Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
Тайванці, яких образили в Україні, поскаржились уряду КНР
Unian.net
28.08.08
Тайванська будівельна компанія Archasia Design Group Limited через заступника тимчасового представника Тайваня у СОТ Майкла ВЕЯ передала питання про ситуацію з реконструкцією НСК «Олімпійський» на розгляд українському представникові у Світовій організації торгівлі.
Про це УНІАН повідомили в прес-службі компанії.
«Якщо український уряд не зможе вирішити це питання, то право Archasia на реалізацію проекту стане предметом міжнародного спору, що може зумовити несприятливі наслідки для просування проекту реконструкції НСК «Олімпійський», − сказано в повідомленні.
Як зазначили в компанії, попри те, що Міністерство у справах сім`ї, молоді та спорту підписало договір про реконструкцію НСК «Олімпійський» з німецьким архітектурним бюро GMP, легітимність цього контракту є вельми сумнівною, оскільки під час укладання договору порушено норми закону.
Компанія Archasia для захисту витрачених коштів і боротьби за свою репутацію подала до суду позов, в якому відстоює своє переважне право на виконання робіт з реконструкції НСК «Олімпійський» і свого права на підписання контракту.
«Оскільки контракт між НСК «Олімпійський» і GMP було підписано з порушенням норм законодавства і прав Archasia, є підстави для визнання цього контракту недійсним, і ми залишаємо за собою право на таке оскарження», − повідомили в компанії.
Водночас Archasia як міжнародна компанія, зареєстрована в Шанхаї та Гонконгу, повідомила урядові органи Китаю про ситуацію для того, щоб вони підтримали Archasia і вжили серйозні дії щодо українського уряду.
Як повідомляв УНІАН, компанія Archasia Design Group Limited (Тайвань) вимагає в Окружному адміністративному суді Києва зобов`язати Міністерство у справах сім`ї, молоді та спорту відновити з нею переговори про реконструкцію Національного спортивного комплексу «Олімпійський» і забезпечити її право на здійснення цієї реконструкції.
Archasia Design Group виграла конкурс на реконструкцію Національного спортивного комплексу «Олімпійський» у Києві, але в червні українська сторона анулювала контракт з технічних причин.
Менеджер компанії Олексій ЧЕН повідомив, що роботи над проектом реконструкції не припинено, і загалом на сьогодні компанія витратила близько 1 млн. доларів на проектування. При цьому компанія передала в УЄФА доопрацьований проект реконструкції стадіону, щоб продемонструвати і довести спроможність свого проекту. На думку О.ЧЕНА, компанія здатна повністю закінчити реконструкцію стадіону до середини 2010 року.
Компанія Archasia Design Group Limited − один зі світових лідерів у сфері проектування, будівництва та реконструкції масштабних споруд і загальногосподарського, і спеціального (зокрема спортивного) призначення. Серед закінчених проектів компанії − стадіони в Тайбеї та низці китайських міст, адміністративні й технологічні офіси світових лідерів комп`ютерного виробництва, низка ключових спортивних споруд Пекінської Олімпіади-2008, масштабні офісно-торгові комплекси у Владивостоку, Пекіні та ін.
+++
КДК ФФУ: «Матч «Динамо» — «Металлург» начнется в 19:00»
Metallurg.donetsk.ua
28.08.08
Как уже сообщал официальный сайт донецкого «Металлурга», Дирекция Премьер-лиги Украины своим решением от 19.08.2008 года о переносе времени начала матча «Динамо» — «Металлург» с 19:00 на 20:30 нарушила сразу несколько пунктов Регламента, который и должна выполнять.
Напомним суть дела. 4-го августа 2008 года Дирекция Премьер-лиги Украины установила время начала игры «Динамо» — «Металлург» (Донецк) в 19:00. 19-го августа, за 11 дней до данного матча, Дирекция Премьер-лиги отменила свое же решение, мотивируя это тем, что телеканал ТЕТ может транслировать данную встречу в 20:30.
ФК «Металлург» обратился в Премьер-лигу Украины с просьбой рассмотреть факт грубого нарушения Регламента чемпионата Украины по футболу среди команд Премьер-лиги Украины. Однако на наши вопросы, аргументированные ответы мы так и не получили. В связи с этим ФК «Металлург» (Донецк) 22.08.2008 года обратился в Контрольно-дисциплинарный комитет Федерации футбола Украины с просьбой рассмотреть неправомерные действия Дирекции Премьер-лиги.
