Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки

 

Йосип Вінський поклав початок реконструкції ДП «Міжнародний аеропорт «Львів»

  

Ігор Бачун

Укрінформ

09.04.09

 Символічним актом ознаменували львів'яни початок реконструкції злітно-посадкової смуги ДП «Міжнародний аеропорт «Львів». Капсулу з посланням до майбутніх поколінь заклав тут сьогодні міністр транспорту та зв'язку України Йосип Вінський.

  

Як прокоментував подію журналістам керівник відомства, минулого місяця на баланс Мінтрансзв'язку перейшли злітно-посадкова смуга площею понад 100 тисяч квадратних метрів, рульові доріжки, місця стоянки, перон, спостережна вишка та інші складові. Таким чином було зроблено важливий крок на шляху підготовки об'єкта до «УЄФА. Євро-2012», яким передбачено конкретну відповідальність за подальшу долю модернізації аеропорту. І ось міністерство розпочинає перший етап реконструкції аеродромної частини. Орієнтовний термін − 24 місяці. Загалом на роботи буде затрачено майже 1 мільярд гривень.

 

«Сьогодні ми стали свідками початку успішного розвитку Львівського аеропорту», − зазначив Йосип Вінський.

  

Він оглянув територію, що нині належить підприємству. На початку року аеропорту було передано у постійне користування 12-гектарну земельну ділянку сусідньої Сокільницької сільради. Це дозволить продовжити злітно-посадкову смугу і створити умови для прийому трансконтинентальних повітряних лайнерів.

 

Участь у церемонії взяли також гендиректор ТзОВ «Азовінтекс» Олександр Тарута − це підприємство є головним виконавцем робіт, представники обласної і міської влади.

+++

У Львові за 10 років планують провести метро і збудувати мегаполіс. І все це біля євростадіону

Zik.com.ua

09.04.09

Учора, 8 квітня, архітектурно-містобудівна рада у Львові схвалила концепцію розвитку містобудівного комплексу Південного району міста та план забудови території навколо стадіону до «Євро-2012». Про це повідомив кореспондент ЗІКу.

Концепція забудови, яку розробив ДІПМ «Містопроект», охоплює 326 га. За площею ця територія не поступається Сихову. Як зазначив головний архітектор проектів майстерні №2 «Місто проекту» П. Крупа, частково сюди входять землі Зубрівської сільської ради, Танкового заводу Міноборони, 80 га цієї площі займає Іподром, а ще 25 га − майбутній стадіон.

Масштабні проекти планується реалізувати на північній частині території біля Автовокзалу. Тут запроектований транспортно-пересадочний вузол, який Проектованою дорогою по діагоналі зв’язуватиметься із стадіоном. Також тут хочуть збудувати офісні комплекси, готельні комплекси, квартал адміністративних будівель. Не обійдеться й без широкого бульвару.

На Південній частині має розміщуватися житлова забудова, приблизно для 12 тис. мешканців. Окремо хочуть збудувати школу, лікарню та інші соціальні об’єкти. Поруч з кільцевою магістраллю мають з’явитися торгові комплекси тощо. На східній частині території − величезний виставковий комплекс.

По вул.. Вернадського заплановано прокласти трамвайну колію, яка в майбутньому з’єднається з вул. Стуса, Червоної Калини до Княгині Ольги. Також заплановано збудувати Метрополітен і депо на пд частині, зв’язати окремою дорогою стадіон з вулицею Стрийською, ще й запустити тролейбус по периметру усієї ділянки. Лише на всі інженерні витрати автори проекту заклали 250 млн грн.

Головний архітектор П. Крупа наголосив, що реально, до 2012 року може бути втілена лише незначна частина проекту, як от будівництво транспортної розв’язки, окремих доріг, готелів біля вул. Стрийської. Водночас директор департаменту містобудування Андрій Павлів наголосив, що за оптимістичними прогнозами цей проект вдасться реалізувати за більш як 25 років. Все спирається на інвесторів.

Члени містобудівної ради загалом відзначили, що проект хороший, хоча й потребує доопрацювання деталей. Також було запропоновано залишити вільні площі для ідей самих інвесторів.

+++

У квітні 2010-го міжнародний аеропорт «Львів» буде закритий

Zaxid.net

09.04.09

Через рік, у березні-квітні, ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» на чотири місяці буде закритий для завершення реконструкції аеродромної частини. У цей час львівський пасажиропотік буде перенесено на аеропорт в Івано-Франківську, а також за потреби − у Луцьку. Про це сьогодні, 9 квітня, під час прес-конференції у Львові повідомив міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський.

Й.Вінський поінформував, що протягом 2009 року генеральний підрядник − компанія «Азовінтекст» та підрядник «Золоті Ворота» виконуватимуть роботи з реконструкції злітно-посадкової смуги з її продовженням на 800 метрів. «Це називається реконструкція, але в реальності буде збудована нова злітно-посадкова смуга, яка дозволить аеропорту приймати усі існуючі сьогодні літаки, у тому числі й боїнги», − зазначив міністр.

За його інформацією, у цьому році на реконструкцію аеропорту з державного бюджету буде витрачено 186,89 млн грн. Ще близько 160 млн грн планується освоїти взимку для придбання сучасного технічного обладнання. Власне навесні після повної зупинки роботи аеропорту, буде робитися нове покриття смуг, монтуватися обладнання тощо. Загалом реконструкція аеродромної частини маж завершитися не пізніше кінця 2010 року. Загальний обсяг інвестицій за два роки із державного бюджету − близько 700 млн. грн.

Й.Вінський додав, що вибір компанії, яка буде реконструювати аеродромну частину аеропорту ґрунтувався на критеріях реалізації масштабних будівельних проектів і наявності у неї відповідної ресурсної бази. «Вибір був серед трьох компаній. І дві із них будуть працювати у цьому проекті. «Азовінтекс» будує стадіон у Львові. Робить це швидко і якісно. А компанія «Золоті Ворота» − чи не єдина в Україні, що має досвід будівництва злітно-посадкових смуг», − сказав Й.Вінський. Він додав, що компанії мають і достатні фінансові ресурси для реалізації проекту. «В умовах передбачено, що розриви у фінансуванні з бюджету для них не будуть лімітуючими. Компанії погодилися випереджати оплату на 60 днів», − сказав міністр.

