Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки
Віце-прем'єр-міністр України Іван Васюник прогнозує, що висновки інспекторів УЄФА будуть кращими, ніж попередні
Kmu.gov.ua
21.08.08
Віце-прем‘єр-міністр України Іван Васюник прогнозує, що висновки інспекторів УЄФА, які перебувають в Україні, будуть кращими, ніж попередні. Про це він сказав журналістам у Львові після засідання обласного Оргкомітету та зустрічі з експертом УЄФА з аеропортів Пітером Хемпсоном.
«Я мав розмову з експертом УЄФА і він сказав, що побачене зараз справило на нього позитивне враження, відтак ми сподіваємося, що висновки експертів будуть позитивнішими», − повідомив Іван Васюник.
За його словами, експерти побачили, що Україна чітко дотримується плану, запропонованого УЄФА під час зустрічі у Відні. Особливо це стосується аеропортів.
«Вони побачили, що план, презентований Україною у Відні, виконується крок за кроком і без затримок. У всіх шести аеропортах почалися роботи з проектування нових злітних смуг і терміналів. Тому ми очікуємо, що висновки експертів будуть більш позитивними», − наголосив Віце-прем’єр.
Також урядовець відзначив прогрес у вирішенні питання з будівництвом Львівського стадіону.
«У Львові на місці будівництва стадіону до «Євро-2012» розгортається будівельний майданчик. Очікуємо, що впродовж наступних кількох днів, максимум за тиждень, буде підписано угоду між замовником будівництва, Львівською міськрадою, з генпідрядником − компанією «Альпіна»«, − сказав Іван Васюник.
Віце-прем‘єр-міністр відзначив, що предметом засідання Оргкомітету був розгляд стану виконання рішень, прийнятих на попередньому засіданні 4 серпня.
«Практично всі доручення, яких було майже 30, виконано урядом, міською владою і Львівською облдержадміністрацією. А це говорить про прогрес у виконавській дисципліні тих структур, які займаються підготовкою до «Євро-2012». Ми сьогодні констатували, що після сесії Львівської міськради, яка відбулася 4 серпня і на якій було прийнято рішення про фінансування будівництва стадіону коштами міського бюджету, знято основний ризик, який висів над львівським стадіоном», − наголосив Васюник. При цьому додав, що таке рішення у жодному разі не виключає пошуку можливостей залучення інвесторів до будівництва.
Водночас Віце-прем‘єр стверджує, що Львів зараз має усі підстави бути виключеним з зони високого ризику щодо готельного господарства та розміщення вболівальників.
До того ж, за словами Васюника, уряд погодився на формулу солідарного фінансування ремонтів і будівництва муніципальних доріг у Львові.
+++
Проект будівництва стадіону у Львові має затвердити Кабмін
Portal.lviv.ua
21.08.08
Проект будівництва стадіону до матчів Євро-2012 у Львові має затвердити на своєму засіданні Кабмін, повідомив сьогодні під час прес-конференції т.в.о. голови ЛОДА Микола Кміть. «Проект має підписати Кабмін або доручити мені це зробити», − сказав він.
За словами М. Кметя, це стандартна процедура щодо будівництва об’єктів, вартість яких перевищує 100 млн грн.
Відповідного листа скеровано в Уряд і керівник виконавчої влади Львівщини сподівається, що вже наступної середи Уряд прийме своє рішення, а відтак − розпочнуться реальні будівельні роботи.
На його думку, до кінця року реально закінчити всі роботи, пов’язані з фундаментом нового стадіону.
М. Кміть також зауважив, що проект угоди генерального підряду скеровано австрійській компанії «Альпіне» на підпис і до наступної середи австрійці його підпишуть.
+++
Будівництвом стадіону до Євро-2012 у Львові зацікавилась найбільша в Канаді будівельна компанія
Zaxid.net
21.08.08
«Всі експертні групи, контролюючі органи дали висновки, що проект з будівництва стадіону у Львову відповідає всі вимогам. У середу, 27 серпня, Кабмін (або за його дорученням, я), підпишемо цей проект. Це буде офіційний початок робіт», − заявив 21 серпня під час прес-конференції т.в.о. голови Львівської ОДА Микола Кміть.
