Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
Стадіон у Гданську до Євро-2012 будуватиме польсько-німецько-австрійський консорціум
УНІАН
30.03.09
Тендер на виконання головних будівельних робіт з будівництва у Гданську стадіону для проведення матчів чемпіонату Європи з футболу 2012 року виграв польсько-німецько-австрійський консорціум.
Як повідомляє Pl2012, стадіон будуватимуть Hydrobudowa Polska, Hydrobudowa 9, Alpine Bau Deutschland (Берлін), Alpine Bau Gmbh (Австрія, Alpine Construction Polska.
Відповідний протокол підписав президент Гданська Павел АДАМОВІЧ.
За його даними, консорціум оцінив свої послуги у близько 120 млн. доларів.
Контракт на будівництво стадіону буде підписано, якщо жоден з учасників тендеру у найближчі 10 днів не оскаржить його результатів.
Довідка УНІАН. Перший етап будівництва стадіону у Гданську до Євро-2012 розпочався наприкінці минулого року.
Гданська арена, довжина якої становитиме 227 метрів, ширина − 194 м, а висота − 45 метрів, має бути споруджена до 2011 року. Стадіон розрахований на 44 тисячі глядачів, в тому числі 1500 місць передбачено для VIP-гостей.
Гданськ є одним із 4 основних міст в Польщі, що прийматимуть матчі Євро-2012.
Раніше повідомлялось, що загальна вартість будівництва стадіону становитиме понад 200 млн. доларів (без податків).
+++
U-19: поразка від «трикольорових»
Костянтин Паткевич
Ffu.org.ua
30.03.09
Україна (U-19) − Франція (U-19) − 0:2
Голи: 0:1 (39), 0:2 (75).
Україна: Базилевич, Кушніров, Петров, Парцванія, Бутко, Єременко (Шевчук, 63), Шахов (Білий, 46), Карноза (Морозенко, 46), Гармаш, Каверін, Коркішко.
Невикористані можливості
У понеділок, 30 березня, юнацька збірна України, яка готується до «домашнього» Євро-2009, провела у Маріуполі перший з двох запланованих спарингів із французькими однолітками. За словами наставника української команди Юрія Мороза, результат зустрічі є цілком закономірним. «На відміну від суперників, ми свої моменти змарнували, за що й були покарані», − зазначив він. Відкривши рахунок наприкінці першого тайму, «трикольорові» закріпили успіх незадовго до фінального свистка, вдало виконавши штрафний удар.
Розбалансованість складу
«Французька команда перемогла, перш за все, завдяки мобільності, котрої нам, на жаль, не вистачало. Далася взнаки розбалансованість складу, адже хлопці прибули до збірної з різним рівнем фізичної готовності», − зауважив наставник «синьо-жовтих», який у другому матчі планує вдатися до кадрових перестановок. У вівторок українці проведуть тренування і теоретичне заняття, аби якнайкраще підготуватися до повторної зустрічі, що її 1 квітня знову прийматиме «Західний» − один із стадіонів, задіяних у Євро-2009 (U-19).
+++
Компанія «Будініціатива» завершила оздоблювальні роботи Південної трибуни спорткомплексу «Металіст»
Володимир Фоменко
Укрінформ
31.03.09
Компанія «Будініціатива», що входить до групи «Макрокап», повністю завершила оздоблювальні роботи Південної трибуни спорткомплексу «Металіст». Про це кореспондентові УКРІНФОРМу повідомив директор компанії Микола Чайковський.
За його словами, виконані роботи отримали високу оцінку з боку замовника − компанії «Металіст-Арена», що входить до холдингу DCH відомого українського бізнесмена Олександра Ярославського.
«Південна трибуна стала справжньою прикрасою спорткомплексу, в чому пересвідчилися десятки тисяч уболівальників. Ми задоволені результатом і вважаємо, що висока оцінка з боку замовника дає нам підстави розраховувати на продовження робіт на цьому об'єкті», − зазначив М.Чайковський.
Компанія встановила на Південній трибуні близько 1800 кв. м засклення і 1600 кв. м фасаду, що вентилюється з композитних панелей.
«Будініціатива» дістала право стати виконавцем цих робіт на тендері, який весною минулого року провела компанія «Металіст-Арена». Загальна сума контракту становила понад 6 млн грн.
ТОВ «Будініціатива» засноване у 2003 році, входить до групи «Макрокап», спеціалізується на виготовленні та встановленні фасадних систем.