+++

Депутати ЛМР вимагають від Садового спростувати або підтвердити інформацію про банкрутство «Азовінтексу»

Zik.com.ua

09.04.09

Депутат Львівської міської ради Василь Попович звернувся з депутатським запитом до міського голови Львова Андрія Садового із вимогою спростувати чи підтвердити інформацію про банкрутство «Індустріального союзу Донбасу», куди входить «Азовінтекс». Про це повідомив кореспондент ЗІКу.

«Зараз повсюди звучить інформація, що «Індустріальний союз Донбасу» на грані банкрутства. Його борги сягнули 3,3 млрд дол. США. Саме підрозділ цієї структури «Азовінтексу» будує стадіон у Львові. Ми вимагаємо від міського голови надати всю інформацію довкола ситуації з «Азовінтексом», − наголосив В. Попович.

Міський голова А. Садовий змовчав, почувши цей запит, і перейшов до наступних питань.

+++

Розпочато реконструкцію злітно-посадкової смуги у Міжнародному аеропорту «Львів»

Mintrans.gov.ua

09.04.09

Розпочато реконструкцію злітно-посадкової смуги у Міжнародному аеропорту «Львів»

Сьогодні, 9 квітня, Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський,  заступник Міністра − голова Державіаадміністрації Олександр Давидов та гендиректор Укреароруху Юрій Чередниченко взяли участь в урочистій церемонії, присвяченій початку реконструкції злітно-посадкової смуги у Міжнародному аеропорту «Львів».

Перед прильотом Міністра транспорту та зв’язку відбулась процедура освячення місця реконструкції злітно-посадкової смуги.

В аеропорту Львова делегацію Мінтрансзвязку зустріли Генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Олександр Загрева, генеральний директор ТОВ «ПБП «Азовінтекс» Олександр Тарута, директор львівської філії ТОВ ПБП «Азовінтекс» Ігор Семенов, директор львівського офісу ПІІ «Тебодін Україна» Олег Петровський, представники міської та обласної влади та Інституту «Украеропроект».

Учасники заходу заклали капсулу, яка символізує початок реконструкції злітно-посадкової смуги в аеропорту «Львів», оглянули територію аеропорту та відповіли на запитання журналістів.

«Сьогодні ми є свідками урочистої події, яка дійсно покладе початок успішному розвитку Львівського аеропорту», − зазначив Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський.

Ще рік тому реконструкцію аеродрому Львівського аеропорту ускладнювало чимало факторів. «Рік тому я приїжджав до Львова: тоді це був суто регіональний аеропорт. Нині ми закладаємо основу для того, щоб перетворити його на аеропорт дійсно міжнародного рівня», − сказав Йосип Вінський. Серед факторів, які заважали розпочати цей процес раніше − приналежність аеродромного комплексу Міністерству оборони України. Крім того, для подовження злітно-посадкової смуги львівського аеропорту необхідно було вирішити долю земельних ділянок, що знаходяться на території, передбаченій для реконструкції.

Міністерство транспорту та зв’язку України крок за кроком протягом тривалого часу проводило кропітку роботу з метою оптимізувати та прискорити процес оновлення львівського аеропорту.

Таким чином на сьогоднішній день досягнуто наступних результатів:

− По-перше: 10 жовтня 2008 року Міська рада міста Львів, відповідно до рішення Господарського суду Львівської області, надала Міжнародному аеропорту «Львів» Свідоцтво на право власності на будівлі та споруди, що знаходяться на території ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» (судовий процес по цьому питанню тривав з 2006 року). Таким чином, аеропорт «Львів» має усі документи на право власності на будівлі та споруди, що знаходяться на його території.

− По-друге: на початку цього року розпорядженням голови Львівської облдержадміністрації від 23.01.09 № 31/0/5-09 у постійне користування ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» було передано земельну ділянку загальною площею 11,8747 га земель запасу Сокільницької сільської ради Пустомитівського району. Це дозволило прискорити початок підготовчих робіт з продовження злітно-посадкової смуги аеродрому на 700 м, що відповідатиме вимогам безпеки Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО).

− По-третє: завдяки тісній та результативній співпраці Мінтрансзв’язку з місцевою владою Львова вже отримано 43 нотаріально засвідчених згод від мешканців с. Сокільники − власників паїв, які потрапляють в зону реконструкції аеродрому, на їх обмін або продаж.

− По-четверте: враховуючи те, що раніше аеродром Львівського аеропорту був спільного базування та знаходився у сфері управління Міністерства оборони України, необхідно було здійснити ряд заходів для забезпечення його повноцінного розвиту та передачі аеродромного комплексу на баланс Мінтрансзв’язку. Ще на початку літа минулого року Кабінет Міністрів України підписав розпорядження від 18.06.2008 № 889-р «Про передачу державного майна в управління Мінтрансзв’язку». З метою виконати розпорядження Уряду, наказом Мінтрансзв’язку № 1005 від 08.08.2008 було створено комісію з питань передачі майна військового містечка № 58 (смт. Скнилів, Львівська область) від Міністерства оборони в управління Міністерства транспорту та зв’язку на баланс державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів».

До складу комісії входили представники Міністерства транспорту та зв’язку, Державіаадміністрації, державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» та Міністерства оборони.

Результатом роботи цієї комісії стала подія, історична для розвитку львівського аеропорту − 13 березня 2009 року Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський та Міністр оборони України Юрій Єхануров підписали Акт приймання-передачі державного майна від Міністерства оборони України до Міністерства транспорту та зв’язку. Зазначеним актом затверджувалося, що комісія з питань передачі майна військового містечка № 58, розташованого у смт. Скнилів Львівської області, від Міноборони до Мінтрансзв’язку в особі державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» нарешті визначила, що штучна злітно-посадкова смуга площею 110 295 кв. м, руліжні доріжки, місця стоянки, перон, спостережна вишка та інші складові аеродрому переходять на баланс Мінтрансзв’язку.

