Євро-2009 (U-19): переймаємо європейський досвід

Підготовка до фінального турніру першості Європи-2009 серед 19-річних, який пройде влітку цього року в Донецьку й Маріуполі, виходить на завершальний етап. Ударними темпами розвивається необхідна для проведення змагань інфраструктура, триває процес формування волонтерських груп, реалізується маркетингова програма.

Очікування рекордів

Не секрет, що УЄФА очікує від українського турніру небувалого успіху. Адже влада Донецького регіону обіцяє забезпечити рекордну відвідуваність матчів. Планується, що поєдинки Євро-2009 (U-19) безпосередньо на стадіонах подивиться близько 200 тисяч уболівальників. Для порівняння: минулорічний європейський чемпіонат серед 19-річних у Чехії зібрав на аренах 45-тисячну аудиторію. А найбільша на сьогоднішній день відвідуваність була зафіксована два роки тому в Австрії: на 15 поєдинках Євро-2007 (U-19) побувала 71 тисяча глядачів.

Обмін знаннями

Звісно, аби досягти цієї мети необхідно провести всі організаційні роботи на найвищому рівні. Позаяк Євро-2009 (U-19) − перший турнір подібного рангу для України, вітчизняним організаторам надзвичайно важливо переймати позитивний досвід своїх іноземних колег. Саме з цією метою Європейський футбольний союз проводить численні семінари, курси та наради із залученням фахівців з усієї Європи. Приміром, на початку березня у штаб-квартирі УЄФА у швейцарському Ньоні відбувся міжнародний семінар з питань маркетингової діяльності у рамках проведення європейських чемпіонатів серед юнаків та дівчат.

Міжнародний семінар

У семінарі взяли участь 60 фахівців із 37 країн, у тому числі заввідділом міжнародних відносин ФФУ Світлана Шкіль, заввідділом продажу рекламно-іміджевих послуг ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» Людмила Вознюк, координатор Євро-2009 (U-19) щодо маркетингових питань, менеджер відділу маркетингу ЗАТ «УФІ» Денис Архипов. Слід відзначити, що завдяки програмі KISS, котра проводиться у рамках проекту Hat-Trick, УЄФА прагне допомогти національним асоціаціям обмінюватись знаннями щодо проведення юнацьких та дівочих турнірів − з тією метою, щоб надалі ці продукти стали більш конкурентоспроможними на ринку.

Спеціальна презентація

«Представники восьми національних асоціацій, включаючи ФФУ, провели презентації турнірів, що вони їх нещодавно організовували або ж будуть організовувати найближчим часом, − розповідає Денис Архипов. − Своїм досвідом проведення подібних змагань поділилися також і представники УЄФА. У свою чергу, повернувшись із семінару, ми підготували та провели спеціальну тематичну нараду за участю фахівців Федерації футболу України, під час котрої розповіли про останні напрацювання у сфері маркетингу та промо-діяльності європейських юнацьких фінальних змагань».

Підписатися на новини