз, які б завадили втілити проект в життя. «Колони споруди вже стоять і готові до перекриття другого поверху, а на частині стадіону, де демонтували трибуни, триває вивезення ґрунту.  Все це дає нам упевненість, що через 18 місяців другий поверх буде завершено».

Реконструкція має фінішувати наприкінці 2010 року і коштуватиме близько 900 млн. грн. Фінансування робіт здійснюється футбольним клубом “Чорноморець”. О.Марус іще раз підкреслив: усі терміни виконання робіт витримуються, немає ніяких причин, які б завадили вчасно реалізувати цей проект.

Він також розповів про те, що напередодні візиту М. Платіні до Києва, експертам УЄФА було презентовано проект реконструкції головної одеської футбольної арени. Документацію прискіпливо вивчала команда прибулих фахівців на чолі з Марком Тіммером. Ознайомилися експерти УЄФА й з виконанням графіку реконструкції. Було підтверджено готовність міської влади належним чином здійснити роботи по благоустрою території. В ході презентації М.Тіммер заявив, що вражений високим рівнем підготовки документації й професійним рівнем команди одеських фахівців.

Наразі  вже готова одна з трьох необхідних спортивних баз — у Совіньйоні.  Вона має три сучасні футбольні поля, необхідну інфраструктуру, і вже зараз здатна прийняти спортсменів. Ще на  одній, у Відраді, ведуться оздоблювальні роботи. Згідно з термінами триває й підготовка стадіону “Спартак”, який також стане тренувальною базою учасників Євро-2012. “ Що стосується ризиків підготовки спортивної інфраструктури, то ми вважаємо їх дуже низькими і віримо, що стадіон і спортивні бази будуть готові вчасно і вельми якісно”, — вважає О. Марус.

Не викликає занепокоєння, на думку заступника директора департаменту Євро-2012 Одеської міської ради Марата Якупова, стан готельної інфраструктури. За його словами, нині 30 одеських готелів уже підписали договори на розміщення цільових груп учасників Євро-2012 з туроператором УЄФА  — компанією Tui Travel PLC. При цьому кількість номерів, зарезервованих для “сім’ї УЄФА” та спонсорів, становить: 5-зіркових − 172 (16%), 4-зіркових − 942 (72%) і 3-зіркових − 1228 (584%).

Марат Якупов також повідомив, що під час візитів до Одеси у березні-квітні фахівці Tui Travel PLC провели переговори з представником пасажирського терміналу Одеського торгового порту, який заявив про технічну можливість розміщення до 5 круїзних лайнерів у Одеському морському порту.

Разом із тим, у рамках підготовки до Євро-2012 в Одесі планується будівництво нових об`єктів, які нададуть 1426 номерів категорії «п`ять зірок» і 1663 номери категорії «чотири зірки». Таким чином, сказав М.Якупов, місто надає додаткові гарантії забезпечення необхідної кількості готельних номерів категорії 5 зірок та 4 зірки.

Згідно з вимогами УЄФА, Одеса зобов`язана надати 1100 номерів у готелях категорії «п`ять зірок», 1315 − «чотири зірки» і 210 − в готелях категорії «три зірки». На сьогодні Одеса готова надати (з урахуванням 2-х круїзних лайнерів) 1956 п’ятизіркових номерів, 1233 − чотиризіркових (без урахування лайнерів, або 2197 з ними) та 4951 тризірковий номер.

Під час візиту експерти УЄФА відзначили певні зрушення і в розв’язанні транспортних проблем у Одесі. Зокрема — підготовку до введення в експлуатацію великої ділянки нової шестиполосної швидкісної магістралі «Північ − Південь», яка з’єднає крайні точки міста, обминувши центр, що й без того потерпає від заторів. Магістраль загальною довжиною 42 км, включатиме в себе 10 багаторівневих розв’язок. Дата остаточного завершення робіт − четвертий квартал 2011 року, загальна вартість будівництва − 700 млн. грн.

Буде споруджено також  естакаду «Митна площа − стадіон «Чорноморець», котра значно скоротить уболівальникам доступ до спортивної арени. Вартість об’єкту − 200 млн. грн. Більш як половину проектувальних робіт уже виконано. Підписано угоду з відомою румунською фірмою, що займається оптимізацією вуличного руху −  актуальною проблемою для Одеси. Передбачається, що після реалізації проекту пропускна спроможність міського транспорту зросте, як мінімум, на чверть. Зацікавила журналістів і інформація про пошуки міською владою конкретних шляхів розвантаження центру міста, зокрема від маршрутних таксі, розвиток електротранспорту, що позитивно позначається на екологічній ситуації. Так, закупляються нові трамваї, невдовзі почнеться будівництво швидкісної трамвайної колії, яка з’єднає с. Котовське з центром міста. Передбачено придбання першої партії нових тролейбусів.

Начальник головного управління економіки одеської обладміністрації Олег Муратов, відповідаючи на запитання кореспондента Інформаційного центру «Україна» -2012», скільки грошей із держбюджету витрачено на підготовку до Євро, зокрема, сказав: «Власне, з держбюджету надходило часткове фінансування торік. Нинішнього ж року, чесно кажучи, нічого поки не отримали. Недавно прийнято постанову Кабінету Міністрів про виділення 50 мільйонів гривень зі стабілізаційного фонду на реконструкцію об’їзної дороги, та кошти ще надійшли. Поки ми працюємо за рахунок інвестора і, зрозуміло,обласного та міського бюджетів. Зокрема, з обласного бюджету плануємо виділити близько 100 мільйонів гривень на реконструкцію культурних об’єктів. Якщо ж порівнювати з іншими містами, враження таке, що вирішили напевно: навіщо Одесі допомагати, коли вона й так справиться».

