Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки

 

Тимошенко оставила Червоненко без работы

Unian.net

19.11.08

Кабинет министров сегодня на заседании принял решения о ликвидации Национального агентства по вопросам подготовки к проведению в Украине финальной части чемпионата Европы по футболу 2012 года и о создании Координационного бюро в составе Секретариата правительства по вопросам подготовки Евро-2012.

Как передает корреспондент УНИАН, об этом журналистам сообщил председатель Федерации футбола Украины Григорий СУРКИС.

Как сообщал УНИАН, сегодня вице-премьер-министр Иван ВАСЮНИК инициировал рассмотрение на заседании правительства проекта постановления о мерах по усовершенствованию системы управления подготовкой к проведению в 2012 году чемпионата Европы по футболу.

Справка УНИАН. Национальное агентство Украины по вопросам подготовки и проведения Евро-2012 было создано в августе 2007 года. В декабре 2007 г. Кабмин назначил Евгения ЧЕРВОНЕНКО председателем Нацагентства по вопросам подготовки к Евро-2012.

Также подготовкой Украины к Евро-2012 занимается Организационный комитет под руководством премьер-министра Юлии ТИМОШЕНКО.

+++

 

На Харківщині «прихватизували» понад мільйон гривень бюджетних коштів, виділених для будівництва доріг до Євро-2012

Mvs.gov.ua

19.11.08     

Працівники Управління боротьби з організованою злочинністю ГУМВС України в Харківській області викрили факт розтрати 1,1 мільйона гривень бюджетних коштів, залучених під державні гарантії на будівництво Державною службою автомобільних доріг автомобільної магістралі загальнодержавного значення «Харків − Красноград − Перещепино» в рамках виконання державної програми з підготовки до проведення чемпіонату Європу з футболу у 2012 році.

Про це повідомив начальник УБОЗ в Харківській області Володимир Фролов. За його словами, у ході перевірки УБОЗ спільно з Контрольно-ревізійним управлінням в Харківській області встановлено, що посадові особи Служби автомобільних доріг в області, залучивши в якості підрядника товариство з обмеженою відповідальністю з міста Києва, безпідставно завищили суму виконаних робіт на 1,1 мільйона гривень.

 За матеріалами УБОЗ слідчим управлінням ГУ МВС України в Харківській області порушено кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ч.5 ст.191 (привласнення, розтрата майна шляхом зловживання службовим становищем). Санкції вказаної статті передбачають до 12 років позбавлення волі.

Томенко пропонує невідкладно провести засідання Оргкомітету з Євро-2012

УНІАН

19.11.08

 Заступник голови Верховної Ради України та заступник голови Організаційного комітету з підготовки та проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року Микола ТОМЕНКО звернувся до прем’єр-міністра, голови Оргкомітету, з пропозицією найближчим часом провести засідання цього Оргкомітету.

Про це УНІАН повідомили в прес-службі М.ТОМЕНКА.

Він звертає увагу на те, що в Україні на сьогодні існує принаймні дві небезпечні тенденції щодо підготовки до Євро-2012. По-перше, активна публічна дискусія чиновників, кожен з яких пояснює власну версію того, як йде підготовка до Євро, створює серйозну проблему із достовірністю поширюваної інформації. Другою проблемою, за словами М.ТОМЕНКА, є те, що останнім часом відбувається своєрідний «конкурс» максимального використання бюджетних коштів, передбачених на Євро-2012.

Яскравим прикладом цього він вважає пропозицію Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту, що подана до Кабінету міністрів України, щодо фінансування реконструкції НСК «Олімпійський» у сумі 2 млрд. 114 млн. 726 тис. 997 грн.

«Ця цифра викликає багато запитань, оскільки, по-перше, міністерством схвалений так званий «концептуальний проект» і ніхто достеменно не знає, якою буде остаточна версія цього проекту. Ще більше дивує названа кошторисна вартість будівництва, яка невідомо з яких причин збільшилася із суми близько 1,5 мільярда до вже більш як 2 мільярдів гривень. Таке серйозне збільшення суми за умов здешевлення будівельних матеріалів в Україні викликає дуже багато запитань», − зауважив М.ТОМЕНКО.

У зв’язку з чим, він пропонує невідкладно провести засідання Організаційного комітету з підготовки та проведення в Україні фіналу Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році, щоб обговорити загалом стан підготовки України до проведення Євро та ситуацію, що склалася із реконструкцією НСК «Олімпійський».

+++

Сергей Палкин: «Можно порадоваться за «Металлист» и «Ворсклу»

Sport.oboz.ua

19.11.08

«Наконец-то слепой жребий вне подозрений! «Предсказуемого» финала «Шахтер» − «Динамо» не будет. Можно порадоваться за «Металлист» и «Ворсклу»: в кои-то веки одна из этих команд обязательно сыграет в решающем матче за почетный трофей. Церемония жеребьевки в прямом телеэфире покончила с разговорами насчет то ли «нагретых», то ли «охлажденных» шаров.