+++
УЕФА подписывает договоры с одесскими отелями
Timer.od.ua
30.03.09
Представители немецкой туристической фирмы Tui Travel подписали в Одессе ряд договоров с местными отелями.
Как сообщает управление информации городского совета, между Tui Travel и УЕФА в январе текущего года было заключено соглашение, согласно которому компания имеет право на бронирование и продажу номеров для болельщиков в принимающих Евро-2012 городах Украины и Польши.
Представители организации разделились на две группы: одна посетила Киев, Львов и Одессу, другая − Харьков, Донецк и Днепропетровск.
В Одессу прибыли Адам Крчук и Полина Донева, цель визита которых − ознакомление представителей отелей с требованиями УЕФА, целевыми группами, которые будут размещаться в гостиницах, и непосредственно с договором, который предлагает подписать компания.
25 марта состоялась встреча представителей фирмы с заместителем городского головы Михаилом Кучуком и представителями городского совета, после чего на специальном семинаре-презентации были освещены условия, на которые опирается фирма Tui Travel в процессе размещения туристов.
В ходе первого тура индивидуальных переговоров с представителями отелей Одессы, прошедшего после семинара, были уточнены все необходимые рабочие детали. Так, все 50 представителей отелей Одессы, присутствовавших на переговорах, согласились с обязательным требованием о предоставлении не менее 65% мест для резерва под болельщиков УЕФА, больше половины участников переговоров было готово предоставить более 90% мест, а некоторые даже 100%.
Все руководители гостиниц изъявили желание сотрудничать с Tui Travel, а порядка десяти сразу подписали договор.
Были проведены переговоры и с представителем пассажирского терминала Одесского торгового порта, в ходе которых обсуждалась возможность привлечения плавучих круизных лайнеров для размещения болельщиков.
Адам Крчук заметил, что Tui Travel заинтересовано в такой возможности, что компания обладает связями с владельцами судов и может самостоятельно провести переговоры. Важно заметить, что представитель порта заявил о технической возможности размещения до 5 круизных лайнеров в Одесском морском торговом порту и отметил готовность порта принять эти лайнеры.
Согласно требованиям УЕФА в Одессе болельщикам должно быть предоставлено 1800 пятизвездочных мест, 1400 категории 4-х звезд, и порядка 200 мест категории 3-х звезд, которые перекрываются в разы. Для тех людей, которые просто посетят Одессу в рамках проведения Евро-2012, также будет достаточное количество мест для размещения. Следует отметить неоспоримое преимущество Одессы как курортного города, ежегодно принимающего до миллиона туристов, для которых не возникает никаких проблем с размещением.
В ближайшую неделю ожидается повторный визит представителей Tui Travel, которые планируют завершить процесс заключения договоров с одесскими отелями.
+++
Міліціонери Донеччини теж радіють чемпіонату з футболу
Ngo.donetsk.ua
30.03.09
До чемпіонату Європи з футболу серед юніорів Євро-2009 в Маріуполі створять центр з безпеки гостей і учасників турніру, до складу якого крім співробітників правоохоронних органів увійдуть і волонтери, всього 450 чоловік. Про це повідомив головний міліціонер Маріуполя Євгеній Коняшко під час семінару-тренінгу, що відбувся, в рамках підготовки Євро-2009.
Начальник міськуправління міліції також повідомив, що до відкриття чемпіонату для співробітників міліції придбають триста комплектів нової форми, відновлять засоби зв'язку і в розпорядження правоохранителей поступлять п'ять додаткових автомобілів.
«Машини Державтоінспекції цілодобово супроводжуватимуть команди учасників турніру, і за кожною командою буде додатково закріплений офіцер зв'язку і перекладач», − сказав Євгеній Коняшко.
Нагадаємо, чемпіонат Європи по футболу серед юніорів Євро-2009 відбудеться з 21 липня по 2 серпня. Ігри в Маріуполі пройдуть 21, 24 і 27 липня. Також заплановане проведення одного з півфіналів 30 червня.
+++
Культурна Україна і Євро 2012
Майданюк Валерій
Gart.org.ua
30.03.09
Сьогодні Україна активно намагається підготуватися до проведення «Євро 2012». З великими труднощами, але проектуються та будуються стадіони, аеропорти, готелі, ремонтуються дороги відновлюється і створюється вся необхідна інфраструктура держави. Як запевняють політики та експерти наша держава підготує та проведе гідно чемпіонат Європи з футболу.