27-го августа состоялось заседание Контрольно-дисциплинарного комитета ФФУ, на котором рассматривался вопрос относительно времени начала игры 7-го тура «Динамо» — «Металлург» (Донецк). Выслушав все заинтересованные стороны, КДК ФФУ решил:
— признать решение Дирекции Премьер-лиги Украины от 19.08.2008 года таким, которое принято с нарушением требований пункта 6 статьи 12 Регламента чемпионата Украины по футболу среди команд Премьер-лиги.
— согласно пункта 11 статьи 31 Регламента решение Дирекции Премьер-лиги от 4 .08.2008 года, касательно времени начала матча 7-го тура «Динамо» — «Металлург» (Донецк) оставить без изменений (начало игры в 19:00).
— рекомендовать Общему собранию Участников Премьер-лиги рассмотреть вопрос о систематическом нарушении Дирекции Премьер-лиги Регламента чемпионата Украины по футболу сезон 2008-2009 и принять меры для их дальнейшего предотвращения и предоставить соответствующую информацию Контрольно-дисциплинарному комитету ФФУ.
+++
У Донецьку розпочато масштабну роботу з підготовки волонтерів до чемпіонатів Євро-2009/2012
Олена Васіна
Укрінформ
28.08.08
У Донецьку розпочато масштабну роботу з підготовки волонтерів до чемпіонатів Євро-2009/2012. як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу, програмою «Волонтери» займається Управління освіти та науки Донецької облдержадміністрації, оскільки це, насамперед, навчальна програма.
− Під час міжнародного турніру пам'яті Першого президента Федерації футболу України Банникова, спільно з Управлінням у справах сім'ї та молоді проходив перший етап підготовки волонтерів, − розповідає Ігор Селезньов, завідувач відділу науки і вищої освіти обласного управління освіти. − Під час організації та проведення цього турніру було вироблено і випробувано ті принципи роботи волонтерів, які застосовуватимуться під час проведення найбільш масштабних турнірів − Євро − 2009/2012.
Для турніру пам'яті Банникова були підготовлені близько 300 волонтерів. Щоб їх навчити в Святогорську було створено спеціальний табір, куди з'їхалися ініціативні студенти. Основні вимоги до них − це володіння іноземною мовою і комунікабельність. Реально було введено в дію 207 волонтерів. Основна робота їх полягала у виконанні обов'язків «Вітальних комітетів», які були сформовані, в основному, з старшокласників середніх шкіл. Хлопці забезпечували мовний контакт з іноземними делегаціями, футболістами, які супроводжують їх тренерами тощо. Крім того, до їх обов'язків входило забезпечення контакту гостей з представниками управління охорони здоров'я (близько 70 волонтерів), управління внутрішніх справ, з працівниками МНС.
На цей момент ми формуємо склад волонтерів з числа студентів, для роботи під час молодіжного чемпіонату з футболу Євро-2009, − говорить Ігор Селезньов. − Плануємо, які команди будуть, які вітальні комітети необхідно створити, забезпечуємо контакт волонтерів, які працюватимуть на майбутньому чемпіонаті Євро-2009 з тими самими управліннями. Схема роботи залишиться попередньою, оскільки вона успішно спрацювала під час турніру імені Банникова. На цей момент важко сказати, яка кількість волонтерів буде потрібна для проведення чемпіонату, оскільки уточнюється чисельність уболівальників. За попередніми даними це буде близько 70 тисяч осіб. Кількість задіяних спеціалістів, а це і стюарди, і волонтери, і члени «Вітальних комітетів» − близько 1,5 тисячі осіб, з них студенти вузів − 1 тисяча осіб, − відзначив Ігор Селезньов.