Кубок живет по своим законам, которые в значительной степени уравнивают шансы команд. Здесь можно ждать подвоха от любого соперника, потому что мотивация очень высока. Вы видели, как сражалась с «Шахтером» «Александрия», чье сопротивление удалось сломить уже в добавленное арбитром время.

Свое поле в матче с «Динамо» для нас безусловный плюс − важна поддержка болельщиков. Надеюсь, вопрос о победителе будет снят с повестки дня уже в Донецке, и ехать на переигровку в Киев не придется», − резюмировал Сергей Палкин.

+++

Для ефективної роботи транспортної системи під час проведення матчів «Євро-2012» необхідно створити координаційний центр

City.kharkov.ua

19.11.08

Таку точку зору виказали сьогодні під час тематичної наради в Харкові представники науково-дослідних інститутів і Мінтрансу України. Координаційний центр займатиметься роботою всіх транспортних служб під час проведення чемпіонату, що дасть можливість якісно і вчасно обслуговувати гостей міста − футбольних уболівальників. На даному етапі вже проведено наукове дослідження, яке говорить про те, що подивитися на гру приїдуть приблизно 800 тис. людей.

Значний наплив уболівальників очікується з країн СНД (44-81 тис.), країн Західної і Центральної Європи (23-35 тис.), а також − сусідніх європейських країн (12-20 тис.); харків'яни теж не будуть байдужими до масштабної події − число місцевих глядачів, імовірно, складе від 145 до 313 тис. людей.

Відзначено, що ці розрахунки проводилися фахівцями, з урахуванням світового досвіду − наприклад, свого часу Берлін відвідали 9 млн. фанів, що в 2,7 рази більше числа аборигенів.

Аналізуючи перспективи проведення матчу в Харкові, учасники наради дійшли висновку, що складнощі можуть виникнути не стільки з перебуванням і розміщенням уболівальників, скільки з їх від'їздом. Як показує практика, 80% гостей прагнуть виїхати зразу ж після події, і лише 20% віддають перевагу тому, щоб відразу ж відзначити її, осівши в місцевих кафе і барах.

+++

У Харкові перебуває робоча група Мінтрансу України з питань транспортного обслуговування чемпіонату Євро-2012

City.kharkov.ua

17.11.08

За дорученням міського голови Михайла Добкіна, сьогодні в Харківській міській раді відбулася робоча нарада, в якій взяли участь представники Міністерства транспорту і зв'язку України, Федерації футболу України, науково-дослідних інститутів, представники Харківського і Полтавських аеропортів, експерти з питань наземного транспорту, експерти виконкому Харківської міської ради. Від імені Харківського міського голови з присутніми спілкувався заступник міського голови − директор Департаменту з питань підготовки і проведення фінального турніру чемпіонату Європи 2012 року та спорту Віктор Христоєв.

Під час наради була презентована Концепція організації транспортного обслуговування чемпіонату Євро-2012 і проект Моделі організації транспортного обслуговування чемпіонату. Також були розглянуті питання підготовки транспортної інфраструктури і організації управління транспортним процесом під час проведення чемпіонату Євро-2012 в місті Харкові.

+++

Контракту з генпідрядником євростадіону бюджетна комісія не бачила − Ю. Кужелюк

Lviv.mycityua.com

19.11.08

Комісія фінансів та планування бюджету не отримувала від виконавчих органів Львівської міської ради жодних документів, які б стосувалися контракту між генпідрядником та замовником будівництва євростадіону у Львові. Про це сьогодні заявив депутат Львівської міської ради, член бюджетної комісії Юрій Кужелюк у відповідь на заяву заступника Міністра регіонального розвитку та будівництва України Анатолія Беркути про зволікання з будівництвом стадіону.

«Ані бюджетна комісія, ані робоча група з питань підготовки міста до «Євро-2012» не бачили жодних документів, які б стосувалися контракту з генпідрядником будівництва стадіону. До нас з цього приводу ніхто не звертався, з нами ніхто не радився. Всі переговорили велися суворо кулуарно», − зазначив Юрій Кужелюк.

Нагадаємо, учора на прес-конференції заступник Міністра регіонального розвитку та будівництва України Анатолій Беркута заявив, що міська рада Львова зволікає з будівництвом стадіону до «Євро-2012». За його словами, розроблено проект стадіону, дано позитивний висновок експертизи, державна архітектурна містобудівна рада схвалила цей проект, але замовник, тобто міська рада, ніяк не визначиться з генеральним підрядником. «Контракт між генпідрядником та замовником будівництва стадіону у Львові має бути схвалений бюджетним комітетом міськради. На вчора (17 листопада) такого схвалення не було, і, відповідно, інспекція архбудконтролю не може видати дозвіл на виконання робіт», − зазначив Анатолій Беркута.

