Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
Головна передумова Євро-2012 − стадіони
Ffu.org.ua
19.01.09
Головною передумовою проведення Євро-2012 на теренах України та Польщі президент УЄФА Мішель Платіні вважає успішну підготовку столичних стадіонів обох країн-господарів фіналу. Завітавши до Москви на церемонію відкриття Кубку Співдружності-2009, він зазначив: «Ми надали Україні та Польщі право проведення Євро-2012, потім затвердили це рішення кілька разів. Зараз доводиться вкотре говорити про те, що нічого не змінилося».
Ключі до Євро − Київ та Варшава
«Звичайно, проведення турніру подібного рангу − це певний виклик як для країн-організаторів, так і для УЄФА, − додав Мішель Платіні. − Тому надзвичайно важливо, аби у Києві та Варшаві встигли побудували головні арени Євро-2012. Отже, президент Федерації футболу України Григорій Суркіс та глава Польського футбольного союзу Гжегож Лято про це знають. Якщо ці дві арени будуть введені в експлуатацію своєчасно, тоді жодних проблем із проведенням турніру в Україні та Польщі не виникатиме. Таке рішення Виконкому УЄФА».
Шанс для України та Польщі
Також, відповідаючи на запитання російських журналістів, Мішель Платіні спростував припущення ЗМІ про існування так званого «плану Б». «Жодних інших планів, окрім проведення Євро-2012 в Україні та Польщі, УЄФА не має, − констатував він. − Я вважаю, що великі турніри необхідно проводити не лише у найпотужніших футбольних державах. Чемпіонат Європи − шанс для України та Польщі, які отримали чудову нагоду розвинути свою інфраструктуру».
+++
Нова угорська автомагістраль стане для європейців ще одним «містком» футбольного Євро-2012
Укрінформ
19.01.09
Нинішнього року в Угорщині буде розпочато будівництво завершальної ділянки автомагістралі М3 «Ніредьгаза-Вашарошнамень», яка пролягає в напрямку українського кордону, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
Будівництво ділянки швидкісної автомагістралі від Ніредьгази до Вашарошнаменя завдовжки 46 км передбачено завершити у 2010 році. Відтак ця комунікація стане для європейців, зокрема італійців, одним з основних транспортних потоків футбольного Євро-2012, частина фінальних матчів якого пройде в Україні.
«Незважаючи на труднощі з державним бюджетом, Угорщина в 2009 році ні на форинт не скоротила обсягів фінансування пріоритетних об'єктів інфраструктурного розвитку європейського значення, намічених державною програмою розвитку на 2007-2013 роки», − зазначив в інтерв'ю кореспондентові УКРІНФОРМу міністр фінансів Угорщини Янош Вереш.
Важливий інфраструктурний об'єкт угорський уряд планує побудувати на правах концесії (державно-приватного партнерства). На початку лютого завершиться подача заявок на тендер зі спорудження цієї частини автомагістралі. Переможець, який буде визначений до кінця літа, отримає право на будівництво та експлуатацію ділянки автомагістралі, отримавши її в концесію терміном на 30 років.
Міжнародна автомагістраль М3 є складовою частиною П'ятого пан'європейського транспортного коридору «Венеція-Трієст-Копер-Любляна-Будапешт-Ужгород-Львів». Важливою передумовою реалізації проекту стало укладення угоди між урядами Угорщини та України про точки з'єднання автомобільних доріг на українсько-угорському кордоні в рамках П'ятого пан'європейського транспортного коридору (Київ, 21 березня 2006 р.). Відповідно до угоди, місце перетину кордону розташовуватиметься між селами Дийда (Україна) та Берегдороуц (Угорщина). Вартість інвестиційного проекту автомагістралі «Західний кордон (с.Косин) − Київ (Південна трансєвропейська магістраль)» завдовжки 735 км оцінюється Україною в 4 млрд євро.
+++
Євро-2012 у фокусі польських ЗМІ
Юрій Банахевич
Укрінформ
19.01.09
Упродовж минулого тижня зарубіжні ЗМІ продовжували відстежувати підготовку України та Польщі до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року, передає власний кореспондент УКРІНФОРМу.
Президент Союзу європейських футбольних асоціацій (УЄФА) Мішель Платіні в інтерв'ю швейцарському радіо Suisse-Romandie (RSR) заявив, що підготовка до Євро-2012 в Україні й Польщі не викликає у нього занепокоєння. Однак, він висловив бажання, щоб гарантія готовності була не 100, а 120 відсотків. М.Платіні ще раз підкреслив, що Україна й Польща мають гарантувати, що стадіони в Києві та Варшаві будуть готові вчасно.