Він повідомив, що для будівництва необхідно завести 100 тис. метрів кубічних грунту. «До середи Альпіна має підписати угоду про генпідряд. Після цього вони зможуть наймати субпідрядників. 80 млн грн, що виділила Львівська міськрада, до кінця року на роботи необхідні по стадіону, вистачає», − додав керівник області.
До січня цього року ЛМР має визначитися із інвестором, який будуватиме стадіон, чи повинна прийняти бюджет на 2009 рік, який дасть можливість за кошти міського бюджету будувати далі цей об’єкт. «Зараз ведуться перемовини з потенційними інвесторами − ФК «Львів», ФК «Карпати». Є бажання інвестувати у стадіон канадської будівельної компанії, надійшли пропозиції з Португалії. Я не знаю, чому потенційні інвестори не надали необхідних фінансових гарантій, які мало надати місто УЄФА. Ми говорили з мером, що, можливо, інвестора слід зацікавити привабливими земельними ділянками», − додав він.
+++
Восени оголосять міжнародний конкурс на будівництво терміналу Львівського аеропорту
Zaxid.net
21.08.08
«Перший віце-прем’єр-міністр країни дав доручення Украеропроекту відкласти усі поточні роботи і завершити всі необхідні проектні роботи по Львівському аеропорту до 15 вересня. Після цього почнуться будівельні роботи», − заявив 21 серпня під час прес-конференції т.в.о. голови Львівської ОДА Микола Кміть.
За словами посадовця, злітну смугу аеропорту буде продовжено до 2800 метрів. За діючим проектом, аеропорт не закриватимуть для проведення робіт з розширення смуги − спочатку добудують ділянку, якої немає, потім реконструюють діючу. «Для цього необхідно викупити низку земельних ділянок у Пустомитівському районі. Кожному власнику буде виплачено компенсацію. Зараз ми чекаємо змін Кабміну по статтях розподілу коштів. Необхідно близько 4 млн грн. Цю землю не можуть використовувати для сільгосппризначення, власники за отримані кошти зможуть купити значно кращі земельні ділянки. Натомість, ми отримаємо у Львові повноцінну злітно-посадочну смугу, і аеропорт прийматиме літаки типу Боїнг 767-400. Це відповідає вимогам УЄФА», − зазначив М.Кміть.
Він наголосив, що зараз потребує вирішення питання побудови терміналу. «Це питання зараз вирішують в Мінтрансі і, можливо, до інвестиційного форуму у Львові буде оголошено міжнародний тендер на проектування терміналу. Після цього буде проведено міжнародний тендер на концесію щодо його будівництва. Зараз розробляються концесійні угоди за участі іноземних компаній», − додав М.Кміть.
+++
Керівник ЛОРТА не хоче віддавати Львову стадіон «Сокіл»
Zaxid.net
21.08.08
«Незважаючи на рішення Президента, Кабміну, керівник заводу ЛОРТА не поспішає передавати стадіон «Сокіл» (одна з тренувальних баз до Євро-2012) Львівській міській раді», − заявив 21 серпня під час прес-конференції т.в.о. голови Львівської ОДА Микола Кміть.
Львівська міськрада передала стадіон «Сокіл» в оренду на 10 років ФК «Львів», який має вкласти у його розбудову до Євро-2012 35 млн грн. «Ми скерували листа в Кабмін щодо даного питання, звернемося в правоохоронні органи стосовно працевлаштування керівника цього підприємства», − наголосив керівник області.
Він зазначив, що по всіх тренувальних базах до Євро-2012 підписано інвестиційні угоди та меморандуми.
+++
Якщо до січня Садовий не знайде інвестора, то євростадіон доведеться добудовувати коштом громади, − Кміть
Zik.com.ua
21.08.08
Угода про генеральний підряд з будівництва у Львові стадіону до «Євро-2012» знаходиться в розробці. Ми чекаємо на підпис австрійської сторони − компанії «Альпіна». Австрійці обіцяють підписати її до середи, 27 серпня. Про це сьогодні, 21 серпня, під час прес-конференції повідомив т.в.о. голови Львівської ОДА Микола Кміть.
За словами Миколи Кметя, 80 млн грн, які виділила на початок будівництва стадіону Львівська міськрада, згідно з розрахунками за планом робіт, до кінця року має вистачити. Оскільки цього року «далі, ніж фундаментні роботи, процес будівництва стадіону не зайде». Крім того, Кміть висловив переконання, що усі суперечки через те, виділяти чи не виділяти гроші на стадіон з міського бюджету, не враховують того, скільки Львів отримає від проведення «Євро-2012», мовляв, ця сума буде значно більшою, ніж Львів інвестуватиме в стадіон.
