Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
Відкритий лист Прем’єр-Ліги до вболівальників
Fpl.ua
10.04.09
Шановні вболівальники!
ПРЕМ’ЄР-ЛІГА занепокоєна систематичними порушеннями громадського порядку та правил поведінки на стадіонах. Ми прекрасно розуміємо ваше бажання якомога сильніше вболівати за улюблені команди. Ми підтримуємо палкий прояв емоцій на трибунах, але за умови дотримання законів та правил.
Порушуючи громадський порядок ви ставите у незручне становище свій клуб. Оскільки через власних фанатів він зазнаватиме покарань, і не лише у вигляді фінансових санкцій. Дисциплінарними правилами ФФУ передбачено позбавляти клуби права проводити матчі у присутності вболівальників або забороняти приймати суперників на своєму стадіоні. Відтак своїми вчинками ви завдаєте відчутного удару по іміджу клубу та українського футболу загалом. А гарну репутацію важко заробити і значно складніше зберегти.
Українські клуби успішно виступають у єврокубках, вже влітку Україна прийматиме юнацький чемпіонат Європи, а у 2012 році разом із Польщею проведе фінальну частину континентального чемпіонату найвищого рівня. І на фоні цих успіхів Україна може вмить втратити визнання світових футбольних спільнот.
Попереджаємо, що глядачі, які здійснюватимуть порушення, будуть в індивідуальному порядку позбавлятися права відвідувати будь-який стадіон на період не менше двох років. Давайте дотримуватися встановлених правил і разом насолоджуватися усіма позитивними проявами, що супроводжують улюблене мільйонами футбольне дійство.
Зі сподіваннями на розуміння, ПРЕМ’ЄР-ЛІГА
+++
Мирон Маркевич: «Болельщики «Металлиста» − лучшие в Украине!»
Metallist.kharkov.ua
10.04.09
Воспользовавшись паузой между календарными матчами, пресс-служба пообщалась с главным тренером футбольного клуба «Металлист» Мироном Маркевичем. В этот раз темой беседы стала культура поведения на стадионе.
− Мирон Богданович, болельщики «Металлиста» − лучшие в Украине. Но есть моменты, в которых их поведение на трибунах во время матчей переходит грань допустимого… Выделите, пожалуйста, неприятные и, напротив, приятные моменты поддержки команды.
− Нельзя встречать команды гостей таким образом, каким это делают наши фанаты. Еще один момент − файеры. Если, конечно, мы не хотим потерять право принимать ЕВРО-2012 в Харькове, следует немедленно прекратить их зажигать. Во-первых, за такое нарушение клуб платит немалый штраф, а во-вторых, это вообще запрещено в Европе. Считаю, что от файеров нужно отказаться раз и навсегда. Из приятного − повторю ваши слова: действительно, наши фанаты − лучшие в Украине. Они красиво болеют за команду и помогают нам в игре. На стадионе практически уже не слышно дудок и трещоток, а это, несомненно, большой успех в работе с болельщиками. Ведь неприятно было слышать такие звуки.
− Как отражается этот шум на психологическом состоянии футболистов?
− Я не думаю, что он каким-то образом влияет на психологическое состояние футболистов. Все внимание у них направлено на поле и на мяч.
− Доводится ли Вам проводить какую-то дополнительную психологическую работу с футболистами после таких матчей как, например, с «Днепром»?
− Естественно, я считаю, болельщикам так нельзя себя вести. Я тоже уважаю Александра Горяинова, но сейчас он не играет. На поле − другой вратарь, и, соответственно, нужно поддержать его, а скандировать во время матча с «Днепром» фамилию игрока, который не играет − я считаю, это неправильно. Ведь из-за этого у человека психологически не получилось сыграть должным образом в каких-то эпизодах.
− Что бы Вы хотели передать болельщикам?
