Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
В рамках спеціальної обласної програми підготовки до «Євро-2012» у Миколаєві буде реконструйовано центральний залізничний вокзал
Алла Мірошниченко
Укрінформ
27.08.08
В рамках спеціальної обласної програми підготовки до «Євро-2012» у Миколаєві буде реконструйовано центральний залізничний вокзал. Попри те, що Миколаїв не увійшов до основних міст України, які будуть задіяні у підготовці до «Євро-2012», в області прийнято відповідну програму, головними об'єктами в котрій значаться Миколаївський міжнародний аеропорт та центральний залізничний вокзал.
За словами голови облдержадміністрації Олексія Гаркуші, вже найближчим часом, миколаївський аеропорт можуть визнати запасним для прийому літаків, які перевозитимуть учасників футбольного чемпіонату. З цією метою його відвідав експерт виконкому УЄФА Пітер Хемпсон. Якщо рішення буде прийнято, то аеропорт отримає близько 120 мільйонів гривень державних коштів.
Крім того, в державному бюджеті вже заплановано 10 мільйонів гривень на реконструкцію Миколаївського залізничного вокзалу. Згідно з інформацією начальника вокзалу Леоніда Пляченка, головні залізничні ворота Миколаївщини збудовані в 1987 році, але на сьогодні мають не дуже привабливий вигляд. До 2009 року планується виконати роботи з їх реконструкції. Вже оголошено тендер на проведення першої черги робіт. Всього ж на реконструкцію цього об'єкту треба до 50 млн грн.
+++
До Євро-2012 аеропорт „Львів” єдиний в Україні буде відповідати вимогам УЄФА—звіт УЄФА
Galinfo.com.ua
27.08.08
ДП „Міжнародний аеропорт „Львів” буде єдиним з українських аеропортів, який, після реалізації усіх необхідних рішень у плані підготовки до проведення Євро-2012, буде відповідати вимогам УЄФА. Про це йдеться у „Плані дій щодо інфраструктури УЄФА Євро-2012”, завізованому генеральним секретарем УЄФА Девідом Тейлором, і надісланим на ім’я президента ФФУ Григорія Суркіса, який потрапив у розпорядження редакції „Гал-info”.
„Якщо поточні плани розвитку та попередні рішення будуть реалізовані так, як представлено Приймаючою стороною, вимогам УЄФА до ЄВРО-2012 будуть відповідати (аеропорти − ред) тільки Варшава, Гданськ, Познань, Хожув, Краків і Львів, − йдеться у документі. − Навіть враховуючи плани розвитку та попередні рішення та додаткові аеропорти, відповідно до інформації від Приймаючої сторони, дефіцит у відповідності вимогам УЄФА мають Вроцлав, Київ, Дніпропетровськ, Донецьк і Одеса. Малоймовірно, що Харків відповідатиме всім вимогам УЄФА Євро 2012, навіть враховуючи всі плани, представлені Приймаючою стороною”.
Як йдеться далі, всі плани розвитку, попередні рішення та додаткові аеропорти повинні бути проаналізовані та оцінений рівень їхньої надійності.
Загалом, Варшава, Хожув, Краків, Київ та Одеса мають дефіцит засобів розміщення, а гарантіям з боку державних органів не вистарчає підтримки з боку приватних інвесторів.
В інших містах відчутний дефіцит засобів розміщення для сім’ї УЄФА і для ЗМІ.
Потребують доопрацювання табори базування команд, потрібно також оцінити альтернативні засоби розміщення інших цільових груп, зокрема, глядачів і ЗМІ.