Звичайно, журналістів цікавив стан реконструкції аеропорту, який має набути міжнародного статусу і повністю відповідати вимогам УЄФА. «Передбачається, — розповів Марат Якупов, — реконструкція існуючого пасажирського терміналу, спорудження нового, а також виставкового центру, котрий у період проведення Євро-2012 можна буде використовувати в якості терміналу. Звичайно ж, буде споруджено й нову злітно-посадкову смугу, яка дозволить приймати  літаки будь-якого класу, зокрема  — аеробуси. Передбачається, що пасажиропотік зросте принаймні вдвічі, навіть перевищить вимоги УЄФА. «Маємо на увазі й запасні варіанти, на той випадок, коли щось не вийде з інвестором, то й власними силами можна буде здійснити менш затратні роботи — гарантій  на сьогодні поки що немає», — визнав М. Якупов. Сума контракту становить 265 мільйонів доларів.

«Взагалі ж,  — підсумував із притаманним одеситам почуттям гумору М. Якупов, — в Одесі ніхто не сумнівається, що Євро-2012, коли воно, дійсно, пройде в Україні й Польщі, обов’язково пройде і в Одесі!».

+++

 

Видеомост о Евро-2012 в Одессе

   

Chernomorets.odessa.ua

23.04.09

Сегодня информационным центром «Украина-2012» совместно с региональным пресс-центром УКРИНФОРМа был проведен видеомост «Одесса − Киев», посвященный вопросам подготовки нашего города к чемпионату Европы 2012 года.

В видеомосте принял участие исполняющий обязанности президента ФК «Черноморец» Олег Марус, а также начальник главного управления экономики Одесской облгосадминистрации Олег Муратов и исполняющий обязанности директора департамента по подготовке и проведению в Одессе финального турнира ЕВРО-2012 Марат Якупов.

После демонстрации презентационного ролика нашего города слово взял Олег МАРУС:

— Все одесситы, маленькие и большие, мечтают увидеть ЕВРО-2012 в нашем городе. Мы же, со своей стороны, делаем все, чтобы это произошло. Что касается той части работы, за которую отвечаю я, это, прежде всего, стадион и спортивные базы для размещения команд. Вы могли видеть, как идут работы на стадионе. К счастью, нам удалось в кратчайшие сроки переехать на «Спартак», и сегодня полностью на сто процентов демонтирован старый стадион «Черноморец». Теперь это большая строительная площадка, где работают башенные краны, со стороны она напоминает кратер где-нибудь на Луне. Все сроки на данный момент выполняются, и мы не видим никакой угрозы, которая помешала бы нам осуществить этот проект.

Треть стадиона уже находится на первом уровне, то есть, колонны готовы к возведению второго этажа. С остальной части стадиона производится вывозка грунта. Более того, на последней сессии горсовета были завершены все формальности и официально выделена земля под этим стадионом, улажены все правовые вопросы, о которых говорили представители УЕФА. В этом плане строительство нового стадиона идет хорошими темпами, и мы уверены, что через 18 месяцев строймонтаж будет завершен.

Что касается баз, к счастью, в Одессе кроме Черного моря, большого количества гостиниц и достопримечательностей, есть построенная и введенная в эксплуатацию база в Совиньоне, которая уже сегодня готова принять любую из сборных команд. Кроме того, нам удалось в кратчайшие сроки привести в достаточно неплохой вид стадион «Спартак». Мы продолжаем над ним работать, и, думаю, в ближайший год он будет полностью готов к тому, чтобы стать одной из трансферных баз.

Продолжаются работы и на нашей базе в Отраде. Поэтому мы считаем, что риски, связанные со спортивной инфраструктурой, достаточно низкие и верим, что мы реализуем все в срок и качественно. Все вы знаете характеристики новой арены − это стадион класса «Элит» на 33 тысячи мест, из них 80 процентов под навесом. Уникально само размещение, думаю, в Европе это будет единственный стадион в центре живописного парка, с видом на море, в прекрасном городе. Это будет действительно жемчужина Украины, на которую смогут посмотреть те, кто приедет на ЕВРО.

На стадионе «Черноморец» проделан огромный объем работ, буквально за месяц мы сделали громадный шаг вперед. Для нас было преградой то, что мы не могли переехать на другой стадион. Но теперь, и благодаря Федерации футбола Украины, и благодаря городским властям, которые пошли нам на встречу, мы переехали на «Спартак» в кратчайшие сроки.

Наша база в Совиньоне обладает тремя зелеными полями прекрасного качества с освещением, есть также мини-стадион, комплексы для проживания, медицинского обслуживания и восстановления футболистов. Рядом находятся две гостиницы, в которых также могут размещаться команды. База уже сегодня действительно готова принять любую из команд чемпионата Европы.

Еще одна наша база в Отраде уже готова на 90 процентов. Полностью завершен строймонтаж здания и ведутся отделочные работы. Таким образом, со спортивными базами у нас пока, и, уверен и в будущем, все будет в порядке.

— Какое впечатление произвел проект стадиона на комиссию УЕФА?

— Похвалю наших архитекторов, которые презентовали этот проект. Он произвел самое благоприятное впечатление на инспекторов УЕФА. Они отметили не только большой скачок в плане реализации строительства и демонтажа стадиона, но также в плане продвижения детализации самого проекта. Мы ответили на все ранее поставленные нам вопросы, уточнили все цифры и все моменты, которые волновали инспекторов. Одесса и место расположения стадиона оставили самое благоприятное впечатление у всех, кто приезжал к нам в город и кто слушал нас в Киеве.

