Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
У світовому рейтингу ФІФА футбольна збірна України посідає 16-е місце
Укрінформ
14.01.09
В оприлюдненому сьогодні оновленому рейтингу Міжнародної федерації футбольних асоціацій (ФІФА) національна збірна України втратила одну позицію і посідає 16-е місце (коефіціент − 909).
Список очолюють чемпіони Європи − іспанці (1663). Друге місце посідає команда Німеччини (1389). Третій рядок − у збірної Голландії (1338). До десятки кращих команд планети також входять команди Італії (1326), Бразилії (1246), Аргентини (1180), Хорватії (1142), Англії (1115), Росії (1103) та Туреччини (1016).
Показники збірних з інших республік колишнього СРСР такі: 50. Литва (583)... 69. Узбекистан (485), 70. Латвія (484)... 81. Білорусь (420)... 97. Молдова (373)... 108. Грузія (328)... 112. Вірменія (313)... 118. Естонія (260)... 133. Казахстан (210), 134. Азербайджан (209)... 146. Таджикистан (162)... 149. Туркменістан (149)... 159. Киргизстан (112).
Усього у списку представлено 207 футбольних асоціацій світу.
+++
ХVІІ традиційний Різдвяний турнір з міні-футболу
State-gov.sumy.ua
14.01.09
5-9 січня на базі Інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка обласним управлінням з фізичного виховання та спорту спільно з обласною федерацією футболу проведено ХVІІ традиційний Різдвяний турнір з міні-футболу. В змаганнях взяло участь 12 команд: дві команди з м. Баку (Азербайджан), м. Комсомольськ (Донецька область), мм. Київ, Суми, Лебедин, Охтирка, смт. Краснопілля, збірна Сумського району.
Переможці та призери нагороджені цінними та пам’ятними подарунками, кубками, медалями, дипломами.
І місце − “Зангензур” м. Баку (Азербайджан)
ІІ місце − “Зміна-Вента” м. Суми
ІІІ місце − “Металург” м. Комсомольськ (Донецька область).
+++
Вісті з посольств
Mfa.gov.ua
14.01.09
13 січня ц.р. відбулася зустріч Посла України в Німеччині Н.Зарудної з Федеральним Міністром транспорту, будівництва і розвитку міст Німеччини В.Тіфензеє, під час якої обговорювалися питання двостороннього співробітництва.
Сторони погодились, що тематика розбудови транспортної інфраструктури України в рамках підготовки до Євро-2012 буде провідною у розвитку двосторонніх відносин, у чому дуже зацікавлені німецькі компанії. В.Тіфензеє запропонував продовжити практику презентацій українських інвестпроектів у ФРН, започатковану делегацією Мінтрансу України 24.11.2008 р., і повідомив, що німецьке міністерство готове й далі надавати всіляке сприяння у цьому питанні.
У контексті поглиблення співпраці в галузі річкового та морського транспорту з нашої сторони було висловлено зацікавленість в освоєнні нових ринків річкових перевезень, зокрема Рейну та Майну.
Міністр В.Тіфензее зі свого боку висловив сподівання, що обговорений спектр питань буде опрацьований на експертному рівні ще до травневого саміту міністрів транспорту у м.Лейпциг з тим, щоб уже в найближчій перспективі знайти своє відображення в конкретних проектах.
+++
Евротуристов в Днепропетровске повезут трамваи
Ольга Негодова
Segodnya.ua
14.01.09
В этом году городские власти планируют серьезно заняться трамвайными маршрутами города.
Дело в том, что в обязательствах города перед УЕФА вопрос строительства метрополитена исключен. Поэтому именно трамваи станут главным транспортом во время проведения Евро-2012. Самыми важными среди них станут маршруты №1, 7 и 9.
В ближайшем будущем, как рассказал перед Новым годом мэр города Иван Куличенко, собираются полностью менять трамвайное полотно на проспекте Карла Маркса. Проведут реконструкцию параллельно с ремонтом сетей и обновлением зеленых насаждений. Особенно это коснется участка от улицы Горького до улицы Пастера. Люди здесь выходят из трамвая прямо на проезжую часть. Поэтому в районе «Озерки» так часто происходят ДТП. Здесь власти хотят перенести трамвайные пути на середину бульвара, пожертвовав пешеходной зоной и аллеей.
