Футбольная жизнь в зеркале СМИ

Интернет − нейтральные оценки


Для забезпечення фінансування на спорудження об’єктів до Євро-2012 Львів випустить облігації

Zaxid.net

05.08.08

«У квітні депутати Львівської міської ради прийняли ухвалу про виділення на будівництво та реконструкцію об’єктів, пов’язаних з проведення матчів чемпіонату Євро-2012, 200 мільйонів гривень з бюджету міста у цьому році. Учора вони прийняли зміни до цієї ухвали − передбачили виділення на початок будівництва стадіону 80 млн грн з цієї суми. Тобто, ці кошти передбачені у видатковій частині бюджету міста», − поінформував сьогодні, 5 серпня, під час прес-конференції директор департаменту фінансової політики Львівської міської ради Олег Іщук.

О.Іщук прокоментував, що дохідна частина під ці цілі поки що не забезпечена. «Для цього треба буде випускати нові облігації або брати банківську позику», − сказав він.

Тим часом, інформуючи про виконання бюджету міста за перше півріччя поточного року, О.Іщук повідомив, що до бюджету розвитку не надійшло 11,5 млн грн від відчуження комунального майна та 31,7 млн грн від продажу комунальної землі. «Це питання стратегічне. Майно і земля за кілька місяців подорожчають, у зв’язку з підготовкою до Євро-2012 в рази, і тоді їх можна буде продати значно вигідніше», − прокоментував він

+++

Луганский аэропорт возобновляет свою работу

Oda.lg.ua

05.08.08

По данным управления транспорта и связи Луганской облгосадминистрации, за І полугодие 2008 года на реконструкцию ОКП «Международный аэропорт Луганск» из областного бюджета было выделено 5,9 млн. грн. Сейчас реконструкция аэропорта находится на завершающей стадии. И это первый этап серьезной программы развития транспорта в области.

В ближайших планах развития аэропорта и в рамках проведения чемпионата Европы-2012 по футболу является серьезная реконструкция взлетно-посадочной полосы. Это позволит Луганску принимать тяжелые современные авиалайнеры. Прогнозируется, что к 2012 году все необходимые работы будут выполнены в полном объеме и воздушные ворота Луганщины смогут принимать современные аэробусы в соответствии с мировыми стандартами.

 С 4 августа текущего года национальная авиакомпания «Днеправиа» открывает новые регулярные рейсы из Луганска в Киев (Борисполь) и обратно. Общее время полета из Луганска в Киев занимает около 2 часов. Рейсы осуществляются самолетом Embraer-145, который рассчитан на 49 посадочных мест. Крейсерная скорость самолета составляет 850 км/ч, дальность полета 2200 км.

По словам директора ОКП «Международный аэропорт Луганск» Василия Татаринова, в дальнейших планах работы значится открыть рейсы в западные и южные области Украины, а также восстановить международные рейсы из Луганска. «Однако такие изменения зависят от востребованности этих направлений», − отметил Василий Татаринов.

+++

80 млн грн на початок будівництва стадіону до «Євро-2012» у влади Львова нема!

Zik.com.ua

05.08.08

«У видатковій частині бюджету розвитку Львова є заплановані 220 млн грн на будівництво об’єктів до «Євро-2012». Проте джерел доходів наразі немає. Я бачу тут два виходи: або ж випуск облігацій, або позика в банку. І аби швидше розпочати будівництво, цього місяця вже має бути прийняте відповідне рішення». Про це сьогодні, 5 серпня, під час брифінгу повідомив директор департаменту фінансової політики Львівської міськради Олег Іщук.

Він нагадав, що у квітні на сесії Львівської міськради депутати прийняли ухвалу: для того, щоб гідно підготуватися до «Євро-2012», виконком має зробити запозичення у 200 млн грн. Учора на сесії вони прийняли зміни до цієї ухвали − передбачили виділення на початок будівництва стадіону 80 млн грн з цієї суми. Отже, ці кошти передбачені лише у видатковій частині бюджету розвитку міста. Дохідна частина у бюджеті поки що не забезпечена.

«Моя думка така: якщо ми будемо будувати стадіон, то це треба величезні гроші. Для того, щоб найти ці гроші − треба щось продавати. Після початку будівництва стадіону, вартість землі навколо нього підніметься на порядок вище. Потрібно зачекати з продажем землі ще декілька місяців», − зазначив О. Іщук.

Довідка ЗІКу.

