Інновації заради гостей Євро-2008

Президент УЄФА Мішель Платіні і комісар Європейського союзу у справах споживачів Меглена Кунєва напередодні запустили кампанію практичної допомоги гостям фінального турніру чемпіонату Європи-2008, повідомляє УКРІНФОРМ.
Нова програма
Програма покликана допомогти уболівальникам впоратися з низкою проблем, які можуть їх чекати під час турніру, наприклад, перельоти або страхування здоров'я. Онлайн-брошура УЄФА і ЄС доступна з сьогоднішнього дня за адресою www.euro2008.org, а також на сайті Європейської Комісії за адресою www.supportersrights.eu. Гаряча лінія допомоги уболівальникам працюватиме на всіх мовах ЄС з 1 червня 2008 року за номером 00 800 6 7 8 9 10 11.
Вдале співробітництво
Директор по комунікаціях УЄФА Вільям Гайяр заявив: «Ми дуже раді, що УЄФА у співробітництві з Європейською Комісією розробив для уболівальників цю нову послугу. Разом з «посольствами для уболівальників» наша гаряча лінія і буклет допоможуть фанам з усіх країн отримати максимум задоволення від відпочинку у Австрії і Швейцарії».
Десять заповідей
У буклеті вказані десять речей, які треба знати, вирушаючи на турнір, а гаряча лінія покликана вирішувати проблеми уболівальників у ході чемпіонату. Зокрема, буклет відповідає на наступні питання:
- Які мої права у разі скасування авіарейса?
- На яку медичну допомогу я можу розраховувати?
- Як знайти найнижчі тарифи на мобільний зв'язок?
- Що робити, якщо я не отримав свій квиток на матч?
- Що робити, якщо я не можу піти на матч, хоч вже придбав квиток?
Нагадаємо, що фінальний турнір Євро-2008 відбудеться з 7 по 29 червня в Австрії і Швейцарії. Матчі прийматимуть Відень, Клагенфурт, Зальцбург, Інсбрук, Базель, Берн, Женева і Цюрих.