— После недавнего заседания с участием Мишеля Платини вам дали понять, увеличились шансы Одессы или нет?

— У нас тут в Одессе никто не сомневается, что если ЕВРО пройдет в Украине и Польше, а так и будет, то он обязательно пройдет в Одессе, поэтому нам никаких дополнительных гарантий не нужно. Мы работаем и делаем все, от нас зависящее. У нас еще огромный дополнительный капитал в виде Черного моря, поэтому, думаю, шансов у соперников нет.

Исполняющий обязанности директора департамента по подготовке и проведению в Одессе финального турнира ЕВРО-2012 Марат ЯКУПОВ рассказал о ситуации с одесским аэропортом. «Предусматривается реконструкция старого пассажирского терминала, строительство нового терминала, а также выставочного центра, который в период ЕВРО-2012 может использоваться, как пассажирский терминал, а также строительство новой взлетно-посадочной полосы, которая позволит принимать более тяжелые самолеты − аэробусы. Планируется увеличить пассажиропоток. По требованиям УЕФА минимальная пропускная способность должна составлять 1100 человек в час, максимальная − 2210. Сейчас, при нелучшем состоянии аэропорта, она составляет 600 пассажиров в час. После проведения запланированных работ она должна составлять 3500 пассажиров в час. Есть запасные варианты, если что-то не получится с инвестором, то и собственными силами можно будет провести менее затратные работы».

Начальник главного управления экономики одесской обладминистрации Олег МУРАТОВ ответил на вопрос из киевской студии о том, сколько денег из госбюджета было потрачено на подготовку к ЕВРО-2012. «Из госбюджета было частичное финансирование в прошлом году. В этом, честно говоря, мы еще ничего не получили. Недавно было постановление Кабинета министров о выделении 50 миллионов гривен из стабилизационного фонда на реконструкцию объездной дороги. Это было в конце марта, но пока идет процедура, фактически на сегодняшний день мы работаем за счет денег инвестора, городского и областного бюджетов. Из областного бюджета мы планируем выделить в районе 100 миллионов гривен на реконструкцию различных культурных объектов нашего прекрасного города, чтобы у гостей Одессы была возможность посмотреть не только футбол, а и многое другое…

Если сравнить с другими городами, то немного несправедливо обделили наш город, например, на львовскую инфраструктуру предусмотрено финансирование, а что касается Одессы, то, видимо, решили, что она, как всегда, справится сама».

+++

 

Фінансування об’єктів Євро-2012 в Одесі матиме серйозні зовнішні і внутрішні гарантії

 

Богдан Димовський

Укрінформ

22.04.09

Фінансування об’єктів Євро-2012 в Одесі матиме серйозні зовнішні і внутрішні гарантії, повідомив журналістам в. о. президента ФК «Чорноморець» Олег Марус під час відео-мосту Київ-Одеса, який сьогодні провели Інформаційний центр Євро-2012 і Одеський регіональний прес-центр УКРІНФОРМу.

 

«Ми сьогодні повністю довіряємо своїм партнерам, з якими працюємо на Євро-2012 від самого початку. Водночас не відкидаємо різні варіанти співпраці із вітчизняними фінустановами, ведемо переговори з міжнародними партнерами. Але як уже засвідчує багаторічний досвід, передусім, надіємось на власні сили», − сказав Олег Марус.

+++

Під час проведення Євро-2012 в Одесі 70 відсотків гостей міста користуватимуться громадським транспортом

 

Богдан Димовський

Укрінформ

22.04.09

Під час проведення Євро-2012 в Одесі 70 відсотків гостей міста користуватимуться громадським транспортом, сказав в. о. директора департаменту з підготовки Євро-2012 Одеської міськради Марат Якупов під час відео-мосту Київ-Одеса, який сьогодні відбувся в Одеському регіональному прес-центрі УКРІНФОРМу. І для цього, за словами Якупова, до 2012 року міськрада розраховує кількісно і якісно збільшити транспортний потенціал Одеси.

 

«Закуповуються нові і модернізуються старі транспортні одиниці. Для створення швидкісної електротранспортної мережі місто залучило кредит ЄБРР «, − сказав Марат Якупов.

 

Місто акцентує увагу передусім на підвищенні пропускної спроможності транспортних артерій, звичайно, передбачаючи підвищення якості обслуговування в громадському транспорті. Для цього в Одесі створюються два потужних проекти: 6-полосна траса «Північ-Південь», яка зв'яже дві найвідаленіші частини міста і естакаду, що з'єднає порт і парк ім. Т. Г. Шевченка, де розташований стадіон. Якщо траса «Північ-Південь» вже будується, то естакада знаходиться на стадії закінчення проектування.

 

Марат Якупов додав, що 30 квітня вирішиться ще й питання, чи надасть ООО «Гепард-Плюс», яке виграло тендер на реконструкцію одеського аеропорту, гарантії щодо подальшої участі у цьому проекті.

+++

Андрій Садовий не готовий подати у відставку, якщо у Львова заберуть «Євро-2012»

Galinfo.com.ua

23.04.09

„Львів просто не може не потрапити до переліку міст, де проходитимуть матчі «Євро-2012”, − заявив у коментраі Гал-info міський голова Львова Андрій Садовий, однак депутати Львівської міськради, яких опитав кореспондент «Гал-інфо», дотримуються думки, що Андрій Садовий у випадку фіаско мав би піти у відставку.