  Таким чином, завдяки принциповій позиції Йосипа Вінського та наполегливій роботі спеціалістів Мінтрансзв’язку, державне підприємство Міжнародний аеропорт «Львів» нарешті отримало у законну власність аеродром, який раніше належав до сфери управління Міноборони і лише експлуатувався аеропортом. Передача майна від Міністерства оборони України до Міністерства транспорту та зв’язку є вагомим та дійсно необхідним кроком для подальшого нормального розвитку та модернізації аеропорту.

  Варто зазначити, що ця подія сприятиме вчасній та ефективній підготовці Львівського аеропорту до проведення фінальної частини Євро-2012 в Україні.

Раніше 28 січня 2009 року Кабінет Міністрів України своїм розпорядження від № 103-р затвердив проект та титул будови реконструкції аеродрому державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів».

Проект реконструкції було розроблено Українським державним проектно-технологічним науково-дослідним інститутом цивільної авіації «Украеропроект» та рекомендований до затвердження Центральною службою Укрдержбудекспертизи Мінрегіонбуду.

Загальна площа штучного покриття, що підлягає реконструкції становить 376 763 кв. м, у тому числі − 180 154 кв. м штучної злітно-посадкової смуги, 59 610 кв. м руліжних доріжок та 136 999 кв. м перонів.

Загалом на будівництво, відповідно до розпорядження, планується витратити 978, 58 млн. грн.

Орієнтовний термін будівництва: 24 місяці.

Нещодавно Міністерство економіки погодило процедуру закупівлі послуг на реконструкцію аеродрому аеропорту «Львів» у одного учасника. Єдиним виконавцем робіт з реконструкції аеродромної частини ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» є товариство з обмеженою відповідальністю «ПБП «Азовінтекс».

Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 № 107 передбачаються 778,69 млн. грн. на підготовку аеропорту, в тому числі за рахунок коштів державного бюджету − 684,69 млн. грн. на реконструкцію аеродрому, а також будівництво і реконструкцію термінальних комплексів, за рахунок інших джерел − 94 млн. грн. на модернізацію аеропортової інфраструктури.

У 2008 році за рахунок коштів державного бюджету профінансовано заходи на розвиток аеропорту в сумі 5087,8 тис. грн. (39,7% від запланованого обсягу), які повністю освоєно.

На 2009 рік, відповідно до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, передбачається виділення коштів з державного бюджету в обсязі 186,89 млн. грн.

Довідка

Державне підприємство «Міжнародний аеропорт Львів»: сфера управління − Міністерство транспорту та зв'язку України.

Аеродром класу В, штучна злітно-посадкова смуга розміром 2510×45м (змішане покриття: цементобетон, підсилений асфальтобетоном). Аеродром придатний для експлуатації повітряних суден типів Іл-62, Іл-76, Ту-154, В-737, А-320 з обмеженнями та класом нижче без обмежень цілодобово.

В аеропорту відкритий пункт пропуску через державний кордон для міжнародного повітряного сполучення.

Аеровокзал пропускною спроможністю − 200 пас./год.

+++

Аеропорт «Полтава» прийматиме учасників «Євро-2012»

Тетяна Тимченко

Timeua.info

09.04.09

Полтаву вдруге відвідали представники комісії UEFA та Державіаадміністрації. — Ми прибули до вас, щоб ретельно оглянути аеропорт, — сказав Пітер Хемсен, один з експертів. — У травні визначать міста, в яких проходитимуть матчі чемпіонату Європи з футболу.

Основним, можливо, стане Харків, який наразі конкурує зі Львовом. Його аеропорт не зовсім відповідає нашим вимогам, тому полтавський аеровокзал буде резервним.

Місцеве керівництво активно підтримує таку позицію іноземних партнерів, відтак, і під час цієї зустрічі було зроблено усе, аби евроделегати не передумали. Їх повністю ознайомили з загальними характеристиками аеровокзалу, продемонстрували спеціально підготовані слайди. Виявилося, що пропускна спроможність полтавського аеропорту сьогодні складає 100 пасажирів на годину. Та після задуманої реконструкції планується на рівні 400 пас./год., — заявив Юрій Колісник, заступник гендиректора обласного комунального підприємства «Аеропорт — Полтава».

За Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини «Євро-2012» на реконструкцію аеропорту передбачено понад 10 млн. євро. З державного бюджету очікується, що надійде 7,82 млн. євро, зокрема на капітальний ремонт руліжних доріжок, перону та злітно-посадкової смуги, в результаті чого аеропорт зможе приймати літаки класу Боінг-737. Решту грошей — 2,7 млн. євро — мають виділити власник аеропорту (обласна рада) та інвестори. Ці гроші планують витратити на заміну маркерних радіомаяків приводних радіостанцій, системи метеозабезпечення, світлосигнальної системи, реконструкцію будівлі аеровокзалу, існуючої системи енергоресурсів, відкритої автостоянки. Частину робіт, до речі, вже виконано. На оголошений тендер на реконструкцію вже надійшло кілька пропозицій.

Після презентації інспектори UEFA дуже прискіпливо оглянули весь аеровокзальний і аеродромний комплекс, — розповів Тарас Ткаченко, начальник Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації. — Вони дійшли висновку, що після реконструкції, яка, на їхню думку, не потребує великих капіталовкладень, аеропорт Полтави повністю відповідатиме вимогам UEFA і, в разі необхідності, прийматиме учасників «Євро-2012». Представники комісії запевнили, що полтавський аеропорт, у порівнянні з аеропортами інших обласних центрів, має пристойний зовнішній вигляд і належні технічні параметри для обслуговування літаків.

Треба відзначити, що впродовж тривалого часу полтавський аеропорт переживав не найкращі часи. Відтак зрозуміла логіка посадовців, які сподіваються, що «Євро-2012», так би мовити, вдихне в нього нове життя. А це, безумовно, матиме і значний позитивний вплив на розвиток туристичної галузі Полтавщини.

+++

Євро 2012 − чекаємо на Мішеля Платіні 

Володимир Прядко

Polskieradio.pl

09.04.09 

До всеєвропейського свята футболу під диригуванням поляків і українців ЄВРО 2012, залишилося усього-на-всього 1156 днів.