Однако, как рассказали нам в пресс-службе городского головы, пока неизвестно, хватит ли денег на такую «перестройку». Неясно пока и то, из какого бюджета — государственного или местного — будут выделяться средства на реконструкцию. Ситуация прояснится только после 28 января, когда депутаты горсовета на сессии будут разбираться с бюджетом на 2009 год.
Отправить
+++
Поля нового поколения
Fcdynamo.kiev.ua
14.01.09
На базе «Динамо» в Конча-Заспа в манеже и на поле №3 уложены новые искусственные газоны от ведущего мирового производителя − франко-канадской компании Fieldturf-Tarkett. Поля последнего, третьего, поколения обладают повышенной износостойкостью и по своим качествам максимально приближены к натуральной траве.
На открытом поле №3, расположенном прямо у въезда на базу, отныне лежит покрытие FTOM1S, высота волокна 63 мм. В крытом манеже футболисты будут играть и тренироваться на покрытии Prestige XM, высота которого 60 мм. Работы по укладке газонов выполняли сертифицированные Fieldturf-Tarkett специалисты из России. Оттуда же для строительных работ была привезена специальная техника и материалы. На новое покрытие, обслуживанием которого будут заниматься специально обученные сотрудники ФК «Динамо», компания Fieldturf-Tarkett дает восемь лет гарантии.
Новый газон высоко оценили игроки и тренеры «Динамо», в настоящее время проводящие межсезонную подготовку в Киеве. Также в манеже к сезону готовятся «Динамо-2» и молодежный состав. А первое боевое крещение поле пройдет во второй половине января, на Мемориале Олега Макарова. К слову, два старых газона, хоть и принявшие не одну сотню матчей и тренировок, сохранили высокие игровые характеристики, бережно свернуты в рулоны и в ближайшее время будут переданы ФК «Динамо» детским домам и интернатам.
+++
Автомобілісти проти нового транспортного збору
Unian.net
14.01.09
Вчора в центрі Києва пройшла акція протесту автовласників проти підвищення ставок транспортного збору. Близько 50 машин з плакатами зібралися на Європейській площі, вишикувалися в колону і протягом трьох годин організовано їздили колами за маршрутом вул. Грушевського − Інститутська вул. − Майдан Незалежності − Європейська площа, подаючи звукові сигнали проти Верховної Ради, Кабінету Міністрів і НБУ.
Організаторами акції виступили одразу кілька українських автомобільних співтовариств: клуб власників позашляховиків «Offroad Master», УАЗ-клуб, клуб власників американських автомобілів «Detroit Clan» і всеукраїнський клуб BMW. Вони мають намір і далі привертати увагу до цієї проблеми, проводячи аналогічні акції.
Головне гасло акції: «Ні грабіжницькому транспортному збору!». Плакати з таким текстом були наклеєні на більшості автомобілів учасників, хоча зустрічалися й інші, зокрема «Ні Євро-2012 за наш рахунок», «Ні підвищенню транспортного збору! Так підвищенню акцизу на пальне!» і «Сьогодні 75 гривень за зайві кубики, завтра 100 грн за зайвий квадратний метр».
Новий закон, що вносить поправки до Закону «Про податок з власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів» був прийнятий 25.12.2008 р. і набув чинності 10 січня. Згідно з ним, зокрема, значно підвищуються ставки збору з власників автомобілів з об`ємом двигуна від 2.2 до 3.0 літра (75 грн. за 100 куб. см за рік), а власники машин з об`ємом понад 3.0 літра тепер повинні щорік платити по 120 грн. за 100 куб. см. Така зміна зачіпає кілька категорій автомобілів, які далеко не завжди мають високу вартість. Наприклад, за ГАЗ-24 «Волга» або УАЗ, оснащений двигуном 2.4 літра, власник зобов`язаний, за новим законом, платити 1800 грн. за рік, хоча раніше збір становив 240 грн. Ще більше постраждали власники позашяховиків і автомобілів виробництва США (де традиційно застосовують великі двигуни) − за машину з об`ємом двигуна 3.5 літра збір збільшився з 875 до 4200 гривень за рік.