+++

Олег Осаульчук: «Пам’яток археології на ділянці, відведеній під будівництво стадіону, немає»

Presstime.com.ua

19.11.08

Олег Осаульчук, директор ДП «Рятівна археологічна служба», яке за угодою з УКБ проводить археологічні дослідження на ділянці, де планується збудувати стадіон до Євро-2012

Пане Осаульчук, чи можна вже говорити про попередні результати обстеження земельної ділянки археологами?

Після проведення археологічного обстеження земельної ділянки, яка відводиться під стадіон до Євро-2012, можна на 95% стверджувати, що об’єктів історико-культурної спадщини, тобто, пам’яток археології на тій ділянці немає. Археологи провели детальне поверхневе обстеження ділянки і заклали в найперспективніших, з топографічної точки зору, місцях можливого розташування поселення шурфи, щоб подивитися, чи є під трав’яним покровом грантове нашарування, яке б свідчило про наявність археологічних матеріалів.

Можна констатувати, що в 12-ти з 14-ти шурфів жодного натяку на будь-які знахідки немає. І тільки у двох було виявлено по одному дрібному уламку кераміки, по яких не те, що культурної, а навіть хронологічної приналежності встановити не можна. Єдине, що можна стверджувати, що це не є кераміка 18-20 ст., тобто, більш раннього часу, але якого, визначити складно.

Поряд з цими шурфами було закладено ряд археологічних зондажів, але більше нічого ми так і не знайшли.

Тому можемо припускати, що фрагменти кераміки, знайдені в шурфах, були занесені з пам’яток, які розташовані по сусідству, на схід від ділянки, біля витоку струмків, які впадають у річку Зубра.

На цьому археологічні дослідження на цій ділянці можна вважати завершеними?

З огляду на результати археологічних досліджень, можемо припустити, що зі сторони органів історико-культурної спадщини буде погоджено проект відведення земельної ділянки з єдиним застереженням − що під час знімання орного родючого шару буде здійснюватися археологічний нагляд на тій ділянці, де були виявлені фрагменти. Єдине, на що ми, археологи, можемо претендувати на наступному етапі будівництва − проведення археологічного нагляду.

Якщо в момент зняття орного шару залишків археологічних об’єктів не виявиться, то це лише підтвердить результати наших попередніх досліджень.

+++

Придніпровська залізниця відремонтувала понад 400 км колії

Mintrans.gov.ua

19.11.08

На Придніпровській залізниці модернізовано 72,2 км колії, відремонтовано капітальним та іншими видами ремонту 409,1 км, замінено 197 стрілочних переводів. Роботи велись протягом десяти місяців по основних напрямках: П’ятихатки—Чаплине, Севастополь—Лозова, Тимкове—Комиш—Зоря та Верхівцеві—Кривий Ріг. Ці роботи також є одним із напрямків підготовки залізниці до чемпіонату Європи по футболу 2012 року — приведення до європейських стандартів інфраструктури залізничного транспорту та його колійного господарства.

Тривають роботи за програмою розвитку Криворізької дирекції залізничних перевезень по колійному господарству та роботи за програмою з підготовки до Евро-2012 і на напрямку Красноград—Дніпропетровськ. У виконанні ремонтно-колійних робіт задіяні близько 3 тис. працівників і 69 одиниць важкої техніки. Окрім машин Придніпровської залізниці були залучені комплекси високопродуктивної колійної техніки Українського центру механізації колійних робіт. Один із комплексів, до якого входять машини TL-70, ВНБ, UNIMAT-08, бульдозери, використовувався для виконання середнього ремонту стрілочних переводів.

Завдяки капітальному ремонту непарної колії перегону Батуринська—Новоблочна на цій дільниці знято обмеження швидкості 60 км/год. та дозволена швидкість 100 і 80 км/год. для пасажирських і вантажних поїздів відповідно. Також після капітального ремонту непарної колії перегону Радушна—Батуринська, Апостолове—Тік знято обмеження швидкості 50 км/год. та дозволена швидкість 100/80 км/год. Після виконання модернізації парної колії перегону Тащенак—Мелітополь та парної колії станції Якимівка стало можливим підвищення встановленої швидкості руху поїздів зі 100/80 км/год. до 120/80 км/год. На станціях Федорівка та Приворіт після виконання модернізації парної колії підвищена швидкість руху з 60 км/год. до 100/80 км/год.

Підписатися на новини