− Болельщикам хотел бы передать следующее: продолжайте в таком же духе поддерживать нас, только уберите из арсенала файеры и оскорбительные речевки. Нам приятно выходить на поле, когда на трибунах дружелюбная поддержка. Я считаю, сейчас сильнее харьковской поддержки на Украине нет, да и не только на Украине. Также искренне хочется, чтобы болельщики приходили на каждый наш матч и стадион был полным.
+++
У Гданську підписано угоду про будівництво стадіону до Євро-2012
Юрій Банахевич
Укрінформ
10.04.09
У Гданську офіційно підписано угоду з польсько-німецько-австрійським консорціумом фірм на чолі з компаніями «Hydrobudowa» та «Alpine Bau» щодо будівництва стадіону у Гданську, передає власний кореспондент УКРІНФОРМу.
Як заявив голова спілки “PL.2012” Марчін Шерра, за тиждень Польщу відвідає делегація УЄФА. “Думаю, завдяки тому, що відбулося сьогодні, можемо сказати, що Польща є надійним партнером УЄФА. Країна реалізовує те, що зобов'язалася зробити”, − заявив польський чиновник. Знаковою подією він також назвав вибір генпідрядника на будівництво Національного стадіону у Варшаві.
Згідно з інформацією речника спілки, яка відповідає за підготовку Гданська до єврофоруму (BIEG 2012) Міхала Крушинського, консорціум матиме 30 днів для монтування на майданчику техніки та організацію робочого процесу. Він зазначив, що генпідрядник упродовж певного часу працюватиме паралельно з фірмою Wakoz, яка з грудня 2008 року виконує земельні роботи на місці майбутньої спортивної арени.
Як повідомляв УКРІНФОРМ, 27 березня мер Гданська Павел Адамович підписав протокол конкурсної комісії про перемогу в конкурсі консорціуму фірм на чолі з компаніями «Hydrobudowa» та «Alpine Bau». Переможець запропонував найкращу для міста цінову пропозицію − 521 млн злотих (близько 160 млн доларів США).
Спорудження спортивної арени у Гданську до ЧЄ-2012 має завершитися до кінця 2010 року. Очікується, що вона вміщуватиме 44 тис. глядачів, у тому числі 1,5 тис. місць буде призначено для VIP-гостей. Стадіон споруджуватиметься на території площею 34 га. На паркінгу біля стадіону, згідно з проектом, можна буде розмістити 1,8 тис. легковиків та 160 автобусів чи вантажівок.
+++
Національний супутник зв'язку повинен бути запущений не пізніше 1 вересня 2011 р., − гендиректор КБ «Південне»
Rbc.ua
10.04.09
Національний супутник зв'язку повинен бути запущений не пізніше 1 вересня 2011 р. Про це генеральний конструктор, генеральний директор Державного підприємства «Конструкторське бюро «Південне» Станіслав Конюхов заявив на виїзному засіданні уряду в Дніпропетровську, присвяченому розвитку космічної галузі в нових економічних умовах, повідомляє управління у зв'язках зі ЗМІ секретаріату Кабміну. За його словами, це, крім іншого, потрібно зробити для того, щоб під час проведення Євро-2012 країна отримувала прибутки.
Він також заявив про плани збереження пускових послуг, розвиток космічного та спеціального приладобудування, для чого пропонується створити нову Корпорацію космічного приладобудування «Арсенал».
+++
На ремонт доріг у столиці потрібно 300 мільйонів гривень − І.Салій
Imk.com.ua
10.04.09
«Сьогодні ми зовсім мало уваги приділяємо дорогам. Навіть за часів, коли мером був Олександр Омельченко, офіційно на ремонт доріг виділялося близько 30 мільйонів гривень, сьогодні виділяється до 170, а потрібно − 300 мільйонів», − повідомив під час прес-конференції у медіа-холі ІМК екс-мер Києва Іван Салій.
За його словами, сьогоднішній стан доріг не робить честі ні шляховикам, ні столиці.