«До того ж зараз Львівська міська рада займається пошуком інвестора, Львівська ОДА активно у цьому допомагає. Адже до січня 2009 року Львівська міська рада має визначитися, хто буде партнером і на яких умовах він фінансуватиме стадіон. Якщо ж ні, то місту доведеться приймати такі бюджетні характеристики на 2009 рік, які дадуть можливість продовжувати будівництво за кошти міста», − попередив Кміть.
За словами Кметя, вчора експерти УЄФА ще раз підтвердили, що фінансові гарантії Львівської міської ради щодо будівництва стадіону до «Євро-2012» їх задовольняють. Тепер побудова стадіону у Львові з пункту небезпека перенесено на пункт небезпека нижчого рівня.
«До проекту стадіону є позитивні висновки усіх необхідних експертних груп. 7 серпня ми отримали комплексний висновок Державної експертизи щодо будівництва, 8 серпня − заключення від Архібудконтролю. Проект уже повністю готовий, міститься на 18 дисках (по 300 сторінок). Він підписаний усіма контролюючими органами, залишився тільки останній штрих: наступної середи, 27 серпня, Кабмін або підпише цей проект, або ж дасть доручення це зробити мені. Оскільки, згідно з чинним законодавством, об’єкти, які мають вартість понад 100 млн грн, мають затверджуватися КМУ. Тобто в середу відбудеться офіційний початок усіх робіт на вул. Стрийській-вул Кільцевій», − наголосив Микола Кміть.
За словами т.в.о. губернатора Львівщини, область дещо із запасом готує тренувальні бази, мовляв, щоб застрахуватися. Кміть поскаржився, що сьогодні довелося надіслати листа до КМУ. «Є указ Президента та постанова КМУ про передачу стадіону «Сокіл» у Львові міській раді для подальшої передачі ФК «Львів», оскільки клуб має розбудувати стадіон. Натомість, керівник заводу ЛОРТА не виконує ні указу Президента, ні постанови КМУ. Тому будемо писати листи в правоохоронні органи та КМУ щодо доцільності перебування на посаді директора заводу», − зауважив Кміть.
Він також розповів, що можна не хвилюватися за стадіони «Юність», «Україна» та стадіон ЛДУФК.
Також, за словами Миколи Кметя, визначено 12 фан-зон, які буде облаштовано до «Євро-2012»: с. Рясна-Руська (5 га), с. Бірки (10 га), с. Шоломия (10 га), с. Сокільники (6 га), с. Скнилів (8 га), с Солонка (5 га), с. Мшана (4 га), смт Дубляни (7,9 га), с Малахів (18,7 га), с Сопошин (2,4 га), м. Жовкла (1,3 га), с. Куликів (6 га). Вони знаходитимуться на маленьких футбольних полях, будуть обладнані для приготування страв національної кухні країн-учасниць «Євро-2012», а також великим телеекраном для перегляду матчів чемпіонату.
+++
До «Євро-2012» Укрзалізниця закупить 7 високошвидкісних поїздів
Zik.com.ua
21.08.08
За результатами переговорів Укрзалізниці з представниками компанії Alstom у жовтні-листопаді 2008 року буде укладено договір на придбання у 2010-2011 роках семи високошвидкісних поїздів з примусовим нахилом кузова. Потяги розраховані на велику кількість місць, оснащені кафе-баром та спеціальним вагоном для інвалідів, − наголосив перший заступник Генерального директора Укрзалізниці Микола Луханін. Про це сьогодні, 21 серпня, ЗІКу повідомила прес-служба Міністерства транспорту та зв`язку України.
Микола Луханін зазначив, що для впровадження на залізницях України швидкісного руху пасажирських поїздів тривають ремонтно-будівельні роботи на напрямках з Києва до Донецька, Дніпропетровська та Львова. «Ми працюємо водночас на всіх основних напрямках − і західному, і східному, − сказав Микола Луханін. − Уже здійснено ремонтно-колійні роботи на загальну суму 18,25 млн. євро та роботи щодо сигналізації та зв’язку, електрифікації та модернізації пристроїв електропостачання − на суму майже 2,5 млн євро».