Андрій Садовий, відповідаючи на запитання, чи готовий він скласти повноваження мера, у випадку, якщо у травні УЄФА визнає підготовку міста до проведення єврочемпіонату недостатньою, міський голова Львова дав чітко зрозуміти, що навіть не припускає такого: „Уявного не буває, вперед до перемоги!”.

Водночас багато депутатів Львівської міськради мають іншу думку щодо цього, оцінюючи теперішні шанси Львова прийняти матчі «Євро-2012» як 50 на 50.

Сергій Бащук, фракції «Наша Україна», член робочої групи контролю та пошуку інвестора до «Євро-2012»:

«Я, чесно кажучи, сподіваюсь, що «Євро» у Львові таки відбудеться. Хочу сказати, що робота депутатського корпусу і моя особиста позиція завжди спрямовувались на те, аби підготовка до єврочемпіонату проходила належним чином. Ми робили все можливе і навіть більше. Відтак, якщо у нас заберуть право проводити це спортивне свято, це буде велике розчарування. Зважаючи на те, що відповідальність за підготовку до «Євро» брав на себе міський голова, то, якщо гіпотетично припустити, що Львів не проводитиме «Євро-2012», то у такому випадку міський голова, на мою думку, має вийти до громади і чесно сказати, що йде у відставку”.

Олег Бас, голова фракції ПРП, член робочої групи контролю та пошуку інвестора до «Євро-2012»:

«Якщо у нас заберуть право проведення «Євро-2012», це буде дуже великим ударом по Львову, як по місту, котре так і не змогло належним чином підготуватись до чемпіонату такого рівня. Що стосується міського голови, то у випадку, якщо «Євро» таки не відбудеться, гадаю, його реакція залежатиме від рівня його ж моральності та відповідальності».

Володимир Гірняк, фракція УНП:

«З боку мера було б найправильнішим кроком − у випадку фіаско з проведенням матчів Єврочемпіонату − скласти повноваження».

А от щодо того, чи готовий депутатський корпус ініціювати відставку мера, якщо Львів втратить право приймати матчі «Євро-2012», то опитані обранці виявились не готовими дати відповідь на таке запитання.

+++

Из-за недофинансирования из госбюджета на реконструкцию «Металлиста» не хватает почти 100 миллионов гривен

Виктория Лукашова

Objectiv.tv

23.04.09

Чтобы реконструкцию стадиона «Металлист» закончить в декабре этого года, необходимо 292 миллиона гривен. Об этом на заседании комиссии облсовета по правовым вопросам и регуляторной политике рассказал начальник управления по координации подготовки и проведения финальной части Евро-2012 Алексей Токарь

По состоянию на 1 апреля из областного бюджета предусмотрено финансирование в размере 48,3 миллионов гривен, в том числе 30 миллионов − субвенция из бюджета города Харькова. За три месяца 2009 года на реконструкцию стадиона выделено 15 миллионов гривен (городской бюджет − 10 миллионов, областной − 5 миллионов). Всего с начала года генподрядчиком ООО «Стальконструкция» выполнено работ на сумму 78 миллионов гривен.

За это время на стадионе проведен целый ряд масштабных работ. В частности, на стадионе закончили сооружение целостного комплекса Восточной и Южной трибун, сооружение вставки между Восточной и Южной трибунами на 434 места. Продолжаются работы по благоустройству территории за Восточной трибуной (забетонировано 100% территории), создано 60 мест для людей с ограниченными физическими возможностями, после окончания реконструкции будет оборудовано 240 подобных мест.

Основная проблема, с которой сталкивается подрядчик, − недостаток финансирования для завершения в 2009 году реконструкции стадиона. Для ее решения необходима поддержка из государственного бюджета в сумме 150 миллионов гривен, сообщает пресс-служба областного совета. Недостающую сумму (99,1 миллионов гривен) должны изыскать местные органы власти из других источников.

+++

В Днепропетровске построят еще один отель

Ua.all-biz.info

23.04.09

Во второй половине 2011 года в Днепропетровске планируется открыть отель Park Inn. Отель будет построен в рамках подготовки к проведению в городе чемпионата Европы по футболу 2012 года.

Как говорится в пресс-релизе гостиничного оператора The Rezidor Hotel Group, отель «Park Inn Днепропетровск» рассчитан на 250 номеров. Планируется разместить его немного западнее центра города. В инфраструктуру отеля войдут ресторан, открытый в течение всего дня, зона лобби, фитнес-центр, сауна, а также комплекс конференц-залов и комнат для проведения переговоров.

Стоимость инвестиций в строительство отеля составит 30 млн долларов.

Rezidor Hotel Group − международная гостиничная компания, осуществляющая управление брендами Radisson SAS Hotels&Resorts, Regent International Hotels, Park Inn Hotels, Country Inns&Suites и Hotel Missoni.

+++

В Одессе заканчивают проектировать самый скандальный объект Евро-2012 — эстакаду в парк имени Шевченко

Revisor.od.ua

23.04.09

Проектирование эстакады «Таможенная площадь — парк Шевченко», к центральному стадиону «Черноморец» завершено на 78%.

Об этом сообщил в ходе телемоста «Одесса-Киев» исполняющий обязанности директора департамента по подготовке и проведению в Одессе финального турнира Чемпионата Европы-2012 года по футболу Марат Якупов.

По его словам, проектирование стратегического объекта, без которого Евро-2012 провести будет невозможно завершиться в ближайшее время.

После этого, определят инвесторов и приступят к работам. Что же касается строительства других дорог и развязок, то мэрия надеется на помощь государства.