«Асфальтова дорога вимагає ремонту через 10, максимум − 20 років. Всі дороги, які побудовані за радянських часів, мають бути відремонтовані або побудовані нові. Хто може пригадати, які дороги ми побудували за останні двадцять років? Ми сьогодні у Києві не бачимо могутнього будівництва у зв'язку з кризою і проведенням ЄВРО-2012», − сказав він.
Водночас політик відзначив, що міська адміністрація несе повну відповідальність за стан доріг на своїй території, «але їй це не дуже вдається, тому що у столиці вже провалюються машини».
«Перед народом є одна відповідальна структура − це влада, яку він обирає і утримує», − підкреслив Іван Салій.
+++
Мінтрансзв’язку інформує про стан підготовки до Євро-2012
Mintrans.gov.ua
10.04.09
Результати інспекційної поїздки за участю експертів УЄФА з розвитку аеропортів.
З 30 березня до 8 квітня 2009 року експерти УЄФА здійснили інспекційну поїздку аеропортами приймаючих та допоміжних міст України − щоб отримати реальну інформацію щодо поточного стану підготовки об’єктів інфраструктури аеропортів, зокрема, оцінку реалізації проектів розвитку та перевірка звітів, поданих до УЄФА.
4 квітня 2009 року була здійснена оцінка допоміжного аеропорту
«Одеса».Експертами УЄФА відзначено високий рівень підготовки презентаційних і звітних матеріалів, продемонстровано реальні плани розвитку, основні та допоміжні плани забезпечення проведення чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
На сьогоднішній день ведуться роботи з розширення рубіжної доріжки, на стадії затвердження міською радою знаходиться інвестиційний договір на реконструкцію аеровокзального та аеродромного комплексів.
6 квітня 2009 року була здійснена оцінка допоміжного аеропорту
«Луцьк». Експертами УЄФА відзначено задовільний стан покриття аеродромного комплексу та можливість забезпечення достатньою кількістю місць стоянок літаків.
Для використання зазначеного аеродромного комплексу як допоміжного для м. Львів необхідною умовою є сертифікація аеродрому для використання у цивільних цілях.
6 квітня 2009 року була здійснена оцінка допоміжного аеропорту
«Івано-Франківськ». За результатами візиту експертами висловлено готовність проведення додаткової оцінки аеродрому після надання нового сертифікату та проведення практичного дослідження існуючого показника несучої здатності аеродрому. Також необхідним є розширення існуючих руліжних доріжок та реконструкція існуючого терміналу. Після виконання зазначених робіт аеропорт може використовуватися як допоміжний для м. Львів.
7 квітня 2009 року була здійснена оцінка допоміжного аеропорту «Жуляни». Презентаційні матеріали виконано на належному рівні. Експерти відзначили прогрес у підготовці аеродромного комплексу (завершені роботи з реконструкції ШЗПС, продовжуються роботи з реконструкції руліжних доріжок та перонів).
7 квітня 2009 року була здійснена оцінка допоміжного аеропорту. Гостомель». Експерти були задоволені рівнем готовності аеродрому та висловили впевненість у можливості використання аеродромного комплексу як допоміжного в частині забезпечення місць стоянок літаків для аеропорту «Бориспіль». Відповідні схеми співробітництва відпрацьовані з представниками ДП МА «Бориспіль».
8 квітня 2009 року була здійснена оцінка аеропорту «Бориспіль». Експертами УЄФА відзначено найвищий в Україні та Польщі рівень підготовки звітів для УЄФА, професіоналізм та кваліфікованість команди з підготовки аеропорту до Євро-2012.
На сьогоднішній день завершені роботи з реконструкції перону S, ведуться роботи з реконструкції перону F та терміналу В, розпочато будівництво терміналів F та D.
За результатами оцінки висловлено занепокоєння щодо термінів завершення будівництва терміналу D. За умови незавершення будівництва терміналу D, під час проведення фінальної гри необхідно буде залучити додаткові можливості для забезпечення достатньої пропускної здатності.