+++
У рамках підготовки до «Євро-2012» на Тернопільщині розпочато спорудження та облаштування окремих ділянок шосейних доріг
Олег Снітовський
Укрінформ
28.08.08
У рамках підготовки до «Євро-2012» на Тернопільщині розпочато спорудження та облаштування окремих ділянок шосейних доріг. Цьому символізувала пам'ятна капсула, яку заклав голова Тернопільської облдержадміністрації Юрій Чижмарь під час початку робіт з будівництва автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка. Ця ділянка, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу, проходитиме біля райцентру Бережани. За словами керівника області, будівництво об'їзних доріг в області є необхідною справою, особливо у контексті проведення майбутнього чемпіонату Європи з футболу. Адже Тернопільщина − туристично привабливий регіон, який під час «Євро-2012» обов'язково відвідуватимуть зарубіжні гості. Запланований обсяг робіт буде реалізовано впродовж півтора року. Протяжність нової дороги − майже десять кілометрів. На першому етапі будівництва планується спорудити міст довжиною близько ста метрів та шляхопровід. Кошторисна вартість першого комплексу робіт з будівництва об'їзної дороги сягає майже 184 млн. гривень.
Як вже повідомляв УКРІНФОРМ, минулого місяця у Тернополі під головуванням Прем'єр-міністра України Юлії Тимошенко відбулася нарада урядової делегації з керівництвом Тернопільської області. Тоді й серед іншого було заслухано інформацію про стан розвитку автомобільних доріг Тернопільської області у межах підготовки до «Євро-2012». Зазначалося, що Тернопільщина відіграє роль транзитної − у напрямку від кордону України з Румунією та Угорщиною до Києва. Також через область проходить найкоротший автомобільний шлях за напрямком Львів-Тернопіль-Одеса. За результатами наради Юлія Тимошенко доручила збільшити на 2008 рік фінансування розвитку автомобільних доріг Тернопільської області.
+++
Пропускна спроможність Одеського аеропорту після реконструкції зросте майже до трьох тисяч пасажирів на годину
Володимир Новак
Укрінформ
28.08.08
Реконструкція наявного і будівництво нового пасажирського терміналу КП «Міжнародний аеропорт «Одеса»« дозволить збільшити пропускну спроможність аеропорту на період проведення Євро-2012 до 2 тисяч 725 пасажирів на годину. Про це кореспондентові УКРІНФОРМу повідомили сьогодні в управлінні інформації Одеського міськвиконкому.
Докорінне оновлення міжнародного аеропорту Одеси на сьогодні є одним з найважливіших завдань підготовки Одеси до Євро-2012. Згідно з розрахунками, новий пасажирський термінал зможе приймати 1 тис. 300 пасажирів на годину, наявний пасажирський термінал − 725 пасажирів, тимчасовий термінал − 700 пасажирів. Наразі у місті біля моря триває робота із залучення інвесторів. На цю роль вже претендують сім національних і зарубіжних фірм.
Обсяг фінансових ресурсів на реконструкцію і розвиток міжнародного аеропорту Одеси до 2012 року складе близько 250 мільйонів доларів США.
+++
Під час Євро-2012 з Одеси до Києва і у зворотньому напрямку уболівальники зможуть дістатися швидкісним потягом
Володимир Новак
Укрінформ
28.08.08
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») планує до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року запровадити рух потягів зі швидкістю до 200 км/год на популярному маршруті Одеса-Київ. Про це кореспондентові УКРІНФОРМу повідомили у прес-службі Одеської залізниці.
Як свідчить вищеназване джерело, «Укрзалізниця» вже визначила основні напрями підготовки залізничного транспорту України до перевезень в період проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Зокрема, пріоритетним завданням є впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів (швидкістю до 200 км/год), які з'єднають столицю з містами проведення Євро-2012, зокрема, з Одесою.
Для реалізації проекту по основних напрямах передбачено розділення пасажирського і вантажного руху. Також буде придбано спеціальний пасажирський рухомий склад, побудовано спеціальне депо і пункти технічного обслуговування нового рухомого складу.
Поліпшенню обслуговування пасажирів слугуватиме упровадження системи бронювання і продажу залізничних квитків через мережу Інтернет.
+++
ТОВ «Комплекс» взяло на себе зобов’язання побудувати сучасний готель в місті Ізюм на півдорозі між Харковом та Донецьком для обслуговування гостей Євро-2012
Володимир Фоменко
Укрінформ
28.08.08
ТОВ «Комплекс» взяло на себе зобов’язання побудувати сучасний готель в місті Ізюм на півдорозі між Харковом та Донецьком для обслуговування гостей ЄВРО-2012, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу з посиланням на генерального директора компанії Вячеслава Маслова. Це виходить з Угоди про партнерство і співробітництво, яку ТОВ «Комплекс» підписало з Харківською облдержадміністрацією.