Проте, якщо інфраструктуру все таки підготують, то чи будуть готовими самі українці зустріти сотні тисяч іноземців гостинно і достойно? Адже іноземні туристи і футбольні фанати не приїдуть на один футбол, а захочуть відвідати українські музеї, театри, клуби, пляжі, визначні місця, їздитимуть нашим громадським транспортом, та користуватимуться нашим сервісом. І всюди вони спілкуватимуться з українцями, з найрізноманішими. Від цих вражень залежить чи приїдуть вони знову в Україну, як розкажуть про нас друзям і знайомим, чи захочуть мати тут бізнесові справи чи проводити відпочинок і чи побажають громадяни ЄС мати таких нових співвітчизників.
А як вони нас сприймуть залежить від нас самих, і тут нам варто задуматися над культурою та вихованістю насамперед наших міліціонерів, водіїв та кондукторів громадського транспорту, таксистів, продавців магазинів, охоронців, усіх працівників які забезпечують державний сервіс і безпеку, та є обличчям держави. З ними насамперед спілкуватимуться європейські туристи і звичайно, будуть вражені.
Наші працівники міліції, а саме даішники та патрулі практично зовсім не знають англійської та іноземних мов, відомі своїм хамством, використанням нецензурної лексики, хабарництвом, здирництвом, нечемністю. Європейці знають зовсім інших поліцейських і по іншому їх сприймають. Зустріч чи розмова з нашою міліцією їх шокує. Відомо багато випадків коли міліціонери намагалися «підзаробити» на іноземцях. Недавно було звільнено цілий підрозділ правоохоронців аеропорту «Бориспіль», за крадіжки багажу пасажирів, в зв’язку з тим, що в адміністрацію поступило кілька тисяч скарг! До речі в тому ж Борисполі один громадянин продавав туристам квитки на Хрещатик всього за 15 євро. Дуже «чемними» та «виваженими» є співробітники «Беркута», «Титана» та інших подібних служб, яких цілком можливо поставлять охороняти масові заходи.
Особливо небезпечними для європейців будуть водії маршруток та трамваїв, що вміють неперевершено лаяти на весь салон пасажирів та водіїв автомобілів у «пробках». Звернутися за інформацією до таких водіїв означає в половині випадків бути облаяним чи виставленим дурнем (відповіді типу «що читати не вмієш?!» або «я везу придурка, а йому моя сигарета заважає!» Сама українська маршрутка в час пік, для європейця вже є чимось жахливим.
У трамваях та тролейбусах ситуація так само жахлива. Взагалі, мабуть у нас ніхто так не матюкається як жінки-водії трамваїв.
В Європі мабуть, ніхто не знає такої національної валюти як «цукерочка», якою дають здачу покупцям в кіосках та магазинах. Досі, в магазинах існує явище обдурювання клієнтів на кілька грам-копійок (цукерок).
Щодо тактовності та ввічливості, то тут також залишається бажати кращого охоронцям фірм, клубів, супермаркетів і навіть оперних театрів, які часто розмовляють та ведуть себе так, наче охороняють в’язниці, а усі відвідувачі в них − рецидивісти.
На сьогодні в Україні ніхто не ставить питання підняття етичного рівня вищеназваних трудових категорій, не ведеться навчання працівників англійської мови, не приділяється належної уваги викоріненню хабарництва, хамства, безкультурщини на цих рівнях та сферах. Якщо у секторі приватного бізнесу багатьох працівників сервісу все таки, в більшості випадків, навчили етики поведінки з клієнтами, то практично у всіх державних галузях ситуація просто жахлива.
Зараз Україна має завдання значно важливіші. Проте, якщо не усунути ці проблеми, не боротися з цим різними способами (від звільнень та штрафів до багатократних підвищень зарплат) може серйозно і надовго постраждати міжнародний імідж держави та нації, що потім проявиться в економічних, а може і в політичних показниках.
+++
«Азовінтекс» виконуватиме роботи з реконструкції аеродромної частини аеропорту «Львів»
Loda.gov.ua
30.03.09
Львівщина готується до Євро-2012
Міністерство економіки України погодило єдиним виконавцем робіт з реконструкції ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» (аеродромна частина) компанію «Азовінтекс».