Для забезпечення належного рівня безпеки аеропорту необхідно терміново врегулювати питання заборони паркування автомобілів на привокзальній площі у 50-ти метровій зоні від будівель терміналів.
Впровадження на залізницях України швидкісного руху пасажирських поїздів
На таких напрямках, як Київ − Лозова − Донецьк, Красноград − Дніпропетровськ − Львів виконувались такі роботи:
− модернізація 18,3 км колії на суму 38,4 млн. грн.
− посилений капітальний ремонт 4,4 км колії на суму 3,7 млн. грн.
− ремонт 5,8 км на суму 2,7 млн. грн.
− середній ремонт 1,9 км на суму 5,7 млн. грн.
− комплексно-оздоровчий ремонт 19,5 км сумою у 0,9 млн грн.
− замінено 8 залізобетонних брусів новими на суму 2,6 млн.
Проектними роботами освоєно коштів на суму 0,51 млн. грн.
Комплексна модернізація ділянки залізничного напрямку
Полтава − Бурти − Користівка
На ділянці електрифікації Полтава-Південна − мала Перещепинська протяжністю 50,9 км встановлено 510 опор контактної мережі, 146 анкерів, 88 відтяжок, 19 жорстких поперечок, 433 консолі, 84 траверси перехідних опор, 38 оголовків, 12 кронштейнів. Розкатано 14,3 км несучого тросу, 1,1 км контактного проводу.
На ст. Кременчук встановлено 248 опор контактної мережі, 56 оголовків, 45 анкерів, 64 оголовки,2, траверси перехідних опор, 28 жорстких поперечок, 28 консолей, 10 кронштейнів.
Всього освоєно 7,6 млн. грн.
Будівництво залізнично-автомобільного переходу через р. Дніпро в м. Києві
На будівництво правобережної естакади виконано монтаж 56,42 тонн металоконструкцій прогонових споруд споруди 1П;
Здійснено будівництво опор лівобережної естакади та виконано бетонування двох пал.
Реконструкція вагонного депо ст. Київ-Пасажирський з винесенням ремонтної бази
Станом на 10 квітня освоєно робіт на суму 45,174 млн. грн. Наразі підготовлено територію, цех дрібнострумінної очистки та фарбування вагонів, блоки допоміжних приміщень, електрозабезпечення зовнішніх мереж телефонізації, водопроводу, газопроводу, мереж каналізації та КНС.
Сума у 13,56 млн. грн. спрямована на реконструкцію колійного господарства, комплекс обладнання із дрібострумінного цеху, будівництво ТП-2, реконструкцію існуючого ТП-7.
+++
Проект нового терміналу аеропорту «Львів» буде завершено у червні цього року
Mintrans.gov.ua
10.04.09
У четвер, 9 квітня, під час візиту Міністра транспорту та зв’язку України Йосипа Вінського до Міжнародного аеропорту «Львів» представники компанії «Тебодін Україна» презентували Міністру проект майбутнього терміналу Львівського аеропорту.
Пропускна спроможність існуючого терміналу у Львівському аеропорту зараз становить 200 пас./год. Що ж стосується майбутнього терміналу, то він зможе пропускати 1000 пас./год, а при потребі − більше 2000 пас./год.
Виступаючи перед журналістами, Йосип Вінський у черговий раз наголосив, що для будівництва терміналу та об’єктів, які пов’язані з термінальною діяльністю, буде залучатися приватний інвестор.
Зараз проект нового терміналу знаходиться на стадії завершення розробки робочої документації. Потім проект буде передано до Державної експертизи. Орієнтовно у червні цього року повністю завершиться проектування терміналу Львівського аеропорту.
Міністр транспорту та зв’язку також висловив сподівання, що для будівництва нового терміналу Львівського аеропорту у ролі інвестора вдасться знайти потужну компанію, яка б дійсно стимулювала аеропорт до подальшого розвитку.