Наша розмова про те, як сьогодні виглядає справа реалізації футбольного суперпроекту

Сьогодні, напередодні великодніх свят, саме про підготовку до ЄВРО 2012 говорять може й не так активно. Активність мас-медіа зазвичай проявляється хвилями, − багато пишуть про підготовку до проведення фіналу європейського Чемпіонату з футболу ДО і ПІСЛЯ.

Йдеться про візити діячів УЄФА. Ось побачиш, − зараз з ЄВРО 2012 якось спокійно, як тільки надходить термін візиту до Польщі і України наприклад, найголовнішого представника європейського футболу, − Мішеля Платіні, то всі зарухаються, почнуть спекулювати, обговорювати, передбачати. І така медіальна хвиля зазвичай триває ще пару днів після того, як шеф від‘їде.

Хоча, з іншого боку, можливо що тепер наліт сенсаційності довкола проведення ЄВРО 2012 буде пригальмовуватися, бо вже стало остаточно відомо − фінал ЄВРОчемпіонату пройде саме у країнах над Віслою і над Дніпром.

Зокрема і про це впевнено говорив заступник голови правління Компанії PL.2012 Рафал Каплер, який у середу взяв участь у святковому сніданку для преси:

«Ми звичайно говоримо так, оскільки ми переконані, що так і буде. Ми вважаємо, що 2009 рік − це той рік, коли для УЄФА занадто пізно запроваджувати кардинальні зміни.

А крім цього, ми говоримо про те, що змінилося з минулого року. Минулого року ми мали таку ситуацію, коли більшість журналістів у Польщі (не знаю як було в Україні) дещо сумнівалися, чи нам вдасться зробити такий гігантський футбольний турнір. Вони постійно питали, − чи встигнемо ми зі стадіонами, з іншою підготовкою. А сьогодні ми знаємо, що уся робота проходить у відповідному темпі, і я переконаний − вже нічого не зміниться».

Чи часто доводиться бувати в українських партнерів ?

«Ми буваємо в українських партнерів, українці − бувають у нас. Марцін Герра щотижня розмовляє з паном Іллєю Шевляком, який очолює Координаційне бюро з підготовки та проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу «Євро-2012».

Українська делегація на чолі з Віце-прем’єр-міністром Іваном Васюником приблизно місяць тому з робочим візитом перебувала у Польщі. І ми мали нагоду досить конкретно порозмовляти про те, як проходить підготовка в Україні і в Польщі, які виклики нам ще треба подолати.

І наша співпраця вже набирає обертів. В Україні сталися зміни: замість Національного Агенства у справах підготовки до ЄВРО,  створено Комітет під головуванням пана Шевляка.

Як ми розуміємо, Комітет працює і робота з українського боку проходить безперебійно, що дозволяє так би мовити в режимі он-лайн, співпрацювати з Польщею».

А що на сьогодні найголовніше у підготовці до ЄВРО 2012 ?

«Відомо, що найголовніше для УЄФА − стадіони і летовища. Усі стадіони сьогодні будуються згідно з планом, щоб вони були готові за рік до фіналу європейського Чемпіонату, і тут сумнівів нема.

Якщо йдеться про летовища, то весь час тривають дискусії, зокрема стосовно аеропорту у Вроцлаві. Але, ми також готові на якісь тимчасові розв‘язки, які дозволять вирішити усі завдання з ЄВРО. Ми не переживаємо за той, інфраструктурний бік, − робота триває, її дуже багато, проте завдання розподілені і ситуація знаходиться під контролем.

Ви мене питаєте про червоний колір на карті виконання завдань. Вони, ці кольори, справді інколи з‘являються у рапортах УЄФА, але це вже не та ситуація, яка була на початку роботи над цим проектом».

З готелями у Польщі проблем мабуть не буде, а з автострадами?

«Ні-ні, в Польщі стандарт готелів настільки високий, що коли УЄФА класифікує готель на 5 зірок, так у Польщі цим самим критеріям  відповідають навіть 4 зіркові готелі.

Тому немає проблем з кількістю місць, що їх вимагає УЄФА.

А щодо автошляхів, то так насправді це шанс для усієї Польщі. Це не є потреба, яка виникла безпосередньо через проведення ЄВРО 2012. Існують певні пріоритетні відтинки, на яких ми зосереджуємо усю нашу увагу, щоб вони були готові до Чемпіонату. Це зокрема і та автострада, яка перетинає Польщу із Заходу на Схід − А-4. Є також важлива автострада А-2.

Усе це інвестиції, які не призведуть до негативної думки УЄФА про підготовку Польщі − буде ЄВРО чи не буде. Однак, для нас, для поляків, це повинен бути пріоритет, щоб нарешті ті інвестиції, які роками відкладалися і постійно запізнювалися, завершити до проведення футбольного Чемпіонату. Нам залежить на цьому не через потреби УЄФА, а з точки зору потреб самої Польщі».

Варшава будує євростадіон, яка на сьогодні ситуація з найголовнішим футбольним майданчиком Польщі?

«Ми закінчили перший етап робіт, який полягав на підготовці ґрунту, вбито залізобетонні сваї і вичищено залишки старого Національного стадіону Десятиліття. Цей етап завершився на місяць раніше терміну, у березні. Тому фірма, яка працювала над виконанням першого етапу робіт, почала виконувати початок другого етапу робіт генерального виконавства.

У цей же час ми, − згідно з планом, − оголосили конкурс на генерального виконавця. Ось-ось ми відкриємо конверти з шістьма пропозиціями від консорціумів, які виявили бажання здійснити ІІ етап робіт на Національному Стадіоні у Варшаві».

Так виходить, що немає жодних проблем ?

«Ні, ну скрізь існують виклики. Це не так, що немає проблем, але ми знаємо що діється, знаємо які виклики стоять перед нами, ми знаємо що нас чекає найближчі три роки. Найголовніше, − усім цим управляти. Я переконаний, що у наступні три роки викликів і проблем буде дуже багато. Але, важливо, щоб знати куди йти, до чого прагнути, які існують ризики і який (раптом щось не вдається) існує  аварійний варіант».