Микола Луханін зауважив, що під час проведення «Євро-2012» на вокзалах будуть відкриті спеціальні каси для вболівальників, у яких пасажирів обслуговуватиме персонал зі знанням англійської мови.
«Я хочу запевнити, що залізничники впораються з завданням щодо перевезення вболівальників. Ми маємо досвід перевезення при великих напливах людей, а пропускна спроможність залізниць дозволяє запускати достатню кількість додаткових потягів», − сказав Микола Луханін.
За словами Миколи Луханіна, підготовка залізничного транспорту до «Євро-2012» здійснюється згідно з Державною цільовою програмою підготовки до Чемпіонату. Роботи проводяться в кількох напрямках: впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів − до 200 км/годину, а також закупівля швидкісних поїздів із примусовим нахилом кузова; будівництво технічної станції, реконструкція депо й пунктів технічного обслуговування пасажирських вагонів; розмежування руху вантажних і пасажирських поїздів тощо. Для фінансування цих робіт, згідно з програмою, виділено 2,5 млрд. євро.
За інформацією прес-служба Міністерства транспорту та зв`язку України, експерти УЄФА, які перевіряють готовність до проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу, задоволені підготовкою Укрзалізниці.
+++
Кміть чекає, коли Верховна Рада повернеться з відпустки і дасть 25 млрд грн на дороги до «Євро-2012»
Zik.com.ua
21.08.08
В Державному та міському бюджеті Львова необхідно передбачити на розбудову доріг Львова до «Євро-2012» 1,4 млрд грн. Завершити заплановані ремонтні та будівельні роботи треба до 2012 року. У Держбюджеті на цей рік на дороги передбачено тільки 16 млн грн. Тому ми чекаємо, коли Верховна Рада України повернеться з відпустки і проголосує зміни до бюджету, які передбачають видачу додаткових державних гарантій Укравтодору на 25 млрд грн − на відбудову доріг. Про це сьогодні, 21 серпня, під ас прес-конференції повідомив т.в.о. голови Львівської ОДА Микола Кміть.
«Зараз тривають переговори щодо концесійної автодороги А4(М10) «Краковець-Львів-Броди», і є великі шанси, що її збудують. Концесіонером є консорціум «Трансвестмагістраль» та ВНК «Розточчя», власником обох є NDI SA (Польща). Зокрема, йдеться про внесення доповнень до концесійної угоди, яка б гарантувала концесіонеру, що кількість автомобілів, які проїжджатимуть цією дорогою за певний термін, не буде менша, ніж це обумовлено законодавством ЄС. Інакше нам доведеться компенсувати кошти, затрачені на будівництво дороги. Хоча наразі трафік дає підставити сподіватися, що доплачувати не доведеться», − зауважив Микола Кміть.
За словами Кметя, на будівництво ділянки Краковець-Львів − 84,4 км − необхідно 800 млн євро, а на ділянку Львів-Броди − 78 км − 750 млн євро. Т.в.о. губернатора стверджує, що найближчим часом має початися будівництво першої ділянки Краковець-Львів. Завершити ці роботи планують до 2011 року.
«Загалом з бюджету Львівської області на фінансування програми підготовки до «Євро-2012» виділено 27,55 млн грн: на забезпечення громадського порядку та гарантування безпеки осіб, діяльність яких пов’язана з проведенням чемпіонату − 7,7 млн грн, на створення сучасних систем надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій − 3 млн грн, на будівництво, реконструкція та створення у Львові та на прилеглих територіях належної інфраструктури, розроблення спеціальних туристичних маршрутів − 1,8 млн грн, а також на проведення необхідних реставраційних та ремонтних робіт будівель театрів, музеїв, національних заповідних парків культури та відпочинку − 15,05 млн грн.
+++
Инспектор УЕФА посетил Одесский аэропорт
Glasweb.com
21.08.08
Эксперт УЕФА по аэропортам Питер Хемпсон посетил сегодня Одессу. Он проверил КП «Международный аэропорт «Одесса»« на предмет его готовности к европейскому первенству по футболу 2012 года.
Эксперт ознакомился с программой его развития, а также с ходом конкурса по выбору стратегического партнера реконструкции и модернизации аэропорта.