76 депутатів Львівської міськради проголосувало, 4 серпня за ухвалу «Про укладення управлінням капітального будівництва договору генерального підряду будівництва у м. Львові на вул. Стрийська − кільцева дорога стадіону на не менш ніж 33 000 глядачів, який відповідає сучасним вимогам УЄФА для проведення матчів фінальної частини чемпіонату Європи». Суть цього рішення − розпочати будівництво стадіону у Львові, витративши на це 80 млн, які буде виокремлено у бюджеті розвитку міського бюджету м. Львова в окрему стрічку.

Відповідно до цієї ухвали міська рада виділяє ці кошти із 220 млн грн, передбачених у бюджеті розвитку Львова на фінансування усіх об’єктів до «Євро-2012».

+++

Для підготовки до Євро-2012 уряд Польщі створив новий орган − Раду безпеки спортивних змагань

Укрінформ

05.08.08

 У рамках підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року уряд Польщі створив новий орган − Раду безпеки спортивних змагань (RBIS). Діяльність інституції матиме дорадчий характер, а її річний бюджет становитиме 200 тис. злотих (100 тис. доларів США), передає УКРІНФОРМ з посиланням на польський телеканал tvn24.

«У зв'язку з організацією Євро-2012 та рядом зобов'язань, що стоять перед Польщею з цього приводу, необхідно інтенсифікувати діяльність у напрямі запобігання негативній поведінці вболівальників», − йдеться у преамбулі урядової постанови про створення Ради.

До складу нової структури входитимуть 15 осіб − представники міністерств внутрішніх справ та адміністрації, юстиції, інфраструктури, освіти та спорту. Окрім того, в Раді працюватимуть головні коменданти польської поліції й пожежної охорони, а також керівники Польської асоціації футболу (PZPN), Професійної футбольної ліги Польщі (Ekstraklasа S.A) та Олімпійського комітету країни (PKOl).

Створення нового органу викликало ряд критичних зауважень серед політиків та експертів. Заступник голови комісії Сейму РП з питань спорту Яцек Фальфус висловив застереження, що новостворена інституція фактично дублюватиме роботу спілки PL 2012 (аналог Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 р. − УКРІНФОРМ).

Національний координатор з питань безпеки Тадеуш Зигмунт, у свою чергу, вважає, що прив'язувати діяльність Ради до Євро-2012 є невиправданим. «Не зовсім правильно розставлено акценти роботи Ради. Вона повинна зосереджувати увагу на всіх спортивних заходах, а не тільки на футбольних баталіях», − зазначає експерт.

+++

Молодіжна організація «Демократичний Альянс» оголосила про проведення протестної кампанії «Театр політичної драми»

        

Яна Лемешенко

Укрінформ

05.08.08

ФРАГМЕНТ МАТЕРИАЛА

 Молодіжна організація «Демократичний Альянс» оголосила про початок загальноукраїнської молодіжної протестної кампанії «Театр політичної драми», в межах якої впродовж червня-грудня організація проведе 50 театралізованих вистав на площах великих міст України. Про це на прес-конференції в УКРІНФОРМі повідомив голова «Демократичного Альянсу» Василь Гацько. За його словами, в центрі уваги кампанії − безвідповідальність українських політиків у питаннях забезпечення безкризового розвитку нашої держави. (…)

(…)Василь Гацько повідомив, що 13 серпня «Демократичний Альянс» проведе свою театралізовану виставу біля стін Кабміну. Акція буде проведена на знак протесту проти безвідповідальності українських політиків у питаннях запобігання екологічним катастрофам. За його словами, зокрема, акції у Донецьку будуть присвячені екологічним питанням, у Дніпропетровську − безвідповідальності політиків у питаннях підготовки до Євро-2012, в Луганську − земельним питанням.

+++

Інвесторів побільшало? Але будуємо за кошти міста…

Юлія Ліщенко

Wz.lviv.ua

05.08.08

Не інакше як учорашній приїзд до Львова віце-прем’єр-міністра України Івана Васюника (для проведення засідання оргкомітету з підготовки до Євро-2012) спровокував надзвичайну “інвесторопошукову” активність мерії.