Угодою передбачається будівництво в місті Ізюм, на півдорозі між Донецьком і Харковом, сучасного готелю (100 номерів − чотирьохзіркових, 50 номерів − п'ятизіркових) з відповідною інфраструктурою − готельною, спортивною, футбольною. Крім того, будуть споруджені автостоянка і комплекс для обслуговування туристів і автотуристів. Все це робиться для того, щоб люди відчули комфорт і безпеку під час поїздок на матчі «ЄВРО − 2012» в Донецьку і Харкові.
Будівництво готелю також поліпшить туристичну і готельну інфраструктуру Харківщини в контексті підготовки області до проведення матчів Європейської першості 2012 року.
+++
Інвестора не буде: Садовий хоче збудувати стадіон до «Євро-2012» коштом громади
Portal.lviv.ua
28.08.08
Львівська міська рада працює з компанією “Alpina” над генеральною угодою щодо зведення стадіону бюджетним коштом. Місто дало гарантію на фінансування усього етапу будівництва стадіону. Таким шляхом пішли польські міста, що прийматимуть футбольний чемпіонат − Варшава, Гданськ, Краків. Якщо Львів збудує стадіон, то вартість землі довкола нього суттєво збільшиться. Тому зараз вигідно розпочати будівництво стадіону за бюджетні кошти, а потім продати право забудови на території біля стадіону, повернувши кошти у бюджет. Про це, учора, 27 серпня, у Пустомитах під час зустрічі з іноземними інвесторами зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.
Більшість іноземних інвесторів, серед яких і представники Європейської бізнес асоціації висловили меру Львова Садовому своє занепокоєння щодо будівництва стадіону за бюджетні кошти. Вони, зокрема, запитували, чи буде міська рада залучати до розбудови інфраструктури кредитні кошти, облігації?
Натомість, Садовий пояснив, що стадіон будуватимуть за бюджетні кошти. Мовляв, він вимушений таке робити, бо «деякі інвестори захотіли взамін півміста».
За його словами, підготовка Львова до «Євро-2012» є значно кращою, ніж у інших містах України».
Щодо перспектив залучення кредитів, то Андрій Садовий сказав: «Ми дуже обережно ставимося до кредитів як джерел фінансування стадіону. Минулого року ми випускали міські муніципальні облігації. Перший транш помістили під 9,45% у національній валюті, другий − 9,95%. Сьогодні ми чітко відслідковуємо ситуацію на ринку і готові випустити ще одну серію міських облігацій під максимальну ставку 12% річних у національній валюті. Це дуже вигідно».
Довідка ЗІКу.
Учора, 27 серпня, у м. Пустомити західноукраїнська філія Європейської Бізнес Асоціації організувала зустріч інвесторів з міським головою Львова Андрієм Садовим. Під час заходу обговорено проблемні питання інвестиційного клімату у Львові у рамках підготовки до «Євро-2012». Формат обговорення − діалог між міською владою та представниками львівського і закордонного бізнесу.
Європейська Бізнес Асоціація − неурядова організація, що об'єднує понад 740 європейських, міжнародних та вітчизняних компаній, які працюють на Україні. Сьогодні Асоціація є однією з провідних організацій міжнародного бізнесу в Україні. Європейська Бізнес Асоціація була створена 1999 року з метою підтримки європейського бізнесу на Україні та налагодження двосторонніх зв'язків Україна-ЄС. Беручи до уваги пріоритети України щодо інтеграції в Європейський Союз, основною метою діяльності Асоціації є налагодження стосунків європейського бізнесу з представниками влади в Україні для співпраці щодо створення сприятливих умов ведення бізнесу та залучення прямих іноземних інвестицій в економіку України.