Як інформує Польська агенція преси (РАР), у Варшаві за участю операційного директора УЄФА Мартіна Каллена представлено Концепцію співпраці УЄФА з урядом Польщі та польською федерацією футболу (PZPN) у спортивно-організаційних питаннях та сфері підготовки інфраструктури до Євро-2012. Представники Польщі та УЄФА визначили пріоритети співпраці на наступні місяці. Зокрема, 26-27 січня відбудеться робоча зустріч, метою якої буде уточнення обсягу завдань і відповідальності суб'єктів, задіяних до організації Євро-2012. Ці доповнення будуть представлені на засіданні виконкому УЄФА 28 січня у швейцарському Ньоні.
Як відзначає РАР, голова Спілки “PL.2012” Марчін Херра повідомив у Варшаві, що головним критерієм для УЄФА під час відбору міст в Україні та Польщі до ЧЄ-2012 стануть стадіони та аеропорти. Крім того, дуже важливим для функціонерів УЄФА є стан будівництва в містах готелів найвищого рівня обслуговування, і лише наступними в переліку пріоритетів є міська та міжміська комунікація.
М.Херра розповів, що аеропорти в Польщі поділені на три категорії. Першу складають шість головних, розташованих у чотирьох основних (Варшава, Гданськ, Познань, Вроцлав) та двох резервних (Краків, Хожув) містах-організаторах турніру. Другу формуватимуть шість аеропортів у супутніх містах − Щеціні, Жешові, Лодзі, Бидгощі, Зеленій Гурі та Щитно. Третю групу аеропортів складатимуть авіабази повітряних сил РП.
Координатор Спілки «PL.2012» з питань будівництва аеропортів Томаш Шимчик назвав найважливіші завдання щодо облаштування аеродромів до Євро-2012. Серед них, зокрема, будівництво нових пасажирських терміналів у п'яти містах-організаторах єврофоруму, ремонт злітно-посадкових смуг, модернізація і будівництво трамвайних колій, закупівля нових одиниць транспорту.
За словами Т.Шимчика, найбільший обсяг робіт необхідно виконати у Варшаві, де трамвайну колію має бути прокладено від аеропорту до центру міста. Він також повідомив, що найбільше коштів на модернізацію витратять Краків − 520 млн злотих (близько 173 млн доларів США), Гданськ − 460 млн (153 млн доларів) і Вроцлав − 450 млн (150 млн доларів).
Як інформує польський інтернет-портал onet.pl, однією з найсерйозніших проблем, пов'язаних із безпекою під час Євро-2012, можуть стати інциденти расистського характеру. З метою уникнення таких проблем, Спілка “PL.2012” розпочала співпрацю з неурядовою організацією “НІКОЛИ БІЛЬШЕ” (“NIGDY WIECEJ”), яка бореться з проявами расизму, ксенофобії та неповаги на польських стадіонах. Крім того, ця організація є співзасновником федерації “Футбол проти расизму в Європі” (FARE, Football Against Racism in Europe), інформаційні та навчальні програми якої фінансуються та координуються Союзом Європейських футбольних асоціацій (УЄФА). Співпраця між “PL.2012” і неурядовою організацією включатиме проведення широкої інформаційної кампанії до початку єврофоруму, а також проведення ряду заходів навчального характеру.
За інформацією РАР, у рамках підготовки до Євро-2012 у Вроцлаві (південь Польщі) відбувся Перший форум обміну досвідом спортивних волонтерів. Директор з питань Євро-2012 місцевого муніципалітету Ханна Домагала відзначила, що до столиці Нижньосілезького воєводства приїхали молоді люди, які були волонтерами на чемпіонаті світу 2006 року в Німеччині, а також ЧЄ-2008 з футболу в Австрії та Швейцарії. «Хочемо від них довідатися, зокрема, чи важко було знайти помешкання, в яких питаннях місто могло б краще допомогти волонтерам, що вдалося здійснити, а що ні», − зауважила Х.Домагала. Вона поінформувала, що для допомоги в організації Євро-2012 у Вроцлаві необхідно залучити 1-1,5 тис. волонтерів. До їх завдань входитиме допомога в забезпеченні порядку на стадіоні, обслуговування VIP-гостей, сприяння поліції, медичній службі та надання необхідної інформації вболівальникам.