Чи то правда, що Вашій команді, яка втілює у життя ЄВРО 2012, криза не перешкодила, а навіть допомогла ?

«Як це не парадоксально, якщо йдеться про Польщу, то криза − як дотепер, − допомагає. Тому, що фірми зараз мають менше роботи, а усі пропозиції на тендерах, проходять сьогодні нижче бюджету.

Якщо казати про стадіони, то є чудова пропозиція на будівництво стадіону у Ґданську. Генеральне виконання цього стадіону закрилося сумою в майже 100 млн. євро. А ми так насправді очікували, що пропозиція складатиме 150 мільйонів євро.

Тому, поки що, жодна приватна інвестиція не опинилася під загрозою даної кризи. Тому, (тьфу-тьфу-тьфу), криза лише допомагає».

Заступник голови Правління Компанії PL.2012 Рафал Каплер нагадав, що через кілька днів президент УЄФА Мішель Платіні прибуде спочатку в Україну, а потім, − 14-16 квітня, і до Польщі.

А вже через кілька днів після цього, відбудеться чергова зустріч польських і українських партнерів, які втілюють у життя проект ЄВРО 2012.

+++

Львів здав екзамен перед УЄФА на відмінно

Дмитро Гаразд

Wz.lviv.ua

09.04.06

Останній екзамен експертам УЄФА Львів здав на відмінно. Перед прийняттям травневого рішення щодо визначення приймаючих міст особливо було відзначено прогрес у будівництві львівського стадіону та підготовку готелів міста.

Фактично було вирішено всі проблемні питання щодо будівництва стадіону − його будують за графіком. Сьогодні на стадіоні розпочато встановлення фундаменту на південній стороні, на 80% встановили фундамент на східній та на 100% на північній трибунах. Як зазначає директор КП “Дирекція з будівництва стадіону” Віталій Сулима, усі фундаментні роботи будуть тривати до 1 червня. Після цього будівництво стадіону вийде у надземний рівень. Тим, хто побував на будівництві, навіть зараз вже не важко уявити, як виглядатиме майбутній стадіон. Сучасна спортивна споруда буде візитною карткою Львова, яка першою зустрічатиме гостей на в’їзді в місто.

Окрім того, Львів надав надійні гарантії фінансування будівництва. Наприкінці березня Львівська міська рада дозволила дирекції з будівництва взяти кредит на суму 300 млн. грн. Міський голова Львова Андрій Садовий підписав меморандум із президентом ФК “Карпати” щодо співпраці у напрямі фінансування будівництва стадіону, а також його використання після побудови. Департамент “ЄВРО-2012” завершив підготовку проекту бізнес-плану використання стадіону після проведення ЄВРО-2012, який підтверджує його рентабельність, а отже, і перспективність. Наразі спільно із європейськими консультантами, які тісно співпрацюють із УЄФА, проводиться робота з оптимізації інфраструктури стадіону для поліпшення його комерційних можливостей. Тим часом, розроблено містобудівний план на розвиток більш ніж 300 га території довкола стадіону. Переважна кількість об’єктів, які планують розмістити на цій території, є інвестиційно-привабливими, що дозволить наповнити міський бюджет.

Зараз повністю витримуються також усі графіки з реконструкції аеропорту “Львів”. З перших днів квітня розпочалася реконструкція злітної смуги, яка триватиме до кінця літа 2010 року. Незабаром буде оголошено конкурс на визначення інвестиційної компанії, яка будуватиме новий термінал. Реконструкція аеропорту дасть можливість збільшити його пропускну здатність (буде збільшена з 520 до 1800 пасажирів на годину).

Особливо приємним для львів’ян стало відзначення рівня готельної інфраструктури міста офіційним туристичним оператором УЄФА компанією TUI travel. “Львів є надзвичайно привабливим туристичним містом з великим потенціалом у секторі готельного господарства. Від часу мого останнього візиту 2007 року місто зробило великий крок у покращенні свого іміджу як туристичного центру”, − такими були враження офіційного представника цієї компанії. На сьогодні TUI travel веде переговори із львівськими готелями та успішно підписує угоди щодо бронювання номерів на період проведення ЄВРО-2012.

“Львів виконує усі свої плани з підготовки до “Євро-2012”. Це також відзначають і експерти УЄФА. Тому Львів має всі шанси на те, щоб у травні стати одним з міст проведення Євро-2012”, − так підсумував підготовку міста віце-прем’єр-міністр Іван Васюник під час останнього візиту до Львова.

+++

Відкритий лист ФК «Карпати»

Fckarpaty.lviv.ua

09.04.09

Міському голові м.Львова

п. Садовому А.І.

Шановний Андрію Івановичу!

Користуючись нагодою, дозвольте засвідчити Вам повагу.

У відповідь на Ваш лист від 06.04.09р., зазначаю:

1. 18.07.2008р. між ТзОВ «КПФ «Карпати» та ТзОВ «ФК «Львів» було укладено Договір, відповідно до якого ФК «Львів» проводив домашні матчі на стадіоні «Україна» у Львові і сплачував ТзОВ «КПФ «Карпати» кошти за надані послуги (підготовку футбольного поля, організацію матчів, компенсацію 50% за електроенергію та воду з розрахунку за місяць, тощо). Починаючи з листопада місяця 2008р., ФК «Львів» проводив розрахунки нерегулярно, із запізненням або взагалі не проводив. Внаслідок цього, на стадіоні «Україна» енергопостачальними організаціями було відімкнене світло, що призвело до перебоїв у системі підігріву поля і суттєвого погіршення якості газону. ТзОВ «КПФ «Карпати» власними коштами було змушене гасити заборгованість та здійснювати повторне підключення. 09 лютого 2009р. на нашу адресу від ФК «Львів» надійшов лист з вимогою розірвати вищевказаний договір. Договір був розірваний в день отримання листа. Станом на сьогодні ФК «Львів» так і не погасив заборгованість перед ТзОВ «КПФ «Карпати». Беручи до уваги такий стан справ, а також те, що практика виступу двох команд на одному трав’яному покритті засвідчила те, що існуючий газон не витримує таких навантажень, − ТзОВ «КПФ «Карпати» на даний момент немає можливості забезпечити проведення матчів ФК «Львів» на футбольному полі стадіону «Україна».