+++
ГФЛ просить профінансувати будівництво стадіону до Євро-2012 у Львові з держбюджету
Portal.lviv.ua
28.08.08
Громадський форум Львова звернувся до Президента, Прем’єр-міністра та депутатів Верховної Ради України з відкритим листом із приводу будівництва нового стадіону до Євро-2012 у Львові за кошти міського бюджету. У цьому зверненні ГФЛ закликає керівництво держави прийняти рішення про державне фінансування будівництва стадіону. Текст відкритого листа подаємо повністю:
« У рамках проведення ігор Чемпіонату Європи з футболу в 2012 році Львів завжди розглядався, як одне з основних міст-претендентів. Це рішення є логічним і справедливим. Окрім прикордонного розташування, відсутності мовних та ментальних бар’єрів, туристичної привабливості, приналежності до Світової спадщини ЮНЕСКО, місто займає важливе геополітичне та соціокультурне становище в державі, насамперед у контексті євроінтеграції та стосунків і з Польщею, яка є партнером України в проведенні футбольного чемпіонату.
У Львові люблять футбол і коли було оголошено рішення УЄФА, львів’яни щиро раділи цій новині. Окрім радості в очікуванні свята, усіх сповнювали надії, що проведення ЄВРО-2012 у Львові дасть великий поштовх розвитку міста. У свою чергу, місцева влада гарантувала як і підтримку держави, так і великі фінансові надходження у виді приватних інвестицій.
Проте, минув уже рік, а позитивних зрушень у цьому напрямку немає, і у львів’ян з’являється все більше і більше запитань. Міська влада не спромоглася ані заручитися підтримкою держави, ані знайти інвестора для будівництва стадіону. Не бажаючи розписуватися у власній бездіяльності, і під загрозою втратити право на проведення ЄВРО − 2012 у Львові, міські депутати приймають рішення про фінансування будівництва стадіону з бюджету розвитку міста. Уже до кінця цього року на будівництво стадіону виділено 80 мільйонів гривень .
Загальна вартість такого будівництва мінімально складе 800 млн грн, а це дорівнює 10-м минулорічним бюджетам розвитку міста. Такі кроки ще більше погіршать існуючу ситуацію в господарці міста, коли муніципальні дороги − у жахливому стані, улітку львів’янам не подається гаряча вода, більше половини дахів у центральній частині міста протікають, багато будинків − в аварійному стані. Водночас, ремонт шкіл і дитячих садків здійснюється майже виключно коштом батьків, а не міста. Фінансування будівництва нового стадіону за гроші з міського бюджету поставить під загрозу вирішення наболілих соціальних і господарських питань Львова на найближчі декілька років.
Слід зазначити, що Львів уже має один стадіон, який цілком забезпечує потреби міста. Окрім ігор національних чемпіонатів, на ньому успішно проходять міжнародні матчі. Однак, цей стадіон на сьогодні не приносить прибутку, а будівництво та утримання ще одного ляже непомірним тягарем на плечі городян. Нещодавні опитування показали, що більшість львів’ян проти будівництва стадіону такою ціною.
Зважаючи на те, що проведення ігор ЄВРО − 2012 року у Львові є подією національного й міжнародного масштабу і, передусім, сприятиме розвитку спорту в державі, саме держава має взяти на себе більшу частину його фінансування, так, як це відбувалося в інших європейських країнах. За цим загальноприйнятим світовим принципом будівництво стадіону в Києві фінансується саме державою. Львів також розраховує на рівні стартові можливості й на застосування єдиних стандартів державного фінансування будівництва стадіонів у Києві і Львові.
Звертаємося від імені львів’ян із закликом прийняти рішення про державне фінансування будівництва нового стадіону для проведення ігор ЄВРО − 2012 у Львові, тим самим підтримавши імідж міста та держави в очах європейської спільноти «.
+++
Через два роки центральний стадіон ФК «Чорноморець» в Одесі стане однією з найкращих спортивних арен Європи
Володимир Новак
Укрінформ
28.08.08
Практичне втілення у життя проекту масштабної реконструкції центрального стадіону ФК «Чорноморець» розпочалося в Одесі, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
За словами начальника Управління архітектури і будівництва Одеської міськради Володимира Колокольнікова, в рамках підготовки до ЄВРО-2012 у місті біля моря протягом двох років планується вести величезний фронт робіт, спрямованих на приведення головного стадіону мільйонного міста у відповідність європейських стандартів. Окрім реконструкції самої спортивної арени, де, до речі, повним ходом йде демонтаж трибун і окремих спортивних споруд, проектом передбачено, зокрема, будівництво невеликого готелю для спортсменів та офісного центру, підземного і наземного 4-поверхового паркінгу, створення умов для під'їзду vip-персон, обслуговування спортсменів і працівників ЗМІ.