Как рассказала РИА «ГЛАС» директор КП Светлана Пустыльникова, эксперт интересовался в основном, сможет ли аэропорт пропустить нужное количество пассажиров, которые прибудут в Одессу на матчи Евро-2012. Как рассказала РИА «ГЛАС» директор КП Светлана Пустыльникова, эксперт интересовался в основном, сможет ли аэропорт пропустить нужное количество пассажиров, которые прибудут в Одессу на матчи Евро-2012.
По завершению визита П. Хемпсон вылетел Донецк.
Напомним, сегодня было объявлено, что в конкурсе примет участие 7 компаний, в частности ООО «Нью Систем АМ» (г. Харьков); ООО «Альпари+» (г. Харьков); − Акционерное общество «Аэропорт Вены» (г. Вена); компания EQT Infrastructure Limited» (о. Гернси); ООО «Гепард плюс» (г. Одесса); компания «CE Power Holdings (CYPRUS) Limited» (г. Никосия); компания «ELECNOR S.A.» (г. Мадрид).
Все они подтвердили свою готовность инвестировать в данный проект не менее 250 млн. долларов США. Некоторые компании имеют успешный опыт инвестиционного участия в реконструкции и модернизации таких аэропортов как Вена, Дели, Будапешт, Лондон, Новосибирск, Цюрих и других.
Второй этап конкурса стартует 24 августа. Комиссия рассмотрит конкурсные предложения участников и определит степень их соответствия критериям, указанным в Положении о проведении конкурса и технико-экономическом обосновании на реконструкцию и модернизацию аэропорта, с учетом интересов города. Мэрия заявляет, что Одесский аэропорт после реконструкции останется в коммунальной собственности города. С инвестором будет заключен договор о совместной деятельности.
Справка РИА «ГЛАС»: Основные сооружения Одесского аэропорта построены в 1960 − 1961 гг. В 1982-м был сооружен грузовой терминал. Суммарная пропускная способность аэровокзального комплекса − 400 пассажиров в час. КП обеспечивает полеты воздушных судов частных компаний «Таврия», «Южные авиалинии», «Трансаэро», «Донбассаэро», «Австрийские авиалинии», «Турецкие авиалинии» и др. Пиковый день для аэропорта − суббота, когда совершается 68 вылетов.
В среднем же со взлетной полосы аэропорта «Одесса» самолет поднимается каждые 28 минут. По частоте и количеству вылетов КП занимает второе на Украине место − после Бориспольского аэропорта (Киевская область).
+++
Евро-2012: болевые точки подготовки к большому футболу
Елена Павленко
Liga.net
21.08.08
Что покажем УЕФА?
В эти дни Украина сдает очередной экзамен на организаторскую профпригодность. В страну прибыли эксперты УЕФА, чтобы посмотреть, как мы справляемся со строительством дорог и стадионов. С 18 по 22 августа они побывают во всех основных и резервных городах и проверят транспортную и спортивную инфраструктуру страны, а уже 18 сентября состоится заседание Наблюдательного совета УЕФА, на котором и решится окончательно вопрос − быть или не быть чемпионату в Украине. И хоть ответственные за проведение Евро-2012 в один голос утверждают, что Украина готовится по графику, поводы для беспокойства все же есть.
«Все досужие разговоры о том, что мы ничего не делаем и что у нас отберут Евро, являются просто сплетнями. По мановению волшебной палочки не делается ничего − это задача на четыре года, вот за четыре года мы ее и выполним», − пообещал интернет-газете «СЕЙЧАС» первый вице-президент Футбольной федерации Украины Сергей Стороженко. Но даже на четыре года работы остается невероятно много − нужно построить шесть стадионов и шесть аэропортов высокого класса, пять тысяч километров дорог, не говоря уже о гостиницах, парковочных местах и медицинских учреждениях.
Стадионный скандал
Не успел улечься шум вокруг строительства «Олимпийского» в Киеве, как «стадионные перипетии» захлестнули Львов. И немудрено − до проведения чемпионата остается меньше четырех лет, а спортивная арена не только не строится, но даже не имеет инвестора, который в состоянии раскошелиться на 1 млрд. грн.
Понимая, что надо что-то делать, львовские власти принимают решение начать строительство самостоятельно и дают для начала работ 80 млн. грн. из городского бюджета. Казалось бы, проблема улажена и эксперты должны остаться довольны. Но недовольными остались львовяне. «Общественный форум Львова» представил результат опроса, согласно которому 60% горожан высказались против того, чтобы стадион строился из местного бюджета.