Учасники акції називають чинний в Україні принцип стягнення збору пропорційно робочому об`єму двигуна несправедливим і дискримінаційним. За їх словами, цей параметр не пов`язаний безпосередньо ні з вартістю автомобіля, ні із шкодою для довкілля і доріг. Як альтернативу нинішньому транспортному зборові організатори акції протесту пропонують «підвищити акциз на паливо, фактично включивши в нього ТЗ, як це прийнято в багатьох країнах − таким чином збори відображали б реальну експлуатацію автомобілів».
У разі ж, якщо змінити поточне законодавство не вдасться, багато учасників акції заявляли, що будуть вимушені припинити платити транспортний збір взагалі, відмовившись від автомобіля, як засобу пересування. Якщо таке явище стане масовим, то ефект від введення нових ставок ТЗ може виявитися зворотнім і надходження до бюджету за цією статтею, можливо, навіть скоротяться.
+++
Интернет − негативные оценки
У Григоришина возникли проблемы не только в Украине, но и в России?
Fraza.com.ua
14.01.08
Как сообщил нашему корреспонденту осведомленный источник, у известного российского бизнесмена Константина Григоришина возникли проблемы не только с пересечением российско-украинской границы.
По словам источника, в настоящее время на Григоришина, уроженца г. Запорожья, имеющего серьезные инвестиции в украинскую экономику, оказывается серьезное давление со стороны уже российских спецслужб. При этом причина такого давления якобы находится непосредственно в Украине. Речь идет об известном иске Григоришина к акционерам футбольного клуба «Динамо» Киев в Высокий суд правосудия в Лондоне, которым российский бизнесмен небезосновательно претендует на 98% акций клуба. По словам источника по указке нынешних хозяев Кремля на Григоришина оказывается серьезное давление со стороны российских спецслужб с целью заставить его отказаться от претензий на акции киевского футбольного клуба.
Виктора Медведчука, состоящего в дружеских связях с российским руководством, связывают и тесные многолетние отношения с братьями Суркисами, фактическими нынешними владельцами киевского футбольного клуба. Поэтому, как отмечает источник, не удивительно, что Суркисы, возможно, захотели воспользоваться такой возможностью радикально покончить многолетнюю тяжбу вокруг прав на «Динамо» с помощью уже руководства Российской Федерации.
Пока неизвестно какое решение примет в связи с этим российский бизнесмен, но факт остается фактом: у Григоришина возникли проблемы не только с СБУ, но и с ФСБ.
В декабре Константину Григоришину было отказано во въезде в Украину по представлению СБУ, в связи с некими «угрозами рейдерства». Вместе с тем, ряд СМИ небезосновательно связывают это событие с его скандальным интервью «Украинской правде», в котором российский бизнесмен нелестно высказался об украинском руководстве и непосредственно о президенте Викторе Ющенко.
+++
Михайличенко зі скандалом звільнив прес-аташе збірної України
Микита Малинський
Champion.com.ua
14.01.09
Новий 2009 рік головний тренер національної збірної України Олексій Михайличенко розпочав зі скандалу
Новий 2009 рік головний тренер національної збірної України Олексій Михайличенко розпочав зі скандалу. Михайличенко звільнив прес-аташе національної команди Юрія Малишева. Тренера розлютив той факт, що Малишев без його згоди балотувався на посаду президента Професіональної футбольної Ліги, котрий був обраний у середині грудня. Малишев ці вибори програв, але це каральну руку Олексія Михайличенка не зупинило.
Трохи Михайличенка в цьому міні-скандалі можна зрозуміти. Хоча б щось він вирішив зробити самостійно, без дозволу братів Суркісів. За часів свого тренерства у «Динамо» Михайличенко носив на звірку стартовий склад команди до Ігоря Суркіса. Тепер і в збірній пану Олексію доводитися отримувати добро на склади команди чи виклик гравця до збірної у Григорія Михайловича, а то крок вліво чи вправо без згоди боса і хана. А тут така нагода показати себе всемогутнім: бац, удар по столу, і прес-аташе звільнений.
Очікується, що новим прес-аташе синьо-жовтих стане хтось із «ручних» працівників великого департаменту Інформаційної політики ФФУ, звідки в принципі і прийшов Малишев...
Нагадаємо, що Малишев на посаді прес-аташе національної збірної України змінив Ігоря Мірошниченка, що працював у збірній поки її очолював Олег Блохін.