Таке рішення вмотивовано насамперед досвідом компанії «Азовінтекс» та наявністю у неї найсучаснішої техніки. Важливим також є той факт, що роботи з реконструкції здійснюватимуться трудовими ресурсами Львівщини − понад 500 осіб області зможуть працювати під час реалізації проекту.
Нагадаємо, проект з реконструкції аеродромної частини ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» розроблено інститутом «Украеропроект», а його кошторисна вартість становить 690 млн грн.
+++
Украинские фанаты могут не попасть на стадионы во время Евро
Komitet12.org.ua
31.03.09
Украинские фанаты, профессионально поддерживающие клубы в фан-секторах стадионов, могут и не попасть на матчи Евро− 2012 − считает лидер днепропетровского фан-движения Dnepr-ultras Евгений Переверзев. Это объясняется огромным ажиотажем и высокими ценами на билеты футбольного чемпионата Европы. Поэтому украинским фанатам − профессионалам прийдется смотреть матчи Евро− 2012 разве что на фан-зонах. Несмотря на это, лидер Dnepr-ultras уверен, уровень украинского фанатизма растет. «Мы все равно будем стараться, чтобы пел весь стадион «Днепр-арена». Последняя акция, проведенная нами в городе вместе с болельщиками львовских «Карпат», когда перед матчем более тысячи фанатов прошли маршем по городу, продемонстрировала, что мы можем болеть организованно, без эксцессов, дисциплинированно. Этот марш стал небольшим учением для нашей милиции, потому что во время Евро-2012 болельщиков будет в городе в три раза больше и никто не будет предупреждать правоохранительные органы о своих маршрутах и планах. Поэтому наш марш стал своеобразной репетицией и для местной милиции» − говорит Е.Переверзев.
+++
«Прикарпаття» врятували. Чи надовго?
Андрій Менів
Turnir.com.ua
31.03.09
Івано-Франківське «Прикарпаття», над яким ще минулого тижня навис домоклів меч, схоже, таки вдалося врятувати завдяки зусиллям міської влади. Обласна влада наразі відвернулася від футбольного клубу...
Ситуація складається таким чином, що «Прикарпаття», яке існує виключно на бюджетні кошти, одержало на цей рік тільки 600 тисяч гривень виключно від Івано-Франківської міськради. «На такі гроші зараз живуть наші провідні аматорські команди області, − зазначає президент клубу Анатолій Ревуцький. − В минулому році на клуб у бюджеті області було закладено 500 тисяч гривень. Нам було обіцяно, що в цих межах буде збережено бюджет і на 2009-й рік. Але, у кінцевому результаті, нас просто викреслили зі списку, маю на увазі клуб. І це при тому, що в статуті клубу стоїть печатка Облдержадміністрації, яка є співзасновником клубу».
За словами мера Івано-Франківська та голови ради засновників клубу Віктора Анушкевичуса фінансування ФК «Прикарпаття» цілком не відповідає нинішнім запитам команди. В бюджеті-2009 на утримання і розвиток клубу передбачено лише 600 тисяч гривень, при мінімальних його потребах − 3,5 мільйони. «Сподівання на фінансову підтримку футболістів зі сторони інших засновників, зокрема − обласної влади наразі, не виправдались. − розповів Віктор Анушкевичус. − Тому утримання футбольної команди лягло на плечі міської ради. Як наслідок, на сьогодні виникла проблема з виплати заробітної плати футболістам та тренерам команди».
За словами президента ФК «Прикарпаття», чи не останньою краплею у чаші терпіння клубу стала нещодавня інформація про те, що депутати Калуської міськради визнали за потрібне перерахувати з міського бюджету 3 мільйони гривень на підтримку футбольного клубу... «Карпати» (Львів). «Спочатку я не повірив у це, адже це рішення не просто абсурдне, а взагалі нереальне, − обурено зауважує Анатолій Ревуцький. − Але з різних джерел ця інформація і справді підтвердилася. Звісно ж, я щиро бажаю успіху львівським «Карпатам», адже справді за них вболіваю. Але хотів би побачити, щоби якась львівська міськрада проголосувала за підтримку ФК «Прикарпаття». У цьому і парадокс: якщо Калуш знаходить три мільйони гривень на підтримку футболу львівських «Карпат», чому ж Івано-Франківськ не може знайти коштів на свою професійну команду?».