Но ответственные за подготовку чемпионата не встревожились − или, по крайней мере, не подали виду. «Я уверен, что эта рабочая ситуация быстро разрешится на региональном уровне в пользу здравого смысла, без амбиций и скандалов. У нас нет времени отвлекаться на пространные дискуссии о том, кто самый большой патриот города», − прокомментировал ситуацию интернет-газете «СЕЙЧАС» руководитель управления информационной политики ФФУ Сергей Васильев.
Во Львове продолжают искать инвестора для строительства стадиона. Как заявил интернет-газете «СЕЙЧАС» директор департамента Евро-2012 Олег Засадный, интерес к финансированию строительства уже проявили несколько местных инвестиционных компаний и два футбольных клуба − «Львов» и «Карпаты». Пока же на территории спортивной арены идут подготовительные работы − за полтора месяца рабочие должны снять плодородный слой почвы, а также установить щиты и ограждения. Пока это успокоило экспертов УЕФА − оценку рисков строительства стадиона снизили с высокой на среднюю.
Похоже, сдвинувшееся с мертвой точки строительство «Олимпийского» тоже порадовало высокопоставленных футбольных чиновников. Вице-премьер-министр Украины Иван Васюник рассказал интернет-газете «СЕЙЧАС»: «Я провел совещание с экспертами УЕФА по стадионам. Все они в один голос утверждают, что спустя два месяца после их последнего визита Украина очень продвинулась в подготовке футбольных арен к чемпионату. Особенно этот прогресс заметен в начале реконструкции НСК «Олимпийский». Васюник пообещал, что государство полностью профинансирует этот проект.
В данный момент идет реконструкция первого яруса стадиона, а до середины октября ТЦ «Троицкий» будет полностью демонтирован.
Эх, дороги
Но даже вся суета с поиском инвесторов для строительства стадионов не так беспокоит экспертов УЕФА, как состояние украинских дорог и аэропортов. Для того, чтобы удовлетворить требования УЕФА, все взлетные полосы и аэровокзалы необходимо расширять. Для реконструкции Борисполя был взят кредит, все остальные аэропорты будут ремонтироваться за счет концессионеров.
Дорожники браво отрапортовали перед УЕФА о готовности потратиться на то, чтобы не стыдно было перед европейскими гостями за исконную славянскую беду. На строительство дорог к Евро-2012 будет потрачено 40 млрд. грн. Заместитель председателя «Укравтодора» Николай Березовский пояснил, что эти деньги пойдут в основном на ремонт магистралей, соединяющих принимающие города, подъезды к аэропортам и международным пунктам пропуска. Основная дорога, которая соединит Польшу и Украину (Львов-Краковец. − «СЕЙЧАС»), будет строиться исключительно за средства концессионеров.
Потратится на строительство дорог и государство. «В Государственной целевой программе предусмотрены почти 6 млн. грн. на дорожные нужды. Но утверждение этой суммы требует еще и решения Верховной Рады, которого мы ожидаем в сентябре. Нашим польским партнерам в этом отношении значительно легче, так как только в этом году они получили 67 млрд. от Евросоюза на подготовку инфраструктуры», − отмечает Васюник.
Подождем до сентября
Где сложилась относительно неплохая ситуация в подготовке − так это строительство гостиниц. Почти все города, кроме Донецка и Харькова, отвечают требованиям УЕФА по количеству отелей и хостелов. И это несмотря на то, что нормы изменились. Если раньше в УЕФА считались все 100% гостиничных номеров, то сейчас предполагается, что 35% из них будут занимать постоянные клиенты, с футболом не связанные, потому необходимо строить больше. Наилучшая ситуация во Львове − развитом туристическом городе. Не хватает пятизвездочных гостиниц в Донецке и Харькове.
Несмотря на дефицит койко-мест, Стороженко считает, что именно эти два восточных города наилучшим образом подготовились к чемпионату. Иван Васюник более осторожен в характеристиках − по его мнению, раздавать оценки еще рано. В пятницу комиссия УЕФА сделает предварительные выводы и уедет готовиться к окончательным. Они будут обнародованы после 25 сентября, когда состоится заседание Исполкома. Скорее всего, Евро-2012 Украине все же оставят. Но есть риск, что после первых итогов подготовка к нему опять пойдет ни шатко ни валко − чемпионат-то уже не заберут.