Сейчас все бремя в этой сфере несет на себе городской бюджет. По словам Марата Якупова, на дорожную часть программы в прошлом году муниципалитет выделил 70 миллионов гривен, в то время как все расходы составляют около 210 миллионов гривен. В нынешнем году город рассчитывает на помощь государства. Первоначально правительство обещало выделить 136 миллионов гривен, однако пока есть решение только по поводу 50 миллионов на объездную дорогу вокруг Одессы.

+++

Близнюк посоветовал краматорчанам, самим готовится к Евро-2012

Novosti.dn.ua

23.04.09

На прошлой неделе председатель Донецкого областного совета Анатолий Близнюк дал эксклюзивное интервью «Восточному проекту». В частности, он рассказал о положении дел в экономике Донецкой области, дал свою оценку нынешнему кризису и коснулся подготовки к чемпионату Европы по футболу «Евро-2012».

На вопрос «Восточного проекта», будут ли в связи с чемпионатом ремонтировать в Краматорске дороги и строить новые гостиницы, Анатолий Близнюк сказал: «Это не вы меня должны спрашивать, а я должен спросить краматорчан, как вы готовитесь к чемпионату! Вы должны сказать: «Мы страстно хотим, чтобы у нас квартировались на время чемпионата 10 тысяч человек, которые привезут с собой по 20 тысяч долларов и потратят их у нас в Краматорске. Мы построим новые гостиницы, они будут здесь жить, питаться, у нас все будет вычищено, выбелено, и лучшего города в Донбассе, чем Краматорск, быть не может!»

Футбольное сообщество оказывает честь проведения чемпионата. И не надо нам быть неразумными, чтобы выглядывать и ждать, что кто-то нам что-то сделает».

+++

Звіт про візит експертів УЄФА

Minjkg.gov.ua

21.04.09

Звіт про візит експертів УЄФА з питань підготовки інфраструктури наземного транспорту з 17 по 19 березня 2009 року

У рамках візиту експертів УЄФА та PL 2012 з питань розвитку наземного транспорту в адміністративній будівлі Мінтрансзв'язку відбулися наради за участю Віце-прем'єр міністра України, представників Координаційного бюро з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, Міністерства транспорту та зв'язку, Міністерства з питань житлово-окмунального господарства, Міністерства економіки, Державної адміністрації залізничного транспорту, Державної служби автомобільних доріг, Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України, ДержавтотрансНДІпроекту, Федерації футболу України, Дніпропетровської міськради та ОДА, Харківської міськради та ОДА, Донецької міськради, Київської міської державної адміністрації, Львівської міськради, Одеської міськради.

Представниками приймаючих міст, Укрзалізниці, Укравтодору були надані презентації (звіти) щодо прогресу підготовки інфраструктури наземного транспорту, міжміського автомобільного та залізничного сполучення, а також проект Концепції транспортного обслуговування та управління дорожнім рухом під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (Далі − Концепція).

Матео Гамбутто − координатор проектів УЄФА − провів презентацію для представників приймаючих міст щодо ймовірних сценаріїв пасажиро-потоків під час Чемпіонату, наголосивши на необхідності у глобальному підході до підготовки наземного транспорту, враховуючи тісний зв'язок між трьома складовими підготовки − АЕРОПОРТ − НАЗЕМНИЙ ТРАНСПОРТ− РОЗМІЩЕННЯ.

За результатами нарад експертами УЄФА було відмічено певний прогрес розвитку транспортної інфраструктури приймаючих міст та досягнуто домовленостей щодо опрацювання звітів приймаючими містами в частині уточнення фінансових показників проектів розвитку транспортної інфраструктури та додаткової роботи над мапами міст-учасників.

Крім того, професор Філіп Бові − експерт з організації та проведення масштабних заходів, висловив окрему вдячність за розроблену Концепцію, але порадив звернути додаткову увагу на пропускну здатність аеропортів та потребу в значній кількості рухомого складу для забезпечення обслуговування вболівальників під час чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

Завідувач Сектору з підготовки до Євро 2012 К.П. Соколова

+++

Повітряні ворота Вроцлава

2012ua.net

22.04.09

Одним з найголовніших критеріїв у виборі міст-організаторів чемпіонату Європи 2012 року окрім спортивної інфраструктури є також наявність сучасного аеропорту. Сьогодні 2012ua.net пропонує вам побувати у Вроцлаві, аби ознайомитись з планами міста щодо зведення нового терміналу та модернізації діючого аеропорту.

Відразу хочеться відзначити, що ситуація з будівництвом нового термінала не дуже сильно відрізняється від тієї, що спостерігається на будмайданчику зведення до Євро-2012 нового стадіону у вроцлавських Машлицях. Ті ж самі земельні роботи з підготовки ділянки під майбутній об'єкт та мізерна кількість будівельної техніки.

Реалізація проекту будівництва нового терміналу аеропорту у Вроцлаві полягає у двох завданнях: власне зведення самого терміналу та розбудова аеродромної частини діючого аеропорту з урахуванням питань, пов'язаних з ії експлуатацією: охороною навколишнього середовища та модернізації діючого терміналу.

30 березня було оголошено 5 фірм, що будуть приймати участь у тендерних торгах, які визначать генерального виконавця робіт з будівництва терміналу та модернізації аеропорту:

− Hochtief Polska, Hochtief Construction

− Mostostal Warszawa, Acciona Infraestructuras

− Mota-Engil, Mota-Engil Engenharia

− Budimex Dromex, Ferrovial Agroman

− Skanska, Exbud Skanska, Skanska Cz a.s.

Переможця торгів буде названо у найближчий час.