+++
Інспектуємо об'єкти Євро-2012 разом з експертами УЄФА
Kmv.gov.ua
26.08.08
18 серпня в Україну знову приїхали експерти УЄФА, щоб ознайомитися з готовністю стадіонів, тренувальних баз, транспортної та готельної інфраструктур у містах, де будуть проходити матчі чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Зокрема, у вівторок (19 серпня) у м. Києві експертна група на чолі з головою департаменту УЄФА зі стадіонів та безпеки Марком Тіммером ознайомилася з ходом виконання проекту реконструкції НСК «Олімпійський», де планується проведення фінального матчу Євро-2012. На сьогодні виконані топографічні, геодезичні і геологічні роботи, демонтовано 2 світло-інформаційних табло, чашу олімпійського вогню, завершуються роботи з демонтажу сидінь, першої освітлювальної опори, розпочато демонтаж другої освітлювальної опори. Укладено договір на проектні роботи з німецьким концерном GMP, згідно якого І стадія − концептуальний проект − буде завершено протягом 60 днів; II стадія − робочий проект − протягом 180 днів. Паралельно будуть здійснюватися будівельні роботи, генеральним підрядником яких визначено Акціонерне товариство холдингову компанія «Київміськбуд» (згідно спрощеної тендерної процедури). Експертиза готовності стадіону буде проходити окремими пусковими комплексами (згідно рішення Мінрегіонбуду).
Компанія GMP відома як проектант Олімпійського стадіону в Берліні (нім. Olympiastadion Berlin). Згідно з проектом реконструкції і затвердженого графіка робіт реконструкція НСК «Олімпійський» буде завершена в 2010 році. За проектом німецької компанії GMP von Gerkan, Marg und Partner Олімпійський стадіон в Києві буде дещо схожим з стадіоном у Берліні. Це буде стадіон класу «еліт» на 73 тис. глядачів. Будуть проведені роботи зі зміни фасаду стадіону, проте планується залишити історичні сходи. Київський стадіон буде мультифункціональним, тобто крім футбольних матчів, можна буде проводити й інші спортивні змагання, наприклад, з легкої атлетики, а також влаштовувати святкові заходи (концертні програми).
Під час візиту експерти УЄФА відзначили також позитивні зрушення у вирішенні проблемного питання − демонтажу незавершеного об'єкту будівництва на Троїцькій площі. За вимогами УЄФА з безпеки, даний об'єкт блокував вихід зі стадіону. Роботи по демонтажу наземної частини об'єкта незавершеного будівництва на Троїцькій площі перед НСК «Олімпійський» розпочаті 01.07.2008 року та ведуться згідно з графіком. На даний момент на об'єкті працюють три машини Caterpillar з гідроножницями. Тому, слід очікувати, що у визначений термін, який, нагадаю, складає 100 днів, буде повністю демонтовано наземну частину ТРК «Троїцький».
20 серпня в Міністерстві транспорту і зв'язку було проведено нараду з приводу обговорення стану реалізації проектів об'єктів інфраструктури наземного транспорту в м. Києві. Експерти УЄФА Маттео Гамбуто та Стефано Манеллі зазначили, що стан підготовки наземного транспорту в м. Києві задовільний.
21 серпня експерти УЄФА відвідали тренувальні бази ФК «Динамо»Київ» в с. Конча-Заспа, «Княжа» в с. Щасливе, стадіони ФК «Динамо»Київ» ім. Валерія Лобановського, «Оболонь» та НТЦ ім. В. Баннікова. На даний момент вимогам УЄФА відповідають всі тренувальні бази.
Мало, хто з пересічних громадян чи навіть футбольних фанів задумувався, які ж мають бути тренувальні бази, щоб відповідали всім вимогам УЄФА. Перш за все, − це місцезнаходження тренувальної бази. Необхідною умовою є розміщення бази в місті проведення матчу чи в передмісті, але не далі, ніж в 20-ти хвилинах їзди від готелю, де проживає команда. Ігрове поле має бути за розміром 105м х 68м. Звичайно, необхідною умовою схвалення УЄФА тренувальної бази є наявність окремих роздягалень з усіма зручностями для команди та тренерів, а також − медична кімната з відповідним устаткуванням. Крім того, повинні бути передбачені умови для роботи засобів масової інформації (кімнати для прес-конференцій, трибуни для участі ЗМІ та глядачів на відкритих тренуваннях). Важливим є і забезпечення охорони як на самій базі, так і за її межами під час проведення тренувань.
Під час огляду даних баз експертами УЄФА на чолі з Юргеном Мюллером, суттєвих зауважень не було. Здебільшого зауваження стосувалися технічних моментів, які будуть вирішуватися в ході подальшої реконструкції. Експерти залишилися задоволені станом реконструкції баз.
Остаточний звіт за результатами візиту експертів УЄФА з інфраструктури щодо визначення стану реалізації проектів об'єктів буде оприлюднено 29 серпня 2008 року.