Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
Туризм в Україні зможе отримати новий поштовх у розвитку у зв'язку з програмою «Євро-2012» − В.Вовкун
Наталія Сметаніна
Укрінформ
29.12.08
Туризм в Україні зможе отримати новий поштовх у своєму розвитку у зв'язку з програмою «Євро-2012». Про це міністр культури і туризму Василь Вовкун заявив під час сьогоднішньої інтернет-конференції, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
«Програма по Євро-2012 ставить чіткі завдання перед Держслужбою туризму у визначенні інфраструктури, яка необхідна під час проведення чемпіонату. Це, насамперед, готелі, їхня кількість та якість послуг у них, туристичні маршрути, які, у свою чергу, ставлять питання про відновлення культурних пам'яток, прокладання доріг, достатню кількість розважальних закладів, точок реалізації сувенірної продукції тощо», − сказав Василь Вовкун, відповідаючи на запитання кореспондента УКРІНФОРМу .
На думку міністра, мають також бути створені інформаційні туристичні центри з повною базою чітко окреслених туристичних маршрутів різними мовами, з дорожніми знаками в необхідній кількості, які мають відповідати європейським стандартам. «Це програма-мінімум, але ми готові йти далі − розробити такі туристичні маршрути по всіх регіонах України і потім на їх основі визначити національні маршрути, які відтворили б повну картину про справді багату історичну спадщину і сьогодення України», − розповів Василь Вовкун.
За його словами, промоушн нашої вітчизняної культури та туризму є абсолютно недостатнім, він потребує солідної матеріальної бази. «Тому вперше у 2008 році на каналі СNN ми розмістили відеоролик про Україну «Україна. З красою, Ваша», завдяки якому 150 країн світу дізналися про неї більше − і це був перший світовий промоушн України», − зазначив міністр, додавши при цьому, що, на жаль, продовжити цю програму у наступному, 2009 році, не дозволить бюджет.
Україна приваблива тим, що вона дуже різноманітна та має велике поєднання різних культур, жодна країна світу не має такого потенціалу в плані зеленого туризму, наголосив Василь Вовкун. «Звичайно, у нас ще недостатньо коштів, аби будувати п'ятизіркові готелі в кожному обласному центрі, але зелений туризм може дати досить хороший поштовх для розвитку самої галузі в цілому і бути дуже привабливим для іноземців. Саме цей напрямок ми можемо розвивати швидшими темпами, і він не потребує значних інвестицій», − підкреслив міністр.
Туризм − це нова для України галузь, і за сьогоднішніх економічних обставин держава приділяє йому недостатньо уваги. «Ми не маємо достатньо законів для нормативного врегулювання діяльності туристичної галузі, потрібна концепція єдиного державного органу, оскільки Державна служба туризму займається ідеологією і не має інструменту впливу, зокрема на курорти, в багатьох областях навіть немає відділень по туризму», − зазначив Василь Вовкун.
Але це − в перспективі, а за даних умов туризм поки що повинен активно сам на себе звертати увагу, переконаний він.
+++
НКРЕ України не передбачила коштів «Львівобленерго» на підготовку до «Євро-2012» у 2009 році
Zik.com.ua
29.12.08
ВАТ «Львівобленерго» не зможе у 2009 році профінансувати свою програму підготовки до «Євро-2012». Про це сьогодні, 29 грудня, під час зустрічі з журналістами повідомив начальник виробничо-технічного відділу ВАТ «Львівобленерго» Андрій Крижанівський.
З його слів, Національна комісія регулювання електроенергетики України на засіданні 23 грудня затвердила інвестиційну програму ВАТ «Львівобленерго» на наступний рік на рівні 2008 року − 108 млн грн, у той час як компанія подавала розрахунки на 202 млн грн, у тому числі 60 млн грн на програму підготовки до Євро.