+++
Эдуард Гурвиц: «Одесса один из самых подготовленных к приёму матчей Евро-2012 городов»
Od-news.com
21.08.08
Эдуард Гурвиц: «Одесса один из самых подготовленных к приёму матчей ЕВРО 2012 городов» Мэр Одессы, в интервью сотрудникам СМИ, заявил что он не связывает перспективы изменения статуса города с возможным исключением Львова из числа принимающих матчи ЕВРО 2012 украинских городов. «Темпы подготовки к приёму матчей Чемпионата ЕВРО 2012, мне кажется, дают надежду, что Одесса станет основным принимающим украинским городом. Мы делаем для этого всё необходимое», отметил Эдуард Гурвиц. Как известно, сегодня в Одессу прибыла группа экспертов УЕФА. Они осмотрят тренировочные базы и ознакомятся с перспективами реконструкции Международного аэропорта «Одесса».
+++
Вадим Галаган: «Не бачу жодних ознак дискримінації»
Fpl.com.ua
21.08.08
Шановні працівники ФК «Таврія» та вболівальники!
Прем’єр-ліга завжди стояла і стоїть на засадах відкритості та об’єктивності. Відтак мене неприємно здивував лист, опублікований на офіційному сайті клубу, та висунуті на адресу ПЛ претензії.
Не бачу жодних ознак дискримінації. На формування календаря і плану трансляцій матчів впливає багато факторів. На старті «ЕпіЦентр Чемпіонату України» сімферопольський клуб був задіяний у Кубку Інтертото. ПЛ увійшла у становище ФК «Таврія» і погодилася на певні зміни у календарі. Однак, жоден поважний телеканал не змінить сітку свого мовлення лише за кілька днів, а відтак вже не було можливості організувати пряму телевізійну трансляцію. Чи, можливо, не варто було йти клубу на зустріч і чекати нову хвилю критики, мовляв, ПЛ не підтримала «Таврію» − представника України у єврокубках?
Нині ми організовуємо п’ять прямих телетрансляцій на тиждень. Більше, на жаль, не можемо. Спробуємо владнати це питання після Олімпіади, коли на Першому національному вивільниться додатковий час для спортивного мовлення. Гадаю, причини за якими ми показуємо матчі за участю «Шахтаря» та «Динамо» пояснень не вимагають. Відтак на три інші покази претендує аж шість пар. Я прекрасно розумію представників ФК «Таврія» та уболівальників клубу. Сьогодні певний брак уваги переслідує вас, у наступних турах − інших. Наприклад, домашню гру запорізького «Металурга» вперше у сезоні покажуть по телебаченню лише цієї неділі, на відміну від ФК «Таврія».
Повірте, ми робимо усе можливе для підвищення рівня українського футболу, збільшення інтересу до нього і забезпечення максимально можливої кількості якісних телетрансляцій.
З повагою, комерційний директор Прем’єр-ліги Вадим Галаган.
+++
Интернет − негативные оценки
Футбольная Украина. Львов
Игорь Бойко
Football.ua
21.08.08
Продолжаются путешествия нашего корреспондента по городам Украины и знакомство с футбольной их жизнью.
Во Львове мне уже приходилось бывать, потому впечатление о городе получилось не первым и не настолько эмоционально-насыщенным, как предыдущие. Но зато можно было сделать более глубокие выводы и побывать в иных местах.
Кстати, на сей раз коллегой-путешественником из Футбола был не Владимир Мыленко, а Алексей Иванов. Надо сказать, что за год отсутствия Львов не сильно поменялся. Те же самые катастрофического качества дороги, которые быстро убивают автомобили, те же прекрасные по архитектуре здания. Та же приятная атмосфера.
Помнится, в конце 2004 года многие СМИ вещали, насколько плохо настроены к русскоговорящему населению местные жители. Ничего подобного. Никто даже косо не посмотрел. Зато, как только ты на секунду остановишься на перекрестке, тут же подходит кто-то и предлагает свою помощь. В других городах, честно говоря, такого встречать не довелось.
Описать все увиденные нами красивые места невозможно. Все равно ни одно слово не в силах передать красоту вида с Высокого Замка, изысканность различного обряда верования соборов или шарм разнообразных улочек и закоулков. В девять утра мы проходили по одной из смежных с Площадью Рынок улице, и некоторое время не доносилось ни одного звука вокруг. Как вспомнишь Киев, аж вздрогнешь...