Інвесторів побільшало? Але будуємо за кошти міста…

І от результат − інвесторів для побудови нового стадіону у нас, виявляється, до кольору до вибору. Досі, нагадаємо, ми мали лише “дві альтернативи” − гроші президента ФК “Карпати” Петра Димінського і гроші з міського бюджету. Обидва варіанти мали свої суттєві недоліки. Проте вчора виявилося, що… інвесторів − хоч греблю гати! За словами міського голови Андрія Садового, крім ФК “Карпати”, вже виявили бажання вкласти свої кошти в будівництво стадіону ФК “Львів”, спільне українсько-канадське підприємство “Росан”, а також інші підприємці, прізвища яких наразі не розголошують.

Учора в авральному порядку депутатів скликали на позачергове засідання сесії міської ради. Багато кого з міських обранців “висмикнули” з відпусток. У порядку денному були лише два питання. Перше − формування робочої групи, яка має контролювати підготовку Львова до проведення єврочемпіонату і вести переговори з інвесторами будівництва стадіону. Групу сформували з депутатів і чиновників, однак очолив її чомусь перший заступник міського голови Олег Синютка… Друге питання − укладення управлінням капітального будівництва угоди генпідряду з будівництва стадіону. Щоправда, з якою фірмою буде укладено цю угоду, в документі − ні слова. Натомість йшлося про надання з міського бюджету 220 мільйонів гривень на будівництво стадіону та об’єктів інфраструктури навколо нього.

Журналістам пояснили, що цієї гігантської суми не треба лякатися. 220 мільйонів це, мовляв, тільки гроші, які місто гарантує заплатити у разі потреби. Ці мільйони закладено окремим рядком у цьогорічному міському бюджеті. А наразі йдеться лише про 80 мільйонів гривень з Фонду розвитку міського бюджету, які виділено на цей рік, і за які місто вже 15 серпня почне самостійно будувати стадіон (депутати в кулуарах оцінювали, що реально до кінця року можна буде освоїти не більше 60-70 мільйонів гривень). Тим часом робоча група працюватиме з інвесторами, які потім повинні долучитися своїми коштами до будівництва.

“Ми вкладаємося в графік будівництва, зараз проект стадіону перебуває на експертизі, яку за два тижні завершать, − сказав Андрій Садовий. − Немає різниці, чи ми будуємо за кошти міста, чи за кошти інвестора. Бо інвестор теж не благодійник, він хоче отримати прибуток з територій, які може виділити місто. Ми прийняли оптимальне рішення, аби нас ніхто не намагався схиляти на неприйнятні для міста умови, − будувати самим і паралельно вести перемовини з інвесторами”.

Незважаючи на весь позитив такого поступу, не полишає думка, що усі ці рішення були прийняті “для Васюника”, який саме того дня вимагав чітких гарантій фінансування (віце-прем’єр приїхав цілеспрямовано у Львів, а не об’їжджав міста, які прийматимуть чемпіонат). На користь цієї версії свідчить і те, що депутати налаштовані не дуже оптимістично. Не обійшлося й без “атракції”. Депутат Володимир Гірняк заявив, що мер і його команда мають вибачитися перед депутатами за те, що вісім місяців їх вводили в оману. “Після того, як у грудні минулого року ми провели інвестиційний конкурс, визначилися з інвесторами, у серпні виявилося, що стадіон будуватимемо за бюджетні кошти!” − обурювався депутат. “Дякую вам за вашу пропозицію”, − відповів на цю репліку міський голова...

Володимир Гірняк розповів кореспонденту “ВЗ”, що думка створити робочу групу спершу виникла у депутатів, − бо їм урвався терпець дивитися, як виконавчі органи завалюють підготовку до Євро-2012. Міські обранці приватно зустрічалися з інвесторами і вели перемовини про фінансування стадіону. Чого саме за свої кошти захочуть інвестори − міське майно чи ще якісь преференції, наразі не з’ясовано. Депутат бачить перевагу у залученні інвесторів у тому, що ті рахуватимуть кожну копійку і не розбазарюватимуть кошти.

Тезу про наявність “купи інвесторів” Гірняк не поділяє, стверджуючи, що депутати спілкувалися лише з двома інвесторами, один з яких − фірма “Росан”. “Нам ці люди сказали, що готові працювати тільки за нормальних прозорих умов, − каже пан Володимир. − Я переконаний, що на бюджетних грошах будуть колосальні зловживання”. Тим часом у депутатських кулуарах відкрито говорять, що міський голова не хоче інвестора, а хоче будувати весь стадіон за кошти міста − з усіма наслідками, які звідси випливають…

З досьє «ВЗ»

Згідно з проектом, львівський стадіон матиме три поверхи. На першому буде підземний паркінг, на двох інших − двоярусні трибуни, VIP-сектор та інші допоміжні приміщення. Кількість місць стадіону 33 300, з них приблизно 300 − VIP-зони на третьому поверсі. Стадіон спроектований за зразком стадіонів у австрійських містах Клагенфурт, Зальцбург та Інсбрук, однак має характерні особливості, що робить його більш зручним та багатофункціональним. Навколо стадіону виділено 6000 квадратних метрів землі для паркування автомобілів теле− та радіо− компаній, а також 1593 паркувальних місця для обслуговуючого персоналу і VIP-гостей. Запроектований стадіон відповідатиме всім функціональним вимогам УЄФА.