Проект, про який йдеться, дістав високу оцінку з боку інспекторів УЄФА. Комплекс складатиметься з критого стадіону, розрахованого на 40 тисяч місць. Вже розпочато реконструкцію алеї, яка веде до головного входу на футбольну арену. Планується відновити фонтан і відремонтувати будинок кас на вулиці Маразлієвській. За периметром оновлений стадіон буде оточений пішохідною алеєю. Трибуни розташуються у два яруси. Дах над чашею арени виготовлять з прозорого скла та спеціальної мембрани, здатної пропускати від 15 до 20 відсотків сонячного світла, що надасть змогу траві рости природно.
Головний архітектор зазначив, що зведення комплексу планується завершити до літа 2010 року. Орієнтовна вартість проекту 120 мільйонів доларів. Проект реконструкції належить відомій німецькій архітектурно-будівельній фірмі «FIEBIGER», яка вже спроектувала і збудувала 16 стадіонів в усьому світі. Саме з нею підписав договір інвестор − ФК «Чорноморець».
На початковій стадії реконструкція стадіону проводитиметься так, щоб не заважати проведенню офіційних матчів.
Готуються до можливого проведення матчів ЄВРО-2012 і шляховики міста. Начальник управління дорожнього господарства Одеської міськради Сергій Підгайний назвав одним з найважливіших моментів підготовки міста до зустрічі Чемпіонату світу 2012 року будівництво сучасних автошляхів. Серед них − магістраль «Північ − Південь» від проспекту Добровольського до проспекту Маршала Жукова. Нова дорога матиме шість колій для руху автотранспорту, майже вісім транспортних розв'язок. Проект дороги «Північ − Південь» вже замовлено управлінням дорожнього господарства. Орієнтовна вартість дороги «Північ − Південь» − 700 мільйонів гривень.
Сучасні розв'язки мають з'явитися і в районах розташування готелів, спортивних комплексів. В планах до 2012 року − будівництво автодороги від пл. Митної до стадіону.
Значний пласт роботи пов'язано і з відновленням та реконструкцією історичної частини Одеси.
+++
Львівські фахівці беруть під контроль якість будівельних матеріалів і робіт на об`єктах до «Євро-2012»
Георгій Маценко
Укрінформ
28.08.08
Свідками справжнього будівельного буму у контексті підготовки до футбольного чемпіонату «Євро-2012» стали мешканці Львова. Утім спостереження фахівців безпосередньо на місцях засвідчили, що якість і безпека вітчизняних будівельних матеріалів, а також деякі виробничі процеси та параметри не завжди відповідають міжнародним стандартам. Причина в тому, що існуючі держстандарти та будівельні норми вже суттєво відстали від тих вимог, що їх дотримуються у цивілізованому світі.
Як приклад, у бесіді з кореспондентом УКРІНФОРМу кандидат технічних наук, директор Львівського державного науково-проектного інституту «ЛьвівбудмНДІпроект» Ігор Васів навів основний нормативний документ, що регламентував вимоги з теплозбереження будівель та споруд й без змін існував ще з радянських часів. Лише нещодавно набрали чинності нові будівельні норми, гармонізовані з європейськими стандартами. А це значить, що деякі споруди, здані навіть рік-півтора тому, вже сьогодні можуть не відповідати найсучаснішим вимогам й викликати претензії прискіпливих інспекторів УЄФА.
Аби уникнути таких несподіванок, І.Васів рекомендує користатися послугами акредитованого в системі сертифікації УкрСЕПРО випробувального центру інституту «ЛьвівбудмНДІпроект», що має усе необхідне обладнання і може підтвердити відповідність продукції вимогам нормативних документів у будівельній індустрії. Остаточну ж оцінку уповноважено ставити державне підприємство «Львівстандартметрологія» − єдиний орган, уповноважений здійснювати таку сертифікацію в регіоні. До речі, сучасних прогресивних матеріалів, необхідних для підготовки до «Євро-2012», виробляється ще недостатньо. І це вже відчули наші найближчі сусіди − поляки й угорці, які на відміну від багатьох місцевих фірм, що тільки-но «розкачуються», добровільно сертифікують власне виробництво... у «Львівстандартметрології».