2. Щодо договору оренди нерухомого майна від 20.08.2008р. за адресою: м. Львів, вул. Липова Алея, 5, то відповідно до умов вказаного договору, ТзОВ «КПФ «Карпати» орендує нежитлові приміщення загальною площею 4253,8кв.м., а саме: службовий корпус, склад−магазин, вбиральні, коментаторські трибуни, каси, табло, трансформаторна, котельня, сауна, склад, гараж, навіс, побутові приміщення. Вищевказані приміщення, на виконання умов укладеного договору ТзОВ «КПФ «Карпати» і може надати для потреб територіальної громади м.Львова та укласти відповідний договір.

Футбольне поле не є предметом договору оренди нерухомого майна від 20.08.2008р., а є інженерною спорудою, побудованою виключно ТзОВ «КПФ «Карпати» власним коштом, інтелектуальним потенціалом, власними та залученими силами та засобами. На будівництво даної інженерної споруди (підігрів, дренаж, полив, газон) було витрачено понад 7,5 млн. грн. (на той момент понад 1,5 млн. доларів США), що унеможливлює споживацьке ставлення до цього об’єкту.

3. Звертаю Вашу увагу на те, що ТзОВ «КПФ «Карпати» завжди дотримується досягнутих домовленостей та укладених договорів. В той же час, змушений констатувати факт, що на даний момент положення Попереднього договору, укладеного 21.12.2006р. між Львівською міською радою та ТзОВ «КПФ «Карпати», затвердженого ухвалою сесії №557 від 13.02.07р., не виконуються з Вашого боку. ТзОВ «КПФ «Карпати» привів стадіон «Україна» до вимог Федерації Футболу України та вже 4 рази подавав містобудівне обґрунтування для укладення договору оренди земельної ділянки навколо стадіону «Україна». Львівська міська рада або повністю ігнорує наші звернення, або обмежується відписками.

У зв’язку з вищенаведеним, прошу Вас виконати умови Попереднього договору від 21.12.2006р., ухвали сесій Львівської міської ради №557 від 13.02.2007, №1919 від 10.07.2008, та укласти відповідний договір оренди земельної ділянки для обслуговування спортивного комплексу стадіону «Україна». У противному разі ТзОВ «КПФ «Карпати» не зможе гарантувати підготовку спортивного комплексу стадіону «Україна» як тренувального центру ЄВРО-2012.

З повагою, Почесний президент ФК «Карпати» Димінський П.П.

Довідка

6 квітня Львівська міська рада звернулася до почесного президента ТзОВ «КПФ «Карпати» Петра Димінського з проханням надати ТзОВ «ФК «Львів» можливість проведення матчу з командою «Металург» (Донецьк) на стадіоні «Україна» 11 квітня цього року.

Текст відкритого листа подаємо у повному обсязі:

«Шановний Петре Петровичу!

Користуючись нагодою, дозвольте засвідчити Вам повагу.

До Львівської міської ради звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Футбольний клуб «Львів» з клопотанням про надання стадіону «Україна» для проведення календарних домашніх матчів Чемпіонату України з футболу серед команд Прем’єр-ліги.

Беручи до уваги важливість завдань, які стоять перед Львівською міською радою щодо забезпечення створення належного іміджу міста Львова, особливо в контексті підготовки до проведення матчів Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році, просимо Вас надати ТзОВ «ФК «Львів» можливість проведення матчу з командою «Металург» (Донецьк) на стадіоні «Україна» 11 квітня 2009 року.

Така позиція ТзОВ «КПФ «Карпати» відповідатиме умовам договору оренди стадіону «Україна», укладеного 20.08.2008 року, за умовами якого ТзОВ «КПФ «Карпати» зобов’язується надавати споруди стадіону «Україна» для потреб територіальної громади м. Львова.

Крім того, зазначений договір містить положення про обов’язок ТзОВ «КПФ «Карпати» укласти договір суборенди з ФК «Львів» для проведення навчально-тренувальних зборів і змагань.

Прошу Вас уважно розглянути наше звернення та в найкоротші терміни надати позитивну відповідь».

+++

Олександр Тарута заперечив чутки про банкрутство „Азовінтексу”

Galinfo.com.ua

09.04.09

Генеральний директор ТОВ «ПБП «Азовінтекс» Олександр Тарута не підтвердив чутки про банкротство компанії. „Є багато всякої інформації, я такого ще не чув. Про Україну теж кажуть, що вона банкрот, але вона живе та розвивається”, − сказав сьогодні під час свого візиту до Львова Олександр Тарута.

Зараз компанія „Азовінтекс” кредитує будівництво стадіону у Львові до Євро-2012 і готова в такий спосіб працювати і під час реконструкції аеропорту. „Що стосується кредитування, то ми до цього готові і зазвичай так і працюємо, це нормальний процес”, − зазначив Олександр Тарута.

Нагадаємо, що сьогодні під час засідання сесії Львівської міської ради депутат Василь Попович попросив міського голову Андрія Садового підтвердити або ж заперечити інформацію про банкрутство «Індустріального союзу Донбасу», однією зі структур якого є компанія «Азовінтекс».

+++

К Евро-2012 Одесский аэропорт реконструируют по «экономному варианту»

Viknaodessa.od.ua

09.04.09

Одесские городские власти намерены продлить срок разработки договора с инвестором реконструкции Международного аэропорта «Одесса» до 30 апреля. Об этом заявил сегодня мэр Эдуард Гурвиц.

Он также сообщил, что УЕФА рекомендовала в условиях кризиса перейти к более экономным вариантам реконструкции аэропортов. Мэр подчеркнул, что это касается не только одесского предприятия. Поэтому, очевидно, реконструкция будет вестись в два этапа: в первую очередь, будут выполнены работы по обеспечению посадки самолетов к Евро-2012, во вторую — те, которые занесены в план реконструкции предприятии. Также он отметил, что в договоре с инвестором есть еще ряд недоработанных условий, поэтому срок подготовки документа продлевается.

Напомним: победителем конкурса по определению стратегического инвестора по реконструкции аэропорта стало ООО «Гепард плюс». В реконструкцию инвестор намерен вложить 265 миллионов долларов.