+++

Проект «Євроколія» − одна з основних тем сьогоднішніх зустрічей міського голови Львова в польській столиці

Ігор Бачун

Укрінформ

05.08.08

По «гарячих слідах» засідання організаційного комітету з підготовки і проведення «Євро-2012» міський голова Львова Андрій Садовий вирушив сьогодні до польської столиці, котра теж прийматиме футбольний чемпіонат.

Як повідомила УКРІНФОРМу прес-служба міської ради, тут відбудеться його зустріч з президентом Варшави Ханною Гронкевич-Вальц. Обидва керівники є співголовами Ради міст «Євро-2012», що була утворена в квітні. А першим її рішенням стала декларація, спрямована на підтримку ідеї будівництва залізничної колії UIC (1435 mm) на ділянці Перемишль-Львів у рамках III пан`європейського транспортного коридору (Дрезден-Вроцлав-Краків-Львів). Адже через різні стандарти залізничних колій в Польщі і в Україні на кордоні доводиться здійснювати технічну перестановку, яка затримує потяги на 3-4 години.

Представники міст вирішили спільно домагатися залучення коштів як державних структур, так і міжнародних, в тому числі Європейського Союзу, на проект, реалізація котрого обіцяє довести швидкість руху поїздів до 200 км/год. і суттєво наростити потоки туристів.

Однак, як виявило засідання оргкомітету у Львові, у стратегічному напрямі досі не зроблено конкретних дій. Тому нинішній візит до Варшави, де планується також зустріч з керівництвом міністерства транспорту і зв`язку Польщі та представниками залізниці, покликаний активізувати спільні зусилля. Найближчим часом завершиться фаза вивчення інвестиційної привабливості і розпочнуться проектні роботи. Загалом будівництво євроколії, за підрахунками фахівців, обійдеться в 500-600 мільйонів євро.

Андрій Садовий і Ханна Гронкевич-Вальц визначать також тему наступного саміту мерів Ради міст «Євро-2012», який має відбутись в жовтні цього року у Варшаві.

+++

В Днепропетровске готовятся к «Евро-2012»

Mmr.net.ua

05.08.08

48 дорог Днепропетровска включены в программу реконструкции в рамках подготовки к проведению матчей Чемпионата Европы по футболу «Евро-2012».

Об этом в интервью сообщила заместитель городского главы Днепропетровска Ирина Зайцева. 11 дорог планируют реконструировать уже в 2008 году.

«Принимается решение, по которому Кабинет Министров Украины должен профинансировать нам главную дорогу − Запорожское шоссе, пр. Гагарина до ул. Чернышевского. Улицу Чернышевского мы уже будем делать сами. Этот весь «куст» − Серова, Пушкина, Херсонская, Щорса, Ленина, т.е. вся развязка вокруг стадиона, будет реконструироваться за счет городского бюджета. А сейчас мы обратились к Правительству, чтобы нам выделили около 70 млн грн на реконструкцию основной магистрали аэропорт-стадион», − указала заместитель городского головы.

Особое внимание должны уделить дорогам, которые пролегают от аэропорта до стадиона и отелей, ведь, по выводам экспертов УЕФА, 65% болельщиков, которые прибудут в Днепропетровск на «Евро-2012», прибудут именно с помощью воздушного сообщения.

Смета реконструкции 48 дорог Днепропетровска составляет около 3,5 млрд грн, поэтому уже сейчас городская власть понимает, что не все запланированное можно будет осуществить.

«Но на все эти 48 объектов мы предоставили акты дефектов, институт поработал, отметил, т.е. есть документы, которые подтверждают необходимость реконструкции, готовится проектно-сметная документация. А впрочем, понятно, что не все эти дороги будут сделаны, ведь три с половиной миллиарды − это неподъемная сумма для городского бюджета», − подчеркнула чиновник.

+++

Підписатися на новини