+++
До «Євро-2012» львів`яни нарощують пропускну здатність автомобільних міжнародних переходів на українсько-польському кордоні
Ігор Бачун
Укрінформ
28.08.08
Від декларацій у практичну площину переводять розбудову пунктів пропуску до «Євро-2012» прикордонні служби України і Польщі. Новий термінал запрацював на переході «Смільниця − Кросьцєнко», який покликаний стати зразком у спільному використанні інфраструктури митними і прикордонними службами двох держав. Відтепер тут у повному обсязі здійснюється пропуск та оформлення туристичних і рейсових автобусів.
Раніше цей пункт вважався міждержавним, що дозволяло лише українським і польським громадянам ним користуватися. Згодом завдяки коштам Євросоюзу його було суттєво модернізовано і зроблено показовим в поєднанні зусиль. А відтак перехід отримав статус міжнародного і став доступним для туристів з інших держав, котрі мандрують автомобільним і залізничним транспортом. Нині ж його інфраструктура поповнилась ще одним об`єктом, що дозволить наростити саме автобусний потік.
Як прокоментував подію УКРІНФОРМу начальник головного управління архітектури, містобудування та просторового розвитку Львівської облдержадміністрації Степан Лукашик, довжина українсько-польського державного кордону в межах області складає 280 кілометрів. На цій ділянці функціонує 4 міжнародних автомобільних пункти пропуску − «Рава-Руська − Гребенне», «Краковець − Корчова», «Шегині − Медика», «Смільниця-Кросьцєнко» та 3 залізничних, що аж ніяк не відповідає європейським вимогам.
Програма «Євро-2012» передбачає модернізацію 4 і спорудження 6 нових пунктів пропуску − «Угринів − Долгобичув», «Белз − Осердув», «Грушів − Будомєж», «Нижанковичі − Мальковіце», «Боберка − Смольнік», «Мшанець − Бандрув». Для цього із держбюджету планується виділити 264 мільйони гривень. Водночас для створення сучасної системи якісного проїзду автомобільним транспортом і безпечного пішохідного руху передбачено 1,8 мільярда гривень. Найближчим часом буде запроваджено спрощена схема обробки товарних потоків, призначених для підготовки футбольного чемпіонату. Нині ж завдяки введенню в дію нових терміналів і автодорожніх смуг вже вдалось наростити потужності чинних пунктів пропуску. Проте ще не узгоджено питання з «Укравтодором» щодо будівництва під`їзних шляхів до митниць.
+++
Євро-2012 без Запоріжжя не пройде! − міський голова Євген Караташов
Лілія Клименко
Укрінформ
28.08.08
ЄВРО-2012 без Запоріжжя не пройде, вважає міський голова Євген Карташов, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
Як розповів Євген Карташов, він детально вивчив досвід підготовки до футбольного чемпіонату в Австрії − країні-господині Євро − 2008. У Австрії стадіони, готелі та дороги були готові ще за півтора-два роки до початку футбольного свята. За нормативами організації чемпіонату, відстань між населеними пунктами, де тренуються команди та живуть уболівальники, не повинна перевищувати 100 кілометрів. Запоріжжя має сприятливі транспортні можливості, оскільки знаходиться за 80 кілометрів від місця проведення ігор фінальної частини чемпіонату Європи з футболу − міста Дніпропетровська. Тому Запоріжжя можна розглядати як базу для проведення тренувань та розміщення туристів під час проведення чемпіонату з футболу Євро − 2012.
Представники Дніпропетровська зацікавилися пропозицією Євгена Карташова, та вже приїжджали до Запоріжжя, щоб вивчити готельну інфраструктуру міста та перспективи її розвитку.
Як зазначив Євген Карташов, міська влада сподівається, що до переліку туристичних об'єктів, передбачених програмою проведення «Євро-2012 «, увійдуть також запорізькі мости, аналогів яким немає у СНД, та центр вивчення традицій запорізького козацтва, музей під відкритим небом, історико-культурний комплекс «Запорізька Січ».