Загальна сума інвестицій у проект становитиме близько 600 мільйонів злотих (150 мільйонів у європейській валюті за «докризовим» курсом), з них 150 млн. зл. (?30 млн) потягне будівництво нового терміналу. Проектом заплановано, що новий термінал буде обслуговувати майже два мільйони пасажирів щорічно. Строк завершення робіт − кінець 2011 року.

+++

На технічне переоснащення до Євро-2012 київському метрополітену потрібно понад 1 млрд.гривень

2012ua.net

23.04.09

Комунальне підприємство «Київський метрополітен» домовилося з компанією Benish GPS Ukraine (Київ) про розробку проектно-кошторисної документації для створення системи відеоспостереження в метро. Про це говориться в повідомленні підприємства. Вартість договору склала 5,5 млн. гривень. Термін розробки проекту, який повинен включати проект створення центру відеомоніторингу, до 2010 року.

Як повідомлялося раніше, з 5 лютого «Київський метрополітен» встановив відеоспостереження біля кас і турнікетів всіх 46 станцій метро, обладнав їх 132 відеокамерами. У листопаді 2008 року «Київський метрополітен» оголосив тендер на розробку проекту створення системи відеоспостереження в метро.

«Київський метрополітен» оцінює своє технічне переоснащення в 1,116 млрд. гривень до 2012 року.

В рамках переоснащення підприємство планує будівництво і устаткування ситуаційного центру метрополітену, встановлення відеоспостереження на станціях і в складах за допомогою камер, що реагують на різкі рухи, звуки, спалахи для запобігання терористичних актів.

+++

ФУТБОЛ

Мирон Маркевич: «Просто бегать по полю, это − не дело»

Metallist.kharkov.ua

22.04.09

Мирон Маркевич, главный тренер ФК «Металлист»(Харьков).

− К сожалению, не смогли мы перебороть оборону соперника. Было несколько шансов. Конечно, при такой насыщенной обороне надо было забивать, тогда было бы легче играть. Не удалось нам это сделать, и это наша наибольшая проблема − тяжело нам даются игры. Я не раз говорил: нам нужен серьезный форвард… Ну, и где-то подсела наша средняя линия. Мы часто играем, не успевают футболисты восстанавливаться. Хотя, в обороне сыграли довольно неплохо. «Ворскла» ничего не создала опасного. Но результат 0:0 нас не устраивает, придется играть еще одну игру в Полтаве…

− Какое задание вы ставили Олейнику, и справился ли он с ним?

− Я ставил ему задание играть левого нападающего-полузащитника. К сожалению, он или не понимает, или не слушает. Будем с ним разговаривать по-другому. Просто бегать по полю − это не дело. Есть четкая установка, значит, необходимо ее выполнять.

− Павлов сказал, что, если бы «Металлист» подал протест по поводу переноса матча, он бы его поддержал. Был ли смысл перенести матч полуфинала?

− Я не могу понять, почему наш клуб ведет себя так пассивно. Всем переносят игры, кроме нас. Мы молчим, и я не знаю, с чем это связано. То, что делается, это − беспредел. Я не знаю, каким это словом назвать. Что хотят, то и делают. Скоро нам на голову сядут, если еще не сели. Я не скажу, что это причина, по которой мы не выиграли… Но давайте поставим команды в одинаковые условия. Нам через 3 дня снова играть, мы боремся с «Шахтером» за второе место. Они будут свежи, а мы… Наверно, это вопрос к руководству, а не ко мне.

− А вы никак не пытались решить этот вопрос?

− Смотрите: нам опять поставили игру на 16-00. Хотя я просил, чтобы домашние матчи «Металлиста» не начинались раньше 18-00. В 7, 8, мы даже в 10 часов вечера играть можем, как в еврокубках.

− Насколько затянулся «творческий отпуск» Горяинова?

− У вас есть претензии к Бажану?

− Здоров ли он, все ли с ним в порядке, он готовится?

− Готовится, здоров, ждет своего шанса.

+++

Николай Павлов: «Теперь нас ждет игра дома»

Metallist.kharkov.ua

22.04.09

Николай Павлов, главный тренер ФК «Ворскла» (Полтава):

− Мы сыграли, как говорят, в Кубке первый тайм. Счет пока ничейный, теперь нас ждет игра дома. Сегодня была настоящая кубковая игра. Три дня назад мы играли в чемпионате, а сегодня была другая игра. Накал страстей, желание ребят сыграть были налицо. Претензий к футболистам предъявить не могу, а что будет 13 мая − посмотрим. Могу сказать одно: три дня назад мне задали вопрос о судействе иностранного арбитра… Я скажу, что я всегда доверял нашим судьям и сегодня утвердился в своем мнении.

Я увидел в лице Олега Деревинского действительно квалифицированное судейство, с чем всех нас и поздравляю.

− 3 дня назад вы говорили о невозможности ротации. Сегодня мы увидели на поле новый состав, даже на скамейке не было Цурри и Сачко…

− Вы знаете, они даже не приехали с нами. У одного − ангина, у другого − травма. Мы не проводили ротацию, мы выпустили тех, кто мог сыграть. Я всегда считал, что у нас есть нормальные ребята, просто, так сложились обстоятельства, что у нас было несколько досадных поражений… К примеру, игра с «Ильичевцем» выбила нас из колеи. Кому мы проиграли? «Динамо», «Шахтеру», «Днепру» на выезде и «Металлисту» при равной игре на последних минутах. Не обыграли «Ильичевец» и «Львов». У нас никакой паники нет, просто мы приучили наших болельщиков и соперников серьезнее к нам относиться, поэтому результаты матчей с названными соперниками считаются неудачными. Идет нормальный рабочий процесс, коллектив только создается. От нас требуют участия в еврокубках, но, наверное, нам это рановато. Но я всегда говорил: мы будем бороться до конца, и в Кубке у нас есть шансы, да и в чемпионате нам предстоят игры, соперники в которых нам по плечу. Если все, конечно, будут здоровы.