Справка. Основные сооружения Международного аэропорта «Одесса» (МАО) возведены в 1960-1961 гг. В 1982-м был построен грузовой терминал. Суммарная пропускная способность аэровокзального комплекса − 400 пассажиров в час. Предприятие обеспечивает полеты воздушных судов около 20 отечественных и зарубежных авиакомпаний в 60 стран мира. По частоте и количеству вылетов Одесский аэропорт занимает второе в Украине место — после Бориспольского аэропорта (Киевская область).

Аэропорт располагается на земельном участке площадью 570,8 га. В 2007 г. балансовая прибыль предприятия составила 18 млн. 344,3 тыс. грн., что на 61% больше, чем в 2006-м. В прошлом году аэропортом было реализовано услуг на сумму 66 млн. 587 тыс. грн. Рентабельность составила 23,5%. МАО сертифицирован как аэропорт I категории ИКАО.

+++

Облсовет и Минтранс вместе подготовят луганский аэропорт к Евро-2012

Oblrada.lg.ua

09.04.09

Проект соглашения между областным Советом и Министерством транспорта и связи Украины о реконструкции объектов аэродромного комплекса ЛОКП «Международный аэропорт «Луганск» рассмотрели на заседании постоянной комиссии облсовета по вопросам промышленной политики, предпринимательства, экологии и жилищно-коммунального хозяйства.

Согласно документу, объекты аэродромного комплекса ОКП, перечень которых определят специалисты профильных управлений Совета и облгосадминистрации, будут реконструироваться за счет денег из государственного бюджета в рамках подготовки к чемпионату Европы по футболу в 2012 году. Речь идет, в основном, о взлетно-посадочных полосах, рулевых дорожках… Предполагается, что по завершении их модернизации эти объекты перейдут в госсобственность.

Обсуждая проект, депутаты настаивали на том, что в соглашении необходимо указать конкретные объемы всех реконструкционных работ, чтобы результат максимально соответствовал потребностям региона и стандартам качества.

Еще раз отметим: некоторые объекты аэродромного комплекса будут переданы в государственную собственность лишь после окончания реконструкции. Но областное коммунальное предприятие «Международный аэропорт «Луганск» и в дальнейшем сможет использовать аэродромный комплекс, арендуя его на безоплатной основе.

Планируется, что более детально проект соглашения с внесенными в него дополнениями будет рассмотрен на пленарном заседании предстоящей сессии Луганского областного Совета.

+++

Підготовка до приватизації Дніпропетровського аеропорту відбувається за графіком − мер міста

УНІАН

09.04.09

Підготовка до приватизації Дніпропетровського аеропорту на відкритому аукціоні, запланованому на червень поточного року, відбувається за графіком.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні на прес-конференції повідомив міський голова Дніпропетровська Іван КУЛІЧЕНКО.

За його словами, є наказ ФДМУ здійснити інвентаризацію майна аеропорту, оголошено тендер на підбір експертів за акціями ВАТ «Дніпроавіа». Водночас І.КУЛІЧЕНКО зазначив, що переможець майбутнього продажу Дніпропетровського аеропорту «поки що на 100% невідомий».

Мер міста зазначив, що план реконструкції узгоджено, затверджено і прийнято інспекторами УЄФА. Водночас він наголосив, що Дніпропетровський аеропорт без реконструкції використовувати під Євро-2012 неможливо.

«Зараз потрібні гарантії на терміни реконструкції. Гарантії групи «Приват», яка володіє частиною акцій «Дніпроавіа», є», − сказав І.КУЛІЧЕНКО і додав, що попередня оцінна вартість реконструкції аеропорту становить 1,25 млрд. грн.

+++

Дніпропетровськ залучить готельний персонал із Голландії та ФРН для обслуговування туристів під час проведення Євро-2012

УНІАН

09.04.09

Дніпропетровськ залучить готельний персонал з Голландії та Німеччини для обслуговування туристів під час проведення в місті матчів чемпіонату з футболу Євро-2012. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив міський голова Дніпропетровська Іван КУЛІЧЕНКО.

Як передає кореспондент УНІАН, за його словами, сьогодні представник управління Дніпропетровської міськради з питань проведення Євро-2012 перебуває в Амстердамі, де буде підписано договір із голландськими освітніми фірмами про підготовку фахівців із Голландії та Німеччини для роботи в дніпропетровських готелях з іноземними туристами.

І.КУЛІЧЕНКО зазначив, що Дніпропетровську складно знайти фахівців для обслуговування гостей готелів рівня 5 зірок зі знанням іноземних мов.

За словами мера Дніпропетровська, на сьогоднішній день, швейцарська компанія TUI Travel Plc підписала контракти з 11 готелями міста на розміщення вболівальників і гостей під час фінальних матчів чемпіонату з футболу Євро-2012.

Делегація інспекторів УЄФА і представників TUI Travel Plc відвідала Дніпропетровськ 24-25 березня 2009 р.

+++

Стеценко: Сезон для «Днепра» − провальный

Александр Дювбаков

Turnir.com.ua

09.04.09

8 апреля генеральному директору ФК «Днепр» Андрею Стеценко исполнилось 43 года. Накануне дня рождения корреспондент turnir.com.ua успел пообщаться с гендиректором на не самые приятные темы. Тем более, что проблемных вопросов в клубе накопилось множество.

«Днепр» в прошедшем туре уступил в гостях в драматической игре харьковскому «Металлисту» − сопернику, безусловно, принципиальнейшему. Результат игры закономерен? Чем она вам понравилась, а чем − нет?

На мой взгляд, результат игры, также как и в Донецке против «Шахтера», не закономерен. По уровню продемонстрированной игры мы должны были играть минимум вничью с «Металлистом». Если бы не досадное, но справедливое, удаление нашего вратаря Евгения Боровика в конце первого тайма, команда вполне могла рассчитывать на то, чтобы завоевать одно очко в игре с принципиальным конкурентом. По игре своим соперникам «Днепр» ничем не уступал, а во втором тайме в некоторых аспектах даже превосходил, играя в меньшинстве.