+++
За допомогою вчених створена схема розвитку дорожньої мережі Харкова, яка вписується в концепцію підготовки міста до Євро 2012
Володимир Фоменко
Укрінформ
28.08.08
За допомогою вчених створена схема розвитку дорожньої мережі Харкова, яка вписується в концепцію підготовки міста до Євро 2012, передає кореспондент УКРІНФОРМу з посиланням на заступника директора Департаменту будівництва та дорожнього господарства міськради Геннадія Кунду.
За його словами, міська влада звернулася до фахівців Харківського національного автомобільно-шляхового університету, а також інституту «Харківпроект» з тим, щоб вони розробили схему розвитку дорожньої мережі Харкова. І така схема вже є, вона вписується в концепцію підготовки Харкова до проведення фінальних матчів Євро 2012. Схема передбачає численні пробивки, розвилки, віадуки, а також перехід від радіальної схеми руху, яка існує зараз і вимушує увесь транспорт їхати через центр міста, до кільцевої, яка дозволить центр об'їжджати.
Зараз в Харкові протяжність загальноміських, районних доріг і доріг місцевого значення складає більше 1,5 тис.км., їх площа більше 13 млн. кв.метрів.
+++
Интернет − негативные оценки
Футбол и национализм
Андрей Лучников
Provokator.com.ua
28.08.08
Все было бы хорошо во вчерашнем футболе, если бы некоторые недоумки из числа украинских журналистов не приписали бы ему политический подтекст.
«Динамо», как, собственно, и предполагалось, выиграло у «Спартака». Выиграло легко, да еще и с таким же разгромным счетом, как и в Москве. Мало кто в этом сомневался, но все равно − приятно. Однако, честно говоря, даже во время матча я невольно сдерживал эмоции − потому, что прекрасно понимал, как именно некоторые украинские деятели будут трактовать эту победу. Что опять начнется нестерпимое вяканье о расцвете украинского футбола, о национально сознательном спорте, о демократической спортивной эффективности и тому подобной чуши − в стиле президента Ющенко. А когда увидел на одной из трибун этого самого президента, чуть и вовсе телевизор не выключил. Потом немножко успокоился, сообразив, что «свободолюбец» Ющенко, болеющий за «эсдековскую» команду, − это даже забавно. Хотя, конечно, сам факт наличия братьев Суркисов в украинском футболе может только огорчать…
Да, это была команда Суркисов и, простите, негров. Нет, к последним я очень хорошо отношусь (а вот к упомянутым братьям как раз не очень), но никак не могу понять, чего ради укомплектованная бразильцами, нигерийцами, хорватами и еще бог знает кем команда должна именоваться украинской. Но!
Дело в том, что «Динамо» − «Спартак» − это противостояние принципиального характера, на которое не влияют обстоятельства. Я был еще настолько мал, что не понимал даже, как играют в футбол, но знал, что за «Спартак» болеть стыдно. Ну, стыдно, братцы; это все равно, что за Штаты болеть в войне с Ираком. К тому же золотой состав «Динамо» был на порядок сильнее «Спартака»; не признавать это могли только закоренелые болельщики «Шахтера» − по понятным причинам. Нет, словами этого не объяснить, но болеть за столичную команду действительно казалось несколько неприличным (уж Киев-то никто столицей не считал).
Сейчас многие пытались болеть за «Спартак», дабы не присоединяться к украинским чиновникам и прочим наци, стремящимся любой ценой и методами укусить россиян. Но в данном случае все было совсем по-другому. Это же не сборные играют, тут мифологическая аура, если хотите. Наконец, самое главное, «Динамо» определенно играло лучше.
Но все это меркнет на фоне идиотизма некоторых украинских тележурналистов. Они с придыханием и невероятной многозначительностью рассказывали, о том, что это политическое противостояние, что динамовские фаны готовы отстоять свою независимость(?!), что украинский футбол отомстит русским за Грузию(!?!?!?), и несли тому подобную чушь с абсолютно серьезными лицами. Хотелось кого-нибудь убить, и все отчетливей становилось желание болеть все же за «Спартак».
О чем это говорит? Да о том, что националистически озабоченных ублюдков нельзя ни на шаг подпускать к спорту, культуре, науке, журналистике. А уж украинских националистов так и вовсе на люди выпускать нельзя. Ведь эти кретины во главе с дорогим президентом только что войну России не объявляют. И переносят свое хорошо оплаченное отношение на все внеполитические сферы.
Вот и футбол чуть не испортили.