Як інформує РАР, Спілка “Польські залізничні колії” (PKP Polskie Linie Kolejowe) висловила впевненість, що РП впорається з модернізацією запланованих залізничних сполучень до Чемпіонату. Член правління PKP PLK Агнешка Сафута-Павляк повідомила, що до травня 2012 року Спілка модернізує дев'ять ділянок залізничних колій, загальною довжиною майже в тисячу кілометрів. На реалізацію цих інвестицій планують виділити 18 млрд злотих (6 млрд доларів США).
Як інформує часопис “Жичє Варшави”, Спілка “Польські залізничні комунікації” (PKP) обрала фірми, з якими проводитиме остаточні переговори щодо будівництва до Євро-2012 двох нових вокзалів: Варшава-Східна та Варшава-Західна. Як відзначила працівник PKP Барбара Лещинська, щодо будівництва цих вокзалів ведуться. Приміщення вокзалу Варшава-Західна займатиме площу 1700 кв. метрів з паркінгом на 800 автомобілів, офісами, ресторанами та магазинами. Водночас, на Варшаві-Східній схожа інфраструктура розташовуватиметься на території площею 5 гектарів.
+++
Ради Евро Фельдман готов выполнить любую просьбу Добкина
Дмитрий Неймырок
Dozor.kharkov.ua
19.01.09
Депутатская группа «За Харьков» предпринимает все усилия, чтобы Харьков был переведен из разряда запасных городов в основные принимающие города Евро-2012.
Об этом сегодня во время пресс-конференции заявил народный депутат Александр Фельдман, комментируя информацию городского головы Михаила Добкина и зампредседателя ХОГА Сергея Стороженко о том, что «кто-то пытается дискредитировать Харьков в свете подготовки к Евро-2012».
По его словам, депутаты-харьковчане борются за то, чтобы «Харьков был признан основным городом». А. Фельдман подчеркнул, что интересы Харькова лоббируются на уровне правительства и находят поддержку».
Депутат заявил, что готов поддержать любую инициативу городских властей, «лишь бы это позволило Харькову стать лучшим». Он добавил, что концерн АВЭК отказался от части Конного рынка, которую планируется использовать под строительство «Металлист-Сити».
«Мы готовы отказаться от всего, чтобы это пошло на пользу. Юлия Тимошенко сказала нам: Занимайтесь футболом. Т.е. Евро − это наша стратегическая задача», − заявил А. Фельдман.
+++
На місці будівництва стадіону Євро-2012 у Львові хочуть встановити камери відеоспостереження
Lvivnews.info
19.01.09
На місці будівництва стадіону Євро-2012 у Львові хочуть встановити камери відеоспостереження У Львові на місці будівництва стадіону до чемпіонату Європи з футболу 2012 року планують встановити камери для спостереження за будівельними роботами в режимі on-line. Про повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Окрім цього, 20 січня на будівельному майданчику закладуть символічну капсулу. Таким чином відзначать другий етап будівництва стадіону − початок встановлення фундаменту. Одразу розпочнуться роботи із встановлення фундаменту стадіону розпочнуться 20 січня і триватимуть до кінця травня цього року згідно з графіком. Також, 22 січня до Львова прибуде делегація експертів УЄФА з метою огляду будівельного майданчика стадіону до Євро-2012 на вул. Стрийській.
Нагадаємо, у Львові завершують будівництво тимчасової дороги навколо стадіону для під’їзду техніки, зняли увесь родючий шар ґрунту, який згодом використають для облаштування скверику біля стадіону, і вирівняли ділянку.
+++
В.Литвин заявляет, что ВР на IV сессии должна сосредоточить свое ключевое внимание на экономических законах
Rbc.ua
19.01.09
Спикер ВР Владимир Литвин заявляет, что ВР на IV сессии должна сосредоточить свое ключевое внимание на экономических законах. Об этом он заявил в ходе пресс-конференции в ВР, передает корреспондент РБК-Украина.
«Наши планы на следующую сессию грандиозные. Уже на сегодняшний день мы имеем больше 1 тыс. законопроектов, которые нужно рассмотреть. Считаем, что в первую очередь ключевое внимание мы должны сосредоточить на экономических законах, включая финансовую сферу, а во-вторых, нам необходимо принять решение, касающееся гуманитарной составляющей. В третьих, нам необходимо решить проблемы энергосбережения», − сказал он.
Он отметил, что парламенту необходимо будет принять ряд законодательных актов для подготовки проведения финальной части Евро-2012. «Я считаю, что безотлагательно ВР должна принять закон об основах внешней и внутренней политики, потому что нам нужна определенность, особенно в преддверии президентских выборов», − подчеркнул В.Литвин.