Словом, питання про фінансування клубу зусиллями виключно міської влади вдалося відтермінувати. Та чи надовго вистачить цих потуг? Наразі «Прикарпаття» готується до виїзного матчу 21-го туру проти сімферопольского «ІгорСервісу», який відбудеться 4 квітня. А перший домашній поєдинок цього року прикарпатці проведуть вже 10 квітня. В цей день до Івано-Франківська завітає алчевська «Сталь».
+++
Футбол наш − позор наш. И не по вине футболистов
Sev.gov.ua
30.03.09
Свою первую официальную домашнюю игру второго круга Чемпионата по футболу среди украинских команд первой лиги ПФК «Севастополь» провел… в Бахчисарае. «Родные» стены оказались не слишком-то родными. Счет 0-0, скорее, на пользу гостям − Алчевской «Стали». Почему наши футболисты не играют в Севастополе? Об этом в понедельник, 30марта, шла речь на аппаратном совещании в городской государственной администрации.
«И в Бахчисарае могли не сыграть, − отметил на аппаратном совещании Сергей Куницын, − мне пришлось созваниваться и упрашивать председателя Федерации футбола Григория Суркиса. Поле в Бахчисарае немногим лучше того, что на «Севморзаводе». Но там хоть играть и разрешено, и можно. У нас в городе вообще нет ни одного стадиона! И на реконструкцию «Горняка» горсовет ни копейки не выделил. Но задача − этот стадион к лету построить. Нормальный, современный, удобный, наш − городской».
На аппаратном совещании прозвучала информация-напоминание о сборе общественных средств на закупку футбольного поля. Пока собрано 12 000 гривен. «Застрельщиками» стали севастопольские педагоги. От имени всех учителей начальник управления образования и науки Николай Чербаджи призвал горожан, бизнесменов, предпринимателей, всех любителей футбола принять самое активное участие в акции. «Никто никого не заставляет, − заявил Николай Чербаджи, − и не о тысячах речь идет. Кто сколько сможет: 5, 10 гривен − пожалуйста. Но всем миром − стадион построим, и поле современное купим. У нас в Севастополе на весенних каникулах проходил традиционный детский футбольный турнир. 52 команды участвовали. Дети били себе ноги на школьных стадионах − стыд и позор − в Севастополе футбольных полей нет!»
Председатель Севастопольской городской государственной администрации Сергей Куницын напомнил, что работы на «Горняке» не прекращаются ни на день. «Стадион, верю, построим, − считает глава города. − Но пока наш футбол − наш позор. И не по вине футболистов».
+++
Євро 2012 відкриває небо над Львовом
City-adm.lviv.ua
31.03.09
ЄВРО 2012 відкриває небо над Львовом. Німецький авіаперевізник Lufthansa − один з провідних у Європі − відкрив щоденні рейси зі Львова до Мюнхена. Мюнхен в свою чергу є вузловим аеропортом авіакомпанії і може забезпечити транзит пасажирів зі всього світу.
Зростання кількості туристів до Львова позитивно вплинуло на розвиток міжнародних авіасполучень. «Авіакомпанії розуміють, що проведення у Львові ЄВРО 2012 привертає увагу як звичайних туристів так і світового бізнесу. Відкриттям рейсів вони відповідають на потреби ринку», − розповідає директор департаменту «ЄВРО 2012» Львівської міської ради Олег Засадний. За його словами, авіа-бум Львова відбудеться в найближчі кілька років.
«Протягом минулого року з'явилося три важливих міжнародних авіарейси зі Львова. Таким чином, Львів кожного дня стає все відкритішим для світу», − прокоментував він.
Довідка
З 11 липня минулого року авіакомпанія «Візз Ейр Україна» розпочала рейси зі Львова до Дортмунда та Лондона (Лутон). Авіакомпанія Карпаейр, використовуючи авіа-вузол у румунському місті Тімішуара, з'єднує Львів із більшістю італійських міст, німецькими містами Дюссельдорф, Мюнхен та Дрезден, грецькими Афінами, а з минулого року із Салоніками. Прямі рейси зі Львова виконує польський «LOT» та Австрійські авіалінії. Міжнародні рейси зі Львова здійснюють і українські авіакомпанії МАУ та Аеросвіт, а також місцева авіакомпанія «Львівські авіалінії».
Протягом двох минулих років кількість туристів до Львова зросла на 40%. Станом на сьогодні зі Львова відбувається 45 міжнародних рейсів.