− Как вы отреагировали на перенос полуфинала с участием «Динамо» и «Шахтера»?

− Я когда-то работал в клубах, которые играли в еврокубках. Всегда говорили, что нужно создавать им режим наибольшего благоприятствования, и пример «Зенита» подтверждает, что такой ход может быть успешным. В интересах украинского футбола, может, это и было правильно. Просто так получилось, что нас поставили перед фактом. Но я бы не возражал, чтобы «Динамо» или «Шахтер» привезли в Украину Кубок УЕФА. Хотя, если бы нас спросили, и против переноса был бы «Металлист» − мы бы поддержали его.

− Вы планируете усиливаться в межсезонье?

− Все тренеры хотят усиливаться каждый год. Никто не рассчитывал, что «Ворскла» будет 3-й − 4-й по итогам первого круга. Я думаю, что те ребята, которые этого достигли, должны оставаться в команде. А те игроки, которые могли бы играть на уровне «Шахтера», «Динамо» и «Металлиста» − приобрести их у нас нет такой возможности. Может, мы бы и купили кого-то, но ему надо было бы платить зарплату и создавать дисбаланс для остальных игроков. Мы не очень хотели бы этого. 7 лет назад Ринат Леонидович Ахметов пошел на такой шаг, и вскоре пришел результат. Я навсегда запомнил одну его фразу: «Если деньги в футбол вкладывать, то шансы изменить его в лучшую сторону есть, а если не вкладывать, то шансов нет». К сожалению, только могу подтвердить эту аксиому. Опять же, кризис случился. Я не скажу ведь: «Дайте мне денег!». Я считаю копейку своих руководителей, стараюсь давать результат с этим составом.

− Ярошенко стал реже играть…

− Вы знаете, в игре с «Ильичевцем» он пытался сыграть хорошо против своей команды, но мы пропустили мяч, а он выглядел не очень хорошо. После того поражения у многих был плохой осадок. Те игроки, которые играли в Мариуполе ранее, не очень хорошо действовали, может, хотели себя слишком показать. Мы даем им возможность поверить в себя. Но там была не игра, там была, я бы сказал, трагедия. За 3 минуты 2 мяча − я такое помню только в матче «МЮ» и «Баварии».

− Какова задача на сезон? Чему отдаете приоритет − чемпионату или Кубку?

− Перед началом сезона наш президент сказал, что мы хотели бы побороться за медали и хотели бы попасть в Кубок УЕФА. Это отличается от выражения «нам надо». Это большая разница. Мы продолжаем хотеть, но сможем ли − покажет время. Я немножко сомневаюсь, потому что, если туда попадать, можно потерять позиции в Украине. У нас появился Чеснаков… Вхождение молодого футболиста, воспитанника коллектива − это всегда небольшой риск. Мы ставили его в тех играх, где был риск, и он нас не подвел.

+++

Александр Заваров: “Думаю, сегодня мы должны были обыгрывать “Таврию” с большим счетом”

Fcarsenal.com.ua

23.04.09

В среду, 22-го апреля, состоялся перенесенный матч 20-го тура Эпицентр Чемпионата Украины по футболу “Арсенал” − “Таврия”. Вашему вниманию послематчевая пресс-конференция наставников клубов.

Сергей Пучков (главный тренер «Таврии»)

Игра получилась хорошая, боевая. Футболисты делали все возможное для того, чтобы победить. Забей Идахор вначале второго тайма гол, и результат мог быть другим. Но ничего страшного, это первая наша ничья во второй части чемпионата. Я поблагодарил ребят за самоотдачу, за ту игру, которую они продемонстрировали. Конечно, на таком поле тяжело играть в одно − два касания, демонстрировать комбинационную игру и создавать моменты. Ну да ничего страшного, мы заработали на выезде очко и довольны этим.

Прокомментируйте гол, забитый «Арсеналом».

Будем смотреть повторы. Возможно, где-то ошиблись ребята, заигрались. Старцев говорит, что не видел момент удара, ведь Мазилу бил находясь спиной к воротам. Возможно, голкипера еще закрыли и наши защитники. Но надо признать, что Мазилу все исполнил просто мастерски.

Александр Заваров (главный тренер «Арсенала»)

Нам противостояла хорошая команда, скоростная, которая приехала в Киев брать три очка. Но мы тоже хорошо подготовились, хоть на восстановление времени было в обрез. Но мы не сетуем, ведь европейские команды играют через три дня на четвертый. Думаю, что сегодняшняя наша основная проблема в нереализации созданных моментов. Забей Ещенко гол после выход один на один и, думаю, игра пошла бы совершенно по другому сценарию. Результатом я остался доволен, а что касается игры, то меня особенно порадовали последние 10-15 минут второго тайма, когда команда проявила характер и единство. Было видно, что ребята пришли в «Арсенал» не просто отбывать номер, а играть и набирать очки.

На мой взгляд, даже не имея собственного поля и тренировочной базы «Арсенал» по игре уступает разве что грандам − «Динамо» и «Шахтеру». Впереди нас ожидает тяжелейшая игра в Днепропетровске, но говорю сразу − никаких закулисных игр не будет, будем сражаться как против одного из лидеров.