«Ми маємо намір знайти провідні світові компанії, які не просто прийдуть і вкладуть гроші, а зможуть про інвестувати проект, зробити європейський рівень послуг і найважливіше − залучити авіакомпанії, які сюди будуть привозити людей. Адже аеропорт − це перш за все пасажири», − зазначив Йосип Вінський.
+++
Интернет − негативные оценки
Судейство по-украински: и смех, и грех
Виктор Иванец
Bol-ik.com.ua
10.04.09
После двух товарищеских встреч нашей юношеской сборной (U-19) против французов, которые проходили в Мариуполе, команда Юрия Мороза приехала в Киев, дабы на уютном стадионе НТК им. В. Банникова сразиться с Италией. Поскольку ранее посетить поединки с Францией не удалось, было принято твердое решение уже в столице воочию понаблюдать за ребятами, которым в конце июля придется отстаивать честь страны на домашнем чемпионате Европы. Однако не столько игра «сине-желтых» привлекла мое внимание, сколько судейство матча…
Сразу же отмечу, что поединок юношеских сборных Украины и Италии был доверен Скрипаку Сергею Владимировичу. Порывшись на официальном сайте Комитета арбитров, удалось найти информацию о том, что это 32-летний рефери второй категории (престижностью и не пахнет), а наивысшим его достижением пока является работа на играх первой лиги отечественного футбола.
Понятное дело, что требовать от малоопытного арбитра идеального судейства было бы глупо, но то, что пришлось увидеть − очень похоже на верх беспредела. Упоминать о всякого рода мелких ошибках и свистках невпопад лишний раз не стоит − с кем не бывает... Однако один момент заслуживает детального разбирательства. Эпизоду на 70-й минуте матча предшествовал угловой, подаче которого упорно препятствовал 17-летний итальянец Давиде Фараони (никак не хотел отходить на положенное расстояние), за что и был «награжден» желтой карточкой. Хорошо, претензий никаких. Идем дальше…
Спустя пару минут происходит чисто игровое столкновение, в котором приняли участие упомянутый Фараони и, если не ошибаюсь, Виталий Каверин. Украинцу что-то не понравилось, и он злостно, со всей «дури» преднамеренно зарядил апеннинцу по ногам. Что это? Неспортивное поведение, которое всегда карается удалением с поля. Так-то оно так, но у Скрипака, видимо, свои учебники по судейству. Он с важным видом подбежал к участникам инцидента, извлек из кармана желтый «прямоугольник» и «зажег» его над Кавериным. Наверное, чтобы дать красную, арбитру надо было увидеть какой-то открытый перелом… Но и это еще не все. Неизвестно, зачем судья дает «горчичник» и итальянцу (второе предупреждение − удаление), который в это время с недоумением оглядывается по сторонам. За что? Попытки вразумить рефери ни к чему не привели, и Фараони побрел в раздевалку.
Теперь, по всей видимости, стоит рассмотреть три возможные причины возникновения ошибки. Первая. Скрипак просто не видел момента, посему решил пойти путем равномерного распределения наказания. Так почему в таком случае не обратиться за консультацией к лайнсмену, который находился в пяти метрах от места возникновения инцидента? Вторая. Арбитр решил проявить лояльность к команде родной страны. И кому оно надо в спарринге? Зачем? Для повышения рейтинга украинских судей в Европе? Ну да, итальянцы точно всем расскажут о нашем «профессионализме»… Третья. Сергей Владимирович − просто рефери низкой квалификации. Ну тогда что он делает в первой лиге и на матче сборных?
А знаете, через годик-другой, скорее всего, Скрипак в Премьер-лигу попрется наводить порядок. А почему бы и нет? Молодой, перспективный… Дай Бог, чтобы этого не случилось, ведь с таким уровнем подготовки только в любительском футболе работать надо. И еще одно. Хватит уже задаваться вопросом, почему наши футболисты с малых лет приучены к симуляции и некоренному выплеску эмоций на поле (читай «зажранности»)? Ответ очевиден − поощрение имеется в виде безнаказанности… Куда мы катимся с такими принципами и неписанными уставами?..