Во время очередного перехода через Площадь Свободы мы наткнулись на сборную Польши под чутким руководством Лео Беенхаккера. Наиболее значимой для жителей города персоной оказался полузащитник Шахтера Мариуш Левандовски. Он некоторое время перекинулся несколькими словами с парой мужчин, сделал несколько снимков. Кто-то хотел сфоткаться с другими игроками, но Эби Смолярек, например, сразу указал на Мариуша, мол, он сегодня отдувается за всех. Настроение у поляков было хорошее, только голландский наставник был необычайно серьезен и о чем-то важном разговаривал со своими помощниками.
Разумеется, 12 часов проходить физически невозможно. Отдохнуть и подкрепиться мы решили в пабе с обычным названием Дублин, но необычными нравами. Например, изображения в меню были достаточно обманчивыми. Но не как это обычно бывает нарисовано много, а приносят по размеру слез котенка. Тут, наоборот, рисунок не внушал доверия, но на тарелке еды оказалось столько, что с первого раза не все удалось умять.
Администратор заведения попросил несколько советов по поводу показа футбольных матчей и мест, где заранее можно узнать о трансляциях. Так что теперь смело можно идти смотреть футбол:)
А цены во Львове как всегда просто смешные по сравнению с Киевом. Вообще в не курортный период с нашей столицей может сравниться только Одесса. В курортный же кандидатов немеряно.
Ну, та ладно. Вернемся к футболу. Узнать, что сегодня в городе матч сборных Украины и Польши было практически невозможно. Поверьте, прошли мы не один километр, но ни одной афиши так и не увидели. Зато рекламы матчей ФК Львова в больших количествах, тогда как ближайший домашний матч Карпат также не рекламируется. Кто не знал, мог запросто догадаться по постоянным похождениям молодчиков с польскими розами. Распевающих и распивающих.
Найти стадион Украина − дело за которое бы не всякий Шерлок Холмс взялся. В нашем случае во многом помогли целенаправленно идущие люди в амуниции сине-желтого цвета. Оставшись одному в этом парке можно не то, что стадион не найти, но и выход. Указатель хоть какой-то, в общем, не сильно помешал бы.
Как обычно бывает в нашей стране, многие люди не успели на начало матча и еще долгое время ходили туда-сюда. Они не только не видели моменты на первых минутах у ворот Пятова, но и забавное действо перед матчем. К сожалению, запомнить официальное название этого вида спорта не удалось, но в детстве мы называли это футбол один на один. В напряженном поединке польский мальчик обыграл украинца со счетом 1:0. Спустя менее двух часов команда Михайличенко взяла реванш.
Вы знаете, что одним из первейших запретов поведения зрителей на стадионах является: «Вход на стадион в состоянии алкогольного опьянения и распитие алкогольных напитков на территории стадиона строго воспрещены»? Это не просто смешно. На Украине, например, продают пиво прямо над трибунами. Можно просто подняться во время матча и не отрывая глаз от перипетий на поле залить в себя очередную порцию. Некоторые, естественно, делают это неоднократно. Вопрос не в пиве, а в абсолютно попирательстве закона. Причем, с любой стороны. А потом еще все удивляются, что у нас немногие придерживаются слов, записанных в буклет с громким названием Конституция Украины. «Все в світі починається з малого».
О поддержке на Украине наслышаны многие. На сей раз стадион переполнен процентов на 60%. Виной тому, наверное, преувеличенные цены на билеты. Такое впечатление, что украинские футбольные функционеры решили вмиг перестроиться на зарабатывание денег на билетах. Но ведь для этого одного тупо увеличения цен за проход на стадион недостаточно.
Хотя пришедшие на стадион люди поддерживали сборную Украины просто неистово. Гимн в исполнении всего стадиона и группы Пикардейская Терция на бэк-вокале вызывает особо патриотические чувства. По ходу матча только выкрики поддержки, даже у кого-то что-то не выходит. И до финального свистка очень немногие покинули свои места, аплодисментами проводив команду в раздевалку.
Как и большинство украинских стадионов Украина не способствует нормальной работе прессы, а значит своевременного доставления информации. Некоторые писали отчет на коленях, а другие до того времени посадили батарею на ноутбуке, логично рассчитывая на источник питания на стадионе. Блин, забыл какой в стране...
А-а-а... у нас же к Евро-2012 готовятся. Усердно.
+++