Арендованные футболисты смогут принять участие в матче против «Днепра»?

Вы знаете, я пока как-то и не смотрел контракты наших днепропетровцев, о чем там договорились руководители. Думаю, они должны играть, ведь «Днепр» не боится, чтобы против них играли арендованные футболисты. Не так как «Шахтер», который отдал нам Пивненко, но парень в матче с горняками даже за «дубль» не имеет права играть. Зачем тогда нужна такая аренда? Я противник этого. Если вы отдаете игрока, так пусть он играет, набирается опыта. А вдруг это его судьба − доказать, что он мастер, что чего-то стоит, а его лишают такой возможности.

Прокомментируйте действия арбитра.

Отечественный футбол потихоньку движется вперед, думаю, что и арбитры должны прибавлять. Не хочу комментировать все спорные моменты матча, но, замечу, что если во вчерашнем матче «Ливерпуль» − «Арсенал» рефери практически не было видно, то у нас арбитр был на первом плане. Он свистел каждый толчок, такое ощущение, что это балет, а не игра, в которой участвуют мужики.

Сергей Пучков сказал, что его команде мешало горбатое поле, а вашим игрокам оно не мешало?

Я бы ответил прямо, но тут много народа. Ну, вы поняли, плохому… всегда что-то мешает.

Нужно учитывать климатические условия нашей страны. Вы же видели, на каких полях проходили первые поединки этого года. Но климат разрушает футбольное поле, но не игру футболистов. Там кочка оказалась, а здесь крот подрыл, но я ведь тоже прошел эту школу и знаю, что если ты физически здоров, полон сил и мотивирован, то нет никаких проблем.

Думаю, что тренер «Таврии» зря говорит об этом ведь и у меня также игроки очень техничные, которые в своей жизни поиграли и в Лиге чемпионов и в Кубке УЕФА. Возьмите Закарлюку, Гусева, Жоземара − это очень техничные футболисты. Так что мы были в равных условиях.

Со стороны показалось, что «Таврия» в средине поля выглядела мобильнее «Арсенала». Согласны с этим?

Накануне «Таврия» просто «прошлась» по ФК «Харькову», не скажу, что это была прогулка, но все же. А мы провели труднейший поединок с «Ильичевцем» и не все ребята успели восстановиться. Плюс праздники. Я думаю, что соперник был свежее и скоростнее и из-за этого фрагментами «Таврия» смотрелась лучше. Но, повторюсь, если бы мы использовали моменты, то могли все решить еще в первом тайме.

Сегодня наконец-то играл Лысенко, он уже полностью восстановился?

Лысенко много пропустил из-за травмы и сейчас набирает форму. Он хорошо показал себя на тренировках и думаю, что у него большие перспективы. В оставшихся матчах он способен принести пользу «Арсеналу». Ну а затем руководителям «Динамо» и «Арсенала» нужно садиться за стол переговоров и решать вопрос о продлении аренды. Но самое главное хочет ли сам Лысенко и дальше играть в «Арсенале»? Скоро финиш и нам предстоит решать много кадровых проблем, если, конечно, мы хотим замахнуться на большее.

Евсеев заработал пенальти, а Матюхин в одном из эпизодов сбросил мяч на Идахора после чего тот вышел один на один с Ревой. Вы разговаривали с ними? С чем связаны такие грубые ошибки центральных защитников?

Я пока не разговаривал с этими ребятами.

Причина в низкой квалификации или чем-то другом?

Вряд ли уместно говорить о низкой квалификации. Вот скажите мне, кто сегодня лучше выглядит Евсеева и Матюхина?! Кроме игроков «Шахтера» и «Динамо»? Может быть в «Таврии» сильнее футболисты? Вы задаете провокационный вопрос, на который я тоже отвечу подобающим образом. Это было сделано для того, чтобы потом забить мяч и сравнять счет. Думаю, сегодня мы должны были обыгрывать «Таврию» с большим счетом.

+++

U-19: українці здолали латвійців

Ffu.org.ua

22.04.09

Україна (U-19) − Латвія (U-19) − 2:0.

Голи: 1:0 Коркішко (44, з пенальті), 2:0 Чайковський (86).

Україна: Леонідов (Піцан, 46), Бутко (Максименко, 63), Парцванія, Логінов (Білий, 46),  Люлька, Єременко, Рибалка, Віценець (Чайковський, 46), Гармаш (Гармаш, 43), Каверін (Шевчук, 46), Коркішко (Ілюк, 60).

Початок від Коркішка

У середу, 22 квітня, юнацька збірна України у селищі міського типу Щасливе переграла  у товариському матчі латвійських однолітків. Підопічні Юрія Мороза, відкрили рахунок наприкінці першого тайму. Київський динамівець Дмитро Коркішко впевнено виконав 11-метровий удар після того, як його одноклубника Сергія Логінова було збито у карному майданчику прибалтійської команди.

Крапка від Чайковського

Незважаючи на досить відчутну перевагу «синьо-жовтих», втілити її у голи ще раз вони змогли лише  перед фінальним свистком. Київський форвард Сергій Шевчук продерся лівим флангом і віддав у центр націлену передачу, якою скористався Ігор Чайковський. Удару півзахисника донецького «Шахтаря» з 20 метрів не зміг завадити й відчайдушний стрибок латвійського голкіпера − 2:0. Наступний поєдинок юнацька збірна України, яка продовжує готуватися до «домашнього» Євро-2009 (U-19), проведе 7 травня: в гості  до «синьо-жовтих» завітає російська команда.

Підписатися на новини