Мне понравилось то, что футболисты «Днепра» в очень трудной ситуации: оставшись вдесятером, проигрывая 1:3 не дрогнули, собрались и во вторые 45 минут показали хороший футбол. Было создано несколько шансов чтобы забить, но, к сожалению, мы сумели реализовать лишь один момент − когда забил со штрафного Ротань. Уверен, если наши футболисты в оставшихся 8 играх проявят такое же желание, стремление, волю, то за набором очков дело не станет.

Не понравился итоговый результат не в нашу пользу.

Руководство клуба верит в то, что под руководством Владимира Бессонова «Днепр» сможет в дальнейшем расцветать и прогрессировать?

Если бы мы в это не верили, то нынешний главный тренер уже не работал бы с коллективом. Что касается вероятной замены Владимиру Бессонову, об этом речи пока не ведем.

В плане достижения высокого результата на нынешнем сезоне для «Днепра» можно поставить «крест»?

Отнюдь, я так не считаю. Конечно, выполнить задачу занять место не ниже 2-го в таблице, которая ставилась в начале сезона, нам уже не удастся. Соответственно, стартовать осенью в квалификационном раунде Лиги Чемпионов нам будет не суждено. По крайней мере, в этом году. Но на место в Лиге УЕФА, как со следующего сезона будет называться облюбованный нами Кубок УЕФА, мы всерьез рассчитываем. Все в наших руках и ногах. Тем более, что на финише чемпионата нас ждут игры именно с главными конкурентами за эти места − «Ворсклой», запорожским и донецким «Металлургами».

Вы сказали, что в начале сезона перед командой ставилась задача, занять место не ниже второго, сейчас, после серии неудачных игр, особенно на своем стадионе, мы понимаем, что займем место в десятке…Ваша реакция на такое выступление команды?

Конечно, уже сейчас можно и нужно говорить о том, что сезон для «Днепра» оказался крайне не удачным. В этом контексте нужно упомянуть не только украинскую премьер-лигу, но и два кубка − УЕФА и Украины. Обиден вылет от таких команд, как «Беллинцона» и представитель первой украинской лиги «Александрия», которым мы уступили на ранних стадиях этих турниров. Так что, не зависимо от финиша в премьер-лиге, сезон «Днепру» не удался.

Какие шаги, а главное, когда руководство «Днепра» планирует предпринять, для того, чтобы команда вышла из пике, и пошла на улучшение результатов?

Эти шаги мы уже делаем: вводим состав молодых перспективных футболистов; пробуем их на разных позициях, с целью выявить, где именно они могли бы принести максимальную пользу. Фактически ни одной игры мы не провели одинаковым составом, все время находимся в поиске. Я не говорю, что это есть хорошо, ведь залогом хороших результатов на долгие годы является именно стабильность основного состава. Методом проб и ошибок мы, уверен, придем к лучшему результату.

Кадровый потенциал «Днепра» способен решать поставленные задачи или клуб нуждается в существенном усилении?

Думаю, да. Те футболисты, которые есть у нас в наличии, во-первых, позволяют нам с оптимизмом смотреть в будущее, а во-вторых, занимать гораздо более высокое место, чем на данный момент.

Можете предположить, как для «Днепра» сложится игра с прямым конкурентом за место в Лиге УЕФА полтавской «Ворсклой», ведомой бывшим игроком днепропетровской команды Николаем Павловым?

Эта игра для нас очень важна. «Ворскла» опережает «Днепр» в таблице на 8 очков, и в случае победы мы ликвидируем часть преимущества полтавчан, чем существенно обострим борьбу за место в зоне еврокубков.

«Днепр» наконец одержал долгожданную победу на родной арене над «Карпатами», добыв три очка в добавленное время. Это был фантастический по накалу матч. Хорошую игру днепряне показали в Харькове, но все же уступили «Металлисту»…Не попадет ли команда снова в психологическую яму в связи с последней неудачей, которой по игре могло не быть?

Я этого не боюсь: у нас в составе опытные футболисты, которые наоборот должны завестись, разозлиться и выдать результат с «Ворсклой». Футболисты могут попасть в психологическую яму, если потерпят разгромное поражение, или если при явном преимуществе не смогут обыграть аутсайдера. Поражение «Металлисту», который уже несколько сезонов подряд доказывает, что является грозной силой в премьер-лиге, не должно являться ударом.

Хотелось бы, чтобы команды уровня «Ворсклы» «Днепр» обыгрывал не в драматических играх на последних минутах, а в основное время за счет своего более высокого класса.

+++

Днепропетровский аэропорт не готов принимать гостей Евро-2012

Дарья Перебейнос

New-most.info

09.04.09

 По словам мэра Днепропетровска Ивана Куличенко, на данный момент днепропетровский аэропорт не готов принимать гостей Евро-2012.

Об этом на пресс-конференции сообщил мэр Днепропетровска Иван Куличенко 9 апреля.

«Днепропетровский аэропорт 2-й после киевского «Борисполя», как по перевозкам, так и по качеству и количеству обслуживания людей. А вот, что касается возможности его использования во время Евро-2012, − это не возможно, так как у него недостаточная пропускная способность. Тем не менее, план реконструкции согласован и утвержден и уже принят инспекторами УЕФА. Теперь нужны определенные гарантии, что работы будут выполнены в срок. Гарантию можно получить только после окончания тендерных процедур и объявления победителя конкурса», − сказал Иван Куличенко.

По словам мэра Днепропетровска, запорожский аэропорт при проведении Евро-2012 станет резервным вариантом.

«Мы подписали договор с Запорожьем, поэтому 2-мя аэропортами − одним основным, одним резервным − мы сможем принимать гостей Чемпионата. При этом необходимо еще произвести закупку авиационного оборудования и реконструкцию взлетной полосы», − сказал Иван Куличенко.

Как ранее сообщало ИА «НОВЫЙ МОСТ», 3 апреля в Днепропетровске с визитом побывал инспектор УЕФА по стадионам Питер Хемпстон. В ходе проверки гость остался доволен взлетной полосой и пропускной способностью аэропорта, подходящей для приема иностранных гостей Евро-2012.

Підписатися на новини