«Очевидно, ми не зможемо зробити в технічному плані того, що могли б зробити. Також при інвестиційній програмі 108 млн грн виділити на Євро 60 млн грн ми не зможемо», − наголосив Крижанівський.
+++
Интернет − негативные оценки
«Карпати»: ФФУ приписує собі рекламні і телевізійні права клубів
Champion.com.ua
30.12.08
Федерація футболу України пробує приписати собі рекламні і телевізійні права професійних футбольних клубів України і монополізувати український футбол. У цьому переконаний заступник генерального директора ФК «Карпати» Ігор Дедишин.
«Якщо громадська організація Федерація футболу України заявляє про свої претензії на телевізійні й рекламні права професійних футбольних клубів, а також на іміджеві права професійних футболістів, я це називаю спробою цілковито монополізувати український футбол з боку однієї людини або групи людей, яких із цією людиною пов'язують. Ви розумієте про кого йде мова», − наголосив Ігор Дедишин.
«Це ж треба було додуматися чиновникам від ФФУ до того, щоб привласнити собі ще й «іміджеві права» на футболістів! Хочу повідомити шановному пану Стороженку, який, як я розумію, був головним ідеологом внесення сумнозвісних змін до Статуту ФФУ, що в контрактах усіх без винятку футболістів «Карпат» чітко прописано, що клуб володіє усіма так званими «іміджевими» та рекламними правами на гравців і не збирається їх нікому делегувати.
А ще, у зв'язку з цим, хотів би порекомендувати пану Стороженку спробувати через зміни у Статуті Федерації стати власником «іміджевих» та рекламних прав футболіста збірної України Андрія Шевченка, який протягом тривалого часу їх успішно реалізовує, маючи мільйонні рекламні контракти з відомими брендами...», − обурюється представник «Карпат» у коментарі кореспонденту «Чемпіону».
«На даний момент «Карпати» не мають жодних договірних зобов'язань перед жодною структурою, ні перед Федерацією футболу, ні перед Прем'єр-лігою, ні перед іншими структурами, уповноваженими чи неуповноваженими», − повідомив пан Дедишин.
«За словами представників Федерації футболу, вони готові на безкоштовній основі передати ці права Прем'єр-лізі. Але вибачте, що вони збираються передавати − те, чим не володіють? Вони їх просто приписали собі!
Впевнений, що усі професійні клуби підтвердять, що рекламні і телевізійні права належать їм. Я в тому переконаний на 200%. Тому ми будемо вимагати у Прем'єр-ліги не піддаватися на жодні провокації і не підписувати з ФФУ жодних договорів, які стосуються рекламних і телевізійних прав. Не сумніваюся, що «Карпати» в цьому питанні підтримає і решта професійних футбольних клубів України, − стверджує Ігор Дедишин.
«Тому Федерація футболу просто немає що передавати», − додав заступник гендиректора львівського клубу.
За інформацією Дедишина, наразі футбольний клуб «Карпати» сам володіє своїми рекламними і телевізійними правами і не збирається із ними прощатися.
«Карпати» віддадуть їх лише в одному випадку: коли під егідою Прем'єр-ліги буде створений повноцінний телевізійний і рекламний пул та на умовах, що туди увійдуть усі клуби прем'єр-ліги і будуть перебувати в однакових умовах», − наголосив він.
Як повідомив представник «Карпат», «клуб надавав пропозиції Прем'єр-лізі, яким ми бачимо телевізійний та рекламний пул, як він має бути сформований і яким буде розподіл коштів від існування цього пулу. До речі, наші пропозиції виявилися найбільш прийнятним для ліги і взяті нею за основу для подальшого обговорення і внесення до Статуту Прем'єр-ліги та Регламенту змагань».
«Зараз ніякого конфлікту немає, і клуб нікому нічого не збирається віддавати − це виключено! Але якщо Федерація футболу хоче його спровокувати, то повірте, це не піде на користь ні ФФУ, ні українському футболу загалом», − підсумував речник львівського клубу.